2 pagina’s vluchtig gelezen, wat een geklaag 😂
Benieuwd naar BO6 en hoop dat uiteindelijk Nuketown weer te spelen is! #classic
Wat voor jou geklaag is, is voor andere kritiek leveren. Het verbaasd mij altijd dat als je ergens negatief over uitlaat, dat het meteen "geklaag" is.OrbNL schreef op zaterdag 27 juli 2024 @ 18:08:
2 pagina’s vluchtig gelezen, wat een geklaag 😂
[ Voor 14% gewijzigd door Toonen1988 op 27-07-2024 19:41 ]
Er is toch ook een patent genaamd "Methods and systems for incentivizing team cooperation in multiplayer gaming environments" dat een systeem bevat dat je aim wordt aangepast op basis van je skill level.Wolverine9000 schreef op zondag 28 juli 2024 @ 18:43:
Ze hebben zelfs in een interview paar maanden geleden gezegd dat ze bewust de betere spelers meer latency geven.....
Activision staat dit toe. Je herkent ze vrij snel dus dat moet hun algorithme ook kunnen, maar Activision wil ze niet aanpakken want die gastjes zijn belangrijk voor hun inkomsten, zij kopen vaak in-game. Ze verliezen liever iemand die alleen de game koopt, casual gamed, die levert verder niets op.RoaDHouse schreef op maandag 29 juli 2024 @ 13:55:
Wat een hackers bende de laatse tijd.
Allemaal van die cronus zen gastjes. Gaat lekker worden met BO6 met al die controller cheaters vooral omdat het naar MS is gegaan.
... gecensureerd ...
Ik heb dit al eens eerder gezegd:Toonen1988 schreef op maandag 29 juli 2024 @ 01:42:
[...]
Er is toch ook een patent genaamd "Methods and systems for incentivizing team cooperation in multiplayer gaming environments" dat een systeem bevat dat je aim wordt aangepast op basis van je skill level.
Dit komt uit een patent van Activision.
"FIG. 3B illustrates a table providing an exemplary list of parameters of a gameplay session that are modified based on a player's skill level and the corresponding experience for players of different skill levels. For example, in a first-shooter gaming environment, when a first player aims his weapon at a target, a parameter defining the tolerance for how accurate the player's aim must be to hit the target is modified based on the acquired skill level of the player. The computer assigns the tolerance for how accurate the player's aim must be to hit the target differently based on the skill level of the first player. A player having a higher skill level will be assigned a lower tolerance parameter and therefore, will have to be more accurate in aiming in order to hit the target. A player having a lower skill level be assigned a higher tolerance parameter and, therefore, could be less accurate in aiming in order to hit the target."
https://patents.google.com/patent/US10561945B2/en
Had ik toch gelijk. Hier nog een paar voorbeeldjes van gisteravond:CarJunkyXL schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 15:22:
Jullie trouwens ook opgevallen dat sinds de update low levels regelmatig bovenaan eindigen? Nu zeg ik niet dat nieuwe spelers niet goed kunnen zijn, maar heb het idee dat ze een handje geholpen worden om te levellen en het spel leuk vinden\spelen en skins kopen oid.
Dit viel mij laatst ook al op. Ik was dacht echt aan cheaters... 3 level 50 gastjes die veel te goed zijn... maar blijkbaar deze onzin. Gelukkig had ik er zelf weinig last van, want ik mik nog steeds beter en snellerCarJunkyXL schreef op dinsdag 30 juli 2024 @ 11:36:
[...]
Ik heb dit al eens eerder gezegd:
[...]
Had ik toch gelijk. Hier nog een paar voorbeeldjes van gisteravond:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ik vind het oprecht jammer al die hulpmiddelen. Niks meer gebaseerd op echte skills of een fatsoenlijke SKBM. Low levels die gewoon bij 500+ erbij komen en dan even door een algoritme bovenaan eindigen.
Even bij de stats gekeken. Laatste 8 potjes slechts 1 keer een positieve KD gehad.
Dahaaagggg CoD MW III![]()
Ik hoop dat BO6 anders in elkaar steekt.
[ Voor 50% gewijzigd door Wolverine9000 op 30-07-2024 15:28 ]
4 posts laterWolverine9000 schreef op zaterdag 27 juli 2024 @ 07:03:
... dit is mijn laatste tweet in dit forum over mw3.enkel nog in het b06 forum...
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
Ik heb sinds de eerste post niet meer gespeeld hoor. Breng gewoon verslag uit van mijne maat meer niDerr_Hans schreef op dinsdag 30 juli 2024 @ 16:59:
[...]
4 posts later![]()
Grapje natuurlijk, en ja ik speel het ook al een geruime tijd niet meer.
Sinds week 3 in S4 niet meer, net alleen even ingelogd.
En dan zie ik die handpoppen skins ingame en die cellshaded mappen zijn ook behoorlijk ruk.
Nou ik laat het wel bij deze, zal alleen spelen als mijn vrienden groep zich zo verveelt.
[ Voor 8% gewijzigd door Toonen1988 op 30-07-2024 17:26 ]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Jip, dit dus! Het hele gaming is een toxische "competitive" rotzooi geworden. Vroeger was het juist erg competitive, omdat noobs werden geholpen ook de voorbeeld die jij geeft.Vrijdag schreef op dinsdag 30 juli 2024 @ 17:29:
Ach ja, ik kan me UT'99 instagib servers nog herinneren. Waar je in de chat typte dat je AFK was en in een hoekje ging staan met je gezicht naar de muur. Bijvoorbeeld om even naar de wc te gaan of wat dan ook. En dat de andere spelers je gewoon met rust lieten. En dat men aan het einde van het potje GG typte, of ze nou hadden gewonnen of verloren.
Good times, good times...
Over UT '99 gesproken, kijk eens wat ik zojuist tegen ben gekomen. Kippenvel, heerlijk gewoon!Vrijdag schreef op dinsdag 30 juli 2024 @ 17:29:
Ach ja, ik kan me UT'99 instagib servers nog herinneren. Waar je in de chat typte dat je AFK was en in een hoekje ging staan met je gezicht naar de muur. Bijvoorbeeld om even naar de wc te gaan of wat dan ook. En dat de andere spelers je gewoon met rust lieten. En dat men aan het einde van het potje GG typte, of ze nou hadden gewonnen of verloren.
Good times, good times...
Verwijderd
Geef maar gewoon toe dat je zelf speelt. We all know. Is niet erg.Wolverine9000 schreef op maandag 29 juli 2024 @ 18:33:
Ok speel het niet meer. Maar ne laat van mij wel. Krijg bericht van hem dat hij constant ping van 35 heeft. Normaal 15 en 16. Serieuze server problemen dus alweer...
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2024 19:27 ]
Verwijderd
Voor iemand die niet speelt, krijg je wel veel info van ‘maatjes’ en ‘YouTube’. Ik ga stuk.Wolverine9000 schreef op dinsdag 30 juli 2024 @ 18:17:
Zie juist paar youtube filmpjes van random mensen die een potje joinen waar de stand 60 tegen 180 is. Kan toch ni
Nee speel deze shit ni meer. Ben shadow of the erdtree aan het spelenVerwijderd schreef op dinsdag 30 juli 2024 @ 19:22:
[...]
Geef maar gewoon toe dat je zelf speelt. We all know. Is niet erg.
Is mijn beste vriend´ en zat bij hem thuis ja. Dus ik keek mee. Enfin maakt mij niet uit wat jij denkt.Verwijderd schreef op dinsdag 30 juli 2024 @ 19:23:
[...]
Voor iemand die niet speelt, krijg je wel veel info van ‘maatjes’ en ‘YouTube’. Ik ga stuk.
Verwijderd
Zit je maar te dollen. Vrienden van mij zeiden ook altijd dat ze gingen stoppen met FIFA en een uur later zag ik ze weer online komen.Wolverine9000 schreef op dinsdag 30 juli 2024 @ 19:36:
[...]
Is mijn beste vriend´ en zat bij hem thuis ja. Dus ik keek mee. Enfin maakt mij niet uit wat jij denkt.
En als je deze uitzet? Frame generation technieken kunnen nog wel eens voor problemen zorgen zoals judder.ShininNL schreef op dinsdag 30 juli 2024 @ 19:32:
Ik heb FSR3 en frame-gen aanstaan
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Uitgezet, helaas geen verschil! Zodra het spel niet meer goed aanvoelt staat er ook constant 'packet burst' bovenin het scherm.Gundogan schreef op woensdag 31 juli 2024 @ 05:05:
[...]
En als je deze uitzet? Frame generation technieken kunnen nog wel eens voor problemen zorgen zoals judder.
Dat heb ik dus ook héél véél, stutters en vastlopers en dan krijg ik ook dat bericht in beeld.ShininNL schreef op woensdag 31 juli 2024 @ 09:19:
[...]
Uitgezet, helaas geen verschil! Zodra het spel niet meer goed aanvoelt staat er ook constant 'packet burst' bovenin het scherm.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
intel gen 13 of gen 14 toevallig?Vrijdag schreef op woensdag 31 juli 2024 @ 11:27:
Ik heb soms (meestal natuurlijk op cruciale momenten) dat mijn wapen maar één kogel afvuurt, waarna er een vertraging van zowat een seconde(?) pas de volgende kogels komen. En dat is met een volautomatisch wapen.
Geen idee waar dat aan kan liggen, het is niet wapen specifiek. Ook niet afhankelijk van de beweging. Maar wel merk ik het vaker als ik van wapen wissel.
Iemand die dit ook ervaart?
Playstation 4 OG
En het leuke is dat dit probleem zich al minimaal een jaar 2 voordoet. Voor zover dus alle miljoenen die "geïnvesteerd" zijn in Ricochet.hamsteg schreef op maandag 29 juli 2024 @ 14:45:
[...]
Activision staat dit toe. Je herkent ze vrij snel dus dat moet hun algorithme ook kunnen, maar Activision wil ze niet aanpakken want die gastjes zijn belangrijk voor hun inkomsten, zij kopen vaak in-game. Ze verliezen liever iemand die alleen de game koopt, casual gamed, die levert verder niets op.
Zie mijn comment voor je antwoord.RoaDHouse schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 11:38:
Wat is er allemaal aan de hand met mw3, ik zie allemaal spelers die nog maar level 34 of 60 zijn enz... maar wel alles winnen.
Snap er niet veel meer van.
[ Voor 22% gewijzigd door CarJunkyXL op 03-08-2024 13:03 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik heb je bericht aandachtig gelezen... tja.. dan is de lol er wel een beetje vanaf.G_Dragon schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 14:26:
[Afbeelding]
Finally! Vorige spellen haalde ik dit altijd al in de eerste maand, maar doordat split-screen hier niet stabiel was hebben we bijna een half jaar niet gespeeld.
Precies, hopelijk werkt dit straks bij het nieuwe spel beter.RoaDHouse schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 15:08:
[...]
Ik heb je bericht aandachtig gelezen... tja.. dan is de lol er wel een beetje vanaf.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Idd is heel slecht geworden. Volledig verneukt... b06 beta binnenkort. Das beter... ze trekken er zich ook niets meer van aan. Geld is binnen zekers.....Layumi schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 19:38:
Paar weken niet gepeeld, maar wat is dit slecht geworden zeg.
Level 80 speler met 80/15 terwijl de rest daar ruim onder zit.
Dan de toon maps, lijkt wel kleuterspel geworden
[ Voor 8% gewijzigd door Wolverine9000 op 12-08-2024 20:20 ]
Ik al tijdje. Iscamp of duty tegenwoordig. Ga nog voorbeeld geven. Match start en je kiest wapen en je krijgt een ander. HahaToonen1988 schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 20:51:
Ik ben ondertussen ook gestopt met spelen.
[ Voor 11% gewijzigd door Water_824 op 14-08-2024 21:11 ]
Burp
[ Voor 3% gewijzigd door TheTeek op 19-08-2024 11:39 ]
No one knows what TheTeek is
Same. Het is gewoon niet te doen. Heel af en toe probeer ik weer eens een potje (of 3) Heb het al wel eerder geroepen in dit topic. Ik win echt zelden, of eindig met een positieve KD. Echt geen idee hoe die andere zo snel kunnen zijn en in een keer kunnen mikken en/of mij zo veel sneller kan zien. Speel met muis en toetsenbord. Misschien dat dat ook niet mee helpt, want je hebt 0 aim assist natuurlijk. Maar je zou toch verwachten dat SBMM ondertussen wel een keertje zou moeten werken.TheTeek schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 11:36:
Ik ben zelf gestopt met COD MW3 multiplayer.
[ Voor 7% gewijzigd door CarJunkyXL op 19-08-2024 13:33 ]
Ik speel nog bijna dagelijks (net vakantie gehad waarbij ik niet heb kunnen spelen maar goed).CarJunkyXL schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 13:31:
[...]
Same. Het is gewoon niet te doen. Heel af en toe probeer ik weer eens een potje (of 3) Heb het al wel eerder geroepen in dit topic. Ik win echt zelden, of eindig met een positieve KD. Echt geen idee hoe die andere zo snel kunnen zijn en in een keer kunnen mikken en/of mij zo veel sneller kan zien. Speel met muis en toetsenbord. Misschien dat dat ook niet mee helpt, want je hebt 0 aim assist natuurlijk. Maar je zou toch verwachten dat SBMM ondertussen wel een keertje zou moeten werken.
[ Voor 5% gewijzigd door TheTeek op 19-08-2024 15:55 ]
No one knows what TheTeek is
[ Voor 55% gewijzigd door Water_824 op 20-08-2024 22:25 ]
[ Voor 33% gewijzigd door G_Dragon op 21-08-2024 21:16 ]
... gecensureerd ...
Ik maar 45 gb op ps5. Natuurlijk geen warzone staan en mw2 is er al af bij mij sinds het begin van mw3. Denk de 28 ste aug nog een download van 34 gb voor de beta van b06...G_Dragon schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 20:41:
Update van 83GB op Xbox, normaal echt zo binnen maar als Xbox besluit om maar met 300Mbps te gaan downloaden van de 1000Mbps dan kan het wel even duren![]()
EDIT: sinds de update is ons spel alweer 10 keer vastgeslagen en moesten we hem opnieuw opstarten, dus voor de split-screen spelers het is momenteel weer....
Hier ook alleen de base game en multiplayer geinstalleerd, de single player / co-op / warzone en oudere cod's staan niet geinstalleerd.Wolverine9000 schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 22:13:
[...]
Ik maar 45 gb op ps5. Natuurlijk geen warzone staan en mw2 is er al af bij mij sinds het begin van mw3. Denk de 28 ste aug nog een download van 34 gb voor de beta van b06...
Hier zelfde. Raar verschil tussen xbox en ps5. Ofwel mis ik nog een pack. Denk het niet....G_Dragon schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 22:21:
[...]
Hier ook alleen de base game en multiplayer geinstalleerd, de single player / co-op / warzone en oudere cod's staan niet geinstalleerd.
Black ops 6? Die zit bij ons in Gamepass en de eerste beta word automatisch mee geinstalleerdWolverine9000 schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 22:22:
[...]
Hier zelfde. Raar verschil tussen xbox en ps5. Ofwel mis ik nog een pack. Denk het niet....
Ah daarmee. Die krijg ik volgende week de 28ste 34 gb extra´ dan komt opt zelfde neer ongeveer....G_Dragon schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 22:26:
[...]
Black ops 6? Die zit bij ons in Gamepass en de eerste beta word automatisch mee geinstalleerd
Hoezo is dit een verassing? Dit was bij de de aankondiging van het seizoen al bekend.Chelseamarre123 schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 13:49:
Hebben ze nu een speer en een boog toegevoegd als nieuwe wapens?
Dacht dat dit een hedendaagse shooter was
... gecensureerd ...
Laat me raden, deze bow zit zeker ergens halverwege/eind battlepas level of paywall.hamsteg schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 19:36:
Ik vind de bow wel heel sterk. One shot kill en sneller herladen dan een sniper. Heel eerlijk is het spel nu helemaal aan gort.
[ Voor 4% gewijzigd door Toonen1988 op 23-08-2024 23:54 ]
Dan mag je van geluk spreken met slechts 83GB, ik dacht zojuist ff een potje te spelen maar COD moet eerst wat "Bijwerken". 214.64GBG_Dragon schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 20:41:
Update van 83GB op Xbox, normaal echt zo binnen maar als Xbox besluit om maar met 300Mbps te gaan downloaden van de 1000Mbps dan kan het wel even duren![]()
Burp
Ik ervaar precies hetzelfde om de zoveel tijd. Van weken achtereen elke avond de ster en 12 kills in warzone, naar weken achtereen niets kunnen en elke fight verliezen. Zit nu alweer een paar week dat het best goed gaat, benieuwd wanneer de slump weer inzetTheTeek schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 11:36:
Ik ben zelf gestopt met COD MW3 multiplayer. Ik was groot fan van de serie, maar ik kan niet meer mee met het niveau of er is iets anders aan de hand zonder meteen de cheaters kaart te trekken.
Ik ben serieus benieuwd wat de ervaring van anderen is.
Ik speel veel met vrienden en dan voornamelijk multiplayer, helaas is warzone plunder niet meer wat het was in de Verdansk tijd, want dat vind ik zelf nog wel de allerbeste game mode van de series. Beetje onderschatte modus in mijn optiek. Daarom speelden we vooral MP.
Warzone trekt me verder niet anders dan Plunder.
Maar sinds een tijdje heb ik geen lol meer in het spelen van COD. Om als kannonenvoer mee te doen.
En dat is ineens, maand of drie geleden was het namelijk andersom, het ging mij erg goed af.
Ik won niet alle potjes, maar ik deed zeker mee in de top 3, maar sinds een paar weken is er geen doorkomen aan. De ervaring is bij ons allemaal uit de "clan" hetzelfde.
Dus of we worden in lobby's gestopt waar het niveau gewoon te hoog ligt, of er wordt bij het leven gecheat.
Vreemde is dat het anders is als je als enige een potje gaat spelen, dan is de ervaring dat er weinig aan de hand lijkt te zijn. Dus we worden collectief in (te) zware lobbys gestopt?!
De spelers die dan de overhand hebben zijn dan ook buitengewoon extreem goed volgens de score.
Ik ben er klaar mee, COD BO6 zit in de gamepass, dan kijk ik wel of het wat is.
Voorlopig heb ik BF 2042 weer hervonden en eigenlijk bevalt me dat best wel goed.
Nu ook de alpha aan het testen van Delta Force, maar ik vind daar nog maar weinig vernieuwing tot nu toe ten opzichte van BF. speelt hetzelfde, mooie mappen, maar vernieuwend?! zeker niet. wel leuk..;)
Zoooooooooooo dat is flink wat meer ruimte, heb je alle pakketten geïnstalleerd? Want ik heb echt alleen maar het basis spel en de multiplayer geïnstalleerd staan.fulgore schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 17:54:
[...]
Dan mag je van geluk spreken met slechts 83GB, ik dacht zojuist ff een potje te spelen maar COD moet eerst wat "Bijwerken". 214.64GB
Afgelopen maandag nog gespeeld dus alle voorgaande updates had ik al.
Nog ruim 5 uur te gaan dus dat wordt niets meer vandaag.
Week challenge van week 5. Vrij simpel te unlockenToonen1988 schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 20:46:
[...]
Laat me raden, deze bow zit zeker ergens halverwege/eind battlepas level of paywall.
Helemaal waar! Toch wel vrij bijzonder hoe sommigen zo ontzettend hoog zijn..Vrijdag schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 10:36:
Level =/= skills. Het is slechts een indicator hoe lang iemand speelt. En je levelt ook sneller als je bijvoorbeeld challenges doet voor verfjes, calling cards etc.
[ Voor 46% gewijzigd door Water_824 op 29-08-2024 23:07 ]
Ik ben volgens mij ook al level 1000+ hoor. En zó enorm veel speel ik ook niet. Wel heb ik al een hele klap skins vrijgespeeld.G_Dragon schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 10:17:
Wij hadden dit weekend toch een moeilijk potje, wat echt gelijk op ging met Kill Confirmed. Uiteindelijk wel gewonnen met 1 punt verschil, maar wat moesten wij daar hard voor werken. Heerlijk om toch nog van zulke potjes te mogen krijgen, want soms zitten er toch levels bij dat je denkt hoe krijg je het in godsnaam voor elkaar met je 600+ of soms zelfs level 1000...
[ Voor 10% gewijzigd door Water_824 op 08-09-2024 16:33 ]
Wat snap je niet ? dan kunnen we misschien helpen.Water_824 schreef op zondag 8 september 2024 @ 16:30:
[Afbeelding]
Maar ik snap die DPI settings niet.
Bij hoge DPI is hij te gevoelig bij Call Of Duty met mijn Gaming-muis.
Ik vind Ghost Ship een slecht gekozen naam - de layout is bijna hetzelfde als dat containerschip, maar het landschap is zeker geen schip.
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Voor wie hier later nog op zoek zou zijn. Het is het het "Polyvinyl Combat Pack" en het zouden suikerbolletjes / suikerparels moeten zijn, geen ballenbadballenFuelke schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 20:42:
Ik speelde onlangs een potje waarbij als je neergeschoten werd door iemand je dan veranderde in gekleurde ballen vanuit een ballenbad? Iemand een idee welke bundle / blueprint pack dit is?
Het is niet Bubble Tea Pack, ik gebruik vast niet de goede zoektermen.
[ Voor 48% gewijzigd door Wii4all op 21-10-2024 23:12 ]
Burp
Het zal content zijn die in zowel mw2 als Warzone zit (wapens,skins,etc).Slingert schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 23:18:
Weet iemand wat MWII: Shared Content pack 1 en 2 is? Die zijn wel gebleven en nemen samen zo’n 29GB in beslag. Dit terwijl ik mw2 toch echt verwijderd heb.
Mee eens hoor! Hoe ze het nu doen is niet echt handig om heel eerlijk te zijn..Wii4all schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 22:38:
Sorry hoor maar om gek van te worden toch.. Gister speel ik met een maat mw3.
Vandaag start ik hem op. Weer allemaal updates... Moet ik ook die losse packs allemaal weer opnieuw downloaden en installeren. Alleen omdat het start menu omgegooid is.
Het is 2024.. Ik doe de disc van mw3 erin
Dan krijg ik een menu te zien met welk spel ik wil starten..krijg een melding dat het menu aangepast is met. Black op 6.als default keuze..
Kies je voor mw3...
Launching mw3.. Dan weer een poosje wachten.. Checking for updates...
En de game is geatart...
Waarom moet dit zo omslachtig en waarom moet het menu elke 3 maanden aangepast worden zodat je het hele spel weer helemaal opnieuw moet downloaden...
"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq