Ik ben zelf gestopt met COD MW3 multiplayer. Ik was groot fan van de serie, maar ik kan niet meer mee met het niveau of er is iets anders aan de hand zonder meteen de cheaters kaart te trekken.
Ik ben serieus benieuwd wat de ervaring van anderen is.
Ik speel veel met vrienden en dan voornamelijk multiplayer, helaas is warzone plunder niet meer wat het was in de Verdansk tijd, want dat vind ik zelf nog wel de allerbeste game mode van de series. Beetje onderschatte modus in mijn optiek. Daarom speelden we vooral MP.
Warzone trekt me verder niet anders dan Plunder.
Maar sinds een tijdje heb ik geen lol meer in het spelen van COD. Om als kannonenvoer mee te doen.
En dat is ineens, maand of drie geleden was het namelijk andersom, het ging mij erg goed af.
Ik won niet alle potjes, maar ik deed zeker mee in de top 3, maar sinds een paar weken is er geen doorkomen aan. De ervaring is bij ons allemaal uit de "clan" hetzelfde.
Dus of we worden in lobby's gestopt waar het niveau gewoon te hoog ligt, of er wordt bij het leven gecheat.
Vreemde is dat het anders is als je als enige een potje gaat spelen, dan is de ervaring dat er weinig aan de hand lijkt te zijn. Dus we worden collectief in (te) zware lobbys gestopt?!
De spelers die dan de overhand hebben zijn dan ook buitengewoon extreem goed volgens de score.
Ik ben er klaar mee, COD BO6 zit in de gamepass, dan kijk ik wel of het wat is.
Voorlopig heb ik BF 2042 weer hervonden en eigenlijk bevalt me dat best wel goed.
Nu ook de alpha aan het testen van Delta Force, maar ik vind daar nog maar weinig vernieuwing tot nu toe ten opzichte van BF. speelt hetzelfde, mooie mappen, maar vernieuwend?! zeker niet. wel leuk..;)
[
Voor 3% gewijzigd door
TheTeek op 19-08-2024 11:39
]