Volgens mij is een keer die heli of juggernaut raken al voldoende voor dat wapen, mits de heli of juggernaut om gaan.TIGER1125 schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 09:13:toon volledige bericht
[...]
Gewoon even de event spelen, heb je 'm binnen een kwartiertje ofzo, ik had hem halverwege één rondje in de event al te pakken. Die commander kills assists kom je gedurende de event wel aan.
Had alleen op zo'n heli geschoten, en misschien een juggernaut in de bunker en kreeg het wapen al. Dus het telt op waarschijnlijk squad (assist) en lobby (kill).
[...]
Als de zombie mode een DMZ/ PvE only wordt, zal het wel een groot succes worden, ik moet zeggen dat ze dit soort events/lobby based objectives vaker zouden mogen doen in de DMZ wat mij betreft.
Speelt wel lekker weg wanneer iedereen voor hetzelfde doel speelt, en dat zullen veel speler we beamen dat constante squad hunten wordt je ook wel snel zat wanneer het alleen maar looters zijn.
Als DMZ inderdaad enkel PVE wordt in de zombiemodus kan het inderdaad een succes worden. Ik vind DMZ best leuk maar heb geen zin in PVP. En op deze manier zou ik het niet erg vinden als je voor een wapen DMZ moet doen, zolang er geen PVP bij komt kijken. Ik kijk nu al naar DM Zombie uit.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior