• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:21
Het lijkt mij een heerlijke game om te spelen maar ik heb besloten om het later aan te schaffen.
Mijn back log neemt absurde vormen aan en het lijkt erop dat deze game een enorme timesink is :)

Ben net begonnen met Ghost of Tsushima, nieuwste Last Epoch seizoen en Phoenix Point (denk X-com)

Maar ik kan niet wachten om deze game te gaan spelen.

FUMES et CARNES

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:23
Na het lezen van dit topic en het bekijken van een aantal streams toch besloten het spel aan te schaffen. Ondanks dat ik bang ben dat ik niet genoeg tijd heb om het spel te spelen.

Maar we gaan het zien! Vanavond ga ik de wondere wereld ontdekken :)

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Iusedto schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 14:22:
Het lijkt mij een heerlijke game om te spelen maar ik heb besloten om het later aan te schaffen.
Mijn back log neemt absurde vormen aan en het lijkt erop dat deze game een enorme timesink is :)

Ben net begonnen met Ghost of Tsushima, nieuwste Last Epoch seizoen en Phoenix Point (denk X-com)

Maar ik kan niet wachten om deze game te gaan spelen.
Hier juist andersom. Heb echt geen reet te spelen momenteel. De games die ik wil spelen heb ik al wel gespeeld. Alles op gamepass of PS+ ook niet interessant genoeg (first world problems), dus ik heb de game toch maar aangeschaft. De gametijd is wel echt beperkt tot een uurtje of 4 per week max, dus dat baart me nog wel iets zorgen :P

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Apple TV 4K 2022 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:01
Hulleman schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 14:55:
[...]

Hier juist andersom. Heb echt geen reet te spelen momenteel. De games die ik wil spelen heb ik al wel gespeeld. Alles op gamepass of PS+ ook niet interessant genoeg (first world problems), dus ik heb de game toch maar aangeschaft. De gametijd is wel echt beperkt tot een uurtje of 4 per week max, dus dat baart me nog wel iets zorgen :P
Dan kun je zeker tot het eind van het jaar met deze game bezig zijn (en nog veel langer). Ik heb er nu een kleine 70 uur inzitten en ben nog voornamelijk in Hernand bezig :*)

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• npolm
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 15:38

npolm

P8

Gisteren de Reed Devil gehad. Wat een schitterende missie en gevechten!! Wel wederom in 1 x verslagen, maar goed. Van mij hadden de bazen niet gepatcht hoeven worden, maar de andere updates zijn echt top. Vliegen is bijvoorbeeld echt een stuk fijner.

Vind de discussies en review op de homepage vrij negatief, van mij krijgt het spel echt een 9.

|- Rotterdam -|

• Drials
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 15:46
npolm schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 15:37:
Gisteren de Reed Devil gehad. Wat een schitterende missie en gevechten!! Wel wederom in 1 x verslagen, maar goed. Van mij hadden de bazen niet gepatcht hoeven worden, maar de andere updates zijn echt top. Vliegen is bijvoorbeeld echt een stuk fijner.

Vind de discussies en review op de homepage vrij negatief, van mij krijgt het spel echt een 9.
Daarom nooit uit gaan van reviews. Kijk hoeveel mensen zoveel plezier uit de game halen.

• Slender77
  • Registratie: December 2017
  • Nu online
Handige tip die ik tegenkwam: je kunt verschillende bazen verblinden met je zwaard (L1 + R1 op de playstation controller). Let op wanneer de ogen rood oplichten en voer dan meteen de actie uit. Zo kun je bijvoorbeeld de baas in de quarry meteen stunnen wanneer die probeert ondergronds te komen. Dat maakt dat gevecht een heel stuk makkelijker. :)
Pagina: 1 ... 13 14 Laatste

Let op:
Verhalende elementen etc de komende periode graag even in spoilers zetten :).