Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21:20
De 2 nieuwe mappen spelen opzich wel goed, Emergency voelt wel erg klein aan waardoor spawnkilling kan optreden. 6 stars is daarin wat beter en speelt ook wel goed.

Voor mijn gevoel zijn er wel al meer hackers aanwezig.

Ik zag overigens dat ik na het completen van mijn BP uit eindelijk 98 tokens overhad XD bijna de BP 2 keer gecomplete last season.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Master_duck schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 09:29:
[...]

dat is wat ik ook merk, ik denk dat zombie community veel opener is. zelfs als je solo speelt is er wel iemand die je helpt als je down bent. enige nadeel is dat zone 3 heel druk is. soms zo druk dat alle contracten weg zijn.

ik hoor ook dat de developers ( Treyarch )met zombies klaar zijn. maar dat de developers van de multiplay versie de ontwikkeling overnemen. volgende release wordt je stach size uitgebruid van 10 naar 20. en de essens hoeveelheid bij extraxstion zal lijden voor snellere cooldown van je schema's wat nu ook zo is voor je wapens recovery

wat ik een leuke toevoeging zou vinden is dat er random een massive zombie horde kan spawnen. exht van weg wezen hier. dat echt bijna onmogelijk is te stoppen.
ook zou het een speel optie voor rescue en extraction, dat je gesneuvelde operators ophaal in een zeer uitdagende omgeving. (storm, hordes, lv4 of lv 5 zombies)
Ja dat heb ik ook gemerkt inderdaad. De laatste dagen heb ik de "fill squad" optie aan staan, in plaats van solo te spelen. Daar voor kwam ik ook regelmatig andere spelers tegen die allemaal items voor me dropte terwijl ik solo speelde. Geen berichtje daarna, geen friendsrequest. Gewoon "Hey, hier heb je wat spul, fijne dag nog!". Ook vaak genoeg gerevived door complete randoms die vervolgens weer verder gingen.

Wat ik wel zou waarderen is dat je inderdaad wat meer ruimte krijgt. Vaak dat ik items in mijn backpack heb waar ik niet zoveel meer mee kan maar wel wil bewaren voor later. Van tien naar twintig zou al flink helpen. Maar goed, dat is natuurlijk ook wel een beetje de uitdaging om met je spullen te jongleren :)

Rescue en extraction klinkt eigenlijk ook wel als een gave mode. Dat je een operator/NPC moet redden uit een zwaarbewapend fort of omgeven door een horde zombies.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Holy... Dankzij het doucegordijn trukje ging de wallbang op de katt erg snel.
Die sniper is nu als eerste sniper ook helemaal klaar :D

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martin0 schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 14:07:
Holy... Dankzij het doucegordijn trukje ging de wallbang op de katt erg snel.
Die sniper is nu als eerste sniper ook helemaal klaar :D
Welk trukje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martin0
In de map Stash house heb je een badkamer met daarin een douche gordijn. Voor een of ander reden geld het als een wallbang wanneer je iemand killt door het gordijn. Ook het bovenste doorzichtige stuk.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
En dat is interstellar unlocked voor inmiddels alweer 38 wapens.
Nog 11 wapens (waarvan 3 in de BP) om ze allemaal te unlocken.
Later dit seizoen komt er ook nog een wapen dus totaal word 50 einde van het seizoen.

[ Voor 33% gewijzigd door Martin0 op 07-04-2024 09:08 ]

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prld
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-09 21:52
Spel is wel minder geworden in season 3. Speelde graag 10 vs 10 of 12 vs 12 maar die zijn nu weg als multiplay modus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Martin0 schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 16:26:
[...]

En dat is interstellar unlocked voor inmiddels alweer 38 wapens.
Nog 11 wapens (waarvan 3 in de BP) om ze allemaal te unlocken.
Later dit seizoen komt er ook nog een wapen dus totaal word 50 einde van het seizoen.
Gz man :D

Ik heb Afgelopen Zaterdag de laatste wapen doe ik nog moest uit Season 1 en 2 samen afgerond met de mastery charm. Ik had al de mastery charm unlocked maar ja als je dan toch bezig ben dan meteen alle wapens maar doen. Ik zit nu op 46 Mastery charms en moet er nu nog 3 en dat zijn de 3 Battlepass wapens.

Heb de Mors op Interstellar, de Horus is nu Gilded en de melee wapen is lvl 4 en daar moet ik alleen de camo nog doen. En daar zal ik dan ook de 1000 kills per wapen voor halen, dit is voor de Mors al klaar op de gilded camo iig :P

Dit moet wel lukken voor dat de Bal-27 vrij komt mid season.

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Season 3 is wel ok, behalve de bugs die er weer bij zijn gekomen.
Als je in-game een wapen attachment aanpast dan apply deze dus niet.

Moet je steeds per respawn de loadout selecteren dan pas heb je de nieuwe attachment :/

De nieuwe map, (speel voornamelijk Small mosh pit) Emergancy vind ik wel een leuke map en zeker een mooie toevoeging weer. Ik ben geen van van 6 Star, die map vind ik gewoon ook echt ruk :/

Growhouse vond ik al goed in Vanguard (Map had andere naam daar) en zeker een leuke map om te spelen. Die andere nieuwe (naam even kwijt) nog niet gespeeld,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
zombies eindelijk uitgespeeld ;)

alleen wat nu....wij hebben nu een standaard potje..
Pack a punch naar lvl 2 dan het rode gebied in en missies doen.

jammer dat er bijna geen nieuwe content meer gaat komen.

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Master_duck
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-09 08:49
Wii4all schreef op maandag 8 april 2024 @ 14:36:
zombies eindelijk uitgespeeld ;)

alleen wat nu....wij hebben nu een standaard potje..
Pack a punch naar lvl 2 dan het rode gebied in en missies doen.

jammer dat er bijna geen nieuwe content meer gaat komen.
dat is niet helemaal waar. mid season komt er nieuwe een nieuwe missie. je stage wordt uitgebreid naar 20 items. en je exfil van essense telt mee voor countdown voor je shema's.

wel is het zo dat de ontwikkelaar er mee stopt. maar de ontwikkelaar van de MP versie van MW3 gaat dan de ontwikkeling voor zombies overnemen. dit kan tijdelijk er voor zorgen dat er minder content komt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martin0
Het kan aan mij liggen maar het voelt soms echt aan alsof een lage ping een straf is.
Hoe vaak ik wel niet gekilled word voordat ik uberhaupt iemand zie terwijl ik al 3 seconden onderhand op hun scherm ben is echt waanzinnig.

Alsof de servers compenseren zodat de speler met de laagste ping dezelfde ping heeft als de speler met de hoogste ping maar dan over compenseert waardoor je als lage ping speler rare dingen ondervind.

Ik heb schoten die mis gaan terwijl ze on target zijn. Schoten die gewoon niet geregistreerd worden, Shoten die verdwijnen zodra ik dood ga. etc etc.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Da's lagcompensation oid toch? Slechte verbinding betekent dat je gecompenseerd wordt ingame. Geen idee hoe dat precies werkt trouwens.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:50
Martin0 schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 21:37:
Het kan aan mij liggen maar het voelt soms echt aan alsof een lage ping een straf is.
Is het 100%

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Moet ook zeggen dat dit seizoen ik vaker crashes heb.

Lagcompensation is prima maar dat zou niet betekenen dat je als iemand die een degelijk netwerk heeft je kansloos bent in bijna iedere corner peek.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gewoon je Linux distro torrent aanzetten dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Ah nice, nu heeft mw3 het laatste potje niet geteld waardoor ik mijn challenge op de sidewinder niet af heb.

af en toe (lees heel vaak) vraag ik me af waarom ik het nog doe.
Ik vind het spel echt leuk maar vaak is het ook niet de moeite waar door bugs, slechte spawns, etc. etc.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hamsteg
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-08 23:39

hamsteg

Species 5618

Sinds laatste update is het releasen van je killstreak echt een ramp. Je moet recht lang ingedrukt houden ... WTF. Daarnaast kun in-game je load-out niet meer wijzigen ....het is echt slechter geworden.

[ Voor 27% gewijzigd door hamsteg op 10-04-2024 01:01 ]

... gecensureerd ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
hamsteg schreef op woensdag 10 april 2024 @ 01:00:
Sinds laatste update is het releasen van je killstreak echt een ramp. Je moet recht lang ingedrukt houden ... WTF. Daarnaast kun in-game je load-out niet meer wijzigen ....het is echt slechter geworden.
dat probleem nog niet ervaren van lang ingedrukt houden. Zelfde geld voor loadout. ik heb vannacht nog mijn loadout midgame aangepast toen ik een attachment unlockte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Je kunt de loadout wel wijzigen mid match maar dan moet je iedere keer dat je spawned de loadout weer selecteren.

Ik ben op een punt aangekomen dat ik zo goed als klaar ben met alle skins :D Nog 4 voor de Preseason 3 wapens en daarna nog de 4 van dit seizoen. Dit zou niet al te lang moeten duren dus kan ik binnenkort beginnen aan de weapon charms al zit ik bij sommige al bij priceless. Enkel kills te hoeven maken is gelukkig een makkelijkere challenge dan specifieke kills te halen zoals: In tac stance een kill maken terwijl de enemy affected is bij je tactical. (al was deze nog niet eens zo moeilijk).

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-09 10:48

Louw Post

Cerenas

Controller speler toevallig? Ik heb er meer mensen over horen klagen op Reddit. Ook veel mensen die last hebben van lag spikes sinds de laatste update (zelf gelukkig niet gehad).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Merijn
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 22:21
Ben blij om dit te lezen zeg.
Ik dacht al dat ik mijn controller open moet gaan maken om de D-pad te reinigen...

Untappd: Kapitein_Merijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:14
Ik ben gisteren tijdens zombies uit de game geknikkert, lag aan mijn eigen connectie, en ik had mijn hele gear en containment level gewoon nog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Och och och ze hebben weer eens een broken challenge gebruikt. De stim werkt niet

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopio
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Kapitein Merijn schreef op woensdag 10 april 2024 @ 09:22:
[...]

Ik dacht al dat ik mijn controller open moet gaan maken om de D-pad te reinigen...
Las dat ze dat als het goed is nu gepatched hebben. Rennetti heeft ook een nerf gehad. Close nog steeds wel enorm sterkt trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Jopio schreef op woensdag 10 april 2024 @ 22:13:
[...]

Las dat ze dat als het goed is nu gepatched hebben. Rennetti heeft ook een nerf gehad. Close nog steeds wel enorm sterkt trouwens.
Oh echt. 6 potjes warzone net mee gespeeld en vind hem nog steeds mega mega dominant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Merijn
Martin0 schreef op woensdag 10 april 2024 @ 21:15:
Och och och ze hebben weer eens een broken challenge gebruikt. De stim werkt niet
Werkt wel hoor maar je moet eerst damage pakken.
Snap niet dat het event zo lang duurt, in 1 avondje small maps hebben je het wel gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Kapitein Merijn schreef op woensdag 10 april 2024 @ 23:30:
[...]

Werkt wel hoor maar je moet eerst damage pakken.
Snap niet dat het event zo lang duurt, in 1 avondje small maps hebben je het wel gehaald.
Ah oke. De battle rage krijg ik ook niet werkend.

Jammere is alleen dat dit dan niet zo goed werkt in HC wat ik vrijwel alleen meer speel.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopio
  • Niet online
Ricmaniac schreef op woensdag 10 april 2024 @ 22:47:
[...]

Oh echt. 6 potjes warzone net mee gespeeld en vind hem nog steeds mega mega dominant.
https://www.charlieintel....minating-season-3-317280/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:56

Sandyman538

SandstorM [148839]

Martin0 schreef op donderdag 11 april 2024 @ 08:52:
[...]

Ah oke. De battle rage krijg ik ook niet werkend.

Jammere is alleen dat dit dan niet zo goed werkt in HC wat ik vrijwel alleen meer speel.
Die moet je ook eerst verdienen hè, zoals een trophy system.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Sandyman538 schreef op donderdag 11 april 2024 @ 09:16:
[...]

Die moet je ook eerst verdienen hè, zoals een trophy system.
Ik heb zo goed als alles unlocked, enkel de nieuwe wapens nog niet.
Dat is niet het issue, maar ik heb gisteren in een match meerdere keren de battle rage gebruikt maar hij telt niet mee voor de challenge.

Twitch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soepknook
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 11-09 12:19
Kapitein Merijn schreef op woensdag 10 april 2024 @ 09:22:
[...]

Ik was al in de veronderstelling dat mijn killstreaks gebugged waren. 8)7

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Unknown Alien
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:50
Wanneer je vanaf S01 warzone speelt en nu mijn zoontje oud genoeg is ook ook COD te mogen spelen.

Samen rebirth

Zoontje 16 kills en ik al blij met 8 :+
hahaha

damn...:D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martin0
Event is ook alweer gedaan en ben nu bezig met de camo challenges van de MORS aangezien de rest al gedaan is.
Ik heb vandaag een hoop gedaan gekregen :D

Ook bijna sector 8 klaar voor de smg om die uit te spelen

Twitch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kapitein Merijn
Unknown Alien schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 08:02:
Wanneer je vanaf S01 warzone speelt en nu mijn zoontje oud genoeg is ook ook COD te mogen spelen.

Samen rebirth

Zoontje 16 kills en ik al blij met 8 :+
hahaha

damn...:D
Herkenbaar.
Vorige week met het gratis weekend heeft mijn zoon hem even geïnstalleerd op de ps5 en met mij en een maatje meegespeeld.
1e potje domination dat hij speelt word hij 2e met 51 kills...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bluebe
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-09 19:47

Bluebe

Roar

Ik ben met de priceless challenge bezig voor de Mors sniper, man wat een ellende 2 headshots zonder dood te gaan. Ik zit nu op 3/10, ze hebben dit seizoen voor de wapens en events nogal irritante challenges bedacht als je het mij vraagt.

edit: toch nog vrij snel gelukt, zowel de Mors als FJX Horus nu weer klaar dus weer terug naar battle pass en rank farmen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CioH4xWNIdLR8oYGkerd72RPQfQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OHLnMXaLYk9tbxl0AyVPrpdf.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KgW6cb4qHs8Oki9krh3OIc3-ozE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/g8KWXFM2C2hozMKhmATwsTSc.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 65% gewijzigd door Bluebe op 14-04-2024 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
Wat is de standaard keybinding om een underbarrel op een M4 of M13B te gebruiken op PC ??

[ Voor 3% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 14-04-2024 18:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bluebe

Bluebe

Roar

WiLLoW_TieN schreef op zondag 14 april 2024 @ 18:54:
Wat is de standaard keybinding om een underbarrel op een M4 of M13B te gebruiken op PC ??
B

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martin0
Bluebe schreef op zondag 14 april 2024 @ 15:02:
Ik ben met de priceless challenge bezig voor de Mors sniper, man wat een ellende 2 headshots zonder dood te gaan. Ik zit nu op 3/10, ze hebben dit seizoen voor de wapens en events nogal irritante challenges bedacht als je het mij vraagt.

edit: toch nog vrij snel gelukt, zowel de Mors als FJX Horus nu weer klaar dus weer terug naar battle pass en rank farmen.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Grats, ik ben nu ook bezig met de Mors maar ik krijg het maar niet voor mekaar om maar 1 keer al 2 hs in 1 leven te krijgen.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluebe

Bluebe

Roar

Martin0 schreef op zondag 14 april 2024 @ 20:35:
[...]

Grats, ik ben nu ook bezig met de Mors maar ik krijg het maar niet voor mekaar om maar 1 keer al 2 hs in 1 leven te krijgen.
Ik heb het in Small Map Moshpit gedaan, een beetje hoog richten op elk hoekje en dan als iemand voorbij komt hopen op het beste. Het is ook een beetje een rare sniper, waarbij je soms een headshot verwacht raak je toch wat anders.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martin0
Bluebe schreef op zondag 14 april 2024 @ 20:48:
[...]

Ik heb het in Small Map Moshpit gedaan, een beetje hoog richten op elk hoekje en dan als iemand voorbij komt hopen op het beste. Het is ook een beetje een rare sniper, waarbij je soms een headshot verwacht raak je toch wat anders.
Ja precies, het is een beetje inaccuraat bij tijden.
Heb inmiddels 2/10 dus het lukt nu al een beetje.

-----------------------------

Inmiddels met een paar extra potjes heb ik de MORS nu ook klaar. Heb bijna de SMG unlocked dus dat is het volgende doelwit.
Voor de rest is het weapon charms farmen.

[ Voor 18% gewijzigd door Martin0 op 15-04-2024 20:10 ]

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Layumi
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19:25
Mensen last van bug FJX Horus? Alle attachements locked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Layumi schreef op maandag 15 april 2024 @ 20:18:
Mensen last van bug FJX Horus? Alle attachements locked
Nope, Bij mij unlocken ze netjes per level.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kupsani
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-01 11:50
Hoi, ik zie dat dit forum nog erg actief is! Nice! Ik heb een vraag: is het vandaag de dag nog mogelijk om op de PS5 prophunt mode te spelen met een van de cod versies? Meer mensen op dit forum die deze gamemode opnieuw willen spelen? Groet Kup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Na gisteren weer een goede sessie te hebben hoef ik voor de Horus nog maar 8 double kills zonder damage en heb ik daar alle skins ook weer unlocked en behaald voor de Horus.
Ik ben nu ook handmatig bezig in de BP om de melee unlock eerder vrij te spelen zodat ik deze ook nog vrij vlot kan halen.

Gezien er dit weekend een double XP weekend aankomt kan dit al vrij snel zijn plus dat die snel naar level 6 is.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluebe

Bluebe

Roar

kupsani schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 16:32:
Hoi, ik zie dat dit forum nog erg actief is! Nice! Ik heb een vraag: is het vandaag de dag nog mogelijk om op de PS5 prophunt mode te spelen met een van de cod versies? Meer mensen op dit forum die deze gamemode opnieuw willen spelen? Groet Kup
Ik heb het nooit gedaan, maar volgens mij kan het met COD Cold War. Volgens mij speelt iedereen hier voornamelijk MW3.
Martin0 schreef op woensdag 17 april 2024 @ 08:54:
Na gisteren weer een goede sessie te hebben hoef ik voor de Horus nog maar 8 double kills zonder damage en heb ik daar alle skins ook weer unlocked en behaald voor de Horus.
Ik ben nu ook handmatig bezig in de BP om de melee unlock eerder vrij te spelen zodat ik deze ook nog vrij vlot kan halen.

Gezien er dit weekend een double XP weekend aankomt kan dit al vrij snel zijn plus dat die snel naar level 6 is.
Ja double XP weekend is wel lekker, ik heb wel het gevoel dat de levels en battle pass iets vlotter gaan dit seizoen dan vorig seizoen.

Ze hebben wel echt weer verschrikkelijke weekly challenges deze week... Vooral die challenge dat je iemand met een shock stick moet raken en dan met een lethal moet afmaken. Combi met Throwing knifes werkte hier uiteindelijk wel goed, maar duurde wel paar potjes voor ik die rond had.

[ Voor 50% gewijzigd door Bluebe op 18-04-2024 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Bluebe schreef op donderdag 18 april 2024 @ 09:38:
[...]

Ik heb het nooit gedaan, maar volgens mij kan het met COD Cold War. Volgens mij speelt iedereen hier voornamelijk MW3.

[...]

Ja double XP weekend is wel lekker, ik heb wel het gevoel dat de levels en battle pass iets vlotter gaan dit seizoen dan vorig seizoen.

Ze hebben wel echt weer verschrikkelijke weekly challenges deze week... Vooral die challenge dat je iemand met een shock stick moet raken en dan met een lethal moet afmaken. Combi met Throwing knifes werkte hier uiteindelijk wel goed, maar duurde wel paar potjes voor ik die rond had.
Ik focus me meestal met de wekelijkse challenges zodat ik er minimaal 5 haal en als de andere ook gehaald worden dan is het mooi meegenomen.
Zit deze week geloof ik op 4/7 so far.
De Horus is inmiddels ook priceless/interstelar dus voor mij is het nu vooral zaak om de Gladiator te unlocken en die te levelen, maar dat moet dit weekend zeker wel lukken.

Als dit gebeurd is, is het afwachten wanneer ze de Bal27 vrijgeven als het om camo challenges gaat.

So far heb ik nog geen enkele weapon charm omdat de focus daar nog niet gelegen heeft, maar denk dat de renetti hierin het verst gevorded is met de priceless challenge.

-------------------------------------------------------

Gladiator is inmiddels ook afgerond. Nu is het wachten op de BAL27, ben benieuwd of deze in de weekelijkse challenges zit of bij het event dat volgende week ergens begint.

Nu ben ik voornamelijk bezig met de weapon charm dingen maar 1000 kills is toch wel een hoop bevind ik zojuist :P

[ Voor 11% gewijzigd door Martin0 op 22-04-2024 11:41 ]

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-08 19:41
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pLMHnq6KQiw7GD529923lebk_ac=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OZT9Dv0AA5iuJQMZmHmgh3PV.jpg?f=fotoalbum_large

Iemand enig idee hoe ik dit kan fixen? Alle 4 de challenges gehaald voor gilded, maar ik kan de gilded niet unlocken...

[ Voor 122% gewijzigd door BootVluchteling op 27-04-2024 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BootVluchteling schreef op zaterdag 27 april 2024 @ 15:00:
[Afbeelding]

Iemand enig idee hoe ik dit kan fixen? Alle 4 de challenges gehaald voor gilded, maar ik kan de gilded niet unlocken...
Je moet 4 wapens uit die categorie goud halen voor je verder kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
BootVluchteling schreef op zaterdag 27 april 2024 @ 15:00:
[Afbeelding]

Die 3e challenge is bugged. Als je daar overheen hovered dan zie je de challenge als die nog niet compleet is.
Kan ook de 4e challenge zijn maar dacht de 3e.

Het is de 4e challenge die gebugged is en altijd als unlocked staat maar je moet de challenge nog doen (15 hs geloof ik) voordat hij daadwerkelijk unlocked is.

[ Voor 14% gewijzigd door Martin0 op 29-04-2024 14:45 ]

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Chelseamarre123 schreef op zaterdag 27 april 2024 @ 15:07:
[...]

Je moet 4 wapens uit die categorie goud halen voor je verder kan.
Nee dat is sowieso niet waar. Dat geldt alleen voor platinum naar de volgende.
Martin0 schreef op zondag 28 april 2024 @ 12:01:
[...]

Die 3e challenge is bugged. Als je daar overheen hovered dan zie je de challenge als die nog niet compleet is.
Kan ook de 4e challenge zijn maar dacht de 3e.

Het is de 4e challenge die gebugged is en altijd als unlocked staat maar je moet de challenge nog doen (15 hs geloof ik) voordat hij daadwerkelijk unlocked is.
Ah, dan ga ik daar eens naar kijken waar de teller op staat. Klopt de teller van de headshots wel, of dat ook niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
BootVluchteling schreef op maandag 29 april 2024 @ 15:22:
[...]

Nee dat is sowieso niet waar. Dat geldt alleen voor platinum naar de volgende.

[...]

Ah, dan ga ik daar eens naar kijken waar de teller op staat. Klopt de teller van de headshots wel, of dat ook niet?
Jup die teller klopt wel. Het is alleen gebugged dat hij laat zien dat hij unlocked is terwijl je de challenge nog niet gehaald hebt.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Vanaf het afgelopen weekend lvl 650 gehaald + alle prestige challenges klaar.
(behalve de zombie challenges, ik speel geen zombies).

Heb niet veel gespeeld dit seizoen, zit op 1D 17H dit seizoen en we zitten al op de helft. Sinds release zit ik op 14D 3H in totaal en dat valt nog wel mee vind ik :+

Het is veel makkelijker om alles te halen in MW3 dan in MW2, daar heb ik echt tot einde S5 gedaan om Orion te unlocken mede door de klote longshots (en een break van CoD vanwege WoW). Heb zelfs in MW3 de laatste 5 MW2 guns affgemaakt (longshots) afgemaakt voor Orion om zo alle 77 wapens klaar te hebben.

Ik heb nu na 14 dagen wel alle wapens interstellar (MW3) en Orion (MW2) mastery camo en op alle 48 MW3 wapens de 1000 kills mastery charm gehaald en alle nieuwe wapens die nog komen zijn dan ook zo klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Jezus wanneer komt er een optie voor servers te zoeken zonder de RGL. Wat een aids is dat wapen.. Vooral op kleine levels. Alleen maar van die kansloze kneuzen met dat wapen, alles spammen.. /rant uit..
Martin0 schreef op maandag 29 april 2024 @ 17:25:
[...]

Jup die teller klopt wel. Het is alleen gebugged dat hij laat zien dat hij unlocked is terwijl je de challenge nog niet gehaald hebt.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/H0yCXjgjXol_6ROrKZ8v-ApPNHc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8qjCU18eW958jtuVlcXwb9ea.jpg?f=fotoalbum_large

Hij geeft wel aan completed te zijn..

[ Voor 62% gewijzigd door BootVluchteling op 30-04-2024 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
BootVluchteling schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 12:03:
Jezus wanneer komt er een optie voor servers te zoeken zonder de RGL. Wat een aids is dat wapen.. Vooral op kleine levels. Alleen maar van die kansloze kneuzen met dat wapen, alles spammen.. /rant uit..

[...]

[Afbeelding]

Hij geeft wel aan completed te zijn..
Uhm Ja geen idee, ik dacht dat bij mij de teller wel werkte maar het is inmiddels al enige tijd geleden dat ik die challenge gedaan heb (wapen is van vorige seizoen) dus 100% zeker weten doe ik niet.

Mijn advies is om handmatig even 15 headshots te tellen en te kijken of het dan wel lukt.

Twitch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BootVluchteling
Martin0 schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 12:08:
[...]

Uhm Ja geen idee, ik dacht dat bij mij de teller wel werkte maar het is inmiddels al enige tijd geleden dat ik die challenge gedaan heb (wapen is van vorige seizoen) dus 100% zeker weten doe ik niet.

Mijn advies is om handmatig even 15 headshots te tellen en te kijken of het dan wel lukt.
Ja we gaan dat even doen idd.

/edit en het werkt! Thanks <3

[ Voor 3% gewijzigd door BootVluchteling op 30-04-2024 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Al een tijdje geleden dat ik nog cod gespeeld en had dan ook alles verwijderd. Maat nu moet ik alles terug downloaden. Inclusief de hq wat op 163.3 gb komt volgens mijn ps5. Moet niets hebben van mw2 en ook niets van campaign. Wat moet ik nog extra installeren of is deze grote file genoeg.... er staat nog een multiplayer pack van 19 gb op maar er staat een ps4 icoontje naast. Dus weet het effe niet zo goed.

[ Voor 16% gewijzigd door Wolverine9000 op 30-04-2024 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wolverine9000 schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 13:37:
Al een tijdje geleden dat ik nog cod gespeeld en had dan ook alles verwijderd. Maat nu moet ik alles terug downloaden. Inclusief de hq wat op 163.3 gb komt volgens mijn ps5. Moet niets hebben van mw2 en ook niets van campaign. Wat moet ik nog extra installeren of is deze grote file genoeg.... er staat nog een multiplayer pack van 19 gb op maar er staat een ps4 icoontje naast. Dus weet het effe niet zo goed.
Kan je de basis wel installeren? Zoja, dan kan je vanuit Setup (Optionsknopje op de PS4) naar Manage Files. Van daaruit kan je kiezen welke packs je wil installeren. Voor de gewone MP heb je dacht ik wel alle MP packs nodig. Zelf heb ik alleen MP en zombies. Warzone heeft niet mijn interesse en de campaign heb ik al uitgespeeld. Wellicht ooit nog eens opstarten om wat tropies te halen.

Uit mijn hoofd (nu op werk) komt de totale installatie voor MW3 bij mij nu op ongeveer 200GB. Maar goed, al die camo's en circuspakjes vragen natuurlijk wel wat ruimte :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vrijdag schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 14:07:
[...]

Kan je de basis wel installeren? Zoja, dan kan je vanuit Setup (Optionsknopje op de PS4) naar Manage Files. Van daaruit kan je kiezen welke packs je wil installeren. Voor de gewone MP heb je dacht ik wel alle MP packs nodig. Zelf heb ik alleen MP en zombies. Warzone heeft niet mijn interesse en de campaign heb ik al uitgespeeld. Wellicht ooit nog eens opstarten om wat tropies te halen.

Uit mijn hoofd (nu op werk) komt de totale installatie voor MW3 bij mij nu op ongeveer 200GB. Maar goed, al die camo's en circuspakjes vragen natuurlijk wel wat ruimte :+
Speel op ps5 ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ah, misschien werkt het daar anders. Ik heb nog een OG PS4 uit de tijd dat Assassin's Creed nog over sluipmoordenaars ging :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vrijdag schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 14:12:
[...]

Ah, misschien werkt het daar anders. Ik heb nog een OG PS4 uit de tijd dat Assassin's Creed nog over sluipmoordenaars ging :P
Het was dus 154 gb op de ps5. 1 grote file zonder campaign op ps5. Viel nog mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Hmm Bal27 kan je nu unlocken.
Ze hebben nu ook prestige skins toegevoegd voor ieder wapen. Voor die van dit seizoen moet je 150K weapon XP per weapon verzamelen (uitgaand van 100 xp per kill is dat 1500 kills)

Twitch

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:19
Meer mensen een DEV ERROR 5433? Kan totaal geen MP spelen.

Edit: dit lijkt te helpen!

The best fix for the Dev error 5433 in MW3 requires you to adjust your On-Demand Texture Streaming settings.
- Launch MW3.
- Navigate to Game Settings.
- Select the Graphics tab.
- Look for the option labeled “On-Demand Texture Streaming.”
- Change the Allocated Texture Cache size to “Small.”

[ Voor 74% gewijzigd door crimby op 01-05-2024 20:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 10:01

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

crimby schreef op woensdag 1 mei 2024 @ 20:32:
Meer mensen een DEV ERROR 5433? Kan totaal geen MP spelen.

Edit: dit lijkt te helpen!

The best fix for the Dev error 5433 in MW3 requires you to adjust your On-Demand Texture Streaming settings.
- Launch MW3.
- Navigate to Game Settings.
- Select the Graphics tab.
- Look for the option labeled “On-Demand Texture Streaming.”
- Change the Allocated Texture Cache size to “Small.”
Ik heb die setting eens aangepast en het crashen met dev error 5433 is bij mij nu weg. Het vinden van een MP game duurt ook erg lang nu, maar dat zal komen doordat er nog veel ps5 eigenaren met de error zitten (x-play staat hier nml uit).

Als ik de setting weer aanzet werkt alles ook gewoon weer. Dus geen idee of het door het togglen van de setting komt of dat CoD zelf in aangepast in de tussentijd.

[ Voor 10% gewijzigd door BlaTieBla op 02-05-2024 14:31 ]

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluebe

Bluebe

Roar

Iemand die ook alle challenges doet in MW3? Ik heb nu alle prestige challenges afgerond dus het enige wat ik dit seizoen nog moet doen is de Hack equipment with ACS challenge. Ik zit nu op 89/100 en dan ben ik er ook echt wel even klaar mee, 1 van de vervelendste challenges als je mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo, battlepass is vol, alles vrijgespeeld qua wapens dus CoD kan weer even twee weken aan de kant. Verder levelen (ben nu 603 ofzo) vind ik verder ook niet relevant, aangezien dat niets meer toevoegt.

Over een paar weken maar weer eens kijken als het nieuwe seizoen is begonnen. Voorlopig vind ik het wel weer even genoeg geweest met Call of Fortnite :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Ik ben momenteel bezig met de weapon charm challenges en de prestige challenges al is dat momenteel enkel nog de FB challenge en moet nog naar level 650. BP is 97% klaar dus dat duurt ook niet lang meer.
Daarnaast nog de week challenges van deze en volgende week.

De weapon charms duurt wel nog lang aangezien ik er pas 1 heb van de 50.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tech_SSD
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 18-06-2024
Ik ben pas level 52 ofzo. Heb hem op de PS5.

[ Voor 83% gewijzigd door Tech_SSD op 18-05-2024 20:53 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Het is een beetje stil vanuit mij in dit topic, omdat wij het spel al sinds mijn laatste reactie in Januari niet meer hebben gespeeld.. beetje uitgespeeld omdat split-screen telkens problemen en crashes gaf, dan gaat de plezier er snel af.

Weten ook niet of we de volgende Call Of Duty nog wel gaan halen als ze dit zo slecht blijven ondersteunen om heel eerlijk te zijn!

----------

Nu wel leuker nieuws! Een update :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/U6XElXSL2TpWBR4eHTmP-TpDeMg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tGVz3TBT8Q14YpdeL5yaLcnC.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Paris lijkt me een remake te zijn? (Resistance)
Verder lijkt die marksman rifle best hard op de Kar

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xdefiant morgen ja 😃

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ben die klote sbmm zo goed als beu hoor. Pas op voor zelfde vind ik xdefiant helemaal niets en keer rap ik terug naar cod

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk persoonlijk als xdefiant aanslaat en cod veel spelers kwijt geraakt dat bij black ops 6 de sbmm minder of zelf volledig verdwijnd en zo xdefiant dood maakt

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Is Tokyo, gebaseerd op het screenshot, niet gewoon een remake van de remake van de remake van de remake van Carentan, ook wel bekend als China Town?
Origineel in CoD2. Daarna opnieuw gebruikt in World War 2, remake in CoD4, Modern Warfare Remastered en nu dus weer in MWIII.

Die marksman is volgens mij idd gewoon de Kar98, die shotgun de Spas-12 en de smg ziet er uit als een variant van Vector/Fennec.

CoD is best groen. Er wordt vrijwel alleen maar gerecycled :')

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Wolverine9000 schreef op maandag 20 mei 2024 @ 20:57:
Ben die klote sbmm zo goed als beu hoor. Pas op voor zelfde vind ik xdefiant helemaal niets en keer rap ik terug naar cod
:+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nlrESbfjmtEsZaI3DBGCcYJ3_SQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/nKIi8E6kkEuflAXI2wOpzxPk.jpg?f=user_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zaander
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-07 14:55
Chelseamarre123 schreef op maandag 20 mei 2024 @ 20:25:
Paris lijkt me een remake te zijn? (Resistance)
Verder lijkt die marksman rifle best hard op de Kar
het is de Kar98 :)
hij is ook zo aangekondigd door call of duty.

hierbij de namen volgens charieintel:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gOUxFx6tcW3hJMRGZCgMIaNYkEU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/MNSCW1mNeLvoqHONJQIjGPwY.png?f=user_large

Don’t go around the mountain but go over the mountain

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zaander schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 08:18:
[...]

het is de Kar98 :)
hij is ook zo aangekondigd door call of duty.

hierbij de namen volgens charieintel:
[Afbeelding]
Vind het maar idioot weer. De kar voor de zoveelste editie teug recyclen terwijl er toch wel nog andere snipers/marksman rifles bestaan in de moderne setting.
Kar is toch gewoon een WW2 wapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Ben benieuwd of die Shotgun zo gaat zijn als dat die in MW2 (de oude).

De overige wapens zijn alright, Kar98k is natuurlijk done to death maar blijft een leuk wapen wanneer goed gedaan.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jastas
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-09 13:06
Vraagje voor de kenners: ik heb enkele game-play filmpjes gezien, en ben wel verlekkerd!

Maar welke call of duty voor pc vinden jullie de leukste? Zelf speel ik vrijwel enkel single player, online PVP interesseren me niet echt 😁

Oh ja heb enkel een pc ter beschikking!

[ Voor 8% gewijzigd door jastas op 21-05-2024 12:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01:05

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jastas schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 12:44:
Vraagje voor de kenners: ik heb enkele game-play filmpjes gezien, en ben wel verlekkerd!

Maar welke call of duty voor pc vinden jullie de leukste? Zelf speel ik vrijwel enkel single player, online PVP interesseren me niet echt 😁

Hangt een beetje af welke setting je aanspreekt. WW2, jaren 60, jaren '00-'20 of de (verre) toekomst?

Persoonlijk vind ik de SP campaigns altijd best prima. De diepgang van een braadpan, maar gewoon heel veel spektakel, schieten-tietenbreachen-helicopters :P Ook is het afhankelijk hoe goed je kan omgaan met gedateerde graphics. Persoonlijk vond ik CoD1, CoD2, CoD WaW, Black Ops 1 & 2, Modern Warfare trilogie en Infinite Warfare best gaaf. Die laatste kreeg aardig veel kritiek, maar je moet die eigenlijk meer zien als een soort Star Wars.

Enige nadeel: CoD blijft historisch best prijzig, zelfs de oudere spellen. Wellicht kan je de eerste (tot en met ik dacht CoD4: Modern Warfare waren ook buiten Steam en Activision te spelen) nog ergens in een grabbelbak of tweedehands vinden. Of op GoG.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Voor de liefhebbers, er is een topic geopend voor [Multi] Call of Duty: Black Ops 6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarendBotje
  • Registratie: December 2019
  • Niet online
Vanavond en morgen avond heb ik zin om mijn battlepass te voltooien. Niet veel vrienden die dit ook spelen, iemand zin om een potje te doen of 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vrankerik
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-01 13:15

vrankerik

't Leven is van de simpele.

jastas schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 12:44:

't was onze eerste multiplayer ervaring en voorlopig nog meer betalen hoefD lekker niet. verdorie dmz2 voor € 400 (buiten de pc en nergie) voor OPwinding en AF. :+

(only for family)

[ Voor 5% gewijzigd door vrankerik op 25-05-2024 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovinho99
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 10-09 05:22
Hoe zit het met de MP momenteel?
Het is van december geleden dat ik er nog aangekomen ben 😅.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vlaanderen1
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 19:11
Jovinho99 schreef op zaterdag 25 mei 2024 @ 23:10:
Hoe zit het met de MP momenteel?
Het is van december geleden dat ik er nog aangekomen ben 😅.
Gewoon lekker schieten, meer nieuwe maps, en ook nieuwe skins.
Op PC schijnen er wel erg veel cheaters te zijn, maar goed ik speel zonder crossplay op PS5 dus geen last van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Master_duck
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-09 08:49
Vlaanderen1 schreef op woensdag 29 mei 2024 @ 14:45:
[...]

Gewoon lekker schieten, meer nieuwe maps, en ook nieuwe skins.
Op PC schijnen er wel erg veel cheaters te zijn, maar goed ik speel zonder crossplay op PS5 dus geen last van.
maakt niet uit, net zo veel cheaters op console of waarschijnlijk wel meer.

+30% cheat in dit spel op 1 of ander manier (boosting, reverse boosting zijn ook cheats. en je word er voor gebanned) ook veel gebruikers van marco injecters (ook op console) voor lagere (geen) recoil. ik speel op pc en zou graag crossplay willen uitzetten vanwege aim assist boosting met macro's op consoles

waarom denk je dat iedereen met dit spel met een controller speelt +80% van wat ik tegen kom speelt met controler, door de aimbot (aim assist)
plus je Marco's en bam je aim is god like

en dan heb ik het nog niet eens over cheat programma's en andere hardware.
en ja er zijn vermoede dat activision zelfs een white list heeft voor streamers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Master_duck schreef op woensdag 29 mei 2024 @ 15:35:
[...]

maakt niet uit, net zo veel cheaters op console of waarschijnlijk wel meer.

+30% cheat in dit spel op 1 of ander manier (boosting, reverse boosting zijn ook cheats. en je word er voor gebanned) ook veel gebruikers van marco injecters (ook op console) voor lagere (geen) recoil. ik speel op pc en zou graag crossplay willen uitzetten vanwege aim assist boosting met macro's op consoles

waarom denk je dat iedereen met dit spel met een controller speelt +80% van wat ik tegen kom speelt met controler, door de aimbot (aim assist)
plus je Marco's en bam je aim is god like

en dan heb ik het nog niet eens over cheat programma's en andere hardware.
en ja er zijn vermoede dat activision zelfs een white list heeft voor streamers.
Je overdrijft, er zijn geen cheats op console. Cronus is geband voor de ps5.
Aim assist is ook geen cheat en kom je ook gewoon op PC tegen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Chelseamarre123 schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 09:11:
[...]

Vind het maar idioot weer. De kar voor de zoveelste editie teug recyclen terwijl er toch wel nog andere snipers/marksman rifles bestaan in de moderne setting.
Kar is toch gewoon een WW2 wapen.
De Kar98k is legendarisch, joh! M’n favo wapen ever, denk ik. En ik speel al sinds de allereerste Call of Duty. Hoop alleen wel dat één kogel op het hoofd genoeg is om te downen en hij hetzelfde aanvoelt als in de Verdansk-tijden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 29 mei 2024 @ 17:51:
[...]

De Kar98k is legendarisch, joh! M’n favo wapen ever, denk ik. En ik speel al sinds de allereerste Call of Duty. Hoop alleen wel dat één kogel op het hoofd genoeg is om te downen en hij hetzelfde aanvoelt als in de Verdansk-tijden.
Hurtgen. Bolt action rifles only.

Dat waren nog eens tijden O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vrijdag schreef op woensdag 29 mei 2024 @ 18:59:
[...]

Hurtgen. Bolt action rifles only.

Dat waren nog eens tijden O+
Wat een tijden waren dat! Wat mis ik dedicated servers, zeg. Geen gezeik met matchmaking, geen SBMM en geen verplichting om maps te spelen die je niet leuk vindt.

De Kar98k is overigens één kogel down als je het hoofd raakt, lees ik net. Heerlijk nieuws zo aan het begin van het nieuwe seizoen.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2024 20:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jopio
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 29 mei 2024 @ 17:51:
[...]

Hij voelt naar mijn bescheiden mening hetzelfde. Gisteren naar max level gespeeld, heerlijk wapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jopio schreef op donderdag 30 mei 2024 @ 11:16:
[...]

Hij voelt naar mijn bescheiden mening hetzelfde. Gisteren naar max level gespeeld, heerlijk wapen.
Zag een video op YouTube en het lijkt er wel op, inderdaad. Goed om te horen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 00:10
Ik ben een tijd geleden gestopt met Modern Warfare 2 en Warzone 2, door crashes die ik regelmatig had en de afschuwelijk cosmetische skins en ben geduldig op xDefiant gaan wachten.

Helaas is xDefiant niet het spel geworden als wat ik had gehoopt. Nu begin ik toch weer langzaam aan Call of Duty te denken. Nu zijn we vele patches verder, veel problemen en crashes zouden ondertussen verholpen zijn.

Maar hoe zit het nu met de cosmetische skins? Heeft de multi-player van MW3 ook zo'n afschuwelijke skins? En zo ja, kom je ze vaak tegen?

Nieuwe seizoen brengt schijnbaar ook veel nieuwe content met zich mee. MW3 kreeg als kritiek punt dat het geen 'orginele' content had en nogal karig was.

Mijn vraag is dan ook, is het nog waardevol om MW3 nu nog te kopen?

EDIT: Ik zie nu net dat je gratis kunt spelen t/m 3 juni. Tijd om het uit te proberen.

[ Voor 5% gewijzigd door Toonen1988 op 31-05-2024 03:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jopio
  • Niet online
Toonen1988 schreef op vrijdag 31 mei 2024 @ 02:44:
Ik ben een tijd geleden gestopt met Modern Warfare 2 en Warzone 2, door crashes die ik regelmatig had en de afschuwelijk cosmetische skins en ben geduldig op xDefiant gaan wachten.

Helaas is xDefiant niet het spel geworden als wat ik had gehoopt. Nu begin ik toch weer langzaam aan Call of Duty te denken. Nu zijn we vele patches verder, veel problemen en crashes zouden ondertussen verholpen zijn.

Maar hoe zit het nu met de cosmetische skins? Heeft de multi-player van MW3 ook zo'n afschuwelijke skins? En zo ja, kom je ze vaak tegen?

Nieuwe seizoen brengt schijnbaar ook veel nieuwe content met zich mee. MW3 kreeg als kritiek punt dat het geen 'orginele' content had en nogal karig was.

Mijn vraag is dan ook, is het nog waardevol om MW3 nu nog te kopen?

EDIT: Ik zie nu net dat je gratis kunt spelen t/m 3 juni. Tijd om het uit te proberen.
De cosmetische skins zijn er, de een is prima, de ander nogal opzichtig. 8)
Voordeel is wel, dan zie je ze goed.
Ik vind het qua bugs erg mee vallen, inderdaad gewoon weer eens testen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BootVluchteling
Eindelijk is de RGL flink generfed. Komt best uit. Werd er schijtziek van..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De kar is redelijk sterk. Nog ni gebruikt. Wel veel tegengekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wolverine9000 schreef op vrijdag 31 mei 2024 @ 10:42:
De kar is redelijk sterk. Nog ni gebruikt. Wel veel tegengekomen
Het blijft me verbazen hoeveel mensen dus effectief die battle pass kopen om meteen die tier skips te hebben en zo de KAR ook.

Gisteren ook 2 a 3 potjes gespeeld en iedereen liep met de Kar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
Jopio schreef op vrijdag 31 mei 2024 @ 08:44:
[...]

De cosmetische skins zijn er, de een is prima, de ander nogal opzichtig. 8)
Voordeel is wel, dan zie je ze goed.
Ik vind het qua bugs erg mee vallen, inderdaad gewoon weer eens testen :)
Ik weet niet zo zéér of ik MW3 ga kopen. Zoals @Wolverine9000 al zegt, de Kar is erg sterk en ik kom dat wapen ook alleen maar tegen. Ik zie 80% snipers, 19% SMG's en dan misschien 1% andere wapens in alle potjes die ik nu heb gespeeld.

Elke keer is het weer hetzelfde liedje. DMZ zombies, daar heb ik wel weer plezier aan. Maar of het de 45 euro waard is voor die game mode.....

Het schijnt dat ik ook de enige ben die gebruik maakt van de trial weekend. Wordt alleen maar gematch met +600 level gasten. Gelukkig maakt level niet zo heel veel uit in CoD, krijg mijn kills en doe het niet slecht, maar zit toch telkens in het verliezende team. We verliezen elke keer maar met een paar punten verschil.

Vraag me af waar de rest van de trial mensen zijn, om even rustig in te komen. Maar nee, wordt gewoon tussen de hardcore spelers gegooid die non-stop sinds release spelen.

[ Voor 27% gewijzigd door Toonen1988 op 31-05-2024 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toonen1988 schreef op vrijdag 31 mei 2024 @ 11:07:
[...]

Ik weet niet zo zéér of ik MW3 ga kopen. Zoals @Wolverine9000 al zegt, de Kar is erg sterk en ik kom dat wapen ook alleen maar tegen. Ik zie 80% snipers, 19% SMG's en dan misschien 1% andere wapens in alle potjes die ik nu heb gespeeld.

Elke keer is het weer hetzelfde liedje. DMZ zombies, daar heb ik wel weer plezier aan. Maar of het de 45 euro waard is voor die game mode.....

Het schijnt dat ik ook de enige ben die gebruik maakt van de trial weekend. Wordt alleen maar gematch met +600 level gasten. Gelukkig maakt level niet zo heel veel uit in CoD, krijg mijn kills en doe het niet slecht, maar zit toch telkens in het verliezende team. We verliezen elke keer maar met een paar punten verschil.

Vraag me af waar de rest van de trial mensen zijn, om even rustig in te komen. Maar nee, wordt gewoon tussen de hardcore spelers gegooid die non-stop sinds release spelen.
Moet je even doorkijken, KAR is net uit net als het nieuwe seizoen. Dan gaat iedereen met de nieuwe battle pass guns spelen. Kar is ook nog 1 van de meest iconische cod guns ooit dan krijg je dit.

Tja matchmaking is een ander verhaal, blijft altijd heel sweaty.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
Chelseamarre123 schreef op vrijdag 31 mei 2024 @ 11:22:
[...]

Moet je even doorkijken, KAR is net uit net als het nieuwe seizoen. Dan gaat iedereen met de nieuwe battle pass guns spelen. Kar is ook nog 1 van de meest iconische cod guns ooit dan krijg je dit.

Tja matchmaking is een ander verhaal, blijft altijd heel sweaty.
Dat klopt, het is een nieuw wapen en één van de bekenste, maar dat betekent nog niet dat het wapen super OP moet zijn, dat nu iedereen het alleen maar gebruikt. Het voelt op dit moment meer als Instagib gamemode aan.

Ik word nu ook geforceerd om het wapen te gebruiken om toch mijn k/d in balans te houden en eventueel te winnen.

Maar Activision doet dit altijd, nieuwe wapens OP maken, zodat mensen natuurlijk die wapens sneller willen hebben en de battlepass levels kopen. Die weten verdomd goed hoe ze mensen psychische over de streep moeten trekken, zelfs als het wapen "free" is, geven ze er nog geld aan uit. :P

Maar gelukkig doe ik het niet slecht in CoD, terwijl ik afgelopen dinsdag geopereerd ben geweest, dus hou me nog redelijk in. Sta telkens boven aan, boven al die hoge levels. :9 Dan zie je maar weer dat speler levels geen ene malle moer uitmaakt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/I9IMfAw6Ayr5dZeEH-BTmNy3Wnw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pBQeSKUu1gFLlc8aafdLUWCV.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 42% gewijzigd door Toonen1988 op 31-05-2024 16:15 ]

Pagina: 1 ... 25 ... 28 Laatste