Acties:
  • +7 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01:33
Mede-auteurs:
  • Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:40

Vrijdag

• AlwaysNick
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 07-05 14:13

AlwaysNick

[Multi] Call of Duty: Modern Warfare III Topic
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QCbzh4t6BCnJ8RuIe_ar6IGyK8Y=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/9JFkR59mxKIsScyBuXy1L1jI.png?f=user_large
Ontwikkelaar: Sledgehammer Games
Mede Ontwikkelaars: Infinity Ward, Beenox, Raven Software, High Moon Studios, Treyarch en Demonware
Uitgever: Activision
Platforms: Xbox One, Xbox Series X|S, Playstation 4, PlayStation 5, PC
Release-datum: 10-11-2023 / 2-11-2023 (Vroege toegang Campaign)

Welkom in het Topic,

Call of Duty: Modern Warfare 3 zal een rechtstreeks vervolg zijn op Call of Duty: Modern Warfare 2.

Campagne: Pas je aan of sterf in een gevecht tegen de ultieme dreiging

In het directe vervolg op het recordbrekende Modern Warfare II nemen Captain Price en Task Force 141 het op tegen de ultieme dreiging. De ultranationalist Vladimir Makarov breidt zijn greep uit over de hele wereld, waardoor Task Force 141 vecht als nooit tevoren.

Gevechten betekent beslissingen nemen; gebruik verschillende uitrustingen en plan verschillende paden door elke operatie in een betrokken en spannende campagne. Naast de kenmerkende, filmische Call of Duty-missies, introduceert Modern Warfare III Open Combat Missions, met nog meer nadruk op de keuze van de speler. Natuurlijk heb je het gebruik van alle wapens, uitrusting en tactieken die aanwezig zijn in een actievolle Modern Warfare-ervaring voor één speler, maar voor sommige van je opdrachten is het helemaal aan jou om te beslissen over een passende koers. actie.

Gevechtsmissies openen:
Open Combat Missions (OCM's) zijn een opwindende innovatie voor de Call of Duty-campagne. Deze zijn niet alleen een aanvulling op de filmische missies die je gewend bent, maar ze bieden je ook tal van aanvullende keuzes met betrekking tot je methoden om missies te voltooien. Als je bijvoorbeeld liever stealth-technieken gebruikt, wil je misschien een OCM ondernemen met een lights-out-benadering, met behulp van een nachtkijker en onderdrukte wapens en je doelen voltooien zonder dat je tegenstanders weten dat je er was. Als luide explosies en roekeloze overgave echter deel uitmaken van je repertoire, bind dan extra pantserplaten op je torso en raak die doelen frontaal!

Multiplayer

Modern Warfare III viert het 20-jarig jubileum van Call of Duty met een van de grootste collecties Modern Warfare Multiplayer-maps ooit samengesteld. Alle 16 lanceringsmaps van de originele Modern Warfare® 2 (2009) zijn gemoderniseerd met nieuwe modi en gameplay-functies en zullen bij de lancering beschikbaar zijn om iedereen op weg te helpen, terwijl meer dan 12 geheel nieuwe core 6v6-maps de live-seizoenen na de lancering zullen voeden .

Modern Warfare® III wordt ook gelanceerd met nieuwe Ground War-maps met innovatieve speelruimtes en de epische terugkeer en evolutie van de populaire War Mode die voor het eerst debuteerde in Call of Duty®: WWII uit 2017.​​

Het gaat dan om deze maps:
  • Afghan
  • Derail
  • Estrate
  • Favela
  • Karachi
  • Highrise
  • Invasion
  • Quarry
  • Rundown
  • Rust
  • Scrapyard
  • Skidrow
  • Sub Base
  • Terminal
  • Underpass
  • Wasteland
Naast deze maps zal de game ook voorzien zijn van nieuwe multiplayer maps. In het geval van de klassieke maps gaat het om updates om het te moderniseren voor nieuwe modi en gameplay features. Na de release zullen er via seizoensupdates nog zeker 12 maps bijkomen. Verder mogen we nieuwe Ground War maps verwachten en de terugkeer van de War modus.

Zombies (Open World):
Werk voor het eerst samen met andere squadrons om te overleven en te vechten tegen enorme hordes ondoden in de grootste Call of Duty® Zombies-map ooit. Modern Warfare® Zombies (MWZ) vertelt een nieuw Treyarch Zombies-verhaal met missies, kernfuncties van Zombies en geheimen om te ontdekken. Klaar voor een open wereld PvE-overlevingservaring tegen enkele van de grootste vijanden in de geschiedenis van Call of Duty®

Spelers Call of Duty: Modern Warfare II kunnen content overzetten naar MW III
Het wordt mogelijk om in-game content zoals wapens en skins die spelers hebben gekregen in Call of Duty Modern Warfare II over te zetten naar Modern Warfare III.

Daarbij gaat het niet alleen om wapens en cosmetische items, maar ook om Operators, bundels en 'andere beloningen' die zijn ontgrendeld. "We zijn van plan om alle Operators, wapens, blauwdrukken en cosmetics toegankelijk te maken, evenals de integratie van het spelerniveau, toegang tot Battle Passes en wapenupgrades".

Beta weekenden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/t2AgEQVIAN9nbsWYZlYN68asEoU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/tIyaFdlMHYmxRft3NWIReFbu.png?f=user_large

Wat is er nieuw

Nieuwe gameplay-innovatie: Tactische houding
Breek in en uit met de nieuwe Tactical Stance-functie, een een perfecte middenweg tussen heupvuur en richten met het vizier. Wanneer smalle gangen en krappe ruimtes binnengaat, schakel je Tac-Stance in om de wapenprestaties te verbeteren en het gevecht te winnen. Dit is wat je kunt verwachten van Tac-houding:
  • De gebruiker haalt zijn schouders van het wapen en houdt het in een gekantelde vuurpositie.
  • Je kunt dynamisch in en uit Tac-Stance schakelen terwijl je op het vizier richt.
  • Tac-Stance ruilt precieze nauwkeurigheid in voor verbeterde mobiliteit en hanteerbaarheid.
  • Je vuurt enigszins gespreid, het best te omschrijven als een middenweg tussen volledige ADS en heupvuur.
  • Het is ontworpen voor agressieve gevechten op korte afstand.
  • Standaard schiet je in Tac-Stance tijdens het sliden.
Nieuwe gameplay-innovatie: Evoluerende loadouts
Modern Warfare III brengt nieuwe niveaus van aanpassing naar Creëer een klasse. Bereid je voor op het samenstellen van je Loadout op basis van geavanceerde militaire uitrusting, zoals handschoenen, tactische vesten, laarzen en meer; Zo kun je nog meer aspecten van de gameplay verfijnen.

Nieuwe gameplay-innovatie: Onderdelen
De evolutie van de Gunsmith gaat verder met de toevoeging van onderdelen. Dit is een speciale set
opties waarmee je je kunt richten op je favoriete en specifieke speelstijl. Met After-Market Parts kun je unieke wapenconfiguraties maken.

De terugkeer van klassieke gameplay
Hier zijn de bevestigde Multiplayer-functies voor Modern Warfare III Multiplayer, vanaf Day One:
  • Map Voting keert terug, waardoor spelers meer autonomie krijgen over hun Multiplayer-wedstrijden.
  • Klassiek Minimap-gedrag, met rode stippen die aangeven wanneer een vijand een niet-ondersteund wapen afvuurt.
  • Alle gekozen Perks zijn beschikbaar aan het begin van elke wedstrijd.
  • Met de Perk Covert Sneakers kun je je geruisloos voortbewegen (ervan uitgaande dat je het juiste schoeisel hebt gekozen).
  • Core Multiplayer Health wordt verhoogd naar 150, waardoor de Time-to-Kill (TTK) langer wordt.
  • Het speltype Hardcore wordt niet beïnvloed.
Beweging in Modern Warfare III: reactiesnelheid
Bij het manoeuvreren in Modern Warfare III Multiplayer kun je de volgende bewegingsmogelijkheden verwachten wat betreft de algemene reactiesnelheid van je Operator:
  • Je kunt Slide-animaties annuleren (d.w.z. "Slide cancel"), maar Slide Cancelling reset Tactical Sprint niet.
  • Je kunt gedeeltelijke Reloads annuleren tijdens een animatie (d.w.z. "reload cancel") om onmiddellijk terug te vuren.
  • Mantelen gaat sneller en je kunt Mantelen tijdens het Sprinten.
  • Je kunt vuren tijdens en onmiddellijk na het sliden.
  • De Tactische Sprint duurt langer (de exacte duur hangt af van het gebruikte wapen).
  • Tactische Sprint wordt opgeladen tijdens het Sprinten.
Edities

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Pctj81MozHz1M1P_PSeeoDxSzME=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/xuAyWc7XbJBCWPGHVUZbDpLJ.png?f=user_large

Standard:
  • Basisspel
  • Vroege toegang tot de open bèta
  • Campagne Early Access tot een week
  • Soap Operator Pack voor direct gebruik in MW2 en Warzone
Cross-Gen / Standaard:
  • Basisspel voor PS4 en PS5 / Xbox One en Xbox Series X|S
Vault Editie:
  • Basisspel
  • Nemesis Operator Pack (4 Operator-skins: Price, Ghost, Warden, Makarov)
  • 2 wapenkluizen
  • BlackCell Battle Pass voor één seizoen
Trailers

Screenshots
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eid2Me2dDUdzsiXHWh-HjCSqxNI=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/323mPpTZbx41Tym1xFW8FA8c.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fO9KyVA6mvVfcIQ0bwWs5Z9vn2w=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/39TwTQZQFl7ZNs2hohK6LUVR.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xBTRcp0Y8Pwy7ml56LrVuwBQkxc=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/b4Ww5A2VVtbuTyQpjpHG3uCy.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7FStOlzZfimFHHeH8BLjmUQAiB8=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tHFI7xVJK8oY8uujjsWaXN3J.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/W3UiYIz6uPzSvReSp6dcF5vXdcY=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uympmiNFXMshF2CRzI0k1KEP.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_bl3jCI1RRvtMWVCTloluMB2mPQ=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YzcAhy3DWab5pArDyl65uwPB.jpg?f=fotoalbum_tile

Overzicht Tweakers.net Squad members
mede-auteurs gezocht, doe gerust een dm
^ Naar boven ^

[ Voor 122% gewijzigd door AlwaysNick op 22-09-2023 13:05 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Je verwacht het niet hè 🙃

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hopelijk zit er weer split-screen in!
Lekker knallen met ze tweetjes van de bank :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik hoop dat ze goed doorpakken met DMZ en dat uitbreiden.

SP trek ik dan wel eens van GamePass als de deal rond is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:31
Ondanks dat het nog wel eventjes zou duren voelt het voor mij te vroeg ofzo .. waar ik vorige cods meestal had dat het wel tijd was voor een nieuwe heb ik nog steeds het gevoel dat MW2 een solide Call of Duty is en speel het nog regelmatig. Ze updaten het wat mij betreft genoeg.

Huidige MW2 is de eerste cod sinds de OG Modern Warfare dat ik er zo veel tijd in heb zitten. (400+ uur) en dat is alleen multiplayer.

Maargoed ik ben opzich wel blij dat het Modern Warfare is want van alle cods na BO2 vond ik alleen de Modern Warfare versies goed. Laten we hopen dat dit het ook door zet.

Vraag me wel erg af in hoeverre Raven Software een "mede-ontwikkelaar" is ? en hoeveel Infinity Ward de vinger in de pap hebben.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ajacied10
  • Registratie: Juli 2023
  • Laatst online: 07-09-2023
Is Modern Warfare II niet net uit? Vorig jaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Ajacied10 schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 19:29:
Is Modern Warfare II niet net uit? Vorig jaar
klopt. Elk jaar komt een nieuwe CoD toch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 22:43
Ricmaniac schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 19:39:
[...]

klopt. Elk jaar komt een nieuwe CoD toch.
Normaal wisselt het door. MW game, Black Ops game, gare game van Sledgehamer/Raven en dan weer MW. Of ik ben het kwijt. Ik speel ook alleen de MW spellen nog. Black Ops vond ik na 3 niks meer en Ghosts was de slechtste Cod dat ik ooit gespeeld heb. :) Al ben ik bij MW2 ook afgehaakt toen duidelijk werd dat DMZ en Warzone alle aandacht kreeg. Wel best wat uurtjes vermaak aan gehad in de 6v6 modus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07-06 19:30
Als Microsoft Activision nog over kan nemen, is er dan de kans dat dit day 1 op Game Pass komt? Of kan ik er beter helemaal niet op rekenen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
polopolo150 schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 21:31:
Als Microsoft Activision nog over kan nemen, is er dan de kans dat dit day 1 op Game Pass komt? Of kan ik er beter helemaal niet op rekenen?
Zou er niet op rekenen omdat dit voor microsoft ook gewoon zo ontzettend veel extra inkomen zou zijn zie ik ze dat niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Normaal pre order ik meteen maar da het fiasco van MW2 wacht ik misschien toch maar even af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanguard is de enige CoD ooit die ik heb overgeslagen. MWIII ga ik ook gewoon halen. Maar misschien wat later na release.

Ben wel benieuwd naar MW11. Of zou dat MWXI zijn? Of MWIIIIIIIIIII? Of gaan ze na MWIII gewoon MW2019 rebooten? :+

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiaggioLuciano
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 12-06 21:32
Interessant dat ze zo door de serie aan het snellen zijn. Hoop dan wel dat het volgende Black Ops deel ook tijd zat krijgt. Zelf moe geworden van MWII maar dat kan ook komen door het drukker worden van mijn leven en die van mijn vrienden.

De eerste geruchten gingen over een “uitbereidingspakket” voor MWII. Dus ik wacht de reviews wel af en kijk hoeveel het toevoegt aan Warzone.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
Chelseamarre123 schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 22:50:
Normaal pre order ik meteen maar da het fiasco van MW2 wacht ik misschien toch maar even af.
Had MW2 een fiasco? Vanaf dag 1 gespeeld en super veel plezier gehad toen. Meen me niet herinneren dat er problemen waren met MW2.

Ik weet wel dat ik niet meer voor die geintjes val van deluxe edities enzo met CoD. Die skins gebruik ik echt nooit die daar bij zaten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
polopolo150 schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 21:31:
Er staat mij iets van bij dat de deal met Sony dat nog tegenhoud, dus dat zou dan betekenen dat de 2024 game pas op Gamepass komt.

Dat de CoD games op gamepass komen lijkt mij geen kwestie van wel of niet maar een kwestie van tijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ricmaniac schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 08:41:
[...]

Had MW2 een fiasco? Vanaf dag 1 gespeeld en super veel plezier gehad toen. Meen me niet herinneren dat er problemen waren met MW2.

Ik weet wel dat ik niet meer voor die geintjes val van deluxe edities enzo met CoD. Die skins gebruik ik echt nooit die daar bij zaten :P
Ah ja Gamers he, ik heb MW2 2.0 ook vanaf het begin gespeeld en mij prima vermaakt.
Af en toe een beetje drukte in de eerste weken maar een "fiasco" ben ik niet tegen gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:15

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Ik heb de klassieke Modern Warfare Trilogie gespeeld, de moderne 2 nog niet, zijn die een beetje leuk? Ik speel voornamelijk single player.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15:54

s0kkie

Cowabunga

Linksquest schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 12:14:
Ik heb de klassieke Modern Warfare Trilogie gespeeld, de moderne 2 nog niet, zijn die een beetje leuk? Ik speel voornamelijk single player.
Beide zijn kort maar wel vermakelijk :)
Wat minder over the top Hollywood stijl en meer realistischer, vooral MW1 heeft een hele toffe missie en MW2 heeft een goed nagemaakt Amsterdam stuk in de game.

Ik vind dit ook persoonlijk veel te snel voor een MW3, vroeger deden ze het tenminste nog iedere 2 jaar (afgewisseld met Treyarch ieder jaar).
Dan heb ik liever als afwisseling tussendoor weer een WW2 campaign, dat zou pas tof zijn in de huidige moderne engine, de laatste was uit 2017 en dat is te lang geleden.
Vanguard was gewoon een flop dus die tel ik niet mee 8)7

[ Voor 29% gewijzigd door s0kkie op 08-08-2023 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 08:41:
[...]

Fiasco was wat overdreven van mij maar game is verre van perfect en hun beloofde life cycle ondersteuning doen ze ook maar minimaal.

Er zijn zat veel bugs die veel te lang aansleepten. Paar weken terug nog die UAV bug dat elke UAV een advanced was heet meerdere weken geduurd.

Ze gingen de game ook 2 jaar ondersteunen met nieuwe content en daar zijn ze ook vanaf gestapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
s0kkie schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 12:41:
[...]

.
En dat is denk ik exact de reden waarom Activision gewoon weer IW met een andere partij samen de game laat maken :P

Vanguard en Coldwar waren gewoon niet zo leuk zoals de nieuwe MW 1 en 2 (en de oude maargoed :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Vind vanguard best underrated, speelde goed weg, movement was fijn.
Helaas door de slechte verkoop was content was wat minder denk ik.

MWIII: Tja enigste wat je overneemt van MWII zijn de bugs waar je voor betaald heb, de rest weer opnieuw beginnen. We gaan het zien, twijfel nog om het eventueel te kopen ja of nee, laat dit denk ik aan mij CoD buddies over.

De hele battlepass in MWII heeft mij een nare nasmaak achter gelaten.
Van makkelijk BP vullen naar amper XP krijgen voor een BP, tuurlijk mijn BP is gratis vanwege wow gold maar zelfs dat vind ik het niet meer waard met hoe het nu is. Heb S3 BP niet gecompleten en S4 heb ik over geslagen en denk dat ik S5 maar amper gaat spelen. Mede door de geld klopperij en wat minder tijd vanwege andere games :/ (D4, WoW en BG3)

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

s0kkie schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 12:41:
[...]

Beide zijn kort maar wel vermakelijk :)
Wat minder over the top Hollywood stijl en meer realistischer, vooral MW1 heeft een hele toffe missie en MW2 heeft een goed nagemaakt Amsterdam stuk in de game.

Ik vind dit ook persoonlijk veel te snel voor een MW3, vroeger deden ze het tenminste nog iedere 2 jaar (afgewisseld met Treyarch ieder jaar).
Dan heb ik liever als afwisseling tussendoor weer een WW2 campaign, dat zou pas tof zijn in de huidige moderne engine, de laatste was uit 2017 en dat is te lang geleden.
Amsterdam ook in de Single player te spelen dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
Linksquest schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 17:01:
[...]

Amsterdam ook in de Single player te spelen dan?
Ja de 2e missie gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

A nice, dan wacht ik totdat ze in de sale zijn, alweer een tijd geleden dat ik een call of duty game gespeeld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 24-05 21:29
Derr_Hans schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 14:46:
Vind vanguard best underrated, speelde goed weg, movement was fijn.
Helaas door de slechte verkoop was content was wat minder denk ik.

MWIII: Tja enigste wat je overneemt van MWII zijn de bugs waar je voor betaald heb, de rest weer opnieuw beginnen. We gaan het zien, twijfel nog om het eventueel te kopen ja of nee, laat dit denk ik aan mij CoD buddies over.

De hele battlepass in MWII heeft mij een nare nasmaak achter gelaten.
Van makkelijk BP vullen naar amper XP krijgen voor een BP, tuurlijk mijn BP is gratis vanwege wow gold maar zelfs dat vind ik het niet meer waard met hoe het nu is. Heb S3 BP niet gecompleten en S4 heb ik over geslagen en denk dat ik S5 maar amper gaat spelen. Mede door de geld klopperij en wat minder tijd vanwege andere games :/ (D4, WoW en BG3)
Je hoeft naast de game toch nergens voor te betalen? Dus hoezo geldklopperij?

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Korkss schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 20:14:
[...]

Als ik had geweten dat ze de BP xp weer vertraagd hadden dan had ik het inderdaad niet gehaald en eventueel gewacht tot een seizoen waar ik wel tijd heb om het vol te spelen met de huidige xp nerf.

Ze hebben ook de Battle Pass met tierskips verwijderd die je voor 2400 CoD punten kon halen.
Dat is nu de blackcell of hoe ze het noemen en die is nu 20,- euro

Maar tis gewoon duidelijk waarom ze de BP XP vertraagd hebben, zodat je de 40Tier skip bundel kan kopen.

Dus ja, geldklopperij

En ja ik heb nu geen battlepass gehaald nee, geeft wel weer een extra reden om niet te spelen,

[ Voor 3% gewijzigd door Derr_Hans op 09-08-2023 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Korkss schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 20:14:
[...]

Omdat ze er alles aan doen om er extra geld uit te persen. Nee het hoeft niet, maar nee het hoeft ook niet dat ze er zo veel geld voor vragen gezien wat we allemaal al betalen. Er komen steeds ziekere skins in de game waarbij sommige zelfs als pay2win zouden kunnen worden beschouwd omdat ze bijvoorbeeld effecten hebben die je als enemy verblind als je word geraakt. Of die gewoon moeilijker te zien zijn in het donker. Hoeveel leuker zou het zijn als je die gewoon achter een challenge kan unlocken.

De battlepass verkopen voor een 10tje maar vervoglens ook nog is 30 euro vragen voor 40 tier skips indien je de battlepass niet hebt af kunnen maken ipv ze er een tripple XP weekendje voor iedereen van maken ofzo.

Ik kan er gewoon niet bij dat mensen deze maffia praktijken tegenwooridg nog verdedigen. En het ergste is ik doe er zelf aan mee want ik koop ook gewoon die battlepasses en alles omdat het tegenwoordig de standaard is geworden. Het is gewoon te makkelijk om te zeggen: gewoon niet kopen. Ze bouwen die zooi letterlijk op deze manier op om er het meeste geld bij mensen uit te halen. Psychologen worden ingehuurd om het koop gedrag van mensen in combinatie met hun systemen te beïnvloeden om er het meeste uit te halen. Het lijkt alsof ik overdrijf maar dat is echt zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik heb ooit die BP gekocht. En omdat ik tot nu toe altijd wel alles volmaakte heb ik daarna nooit meer de pass hoeven kopen. Inmiddels heb ik zoveel punten dat het niet eens meer uitmaakt of ik alles wel vrijspeelt, ik kan de nieuwe zo kopen.

Maar voor dit seizoen wacht ik er nog wel even mee. Ik kan altijd nog aan het einde het kopen en dan met de opgespaarde punten een beetje slim kiezen. Hoewel ik het vermoeden heb dat ze domweg minder punten in de pass doen. Of gewoon het levelen lekker traag maken.

Het was voor mij gewoon een leuke bezigheid om dingen vrij te spelen (die ik toch niet gebruik, maar ach). Dit soort praktijken van traag levelen, betaalde skips en een extra betaalde pass vind ik eigenlijk óver het randje. Het hele argument "je hoeft het niet te kopen" vind ik ook irrelevant. Het gaat mij om de mechanieken er achter.

Ik zal wel een oude zeurpiet zijn (en dat ben ik misschien ook wel) maar dit soort zaken vind ik niet iets wat zo makkelijk gebagatelliseerd moet worden. Helaas kom je het werkelijk overal tegen. Nuja, nog iets wat ik mijn zoontje alvast kan leren mee om te gaan later, denk ik dan maar.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 09-06 20:32
Je kunt de wapens, camo's en operators meenemen naar MW3.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 24-05 21:29
Vrijdag schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 17:44:
Ik heb ooit die BP gekocht. En omdat ik tot nu toe altijd wel alles volmaakte heb ik daarna nooit meer de pass hoeven kopen. Inmiddels heb ik zoveel punten dat het niet eens meer uitmaakt of ik alles wel vrijspeelt, ik kan de nieuwe zo kopen.

Maar voor dit seizoen wacht ik er nog wel even mee. Ik kan altijd nog aan het einde het kopen en dan met de opgespaarde punten een beetje slim kiezen. Hoewel ik het vermoeden heb dat ze domweg minder punten in de pass doen. Of gewoon het levelen lekker traag maken.

Het was voor mij gewoon een leuke bezigheid om dingen vrij te spelen (die ik toch niet gebruik, maar ach). Dit soort praktijken van traag levelen, betaalde skips en een extra betaalde pass vind ik eigenlijk óver het randje. Het hele argument "je hoeft het niet te kopen" vind ik ook irrelevant. Het gaat mij om de mechanieken er achter.

Ik zal wel een oude zeurpiet zijn (en dat ben ik misschien ook wel) maar dit soort zaken vind ik niet iets wat zo makkelijk gebagatelliseerd moet worden. Helaas kom je het werkelijk overal tegen. Nuja, nog iets wat ik mijn zoontje alvast kan leren mee om te gaan later, denk ik dan maar.
Ik snap gewoon niet waarom mensen altijd getrokken worden tot die cosmetics etc. Je hebt er 0.0 aan. Je speelt toch de game om te spelen? Van zo’n roze wapen skin of een poppetje met een rattenkop ga je toch niet beter spelen? Begrijp dus al helemaal niet waarom mensen dan gaan klagen dat het zo duur is. Warzone is gratis, de standaard skins zijn gratis en je krijgt wapens en gratis skins ervoor om te unlocken. Alles wat ze extra aanbieden heeft 0.0 waarde

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

• ZeroY85
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 00:12
Chelseamarre123 schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 13:04:
[...]

Ze gingen de game ook 2 jaar ondersteunen met nieuwe content en daar zijn ze ook vanaf gestapt.
Dat is dus MW3 geworden. Alle geruchten wezen erop dat MW2 voor het eerst bij een COD-game ooit twee jaar supported zou worden en dat er in het tweede jaar een add-on verkocht zou worden met nieuwe maps en mogelijk een vervolg op de campaign. Activi$ion heeft vervolgens besloten om die add-on naar MW3 om te dopen want dan kunnen ze meer geld vragen. Het feit dat letterlijk alle MW2 skins van al je operators en guns mee gaan naar MW3 bewijst voor mij des te meer dat het 100% zeker zo gegaan is.
ZeroY85 schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 11:40:
[...]

Dat is dus MW3 geworden. Alle geruchten wezen erop dat MW2 voor het eerst bij een COD-game ooit twee jaar supported zou worden en dat er in het tweede jaar een add-on verkocht zou worden met nieuwe maps en mogelijk een vervolg op de campaign. Activi$ion heeft vervolgens besloten om die add-on naar MW3 om te dopen want dan kunnen ze meer geld vragen. Het feit dat letterlijk alle MW2 skins van al je operators en guns mee gaan naar MW3 bewijst voor mij des te meer dat het 100% zeker zo gegaan is.
Kleine opmerking dat je hiervoor wel gewoon 70€ minimaal moet betalen en niet gratis zoals eerst bedoelt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ah top, al zullen de "gamers" wel weer wat nieuws vinden om over te zeuren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Korkss schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 09:46:
[...]

Ik snap gewoon niet waarom mensen altijd getrokken worden tot die cosmetics etc. Je hebt er 0.0 aan. Je speelt toch de game om te spelen? Van zo’n roze wapen skin of een poppetje met een rattenkop ga je toch niet beter spelen? Begrijp dus al helemaal niet waarom mensen dan gaan klagen dat het zo duur is. Warzone is gratis, de standaard skins zijn gratis en je krijgt wapens en gratis skins ervoor om te unlocken. Alles wat ze extra aanbieden heeft 0.0 waarde
Omdat mensen een connectie willen voelen met iets waar ze mee bezig zijn, dat lukt voor vele beter als ze een personage naar eigen hand kunnen zetten, dus bijvoorbeeld met een bepaalde operator of een skin in het geval van CoD.

Het is als de kleur op je auto, daar heb je ook "0.0" aan maar toch doen we het massaal.

Wat ik niet snap is dat het voor mensen die het niet leuk vinden heel moeilijk voor te stellen is dat andere het wel leuk vinden. Prima toch als iemand het niet leuk vind, dan doen die mensen het niet en dan doen de mensen die het wel leuk vinden het wel. Het is echt zo ingewikkeld niet hoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TIGER1125
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16:15
Chelseamarre123 schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 12:00:
[...]

Kleine opmerking dat je hiervoor wel gewoon 70€ minimaal moet betalen en niet gratis zoals eerst bedoelt.
Er is nooit gesproken over gratis voor die zogenoemde "uitbreiding".

Het vermoeden was dat die uitbreiding een voortzetting van het verhaal van MW2 zijn, waarna je daarna vermoedelijk een tussenjaar (BO oid.) en dan MW3 zou krijgen.

Wat later gecommuniceerd is, is dat de uitbreiding zoals die voorzien was dusdanig veel meer content heeft gekregen en daarmee een nieuw deel is geworden. Of dat werkelijk zo is moeten we nog maar zien, al heeft de stemacteur van Price al gezegd, "het is geen uitbreiding" en dat iedereen misschien gewoon even moet wachten tot de release en ze dan weten wat er al dan niet in zit.

De Raids hadden oorspronkelijk ook uit 5 delen moeten bestaan maar dat zijn er uiteindelijk ook maar 4 geworden. Het zou mij niet verbazen dat het 5e deel daarvan uiteindelijk deel is geworden het nieuwe MW3 verhaal.

Ik wacht het de komende weken wel gewoon even af wat er aan informatie uitlekt, Maar houdt allemaal even in jullie achterhoofd, je hoeft niet te pre-orderen hè? Dan heb je achteraf alle kennis in pacht waar je je geld al dan niet aan uitgeeft, min de "premium" skins en operators. :+
Donstil schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 12:14:
[...]

Omdat mensen een connectie willen voelen met iets waar ze mee bezig zijn, dat lukt voor vele beter als ze een personage naar eigen hand kunnen zetten, dus bijvoorbeeld met een bepaalde operator of een skin in het geval van CoD.

Het is als de kleur op je auto, daar heb je ook "0.0" aan maar toch doen we het massaal.

Wat ik niet snap is dat het voor mensen die het niet leuk vinden heel moeilijk voor te stellen is dat andere het wel leuk vinden. Prima toch als iemand het niet leuk vind, dan doen die mensen het niet en dan doen de mensen die het wel leuk vinden het wel. Het is echt zo ingewikkeld niet hoor.
Ach al die zure mensen die dat niet snappen dat mensen dat leuk kunnen vinden rijden waarschijnlijk allemaal in een grijze auto en dragen zelfde kleur kleding van een neutraal merk. :+

Die skins werken naast datgene wat jij schetst toch gewoon hetzelfde als het dragen van een bepaald merk kleding of kleding die verwijst naar een merk/sportclub/idool of iets dergelijks.

[ Voor 29% gewijzigd door TIGER1125 op 10-08-2023 12:38 ]

• Derr_Hans
  • Niet online
TIGER1125 schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 12:21:
[...]

Er is nooit gesproken over gratis voor die zogenoemde "uitbreiding".

Het vermoeden was dat die uitbreiding een voortzetting van het verhaal van MW2 zijn, waarna je daarna vermoedelijk een tussenjaar (BO oid.) en dan MW3 zou krijgen.

Wat later gecommuniceerd is, is dat de uitbreiding zoals die voorzien was dusdanig veel meer content heeft gekregen en daarmee een nieuw deel is geworden. Of dat werkelijk zo is moeten we nog maar zien, al heeft de stemacteur van Price al gezegd, "het is geen uitbreiding" en dat iedereen misschien gewoon even moet wachten tot de release en ze dan weten wat er al dan niet in zit.

De Raids hadden oorspronkelijk ook uit 5 delen moeten bestaan maar dat zijn er uiteindelijk ook maar 4 geworden. Het zou mij niet verbazen dat het 5e deel daarvan uiteindelijk deel is geworden het nieuwe MW3 verhaal.

Ik wacht het de komende weken wel gewoon even af wat er aan informatie uitlekt, Maar houdt allemaal even in jullie achterhoofd, je hoeft niet te pre-orderen hè? Dan heb je achteraf alle kennis in pacht waar je je geld al dan niet aan uitgeeft, min de "premium" skins en operators. :+

[...]

Ach al die zure mensen die dat niet snappen dat mensen dat leuk kunnen vinden rijden waarschijnlijk allemaal in een grijze auto en dragen zelfde kleur kleding van een neutraal merk. :+

Die skins werken naast datgene wat jij schetst toch gewoon hetzelfde als het dragen van een bepaald merk kleding of kleding die verwijst naar een merk/sportclub/idool of iets dergelijks.
Skins en blueprints in de shop boeien me niet, zijn te flashy te duur en het vernaggeld voor mij persoonlijk de hele vibe van de game. Mijn issue is niet zo zeer de battlepass zelf of die skins, al geeft ik toe dat als ik een rattekop, starlight van the boys of een konijn ziet rond lopen er toch enigsinds een kosts-neiging te boven komt.

Maar ja, dat is persoonlijk en een andere vind het blijkbaar wel leuk.

Mijn klacht is dat ze het steeds onmogelijker maken om casual te spelen en toch de battle pass vol te krijgen. En er dan tier skips in geld voor te vragen, zoals eerder al is aangegeven, de Battlepas XP weekend zijn er minder vaak, de XP nodig per lvl is omhoog alles om maar die tier skips te verkopen tot het punt dat inderdaad ik geen battlepass meer gaat halen.

Teneerste was mijne al gratis (WoW gold omzetten naar bnet balance en daar de CoD punten mee halen).

Beetje het zelfde als Ubisoft de XP per extra extra grindy maakt in Assasin Greed (ben even vergeten welke) om XP boost in de shop van een single player te verkopen.

Ik haalde altijd de Battlepass om dat de blueprints 8 van de 10 keer niet flashy zijn en de operator skins geen achterlijke dieren of superhelden zijn. Daarnaast is spelen en iets unlocken leuker als alleen spelen.

Maar ja als de XP dan weer generfed wordt en duidelijk met de intentie om die 40 skips te verkopen dan is dat stukje game plezier voor mij als weer dood.

• TIGER1125
Derr_Hans schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 14:18:
[...]

Skins en blueprints in de shop boeien me niet, zijn te flashy te duur en het vernaggeld voor mij persoonlijk de hele vibe van de game. Mijn issue is niet zo zeer de battlepass zelf of die skins, al geeft ik toe dat als ik een rattekop, starlight van the boys of een konijn ziet rond lopen er toch enigsinds een kosts-neiging te boven komt.

Maar ja, dat is persoonlijk en een andere vind het blijkbaar wel leuk.

Mijn klacht is dat ze het steeds onmogelijker maken om casual te spelen en toch de battle pass vol te krijgen. En er dan tier skips in geld voor te vragen, zoals eerder al is aangegeven, de Battlepas XP weekend zijn er minder vaak, de XP nodig per lvl is omhoog alles om maar die tier skips te verkopen tot het punt dat inderdaad ik geen battlepass meer gaat halen.

Teneerste was mijne al gratis (WoW gold omzetten naar bnet balance en daar de CoD punten mee halen).

Beetje het zelfde als Ubisoft de XP per extra extra grindy maakt in Assasin Greed (ben even vergeten welke) om XP boost in de shop van een single player te verkopen.

Ik haalde altijd de Battlepass om dat de blueprints 8 van de 10 keer niet flashy zijn en de operator skins geen achterlijke dieren of superhelden zijn. Daarnaast is spelen en iets unlocken leuker als alleen spelen.

Maar ja als de XP dan weer generfed wordt en duidelijk met de intentie om die 40 skips te verkopen dan is dat stukje game plezier voor mij als weer dood.
Oh nee dat begrijp ik hoor, ik denk dat dat de community over de gehele lijn ook wel zal verdelen. Dat is wel een reëel risico van het free to play model als Warzone, in een franchise als deze. Onderaan de streep heb je natuurlijk gewoon met bedrijven te maken die ook geld moeten verdienen.

Voorlopig wacht ik het nog even af met een oordeel te vellen dat kan ik dit seizoen niet. Vorig seizoen ging het voor m'n gevoel ging het zelfs sneller dan voorgaande seizoenen... Maar de mission reset kan daar ook een rol in hebben gespeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Toch weer old-gen... :|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Dat kan ook niet anders omdat je de skins, operators en bundles ook in MW3 kunt gebruiken dus het zou niet netjes zijn naar de mensen die MW2 op de vorige generatie gekocht hebben. Ik geloof ook niet dat het enig verschil zou maken aangezien alles hetzelfde als in MW2 blijft, er zou niet opeens een andere engine gebruikt zijn waardoor alles er beter en soepeler uit zou gaan zien.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Is natuurlijk al 2 jaar in ontwikkeling. Alle content zou ook gewoon voor mw2 uitkomen. Helaas wel jammer, zou eens een cod willen zien die niet met last gen moet rekening houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jamaar ik speel nog op de OG PS4 :'(

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BroWohsEdis
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 29-01 22:53

BroWohsEdis

George Orwell was right.

Echt belachelijk, eindelijk een beetje maps in MW2 en nu komen ze met de volgende? Lekker weer overnieuw beginnen en in de loop van het jaar Afghan, Terminal etc toevoegen. Zo voorspelbaar.

"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Chelseamarre123 schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 20:19:
[...]

Is natuurlijk al 2 jaar in ontwikkeling. Alle content zou ook gewoon voor mw2 uitkomen. Helaas wel jammer, zou eens een cod willen zien die niet met last gen moet rekening houden
De vorige MW2?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lV4xadPO2Wdee10XIV1qE6Q1Bmw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VLpzx0F6I1sAymeoQO0VXoWc.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chelseamarre123 schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 19:09:
[...]

Al data bekend van de Alpha en beta?
Ja en nee, wel wat leaks maar daar vertrouw ik nooit op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Let op het blijft ergens een gerucht:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SuprMJqibtLpT7tDdQYldrizsfE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WWLVuNuLgYOBK6seUEDlTpAC.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Gv7jUbqPfMKNLS8jey-ubFcJz48=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qbnJBRREJKIh0Zfl2DIdwsOF.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hoop echt dat het hele spawn systeem van MW2 aangepakt word. Momenteel echt de grootste ergernis voor mij in de huidige multiplayer dat enemies ineens op je spawnen of heel onlogisch spawnen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 12-06 21:03
Heb zelf vooral hoop op (in algemeen) wat meer aandacht voor de multiplayer. Heb totaal niks met warzone.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ja dat leek mij wel redelijk logisch aangezien het dezelfde engine is etc.
Als dat nu met MW2 op de Old-Gen kan draaien dan met MW3 ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Donstil schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 10:14:
[...]

Ja dat leek mij wel redelijk logisch aangezien het dezelfde engine is etc.
Als dat nu met MW2 op de Old-Gen kan draaien dan met MW3 ook.
Daar heb je ook helemaal gelijk in, alleen ergens had ik de valse hoop dat inmiddels na bijna 3 jaar de focus helemaal op current-gen zou zijn O-) .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
G_Dragon schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 10:16:
[...]

Daar heb je ook helemaal gelijk in, alleen ergens had ik de valse hoop dat inmiddels na bijna 3 jaar de focus helemaal op current-gen zou zijn O-) .
Ja dat mag wel eens onderhand inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 10:20:
[...]

Ja dat mag wel eens onderhand inderdaad.
Inderdaad want de Xbox Series X kwam uit op 10-11-2020 :D.
Dat is straks alweer 3 jaar, waar blijft die tijd toch... haha

[ Voor 12% gewijzigd door G_Dragon op 16-08-2023 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
G_Dragon schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 10:23:
[...]

Inderdaad want de Xbox Series X kwam uit op 10-11-2020 :D.
Dat is straks alweer 3 jaar, waar blijft die tijd toch... haha
Oude meuk spelen we op, tijd voor een mid cycle refresh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 22:12
Heb DMZ missies op 100% inmiddels, hoop dat er bij de nieuwe mw3 ook weer een dmz modus zit. Blijf het doen van missies met 2 tot 6 man toch het leukst :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroWohsEdis

BroWohsEdis

George Orwell was right.

President schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 22:55:
Heb DMZ missies op 100% inmiddels, hoop dat er bij de nieuwe mw3 ook weer een dmz modus zit. Blijf het doen van missies met 2 tot 6 man toch het leukst :-)
DMZ valt onder Warzone, Modern Warfare 3 is campaign + multiplayer.

BroWohsEdis schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 23:29:
[...]

DMZ valt onder Warzone, Modern Warfare 3 is campaign + multiplayer.
Ze gaan gewoon DMZ en Warzone blijven uitbreiden hoor.
Komt ook een nieuwe grote map als vervanging van Al Mazrah

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 13-06 00:09
BroWohsEdis schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 22:09:
Echt belachelijk, eindelijk een beetje maps in MW2 en nu komen ze met de volgende? Lekker weer overnieuw beginnen en in de loop van het jaar Afghan, Terminal etc toevoegen. Zo voorspelbaar.
Dit dus. Zei wat maanden geleden nog tegen vrienden. Fijn als er soort DLC komt met extra mappen. Dan is er echt groot assortiment aan maps. Maar die vlieger gaat ondertussen niet meer op……

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 13-06 00:09
En terugkomend van vakantie en na updaten van COD. Zat ik soort van vast in het spel. Kon alleen maar verder door de oude battle pas te kopen. Maatje zei ja gedaan en had gewoon mijn punten nog. Hier dus niet, dus 1100 punten door de gootsteen heen haha.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricmaniac
Ik las ergens dat je gewoon je unlocks van wapens etc gewoon mee nam. Weet niet of dat alleen gaat over store items maargoed. Hoe dan ook gewoon lame dat het DLC was voor MW2 en nu als nieuwe game verkocht gaat worden.... Activision being Activision.

Ricmaniac schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 08:30:
Ik las ergens dat je gewoon je unlocks van wapens etc gewoon mee nam. Weet niet of dat alleen gaat over store items maargoed. Hoe dan ook gewoon lame dat het DLC was voor MW2 en nu als nieuwe game verkocht gaat worden.... Activision being Activision.
Wait what? Zou dit eerst een DLC zijn voor MW2 maar is door ontwikkeld tot Modern Warfare III ? :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
Misschien ben ik zelfs van plan deze CoD weer niet te kopen puur uit "boycot" :P
probleem is dat MW en MW2 gewoon goed zijn in tegenstelling tot CW en Vanguard die ik beide niet gekocht had.

Om weer 70-80-90 te gaan betalen voor een "DLC" slaat eigenlijk helemaal nergens op natuurlijk.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ricmaniac
G_Dragon schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 08:32:
[...]

Wait what? Zou dit eerst een DLC zijn voor MW2 maar is door ontwikkeld tot Modern Warfare III ? :o
100%

Ik betwijfel zelfs of het is doorontwikkeld naar Mw3 of gewoon geschrapt is van MW2 en als nieuwe game word verkocht puur voor geld.

Kom dit toevallig nu tegen.. Confirmed het wat mij betreft nog meer.

Call of Duty: Modern Warfare 3-code toont dat het eigenlijk dlc voor MW2 is

[ Voor 49% gewijzigd door Ricmaniac op 17-08-2023 08:39 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 08:34:
[...]

100%

Ik betwijfel zelfs of het is doorontwikkeld naar Mw3 of gewoon geschrapt is van MW2 en als nieuwe game word verkocht puur voor geld.

Kom dit toevallig nu tegen.. Confirmed het wat mij betreft nog meer.

https://gamer.nl/nieuws/p...igenlijk-dlc-voor-mw2-is/
Lekker dan.. hoop wel dat ze flinke verbeteringen gaan doorvoeren.
Want ik kan bij Modern Warfare 2 na 4 maand nog steeds niet van wapens wisselen tijdens een match nadat je eenmaal gekozen hebt en de match begonnen is, had gehoop dat dit allang gepatched was (split-screen).

[ Voor 32% gewijzigd door G_Dragon op 17-08-2023 08:38 ]

• Lekker Ventje
Er zijn wel verbeteringen zoals nu weer een red dot op de minimap als je bv schiet. Ook krijg je 16 maps bij release (de maps van de originele MW2 uit 2009) en er zouden enkele maps uit de huidige MW2 mee gaan. Alle maps meenemen zou niet kunnen omdat de game dan veel te groot gaat worden wat opslag betreft. Mogelijk is dat, naast geld, ook een reden om het nu als MW3 neer te zetten.

Lekker Ventje schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 09:11:
Er zijn wel verbeteringen zoals nu weer een red dot op de minimap als je bv schiet. Ook krijg je 16 maps bij release (de maps van de originele MW2 uit 2009) en er zouden enkele maps uit de huidige MW2 mee gaan. Alle maps meenemen zou niet kunnen omdat de game dan veel te groot gaat worden wat opslag betreft. Mogelijk is dat, naast geld, ook een reden om het nu als MW3 neer te zetten.
Kan toch niet dat ze alleen maar remastered maps gaan uitbrengen van 10 jaar geleden, zou best lame zijn.

• Ricmaniac
Chelseamarre123 schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 11:19:
[...]

Kan toch niet dat ze alleen maar remastered maps gaan uitbrengen van 10 jaar geleden, zou best lame zijn.
Eens ja, kan niet maar over het algemeen vind ik al die maps van 10 jaar geleden beter dan nu XD

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Leaks:

spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EiYjokcKrj-4477GDgWJk6wI_2M=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HOJo5Q0MHaxod9pE90yvBShD.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tIvcbDy8Tta7zngzCr0naTa8HAA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fTvHJIS3Iw2gG1XWhsthVFjw.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Rf67VmMcBzyr9sMAik2gWWC_4C4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/i48wDuNCxC2234ndrBIciIPW.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/230O89gw_eUUXkvhRKAZBuYBLdM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/otU8X8T5PKSRhuuOkeb1pIvq.jpg?f=fotoalbum_large

• Lekker Ventje
Vond die valt in MW2 niet echt indrukwekkend en eerder toegang voor de campaign hoef ik ook niet. Denk dat ik het deze keer aan me voorbij laat gaan.

• Donstil
  • Niet online
Afgelopen jaar de Vault edition wel gekocht, was in Brazilië goedkoper dan de normale hier en de eerste Battlepass zat er ook bij toen.

Weekje eerder de Campaign is voor mij precies goed overigens, als SP gelijk live zou gaan met de MP dan zou ik het nooit spelen maar omdat de MP dan nog dicht is speel ik het even door en dat was afgelopen release best geinig.

• Lekker Ventje
Ik speel geen campaign, enkel multiplayer en met volgende maand Starfield en in oktober ook Forza Motorsport ga ik sowieso al tijd tekort komen.

• Donstil
  • Niet online
Lekker Ventje schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 13:51:
Ik speel geen campaign, enkel multiplayer en met volgende maand Starfield en in oktober ook Forza Motorsport ga ik sowieso al tijd tekort komen.
Haha ja het worden drukke weken en ik ga ook nog precies op vakantie in die periode 8)7
Dus backlog gaat weer gevuld worden.

Donstil schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 13:46:
Afgelopen jaar de Vault edition wel gekocht, was in Brazilië goedkoper dan de normale hier en de eerste Battlepass zat er ook bij toen.

Weekje eerder de Campaign is voor mij precies goed overigens, als SP gelijk live zou gaan met de MP dan zou ik het nooit spelen maar omdat de MP dan nog dicht is speel ik het even door en dat was afgelopen release best geinig.
Waar koop je die dan? Disc versie?

• Donstil
  • Niet online
Chelseamarre123 schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 14:22:
[...]

Waar koop je die dan? Disc versie?
Via de Microsoft store in Brazilië en daardoor (gelukkig) geen disk :)

Donstil schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 14:41:
[...]

Via de Microsoft store in Brazilië en daardoor (gelukkig) geen disk :)
Oh ja, dat zal wel niet werken in de PS store

• Donstil
  • Niet online
Chelseamarre123 schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 15:38:
[...]

Oh ja, dat zal wel niet werken in de PS store
Ja je kunt wel een account in een buitenlandse store aanmaken enz, alleen dat werkt wel wat minder naadloos inderdaad. Bij Microsoft is het allemaal 1 account, ongeacht de regio waar je het koopt.

Nou goed zodra de overname rond is dan trekken we hem gewoon van Gamepass en zijn we overal vanaf.

Hoe werkt dat met die reveal? Er staat in het hoofdmenu links bovenin nog 4 minuten, maar waar moet ik straks heen of begint het automatisch?
Nvm kan niet kijken want blijkbaar moet Warzone geinstalleerd staan

[ Voor 21% gewijzigd door G_Dragon op 17-08-2023 19:32 ]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/S1wuQ5NggtkOqHSDbOT0QJuOSMI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CklP97zC4plTtAIiyex4AmOa.jpg?f=fotoalbum_large

Ze maken er zoals jaarlijkse gewoonte een hele bombastische show van om uiteindelijk dezelfde MP te brengen in een nieuw jasje en in dit geval zelfs dat niet :9~
Ik hoop dat ik ook solo zombies kan doen. Dat is soms gewoon leuk om te doen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Campaign:
• Cinematic Call of Duty campaign missions + open combat missions that provide more player choice

Multiplayer:
• All 16 launch maps from the original Modern Warfare 2 (2009) have been fully modernized into the new engine + new modes and gameplay features; available at launch
• 4 Ground War maps
• Over 12 all-new core 6v6 maps coming post-launch during live seasons
• Carry Forward: weapons and cosmetic content, including Bundles, Operators, and other rewards and unlocks will carry forward between MWII and MWIII
• Map Voting
• Overhauled movement; Slide Cancel, Reload Cancel, fire immediately after sliding, increased strafe speeds & ads movement and more
• Classic mini map
• 150 Health
• Gear Perk system
• All perks active from the start of match

Zombies:
• Created by Treyarch
• Open-world, largest Call of Duty Zombies map ever
• Missions, core Zombies features and secrets to discover
• 4 player squads, up to 24 players

• Lekker Ventje
Ben benieuwd naar de zombies maar heb het niet helemaal goed begrepen. De zombiemode zou een PvE only DMZ worden met enkel zombies als tegenstander? Dan zou het leuk worden om DMZ te spelen zonder last te hebben van leipo’s die enkel DMZ spelen om een ander af te knallen tijdens het extracten.

Dus die nieuwe gun kan je enkel vrij spelen in warzone door 5x een assist te hebben op een commander? wat sneu zeg

[ Voor 4% gewijzigd door Chelseamarre123 op 17-08-2023 22:42 ]

• BroWohsEdis

BroWohsEdis

George Orwell was right.

Heb denk ik nog nooit zo'n grote re-skin gezien als deze game. Zelfs de helft uit de trailer zijn volledige reskins van MW1 + 2 en Warzone, lekkere omzet voor ze op deze manier. Mensen willen round based zombies en ze komen met DMZ met zombies.

[ Voor 38% gewijzigd door BroWohsEdis op 17-08-2023 22:52 ]

• Devo88
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 11-06 16:53

Devo88

psn: djev0tuinz

Chelseamarre123 schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 22:38:
Dus die nieuwe gun kan je enkel vrij spelen in warzone door 5x een assist te hebben op een commander? wat sneu zeg
Net vrijgespeeld door hem in dmz op te pakken en te exfillen. Echter, iemand die op de pc speelde exfilde er ook mee maar hij had hem niet vrij.

*edit* ik speel op ps

[ Voor 3% gewijzigd door Devo88 op 17-08-2023 23:24 ]

• Donstil
  • Niet online
Kan je hem niet overpakken van een andere operator dan? Dat doen wij nu met al die battlepass wapens altijd.

• Donstil
  • Niet online
Devo88 schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 23:24:
[...]

Net vrijgespeeld door hem in dmz op te pakken en te exfillen. Echter, iemand die op de pc speelde exfilde er ook mee maar hij had hem niet vrij.
Telt niet voor je hele team idd.

• Devo88
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 11-06 16:53

Devo88

psn: djev0tuinz

Donstil schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 23:25:
[...]

Telt niet voor je hele team idd.
Nee, i know. Hij had er ook 1 opgepakt :)

• Donstil
  • Niet online
Devo88 schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 23:25:
[...]

Nee, i know. Hij had er ook 1 opgepakt :)
Ah oké, ja het is wel vaker bugged helaas.
Moet het met de BP wapens ook wel eens meermaals doen.

• Donstil
  • Niet online
Ja ziet er wel weer tof uit, een beetje zoals met de mission impossible films vind ik altijd.
Als je daarvan de nieuwste ziet denk je “Ik heb mij prima vermaakt maar nu ken ik het wel” alleen als de trailer van de volgende vervolgens uitkomt wil ik hem toch weer zien. Prima popcorn vermaak zo ook hier met CoD weer.

Ergens voor release de Vault edition maar uit het digitale buitenland importeren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 23:24:
[...]

Kan je hem niet overpakken van een andere operator dan? Dat doen wij nu met al die battlepass wapens altijd.
Ja kan prima maar ze hadden toch ook een manier kunnen verzinnen om hem in multiplayer vrij te spelen.
Vind het zo typisch weer, nieuwe multiplayer game aankondigen en dan een event in warzone only organiseren.

Zelf speel ik amper DMZ en geen warzone meer.
Heb ook helemaal geen zin om met randoms dmz te gaan spelen in de hoop die nieuwe gun eens te extracten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Je moet gewoon die tijdelijke modus spelen en dan kun je die gun snel krijgen. Ik heb de modus drie keer gespeeld en had de gun nadat ik zo’n heli neergeschoten had die op de ingang van de tunnel aan het schieten was. Een LMG met groot magazijn en een rocketlauncher meenemen en het halve werk is al gedaan. De modus zelf duurt ongeveer een kwartier.
Die tijdelijke modus is gebaseerd op Warzone maar je zit niet in Warzone zelf. Het is PvE.

De zombie modus wordt dus DMZ waarbij iedereen samen kan werken om bosses te verslaan en alles wat je extract is de keer er op weer te gebruiken, PvE only.

[ Voor 33% gewijzigd door Lekker Ventje op 18-08-2023 07:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb de TS zoveel mogelijk voorzien van nieuwe informatie nadat er veel naar buiten is gebracht door Activision d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan0s
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 20:56
Huh, dus ALLE multiplayer maps in deze game zijn reskins van de oude game? Lees ik dat goed? Dus geen enkele orginele map, behalve de 6 nieuwe die in de seizoenen gaan komen. Wat ontzettend slecht zeg.

En het teruggaan naar de meer spastische-sprinten -door-de-map-en-alles-killen gameplay staat me ook niet aan, vond het juist fijn dat het allemaal wat langzamer en tactischer was.

Gelukkig hoef ik al jaren geen geld meer uit te geven voor CoD (review versies) maar daar ben ik nu dubbel zo blij mee. Zal hem natuurlijk weer spelen maar verwacht niet zoveel uren te steken in MP als in de vorige twee games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TIGER1125
Gewoon even de event spelen, heb je 'm binnen een kwartiertje ofzo, ik had hem halverwege één rondje in de event al te pakken. Die commander kills assists kom je gedurende de event wel aan.

Had alleen op zo'n heli geschoten, en misschien een juggernaut in de bunker en kreeg het wapen al. Dus het telt op waarschijnlijk squad (assist) en lobby (kill).
Lekker Ventje schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 07:21:
Je moet gewoon die tijdelijke modus spelen en dan kun je die gun snel krijgen. Ik heb de modus drie keer gespeeld en had de gun nadat ik zo’n heli neergeschoten had die op de ingang van de tunnel aan het schieten was. Een LMG met groot magazijn en een rocketlauncher meenemen en het halve werk is al gedaan. De modus zelf duurt ongeveer een kwartier.
Die tijdelijke modus is gebaseerd op Warzone maar je zit niet in Warzone zelf. Het is PvE.

De zombie modus wordt dus DMZ waarbij iedereen samen kan werken om bosses te verslaan en alles wat je extract is de keer er op weer te gebruiken, PvE only.
Als de zombie mode een DMZ/ PvE only wordt, zal het wel een groot succes worden, ik moet zeggen dat ze dit soort events/lobby based objectives vaker zouden mogen doen in de DMZ wat mij betreft.

Speelt wel lekker weg wanneer iedereen voor hetzelfde doel speelt, en dat zullen veel speler we beamen dat constante squad hunten wordt je ook wel snel zat wanneer het alleen maar looters zijn.

[ Voor 45% gewijzigd door TIGER1125 op 18-08-2023 09:40 ]

Pagina: 1 2 ... 28 Laatste