Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarJunkyXL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:35
Toonen1988 schreef op vrijdag 31 mei 2024 @ 11:31:
[...]

Dat klopt, het is een nieuw wapen en één van de bekenste, maar dat betekent nog niet dat het wapen super OP moet zijn, dat nu iedereen het alleen maar gebruikt. Het voelt op dit moment meer als Instagib gamemode aan.

Ik word nu ook geforceerd om het wapen te gebruiken om toch mijn k/d in balans te houden en eventueel te winnen.

Maar Activision doet dit altijd, nieuwe wapens OP maken, zodat mensen natuurlijk die wapens sneller willen hebben en de battlepass levels kopen. Die weten verdomd goed hoe ze mensen psychische over de streep moeten trekken, zelfs als het wapen "free" is, geven ze er nog geld aan uit. :P

Maar gelukkig doe ik het niet slecht in CoD, terwijl ik afgelopen dinsdag geopereerd ben geweest, dus hou me nog redelijk in. Sta telkens boven aan, boven al die hoge levels. :9 Dan zie je maar weer dat speler levels geen ene malle moer uitmaakt.

[Afbeelding]
Haha, icm een Chinees met VPN in de tegen partij. ;)

Af en toe denk ik: ga weer een potje spelen. Zoals afgelopen weekend. Ook leuk met nieuwe maps enz... Maar na 5 potjes met elk een KD van 0.5 heb ik het spel weer snel afgesloten. Leuke niewe levels, Maar het spel is ontzettend moeilijk om met een positivie KD of rond de 1 te einigen. In ieder geval voor mij ls KDM speler. :+
Nog net geen gevalletje rage quite. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22:31
CarJunkyXL schreef op maandag 3 juni 2024 @ 11:01:
[...]

Haha, icm een Chinees met VPN in de tegen partij. ;)

Af en toe denk ik: ga weer een potje spelen. Zoals afgelopen weekend. Ook leuk met nieuwe maps enz... Maar na 5 potjes met elk een KD van 0.5 heb ik het spel weer snel afgesloten. Leuke niewe levels, Maar het spel is ontzettend moeilijk om met een positivie KD of rond de 1 te einigen. In ieder geval voor mij ls KDM speler. :+
Nog net geen gevalletje rage quite. ;)
Oh, ik eindig in de meeste potjes toch wel met een positieve k/d ratio. Ik speel het liefste nog de ouderwetse TDM, lekker killen.

Wat ik wel opeens raar vind, is dat ik sinds gisteren opeens stutters/freezss heb. Dan krijg ik links boven ook een bericht van packet loss ofzoiets. Dit is sinds gisteren uit het niets begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08:50
Deze game eindelijk aangeschaft, nee niet de volle pond. Aangezien ik toch alleen voor de SP ga, reuze benieuwd. Hoor wel dat het zeer kort is, maar ja hopelijk mag dat de pret niet bederven, ik laat me verassen.

Eerst alles weer downloaden in installeren, lang leven de COD installaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hamsteg
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-08 23:39

hamsteg

Species 5618

Toonen1988 schreef op maandag 3 juni 2024 @ 15:46:
[...]

Oh, ik eindig in de meeste potjes toch wel met een positieve k/d ratio. Ik speel het liefste nog de ouderwetse TDM, lekker killen.

Wat ik wel opeens raar vind, is dat ik sinds gisteren opeens stutters/freezss heb. Dan krijg ik links boven ook een bericht van packet loss ofzoiets. Dit is sinds gisteren uit het niets begonnen.
  • Dat merk ik ook, het stotteren soms een minuut lang aanhoudend of spelers die in schokjes voorbij eh hinkelen. Enorm toegenomen helaas (nee verbinding is goed: glas 1k up en down. DNS 8.8.8.8 / 1.1.1.1, vrouw kijkt vrolijk Netflix door).
  • Maandag een paar potjes gespeeld en ook uitgestapt en naar zombies overgestapt. Twee keer strak onderaan, echt dat anderen minimaal triple aan kills hadden: 6/27, 11/40; toen stond ik bovenaan maar 27/35, geen k/d boven de 1.
  • Meest storende zijn de verschrikkelijke respawns. Tweede potje 4x achterelkaar door de zelfde persoon in zijn looppad ... echt genieten.
  • Daarnaast is match making echt beroerd geworden, van meestal heel snel in 24ms nu games in 90+ms. Zijn er zoveel spelers vertrokken?
Drie maand terug speelde het spel beduidend beter. De updates zijn ook ruk. Vind huidige 24/7 velden niet echt leuk (hopelijk nog een keer Mission upgrade?), Battlepass is moeilijker geworden ... tijd om te stoppen?

... gecensureerd ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
hamsteg schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 16:19:
[...]
  • Dat merk ik ook, het stotteren soms een minuut lang aanhoudend of spelers die in schokjes voorbij eh hinkelen. Enorm toegenomen helaas (nee verbinding is goed: glas 1k up en down. DNS 8.8.8.8 / 1.1.1.1, vrouw kijkt vrolijk Netflix door).
  • Maandag een paar potjes gespeeld en ook uitgestapt en naar zombies overgestapt. Twee keer strak onderaan, echt dat anderen minimaal triple aan kills hadden: 6/27, 11/40; toen stond ik bovenaan maar 27/35, geen k/d boven de 1.
  • Meest storende zijn de verschrikkelijke respawns. Tweede potje 4x achterelkaar door de zelfde persoon in zijn looppad ... echt genieten.
  • Daarnaast is match making echt beroerd geworden, van meestal heel snel in 24ms nu games in 90+ms. Zijn er zoveel spelers vertrokken?
Drie maand terug speelde het spel beduidend beter. De updates zijn ook ruk. Vind huidige 24/7 velden niet echt leuk (hopelijk nog een keer Mission upgrade?), Battlepass is moeilijker geworden ... tijd om te stoppen?
Ik heb sinds een paar weken dat mijn potjes in zowel Warzone als multiplayer na een paar minuten enorm gaan haperen/dat ik rubber banding krijg. Gisteren het volledige spel opnieuw geïnstalleerd en hetzelfde gedaan met mijn drivers. Modem ook al eens herstart. Op dit moment is het spel voor mij onspeelbaar.

Heb een 7800x3d met rtx 4090, dus daar zou het niet aan moeten liggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
Ik weet niet wat er opeens aan de hand is. Zowel MW2, MW3 en Warzone liepen heerlijk op mijn computer. Maar sinds kort bevriest mijn computer als ik een vijand zie, of wanneer een vijand in de buurt is. Dit is zéér hinderlijk en maakt het spel totaal onspeelbaar voor mij. PvE waaronder de single-player, co-op en zombies loopt heerlijk zonder problemen. Maar dat mijn computer framedrops krijgt en vastlopers, dat gebeurt alleen in PvP. Het gebeurt ook niet in elke match maar wel ongeveer 8 van de 10 matches. Dit begon een aantal dagen geleden al, maar dan was het hooguit 1 potje per dag. Nu is het gewoon bijna in elke potje.

[ Voor 47% gewijzigd door Toonen1988 op 14-06-2024 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master_duck
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08:49
Toonen1988 schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 10:41:
Ik weet niet wat er opeens aan de hand is. Zowel MW2, MW3 en Warzone liepen heerlijk op mijn computer. Maar sinds kort bevriest mijn computer als ik een vijand zie, of wanneer een vijand in de buurt is. Dit is zéér hinderlijk en maakt het spel totaal onspeelbaar voor mij. PvE waaronder de single-player, co-op en zombies loopt heerlijk zonder problemen. Maar dat mijn computer framedrops krijgt en vastlopers, dat gebeurt alleen in PvP. Het gebeurt ook niet in elke match maar wel ongeveer 8 van de 10 matches. Dit begon een aantal dagen geleden al, maar dan was het hooguit 1 potje per dag. Nu is het gewoon bijna in elke potje.

[YouTube: Naamloos project]
intel CPU 13 en 14 gen cpu?

dan is je scheduling niet goed, je speelt op je e cores

[ Voor 3% gewijzigd door Master_duck op 14-06-2024 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
Master_duck schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 13:19:
[...]

intel CPU 13 en 14 gen cpu?

dan is je scheduling niet goed, je speelt op je e cores
Mijn CPU is al aangepast (underclocked), wegens crashes in Unreal Engine games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master_duck
Toonen1988 schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 13:32:
[...]

Mijn CPU is al aangepast (underclocked), wegens crashes in Unreal Engine games.
heeft daar niks mee te maken. je game draait waarschijnlijk op de verkeerde cores, optie is je game op de juiste affiniteit met de P cores te zetten op je e cores uitschakelen.

kan ook nog je parking cores zijn:
YouTube: Fixing High Latency Issues and Boosting Performance on Intel CPUs

[ Voor 18% gewijzigd door Master_duck op 14-06-2024 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master_duck
nog een leuke video over sbmm en dergelijken. wat blijkt je COD post gewoon de aim assist aan en/of hit box.
om je te laten verliezen of winnen. dit verklaart waarom je het ene portje er niks van bakt en de andere zou je zelfs gaan denken dat je cheats gebruikt zo lekker gaat het. nou dit is dus de reden.

ook zorgt sbmm voor hogere pings hoe hoger je SBMM rating is hoe groter de geografisch zoek gebied is voor je games.

YouTube: Video Games Play YOU... (Not The Other Way Around)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepknook
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 12:19
Master_duck schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 13:44:
nog een leuke video over sbmm en dergelijken. wat blijkt je COD post gewoon de aim assist aan en/of hit box.
om je te laten verliezen of winnen. dit verklaart waarom je het ene portje er niks van bakt en de andere zou je zelfs gaan denken dat je cheats gebruikt zo lekker gaat het. nou dit is dus de reden.

ook zorgt sbmm voor hogere pings hoe hoger je SBMM rating is hoe groter de geografisch zoek gebied is voor je games.

YouTube: Video Games Play YOU... (Not The Other Way Around)
Interessant stuk! Persoonlijk heb ik vaak het idee dat met ranked het ene potje 4 hits voldoende is voor een kil. En het volgende potje soms 6-7 hits en géén kill. Merk niet zozeer de invloed van aim-assist, meer dat de DMG die je doet wat fluctueerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopio
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Er zijn wel meldingen over lag spikes iig. Wellicht heeft het daar mee te maken. https://www.charlieintel....loss-ruin-matches-329289/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Twee video’s van twee klassieke Call of Duties. Namelijk World at War en Black Ops met al hun multiplayer maps:

Zelfs ben ik ook weer met Call of Duty bezig in Modern Warfare III. Ik verheug mij dan ook op Black Ops 6. Tegenwoordig kan ik mijn plezier halen in Hardcore Free for All. Vroeger voornamelijk Hardcore Search and Destroy gespeeld, maar daar ben ik nu te traag voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
Ben ook nog in de campaign bezig van MW3, moet eerlijk bekennen dat dit wel de slechtste is van afgelopen tijd. Vooral die open missions, leuk voor MP maar niet voor in de SP campaign. Eerste level was top, daarna zakte het echt af. Speel hem uit, maar daarmee houd het ook wel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 13:40:
Twee video’s van twee klassieke Call of Duties. Namelijk World at War en Black Ops met al hun multiplayer maps:

[YouTube: World at War - All Multiplayer Maps 2020]

[YouTube: Call of Duty : Black Ops All Multiplayer Maps 2024]

Zelfs ben ik ook weer met Call of Duty bezig in Modern Warfare III. Ik verheug mij dan ook op Black Ops 6. Tegenwoordig kan ik mijn plezier halen in Hardcore Free for All. Vroeger voornamelijk Hardcore Search and Destroy gespeeld, maar daar ben ik nu te traag voor.
Zelf gemaakt zie ik aan de gebruikersnaam? Mooi man, zelf helaas nooit WAW online gespeeld. Maar zien er echt leuke maps uit met een echte oorlogssfeer.
Zitten veel remake map mogelijkheden in als ze ooit nog eens een WOII shooter gaan maken al vrees ik ervoor nadat Vanguard niet zo succesvol was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-08 19:41
Zo. 1000 uur verder maar ik heb nu alle AR's, (bijna) alle SMG's, alle battle rifles, (bijna ) alle marksman rifles en alle pistols zijn nu voorzien van Interstellar of de soortgelijke van MW2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluebe
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-09 19:47

Bluebe

Roar

BootVluchteling schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 14:35:
Zo. 1000 uur verder maar ik heb nu alle AR's, (bijna) alle SMG's, alle battle rifles, (bijna ) alle marksman rifles en alle pistols zijn nu voorzien van Interstellar of de soortgelijke van MW2.
Leuk klusje he ;) Nu alle Mastery's en Weapon prestige, succes :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Romius
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-09 23:14
G.Scholtens schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 14:09:
Ben ook nog in de campaign bezig van MW3, moet eerlijk bekennen dat dit wel de slechtste is van afgelopen tijd. Vooral die open missions, leuk voor MP maar niet voor in de SP campaign. Eerste level was top, daarna zakte het echt af. Speel hem uit, maar daarmee houd het ook wel op.
Kon mij ook niet echt bekoren, voelde idd een beetje als we gebruiken een MP map, daar laten we even een missie op los, ga naar punt 1, maak wat stuk, ga naar punt 2 & 3, doe hetzelfde, o..er komen nog wat bad guys op je af, en daarna klaar 8)7

Komt er binnenkort nog een dubbel XP weekend aan? Unlocken van de battle pass lijkt wel steeds trager te gaan.. :X

[ Voor 8% gewijzigd door Romius op 21-06-2024 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
Soepknook schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 15:02:
[...]

Interessant stuk! Persoonlijk heb ik vaak het idee dat met ranked het ene potje 4 hits voldoende is voor een kil. En het volgende potje soms 6-7 hits en géén kill. Merk niet zozeer de invloed van aim-assist, meer dat de DMG die je doet wat fluctueerd.
Dit gevoel heb ik al jaren in diverse shooters, vooral shooters die heftig op Battlepass richten. Hoe kan het zijn dat ik bijv. in Hunt Showdown vandaag de hele servers wipe zonder enige probleem en dag erna geen enkele kill krijg.

Hetzelfde met Call of Duty, vandaag sta ik telkens boven aan zonder enige moeite, vaker gewoon 10 kills achter elkaar, no issue. Dag later kan ik blijven knallen en knallen en knallen en dan sterft niemand. Sinds ik openlijk op de BSG forums kritiek heb geuit richting Nikita en ook diverse waarschuwingen heb gekregen van de moderators, wegens kritiek, heb ik ook problemen met Escape From Tarkov.

Noem me paranoid, maar hoe kan het zijn dat ik geen enkele kills meer krijg in Escape From Tarkov zelfs na meerdere headshots terwijl vrienden van mij dit probleem niet hebben? Precies nadat ik een waarschuwing had gekregen wegens kritiek dat ik had geuit? Het is zelfs zo erg dat ik achter een SCAV stond, ik knalde hem in zijn achterhoofd van 2 meter. En nog een keer, en nog een keer en nog een keer, hij ging maar niet dood. Vriend van me schiet één keer, meteen dood.

Hij woont nog geen 5 huizen verder en hij heeft hetzelfde internet. Kwa computer heb ik één model hoger, hoe verklaar je dit? Begonnen nadat ik die waarschuwing had gekregen. Ik gooi het maar op "toevallig" en "paranoid" zijn, maar de patronen die ik mee maak bij FPS, geven mij echt het gevoel dat ontwikkelaars de matches beïnvloeden.

Het zien van deze video die @Master_duck heeft gepost, begint het best wel te koken bij mij. De laatste tijd speel ik hierdoor ook minder shooters. Heb er gewoon geen plezier meer in.

[ Voor 9% gewijzigd door Toonen1988 op 21-06-2024 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Black gaol knight was mij dat jong😄 sorry verkeerde topic

[ Voor 22% gewijzigd door Wolverine9000 op 21-06-2024 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 06:50
what the f*** ... krijg nu net een mail van Activision dat me account verbannen is vanwege "vanwege ongeoorloofde software en manipulatie van gamegegevens"

wat is dit ? is de enige game die ik zo nu en dan nog wel is speel , en heb nog nooit Gecheat of met hack shit gespeeld of wat dan ook .. Hoe kan dit ?

Iemand ervaring mee ?

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
Rebel8319 schreef op maandag 1 juli 2024 @ 22:40:
what the f*** ... krijg nu net een mail van Activision dat me account verbannen is vanwege "vanwege ongeoorloofde software en manipulatie van gamegegevens"

wat is dit ? is de enige game die ik zo nu en dan nog wel is speel , en heb nog nooit Gecheat of met hack shit gespeeld of wat dan ook .. Hoe kan dit ?

Iemand ervaring mee ?
Een anti-cheat kan getriggerd worden door een reshade, single-player trainers en spywares. Ook bepaalde muis software kan anti-cheat triggeren wegens macro's.

Helaas vertellen ze nooit waarom je precies bent gebannen, en welke process op je computer de anti-cheat heeft getriggerd.

Het beste is gewoon om contact op te nemen met hun support, anders zou ik het ook niet weten.

Ik ben ook gebannen geweest op alle Call of Duty's voor twee dagen, volgende ban zou zeven dagen zijn. Kon geen enkele Call of Duty meer online spelen, omdat ik de mobiele versie met toetsenbord en muis had gespeeld.

Op de officiële Call of Duty site kan je trouwens zien of je ban permanent is of niet.

[ Voor 17% gewijzigd door Toonen1988 op 02-07-2024 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:01

Iemand ervaring mee ?
Ik heb het gehad met APEX. Ze blijven stug volhouden dat unauthorized 3rd party software gedectecteerd is.
Krijg alleen antwoord dat bij hervisie en het opnieuw controleren dit weer wordt bevestigd... Krijg geen reactie, welke software, wanneer etc etc. en is nu al 3 jaar geleden bijna en ben nog steeds gebanned. Heel irritant want je kan gewoon niks zonder die extra info. Kan ook zelf niet bedenken welke software dat dan zou zijn.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarendBotje
  • Registratie: December 2019
  • Niet online

Iemand ervaring mee ?
Check even op je account of er andere niet herkenbare accounts in staan. Ik had een rare steam account dat gekoppeld was aan mijn Activision account. Op reddit is dit ook een meer voorkomend probleem. Er gaat een gerucht rond dat iemand bij activision account info verkocht aan hackers zodat ze konden hacken..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toonen1988
BarendBotje schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 11:15:
[...]

Check even op je account of er andere niet herkenbare accounts in staan. Ik had een rare steam account dat gekoppeld was aan mijn Activision account. Op reddit is dit ook een meer voorkomend probleem. Er gaat een gerucht rond dat iemand bij activision account info verkocht aan hackers zodat ze konden hacken..
Een tijd geleden heb ik een keer mij ingelogd via de Call of Duty website. Mijn wachtwoord deed het niet meer, dus nieuwe aangevraagd.

Tot mijn verbazing zag ik opeens in mijn profiel een onbekende naam staan met ook een onbekende adres. Iemand had dus ook toegang gekregen tot mijn account en mijn profiel aangepast naar hem zijn naam.

Of dit moet een fout bij Acitivison zelf zijn geweest.

Maar hoe je het went of keert het systeem dat Activision op heeft gezet, deugd van geen meter. Ik had geen last van onbekende Steam account gekoppeld aan mijn profiel.

[ Voor 3% gewijzigd door Toonen1988 op 02-07-2024 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master_duck

Iemand ervaring mee ?
zie dit, cheaters hacken accounts. in het kort, zet MFA aan op je activation account
YouTube: Do this NOW to Avoid a False Ban in Call of Duty!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
Nou campaign uitgespeeld het weekend, tja wat moet ik er van vinden. Slechtste campain ooit denk ik dan maar van COD dan

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Campaign is ook niets meer dan wat omgevingen van Warzone aan elkaar geplakt met een AI verhaaltje.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vrijdag schreef op maandag 8 juli 2024 @ 14:35:
Campaign is ook niets meer dan wat omgevingen van Warzone aan elkaar geplakt met een AI verhaaltje.
Hier ben ik het mee eens, ben er gewoon ook mee gestopt na een paar missies want er is geen duidelijk pad en overzicht. Hopelijk maken ze een campaign nooit meer op deze manier :D

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op maandag 8 juli 2024 @ 15:00:
[...]

Hier ben ik het mee eens, ben er gewoon ook mee gestopt na een paar missies want er is geen duidelijk pad en overzicht. Hopelijk maken ze een campaign nooit meer op deze manier :D
Helaas is bo6 campaign ook zo. Gelukkig hebben ze voor de mp heel veranderen gedaan....

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wolverine9000 schreef op maandag 8 juli 2024 @ 15:22:
[...]

Helaas is bo6 campaign ook zo. Gelukkig hebben ze voor de mp heel veranderen gedaan....
Nee serieus? Heb ik dat gemist |:(

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• julianfelix
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15-06 23:05
Wolverine9000 schreef op maandag 8 juli 2024 @ 15:22:
[...]

Geen idee hoe je daar bij komt. BO6 gaat juist weer richting een volwaardige singleplayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
julianfelix schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 00:07:
[...]

Geen idee hoe je daar bij komt. BO6 gaat juist weer richting een volwaardige singleplayer.
Hebben ze gezegd bij de voorstelling. Kan mis zijn ook natuurlijk...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G.Scholtens
Laten we dat gewoon afwachten qua BO6, zolang de game er nog niet is is het alleen maar speculeren.
Zaten best wel paar leuke missies in deze game, maar al dat open map gedoe in een SP gedeelte. Nee dat is niet mijn ding

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Grmbl. Gisteren na twee potjes een netwerk error. Opnieuw opgestart en toen kon ik daarna alleen maar de standaard loadouts gebruiken. Geen idee wat er nu gebeurd is en hoe ik dat kan fixen. Vanavond nog maar eens checken.

Ben maar verder gegaan met Shadow of the Tomb Raider :9

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-08 13:48

rCk

Ik heb sinds afgelopen week MW3 weer opgestart, bevalt mij goed. Is wel weer leuk om te spelen.
Hiervoor vooral MWZ gespeeld, maar gezien de aanhoudende (Dezelfde) bugs en ook dezelfde missies is de uitdaging eraf.

Ik heb nog steeds een hekel aan al die gekke skins, speciale blueprints voor wapens die je bij je Blackcell BP bijv krijgt.... Mensen ontploffen als iemand ermee killed.. Maar zijn die wapens nou ook nog sterker, of lijkt dat maar zo?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
rCk schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 13:46:
Ik heb sinds afgelopen week MW3 weer opgestart, bevalt mij goed. Is wel weer leuk om te spelen.
Hiervoor vooral MWZ gespeeld, maar gezien de aanhoudende (Dezelfde) bugs en ook dezelfde missies is de uitdaging eraf.

Ik heb nog steeds een hekel aan al die gekke skins, speciale blueprints voor wapens die je bij je Blackcell BP bijv krijgt.... Mensen ontploffen als iemand ermee killed.. Maar zijn die wapens nou ook nog sterker, of lijkt dat maar zo?
Neen.

Is voor Fortnite spelers die zich eigenlijk te oud voelen (voor Fortnite :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-08 13:48

rCk

Vrijdag schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 14:34:
[...]

Neen.

Is voor Fortnite spelers die zich eigenlijk te oud voelen (voor Fortnite :+
Hahaha, zal dat het zijn.... Soms lijkt het wel dat ze sterker zijn, maar dan is het de impact die het is. Je kan net zo goed een goeie build hebben, waarvan die special blueprints dan weer wel soms goed opgebouwd zijn.

Ik had gisteren echt de grootste troll ooit in het andere team. Toen zij hadden gewonnen zat ie de hele tijd tot we naar de volgende game gingen te bashen, ik citeer een klein stukje van zijn toneelspel:
"Oh my god, this game was so easy, I am level 810 and I have never had a game as easy as this one.. You s*ck so badly!"
Bovendien was dit geen kleuter, maar een volwassen vent _O- _O- _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D3LTTA
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 30-07 20:16
Wolverine9000 schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 00:42:
[...]

Hebben ze gezegd bij de voorstelling. Kan mis zijn ook natuurlijk...
In de Showcase is inderdaad ergens vermeldt dat er weer open levels in de campaign zullen zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Laatst online: 21:20
Eerst vond ik de nerf van de rbl wel fijn maar om nu wat challenges te completen is het echt irritant.

Een dubbel kill krijgen met de RBL is bijna onmogelijk gezien je 4 indirecte hits nodig hebt voor 1 kill in HC...
Als de nerf naar 2 hits was geweest is het prima maar ze hebben het wapen useless gemaakt tenzij je een directe hit maakt.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sinds kort terug aan het schieten na een operatie. Heb maar een kd van 0.96 maar toch krijg ik keer op keer mannen tegen die 50 kills maken. En keer op keer in het slechte team. Dacht sbmm huust goed was om tegen uw eigen niveau te komen en ni constant tegen hele goede. Vermaak me wel terug binnenkort bo6 waar ik enorm naar uit kijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
Wolverine9000 schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 22:30:
Sinds kort terug aan het schieten na een operatie. Heb maar een kd van 0.96 maar toch krijg ik keer op keer mannen tegen die 50 kills maken. En keer op keer in het slechte team. Dacht sbmm huust goed was om tegen uw eigen niveau te komen en ni constant tegen hele goede. Vermaak me wel terug binnenkort bo6 waar ik enorm naar uit kijk
Bij de reguliere multi-player heb ik geen enkele probleem. Sta hoofdzakelijk boven aan met de meeste kills/objective punten.

Maar ik heb juist problemen bij DMZ. Een maat van mij en ik waren zo goed in DMZ. We wonnen vrijwel elke potje en onze k/d ratio was erg hoog.

Toen zijn we ermee gestopt en sinds kort spelen we weer DMZ. Het probleem dat we nu hebben ia dat we amper kills krijgen. We worden uit het niets instant gesnipped, maakt niks uit welke armor we aan hebben. We zitten in een gebouw en zien een persoon lopen, we kijken nog geen seconde uit het raam en hij draait zich 95 graden om en instant schiet ons neer met alleen maar headshots. Hij kon ons totaal niet zien, er was ook geen UAV online.

Constant van die rare dingen. We spelen ook op geluid, we zijn EFT, Hunt: Showdown en allerlei andere shooters gewend waar geluid belangrijk is.

Ik ben een box aan het looten, en opeens staan er drie man achter mij. Uit het niets, geen enkel geluid helemaal niks en die maat van mij heeft ook niks gehoord of zelfs iemand naar binnen zien komen.

We horen ook totaal niemand lopen. Allemaal van die rare dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopio
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Probleem is dat DMZ eigenlijk geen updates meer krijgt. De reguliere MP wel. Geluid is soms echt om te janken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Intressant, Gisteren zag ik bij events nog dat er een double xp weekend begint morgen maar vandaag is die weggehaald bij events.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Romius
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-09 23:14
Martin0 schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 19:44:
Intressant, Gisteren zag ik bij events nog dat er een double xp weekend begint morgen maar vandaag is die weggehaald bij events.
Volgende week is wel season 5, meestal doen ze wel een double XP weekend ervoor..ik hoop het eigenlijk wel, want ik moet nog die stomme battlepass volmaken, het gaat nu wel erg traag in MWZ..

Season 5 overigens:
https://www.callofduty.co...odes-zombies-announcement

Afbeeldingslocatie: https://images2.minutemediacdn.com/image/upload/c_crop,w_1919,h_1079,x_0,y_0/c_fill,w_720,ar_16:9,f_auto,q_auto,g_auto/images/voltaxMediaLibrary/mmsport/esports_illustrated/01j311tje94acqp7nsz1.jpg

WWE figuren, het is ook wel een kleuterklas geworden dat COD.. 8)7

[ Voor 64% gewijzigd door Romius op 19-07-2024 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Romius schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 14:49:
[...]

Volgende week is wel season 5, meestal doen ze wel een double XP weekend ervoor..ik hoop het eigenlijk wel, want ik moet nog die stomme battlepass volmaken, het gaat nu wel erg traag in MWZ..

Season 5 overigens:
https://www.callofduty.co...odes-zombies-announcement

[Afbeelding]

Klopt maar vind het gewoon raar dat hij eerst wel bij de events stond, wat ze normaal ook altijd doen, en nu was die ineens weg.
Ik hoop ook dat hij er is want morgen ga ik hoe dan ook ff battlepass knallen want loop achter.

Nieuwe seizoen, tja beetje tereurig. De nieuwe wapens zijn een beetje zielloos maar dat is te verwachten gezien de focus geheel op BO6 ligt.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Romius schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 14:49:
[...]

Heb je die neonkleurige furries nog niet gezien dan? :P

WWE is niks nieuws, in eerdere CoD's zaten ze ook al. Je weet dat zodra de seizoenen/battlepass begint, álle realisme het raam uitgooien. Het doel is vooral heel veel glitters, lampjes en als het even kan "beroemdheden".

Het is de 21ste eeuw equivalent van spiegeltjes en kraaltjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
Ah, in deze battlepass ga ik wat tijd in investeren. Valeria skin, daar heb ik wel interesse in.

Maar die WWE skins, wat moeten we daarmee? Activision krijgt zoveel kritiek op die vage skins, konijnen, katten, honden skins en zelfs van Nicki Minaj en allerlei andere walgelijke skins.

The boys waarmee je kunt "zweven" en laser ogen hebt.

Dit sloopt voor mij echt de hele Call of Duty sfeer. Hou het gewoon op militairen, PMC's en criminelen/personen die iets uit het verhaal te maken hebben van Call of Duty.

Maar al die rotzooi hoef ik echt niet. Krijgen veel kritiek en toch blijven ze proberen. Ik ken niemand die het koopt en kom die skins ook nooit tegen. Het enige wat ik zie zijn mensen die er kritiek op hebben.

[ Voor 6% gewijzigd door Toonen1988 op 19-07-2024 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Speel met kabel 12 14 ping . Enorm veel lag. Nog mensen last van in mp. Mijn documenten ligt ook op bo6 voorlopig

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wolverine9000 schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 16:41:
Speel met kabel 12 14 ping . Enorm veel lag. Nog mensen last van in mp. Mijn documenten ligt ook op bo6 voorlopig
Heeft met cod zelf te maken, afgelopen tijd is er veel kritiek op lag. 12 ping is zeer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chelseamarre123 schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 16:58:
[...]

Heeft met cod zelf te maken, afgelopen tijd is er veel kritiek op lag. 12 ping is zeer goed.
Daar ni normaal tegenwoordig. Naam plaatjes die verdwijnen.... weet ni of je enemy bent en iedereen gebruikt de kar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Beetje overdreven zo veel dagen maar zal wel weer gebugged zijn.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mgkxy_dHjRvp8CJfPgSnHng4StE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/Pfq1KmLIdsVNCDKn75xxn7Ao.png?f=fotoalbum_large

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vind overigens dat die battlepass extreem traag gaat tegenover vroeger. Dit seizoen veel gespeeld maar momenteel nog op 95%. Waar ik vroeger de battle pass al mid season uit had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chelseamarre123 schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 17:16:
Vind overigens dat die battlepass extreem traag gaat tegenover vroeger. Dit seizoen veel gespeeld maar momenteel nog op 95%. Waar ik vroeger de battle pass al mid season uit had.
De mijne is juist 100 procent. B06 ziet er echt goed uit. Hebben ook vier haar gehad e om dit te maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wolverine9000 schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 17:26:
[...]

De mijne is juist 100 procent. B06 ziet er echt goed uit. Hebben ook vier haar gehad e om dit te maken...
Verwacht er niet teveel van ;)
Nogsteeds een cod dat ze uitbrengen voor oldgen consoles

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chelseamarre123 schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 17:29:
[...]

Verwacht er niet teveel van ;)
Nogsteeds een cod dat ze uitbrengen voor oldgen consoles
Slechter dan de mw series kan nie e

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ook al veel potjes gehad waar het beeld gewoon still staat kan ni schieten en dan error lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wolverine9000 schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 17:30:
[...]

Slechter dan de mw series kan nie e
Ik vind de MW series het leukst. De vorige black ops vond ik te arcade

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chelseamarre123 schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 17:35:
[...]

Ik vind de MW series het leukst. De vorige black ops vond ik te arcade
Klopt maar de noeiwe ziet er beter uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
Beetje meer info/geruchte. d:)b

[ Voor 11% gewijzigd door Toonen1988 op 19-07-2024 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ne maat van mij speelde eens alleen. Heb meegekeken. 22 potjes is hij ingekomen waar de match al bezig was en achterstand van 100 punten en killstreak a volonte. Das nu de reden dat ik geen matchen begin waar je niet kan map voten. Gegarandeerd dat je in her slechte team komt. Map voting in mw3 5 tegen 1 voor paris en wat krijg je andere zaken . Niet normaal meer. Ga er mee stoppen denk ik voorlopig....

[ Voor 18% gewijzigd door Wolverine9000 op 19-07-2024 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Martin0 schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 17:14:
Beetje overdreven zo veel dagen maar zal wel weer gebugged zijn.

[Afbeelding]
Jup bugged want is inmiddels ook weer weggehaald....

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb nu zelf dat mijn settings constant veranderen na elke match. Krijg tijdens een potje spontaan een ander wapen. Kan ni reload meer doen. Wtf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
Helaas is het weer zo'n dag vandaag dat vijanden meer gezondheid hebben. Mijn god, wat duurt het lang voordat vijanden dood gaan. Ik raak ze meerdere keren en soms ook nog met een headshot, en dan komen ze alsnog weg.

Heb nu ook twee keer gehad dat ik op iemand schoot, vervolgens rent hij weg en nadat hij om het hoekje was, viel die alsnog dood neer, terwijl ik al zeker 1 a 2 seconde niet meer op die persoon schoot. Echt een heftige desync weer.

Gaan ze dit ooit nog een keer fixen? Of laten we het anders zeggen, gaat de gaming industrie dit ooit nog gefixed krijgen in FPS shooters? Bedoel, dit is een probleem dat de laatste tijd veel shooters hebben.

Ik denk dat ik weer even overstap naar zombies in MW3. In deze PvE game mode heb ik nog het meerste plezier. Puur omdat het PvE is en niet telkens dit soort rare desync's en issue's heb met andere spelers. Althans, ik heb ze nog altijd maar hoef er niet tegen te strijden.

EDIT: Ah, ik ga ook wat anders doen. Want zombies werkt ook niet fatsoenlijk, krijg allemaal error's en allerlei andere problemen. Vandaag toch maar iets anders doen, weer erg onstabiel helaas. Morgen nog maar eens proberen.

[ Voor 45% gewijzigd door Toonen1988 op 20-07-2024 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
Geen dubbel XP ? meestal wel toch voor release nieuw seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RoaDHouse schreef op maandag 22 juli 2024 @ 13:53:
Je kan tokens (en token bundels) kopen. Kost 150 punten per token. Of natuurlijk die 20 tier skip bundel. Ik denk dat ze dat liever hebben :P

Ik zat er nog aan te denken om een paar dubbel BP tokens in te zetten. Die heb ik ook genoeg. Maar dan moet ik wel tijd en zin hebben om te spelen. Wellicht dat ik nog een paar rondjes doe en dan maar de tokens gebruik om wat muntjes mee te pakken. De rest is toch maar cosmetische zut waar ik niks mee doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:13
Toonen1988 schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 17:52:
Helaas is het weer zo'n dag vandaag dat vijanden meer gezondheid hebben. Mijn god, wat duurt het lang voordat vijanden dood gaan. Ik raak ze meerdere keren en soms ook nog met een headshot, en dan komen ze alsnog weg.

Heb nu ook twee keer gehad dat ik op iemand schoot, vervolgens rent hij weg en nadat hij om het hoekje was, viel die alsnog dood neer, terwijl ik al zeker 1 a 2 seconde niet meer op die persoon schoot. Echt een heftige desync weer.

Gaan ze dit ooit nog een keer fixen? Of laten we het anders zeggen, gaat de gaming industrie dit ooit nog gefixed krijgen in FPS shooters? Bedoel, dit is een probleem dat de laatste tijd veel shooters hebben.

Ik denk dat ik weer even overstap naar zombies in MW3. In deze PvE game mode heb ik nog het meerste plezier. Puur omdat het PvE is en niet telkens dit soort rare desync's en issue's heb met andere spelers. Althans, ik heb ze nog altijd maar hoef er niet tegen te strijden.

EDIT: Ah, ik ga ook wat anders doen. Want zombies werkt ook niet fatsoenlijk, krijg allemaal error's en allerlei andere problemen. Vandaag toch maar iets anders doen, weer erg onstabiel helaas. Morgen nog maar eens proberen.
Echt werkelijk nog nooit last van gehad. Ja vroeger wel eens met laggy dedicated servers met MoHAA, maar daarna niet hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toonen1988 schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 17:52:

Gewoon via wifi gaan spelen en op de achtergrond een Linux distro binnenhalen. Krijg je lag compensation en gaat het weer beter :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 06:01
Vrijdag schreef op maandag 22 juli 2024 @ 15:58:
[...]

Gewoon via wifi gaan spelen en op de achtergrond een Linux distro binnenhalen. Krijg je lag compensation en gaat het weer beter :P
Toen het internet er uit lag eens met 4G een oudere Call of Duty gespeeld, je lacht je dood hoeveel voordeel je krijg van de lag compensation _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
Soms krijg ik inderdaad het gevoel dat je nadelig bent als je snel internet hebt. In Hunt: Showdown en Escape From Tarkov was er ook een periode dat mensen een zo hoog mogelijk ping probeerde te krijgen.

Nu nog altijd kom ik nog regelmatig mensen tegen die aan de anderkant van de wereld wonen, terwijl ik alleen EU heb gekozen in Hunt: Showdown.

Er zijn tegenwoordig ook tutorials te vinden, hoe je het beste kunt "laggen". Er is ook een tutorial te vinden waarbij je een schakelaartje tussen je UTP kabel zet. Als je de juiste kabeltje onderbreekt, lag je compleet uit een spel maar je blijft wel de connectie behouden.

Op die manier ziet iedereen jou stil staan, terwijl aan jou eind gewoon rond aan het lopen bent. Wanneer je weer connectie maakt, transporteer je naar je nieuwe locatie.

[ Voor 65% gewijzigd door Toonen1988 op 22-07-2024 16:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martin0
RoaDHouse schreef op maandag 22 juli 2024 @ 13:53:
Er was er wel een aangekondigd in het spel zelf maar die hebben ze 1 dag voor actief worden verwijderd uit de event pages, daarna heeft hij er even kort weer ingestaan met 14xx dagen actief en daarna weer verwijderd.

Desondanks dit en dat dit seizoen voor mij gevoel 30 dagen korter was (55 ipv 81 dagen ofzo) heb ik alsnog deze ochtend de BP gehaald.

Ik ben klaar voor het nieuwe seizoen dat morgen avond komt.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toonen1988 schreef op maandag 22 juli 2024 @ 16:39:

Er zijn tegenwoordig ook tutorials te vinden, hoe je het beste kunt "laggen". Er is ook een tutorial te vinden waarbij je een schakelaartje tussen je UTP kabel zet. Als je de juiste kabeltje onderbreekt, lag je compleet uit een spel maar je blijft wel de connectie behouden.

Op die manier ziet iedereen jou stil staan, terwijl aan jou eind gewoon rond aan het lopen bent. Wanneer je weer connectie maakt, transporteer je naar je nieuwe locatie.
Allemachtig, dat is wel next level _O-

Ik ga die pass niet meer af krijgen. Moet nog drie vakjes en heb daar echt geen tijd en zin in. Weet ook niet of ik wel de pass haal voor het volgende seizoen. Het is vrijwel allemaal cosmetische zut die ik niet gebruik en de wapens zijn toch voor iedereen beschikbaar. Voel me eerder een hamster in een wieltje, of een inboorling die achter spiegeltjes en kraaltjes aan rent.

[ Voor 23% gewijzigd door Vrijdag op 23-07-2024 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
Martin0 schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 08:41:
[...]

Er was er wel een aangekondigd in het spel zelf maar die hebben ze 1 dag voor actief worden verwijderd uit de event pages, daarna heeft hij er even kort weer ingestaan met 14xx dagen actief en daarna weer verwijderd.

Desondanks dit en dat dit seizoen voor mij gevoel 30 dagen korter was (55 ipv 81 dagen ofzo) heb ik alsnog deze ochtend de BP gehaald.

Ik ben klaar voor het nieuwe seizoen dat morgen avond komt.
Ah, nu snap ik het :) dacht dat er iets fout was gegaan op mijn pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
Vrijdag schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 08:47:
[...]

Allemachtig, dat is wel next level _O-

Ik ga die pass niet meer af krijgen. Moet nog drie vakjes en heb daar echt geen tijd en zin in. Weet ook niet of ik wel de pass haal voor het volgende seizoen. Het is vrijwel allemaal cosmetische zut die ik niet gebruik en de wapens zijn toch voor iedereen beschikbaar. Voel me eerder een hamster in een wieltje, of een inboorling die achter spiegeltjes en kraaltjes aan rent.
Valeria skin wil ik toch wel hebben. :) Rest interesseert me niet zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:13

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 19:13
Top, nog effe op PC knallen de laatste maanden. Kijken hoe dat bevalt.
Al een tijdje de PS5 niet meer aangeraakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De update is al downloadbaar op de PS5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chelseamarre123 schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 13:02:
De update is al downloadbaar op de PS5.
Bij mij nog niet. Juust gecontroleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wolverine9000 schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 13:18:
[...]

Bij mij nog niet. Juust gecontroleerd
Manueel gecontroleerd op update? Zo heb ik hem getriggerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chelseamarre123 schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 13:21:
[...]

Manueel gecontroleerd op update? Zo heb ik hem getriggerd
Ja gecontroleerd. Zal seffes wel verschijnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog niets voorlopig. Gelukkig snel download snelheid....
Correctie nu wel 22 gb

[ Voor 17% gewijzigd door Wolverine9000 op 24-07-2024 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
Iemand de battlepas al gezien? Is het wat interessants?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Binnen 24 min. Koop hem toch niet. De wapens krijg je tich

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
Sorry voor mijn taalgebruik, maar hier wordt ik weer zo f.... wild van. Ik heb dus nog 150gb over op mijn SSD, maar dit is dus niet genoeg om de update te installeren.

Dus ik moet weer minimaal het dubbele aan GB hebben, om het hele spel te installeren wegens tijdelijke bestanden.

Dus spel verwijderd en helemaal opnieuw gedownload.

[ Voor 34% gewijzigd door Toonen1988 op 24-07-2024 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
Ik vind de nieuwe Valeria niet zo leuk als de Blackcell skin als ik eerlijk mag zijn. Ik heb eigenlijk niet zo op de muziek gelet, maar nu zit er best wel een lekker nummer in de main menu.

Deze gebruik ik van een vorige battlepass.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/omKAdP7Wb_w-2NqlIBx8JJpzbtk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xLelrRXYmzbbLqxcp1xHYomr.jpg?f=fotoalbum_large

De nieuwe skin, waar ze meteen tich jaren ouder uitziet. Maar kan ook door de belichting komen. Maar die Mami skin? Oh mijn god, die hadden eruit mogen laten zeg.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iZ5btesb5fecQ5By71YUKuQRzYM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OZXId1NEtyEYDqRXTh83RfjS.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 8% gewijzigd door Toonen1988 op 24-07-2024 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Ah lijkt erop dat lag compesation zojuist nog eens een stapje erger is geworden.

Lijkt gewoon alsof mijn spel soms totaal niet reageert om mijn inputs.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stg44 als nieuwe gun, serieus? Een WW2 gun.
Hebben ze zo weinig creativiteit

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alles op bo6. Daar zijn er veel nieuwe wapens. Nog maar eens duidelijk dat dit dlc is van mw2

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zelfde qua mappen gewoon zelfde map met nieuwe skin..... bo6 kan ni rap genoeg komen denk ik dan....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toonen1988
Wolverine9000 schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 22:08:
Zelfde qua mappen gewoon zelfde map met nieuwe skin..... bo6 kan ni rap genoeg komen denk ik dan....
Mee eens, ik kan me ook niet geloven dat veel mensen om WWE skins hebben gevraagd in MW3. MW3 vind ik echt een aanfluiting tegenover MW1 en MW2 reboot.

[ Voor 9% gewijzigd door Toonen1988 op 24-07-2024 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mappen ook met nieuwe skin enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit was het dan. Heb er geen zin meer. Wacht wel op de beta en bo6 release. Zijn zelf sommige mappen dat ik niet meer krijg wastland. Estafette sub base. Alleen maar die dus gross celship en al das haus en al die andere shit. Ga elden ring verder doen tot de beta....

[ Voor 56% gewijzigd door Wolverine9000 op 24-07-2024 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
Najah, dat niet alleen ook de story is een beetje bagger geworden. In MW2 komen ze aan met Valeria en Alejandro. Ook de relatie tussen die twee is gewoon erg goed gedaan. En vervolgens schuiven ze die twee personages weer naar de achtergrond. Ik zie een nieuwe slechterik die nu met de Konni Group samenwerkt, maar ik heb een gevoel dat ze uiteindelijk ook Vladimir Makarov zal verraden. Maar helaas doen ze niks meer met die twee.

Community ziet weer twee personages, die ze leuk vinden en dan doen ze er weer niks mee. Hele MW3 voelt als een massale stap terug. Heb ook snel de interesse verloren in het verhaallijn in MW3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toonen1988 schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 22:19:
[...]

Najah, dat niet alleen ook de story is een beetje bagger geworden. In MW2 komen ze aan met Valeria en Alejandro. Ook de relatie tussen die twee is gewoon erg goed gedaan. En vervolgens schuiven ze die twee personages weer naar de achtergrond. Ik zie een nieuwe slechterik die nu met de Konni Group samenwerkt, maar ik heb een gevoel dat ze uiteindelijk ook Vladimir Makarov zal verraden. Maar helaas doen ze niks meer met die twee.

Community ziet weer twee personages, die ze leuk vinden en dan doen ze er weer niks mee. Hele MW3 voelt als een massale stap terug. Heb ook snel de interesse verloren in het verhaallijn in MW3.
Alles op bo6 dan. Dit is gewoon dlc. Vond mw2 zelfs nog beter. En ook constant in potjes gesleten worden die al begonnen zijn en waar de achterstand 15 tegen 100 is domination. Ook constant.... en drie streaks in de lucht. Spawn protectie kunnen ze ook niet deftig doen. Kom er juist z'n wordt kill door veatol....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
Wolverine9000 schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 22:22:
[...]

Alles op bo6 dan. Dit is gewoon dlc. Vond mw2 zelfs nog beter. En ook constant in potjes gesleten worden die al begonnen zijn en waar de achterstand 15 tegen 100 is domination. Ook constant.... en drie streaks in de lucht. Spawn protectie kunnen ze ook niet deftig doen. Kom er juist z'n wordt kill door veatol....
Klopt, dat ik in potjes wordt gegooid die bezig zijn, heb ik ook héél vaak. Op dit moment vind ik Zombie mode nog het leukste. Lekker relax, PvE zonder al die zeik. Wat missie's doen, wapens upgraden en zien te overleven.

[ Voor 12% gewijzigd door Toonen1988 op 24-07-2024 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toonen1988 schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 22:28:
[...]

Klopt, dat ik in potjes wordt gegooid die bezig zijn, heb ik ook héél vaak. Op dit moment vind ik Zombie mode nog het leukste. Lekker relax, PvE zonder al die zeik. Wat missie's doen, wapens upgraden en zien te overleven.
Als ik oo 10 potjes twee goede heb is het veel. Raak het niet meer aan. Team genoten die niet weten wat ze doen. Die in hun spawn blijven etc....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
Wolverine9000 schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 22:31:
[...]

Als ik oo 10 potjes twee goede heb is het veel. Raak het niet meer aan. Team genoten die niet weten wat ze doen. Die in hun spawn blijven etc....
Oh, ik sta meestal boven aan in potjes. Dat probleem heb ik niet, wel dat mensen bijv. niet dood gaan, vastlopers, packet losses en nog meer dingen. Ook komt het regelmatig voor dat ik in potjes wordt gegooid die bezig zijn.

Maar meestal eindig ik boven aan, maar alsnog heb ik niet veel plezier in de reguliere PvP. Voelde MW1 en 2 beter aan.

Net nog een potje gespeeld.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AXD6B3FwL79-unoD1FUczzVu4yA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Cdbw12FG8RX1LdCRzzoqirpZ.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 25% gewijzigd door Toonen1988 op 24-07-2024 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toonen1988 schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 22:33:
[...]

Oh, ik sta meestal boven aan in potjes. Dat probleem heb ik niet, wel dat mensen bijv. niet dood gaan, vastlopers, packet losses en nog meer dingen. Ook komt het regelmatig voor dat ik in potjes wordt gegooid die bezig zijn.

Maar meestal eindig ik boven aan, maar alsnog heb ik niet veel plezier in de reguliere PvP. Voelde MW1 en 2 beter aan.

Net nog een potje gespeeld.

[Afbeelding]
Volledig mee ee´s. Altijd in top 3 meestal. Trekt gewoon op niets meer. Ze doen er gewoon weg niets meer aan. Sommige hebben wapens waar je gewoon verdwijnt als je dood ga. Maak je geen kans tegen....

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Pff, die Borderlandsmappen zijn echt duf :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Gewoon voor de fun eens gekeken hoeveel keer ik in potjes gesmeten wordt die al beginnen zijn. 13 keer heb ik moeten stoppen want iedere keer was er serieuze achterstand lol
Pagina: 1 ... 26 ... 28 Laatste