Bluebe schreef op donderdag 18 april 2024 @ 09:38:
[...]
Ik heb het nooit gedaan, maar volgens mij kan het met COD Cold War. Volgens mij speelt iedereen hier voornamelijk MW3.
[...]
Ja double XP weekend is wel lekker, ik heb wel het gevoel dat de levels en battle pass iets vlotter gaan dit seizoen dan vorig seizoen.
Ze hebben wel echt weer verschrikkelijke weekly challenges deze week... Vooral die challenge dat je iemand met een shock stick moet raken en dan met een lethal moet afmaken. Combi met Throwing knifes werkte hier uiteindelijk wel goed, maar duurde wel paar potjes voor ik die rond had.
Ik focus me meestal met de wekelijkse challenges zodat ik er minimaal 5 haal en als de andere ook gehaald worden dan is het mooi meegenomen.
Zit deze week geloof ik op 4/7 so far.
De Horus is inmiddels ook priceless/interstelar dus voor mij is het nu vooral zaak om de Gladiator te unlocken en die te levelen, maar dat moet dit weekend zeker wel lukken.
Als dit gebeurd is, is het afwachten wanneer ze de Bal27 vrijgeven als het om camo challenges gaat.
So far heb ik nog geen enkele weapon charm omdat de focus daar nog niet gelegen heeft, maar denk dat de renetti hierin het verst gevorded is met de priceless challenge.
-------------------------------------------------------
Gladiator is inmiddels ook afgerond. Nu is het wachten op de BAL27, ben benieuwd of deze in de weekelijkse challenges zit of bij het event dat volgende week ergens begint.
Nu ben ik voornamelijk bezig met de weapon charm dingen maar 1000 kills is toch wel een hoop bevind ik zojuist
[
Voor 11% gewijzigd door
Martin0 op 22-04-2024 11:41
]