Haha, icm een Chinees met VPN in de tegen partij.Toonen1988 schreef op vrijdag 31 mei 2024 @ 11:31:
[...]
Dat klopt, het is een nieuw wapen en één van de bekenste, maar dat betekent nog niet dat het wapen super OP moet zijn, dat nu iedereen het alleen maar gebruikt. Het voelt op dit moment meer als Instagib gamemode aan.
Ik word nu ook geforceerd om het wapen te gebruiken om toch mijn k/d in balans te houden en eventueel te winnen.
Maar Activision doet dit altijd, nieuwe wapens OP maken, zodat mensen natuurlijk die wapens sneller willen hebben en de battlepass levels kopen. Die weten verdomd goed hoe ze mensen psychische over de streep moeten trekken, zelfs als het wapen "free" is, geven ze er nog geld aan uit.![]()
Maar gelukkig doe ik het niet slecht in CoD, terwijl ik afgelopen dinsdag geopereerd ben geweest, dus hou me nog redelijk in. Sta telkens boven aan, boven al die hoge levels.Dan zie je maar weer dat speler levels geen ene malle moer uitmaakt.
[Afbeelding]
Af en toe denk ik: ga weer een potje spelen. Zoals afgelopen weekend. Ook leuk met nieuwe maps enz... Maar na 5 potjes met elk een KD van 0.5 heb ik het spel weer snel afgesloten. Leuke niewe levels, Maar het spel is ontzettend moeilijk om met een positivie KD of rond de 1 te einigen. In ieder geval voor mij ls KDM speler.
Nog net geen gevalletje rage quite.