Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-05 11:46

rCk

Wolverine9000 schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 11:10:
Gewoon voor de fun eens gekeken hoeveel keer ik in potjes gesmeten wordt die al beginnen zijn. 13 keer heb ik moeten stoppen want iedere keer was er serieuze achterstand lol
Het ligt heel erg aan welk tijdstip etc, het kan ook rustiger zijn door vakantietijd. Ik heb soms een periode dat je idd vaak in zo'n potje gegooid wordt, maar ook avonden dat het totaal niet gebeurd.

Ik heb een paar weken terug de digitale hoes afgestoft en het was leuk te spelen. Nu van de zomer aan het genieten, maar binnenkort wel weer eens spelen.

Kijk wel enorm uit naar BO6, pre-order gedaan, maar helaas ben ik op vakantie tijdens het bèta weekend! :'(
Nou ja... Zuid-Afrika is ook geen straf :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Das idd geen straf .... en denk dat iedereen naar bo6 uitkijkt. Want eigenlijk 9s dit hewon mw2 dlc e. Vind het trouwens ni kunnen dat je wapens kan gebruiken van mw2 in mw3...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heel veel wapens zijn gewoon hernoemingen van "echte" wapens. Ik heb het idee dat tot en met Ghosts redelijk accuraat de real world namen werden gebruikt. MP5, AK-47, Barrett .50, Desert Eagle, Glock, SPAS-12 etc. Vooral de oude (als in voor grofweg 1990) wapens hebben hun originele naam. Daarna is het hernoemd naar fantasienamen.
Zal wel een merkenkwestie zijn, lees: geld.

Daarnaast is het ook wel makkelijk, bouw gewoon een "stoere schietpistolen naam generator" en pas bestaande modellen een klein beetje aan.

Uiteindelijk is er maar één ding echt belangrijk: Hoe veel verfjes kan je er voor verzinnen :+

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 31-05 22:39
Wolverine9000 schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 11:10:
Gewoon voor de fun eens gekeken hoeveel keer ik in potjes gesmeten wordt die al beginnen zijn. 13 keer heb ik moeten stoppen want iedere keer was er serieuze achterstand lol
Ik vind dat juist top want als je in een gestart potje komt en je verliest telt die loss niet. En als je wint telt die wel als victory :P

Dus win win

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 13:00:
[...]

Ik vind dat juist top want als je in een gestart potje komt en je verliest telt die loss niet. En als je wint telt die wel als victory :P

Dus win win
Das waar maar meestal is de achterstand zo groot dat je bijna nooit kunt winnen omdat er al die streaks in de lucht hangen. Och ja. Genoeg mw3. Binne´ maandje b06 beta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dhrhagenees.cro
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 27-12-2024
Ricmaniac schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 13:00:
[...]

Dus win win
Idd ik ga dan meestal met riot shield en mes lopen kloten 😃

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dhrhagenees.cro schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 15:16:
[...]

Idd ik ga dan meestal met riot shield en mes lopen kloten 😃
Da bedoel ik riot shield is va mw2 en dit is van mw3.... hadden ze moeten verbieden. Gelukkig in b06 geen last van.. wapens van oude game gebruiken bedoel ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rust heeft 3 mappen met andere naam en visuals... heel vernieuwd
Map voting . Kiezen tussen tetanus en rust. Das gewoon zelfde......

[ Voor 36% gewijzigd door Wolverine9000 op 25-07-2024 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skinnyice
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 26-05 11:13
Na anderhalf jaar MW2 gister dan eindelijk MW3 geïnstalleerd dankzij cheap Gamepass Ultimate.

Ik moet zeggen: het valt me nog vies tegen. Misschien heb ik een setting verkeerd gezet, POV anders of mouse sensitivity te hoog ofzo. Ik raak geen bal nog. Zitten wel leuke mappen tussen

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Oef ook echt maar net gewonnen ...
Wat sommige mensen doen, in ieder geval niet de spelmodus spelen die ze kiezen...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IbbB6VifPqCesHb4bchMwqjaHzs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/GYrmZi2qFsfkHpVplqwZ0Ps0.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 3% gewijzigd door G_Dragon op 26-07-2024 21:30 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die cel shading maps, wat is daar de bedoeling van? Vind iemand dit geslaagd

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chelseamarre123 schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 21:29:
Die cel shading maps, wat is daar de bedoeling van? Vind iemand dit geslaagd
Marketing en de aandeelhouders wel :+

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Toonen1988
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 13:05
Laten we eerlijk zijn, niemand heeft om deze zooi gevraagd. Het wordt alleen maar erger en ik vraag me af waarvoor? Is Activision de CoD community nu aan het trollen? Ik ken ook absoluut niemand die deze skins en cel shading maps leuk vinden, maar ook echt niemand.

De probleem waar ik nu tegen aanloop, ik wil graag die skins van Valeria unlocken. Maar helaas moet ik dan de rest van de zooi ook erbij kopen. Dan "support" ik die WWE skins en die afschuwelijke Mami skin en allerlei andere zooi die ik niet hoef. Ik hoef alleen maar Valeria Roving Adventure standard skin, rest niet. Price en Ares skins zijn ook best wel vet. Maar ik speel die operators niet.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Zj22SN0_IOebAedGMKFHrcAbDj0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Lkgyc7kCtX4aVqr6639fB1v1.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Via4iNI0RjkBFNvU5UyIq2uNbv4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/MeVmYxioq1r0sdnjHBlevXpz.webp?f=user_large

[ Voor 142% gewijzigd door Toonen1988 op 26-07-2024 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar waarom wil je die skins? Je ziet ze zelf niet en het kost toch veel teveel geld voor wat het is.
Ik speel nog met een skin uit seizoen 1 ofzo

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Toonen1988
Chelseamarre123 schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 22:34:
Maar waarom wil je die skins? Je ziet ze zelf niet en het kost toch veel teveel geld voor wat het is.
Ik speel nog met een skin uit seizoen 1 ofzo
Waarom niet, als het een personage die ik leuk vind? Daarnaast speel ik zombie ook wel eens third person, puur omdat het alleen PvE is. Is soms ook nog wel eens grappig om te doen. Maar ben nu van die game mode ook langzaam aan het afstappen, puur door het feit dat ik na weken nog altijd op de missie "Eliminate All Convoy Mercenaries" en "Collect Stronghold keycard dropped by Mercenary Convoy" zit.

Ik ben nog altijd geen Convoy tegengekomen. Mensen zeggen "check the map" maar ik zie NOOIT een Convoy. Heb ook een gevoel dat er nu opeens meer zombies spawnen, ik heb geen enkele seconde de tijd om op mijn map te kijken om een missie, upgrade station of wat dan ook te vinden. Ze blijven maar komen en komen en komen.

DMZ wordt ook al niet meer bijghouden en geupdate. Door DMZ heb ik Call of Duty weer opgepakt, maar helaas verwaarloosd Activision deze gamemode weer. Battleroyal speel ik niet, die gamemode ben ik allang al zat geworden. De rest wordt niet meer bijgehouden of ook verziekt.

Ik hoop dat Microsoft er iets aan gaat doen, maar ik verwacht helaas van niet.

[ Voor 16% gewijzigd door Toonen1988 op 26-07-2024 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toonen1988 schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 22:39:
[...]

Waarom niet, als het een personage die ik leuk vind? Daarnaast speel ik zombie ook wel eens third person, puur omdat het alleen PvE is. Is soms ook nog wel eens grappig om te doen. Maar ben nu van die game mode ook langzaam aan het afstappen, puur door het feit dat ik na weken nog altijd op de missie "Eliminate All Convoy Mercenaries" en "Collect Stronghold keycard dropped by Mercenary Convoy" zit.

Ik ben nog altijd geen Convoy tegengekomen. Mensen zeggen "check the map" maar ik zie NOOIT een Convoy. Heb ook een gevoel dat er nu opeens meer zombies spawnen, ik heb geen enkele seconde de tijd om op mijn map te kijken om een missie, upgrade station of wat dan ook te vinden. Ze blijven maar komen en komen en komen.

DMZ wordt ook al niet meer bijghouden en geupdate. Door DMZ heb ik Call of Duty weer opgepakt, maar helaas verwaarloosd Activision deze gamemode weer. Battleroyal speel ik niet, die gamemode ben ik allang al zat geworden. De rest wordt niet meer bijgehouden of ook verziekt.

Ik hoop dat Microsoft er iets aan gaat doen, maar ik verwacht helaas van niet.
Convoy vind je vrij makkelijk toch, volgens mij op snelwegen. Check youtube, kan je gemakkelijk die missies doen

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Convoys rijden rond op de "ringweg". Als ze in de buurt zijn, krijg je ook een inkomend bericht waarin er wordt gewaarschuwd dat ze vlakbij zijn.

In één van de convoys rijdt ook een soort eindbaas die je nodig hebt voor een easter egg. Niet dat ik die zelf ooit heb gehaald, maar dat terzijde :P Hij heeft de naam van een schaakstuk in elk geval. Er verschijnen dan ook drie rode auto's op de minimap.

[ Voor 3% gewijzigd door Vrijdag op 27-07-2024 00:07 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Die mappen zijn gewoon dogshit. Gelijk de cartoon map yard wa is dat.de stg is veel te sterk. Die aftermarked parts vind ik ook niets. Zoals eerder vermeld b06 beta is al binnen een goede maand... map voting ook ee´ joke. Kiezen tussen shipment en cellship. Of tussen terminal en airborn. Of tusse´n das haus en das gross. Da trekt toch op niets...
Ook een tweet van activision over de sbmm. Dat is gewoon bullshit. Sbmm hoort klein beetje gelijk vroeger thuis in de game en de volledige sbmm gewoon in ranked. Ze zouden playlist willen toevoegen met no skills. Maar ze willen niet omdat dan alleen maar goede players zouden joinen. En om de minder goede spelers maken ze dan maar een paar wapens over powered. Na s5 komen ze eindelijk met een statement over sbmm. Terwijl ze het in s1 beloofd hadden. Zit ook vol met cheaters en reverse boosters. Speel het nietmeer. Laatste keer zat er twee man in mijn team die 0 op 40 gingen. En bij de enemys ene grote streak na elkaar. Wat een joke is deze game geworden... dit is mijn laatste tweet in dit forum over mw3.enkel nog in het b06 forum...

[ Voor 79% gewijzigd door Wolverine9000 op 27-07-2024 07:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-05 11:28
Sinds dat hij in de xbox gamepass zit vind ik het wel opvallend dat het nummer van verdachte spelers omhoog is gegaan teminste ik weet niet hoe vaak ik op een verdachte manier wel niet gekilled wordt. Ben de hoek nog niet om of er wordt al op me geschoten.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo, de twee nieuwe wapens binnen. Nu kan het weer even in de digitale kast :P

Geen pas voor mij dit keer, tenzij ik op een wonderlijke wereld alsnog alles vrij heb gespeeld. Maar dat zie ik niet gebeuren.

[ Voor 45% gewijzigd door Vrijdag op 27-07-2024 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vrijdag schreef op zaterdag 27 juli 2024 @ 10:41:
Zo, de twee nieuwe wapens binnen. Nu kan het weer even in de digitale kast :P

Geen pas voor mij dit keer, tenzij ik op een wonderlijke wereld alsnog alles vrij heb gespeeld. Maar dat zie ik niet gebeuren.
Das snel! Tiers gekocht of gewoon gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Denk geef de campaign weer een kans, maar wat zijn die open wereld missies bloedirritant. Er zijn amper checkpoints en de vijanden lijken wel niet dood te gaan, soms heb je gewoon 12 kogels nodig en als je dan mist weet gelijk iedere vijand je te zitten zonder dat ze je überhaupt hebben gezien.

Hoop echt dat Black Ops 6 het beter voor elkaar heeft!

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chelseamarre123 schreef op zaterdag 27 juli 2024 @ 12:31:
[...]

Das snel! Tiers gekocht of gewoon gespeeld?
Gewoon gespeeld. Maar het is nu dubbel XP op alles, dus gewoon hardcore small maps only en dan gaat het best rap. Of ter afwisseling even zombies doen. Had gisteren na één potje zombies bijna vier tokens er bij. Had wel heel veel challenges gehaald in één keer, misschien dat het hielp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vrijdag schreef op zaterdag 27 juli 2024 @ 13:30:
[...]

Gewoon gespeeld. Maar het is nu dubbel XP op alles, dus gewoon hardcore small maps only en dan gaat het best rap. Of ter afwisseling even zombies doen. Had gisteren na één potje zombies bijna vier tokens er bij. Had wel heel veel challenges gehaald in één keer, misschien dat het hielp.
Oh ik haal 4 a 5 tokens per avond binnen met een 2tal uurtjes spelen. (rebirth)

@G_Dragon die open combat missies vond ik opzich wel een goede toevoeging, alleen was het veel te veel van het goede

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OrbNL
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 29-05 18:49
2 pagina’s vluchtig gelezen, wat een geklaag 😂
Benieuwd naar BO6 en hoop dat uiteindelijk Nuketown weer te spelen is! #classic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toonen1988
OrbNL schreef op zaterdag 27 juli 2024 @ 18:08:
2 pagina’s vluchtig gelezen, wat een geklaag 😂
Benieuwd naar BO6 en hoop dat uiteindelijk Nuketown weer te spelen is! #classic
Wat voor jou geklaag is, is voor andere kritiek leveren. Het verbaasd mij altijd dat als je ergens negatief over uitlaat, dat het meteen "geklaag" is.

Mag ik jou even erop attenderen dat kritiek leveren juist goed is. Waarom? Omdat het juist voor verbetering moet zorgen maar helaas luisteren sommige ontwikkelaars/uitgevers niet naar hun community. Wat moeten wij dan doen? Gewoon alles opslokken en net doen of alles oké is? Wil je werkelijk in zo'n wereld leven?

Bijna de gehele community geeft kritiek, en wat doen ze, ze voegen nog meer toe waar juist de community kritiek over geeft, in jou ogen "klagen".

[ Voor 14% gewijzigd door Toonen1988 op 27-07-2024 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ze hebben zelfs in een interview paar maanden geleden gezegd dat ze bewust de betere spelers meer latency geven.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
Wolverine9000 schreef op zondag 28 juli 2024 @ 18:43:
Ze hebben zelfs in een interview paar maanden geleden gezegd dat ze bewust de betere spelers meer latency geven.....
Er is toch ook een patent genaamd "Methods and systems for incentivizing team cooperation in multiplayer gaming environments" dat een systeem bevat dat je aim wordt aangepast op basis van je skill level.

Dit komt uit een patent van Activision.

"FIG. 3B illustrates a table providing an exemplary list of parameters of a gameplay session that are modified based on a player's skill level and the corresponding experience for players of different skill levels. For example, in a first-shooter gaming environment, when a first player aims his weapon at a target, a parameter defining the tolerance for how accurate the player's aim must be to hit the target is modified based on the acquired skill level of the player. The computer assigns the tolerance for how accurate the player's aim must be to hit the target differently based on the skill level of the first player. A player having a higher skill level will be assigned a lower tolerance parameter and therefore, will have to be more accurate in aiming in order to hit the target. A player having a lower skill level be assigned a higher tolerance parameter and, therefore, could be less accurate in aiming in order to hit the target."

https://patents.google.com/patent/US10561945B2/en

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10:52
Wat een hackers bende de laatse tijd.

Allemaal van die cronus zen gastjes. Gaat lekker worden met BO6 met al die controller cheaters vooral omdat het naar MS is gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hamsteg
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:02

hamsteg

Species 5618

RoaDHouse schreef op maandag 29 juli 2024 @ 13:55:
Wat een hackers bende de laatse tijd.

Allemaal van die cronus zen gastjes. Gaat lekker worden met BO6 met al die controller cheaters vooral omdat het naar MS is gegaan.
Activision staat dit toe. Je herkent ze vrij snel dus dat moet hun algorithme ook kunnen, maar Activision wil ze niet aanpakken want die gastjes zijn belangrijk voor hun inkomsten, zij kopen vaak in-game. Ze verliezen liever iemand die alleen de game koopt, casual gamed, die levert verder niets op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ok speel het niet meer. Maar ne laat van mij wel. Krijg bericht van hem dat hij constant ping van 35 heeft. Normaal 15 en 16. Serieuze server problemen dus alweer...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• CarJunkyXL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 31-05 20:40
Toonen1988 schreef op maandag 29 juli 2024 @ 01:42:
[...]

Er is toch ook een patent genaamd "Methods and systems for incentivizing team cooperation in multiplayer gaming environments" dat een systeem bevat dat je aim wordt aangepast op basis van je skill level.

Dit komt uit een patent van Activision.

"FIG. 3B illustrates a table providing an exemplary list of parameters of a gameplay session that are modified based on a player's skill level and the corresponding experience for players of different skill levels. For example, in a first-shooter gaming environment, when a first player aims his weapon at a target, a parameter defining the tolerance for how accurate the player's aim must be to hit the target is modified based on the acquired skill level of the player. The computer assigns the tolerance for how accurate the player's aim must be to hit the target differently based on the skill level of the first player. A player having a higher skill level will be assigned a lower tolerance parameter and therefore, will have to be more accurate in aiming in order to hit the target. A player having a lower skill level be assigned a higher tolerance parameter and, therefore, could be less accurate in aiming in order to hit the target."

https://patents.google.com/patent/US10561945B2/en
Ik heb dit al eens eerder gezegd:
CarJunkyXL schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 15:22:
Jullie trouwens ook opgevallen dat sinds de update low levels regelmatig bovenaan eindigen? Nu zeg ik niet dat nieuwe spelers niet goed kunnen zijn, maar heb het idee dat ze een handje geholpen worden om te levellen en het spel leuk vinden\spelen en skins kopen oid.
Had ik toch gelijk. Hier nog een paar voorbeeldjes van gisteravond:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/i-ro0U3ipTfRYvtYumHJStJO5pY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/4C2qwm8wsN7bB5swDsCHMqai.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IJhSwDgbzatHFIszJsKBBmMMWNU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/hCxIdM4cbjTzs94bhDiPGtOu.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5RH1H9OIhQuXYX0lMugg_e5a0Rc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ZgzoX9UqimSoJHJVhIrzAT4c.png?f=fotoalbum_large

Ik vind het oprecht jammer al die hulpmiddelen. Niks meer gebaseerd op echte skills of een fatsoenlijke SKBM. Low levels die gewoon bij 500+ erbij komen en dan even door een algoritme bovenaan eindigen.

Even bij de stats gekeken. Laatste 8 potjes slechts 1 keer een positieve KD gehad.

Dahaaagggg CoD MW III ;w

Ik hoop dat BO6 anders in elkaar steekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:10
CarJunkyXL schreef op dinsdag 30 juli 2024 @ 11:36:
[...]

Ik heb dit al eens eerder gezegd:

[...]

Had ik toch gelijk. Hier nog een paar voorbeeldjes van gisteravond:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Ik vind het oprecht jammer al die hulpmiddelen. Niks meer gebaseerd op echte skills of een fatsoenlijke SKBM. Low levels die gewoon bij 500+ erbij komen en dan even door een algoritme bovenaan eindigen.

Even bij de stats gekeken. Laatste 8 potjes slechts 1 keer een positieve KD gehad.

Dahaaagggg CoD MW III ;w

Ik hoop dat BO6 anders in elkaar steekt.
Dit viel mij laatst ook al op. Ik was dacht echt aan cheaters... 3 level 50 gastjes die veel te goed zijn... maar blijkbaar deze onzin. Gelukkig had ik er zelf weinig last van, want ik mik nog steeds beter en sneller 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijne maat is er ook mee gestopt. Constant 40 ping sinds een week. Ze doen er gewoon niets meer aan. Dees lan echt niet meer. Ben content dat ik binnen een maand de b06 beta kan spelen. Pas op trekt mss ook op niets e
Heeft daarstraks 15 potjes na elkaar verloren. Constant bij slechte team maten. Gewoon afk. Campen in eigen spawn... op hun buik. Heel traag voorruit lopen met de schrik gekild te worden. En ni afkomen moet hij maar beter worden. Heeft kd van 1.09. Dus das niet slecht.... gewoon de sbmm trekt op niets´ da kan toch niet 15 na elkaar verloren en iedere keer bij team maten zitten die 4 9p 34 gaan.... sommige zullen zeggen stop met zagen hier....

[ Voor 50% gewijzigd door Wolverine9000 op 30-07-2024 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Wolverine9000 schreef op zaterdag 27 juli 2024 @ 07:03:
... dit is mijn laatste tweet in dit forum over mw3.enkel nog in het b06 forum...
4 posts later :+

Grapje natuurlijk, en ja ik speel het ook al een geruime tijd niet meer.
Sinds week 3 in S4 niet meer, net alleen even ingelogd.

En dan zie ik die handpoppen skins ingame en die cellshaded mappen zijn ook behoorlijk ruk.
Nou ik laat het wel bij deze, zal alleen spelen als mijn vrienden groep zich zo verveelt.

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op dinsdag 30 juli 2024 @ 16:59:
[...]

4 posts later :+

Grapje natuurlijk, en ja ik speel het ook al een geruime tijd niet meer.
Sinds week 3 in S4 niet meer, net alleen even ingelogd.

En dan zie ik die handpoppen skins ingame en die cellshaded mappen zijn ook behoorlijk ruk.
Nou ik laat het wel bij deze, zal alleen spelen als mijn vrienden groep zich zo verveelt.
Ik heb sinds de eerste post niet meer gespeeld hoor. Breng gewoon verslag uit van mijne maat meer ni

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
Ik kan het best begrijpen dat een ontwikkelaar een systeem inbouwd om het spel aantrekkelijk te maken voor iedereen.

Maar doe het dan op een ander manier. In de tijd dat er nog geen matchmaking was, join je gewoon een server, beviel die niet, ging je gewoon naar een ander.

Daar had je ook verschillende skill levels in een server, maar het gedrag van medespelers was toen anders. Daarom werkte het toen om verschillende skill levels bij elkaar te zetten, nu niet meer. Kan me nog herinneren in de oude America's Army dat noobs juist werden geholpen. Nu worden ze gewoon gekicked.

Toen had je ook een ander gedrag naar elkaar toe, en niet dat toxische gedrag tegenwoordig.

Helaas heeft bijna geen enkele ontwikkelaar matchmaking goed onder die knie. Er zijn ook teveel smurfs en mensne die bewust de-ranked.

Skill based matchmaking failed en dan komen ze nu met "rigged" systemen om het voor iedereen leuk te houden.

Ik mis die tijd van dedicated servers en dat iedereen aan elkaar aanpast. Kan me zelfs nog een tijd herinneren dat we met een paar nieuwe mensen in een server zaten in America's Army. Van een officiële server, waren we naar een server geswitch waar iemand admin van was. We hebben alle nieuwelingen meegenomen en alles uitgelegd en plekjes laten zien op mappen. Uiteindelijk was iedereen gejoined en we hadden zoveel onzin getrapt in die server en de nieuwelingen dingen laten zien.

Ik mis die tijd!

Af en toe kom ik nog zelfs random mensen tegen die me nog kennen van America's Army en hoe geweldig die tijd toen was.

[ Voor 8% gewijzigd door Toonen1988 op 30-07-2024 17:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ach ja, ik kan me UT'99 instagib servers nog herinneren. Waar je in de chat typte dat je AFK was en in een hoekje ging staan met je gezicht naar de muur. Bijvoorbeeld om even naar de wc te gaan of wat dan ook. En dat de andere spelers je gewoon met rust lieten. En dat men aan het einde van het potje GG typte, of ze nou hadden gewonnen of verloren.

Good times, good times...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toonen1988
Vrijdag schreef op dinsdag 30 juli 2024 @ 17:29:
Ach ja, ik kan me UT'99 instagib servers nog herinneren. Waar je in de chat typte dat je AFK was en in een hoekje ging staan met je gezicht naar de muur. Bijvoorbeeld om even naar de wc te gaan of wat dan ook. En dat de andere spelers je gewoon met rust lieten. En dat men aan het einde van het potje GG typte, of ze nou hadden gewonnen of verloren.

Jip, dit dus! Het hele gaming is een toxische "competitive" rotzooi geworden. Vroeger was het juist erg competitive, omdat noobs werden geholpen ook de voorbeeld die jij geeft.

Ze laten je met rust als je even naar de wc ging. Het is toch ook niet leuk om een AFK persoon af te knallen. Je hebt op de scoreboard wel +1, maar dat is toch niet competitive te noemen?

Wat wel? Wachten dat die persoon inderdaad terug..

Good old times inderdaad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toonen1988
Vrijdag schreef op dinsdag 30 juli 2024 @ 17:29:

Over UT '99 gesproken, kijk eens wat ik zojuist tegen ben gekomen. Kippenvel, heerlijk gewoon!

Maargoed, back on-topic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zie juist paar youtube filmpjes van random mensen die een potje joinen waar de stand 60 tegen 180 is. Kan toch ni

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1885112

Wolverine9000 schreef op maandag 29 juli 2024 @ 18:33:
Ok speel het niet meer. Maar ne laat van mij wel. Krijg bericht van hem dat hij constant ping van 35 heeft. Normaal 15 en 16. Serieuze server problemen dus alweer...
Geef maar gewoon toe dat je zelf speelt. We all know. Is niet erg.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 1885112 op 30-07-2024 19:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Wolverine9000 schreef op dinsdag 30 juli 2024 @ 18:17:
Zie juist paar youtube filmpjes van random mensen die een potje joinen waar de stand 60 tegen 180 is. Kan toch ni
Voor iemand die niet speelt, krijg je wel veel info van ‘maatjes’ en ‘YouTube’. Ik ga stuk. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShininNL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10:09
Is er iets gaande met de servers van dit spel, specifiek als je op de PC (gamepass) speelt?

Heb een Ryzen 3700X + 6800XT + 32GB ram, allemaal niet het nieuwste spul meer, maar meer dan zat voor dit soort spellen. Verbinding is bedraad.

Ik heb FSR3 en frame-gen aanstaan en heb netjes tussen de 150-200 fps (blijkbaar werkt de ingame fps limiter niet, heb een 144hz monitor). Werkelijk waar ieder potje is een stotter festijn met hoge fps, maar toch trage gameplay. Constant packet burst staat er linksboven in het scherm.

Op de Series X heb ik 2 potjes gespeeld en daar heb ik geen 'packet burst'. Iemand bekend met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 1885112 schreef op dinsdag 30 juli 2024 @ 19:22:
[...]

Geef maar gewoon toe dat je zelf speelt. We all know. Is niet erg.
Nee speel deze shit ni meer. Ben shadow of the erdtree aan het spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 1885112 schreef op dinsdag 30 juli 2024 @ 19:23:
[...]

Voor iemand die niet speelt, krijg je wel veel info van ‘maatjes’ en ‘YouTube’. Ik ga stuk. _O-
Is mijn beste vriend´ en zat bij hem thuis ja. Dus ik keek mee. Enfin maakt mij niet uit wat jij denkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Wolverine9000 schreef op dinsdag 30 juli 2024 @ 19:36:
[...]

Is mijn beste vriend´ en zat bij hem thuis ja. Dus ik keek mee. Enfin maakt mij niet uit wat jij denkt.
Zit je maar te dollen. Vrienden van mij zeiden ook altijd dat ze gingen stoppen met FIFA en een uur later zag ik ze weer online komen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

Gundogan

Rip and tear, until it is done

ShininNL schreef op dinsdag 30 juli 2024 @ 19:32:
Ik heb FSR3 en frame-gen aanstaan
En als je deze uitzet? Frame generation technieken kunnen nog wel eens voor problemen zorgen zoals judder.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShininNL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10:09
Gundogan schreef op woensdag 31 juli 2024 @ 05:05:
[...]

En als je deze uitzet? Frame generation technieken kunnen nog wel eens voor problemen zorgen zoals judder.
Uitgezet, helaas geen verschil! Zodra het spel niet meer goed aanvoelt staat er ook constant 'packet burst' bovenin het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
ShininNL schreef op woensdag 31 juli 2024 @ 09:19:
[...]

Uitgezet, helaas geen verschil! Zodra het spel niet meer goed aanvoelt staat er ook constant 'packet burst' bovenin het scherm.
Dat heb ik dus ook héél véél, stutters en vastlopers en dan krijg ik ook dat bericht in beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb soms (meestal natuurlijk op cruciale momenten :P ) dat mijn wapen maar één kogel afvuurt, waarna er een vertraging van zowat een seconde(?) pas de volgende kogels komen. En dat is met een volautomatisch wapen.

Geen idee waar dat aan kan liggen, het is niet wapen specifiek. Ook niet afhankelijk van de beweging. Maar wel merk ik het vaker als ik van wapen wissel.

Iemand die dit ook ervaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master_duck
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 24-05 12:16
Vrijdag schreef op woensdag 31 juli 2024 @ 11:27:
Ik heb soms (meestal natuurlijk op cruciale momenten :P ) dat mijn wapen maar één kogel afvuurt, waarna er een vertraging van zowat een seconde(?) pas de volgende kogels komen. En dat is met een volautomatisch wapen.

Geen idee waar dat aan kan liggen, het is niet wapen specifiek. Ook niet afhankelijk van de beweging. Maar wel merk ik het vaker als ik van wapen wissel.

Iemand die dit ook ervaart?
intel gen 13 of gen 14 toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Master_duck schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 11:42:
[...]

intel gen 13 of gen 14 toevallig?
Playstation 4 OG :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CarJunkyXL
Dat is een AMD he? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkillZ4LollZ V2
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 03:11
hamsteg schreef op maandag 29 juli 2024 @ 14:45:
[...]

Activision staat dit toe. Je herkent ze vrij snel dus dat moet hun algorithme ook kunnen, maar Activision wil ze niet aanpakken want die gastjes zijn belangrijk voor hun inkomsten, zij kopen vaak in-game. Ze verliezen liever iemand die alleen de game koopt, casual gamed, die levert verder niets op.
En het leuke is dat dit probleem zich al minimaal een jaar 2 voordoet. Voor zover dus alle miljoenen die "geïnvesteerd" zijn in Ricochet. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
Wat is er allemaal aan de hand met mw3, ik zie allemaal spelers die nog maar level 34 of 60 zijn enz... maar wel alles winnen.

Snap er niet veel meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarJunkyXL
RoaDHouse schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 11:38:
Wat is er allemaal aan de hand met mw3, ik zie allemaal spelers die nog maar level 34 of 60 zijn enz... maar wel alles winnen.

Snap er niet veel meer van.
Zie mijn comment voor je antwoord. ;)

CarJunkyXL in "[Multi] Call of Duty: Modern Warfare III"

Long story short:

[ Voor 22% gewijzigd door CarJunkyXL op 03-08-2024 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Team cooporation in CoD?

Leugens :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QJUMr8_faASr7V044615H6IAjSQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ub4mYnO5sm8erWRS0qx6U4gt.jpg?f=fotoalbum_large

Finally! Vorige spellen haalde ik dit altijd al in de eerste maand, maar doordat split-screen niet stabiel werkte hebben we bijna een half jaar niet gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
G_Dragon schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 14:26:
[Afbeelding]

Finally! Vorige spellen haalde ik dit altijd al in de eerste maand, maar doordat split-screen hier niet stabiel was hebben we bijna een half jaar niet gespeeld.
Ik heb je bericht aandachtig gelezen... tja.. dan is de lol er wel een beetje vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RoaDHouse schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 15:08:
[...]

Ik heb je bericht aandachtig gelezen... tja.. dan is de lol er wel een beetje vanaf.
Precies, hopelijk werkt dit straks bij het nieuwe spel beter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Layumi
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 30-05 19:20
Paar weken niet gespeeld, maar wat is dit slecht geworden zeg.

Level 80 speler met 80/15 terwijl de rest daar ruim onder zit.
Dan de toon maps, lijkt wel kleuterspel geworden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Layumi schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 19:38:
Paar weken niet gepeeld, maar wat is dit slecht geworden zeg.

Level 80 speler met 80/15 terwijl de rest daar ruim onder zit.
Dan de toon maps, lijkt wel kleuterspel geworden
Idd is heel slecht geworden. Volledig verneukt... b06 beta binnenkort. Das beter... ze trekken er zich ook niets meer van aan. Geld is binnen zekers.....

[ Voor 8% gewijzigd door Wolverine9000 op 12-08-2024 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
Ik ben ondertussen ook gestopt met spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toonen1988 schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 20:51:
Ik ben ondertussen ook gestopt met spelen.
Ik al tijdje. Iscamp of duty tegenwoordig. Ga nog voorbeeld geven. Match start en je kiest wapen en je krijgt een ander. Haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Van de week nog een paar keer gespeeld. Maar ik heb er geen drive voor, zeg maar. Na twee potjes ben ik er weer op uitgekeken en ga ik weer wat anders doen. Zoals Diablo 3 spelen, laatst in de sale gekocht.

Daarom ga ik voor de nieuwe ook niet een bestelling vooruit reserveren. Rond dezelfde tijd komt ook Space Marine 2 uit en daar ben ik toch meer in geïnteresseerd.

Nu was CoD al een Fortnite kloon, maar met die laatste mappen en poppetjes is het wel heel erg Splatoon geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Water_824
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 29-05 11:33
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XZAMECvnCwrf-7GvpK5hnHDgJdc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wsmVukwgyMk4M7hn6QUn72io.jpg?f=fotoalbum_large

Ik heb dit net nieuw.
Ik wist niet in welk topic ik dit moest plaatsen.

Idd wel een teleurstelling dat die d-pad niet werkt als een stick.
Je moet alsnog een muis er bij gebruiken.

[ Voor 11% gewijzigd door Water_824 op 14-08-2024 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Ik vraag me serieus af.. Kan call of duty nog wel een volwaardige game uitbrengen.. Single player is aardig maar niet top.. Krijgen we weer zombies of krijgt dmz een kans.. Warzone wordt nu tich losgekoppeld.. Ze moeten toch echt wel met iets goeds komen dit keer...

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheTeek
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-05 21:59

TheTeek

TheTeek

Ik ben zelf gestopt met COD MW3 multiplayer. Ik was groot fan van de serie, maar ik kan niet meer mee met het niveau of er is iets anders aan de hand zonder meteen de cheaters kaart te trekken.
Ik ben serieus benieuwd wat de ervaring van anderen is.
Ik speel veel met vrienden en dan voornamelijk multiplayer, helaas is warzone plunder niet meer wat het was in de Verdansk tijd, want dat vind ik zelf nog wel de allerbeste game mode van de series. Beetje onderschatte modus in mijn optiek. Daarom speelden we vooral MP.
Warzone trekt me verder niet anders dan Plunder.

Maar sinds een tijdje heb ik geen lol meer in het spelen van COD. Om als kannonenvoer mee te doen.
En dat is ineens, maand of drie geleden was het namelijk andersom, het ging mij erg goed af.
Ik won niet alle potjes, maar ik deed zeker mee in de top 3, maar sinds een paar weken is er geen doorkomen aan. De ervaring is bij ons allemaal uit de "clan" hetzelfde.
Dus of we worden in lobby's gestopt waar het niveau gewoon te hoog ligt, of er wordt bij het leven gecheat.
Vreemde is dat het anders is als je als enige een potje gaat spelen, dan is de ervaring dat er weinig aan de hand lijkt te zijn. Dus we worden collectief in (te) zware lobbys gestopt?!
De spelers die dan de overhand hebben zijn dan ook buitengewoon extreem goed volgens de score.

Ik ben er klaar mee, COD BO6 zit in de gamepass, dan kijk ik wel of het wat is.
Voorlopig heb ik BF 2042 weer hervonden en eigenlijk bevalt me dat best wel goed.
Nu ook de alpha aan het testen van Delta Force, maar ik vind daar nog maar weinig vernieuwing tot nu toe ten opzichte van BF. speelt hetzelfde, mooie mappen, maar vernieuwend?! zeker niet. wel leuk..;)

[ Voor 3% gewijzigd door TheTeek op 19-08-2024 11:39 ]

No one knows what TheTeek is

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wij hebben dit weekend weer een aantal potjes gedaan en hadden veel moeite om het op te nemen tegen de vijandige teams die ook niet normale hoge levels hadden (700+), maar na een paar potjes waren we warm gedraaid en konden we het niveau een beetje aan. Maar wat zijn mensen online goed en snel geworden zeg, spelen die non-stop of? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CarJunkyXL
TheTeek schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 11:36:
Ik ben zelf gestopt met COD MW3 multiplayer.
Same. Het is gewoon niet te doen. Heel af en toe probeer ik weer eens een potje (of 3) Heb het al wel eerder geroepen in dit topic. Ik win echt zelden, of eindig met een positieve KD. Echt geen idee hoe die andere zo snel kunnen zijn en in een keer kunnen mikken en/of mij zo veel sneller kan zien. Speel met muis en toetsenbord. Misschien dat dat ook niet mee helpt, want je hebt 0 aim assist natuurlijk. Maar je zou toch verwachten dat SBMM ondertussen wel een keertje zou moeten werken.

[ Voor 7% gewijzigd door CarJunkyXL op 19-08-2024 13:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martin0
CarJunkyXL schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 13:31:
[...]

Same. Het is gewoon niet te doen. Heel af en toe probeer ik weer eens een potje (of 3) Heb het al wel eerder geroepen in dit topic. Ik win echt zelden, of eindig met een positieve KD. Echt geen idee hoe die andere zo snel kunnen zijn en in een keer kunnen mikken en/of mij zo veel sneller kan zien. Speel met muis en toetsenbord. Misschien dat dat ook niet mee helpt, want je hebt 0 aim assist natuurlijk. Maar je zou toch verwachten dat SBMM ondertussen wel een keertje zou moeten werken.
Ik speel nog bijna dagelijks (net vakantie gehad waarbij ik niet heb kunnen spelen maar goed).
De enige driveforce die ik momenteel heb om te spelen is de BattlePass.

Wat mij opvalt is dat het per match verschilt.
Ik krijg soms dat er een is die aimsnapt maar ook complete noobs welke amper iets kunnen raken.

Tot nu toe heb ik 2 grote ergernissen:
Het aimsnappen terwijl ze bunnyhoppend de map voorbij komen (zelfs 90 graden snappen) en Prone campers.

Ik speel nagenoeg alleen Small maps mashup en de prone campers zijn echt irritant want soms zijn ze echt niet te killen.

Neem ook mee dat ik vaak heb dat de lag compesation er voor zorgt dat ik kansloos ben zodra ik het hoekje om kom.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTeek
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-05 21:59

TheTeek

TheTeek

Gelukkig ben ik dus niet de enige met die ervaring, het is precies zoals Martin0 het zegt, dat aimsnappen is echt vervelend. Het heeft de overhand gekregen waar je in het verleden soms met zo'n idioot te maken had lijkt het nu ieder potje voor te komen.

We hebben ook private games gespeeld waar je soms tegen de nukken van het spel aanloopt, maar die zijn vrij sporadisch. Maar ook daar verschilt mijn niveau nog wel eens.
Ik heb potjes gespeeld dat m'n tegenspelers (vrienden) "kansloos" waren, maar na een patch kan dat zomaar weer omdraaien. Er wordt naar mijn idee ook teveel veranderd waardoor je speelstijl constand moet wijzigen, andere wapens moet vinden enz.

Een spel moet je liggen of je moet je er meer op aanpassen. Vrienden hebben meer moeite met BF, terwijl ik daar nu ontzettend veel lol in heb.
Delta Force weer andersom, daar heb ik de grootste moeite, al moet ik zeggen dat ik gister een wapen heb kunnen tweaken die meer aan mijn speelstijl voldoet... vanavond weer verder experimenteren.

Ps, ik ben dus ook een PC gamer, muis/toetsenbord, en heb het originele spel nog gekocht via Battle.net.

[ Voor 5% gewijzigd door TheTeek op 19-08-2024 15:55 ]

No one knows what TheTeek is

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Speel al tijdje nier meer. Volgende week vrijdag b06 beta yihaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Water_824
Ik speel het liefst offline tegen bots.
Alleen het probleem is als je offline speelt en dan midden in het potje zit dat je dan denkt van:
Ik had dit potje toch weer graag online multyplayer gespeelt.

Idd tegen bots heb je meer controle over hoe makkelijk of moeilijk je het jezelf kunt maken.

Idd ik erger me ook aan die Bunny-hopping.
Of slide, of dat je idd kononnen-voer bent.

En waar ik me nog het meest aan erger met de online-Multiplayer is dat je iemand in de rug ziet, je denkt dan van ik schiet hem heel makkelijk neer, maar wat gebeurt er nu: hij draait zich volledig om en schiet jouw neer.

[ Voor 55% gewijzigd door Water_824 op 20-08-2024 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Update van 83GB op Xbox, normaal echt zo binnen maar als Xbox besluit om maar met 300Mbps te gaan downloaden van de 1000Mbps dan kan het wel even duren O-) d:)b

EDIT: sinds de update is ons spel alweer 10 keer vastgeslagen en moesten we hem opnieuw opstarten, dus voor de split-screen spelers het is momenteel weer....

[ Voor 33% gewijzigd door G_Dragon op 21-08-2024 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hamsteg

hamsteg

Species 5618

Hele update klopt geen ruk van. Alles geïnstalleerd, vervolgens in game dezelfde nog een keer...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 20:41:
Update van 83GB op Xbox, normaal echt zo binnen maar als Xbox besluit om maar met 300Mbps te gaan downloaden van de 1000Mbps dan kan het wel even duren O-) d:)b

EDIT: sinds de update is ons spel alweer 10 keer vastgeslagen en moesten we hem opnieuw opstarten, dus voor de split-screen spelers het is momenteel weer....
Ik maar 45 gb op ps5. Natuurlijk geen warzone staan en mw2 is er al af bij mij sinds het begin van mw3. Denk de 28 ste aug nog een download van 34 gb voor de beta van b06...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wolverine9000 schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 22:13:
[...]
Ik maar 45 gb op ps5. Natuurlijk geen warzone staan en mw2 is er al af bij mij sinds het begin van mw3. Denk de 28 ste aug nog een download van 34 gb voor de beta van b06...
Hier ook alleen de base game en multiplayer geinstalleerd, de single player / co-op / warzone en oudere cod's staan niet geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
G_Dragon schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 22:21:
[...]

Hier ook alleen de base game en multiplayer geinstalleerd, de single player / co-op / warzone en oudere cod's staan niet geinstalleerd.
Hier zelfde. Raar verschil tussen xbox en ps5. Ofwel mis ik nog een pack. Denk het niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wolverine9000 schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 22:22:
[...]

Hier zelfde. Raar verschil tussen xbox en ps5. Ofwel mis ik nog een pack. Denk het niet....
Black ops 6? Die zit bij ons in Gamepass en de eerste beta word automatisch mee geinstalleerd

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 22:26:
[...]

Black ops 6? Die zit bij ons in Gamepass en de eerste beta word automatisch mee geinstalleerd
Ah daarmee. Die krijg ik volgende week de 28ste 34 gb extra´ dan komt opt zelfde neer ongeveer....
Hebben ze nu een speer en een boog toegevoegd als nieuwe wapens?

Dacht dat dit een hedendaagse shooter was

• Martin0
Chelseamarre123 schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 13:49:
Hebben ze nu een speer en een boog toegevoegd als nieuwe wapens?

Dacht dat dit een hedendaagse shooter was
Hoezo is dit een verassing? Dit was bij de de aankondiging van het seizoen al bekend.

Twitch

Maar hebben ze de modus "Sticks & Stones" dan ook weer geactiveerd? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Moet wel zeggen dat ik de 10 gratis BP tokens wel waardeer.
Daarnaast is de boog erg leuk om te gebruiken en wordt het gewaardeerd om een ranged melee weapon te hebben als ben ik niet helemaal sold van de spear.

Door de extra tokens en een beetje grinden gisteren ben ik weer aardig op pad om de battle pass te completen en kan ik wellicht hem eerder completen dan voor het einde van het seizoen.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hamsteg

hamsteg

Species 5618

Ik vind de bow wel heel sterk. One shot kill en sneller herladen dan een sniper. Heel eerlijk is het spel nu helemaal aan gort.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Toonen1988
hamsteg schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 19:36:
Ik vind de bow wel heel sterk. One shot kill en sneller herladen dan een sniper. Heel eerlijk is het spel nu helemaal aan gort.
Laat me raden, deze bow zit zeker ergens halverwege/eind battlepas level of paywall. :9

[ Voor 4% gewijzigd door Toonen1988 op 23-08-2024 23:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fulgore
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-05 17:06

fulgore

goud

G_Dragon schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 20:41:
Dan mag je van geluk spreken met slechts 83GB, ik dacht zojuist ff een potje te spelen maar COD moet eerst wat "Bijwerken". 214.64GB 8)7

Afgelopen maandag nog gespeeld dus alle voorgaande updates had ik al.
Nog ruim 5 uur te gaan dus dat wordt niets meer vandaag.

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Raar ik wilde vandaag spelen staat er dat alle modus gelocked zijn omdat ik de dlc niet heb.. Bijv voor zombies.

Ik klik op updates zoeken op de ps5 maar krijg geen updates..

Via manages files moet ik alles weer opnieuw installeren warzone / zombies
Terwijl ik bij wijze van spreken op 9 augustus nog alle modus gespeeld heb. Ik heb er in de tussen tijd ook niks afgegooid

Raar weer hoe dit gaat

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !GN!T!ON
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 31-05 23:04
TheTeek schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 11:36:
Ik ben zelf gestopt met COD MW3 multiplayer. Ik was groot fan van de serie, maar ik kan niet meer mee met het niveau of er is iets anders aan de hand zonder meteen de cheaters kaart te trekken.
Ik ben serieus benieuwd wat de ervaring van anderen is.
Ik speel veel met vrienden en dan voornamelijk multiplayer, helaas is warzone plunder niet meer wat het was in de Verdansk tijd, want dat vind ik zelf nog wel de allerbeste game mode van de series. Beetje onderschatte modus in mijn optiek. Daarom speelden we vooral MP.
Warzone trekt me verder niet anders dan Plunder.

Maar sinds een tijdje heb ik geen lol meer in het spelen van COD. Om als kannonenvoer mee te doen.
En dat is ineens, maand of drie geleden was het namelijk andersom, het ging mij erg goed af.
Ik won niet alle potjes, maar ik deed zeker mee in de top 3, maar sinds een paar weken is er geen doorkomen aan. De ervaring is bij ons allemaal uit de "clan" hetzelfde.
Dus of we worden in lobby's gestopt waar het niveau gewoon te hoog ligt, of er wordt bij het leven gecheat.
Vreemde is dat het anders is als je als enige een potje gaat spelen, dan is de ervaring dat er weinig aan de hand lijkt te zijn. Dus we worden collectief in (te) zware lobbys gestopt?!
De spelers die dan de overhand hebben zijn dan ook buitengewoon extreem goed volgens de score.

Ik ben er klaar mee, COD BO6 zit in de gamepass, dan kijk ik wel of het wat is.
Voorlopig heb ik BF 2042 weer hervonden en eigenlijk bevalt me dat best wel goed.
Nu ook de alpha aan het testen van Delta Force, maar ik vind daar nog maar weinig vernieuwing tot nu toe ten opzichte van BF. speelt hetzelfde, mooie mappen, maar vernieuwend?! zeker niet. wel leuk..;)
Ik ervaar precies hetzelfde om de zoveel tijd. Van weken achtereen elke avond de ster en 12 kills in warzone, naar weken achtereen niets kunnen en elke fight verliezen. Zit nu alweer een paar week dat het best goed gaat, benieuwd wanneer de slump weer inzet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fulgore schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 17:54:
[...]

Dan mag je van geluk spreken met slechts 83GB, ik dacht zojuist ff een potje te spelen maar COD moet eerst wat "Bijwerken". 214.64GB 8)7

Afgelopen maandag nog gespeeld dus alle voorgaande updates had ik al.
Nog ruim 5 uur te gaan dus dat wordt niets meer vandaag.
Zoooooooooooo dat is flink wat meer ruimte, heb je alle pakketten geïnstalleerd? Want ik heb echt alleen maar het basis spel en de multiplayer geïnstalleerd staan. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Toonen1988 schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 20:46:
[...]

Laat me raden, deze bow zit zeker ergens halverwege/eind battlepas level of paywall. :9
Week challenge van week 5. Vrij simpel te unlocken

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wij hadden dit weekend toch een moeilijk potje, wat echt gelijk op ging met Kill Confirmed. Uiteindelijk wel gewonnen met 1 punt verschil, maar wat moesten wij daar hard voor werken. Heerlijk om toch nog van zulke potjes te mogen krijgen, want soms zitten er toch levels bij dat je denkt hoe krijg je het in godsnaam voor elkaar met je 600+ of soms zelfs level 1000...

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Level =/= skills. Het is slechts een indicator hoe lang iemand speelt. En je levelt ook sneller als je bijvoorbeeld challenges doet voor verfjes, calling cards etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vrijdag schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 10:36:
Level =/= skills. Het is slechts een indicator hoe lang iemand speelt. En je levelt ook sneller als je bijvoorbeeld challenges doet voor verfjes, calling cards etc.
Helemaal waar! Toch wel vrij bijzonder hoe sommigen zo ontzettend hoog zijn.. O-)

• Water_824
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dYca3zHJ7I5lLeMquhqqy7pXRRU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/y2fBpVRVpc8EmNVNh6hDBUZF.jpg?f=fotoalbum_large

Sorry voor de dubbelpost.

Idd die game-pad had ik al laten zien.
Maar ik heb die muis er nog bij gekocht.
Nou is mijn setje compleet.

Ik speel Steam met deze game-pad + muis.
Het valt me wel op dat je meestal ook bij spelers word geplaatst met steam + muis.

Ik dacht eerst straks word ik van de Call Off Duty server af gekickt met deze Game-Pad + muis.

Voordeel is dat deze Game-Pad je veel ruimte bespaart.

Op Youtube zie je veel fake filmpjes met die Game-Pad.
Idd je denkt One-Handed te kunnen gamen met deze Game-Pad.
Maar je hebt alsnog een muis nodig.
Idd die stick is geen echte stick.
Maar gewoon een 4 punt druk toets.

[ Voor 46% gewijzigd door Water_824 op 29-08-2024 23:07 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:25
G_Dragon schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 10:17:
Wij hadden dit weekend toch een moeilijk potje, wat echt gelijk op ging met Kill Confirmed. Uiteindelijk wel gewonnen met 1 punt verschil, maar wat moesten wij daar hard voor werken. Heerlijk om toch nog van zulke potjes te mogen krijgen, want soms zitten er toch levels bij dat je denkt hoe krijg je het in godsnaam voor elkaar met je 600+ of soms zelfs level 1000...
Ik ben volgens mij ook al level 1000+ hoor. En zó enorm veel speel ik ook niet. Wel heb ik al een hele klap skins vrijgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Waar de battlepass aan het begin erg snel ging lijkt het alsof ze de xp rates weer naar beneden hebben gezet.
Ik merk dat ik steeds meer en meer moet spelen om de battlepass te completen.
Kan natuurlijk ook zijn dat hoe meer tokens je hebt des te meer XP je moet verzamelen om ze te unlocken maar tot en met 50 a 60% had ik weinig moeite het snel te halen, sinds het laatste double XP weekend gaat het weer erg stroef.

Twitch

Pagina: 1 ... 27 28 Laatste