Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokucho
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 21:47
Ik dacht ik ga een potje resurgence spelen en mw3 start (niet dat ik kan spelen) maar zie in één keer op mijn scherm dat ik 20 tier skips heb gekregen?! Dit zou ik pas bij de nieuwe season pass moeten krijgen! Huidige seasonpass heb ik al alles unlocked en de tier skips zijn nergens zichtbaar. Iemand anders dit ook gehad?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wolverine9000 schreef op woensdag 8 november 2023 @ 20:00:
In offline mode kan je war spelen al. Je kan ook alle mappen testen..... nice
Ja klopt, gisteravond al even een paar maps geprobeerd :D

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Zou dolgraag willen spelen, maar m'n account heeft een shadowban :( Al over gepost in het MWII topic. Ik ga eerst maar een paar potjes MWII spelen wanneer m'n account vrijgegeven is, want ik lees wel schrijnende verhalen over mensen die in een loop terechtkomen waar je non-stop wordt geflagged.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op donderdag 9 november 2023 @ 08:16:
[...]

Ja klopt, gisteravond al even een paar maps geprobeerd :D
En de bots afgeschoten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lekker hoor, wou ik gisteravond de laatste missies van de singelplayer voltooien geraak je er niet in voor je de update download en de game hebt geüpdatet.

Hoezo heb je internet nodig voor een SP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 09-09 15:31
Offline mode kan volgens mij niet op de pc?

Stay hungry, stay foolish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18:30
CHKYBSTRD schreef op donderdag 9 november 2023 @ 09:47:
Offline mode kan volgens mij niet op de pc?
Correct.

Wij zullen moeten wachten tot morgen 06:00.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starscreamer
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 04-09 15:35
Zou mij benieuwen of 110 euro is weggegooid of dat ik er plezier aan ga beleven :)
Tot nu toen vind ik Spider-man 2 tov singleplayer MWIII 100x leuker. O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlazeMuis
Starscreamer schreef op donderdag 9 november 2023 @ 10:21:
Zou mij benieuwen of 110 euro is weggegooid of dat ik er plezier aan ga beleven :)
Tot nu toen vind ik Spider-man 2 tov singleplayer MWIII 100x leuker. O-)
Je had ook €70 kunnen uitgeven en later de vault extra erbij halen. Zo gooi je minder geld weg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Starscreamer
BlazeMuis schreef op donderdag 9 november 2023 @ 11:07:
[...]

Je had ook €70 kunnen uitgeven en later de vault extra erbij halen. Zo gooi je minder geld weg.
Wat ik van begreep is dat je meer extra's kreeg dan als je later de BLACKCELL los koopt.
Dan kan ik het beter in 1x doen :X
Maar 242 gulden voor een spelletje (duurste game voor mij ooit) had ik na de aanschaf toch ligt mijn twijfels of ik het goed had gedaan O-)

[ Voor 4% gewijzigd door Starscreamer op 09-11-2023 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starscreamer
Sokucho schreef op donderdag 9 november 2023 @ 08:10:
Ik dacht ik ga een potje resurgence spelen en mw3 start (niet dat ik kan spelen) maar zie in één keer op mijn scherm dat ik 20 tier skips heb gekregen?! Dit zou ik pas bij de nieuwe season pass moeten krijgen! Huidige seasonpass heb ik al alles unlocked en de tier skips zijn nergens zichtbaar. Iemand anders dit ook gehad?
De Vault editie heb ik gekocht.
Ik had nog geen tier skips gekregen.
Wel gaat dit seizoen (6) fuseren met MW3.
Ik kon de seasonpass upgraden naar BLACKCELL.
Maar deze optie bewaar ik liever voor het nieuwe seizoen dus (nog) niet gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-08 13:48

rCk

Ik koop hem gewoon zoals altijd via een Nederlandse webshop. Houd wel meer van een fysieke game en die tier skips doe ik eigenlijk nooit. Gewoon grinden als je iets wilt hebben. Vind het, na een uitgave van €65,- al een beetje onzinnig om nog eens extra uit te geven voor wat skins of blueprints....

Maar dat is helaas de huidige game maatschappij waar we in zitten ben ik bang. Ik ben wat meer van de oude stempel.
Het is dat ik geen geld wil uitgeven aan een game pc (want: tijdtekort met alle andere hobbies die niet met een scherm zijn), anders zat ik nog lekker op de PC met mouse en keyboard te gamen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor trophy/achievement hunters is het volgende wellicht interessant:

Voor PS spelers:
https://www.powerpyx.com/...023-trophy-guide-roadmap/
Important: Only the PS4 version has a Platinum and standalone trophy list. The PS5 list is a DLC for Modern Warfare 2 and DOESN’T have a Platinum trophy.
Xbox spelers (ik weet niet of daar ook een verschil zit tussen de verschillende generaties):
https://thenerdstash.com/...ide-all-mw3-achievements/

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Starscreamer
rCk schreef op donderdag 9 november 2023 @ 11:44:
Ik koop hem gewoon zoals altijd via een Nederlandse webshop. Houd wel meer van een fysieke game en die tier skips doe ik eigenlijk nooit. Gewoon grinden als je iets wilt hebben. Vind het, na een uitgave van €65,- al een beetje onzinnig om nog eens extra uit te geven voor wat skins of blueprints....

Maar dat is helaas de huidige game maatschappij waar we in zitten ben ik bang. Ik ben wat meer van de oude stempel.
Het is dat ik geen geld wil uitgeven aan een game pc (want: tijdtekort met alle andere hobbies die niet met een scherm zijn), anders zat ik nog lekker op de PC met mouse en keyboard te gamen :+
Ik had hem vorige jaar ook op disk gekocht veel geld daarmee bespaard _/-\o_
Maar dit spel speel ik best veel met vrienden en ergerde mij kapot dat de disk er weer eens niet in zat.
Meeste spellen koop ik ook op disk omdat vaak goedkoper is 8)
Spider-man 2 had ik gekocht voor 61,95 terwijl die digitiaal 79,99 is.
Dit verschil snap ik nog steeds niet want digitaal zou juist meer moeten stimuleren (mileu etc..) door het goedkoper te maken dan disk bij release. Je hebt tenslotte ook geen hoesje,DVD etc.. meer nodig.

Of ik van de oude stempel ben durf ik niet te zeggen ben 40 :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:11
Starscreamer schreef op donderdag 9 november 2023 @ 12:17:
[...]

Maar dit spel speel ik best veel met vrienden en ergerde mij kapot dat de disk er weer eens niet in zat.
Dit verschil snap ik nog steeds niet want digitaal zou juist meer moeten stimuleren (mileu etc..) door het goedkoper te maken dan disk bij release. Je hebt tenslotte ook geen hoesje,DVD etc.. meer nodig.

In alles met je eens en ook nu voor het eerst digitaal gekocht. Puur en alleen omdat m’n vrouw de PS5 altijd claimed voor Hogwarts hehe.
Ben overigens 35 dus wellicht ook al van de oude stempel 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk dat de denkfout is "het is digitaal, dus geen fysieke schijfjes en distributie/derde partijen ertussen, waarom niet goedkoper?".

Mijns insziens is digitaal duurder omdat je betaalt voor gebruiksgemak.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Vrijdag schreef op donderdag 9 november 2023 @ 12:40:
Ik denk dat de denkfout is "het is digitaal, dus geen fysieke schijfjes en distributie/derde partijen ertussen, waarom niet goedkoper?".

Mijns insziens is digitaal duurder omdat je betaalt voor gebruikersgemak.
Dat is wel hele dure gebruiksgemak (zonder er dus) dan.

In de basis is een prijs bepaling heel simpel, je pakt de kosten en je pakt een percentage wat je wilt verdienen, die twee samen maken de prijs.

Bij een digitale game zijn de kosten simpelweg lager en daardoor de winst hoger. Gebruiksgemak is geen factor in deze prijs maar alleen een excuus van de digitale winkels om de prijs hoog te houden.

Edit: Wat alleen maar versterkt wordt doordat fysieke varianten vaak op release al onder de digitale variant zitten.

[ Voor 7% gewijzigd door Donstil op 09-11-2023 13:20 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• crimby
Donstil schreef op donderdag 9 november 2023 @ 13:12:
[...]

In de basis is een prijs bepaling heel simpel, je pakt de kosten en je pakt een percentage wat je wilt verdienen, die twee samen maken de prijs.
Eerlijk gezegd is dit één van de manieren om tot prijsbepaling te komen. Zo heb je ook vraag- en/of concurrentie georiënteerde prijsbepalingen. Desalniettemin vind ik het over het algemeen te duur voor wat je er voor terug krijgt zeker gezien er ook geen verkoopwaarde is. Maar toch gedaan dus ergens is het het toch waard nu :-)

Anyway… alles staat klaar, vrouw en zoon zijn morgen vanaf 07:30 het huis uit dus een dagje knallen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

crimby schreef op donderdag 9 november 2023 @ 12:40:
[...]

In alles met je eens en ook nu voor het eerst digitaal gekocht. Puur en alleen omdat m’n vrouw de PS5 altijd claimed voor Hogwarts hehe.
Dan begrijp ik het wel. Mijn vriendin vindt gamen helemaal niks, dus ja ik ben de enige die hem gebruikt. Het enige nadeel is dat ik de OLED-tv moet delen met haar :+
Met 35 (of bij mij 32) kun je ook al bij de oude stempel behoren denk ik.... :9
Starscreamer schreef op donderdag 9 november 2023 @ 12:17:
[...]

Ja dat zou je zeggen toch? Omdat alles tegenwoordig verantwoord moet zijn. Zoals hierboven aangegeven is gebruiksgemak een ding, maar dan snap ik nog niet waarom het duurder is. Als je de prijs iets lager dan fysieke kopie houdt, dan heb je als nog een hogere marge.
Ik ben 32, misschien kan ik gewoon niet tegen veranderingen :X _O-

Ik ga morgen mogelijk thuiswerken, kijken of ik dan tussendoor wat kan schieten. Anders wordt het pas op zijn vroegst op maandag dat ik kan spelen. Vervelend zeg zo'n actief sociaal leven :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
crimby schreef op donderdag 9 november 2023 @ 13:21:
[...]

Eerlijk gezegd is dit één van de manieren om tot prijsbepaling te komen. Zo heb je ook vraag- en/of concurrentie georiënteerde prijsbepalingen. Desalniettemin vind ik het over het algemeen te duur voor wat je er voor terug krijgt zeker gezien er ook geen verkoopwaarde is. Maar toch gedaan dus ergens is het het toch waard nu :-)

Anyway… alles staat klaar, vrouw en zoon zijn morgen vanaf 07:30 het huis uit dus een dagje knallen!!!
Ja eens dat ook, al lijkt dat hier ook niet echt aan de orde omdat er geen concurrentie is binnen de digitale store op de console platformen.

Misschien moet de EU na Google en Apple daar ook maar eens naar kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Overigens hoor ik net in een stream dat ze zitten te spelen op de Xbox met regio op Nieuw-Zeeland maar ik krijg dat zelf niet werkend helaas.

Iemand dat hier al gelukt?

[ Voor 13% gewijzigd door Donstil op 09-11-2023 13:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Starscreamer
crimby schreef op donderdag 9 november 2023 @ 12:40:
[...]

Dat dus :X
De vrouw claimde Hogwarts en is nu bezig met Gotham Knights.
Dus als ik wil spelen zit er altijd de verkeerde disk in :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyberJohn
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-09 10:33
Donstil schreef op donderdag 9 november 2023 @ 13:26:
Overigens hoor ik net in een stream dat ze zitten te spelen op de Xbox met regio op Nieuw-Zeeland maar ik krijg dat zelf niet werkend helaas.

[Video: Modern Warfare Zombies is HERE!]

Iemand dat hier al gelukt?
Wat ik nog weet vanuit de MW2 release; je moet ook de locatie van je Activision account aanpassen naar NZ. Dit heb ik zojuist gedaan en ik kan erin :)

https://s.activision.com/activision/profile

Galaxy Z Fold6 | S25 Ultra

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
CyberJohn schreef op donderdag 9 november 2023 @ 13:31:
[...]

Wat ik nog weet vanuit de MW2 release; je moet ook de locatie van je Activision account aanpassen naar NZ. Dit heb ik zojuist gedaan en ik kan erin :)

https://s.activision.com/activision/profile
Aah dat werkt idd. Thanks!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Donstil schreef op donderdag 9 november 2023 @ 13:12:
[...]

Dat is wel hele dure gebruiksgemak (zonder er dus) dan.

Bij een digitale game zijn de kosten simpelweg lager en daardoor de winst hoger. Gebruiksgemak is geen factor in deze prijs maar alleen een excuus van de digitale winkels om de prijs hoog te houden.

Edit: Wat alleen maar versterkt wordt doordat fysieke varianten vaak op release al onder de digitale variant zitten.
Ja, daar heb je ook een punt hoor. Winstmaximalisatie omdat het kan en omdat men het toch wel koopt. Daarom blijf ik ook vasthouden aan in elk geval de mogelijkheid tot fysieke media. Ik heb MWIII dan ook fysiek gekocht. Ondanks dat ik ook wel weet dat je hier altijd een werkende internetverbinding voor moet hebben.
Maar zo af en toe koop ik wel eens wat tweedehands, dan is een fysieke drager wel fijn.

Steam is anders, daarvan kan je in elk geval nog via andere bronnen zoals Humble Bundle of Fanatic nog wel mooie deals vinden. En dan heb je GoG natuurlijk ook nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starscreamer
Enige wat ik kan bedenken waarom digitaal duurder is, is omdat je een account (PS5 praat ik over) kant sharen met een goede vriend of familielid. Dit zorgt er automatisch voor dat je het spel 50% goedkoper hebt indien je daarover afspraken hebt gemaakt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• GerardReintke
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-09 11:32
Als we over oude stempel gaan beginnen kom maar op,hier 53 jaar.nog iemand die ouder is en nog fanatiek aan het gamen is❓️❓️

Acties:
  • +1 Henk 'm!
GerardReintke schreef op donderdag 9 november 2023 @ 16:53:
Als we over oude stempel gaan beginnen kom maar op,hier 53 jaar.nog iemand die ouder is en nog fanatiek aan het gamen is❓️❓️
Ik jonger maar 44 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23:42
Me Vrouwtje hier is 50 en ook heel fanatiek met Call of Duty .. ik zelf 40 en speel wel .. maar niet zo veel meer als vroegahh :)

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:48
BlazeMuis schreef op woensdag 8 november 2023 @ 00:58:
[...]

Deze kan je op die website omzetten naar codes die je weer op de Call of Duty website kan redeemen.
De tokens zie je pas morgen als je de battle pass activeert?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ha 53, broekie. Wat d8 je van 57 💪

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Westland lekkere sniper map😜

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik keek net op mijn MWII tegel (Playstation 4) om te zoeken naar een update. Ik zie nu dat in het downloadscherm er staat:

Call of Duty: Modern Warfare III: Version 1.32

Opmerkelijk wel, aangezien ik MWII fysiek heb gekocht. Wellicht dat de tegel nog terugspringt naar MWII. Ohja, en de update is 69,3GB groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 09-09 15:31
Haha 37, fanatiek alleen met ranked, hoogst behaald niveau is Crimson.

Stay hungry, stay foolish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 06:01
Vrijdag schreef op donderdag 9 november 2023 @ 18:54:
Ik keek net op mijn MWII tegel (Playstation 4) om te zoeken naar een update. Ik zie nu dat in het downloadscherm er staat:

Call of Duty: Modern Warfare III: Version 1.32

Opmerkelijk wel, aangezien ik MWII fysiek heb gekocht. Wellicht dat de tegel nog terugspringt naar MWII. Ohja, en de update is 69,3GB groot.
Het is nu Call of Duty HQ geworden. Dus in feite start je de game met MW III engine nu als je het spel opstart en dan moet je daarin MW II opstarten. Nog een laadscherm waar je dan naar moet kijken. (Op PS5/XSX zal dat wel snel gaan. Geen idee op PS4)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:12
polopolo150 schreef op donderdag 9 november 2023 @ 19:27:
[...]

Het is nu Call of Duty HQ geworden. Dus in feite start je de game met MW III engine nu als je het spel opstart en dan moet je daarin MW II opstarten. Nog een laadscherm waar je dan naar moet kijken. (Op PS5/XSX zal dat wel snel gaan. Geen idee op PS4)
Het is gewoon tergend, ook op de ps5. Ongelofelijk hoeveel je moet doorklikken om een potje te spelen. Lang geleden dat ik zo'n slechte interface heb meegemaakt.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 07:14

SG

SG surft naar info hardewaren

PS5 kreng is nu shared content pack 2 aan het downloaden. weer is MW2 MP eraf en moet na MWIII instal opnieuw gedownload worden. Dus effe MW2 MP doen zit er niet in vandaag.

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Slaapje schreef op donderdag 9 november 2023 @ 19:32:
[...]

Het is gewoon tergend, ook op de ps5. Ongelofelijk hoeveel je moet doorklikken om een potje te spelen. Lang geleden dat ik zo'n slechte interface heb meegemaakt.
Helaas dezelfde interface van vorig jaar, zo vele kritiek op en nog hetzelfde doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21:37
Ik had mijn Activision nog op NZl staan vanwege MW2 en het was dus erg makkelijk om nu al te kunnen spelen. Geen last van lag maar matchmaking duurt wel wat langer nu.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Touwkop
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14-08 23:49
richards3 schreef op donderdag 9 november 2023 @ 17:20:
[...]

Ha 53, broekie. Wat d8 je van 57 💪
Er moet iemand baas boven baas zijn :)

Ik ben btw 51 en speel regelmatig Warzone met 2 leeftijdsgenoten >:) (pssst, we zijn niet heel goed, maar de fun is er niet minder om )

Meten = Weten = Denken = Doen

Acties:
  • +6 Henk 'm!
Je stopt niet met spelen omdat je ouder wordt, je wordt ouder omdat je stopt met spelen 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Lekker getest 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21:37
Ik kan geen barrel op mijn lmg zetten, dan kom ik telkens op het keuzescherm. Er valt nog wat te fixen. Verder is het een feest der herkenning 😊

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:34
52 🥳

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Multiplayer live hier op de ps5.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 01:01
ja, ben aan het spelen nu, eerlijk is eerlijk, die multiplayer speelt echt geweldig.

en Quarry, wat blijft dat toch een top map, mooie upgrade nu ook ten opzichte van de originele map

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epiloque
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-06 14:16
Ik heb niet opgelet denk ik met de launch times. Probeer al een uur in te loggen op de PC maar dat is dus blijkbaar morgen ochtend pas?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• polopolo150
  • Laatst online: 25-07 06:01
Epiloque schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 01:28:
Ik heb niet opgelet denk ik met de launch times. Probeer al een uur in te loggen op de PC maar dat is dus blijkbaar morgen ochtend pas?
PC launcht als laatst helaas ja. Wat je wel kan proberen is een Playstation of Xbox speler vragen in hun party te komen en dan je laten kicken. Dan kan je al alvast het spel spelen. Zo speelden de meeste mensen tot nu toe voor de officiële launch, in combinatie met de Nieuw Zeeland truuk.

Stuur me eventueel een DM, dan help ik je erbij deze nacht.

[ Voor 9% gewijzigd door polopolo150 op 10-11-2023 02:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Enkele potjes gespeeld. Wat speelt deze heerlijk ivm mw2. Heb de oude mw3 nooit gespeeld dus loop nog beetje verloren.... sub base of zoiets heb ik gehad. Scrapyard en favela. Leuke mapjes 😄

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• migeye
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11-09 20:06
55 hier, heb nog met een zx spectrum gegamed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
De eerste 2 uurtjes op de pc zitten er alweer bijna op.

Wat ik merk is dat de aim assist voor controller spelers gewoon weer veel te sterk is, en dat is elke keer zo bij een release.. En dan een paar weken later is het weer aangepast.

Verder speelt het lekker weg, draait ook heel goed en stabiel op mijn pc. 4K en 120FPS alles op ultra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
Net begonnen, maar klopt het dat er maar 2 nieuwe assault weapons zijn? Of worden die ineens pas zichtbaar als je ze unlocked? De rest is allemaal MWII…

Edit: dat is alleen ingame blijkbaar

[ Voor 11% gewijzigd door crimby op 10-11-2023 08:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Starscreamer schreef op donderdag 9 november 2023 @ 11:35:
[...]

Wat ik van begreep is dat je meer extra's kreeg dan als je later de BLACKCELL los koopt.
Dan kan ik het beter in 1x doen :X
Maar 242 gulden voor een spelletje (duurste game voor mij ooit) had ik na de aanschaf toch ligt mijn twijfels of ik het goed had gedaan O-)
Ik dacht ga mwIII ook bestellen maar 70 euro dat is wel erg gortig.

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickdew
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:22
Kan crossplatform op Xbox uitgezet worden? Zie het niet onder de settings

Acties:
  • +1 Henk 'm!
nickdew schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 08:50:
Kan crossplatform op Xbox uitgezet worden? Zie het niet onder de settings
Kan zo even niet vinden hoe je het in het spel zelf kan uitzetten maar kwam wel dit tegen:
Voor Xbox-gebruikers is het proces veel praktischer dan alleen maar een schakelaar omzetten.
  • Ga naar de Xbox-console-instellingen.
  • Ga naar het tabblad Onlineveiligheid en gezin.
  • Open Xbox Privacy en blader naar Communicatie en Multiplayer.
  • Stel Cross-Network afspelen in op Blokkeren.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:51
Ik wil het graag spelen voor de multiplayer maps maar ik krijg het gewoon niet over mijn hart om hier 70 euro voor neer te leggen. Gewoon zo bizar de manier hoe ze het hebben aangepakt imo

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starscreamer
Rebel8319 schreef op donderdag 9 november 2023 @ 17:12:
[...]

Me Vrouwtje hier is 50 en ook heel fanatiek met Call of Duty .. ik zelf 40 en speel wel .. maar niet zo veel meer als vroegahh :)
Ik ben ook 40 maar mijn vrouwtje is jonger dan de vriendin van Max Verstappen :X
Ik pest haar altijd dat ze EK 88 niet heeft meegemaakt. O-)
Alleen de vrouw hier speelt liever Hogwarts (haar generatie) of Gotham Knights in plaats van pang pang FPS.

[ Voor 11% gewijzigd door Starscreamer op 10-11-2023 09:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crimby
Ricmaniac schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 09:16:
Ik wil het graag spelen voor de multiplayer maps maar ik krijg het gewoon niet over mijn hart om hier 70 euro voor neer te leggen. Gewoon zo bizar de manier hoe ze het hebben aangepakt imo
Kan ik me voorstellen maar volgens mij speel je het uiteindelijk zeker een jaar lang elke dag ;-) dan vallen de kosten nog wel mee. Maargoed ik snap je wel ergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
crimby schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 09:34:
[...]

Kan ik me voorstellen maar volgens mij speel je het uiteindelijk zeker een jaar lang elke dag ;-) dan vallen de kosten nog wel mee. Maargoed ik snap je wel ergens.
Ja dat is dus niet zo. ik speel af en toe een weekje, dan weer iets anders, dan weer een paar potjes op een avond. on en off. ben in Mw2 level 770 dus ook niet max enzo. Was daar ook voor mijn gevoel dus helemaal niet klaar mee dus blijf dat lekker spelen .

Maar nu word ik zo geforceerd om CoD op te starten, dan klik ik mw2 aan, sluit die de game weer af en opent hij modern warfare 2. CoD zelf is nu meer als een launcher in een launcher 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:48
Ik heb de vault editie gekocht voor steam.
Hij staat wel tussen de purchase in CoD MW 3.

Maar moet ik hem nog activeren ofso?
Als ik bij battle pass kijk dan staat er dat ik hem kan kopen voor 29.99? (blackcell)
Ik zie ook geen muntjes....

Dit zit toch bij de vault editie? en een battle pass enz?
Doe ik wat verkeerd?

-edit-

Krijgen we pas alles later?

https://www.reddit.com/r/...attle_pass_not_appearing/

[ Voor 24% gewijzigd door Aggressor op 10-11-2023 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Laatst online: 20:28
Ja ik heb hetzelfde voor het eerst dat ik COD nog niet voor de launch gekocht hebt. Ik ben nog aan het twijfelen, vaak haal ik hem uiteindelijk toch omdat ik dan weer alle reacties lees en fomo krijg :+

Maar tot nu toe boeit het mij nog niet zo veel dus wie weet sla ik echt een jaartje over en start ik af en toe nog gewoon MW2 op. Een vriend van mij heeft wel MW3 gehaald en ik ga het vanavond bij hem wel even checken, dus dan krijg ik in ieder geval een goede indruk van wat ik mis.

Playstation 5

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• yinx84
Stylze schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 09:50:
[...]

Ja ik heb hetzelfde voor het eerst dat ik COD nog niet voor de launch gekocht hebt. Ik ben nog aan het twijfelen, vaak haal ik hem uiteindelijk toch omdat ik dan weer alle reacties lees en fomo krijg :+

Maar tot nu toe boeit het mij nog niet zo veel dus wie weet sla ik echt een jaartje over en start ik af en toe nog gewoon MW2 op. Een vriend van mij heeft wel MW3 gehaald en ik ga het vanavond bij hem wel even checken, dus dan krijg ik in ieder geval een goede indruk van wat ik mis.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yk0y2oI86MObX838J2057JPVSGk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/0GvC3KawIQYFJC514lDfrRtq.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:35

m0nk

16-09-2003 15.15

Hier ook voor het eerst geen CoD voor de launch. Met een beetje geluk komt The Finals uit volgende maand en dan ligt deze weer stof te happen.. Ondanks dat ik me altijd wel vermaak met de MP.. Twijfels..

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starscreamer
m0nk schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 10:02:
Hier ook voor het eerst geen CoD voor de launch. Met een beetje geluk komt The Finals uit volgende maand en dan ligt deze weer stof te happen.. Ondanks dat ik me altijd wel vermaak met de MP.. Twijfels..
Gewoon kopen O-) en je kan je avatar nog aanpassen, rood met een mooie witte paard ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:00

OMD

Heb hem wel gewoon gekocht zoals elk jaar. 7 tientjes is misschien veel maar als ik er alweer 20 uur in stop dan is het 3,5 euro per uur aan vertier. Zo lang ik dat kan verantwoorden heb ik geen problemen om dik geld neer te leggen voor een game.

Ik bedoel, ik koop ook Lego. Daar zijn sommige dingen 400+ euro en ben ik er 15 uur zoet mee als het niet korter is en dat is al 26 euro per uur. Een game is dan niet zo duur als je het zo berekent ;)

Tip ook voor de spaarders:
Ik heb een aparte spaarrekening (spaardoel) voor AAA games elke jaar. Ik stort daar 25 euro per maand op en meestal koop ik dan een spel of 3 - 5 (kinguin, cdkeys zijn soms wat goedkoper)
Doet minder pijn dan :+

[ Voor 24% gewijzigd door OMD op 10-11-2023 10:39 ]

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

OMD schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 10:24:
Heb hem wel gewoon gekocht zoals elk jaar. 7 tientjes is misschien veel maar als ik er alweer 20 uur in stop dan is het 3,5 euro per uur aan vertier. Zo lang ik dat kan verantwoorden heb ik geen problemen om dik geld neer te leggen voor een game.

Ik bedoel, ik koop ook Lego. Daar zijn sommige dingen 400+ euro en ben ik er 15 uur zoet mee als het niet korter is en dat is al 26 euro per uur. Een game is dan niet zo duur als je het zo berekent ;)
Als je het zo plat slaat en rationaliseert is bijna elke uitgave te verwaarlozen :+ _/-\o_
Hou daarvan, zo ben ik ook met van alles.

Ik werk vandaag onverwachts thuis, dus even de postbezorger afwachten die met de game aankomt. Nu wel spijt van de fysieke kopie.. Maarja, je kan niet alles hebben 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:35

m0nk

16-09-2003 15.15

Starscreamer schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 10:22:
[...]

Gewoon kopen O-) en je kan je avatar nog aanpassen, rood met een mooie witte paard ;)
Mwah.. Denk dat ik het deze keer echt een keer niet doe..

Enne Support your local! Iedere gek z'n gebrek haha. Al wil ik Steijn wel weer terug hebben in DH hoor.. :P

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starscreamer
m0nk schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 10:30:
[...]

Mwah.. Denk dat ik het deze keer echt een keer niet doe..

Enne Support your local! Iedere gek z'n gebrek haha. Al wil ik Steijn wel weer terug hebben in DH hoor.. :P
Nee, daar zijn we heel blij mee hij scoort tegen zijn vader :X (nu niet meer O-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 09:37:
[...]

Ja dat is dus niet zo. ik speel af en toe een weekje, dan weer iets anders, dan weer een paar potjes op een avond. on en off. ben in Mw2 level 770 dus ook niet max enzo. Was daar ook voor mijn gevoel dus helemaal niet klaar mee dus blijf dat lekker spelen .

Maar nu word ik zo geforceerd om CoD op te starten, dan klik ik mw2 aan, sluit die de game weer af en opent hij modern warfare 2. CoD zelf is nu meer als een launcher in een launcher 8)7
Als je level 770 aangetikt hebt zou ik hem gewoon kopen hoor. Speel je toch genoeg om die aankoop te rechtvaardigen al snap ik je wel hoor. Uiteindelijk is het qua map gewoon een DLC.

Maar mw3 speelt veel lekkerder als mw2, daarom zou ik het zeker een kans geven.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bluebe
  • Laatst online: 10-09 19:47

Bluebe

Roar

Multiplayer bevalt wel goed, al mis ik shipment toch wel. Ik speelde voornamelijk altijd shipment, lekker snelle combat en veel kills maken. Al lees ik hier en daar dat shipment in de volgende release terug komt. Even wennen om van bijna level 1000 weer terug bij 1 te moeten beginnen. De oude maps van de oude MW weer spelen is ook wel weer tof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Ja vond de beta ook lekker spelen. Maar doe het later wel. Heb namelijk de laatste 2 weken 3 games gekocht :P

Game sowieso altijd met vast groepje vrienden en niemand koopt hem nu nog dus dan maakt het het ook makkelijker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
YouTube: MWIII New Armory System is Terrible | How to Unlock Everything in th...

Wtf? Begrijp ik het goed... moet je 3 daily challenges doen om spullen te unlocken, maar soms betreft een daily challenge ook het gebruik maken van een item die nog locked kan zijn? Dus als je die pecht hebt kun je nooit je dagelijkse challenges afmaken. Dat kan toch niet kloppen? 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DikkeDijk
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-04-2024
Yep. Hier inmiddels 58, en het gaat nog lekker. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zaander
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-07 14:55
@yinx84 Lijkt inderdaad te kloppen, mooi waardeloos

Maar misschien helpt deze manier dat het iets sneller gaat:
YouTube: MW3 - Unlock all Weapons Fast (Instant Armory Unlocks)

Don’t go around the mountain but go over the mountain

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robinez
  • Laatst online: 01:01
Ik snap je wel, zo denk ik er ook wel over.

Maar ik heb hem toch aangeschaft aangezien we toch online altijd cod spelen. Ik moet zeggen dat ik nu ik het een paar uur gespeeld heb het toch wel waard vindt. De maps ken je natuurlijk al van eerdere delen, maar ik vind ze toch stukken beter dan de maps van de afgelopen delen. Ook vind ik het nieuwe verfje over de maps heen goed geslaagd.

Er zit overigens wel wat meer content in dan je zou verwachten. Het zijn niet alleen de maps, maar er is ook een nieuwe squad mode, de zombies mode is ook toegevoegd en is nu een kruising tussen old skool zombie mode en warzone op een hele grote map. Ook zijn er wat nieuwe elementen zoals een vest die je perks geeft en de mogelijkheid om alle vrijgespeelde scopes, stocks, barrels vanuit mw2 op je mw3 wapen te gebruiken.

Daarnaast vind ik het wat soepeler spelen als MWII, ik weet niet precies wat er veranderd is maar het voelt goed aan nu. Ook die nieuwe holger LMG is ongelooflijk, wat een power wapen is dat zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
zaander schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 10:59:
@yinx84 Lijkt inderdaad te kloppen, mooi waardeloos

Maar misschien helpt deze manier dat het iets sneller gaat:
YouTube: MW3 - Unlock all Weapons Fast (Instant Armory Unlocks)
Thanks voor het delen!

Jammer dat je niet gewoon het spel kunt spelen om alles te unlocken zoals vroeger. Dan kun je zelf kiezen hoe en wat je speelt. Kan nu ook wel, maar dat gaat veel trager. Dit soort trucjes wil ik helemaal niet hoeven uitzoeken/uitvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
Bluebe schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 10:48:
Multiplayer bevalt wel goed, al mis ik shipment toch wel. Ik speelde voornamelijk altijd shipment, lekker snelle combat en veel kills maken. Al lees ik hier en daar dat shipment in de volgende release terug komt. Even wennen om van bijna level 1000 weer terug bij 1 te moeten beginnen. De oude maps van de oude MW weer spelen is ook wel weer tof.
Mooi dit... allemaal zeuren dat MW3 een DLC is en dan wel die eeuwige map missen en indien aanwezig non-stop spelen 8)7

Anyway, net even een paar potjes WAR gespeeld. Leuk voor de afwisseling, hoop alleen wel op meer maps hiervoor. 1 is een beetje karig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01:18
Hoe is jullie ervaring op dit moment met zombies. Is het echt wat, Cold War was geweldig en Vanguard was een echte flop. Ik koop hem voornamelijk voor de zombies.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trenchdog
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:27
Ik kon het niet laten om even de MP op te starten. Met de Infiltrator package toch wel even een hoop lol gehad, hoewel je range wel èrrug beperkt is dan. Commando is dan veiliger.

Anyway, guilty pleasure needs worden wel weer voldaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluebe
  • Laatst online: 10-09 19:47

Bluebe

Roar

crimby schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 11:17:
[...]

Mooi dit... allemaal zeuren dat MW3 een DLC is en dan wel die eeuwige map missen en indien aanwezig non-stop spelen 8)7
Haha ik heb niet gezeurd toch? vind het gewoon een fijne map, vooral als je veel moet lvlen. Misschien dat Rust net zo goed bevalt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoianddoei
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12-09 17:17
Daniel. schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 11:20:
Hoe is jullie ervaring op dit moment met zombies. Is het echt wat, Cold War was geweldig en Vanguard was een echte flop. Ik koop hem voornamelijk voor de zombies.
Dit is gewoon DMZ met zombies. Het knullige vond ik ook dat er ineens Elite soldiers uit de lucht kwamen waar je ook tegen moet vechten, dus het is gewoon een combi geworden. Dacht ik lekker alleen zombies te hoeven doden, moet je het ook nog eens tegen soldiers opnemen..

Smaken mogen verschillen, maar na 1 potje heb ik hem maar gelijk weer afgesloten en houd ik het toch bij MP..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crimby
Bluebe schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 11:25:
[...]

Haha ik heb niet gezeurd toch? vind het gewoon een fijne map, vooral als je veel moet lvlen. Misschien dat Rust net zo goed bevalt :p
Nee sorry, was een algemene opmerking.. vond het grappig tussen al het kritiek door te lezen. We willen allemaal iets nieuws maar toch stiekem ook weer niet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Is de game 120hrz op de PS5?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zTz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 11:59

zTz

Die optie is er ja

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ja ik ook, shipment en shoothouse :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Daniel. schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 11:20:
Ja ik vind het wel leuk, het is DMZ met Zombies met chaos en dan zonder PvP. Lekker leanback op de bank zombies afremmen.

Wat dieper de map in is ook genoeg uitdaging te vinden lijkt het nu.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Oh ik maak mij er geen zorgen om want Shipment komt zeker wel weer terug, dat is toch een van de meest voorkomende mappen door de jaren heen. Een van mijn favorieten zelfs _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 11:40:
[...]

Ja ik vind het wel leuk, het is DMZ met Zombies met chaos en dan zonder PvP. Lekker leanback op de bank zombies afremmen.

Wat dieper de map in is ook genoeg uitdaging te vinden lijkt het nu.
Kan je ook solo met eventuele bots in je team spelen of is het áltijd met squads bestaande uit andere spelers?

Want soms wil ik gewoon mijn eigen ding doen maar als ik in een team zit voel ik me altijd zo bezwaard 😅

Eind vd middag kan ik het pas zelf ervaren, als de postbode meewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Hoianddoei Heb je Mw3 al in split-screen gespeeld? Wij kunnen op zijn vroegst pas vanavond gaan spelen, dus ben wel erg benieuwd of het allemaal goed werkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hoianddoei
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12-09 17:17
G_Dragon schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 11:48:
@Hoianddoei Heb je Mw3 al in split-screen gespeeld? Wij kunnen op zijn vroegst pas vanavond gaan spelen, dus ben wel erg benieuwd of het allemaal goed werkt.
Op zich speelt ie best goed, de meeste bugs zijn opgelost op het switchen van loadout inname na. Dat is dus wel jammer..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Vrijdag schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 11:46:
[...]

Kan je ook solo met eventuele bots in je team spelen of is het áltijd met squads bestaande uit andere spelers?

Want soms wil ik gewoon mijn eigen ding doen maar als ik in een team zit voel ik me altijd zo bezwaard 😅

Eind vd middag kan ik het pas zelf ervaren, als de postbode meewerkt.
Zover ik gezien heb was het net als DMZ, dus solo als je Squad vullen uit zet. Anders zit je met 2 randoms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoianddoei schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 12:38:
[...]

Op zich speelt ie best goed, de meeste bugs zijn opgelost op het switchen van loadout inname na. Dat is dus wel jammer..
Goed om te horen, maar hebben ze serieus die bug nog steeds erin zitten? Dit is echt wel ontzettend slecht hoor, volgend jaar toch maar goed gaan nadenken of we het spel nog wel gaan halen. Want die bug zit er al meer dan een half jaar in en is bij zijn opvolger nog steeds aanwezig |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Donstil schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 12:41:
[...]

Zover ik gezien heb was het net als DMZ, dus solo als je Squad vullen uit zet. Anders zit je met 2 randoms.
Ah dankje, dat klinkt wel goed!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Vrijdag schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 13:00:
[...]

Ah dankje, dat klinkt wel goed!
En Solo is hier ook “leuker” omdat er geen PvP is. Behoorlijke uitdaging soms al die zombies maar het is door het gebrek aan PvP wel een stuk beter alleen te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickdew
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:22
Snap echt niet dat crossplay muis en toetsenbord ondersteund. Als ik hem op Xbox only zet zoekt hij niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Als ik het dus goed begrijp krijg je vanaf lvl 25 tokens als je daily challenges doet. MP en Zombies hebben hun eigen tokens. Dus je kunt via daily challenges max 6 tokens per dag halen. Voor MP krijg je ook 1 token per gewonnen potje. Is dat alleen nadat je je dailys hebt afgerond?

Edit: en met tokens bedoel ik die punten waarmee je spullen unlocked.

[ Voor 11% gewijzigd door yinx84 op 10-11-2023 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mss stomme vraag maar bij de wapens zie ik nergens de gedetailleerde stats. Ofwel ben Ik serieus blind. Dat kan ook natuurlijk

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wolverine9000 schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 14:18:
Mss stomme vraag maar bij de wapens zie ik nergens de gedetailleerde stats. Ofwel ben Ik serieus blind. Dat kan ook natuurlijk
Correctie heb het gevonden 😃

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Wolverine9000 schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 14:19:
[...]

Correctie heb het gevonden 😃
Serieus blind dus. Weten we dat ook weer :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BlazeMuis
Donstil schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 15:18:
[...]

Serieus blind dus. Weten we dat ook weer :+
Niet helemaal aangezien hij het gevonden heeft, misschien wel tijd voor een (nieuwe) bril?
Pagina: 1 ... 10 ... 28 Laatste