Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 18-07 19:06
TIGER1125 schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 09:13:
[...]

Gewoon even de event spelen, heb je 'm binnen een kwartiertje ofzo, ik had hem halverwege één rondje in de event al te pakken. Die commander kills assists kom je gedurende de event wel aan.

Had alleen op zo'n heli geschoten, en misschien een juggernaut in de bunker en kreeg het wapen al. Dus het telt op waarschijnlijk squad (assist) en lobby (kill).

[...]

Als de zombie mode een DMZ/ PvE only wordt, zal het wel een groot succes worden, ik moet zeggen dat ze dit soort events/lobby based objectives vaker zouden mogen doen in de DMZ wat mij betreft.

Speelt wel lekker weg wanneer iedereen voor hetzelfde doel speelt, en dat zullen veel speler we beamen dat constante squad hunten wordt je ook wel snel zat wanneer het alleen maar looters zijn.
toon volledige bericht
Volgens mij is een keer die heli of juggernaut raken al voldoende voor dat wapen, mits de heli of juggernaut om gaan.

Als DMZ inderdaad enkel PVE wordt in de zombiemodus kan het inderdaad een succes worden. Ik vind DMZ best leuk maar heb geen zin in PVP. En op deze manier zou ik het niet erg vinden als je voor een wapen DMZ moet doen, zolang er geen PVP bij komt kijken. Ik kijk nu al naar DM Zombie uit.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Chelseamarre123 schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 00:14:
[...]

Ja kan prima maar ze hadden toch ook een manier kunnen verzinnen om hem in multiplayer vrij te spelen.
Vind het zo typisch weer, nieuwe multiplayer game aankondigen en dan een event in warzone only organiseren.

Zelf speel ik amper DMZ en geen warzone meer.
Heb ook helemaal geen zin om met randoms dmz te gaan spelen in de hoop die nieuwe gun eens te extracten
Aah nee oké, je zei “enkel vrij spelen in warzone door 5x een assist te hebben op een commander” maar dat is dus niet zo, vandaar.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 25-07 09:58
Zombie DMZ trekt mij totaal niet, maar het zal allicht populair worden.

Maar wat ik wel interessant vind, is dat de multiplayer een hogere TTK krijgt, omdat de health van 100 naar 150 gaat. Dus dat je weer goed moet mikken ipv dat je vooral eerder moet zijn dan je tegenstander. Meer richting de oudere COD balans. Dat lijkt mij een goede zet, wellicht bedoeld om de oudere spelers weer terug te halen. Al zal er wel veel heissa over komen en het zal me niet verbazen als ze het weer terugdraaien na de beta omdat er zoveel mensen over zeuren.

We gaan het zien. Ik vond de event in ieder geval nog wel aardig en ben benieuwd wat er zoal gaat komen.

Jackfrags vat het event wel goed samen:

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Modern Warfare 3 Gameplay details and Info...

JGOD heeft al MW3 gespeeld maar mag er nog niet al te veel over vertellen, maar heeft ook nog wel interessante info. Let op: de gameplay van die zombies is niet van de game maar van iets anders om het idee even aan te geven:

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
I Played Modern Warfare III Early & CoD Might be Back!!!

Ik vind het flauw dat ze dezelfde maps pakken voor de multiplayer. Werkelijk niks nieuws bij launch. Erg vaag.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:08
Martinspire schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 12:15:
Zombie DMZ trekt mij totaal niet, maar het zal allicht populair worden.

Maar wat ik wel interessant vind, is dat de multiplayer een hogere TTK krijgt, omdat de health van 100 naar 150 gaat. Dus dat je weer goed moet mikken ipv dat je vooral eerder moet zijn dan je tegenstander. Meer richting de oudere COD balans. Dat lijkt mij een goede zet, wellicht bedoeld om de oudere spelers weer terug te halen. Al zal er wel veel heissa over komen en het zal me niet verbazen als ze het weer terugdraaien na de beta omdat er zoveel mensen over zeuren.

We gaan het zien. Ik vond de event in ieder geval nog wel aardig en ben benieuwd wat er zoal gaat komen.

Jackfrags vat het event wel goed samen:
[YouTube: Modern Warfare 3 Gameplay details and Info...]

JGOD heeft al MW3 gespeeld maar mag er nog niet al te veel over vertellen, maar heeft ook nog wel interessante info. Let op: de gameplay van die zombies is niet van de game maar van iets anders om het idee even aan te geven:
[YouTube: I Played Modern Warfare III Early & CoD Might be Back!!!]

Ik vind het flauw dat ze dezelfde maps pakken voor de multiplayer. Werkelijk niks nieuws bij launch. Erg vaag.
toon volledige bericht
Hogere TTK zou ik wel mooi vinden als wat oudere gamer, ging mij allemaal wel net iets te snel met MW 2 :+ had eigenlijk helemaal geen zin in nieuwe COD dit jaar maar zal er toch wel weer in trappen als release dichterbij komt en het niet kan laten.

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuimpje
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 27-06 15:55

Schuimpje

Couch Warrior

Kunt de game nu pre-orderen bij bol.com:

https://www.bol.com/nl/nl...OptionButton#productTitle

Sony PS5 | Sony XR55A84J | Steelseries Arctis 7P+ | PSN: Drukfout

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hmm aardige deal, 65 euro hier. Wel geen vroege toegang tot Alpha', betas en de campaign

Op ps store 79,99 voor de gewone versie, 110 voor de vault

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

Chelseamarre123 schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 15:21:
[...]

Hmm aardige deal, 65 euro hier. Wel geen vroege toegang tot Alpha', betas en de campaign

Op ps store 79,99 voor de gewone versie, 110 voor de vault
Idd, ik heb 'm in ieder geval gepre-ordered voor €65,-.
En je krijgt gewoon een code toegestuurd voor toegang tot de beta + campaign hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Schuimpje schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 15:28:
[...]

Idd, ik heb 'm in ieder geval gepre-ordered voor €65,-.
En je krijgt gewoon een code toegestuurd voor toegang tot de beta + campaign hoor!
Vind alleen disc-loos zo chill tegenwoordig 8)7 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Ik heb er geen problemen mee dat er vooralsnog enkel remasters van de 2009 maps in MP komen. Heb me er toen erg mee vermaakt en dat zal nu ook wel zo zijn. Daarnaast zijn er veel spelers die de 14 jaar oude maps nooit gespeeld hebben. Makkelijke manier voor Activision om er goed aan te verdienen :)

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lekker Ventje schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 15:46:
Ik heb er geen problemen mee dat er vooralsnog enkel remasters van de 2009 maps in MP komen. Heb me er toen erg mee vermaakt en dat zal nu ook wel zo zijn. Daarnaast zijn er veel spelers die de 14 jaar oude maps nooit gespeeld hebben. Makkelijke manier voor Activision om er goed aan te verdienen :)
Ze hadden het beetje 50/50 moeten doen en hoop dat dat nog gaat gebeuren.
Lijkt precies dat die geremasterde maps al af zijn omdat het oorspronkelijke doel was om ze in de huidige MW te steken volgens geruchten/leaks een jaar geleden. En dat ze nu aan extra nieuwe maps bezig zijn omdat die niet op de planning stonden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 22:00
Chelseamarre123 schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 15:31:
[...]

Vind alleen disc-loos zo chill tegenwoordig 8)7 :P
Zeker voor een game (hopelijk!) met hoge replay value voor het komende jaar. Cod is tot nu toe altijd de enige game geweest die ik digitaal haal. Singleplayers standaard op disc, die kan ik dan erin laten zitten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
150 ttk is wel een win vind ik nu nog de sbmm. Ga eerst eens xdefiant uitproberen binnenkort vooraleer ik pre order

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wolverine9000 schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 18:39:
150 ttk is wel een win vind ik nu nog de sbmm. Ga eerst eens xdefiant uitproberen binnenkort vooraleer ik pre order
Hoop dat Xdefiant snel uitkomt en niet te kort op COD release, anders kan ze dat veel spelers kosten denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoop volgende week of week erna

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Denk dat we volgende week meer gaan weten is gamescom dacht ik. Als xdefiant deftig is blijf ik daar. En anders spelen we mw3 @Chelseamarre123

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Baltar
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-06 00:01
Instant buy voor mij met de toevoeging van ALLE oude maps. Vond de maps in MW2 helemaal niets. Veel te veel grote maps met weinig overzicht behalve dat dodelijke saaie Shipment en Shoothouse. In MW had je nog maps als Atrium, Gulag, Docks, Speedball en Pine.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Voor 55 euro uit Brazilië gehaald, kosten 50/50 met mijn bonusvader zoals we elke CoD doen. Nu duimen dat ze split-screen niet links laten liggen want dan ga ik hem alsnog weer annuleren.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZzG79VyLevzUAEEmFM5kRjhjcaE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jFBPcuH509dXeuknAtHkdY3a.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 50% gewijzigd door G_Dragon op 19-08-2023 13:59 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Baltar schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 11:45:
Instant buy voor mij met de toevoeging van ALLE oude maps. Vond de maps in MW2 helemaal niets. Veel te veel grote maps met weinig overzicht behalve dat dodelijke saaie Shipment en Shoothouse. In MW had je nog maps als Atrium, Gulag, Docks, Speedball en Pine.
Hoop toch wel dat ze in ieder geval Shipment terug brengen, mijn nummer 1 favoriete map om te levelen :o

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Baltar schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 11:45:
Er is een mode ik huidige cod met 3v3 of 2v2 en kleine maps hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hopelijk maken ze een goed onderscheid qia wapens van mw2 en mw3. Als ik deze game zou spelen speel ik alleen maar mw3 wapens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-07 23:37
Single player day one op gamepass? :+

[ Voor 5% gewijzigd door Hulleman op 23-08-2023 13:57 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Hulleman schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 13:57:
Single player day one op gamepass? :+
Was het niet zo dat ook als de deal al helemaal rond is deze game niet op GamePass kan komen vanwege de Sony overeenkomst en daarmee de 2024 CoD pass day-one op GamePass zal komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
G_Dragon schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 13:59:
Voor 55 euro uit Brazilië gehaald, kosten 50/50 met mijn bonusvader zoals we elke CoD doen. Nu duimen dat ze split-screen niet links laten liggen want dan ga ik hem alsnog weer annuleren.

[Afbeelding]
Nice, is dat de vault edition?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-07 23:37
Donstil schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 16:13:
[...]

Was het niet zo dat ook als de deal al helemaal rond is deze game niet op GamePass kan komen vanwege de Sony overeenkomst en daarmee de 2024 CoD pass day-one op GamePass zal komen?
Oeh dat weet ik eigenlijk niet. Ik dacht mss komt de SP wel op gamepass, maar de multiplayer niet agv die Sony deal, maar dat is echt speculeren van mijn kant. Ik vind de CoD SP's leuk om te spelen, de MP boeit me niet zo :)

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 16:14:
[...]

Nice, is dat de vault edition?
Nee de standaard

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tusLMc8xwcm15bnAZy0Y49hJb2s=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RhcFcXljz3DIRtLZ8Fa0CI7q.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Eerst xdefiant proberen en als dat niets wordt dan zal het mw3 of mss beiden. En tussen de beta van mw3 en full game effe ac mirage. Aangezien het toch geen grote game is

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• phrenicsk
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 13-12-2023
G_Dragon schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 13:59:

[Afbeelding]
Hoe kan je een game bestellen vanuit Brazilië? Ik zou het spel willen aankopen voor de PC. Kan dit via battle.net en zoja hoe?
phrenicsk schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 15:47:
[...]

Hoe kan je een game bestellen vanuit Brazilië? Ik zou het spel willen aankopen voor de PC. Kan dit via battle.net en zoja hoe?
Ik weet eerlijk gezegd niet of dit bij PC spellen ook kan, ik koop het altijd via de officiële xbox store met braziliaanse giftcards.

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Vraag me serieus af of de vault edition Het waard is. Als je gewoon het spel haalt en je neemt 1 keer de battle pass desnoods blackcell Dan heb je ongeveer hetzelfde

109 euro vind ik aan de hoge kant.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Wii4all schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 21:52:
Vraag me serieus af of de vault edition Het waard is. Als je gewoon het spel haalt en je neemt 1 keer de battle pass desnoods blackcell Dan heb je ongeveer hetzelfde

109 euro vind ik aan de hoge kant.
En weekje eerder de SP spelen, dat vond ik met MW2 ideaal, want zodra MP/DMZ uit zijn doe ik dat niet meer maar heb mij prima vermaakt met de 🍿 ervaring.

En als dat dan ongeveer hetzelfde kost (via Xbox Brazilië) als game + eerste Battlepass dan is de keuze snel gemaakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Donstil schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 09:15:
[...]

En weekje eerder de SP spelen, dat vond ik met MW2 ideaal, want zodra MP/DMZ uit zijn doe ik dat niet meer maar heb mij prima vermaakt met de 🍿 ervaring.

En als dat dan ongeveer hetzelfde kost (via Xbox Brazilië) als game + eerste Battlepass dan is de keuze snel gemaakt.
Sp early kan je ook met de normale versie een weekje vroeger spelen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Chelseamarre123 schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 13:05:
[...]

Sp early kan je ook met de normale versie een weekje vroeger spelen hoor.
Ooh echt, prima deal dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Ik ga sowieso voor de normale editie omdat ik tijdens die vijf early dagen cursus heb en dan geen vrij kan krijgen. En die battlepass geloof ik wel, zoveel bijzonders is daar niet te halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlwaysNick
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 07-05 14:13
Ik hoop echt dat CoD weer gewoon normale gun namen gaat doen ipv van al die vage namen waarvan je toch het echte wapen in herkend

“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik wacht nog effe met een pre order deze keer. Mw2 is mij enorm tegen gevallen. Enkel eerste seizoen veel gespeeld. Op 5 oktober ga ik mss een pre order plaatsen. Dan weten we meer op cod next event. De vooruitzichten zijn licht positief. Afwachten voorlopig. Ondertussen hoop ik dat xdefiant gaat releasen heel binnenkort....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlwaysNick
Wolverine9000 schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 10:48:
Ik wacht nog effe met een pre order deze keer. Mw2 is mij enorm tegen gevallen. Enkel eerste seizoen veel gespeeld. Op 5 oktober ga ik mss een pre order plaatsen. Dan weten we meer op cod next event. De vooruitzichten zijn licht positief. Afwachten voorlopig. Ondertussen hoop ik dat xdefiant gaat releasen heel binnenkort....
Heb hem al wel gepreorderd. Weet toch wel dat ik hem koop. MW 2019 en BOCW waren voor mij de 2 beste CoD's van de afgelopen 5 jaar. MW2 viel me achteraf ook tegen. Nu met de updates is het wel iets beter

“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farrell
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:48
AlwaysNick schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 14:37:
[...]

Heb hem al wel gepreorderd. Weet toch wel dat ik hem koop. MW 2019 en BOCW waren voor mij de 2 beste CoD's van de afgelopen 5 jaar. MW2 viel me achteraf ook tegen. Nu met de updates is het wel iets beter
Voor mij hetzelfde, behalve dat ik Vanguard zo vond tegenvallen dat ik MW2 heb afgewacht en ik geen reden zag om deze te proberen. BOCW zombies was ook echt heerlijk. Voor mij de pluspunten voor MW3 zijn de zombies en de oude mappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:28
G_Dragon schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 15:55:
[...]

Ik weet eerlijk gezegd niet of dit bij PC spellen ook kan, ik koop het altijd via de officiële xbox store met braziliaanse giftcards.
Kun je op een betrouwbare en legale manier aan Braziliaanse giftcards komen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlwaysNick

Acties:
  • +4 Henk 'm!
New maps revealed;

Bekijk op YouTube
'Multiplayer Maps' Intel Drop | Call of Duty: Modern Warfare III

Foto's:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NaQZ0ArmynLDfTXZGGhUVtinVOQ=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/j5zeYvSxbUwf2u21GFfUdzna.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4vnHqSEbH70t7DbrHOav1_Qszus=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/03kdzzkYCcyG6y6jNq082vmL.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DFUvr34fuzx_a0YzQMB9KWSW71Y=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OnMXf2AJNQdpwQHcn3IfO33m.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Twcqul94Bf_c4wqQn6aF9xsrZWo=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MA88ZYT9lXQOPsPmY0CdtMbv.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/r37hCNVruUywuaJMIiQHsFw48Aw=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DU3PZ451xI1FZDDvN1M2XHAJ.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KI84gblgl7bLZFW_-jDFJfnAq4k=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Cq6PUqLbeMbVS3JH2hA0CKXU.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XAuMya1DmNnCNebsHUnbd_7rEGc=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Q3kjDRAdo3fTEIw8sBUSi1l3.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Wnon9RtlDrz-Nfmo-mNJYXL5mIA=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vgdbSmd7vghr7Rf0g9k57zj0.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EwhBUo-6YtD0nyxybQsOVB_gTCc=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/U9eGsFsuxxgNv6YvPYF2Q3bJ.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FfZUxt_oHxugs8EUqKXeIFUOTEM=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UYdQVb6ymREFPZb1ln89Xyzy.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Vr7ZbKYUVKjmJ7nE7rIsJFCFMd4=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6zPgeV5vp3qJ6Q1a0hSOlMsj.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0Ro4CkOnlCt4vbHrijBRLAg5uJE=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iIamjV0hBSZzCDAz4D1W65E4.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/McDdeorJFLIdrCOV8ivAUcnUQRY=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KHuXcJmrloektoPxOury5bbo.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GyTjnEaw7yhkvhnvkIQ-mWaq6-8=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oDqmopIe5hNRoZ4DvKj2Caat.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Fi1ApSOJ9Xn1A6mIIHf7p6VYWRk=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yYdE3YF3OVaLe0cYRcVLOyMk.jpg?f=fotoalbum_tile

[ Voor 23% gewijzigd door G_Dragon op 14-09-2023 09:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:53
Oke die map reveal is wel heeel hype imo :P Top maps uit oudere versies van CoD.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spijkerhoofd
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 07:20
Ik hoop dat er nieuwe MW3 eigen maps inzitten, anders is het in mijn ogen wel een heel makkelijke cashgrap van activision! (niet dat ik het niet ga kopen want de maps zijn wel goed)#hypocrici.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nou, laat de Quarryhaat maar weer beginnen :+

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• jichem
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 22-07 17:40
Ik blijf altijd roepen dat de maps van eerder COD versies veel beter waren dan de nieuwe die ze maken.
Dit is voor mij wel het moment om te bepalen of het niet de nostalgie is die de overhand neemt :P :P

• Ricmaniac
Yeah het ziet er echt nice uit al die maps. maargoed aan alles hiervan zie je dus dat het gewoon MW2 DLC zou zijn wat compleet logisch aan voelt gezien MW2 maps uit 2009 voor de MW2 uit 2022 maarja... We weten hoe het zit.

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 25-07 09:58
jichem schreef op donderdag 14 september 2023 @ 10:51:
Ik blijf altijd roepen dat de maps van eerder COD versies veel beter waren dan de nieuwe die ze maken.
Dit is voor mij wel het moment om te bepalen of het niet de nostalgie is die de overhand neemt :P :P
Grote kans van wel. Ik ben nooit zo'n fan van oude meuk opnieuw gebruiken. Maak maar gewoon wat nieuws wat beter werkt met de balans van de game. Ik zie in ieder geval aardig wat maps waar ik al een hekel aan had haha

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlwaysNick
Vrijdag schreef op donderdag 14 september 2023 @ 10:19:
Nou, laat de Quarryhaat maar weer beginnen :+
Quarry was geweldig! Love aan de map <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farrell

Bekijk op YouTube
Zombies Cinematic | Call of Duty: Modern Warfare III

:*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik weet niet. Het idee van een zoveelste BR maar dan met zombies als npc's staat me eigenlijk totaal niet aan. Zombies was juist altijd leuk om solo met bots, of met een team van vier (randoms) te spelen. Easter eggs zoeken, het claustrofobische lichte horrorsfeertje, dat maakte het voor mij zo leuk.

Als er straks tig andere spelers mij in de weg kunnen lopen haalt dat de hele sfeer voor me weg.
Does Operation Deadbolt have round-based gameplay?

MW3 does not feature traditional round-based zombies gameplay. Instead, the game mode combines Modern Warfare map features with the familiar Treyarch gameplay loop fans know and love.

Operation Deadbolt map and squad size

The game mode supports multiple squads of 4 up to 24 players and takes place on the new Warzone map. Unlike a battle royale or what we saw with DMZ, the mode is PvE only. Every team works together to complete missions, collect essence, and extract.

How does gameplay work in Operation Deadbolt?

As previously mentioned, MW3 Zombies only supports PvE and follows an extraction shooter loop instead of traditional round-based gameplay. The mode’s story is part of Treyarch’s original storyline.

Completing exfils contributes to completing the story. To help make the process easier, teams can use fan-favorite zombie features such as the Pack-a-Punch machine, Perk machines, Mystery Boxes, and purchase wall weapons.
toon volledige bericht
https://www.dexerto.com/c...-pve-combat-more-2254165/

Dit maakt mij toch vooral sceptisch en niet enthousiast. Want de reden dat je dit met meer spelers kan moet spelen is natuurlijk overduidelijk: Pakjes, verfjes en effecten verkopen. Want hoe meer mensen dat kunnen zien, hoe stoerder dat wordt. Ik verwacht dan ook weer een hele massa aan skins dlc.

En qua maps is het lekker goedkoop, ze gebruiken gewoon de map die ze al hebben, dus niet die unieke (hoewel toch ook wel vaak gerecyclede) zombie omgevingen die we zagen in eerdere iteraties en die een specifieke sfeer hadden.

Nee, ik ga niet de bestelling vooruit reserveren en wacht eerst wel een poosje totdat de reviews binnen zijn.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• Farrell
Vrijdag schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 21:19:
[...]

Ik weet niet. Het idee van een zoveelste BR maar dan met zombies als npc's staat me eigenlijk totaal niet aan. Zombies was juist altijd leuk om solo met bots, of met een team van vier (randoms) te spelen. Easter eggs zoeken, het claustrofobische lichte horrorsfeertje, dat maakte het voor mij zo leuk.

Als er straks tig andere spelers mij in de weg kunnen lopen haalt dat de hele sfeer voor me weg.

[...]

https://www.dexerto.com/c...-pve-combat-more-2254165/

Dit maakt mij toch vooral sceptisch en niet enthousiast. Want de reden dat je dit met meer spelers kan moet spelen is natuurlijk overduidelijk: Pakjes, verfjes en effecten verkopen. Want hoe meer mensen dat kunnen zien, hoe stoerder dat wordt. Ik verwacht dan ook weer een hele massa aan skins dlc.

En qua maps is het lekker goedkoop, ze gebruiken gewoon de map die ze al hebben, dus niet die unieke (hoewel toch ook wel vaak gerecyclede) zombie omgevingen die we zagen in eerdere iteraties en die een specifieke sfeer hadden.

Nee, ik ga niet de bestelling vooruit reserveren en wacht eerst wel een poosje totdat de reviews binnen zijn.
toon volledige bericht
Dat kon ik niet helemaal uit het filmpje halen en heb me ook niet verder verdiept, maar ik sluit me helemaal aan bij wat jij stelt. Voor mij is solo-zombies of met een team van vier ook het leukst. Solo is sowieso handig, want sommige sessies kunnen heel lang duren en dan kan je ook eens pauzeren. :|
Farrell schreef op woensdag 20 september 2023 @ 08:59:
[...]

Dat kon ik niet helemaal uit het filmpje halen en heb me ook niet verder verdiept, maar ik sluit me helemaal aan bij wat jij stelt. Voor mij is solo-zombies of met een team van vier ook het leukst. Solo is sowieso handig, want sommige sessies kunnen heel lang duren en dan kan je ook eens pauzeren. :|
Oh nee ik ook niet hoor, het filmpje vond ik ook wel gaaf 8)

Maar ik heb daarna opgezocht hoe ze zombies deze keer willen gaan invullen en dat zorgde wel voor twijfels bij mij. Natuurlijk hoop ik dat ik het fout heb, en dat zombies nog steeds leuk blijft solo of in kleine groepjes. Maar wat ik er tot nu toe van weet zie ik alleen maar nog meer een push naar "groter en meer" en dus focus op cosmetische dingen.

• CousinBoneless
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-07 12:53
G_Dragon schreef op donderdag 14 september 2023 @ 09:02:
New maps revealed;

[fotos van maps]
Ik word enthousiast om te zien dat er veel van mij persoonlijke favoriete maps tussen zitten (Terminal!), maar tegelijkertijd lijkt de meerderheid van maps wel van oudere CoDs te komen...

Beetje uitmelkerij zo..
CousinBoneless schreef op woensdag 20 september 2023 @ 16:55:
[...]

Ik word enthousiast om te zien dat er veel van mij persoonlijke favoriete maps tussen zitten (Terminal!), maar tegelijkertijd lijkt de meerderheid van maps wel van oudere CoDs te komen...

Beetje uitmelkerij zo..
Allemaal remakes

• Ricmaniac
Cool. Ben wel benieuwd naar Zombies in MW

[ Voor 6% gewijzigd door Ricmaniac op 20-09-2023 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlwaysNick
Ben benieuwd. Maar SHG met Vanguard zombies heeft voor mij de hele zombie hype weggehaald....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlwaysNick

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 06:01
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d4q8Z0Fr8xhqO_udMZDIlodOWYE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uawRrkwQVA9GSOML6DVUcV5K.jpg?f=fotoalbum_large

Is dit voor de single player die een week eerder uitkomt? Zou leuk zijn als dit voor de hele game is!

Edit: ah ja ik zie het. Dat is de datum dat de single player early access beschikbaar komt

[ Voor 8% gewijzigd door polopolo150 op 23-09-2023 05:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GT-R
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 25-07 17:39
AlwaysNick schreef op maandag 18 september 2023 @ 08:24:
[...]

Quarry was geweldig! Love aan de map <3
Al die maps, wat een feest der herkenning dit. MW2 was mijn eerste CoD en tevens eerste shooter op de XBOX 360. Wat heb ik hier toch veel uren aan besteed (die ik eigenlijk aan huiswerk had moeten besteden).

• vrankerik
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-01 13:15

vrankerik

't Leven is van de simpele.

eindelijk de m13c (=+ €10 mace op.) met 'n 15 min cooldown! l0l

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlwaysNick
polopolo150 schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 05:38:
[Afbeelding]

Is dit voor de single player die een week eerder uitkomt? Zou leuk zijn als dit voor de hele game is!

Edit: ah ja ik zie het. Dat is de datum dat de single player early access beschikbaar komt
Ja maar alleen als je hem digitaal besteld. Dus niet voor de mensen (zoals ik) die hem fysiek besteld hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlwaysNick

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja lap. Als je de beya wilt spelen. Moet je warzone of mw2 gedownload hebben. Heb ik toch wel mw2 verwijderd twee weken geleden. Nu moet ik terug 90gb plus 25 gb voor de beta installeren 😄 dus opnieuw installeren . Heb wel bij de keuze van download geen enkele pack zoals mp pack, co op, campaign en warzone geïnstalleerd. Nergens voor nodig denk ik?

[ Voor 30% gewijzigd door Wolverine9000 op 01-10-2023 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wolverine9000 schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 07:45:
Ja lap. Als je de beya wilt spelen. Moet je warzone of mw2 gedownload hebben. Heb ik toch wel mw2 verwijderd twee weken geleden. Nu moet ik terug 90gb plus 25 gb voor de beta installeren 😄 dus opnieuw installeren . Heb wel bij de keuze van download geen enkele pack zoals mp pack, co op, campaign en warzone geïnstalleerd. Nergens voor nodig denk ik?
Ben je wel zeker? De beta is toch nog niet uit? Toevallig niet die van vorig jaar willen downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chelseamarre123 schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 10:48:
[...]

Ben je wel zeker? De beta is toch nog niet uit? Toevallig niet die van vorig jaar willen downloaden?
Staat op Twitter via Charlie intel. Je kan de beta van mw3 niet spelen als je cod hq niet staan hebt. Met andere woorden mw2 of warzone moet geïnstalleerd zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baltar
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-06 00:01
Nu ik die prachtige maps zie in MW3 ben ik blij dat ze er niet een paar in MW2 hebben gestopt zoals vgl mij de bedoeling was. Is uiteindelijk bewust uitgesteld naar MW3 om ze daar allemaal en 1 keer goed te doen. Zal zeker ook een commercieel motief zijn maar dat kan me niet schelen. Heb veel plezier beleefd aan MW2 en kan niet wachten tot MW3…😋

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SmYQwTi5t1p1RKKCepAp5HcLMGk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/p6gxLX7KDQxPFPBqaCNXZ95U.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlwaysNick
Hebben meer mensen hier bij Bol.com besteld en nog geen code gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voila terug gedownload cod mw2. 90 gb. Zie wel de beta staan in cod hq.. maar kan het nog niet downloaden. Of zie ik iets over het hoofd

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Sorry dat ik het zeg maar ik hoop dat vanaf de volgende CoD alle beta weekenden gewoon multi platform zijn vanaf het begin en niet zoals elk jaar weer eerst Playstation :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 08:03:
Sorry dat ik het zeg maar ik hoop dat vanaf de volgende CoD alle beta weekenden gewoon multi platform zijn vanaf het begin en niet zoals elk jaar weer eerst Playstation :o
Ik speel zelf op playstation. Maar ben het volledig met u eens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LUOAn3kjwmy3FYv3I4g0bhYGuzo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/g3imweqQlCgeNiIAXxfCWuhg.jpg?f=fotoalbum_large

Dit is de hq bij mw2. Nu nog alleen de beta van 24 gb downloaden. Maar deze is helaas nog niet beschikbaar

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Devo88
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 24-07 21:31

Devo88

psn: djev0tuinz

AlwaysNick schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 07:14:
Ja. Maar die mail zal vanzelf wel komen gok ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• destroye
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 21-07 15:43
G_Dragon schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 08:03:
Volgensmij is MW3 de laatste COD waarbij ze een samenwerking hebben met Playstation. Door de overname van Activision Blizzard door Microsoft zal Xbox vanaf volgend jaar wel de console/PC zijn waar COD met speciale voordelen komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weet er iemand wanneer we de 24 gb beta kunnen downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Maar de beta is toch pas over 10 dagen ? Of heeft playstation weer zo'n deal van een week eerder ofzo :P?

Oh daar gaat het hierboven al over :P

[ Voor 18% gewijzigd door Ricmaniac op 02-10-2023 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 12:05:
Maar de beta is toch pas over 10 dagen ? Of heeft playstation weer zo'n deal van een week eerder ofzo :P?

Oh daar gaat het hierboven al over :P
Voor ps nu vrijdag om 19 uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlwaysNick
Wolverine9000 schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 08:52:
[Afbeelding]

Dit is de hq bij mw2. Nu nog alleen de beta van 24 gb downloaden. Maar deze is helaas nog niet beschikbaar
Ohhh maar 24gb. Dat is binnen 10 min gedownload bij mij XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 25-07 11:56
Wolverine9000 schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 11:59:
Weet er iemand wanneer we de 24 gb beta kunnen downloaden
Zal waarschijnlijk na de CoD event wel kunnen pre-downloaden. Die staat gepland voor 5 oktober en 7 oktober kunnen we aan de slag met de beta.

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

AlwaysNick schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 07:14:
Same here, iemand enig idee wanneer bol de code uitstuurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlwaysNick
Schuimpje schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 14:45:
[...]

Same here, iemand enig idee wanneer bol de code uitstuurt?
Las op X dat het pas vrijdag word. Maarja ik kan dat niet verifiëren

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Buizerd__NL schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 14:07:
[...]

Zal waarschijnlijk na de CoD event wel kunnen pre-downloaden. Die staat gepland voor 5 oktober en 7 oktober kunnen we aan de slag met de beta.
Vrijdag 6 oktober om 19 uur hoor.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Voor we deze vraag elke dag hier krijgen.
When is the CoD MW3 beta? Dates and times explained
For PlayStation (both PS4 and PS5), the early access is on the weekend of the 6th and 7th October. For the open beta, it'll be the weekend of the 8th and 10th October.

For the crossplay beta, those who pre-order can play together on the 12th to 13th October. And everyone - whether you've pre-ordered or not - can get an early slice of the action on the 14th and 16th October.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
https://x.com/CallofDuty/status/1708923435341193666?s=20

[ Voor 29% gewijzigd door Buizerd__NL op 02-10-2023 21:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AGvV4kCa-es5eoidkvTzrNaZ34E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HwJZcgUrE3yT7sfQKtK8UjYu.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Wat een super lame rewards op die skin na :P Vind de skin ook totaal niet mooi maar daar heb je tenminste nog wat aan. de rest is zoo lame =p doe dan een operator skin ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

AlwaysNick schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 15:01:
[...]

Las op X dat het pas vrijdag word. Maarja ik kan dat niet verifiëren
Contact gehad met BOL, de beta code wordt uiterlijk op de dag van de open beta uitgestuurd.
Aldus iemand van de afdeling Games & Software downloads.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlwaysNick
Schuimpje schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 08:47:
[...]

Contact gehad met BOL, de beta code wordt uiterlijk op de dag van de open beta uitgestuurd.
Gelukkig heb ik stabiel en snel internet. Maarja voor iemand die dat niet heeft is een 30GB download wel weer ff slikken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlwaysNick
Ik dacht dat ze alleen op YT zaten... Naja zal wel XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
Wat is tegenwoordig 30GB, als je nu games ziet van 100GB+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlwaysNick
Buizerd__NL schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 08:56:
Wat is tegenwoordig 30GB, als je nu games ziet van 100GB+
Voor een beta vind ik 30GB best wel pittig veel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlwaysNick
Schuimpje schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 08:47:
[...]

Misschien ook handig als ze dat in de beschrijving zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

AlwaysNick schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 09:18:
[...]

Misschien ook handig als ze dat in de beschrijving zetten...
Inderdaad heel onduidelijk zo, hopelijk vandaag of morgen toch zodat iedereen met de pre order daar optijd kan pre-loaden!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
AlwaysNick schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 08:57:
[...]

Voor een beta vind ik 30GB best wel pittig veel...
Is toch de gemiddelde grootte van een CoD patch tegenwoordig? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlwaysNick
Vrijdag schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 09:45:
[...]

Is toch de gemiddelde grootte van een CoD patch tegenwoordig? :P
truee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 25-07 05:29

RawChild

PSN: Rawchild

16:00 dus de MP trailer. En dan donderdag ook echt live gameplay.

Toch weer benieuwd 🤣

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
Hij staat online! het is een MP trailer voor de beta

https://www.youtube.com/watch?v=9o2bxsRvvEE

[ Voor 35% gewijzigd door Buizerd__NL op 03-10-2023 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

Beetje een polished version van MW II, ben benieuwd haha..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
Dat is heel MWIII en dat was al bekend dat ze dit weer gingen doen bij release van MWII. Maar iedereen mag weer 70 tot 120 euro doken om toegang te krijgen.

Pagina: 1 2 ... 28 Laatste