Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:50
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/835Zg6jPdXAufbMcC0G2O0lXzfM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/cHJumaZoIDNI7pRyEfRdPxbn.png?f=user_large

Battlepass complete :)

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Die warhammer modus heeft wel wat :P geeft me dikke Gears of War online vibes op xbox 360

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21:20
Congrats!! Ik had gisteren de battlepass ook gecomplete.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarJunkyXL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:35
Jullie trouwens ook opgevallen dat sinds de update low levels regelmatig bovenaan eindigen? Nu zeg ik niet dat nieuwe spelers niet goed kunnen zijn, maar heb het idee dat ze een handje geholpen worden om te levellen en het spel leuk vinden\spelen en skins kopen oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
CarJunkyXL schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 15:22:
Jullie trouwens ook opgevallen dat sinds de update low levels regelmatig bovenaan eindigen? Nu zeg ik niet dat nieuwe spelers niet goed kunnen zijn, maar heb het idee dat ze een handje geholpen worden om te levellen en het spel leuk vinden\spelen en skins kopen oid.
Moet eerlijk bekennen dat dit mij niet opgevallen is.
Kunnen zeker ook Smurf accounts zijn wellicht.

Wat mij wel opgevallen is want ik probeer af en toe een Roller dat aim assist best busted kan zijn.
Met het eerste potje volgde de aimassist op een gegeven moment iemand voor een goede seconde.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
CarJunkyXL schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 15:22:
Niet per se opgevallen. zie soms wel is wat lagere spelers maar was ook zo dat CoD in de sale was. dus dan kan je ook weer nieuwe spelers krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Romius
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-09 23:14
Typhone schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 09:59:
[...]

Zelfs na 10 contracten ingame Tier 3 reset hij mij terug naar 6. Doodgaan komt al even niet meer voor, de enige keren dat ik uitval zijn disconnects :)
Hoe kan jij 10 contracten in het hoogste tier voor elkaar krijgen? 8)7 Ik vind dat echt rete moeilijk, nou speel ik doorgaans eigenlijk wel solo, maar dan nog. Ik kan hooguit een cargo delivery of een spore control doen, maar dan moet ik met 1 wapen aan de gang en alleen maar rennen en nog eens rennen, zonder wapen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18:33

Typhone

Who Dares Wins

Romius schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 16:19:
[...]

Hoe kan jij 10 contracten in het hoogste tier voor elkaar krijgen? 8)7 Ik vind dat echt rete moeilijk, nou speel ik doorgaans eigenlijk wel solo, maar dan nog. Ik kan hooguit een cargo delivery of een spore control doen, maar dan moet ik met 1 wapen aan de gang en alleen maar rennen en nog eens rennen, zonder wapen..
Speel je PS5? Add me rustig als je wilt dan laat ik het je zien. Als het rustig is dan krijg ik er stukken meer voor mekaar. Zelfs de Elder Dark Aether is goed te doen solo met de juiste voorbereiding. Ik speel ook altijd maar met 1 wapen overigens :).

[ Voor 10% gewijzigd door Typhone op 15-03-2024 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Laatst online: 22:21
Hele domme vraag ongetwijfeld... Kan ik op vakantie als ik geen internet heb wel COD MW2 of 3 spelen via Steam ( op mijn laptop ) ?
Dus de campaign? Of Single player ofzo iets?
Ik heb het spel gekocht.
En waar moet ik dat dan instellen?
Deze ; uitvoering: Gigabyte G5 KE-52EE213SH
( i5-12500H / RTX3060 6GB )

[ Voor 5% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 16-03-2024 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
WiLLoW_TieN schreef op zaterdag 16 maart 2024 @ 10:15:
Hele domme vraag ongetwijfeld... Kan ik op vakantie als ik geen internet heb wel COD spelen via Steam ( op mijn laptop ) ? Dus de campaign? Of Single player ofzo iets?
Campaign kan inderdaad wel in offline mode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Laatst online: 22:21
Ricmaniac schreef op zaterdag 16 maart 2024 @ 11:01:
[...]

Campaign kan inderdaad wel in offline mode
Ook via Steam ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Ja volgens mij wel. maar 100% zeker weet ik het niet. ik heb hem niet op steam

Acties:
  • +1 Henk 'm!
WiLLoW_TieN schreef op zaterdag 16 maart 2024 @ 10:15:
Hele domme vraag ongetwijfeld... Kan ik op vakantie als ik geen internet heb wel COD MW2 of 3 spelen via Steam ( op mijn laptop ) ?
Dus de campaign? Of Single player ofzo iets?
Ik heb het spel gekocht.
Trek je netwerkkabel er uit, zet Steam op offline modus (geen idee hoe dat werkt, overigens) en kijk of je de CoD campaign kan opstarten :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
QR code gescanned. Niet beschikbaar in ons land though
Zal het zijn omdat er lootboxes inzitten ofzo en die hier niet beschikbaar word? :P

Oh nee event start over 5d17h .. misschien is dat ook wel van de download.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fOoRmz3ZzaBfaZdQ1LW3QZ2ub-0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/MfbRZNvTIIjPZVfOpoID1b56.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 7% gewijzigd door Ricmaniac op 16-03-2024 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Romius
Typhone schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 19:28:
[...]

Speel je PS5? Add me rustig als je wilt dan laat ik het je zien. Als het rustig is dan krijg ik er stukken meer voor mekaar. Zelfs de Elder Dark Aether is goed te doen solo met de juiste voorbereiding. Ik speel ook altijd maar met 1 wapen overigens :).
Nee, ik speel via Xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Oh Jongens en Meisjes wat ben ik blij dat de hunt voor Gilded skins over is.
Forged skins gaan zo veel sneller. Momenteel heb ik 26 /46 forged skins en er zijn een paar challenges waar ik tegen op zie (katt penetration kills bijvoorbeeld) maar over het algemeen gaan deze vrij snel.

Ik zie overigens geen challenges staan bij de laatste skins van de set anders dan 36 priceless skins.
Ik neem aan dat je deze unlocked zodra je 36 priceless skins hebt en de priceless skin van dat specifieke wapen completed hebt.

Gelukkig kan ik zodra ik al deze skins unlocked heb nog de charms challenges doen maar deze zijn opzich niet zo lastig aangezien het voornamelijk grinden zal zijn om genoeg kills te maken.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je niet zoveel te doen hebt, kan je ook nog de zombie verfjes vrijspelen :+

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Ik vind het oprecht nog steeds jammer dat DMZ er uit is zoals het in MW2 was.
Die DMZ zie ik graag terug met vernieuwing en updates

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master_duck
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-09 08:49
Ricmaniac schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 13:37:
Ik vind het oprecht nog steeds jammer dat DMZ er uit is zoals het in MW2 was.
Die DMZ zie ik graag terug met vernieuwing en updates
probleem is / was dat sommige spelers tegen andere spelers keren, (soms ook cheaters) die midden op de map hoog op een gebouw bijna iedereen weg snipen. ja het is een leuke game modes. maar niet leuk als je opgewacht word door spelers en dan met je loot er vandoor gaan.

Dit heb je niet met zombie mode in MW3 en 99% van de spelers helpen je ook als je in de problemen zit.
ik denk dat ze dus van de DMZ en zombie mode hebben samengevoegd. wat eigenlijk best goed is gelukt. alleen de grinding van sommige missies is net zo als sommige cammo's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Master_duck schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 14:57:
[...]

probleem is / was dat sommige spelers tegen andere spelers keren, (soms ook cheaters) die midden op de map hoog op een gebouw bijna iedereen weg snipen. ja het is een leuke game modes. maar niet leuk als je opgewacht word door spelers en dan met je loot er vandoor gaan.

Dit heb je niet met zombie mode in MW3 en 99% van de spelers helpen je ook als je in de problemen zit.
ik denk dat ze dus van de DMZ en zombie mode hebben samengevoegd. wat eigenlijk best goed is gelukt. alleen de grinding van sommige missies is net zo als sommige cammo's.
Misschien is dat wel mijn probleem :P dat je geen PVP hebt in zombie mode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3LTTA
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 30-07 20:16
Martin0 schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 09:08:
Oh Jongens en Meisjes wat ben ik blij dat de hunt voor Gilded skins over is.
Forged skins gaan zo veel sneller. Momenteel heb ik 26 /46 forged skins en er zijn een paar challenges waar ik tegen op zie (katt penetration kills bijvoorbeeld) maar over het algemeen gaan deze vrij snel.

Ik zie overigens geen challenges staan bij de laatste skins van de set anders dan 36 priceless skins.
Ik neem aan dat je deze unlocked zodra je 36 priceless skins hebt en de priceless skin van dat specifieke wapen completed hebt.

Gelukkig kan ik zodra ik al deze skins unlocked heb nog de charms challenges doen maar deze zijn opzich niet zo lastig aangezien het voornamelijk grinden zal zijn om genoeg kills te maken.
Klopt, Zodra je 36 priceless skinns vrijspeeld speel je de interstellar camo's automatisch vrij op al die 36 wapens.
Vrijdag schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 11:11:
Als je niet zoveel te doen hebt, kan je ook nog de zombie verfjes vrijspelen :+
Ik ben iemand die wel houdt van het grinden voor specifieke dingen. Skinns wel, de charms niet zo. Ik heb letterlijk een Excel gemaakt met de MW3 wapens en de Zombie challenges om zo gemakkelijk bij te houden wat ik nog moest. Elke keer een cel groen maken omdat ik weer een challenge klaar had begon verslavend te werken en voordat ik het wist waren alle cellen groen in mijn Exceltje.

En ja wat moet je dan...een tabblad maken voor de MW2 wapens en de challenges in zombies. die is ondertussen ook al bijna geheel groen 8)7 oeps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
D3LTTA schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 12:43:
[...]

Klopt, Zodra je 36 priceless skinns vrijspeeld speel je de interstellar camo's automatisch vrij op al die 36 wapens.

[...]

Ik ben iemand die wel houdt van het grinden voor specifieke dingen. Skinns wel, de charms niet zo. Ik heb letterlijk een Excel gemaakt met de MW3 wapens en de Zombie challenges om zo gemakkelijk bij te houden wat ik nog moest. Elke keer een cel groen maken omdat ik weer een challenge klaar had begon verslavend te werken en voordat ik het wist waren alle cellen groen in mijn Exceltje.

En ja wat moet je dan...een tabblad maken voor de MW2 wapens en de challenges in zombies. die is ondertussen ook al bijna geheel groen 8)7 oeps!
Ik hou het ook bij maar wel in mindere maten.
Ik heb simpelweg een txt bestandje waarin staat:
Gilded 46/46
Forged 31/46

Priceless en interstellar heb ik nog niet vrijgespeeld maar zodra die vrijgespeeld zijn komen die er ook bij.
Zombies grinden kan eventueel ook maar ik weet niet hoe veel zin ik daar in heb.

Opzich vind ik zombies wel een leuke modus maar ik denk niet dat ik het kan grinden.
Wellicht als je een groepje hebt dat het een stuk leuker is.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je geen zin hebt om verfjes te grinden kan je altijd nog voor de calling cards gaan. Daar zitten er ook een paar tussen die een hele uitdaging zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zaander
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-07 14:55
klopt het dat warzone mobile pas om 17:00 vandaag te downloaden is?

Don’t go around the mountain but go over the mountain

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
zaander schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 08:22:
Volgens mij 16:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Toch blijf ik benieuwd of die hier gelijk beschikbaar komt want er staat online pre-register.. en je kan bij apple heel vaak apps al vooruit bestellen en dan het moment dat ze beschikbaar worden (mits wifi verbinding) download hij het automatisch.

Maar nu geeft die aan bij iphone in ieder geval dat de app niet beschikbaar is in mijn land of regio.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/duVKNkbaojoDRVft6Wj-L2IOsXc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/ns2Ejisp4rfsOhHNCb1DRZAz.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Vrijdag schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 17:12:
Als je geen zin hebt om verfjes te grinden kan je altijd nog voor de calling cards gaan. Daar zitten er ook een paar tussen die een hele uitdaging zijn :P
Mijn completionist brein zou dit gerust willen doen maar ik hou me over het algemeen nog in tegenwoordig.
De dagen dat ik echt alles moest hebben want FOMO liggen achter mij.
De skins en waarschijnlijk weapon charms zijn gewoon een leuke uitdaging.

Bij zombies heb ik meer de uitdaging naast het grinden van de skins dat ik de gamemode niet geheel snap en daardoor minder leuk vind maar als je een vast groepje hebt om mee te spelen is die gamemode wel draagzamer. (hint hint).

Daarnaast kan een Zombie map ook gelijk veel tijd opnemen waar MP vaak 10 min per potje is.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarendBotje
  • Registratie: December 2019
  • Niet online
Martin0 schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 09:12:
[...]

Mijn completionist brein zou dit gerust willen doen maar ik hou me over het algemeen nog in tegenwoordig.
De dagen dat ik echt alles moest hebben want FOMO liggen achter mij.
De skins en waarschijnlijk weapon charms zijn gewoon een leuke uitdaging.

Bij zombies heb ik meer de uitdaging naast het grinden van de skins dat ik de gamemode niet geheel snap en daardoor minder leuk vind maar als je een vast groepje hebt om mee te spelen is die gamemode wel draagzamer. (hint hint).

Daarnaast kan een Zombie map ook gelijk veel tijd opnemen waar MP vaak 10 min per potje is.
Hoeft niet perse veel tijd te nemen, kan natuurlijk exfillen wanneer je wilt. Maar mochten we een clubje kunnen vormen wil ik ook wel meer zombies spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
gister weer een mooie ik had nog een scorcher liggen, schiet mezelf de lucht in ga dood val op de grond neer en kon met geen mogelijkheid gerevived worden...dag spullen....

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
Toevallig heb ik gisteren alle camo's bijgehouden die ik heb.

Gebruik 2 websites (MW2 wapens en MW3 wapens) nu ook een export van gemaakt.
Mooi overzicht welke camo's je mist en hoe je ze moet halen in grid vieuw :)

https://orion.emca.app = MW2
https://interstellar.emca.app = MW3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boedha
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:34

Boedha

Niks

Kan je mij een keer laten zien aub? Speel wel op de PS5.

Krijg alleen steeds weinig uit de reward rifts in Tier 3. Probeer al weken level 2 cristal scematic en epic tool scematic te krijgen.
Typhone schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 19:28:
[...]

Tja, wat zullen we daar nou op zeggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master_duck
Boedha schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 12:13:

Krijg alleen steeds weinig uit de reward rifts in Tier 3. Probeer al weken level 2 cristal scematic en epic tool scematic te krijgen.

[...]
sommige schematics haal je door missies. dus niet alles kan je krijgen door contracts te doen. ook hebben ze de rate van schematics genurft. nu mag je blij zijn met een epic aether tool en een refind refined aetherium crystal in een reward rift krijg.

ben nu ook bezig met act 3. maar sommige missies moet je echt grinden. en nu wordt ook nog eens je containment level verlaagt als je een exfil aanroept en geen exfil doet ( EXFIL farming ) daar gebruik je dus een low level operator voor.

wat echt veel uitmaakt in zone 3 is je gun configuratie en upgrades. ook maken de meeste spelers de fout om alle zombies te killen. niet doen alleen de dogs en supper runners de rest kan je negeren. zelfs al je een goed run heb is een mega abomination nog goed te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skinnyice
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09-09 15:21
zaander schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 08:22:
Zie in de Appstore al wel de banner staan maar als je erop klikt krijg je een “verbinding mislukt”. Terwijl op Charlie Intel er groots geadverteerd wordt dat de worldwide release klaar is

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Boedha schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 12:13:

[...]
Wat is je PS5 naam? Ik zal je adden als je wilt. Kan je helpen met alle schematics, red worm, u name it.
In de regel binnen 5 potjes heb je alles. Moet het spel alleen niet crashen. Ik ben elke keer te laks voor de red worm (moet alleen de Flawless Aetherium Schematic nog) en laatst had ik hem eindelijk crasht de game letterlijk als ik in de portal sta om te extracten... zzzzz :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BarendBotje
  • Niet online
Typhone schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 13:35:
[...]

Wat is je PS5 naam? Ik zal je adden als je wilt. Kan je helpen met alle schematics, red worm, u name it.
In de regel binnen 5 potjes heb je alles. Moet het spel alleen niet crashen. Ik ben elke keer te laks voor de red worm (moet alleen de Flawless Aetherium Schematic nog) en laatst had ik hem eindelijk crasht de game letterlijk als ik in de portal sta om te extracten... zzzzz :)
jappie1997NL, mocht ik ook mee mogen doen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

BarendBotje schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 14:15:
[...]

jappie1997NL, mocht ik ook mee mogen doen :)
Jazeker :).
Wat moet je allemaal nog hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarendBotje
  • Niet online
Typhone schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 15:09:
[...]

Jazeker :).
Wat moet je allemaal nog hebben?
Alle 'nieuwe' dingen sinds seizoen 2, alles daarvoor heb ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boedha
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:34

Boedha

Niks

Typhone schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 13:35:
[...]

Boedster is mijn PS5 naam.

Heb eigenlijk de epic en de level 2 crystal schematics nog niet, moet nog de elder sigal missie nog doen en de laatste act 4 missie van seizoen 2.

Tja, wat zullen we daar nou op zeggen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Ricmaniac schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 10:41:
Toevallig heb ik gisteren alle camo's bijgehouden die ik heb.

Gebruik 2 websites (MW2 wapens en MW3 wapens) nu ook een export van gemaakt.
Mooi overzicht welke camo's je mist en hoe je ze moet halen in grid vieuw :)

https://orion.emca.app = MW2
https://interstellar.emca.app = MW3
Wist niet dat die sites bestonden :P

Heb ooit eens een Google Excel doc gevonden, die heb ik steeds aangepast xD

https://docs.google.com/s...QjsUO8/edit#gid=567822326

Dit is momenteel mijn progressie in de game lol

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Nu lijkt het best dat ik veel gespeeld heb :/

Voor Season 2 is het 3 Dagen 13 uur en 7 min en totaal met pre-season en season 1 staat de teller op 12 dagen 1 Uur en 38 Min en het lijkt niet de AFK tijd.

toch speel ik niet elke dag maar ik heb wel eens een Zaterdag gehad waar ik samen met mijn CoD buddies toch bijna de hele dag hebben gespeeld vooral op de regenachtige weekenden. Vaak begin van een seizoen hebben we wel eens zo'n Zaterdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Romius
Master_duck schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 12:29:
[...]

ben nu ook bezig met act 3. maar sommige missies moet je echt grinden. en nu wordt ook nog eens je containment level verlaagt als je een exfil aanroept en geen exfil doet ( EXFIL farming ) daar gebruik je dus een low level operator voor.
Ik vroeg mij al af of die containment bugged was, dit wist ik dus niet. Soms heb je ook gewoon zo'n grote groep zombies rondrennen, dat je beter niet kan exfillen en even wachten op de volgende. Fijn dat je daar weer voor gestraft wordt, aangezien dat helemaal niks met elkaar te maken heeft, want je moet contracts doen voor containment..

Ik moet nu nog van de act 4? bad signal doen, maar dan moet de rest van de map ook voten ofzo? Beetje vaag verhaal. Tot nu toe wel alle acts solo kunnen doen, maar ik denk dat deze wel moeilijk is om solo te doen.

Als er nog animo voor een groepje zombies is, mijn xbox gamertag is Romius en Activision ID is Romius-NL, voeg mij gerust toe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jopio
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Derr_Hans schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 10:40:
[...]

Wist niet dat die sites bestonden :P
Ik gebruik hier de app CODmunity op m'n iPhone voor.
Hier zit een Camotracker ingebouwd, werkt super!

[ Voor 4% gewijzigd door Jopio op 22-03-2024 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vrankerik
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-01 13:15

vrankerik

't Leven is van de simpele.

en epic aether tool en een refind refined aetherium crystal in een reward rift krijg
lekker bezig, we snappen er geen bal van! just.i.c. 😱

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Jopio schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 11:31:
[...]

Ik gebruik hier de app CODmunity op m'n iPhone voor.
Hier zit een Camotracker ingebouwd, werkt super!
Oh dat is ook wel een goeie om naar te kijken :) wel handig namelijk in een mobile app :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martin0
Van het weekend weer aardig kunnen grinden op de skins.

Ik moet nog 3 forged skins dan heb ik deze allemaal en ben begonnen met de priceless skins en zit hier pas op 7 als ik niet de volledige focus heb hierop.
Sommige priceless skins zijn wel belachelijk makkelijk te halen ondanks dat het de 3e mastery skin is.

5 hipfire kills while moving met de lockwood 680. Die haal je letterlijk in de eerste 30 seconden van een match...

anyways Met een beetje geluk heb ik tegen het einde van de week interstellar skins voor 36 wapens

Twitch

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jopio
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
vrankerik schreef op zaterdag 23 maart 2024 @ 11:19:
[...]

lekker bezig, we snappen er geen bal van! just.i.c. 😱
Hebben we bij jou verhalen meestal ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zo. Battle Pass compleet, Emperor blij gemaakt (Toch wil ik liever Night Lords skins :9 ) dus voorlopig niet zoveel meer te doen.

Nu maar eens rustig zoveel mogelijk contracten doen in zombies. Die contamination levels vind ik eigenlijk wel een leuke toevoeging. Zeker omdat ik vrijwel altijd solo speel geeft het je net wat meer voordeel. En het geeft ook meer voldoening om dingen te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel op de Series X en zie bij beheren van de game vier content packs staan. Wat is dat en wat zit daarin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Had net ook nog even uurtje camo grind gedaan, 4 assault rifles gold gehaald waar ik alle 4 alleen nog de gold camo moest na die base 4 zeg maar. Ging wel lekker :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Romius
Nou, ben er wel ff klaar mee, 3 crashes in 3 dagen tijd, waardoor je steeds je spullen kwijt bent :X

Gelijk maar even van de Xbox af geknikkerd, 30 % schijfruimte vrijgemaakt O-)

[ Voor 3% gewijzigd door Romius op 26-03-2024 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarJunkyXL
Romius schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 00:12:
Nou, ben er wel ff klaar mee, 3 crashes in 3 dagen tijd, waardoor je steeds je spullen kwijt bent :X

Hier sinds twee weken ook. (Alleen dan PC, KBM speler) Denk dat 1 op de 10 potjes leuk zijn. Het is niet normaal meer in hoe moeilijke potjes ik gegooid wordt. De snelheid is niet tegenop te boksen. Erg jammer. Het spel is in de basis leuk. Heb het veel gespeeld en ben ook level 450. Maar het is voor mij dusdanig moeilijk om en frustrerend dat ik nu ook extra schuifruimte vrij heb. :-(

Ik haalde met Sniper Only wel echt plezier uit het spel en was goed uitgebalanceerd qua sweaty potjes. Maar dat was maar voor korte duur, helaas...

[ Voor 9% gewijzigd door CarJunkyXL op 26-03-2024 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
CarJunkyXL schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 11:45:
[...]

Hier sinds twee weken ook. (Alleen dan PC, KBM speler) Denk dat 1 op de 10 potjes leuk zijn. Het is niet normaal meer in hoe moeilijke potjes ik gegooid wordt. De snelheid is niet tegenop te boksen. Erg jammer. Het spel is in de basis leuk. Heb het veel gespeeld en ben ook level 450. Maar het is voor mij dusdanig moeilijk om en frustrerend dat ik nu ook extra schuifruimte vrij heb. :-(

Ik haalde met Sniper Only wel echt plezier uit het spel en was goed uitgebalanceerd qua sweaty potjes. Maar dat was maar voor korte duur, helaas...
Kwa movement heb ik niet eens zo veel problemen met het spel. Sliding is irritant en daardoor word ik vaker gekilled dan ik kill.
Waar ik meer moeite mee heb is:
Schoten lijken soms totaal niet geregistreerd te worden, als je gekilled word terwijl je schiet is je kogel vaak ook gewoon weg.

Maar mijn grootste irritatiepunt is dat ik soms mensen een hoek om zie springen, recht vooruit kijken en in een instant perfect 90% graden draaien om mij te killen.
Nu wil ik niet meteen zeggen dat het Aim assist of aimbot is maar het gebeurt zo vaak dat het niet meer leuk is.

Kom ook vaak genoeg tegen dat je gespawnkilled word en degene die schiet met perfecte accuratie heel het team ommaait. Lijkt af en toe echt auto aim.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimNomivaas
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
Romius schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 00:12:

Mooi ragequit wel meteeen uninstall haha... _/-\o_

Maar wel irritant die crashes man..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Martin0 schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 13:22:
[...]

Kwa movement heb ik niet eens zo veel problemen met het spel. Sliding is irritant en daardoor word ik vaker gekilled dan ik kill.
Schoten lijken soms totaal niet geregistreerd te worden, als je gekilled word terwijl je schiet is je kogel vaak ook gewoon weg.

Maar mijn grootste irritatiepunt is dat ik soms mensen een hoek om zie springen, recht vooruit kijken en in een instant perfect 90% graden draaien om mij te killen.
Nu wil ik niet meteen zeggen dat het Aim assist of aimbot is maar het gebeurt zo vaak dat het niet meer leuk is.

Kom ook vaak genoeg tegen dat je gespawnkilled word en degene die schiet met perfecte accuratie heel het team ommaait. Lijkt af en toe echt auto aim.
Dat zijn inderdaad de dingen die irritant zijn.
Sliden niet zo irritant, ik doe het ook en het werkt :P

Maar het hele ping is king slaat nergens op, hoe lager mijn ping hoe vaker mijn hits niet geregistreerd worden. De longbow heeft hip fire aimassist omdat het dus eerst een Marksman was, ze hebben echt laatste moment een sniper van gemaakt. Snipers hebben geen hip fire aim assist.

Dus ja die gasten draaien om en je bent gewoon dood terwijl je hits niet registreren of hoe vaak ik om de hoek pas dood gaat is ook vrij irritant.

Ik speel alleen small mosh pit tegenwoordig, dan is het minder irritant omdat er zo veel redenen zijn om daar dood te gaan. Dat dan voornamelijk alleen de Spawns ruk zijn en die zijn ook echt ruk en de ruk servers met die random lag spikes.

MW3 in basis speelt inderdaad lekker, alles er omheen is gewoon een cluster fuck aan bugs nieuw en oud en nieuwe bugs die ook weer oude bugs zijn met als kers op de taart ruk servers. Maar ja er is niet veel atlernatieven voor mij. XDefiant lijkt ook al goed te gaan, weer uit gesteld en is van Ubisoft dus 90% kans op ruk servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Derr_Hans schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 14:01:
[...]

Maar het hele ping is king slaat nergens op, hoe lager mijn ping hoe vaker mijn hits niet geregistreerd worden.
Hier helemaaal mee eens. Ik heb eigenlijk altijd een ping van 4 tot 6
Ik merk altijd wanneer ik dan op een locatie speel dat ik 24-40 ping heb mijn shots makkelijker raken. Alsof het door die hogere ping wat minder accuraat word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-08 13:48

rCk

Ik heb mij het eerste seizoen kostelijk vermaakt, tot seizoen 2 kwam en bij mij de fun er gewoon ineens vanaf was. Het blijft allemaal hetzelfde, de nieuwe maps niet heel speciaals, spawns klote… Uiteindelijk een hele tijd goed vermaakt op MWZ, maar ook na 1 seizoen heb je alle missies en ACTs wel compleet gemaakt, alles unlocked. Veel bugs en issues in MWZ die ook niet opgelost werden.

En wat blijft erover…? Een camo grind, die ik nou niet zo heel bijzonder speciaal vind.
Ik heb spijt dat ik de laatste BP “gekocht” heb met mijn COD Points, want ik was er ineens klaar mee.

Ik steek de tijd die ik af en toe heb liever in andere games (oa Dying Light 2, maar moet ik nog aan wennen). Afgelopen weekend GTA V – Single Player weer opnieuw begonnen, voor de 6e keer. Na zo lang niet gespeeld te hebben blijf ik mij verbazen hoe bijzonder dat spel is, zelfs na meer dan 10 jaar. Dus ik denk weer lekker nostalgisch GTA V spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViPER_DMRT
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10-09 14:42

ViPER_DMRT

Kung-Foo !

Houd er rekening mee, dat die sliders hun build maken voor hun gamestijl.

60 rounds mags zijn geweldig, maar zie liever 30 kogels in de tegenstander.
Spint 2 fire delay BAD BAD Movement speed, slide buff etc etc. in een 1v1 maak je geen kans met een Rambo-spec SMG/AR als de skills gematched zijn. Strafe speed, reload while sprint, aim while jump. Zeker met die kleine levels is het 30% inschatten wat gaat de tegenstander doen. Die kan helemaal fout als je daar misbruik van maakt :-)

Heb altijd 1 `FastAsF*ckBoi` build & een `Plan B` build. Zo vaak het verschil gemaakt terwijl het andere team simpelweg beter was.

PS: Monkey !

[ Voor 3% gewijzigd door ViPER_DMRT op 26-03-2024 15:41 ]

How many of you believe in telekinesis? Raise my hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TechNoobGamer
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 20-05 15:10
Even een vraagje.

Mijn man speelt veel COD Modern warfare 3.
Maar helemaal in het begin toen het spel net gedownload was en hij dus alles aan het instellen was heeft mijn broertje iets veranderd waardoor mijn man niet meer kan deelnemen aan de voice chat. Jullie kunnen je voorstellen dat veel spelers uit zijn team daar de schurft aan hebben, want hij kan niet communiceren met hun.

Ik heb al vanalles geprobeerd en filmpjes op youtube opgezocht, maar ik krijg het niet voor elkaar en hijzelf ook niet. Mijn broertje kan ik het helaas om bepaalde redenen niet vragen.

Mijn man zegt dat hij het alleen kan veranderen door zijn voortgang volledig te resetten, maar ik kan me bijna niet voorstellen dat je gemaakte keuzes in de instellingen niet gewoon altijd kunt veranderen.

Iemand een idee wat ik kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarJunkyXL
Martin0 schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 13:22:
[...]
.

Al deze punten had ik ook last inderdaad. Heel herkenbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master_duck
TechNoobGamer schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 18:05:
Even een vraagje.

Mijn man speelt veel COD Modern warfare 3.
Maar helemaal in het begin toen het spel net gedownload was en hij dus alles aan het instellen was heeft mijn broertje iets veranderd waardoor mijn man niet meer kan deelnemen aan de voice chat. Jullie kunnen je voorstellen dat veel spelers uit zijn team daar de schurft aan hebben, want hij kan niet communiceren met hun.

Ik heb al vanalles geprobeerd en filmpjes op youtube opgezocht, maar ik krijg het niet voor elkaar en hijzelf ook niet. Mijn broertje kan ik het helaas om bepaalde redenen niet vragen.

Mijn man zegt dat hij het alleen kan veranderen door zijn voortgang volledig te resetten, maar ik kan me bijna niet voorstellen dat je gemaakte keuzes in de instellingen niet gewoon altijd kunt veranderen.

Iemand een idee wat ik kan doen?
lijkt my dat push to talk is aangezet of zo iets. je kan in de optie kiezen tussen uit push to talk en always open. ik dacht dat dit in de audio instellingen zat van de game

maar check eerst dat de headset mic goed werkt bv met een Discord of ander programma. kan ook nog zo zijn dat de headset een mic mute knop heeft.

1 ding is zeker resetten van de game zou niet de opllosing zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 20-08 17:21
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TLOsfSqog5FhfShNGr0vTspB9ek=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hhTbEvJYh52TWkPVh07YMY3c.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenw
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15:58
Vraagje. Ik hem mw2 ook gespeeld en had een aantal skins gekocht. Net weer begonnen met mw3 vanwege wat oude vrienden. Is er een manier om de skins van mw2 naar mw3 te krijgen. Ik las iets van carry forward maar bij mij zien ik de skins uit mw2 niet verschijnen. Iemand een tip link on how to ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TvbkEw28P9bdVYqNsFb9tvYUmew=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jYRgTyi5npCOQq6iVIRzJoK6.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sZYxrcyZWr-6luA4B3aTE8cptZY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Te4HvSQIvmnfCaa8yNWgV2hz.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martin0
Gebaseerd op hoe de nieuwe wapens er uit zien van boven naar beneden:
SMG
Sniper
Melee
AR (bal27 was al eens een wapen in advanced warfare geloof ik)

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Martin0 schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 14:26:
[...]

Gebaseerd op hoe de nieuwe wapens er uit zien van boven naar beneden:
SMG
Sniper
Melee
AR (bal27 was al eens een wapen in advanced warfare geloof ik)
De Sniper is ook Advanced Warfare, de SMG ook een oude wapen, of deze ook uit AW is weet ik niet aangezien ik CoD speel sinds Warzone 1 :P

Hoop nieuwe mappen voor MP iig (Warzone/MWZ speel ik niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zaander
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-07 14:55
ik zag dit voorbij komen op X:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2SDoHvRq9_LLMvApyn7g5AYBlq4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/HEojHj3dHzCPDpC0vSdvKtXg.png?f=user_large

Don’t go around the mountain but go over the mountain

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Derr_Hans schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 14:30:
[...]

De Sniper is ook Advanced Warfare, de SMG ook een oude wapen, of deze ook uit AW is weet ik niet aangezien ik CoD speel sinds Warzone 1 :P

Hoop nieuwe mappen voor MP iig (Warzone/MWZ speel ik niet)
6 Nieuwe mappen inderdaad. De namen komen me niet bekend voor dus of ze nieuw nieuw zijn weet ik niet, kunnen ook reworks zijn.

Moet overigens ook zeggen dat ik benieuwd ben naar de nieuwe perks en equipment.

Ik vrees alleen wel voor de naam: Mine. Krijg gelijk vibes van Oh leuk nieuw shiny toy voor de campers

[ Voor 17% gewijzigd door Martin0 op 28-03-2024 15:54 ]

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!
6 nieuwe multiplayer maps doen ze wel netjes. Meestal is het 2 en 1 inseason ofzo.

Btw: dat tweede plaatje is van vorig jaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Ik moet zeggen dat ik erg struggle met de laatste forged challenge.
Penetration kills met de KATT.

Na meerdere potjes gisteren zit ik pas op 3 van de 15.
Heb ook meerdere gamemodes geprobeerd, maar verwacht dat het voornamelijk komt, omdat mijn reactie tijd te traag is of omdat ik een te lage ping heb waardoor server raar reageert zoals eerder aangegeven in dit topic dat een lage ping meer een straf is dan een zegen.

Anyways we zullen gestaagd doorgaan, Zit al wel op 11 priceless skins dus die gaat wel rustig door.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 10-09 10:12
Voorheen een best fanatieke cod speler (pc), maar sinds enkele jaren, waaronder de vorige MW II uit 2022, alleen de singleplayer gespeeld en niet echt mulitplayer (ps5). Nu heb ik gisteren MW III voor de ps5 gekregen (nieuw), maar deze cover is in het italiaans en het plastic is al van de disc af dus retourneren kan niet meer gok ik. Ik neem aan dat ik gewoon de engelse taal kan selecteren en dat dit niks uit maakt voor de game? Heb namelijk nu wel weer zin om ook de multiplayer weer op te pakken :)

[ Voor 7% gewijzigd door theman36 op 29-03-2024 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martin0 schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 08:32:

Heb ook meerdere gamemodes geprobeerd, maar verwacht dat het voornamelijk komt, omdat mijn reactie tijd te traag is of omdat ik een te lage ping heb waardoor server raar reageert zoals eerder aangegeven in dit topic dat een lage ping meer een straf is dan een zegen.

Anyways we zullen gestaagd doorgaan, Zit al wel op 11 priceless skins dus die gaat wel rustig door.
Lekker links laten liggen die katt. Je hoeft die niet forged te halen om verder te kunnen.
De nieuwe Guns tellen ook mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Blijf het krom vinden die battlepas tokens.
speel je 45 minuten tot 1 uur en 15 minuten zombies dan krijg je er net zoveel battlepass voortgang bij als 1 potje shipment24.

Had afgelopen seizoen bijna alleen maar zombies gespeeld en zit nog op 70 procent.
Gister ff met een maatje toch maar wat multiplayer gedaan en zit nu op 85 procent.
Ga het denk ik net redden.
Tussendoor nog de camco challenges gedaan/

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wii4all schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 12:10:
Blijf het krom vinden die battlepas tokens.
speel je 45 minuten tot 1 uur en 15 minuten zombies dan krijg je er net zoveel battlepass voortgang bij als 1 potje shipment24.

Had afgelopen seizoen bijna alleen maar zombies gespeeld en zit nog op 70 procent.
Gister ff met een maatje toch maar wat multiplayer gedaan en zit nu op 85 procent.
Ga het denk ik net redden.
Tussendoor nog de camco challenges gedaan/
Het is nu triple double weekend, dus gaan met die banaan :P

Ik dacht trouwens dat je tokens krijgt op basis van de speelduur. Dus langer ingame is sneller tokens. Kreeg namelijk het idee dat als ik zombies speelde (gewoon solo) het dan altijd een stukje sneller ging dan gewoon MP. Wel extracten, maar dat verder volgens mij juist weer geen invloed op de tokens.

Wellicht is mijn theorie volledig onjuist hoor, dat is ook goed mogelijk.

[ Voor 4% gewijzigd door Vrijdag op 29-03-2024 12:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martin0
Chelseamarre123 schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 11:41:
[...]

Lekker links laten liggen die katt. Je hoeft die niet forged te halen om verder te kunnen.
De nieuwe Guns tellen ook mee
Klopt Ik heb nu 45 van de 46 beschikbare Forged skins maar wil alle camo challenges completen :P

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Vrijdag schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 12:21:
[...]

Het is nu triple double weekend, dus gaan met die banaan :P

Ik dacht trouwens dat je tokens krijgt op basis van de speelduur. Dus langer ingame is sneller tokens. Kreeg namelijk het idee dat als ik zombies speelde (gewoon solo) het dan altijd een stukje sneller ging dan gewoon MP. Wel extracten, maar dat verder volgens mij juist weer geen invloed op de tokens.

Wellicht is mijn theorie volledig onjuist hoor, dat is ook goed mogelijk.
Ja klopt dat hadden we al gezien vandaar dat we gister nog even online zijn gegaan.

Wij doen vaak de 45 min. ronde bij zombies en dan nog een aether rift. Ben je ongeveer iets meer dan 1 uur bezig. Je krijgt dan ongeveer 70 procent van 1 token ongeveer. Ik heb het idee dat als ik in dezelfde tijd ongeveer 4 a 5 shipment potjes speel dat ik veel meer 'tokens' krijg.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Romius
Het zal binnenkort wel generfd worden, maar de SVA45 met Jak flamethrower is bizar krachtig in MWZ, zelfs al in rare met PaP2. Veel fijner om gewoon die zombies weg te vagen, dan alleen maar rennen & decoys gooien.

Maar een beetje knappe loot na 10 contracts in tier 3, ho maar.

[ Voor 12% gewijzigd door Romius op 30-03-2024 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:19
Blijven die BP tokens trouwens geldig voor een nieuw seizoen? Heb er nu een bunch maar er zit niks meer in het seizoen dat ik wil halen. Dus wil de tokens bewaren voor het volgende seizoen…

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nee tokens raak je kwijt. Je kan het beste ze maar gewoon opmaken. Kies dan voor logische dingen zoals andere tokens en coins of wapens/blueprints.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:56

Sandyman538

SandstorM [148839]

Herkenbaar, maar gisteren toch priceless camo gehaald. Enige twee tips die ik voor je heb, op map meat heb je die lange gang met op het einde zo'n klein hokje, daar staan en een snapshot grenade de gang in, achter de muur gaan staan en killen (ik speel op hardcore). Tip 2 in stash house heb je zo'n badkamer met een bad. Als je in het bad gaat staan kun je door het douchegordijn schieten (en kijken) en die tellen ook mee. Zo heb ik het uiteindelijk gehaald. Klote camo.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaufje
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 23-04 17:21

Terminal in het vliegtuig gaan zitten, eventueel snapshot grenades of enemy pingen, bukken en schieten maar, of binnen beneden gaan zitten campen en wachten tot je er 1 bij het raampje ziet, onder het raampje en bats. Of je gaat in het winkeltje en wacht tot er 1 in de cockpit komt. Zo heb ik ze toen gedaan, geloof 3 potjes ofzo. Hardcore mode werkt altijd wel mee, standaard one shot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Gold 3 nu in warzone. Wil toch nog even platinum halen voordat het seizoen stopt :P maarja nog maar 2 dagen dit seizoen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-09 10:48

Louw Post

Cerenas

Ricmaniac schreef op zondag 31 maart 2024 @ 22:43:
Gold 3 nu in warzone. Wil toch nog even platinum halen voordat het seizoen stopt :P maarja nog maar 2 dagen dit seizoen..
Haha zit in precies hetzelfde bootje. Heb nog 31SR nodig voor Platinum 1, morgen gelukkig vrij, moet lukken zou ik zeggen. Voor het eerst dat ik ranked heb gespeeld in CoD, kijken wat ik in het volgende seizoen kan halen.

Van wat ik begrijp krijg je de Ranked rewards van het hoogste rank wat je hebt gehad aan het einde van het seizoen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Ga het niet meer redden denk ik. kom elke keer met zulk slechte mensen. Zonder grappen heb ik als enige kills de laatste 5 potjes.

En placen niet hoger dan top 7 eigenlijk .. en dan win je 12-15 punten.. als je dan 1 keer heel slecht gaat verlies je gelijk 30 punten ofzo.

Morgen ook kantoordag dus sowieso geen tijd meer :P

[ Voor 9% gewijzigd door Ricmaniac op 01-04-2024 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-09 10:48

Louw Post

Cerenas

Ricmaniac schreef op maandag 1 april 2024 @ 21:43:
Ga het niet meer redden denk ik. kom elke keer met zulk slechte mensen. Zonder grappen heb ik als enige kills de laatste 5 potjes.

En placen niet hoger dan top 7 eigenlijk .. en dan win je 12-15 punten.. als je dan 1 keer heel slecht gaat verlies je gelijk 30 punten ofzo.

Morgen ook kantoordag dus sowieso geen tijd meer :P
Ah helaas! Randoms zijn echt vreselijk soms. Als ik solo queue is het voor mij 50/50 dat er 1 iemand blijft campen in een huisje of tunnel en totaal niet verplaatst, een ander die solo op pad gaat. Zo goed als nooit echte communicatie, mocht iemand z'n microfoon wel aanhebben is het vaak een console speler die open mic heeft met superveel achtergrond lawaai (of zit te eten oid haha).

1 op de 10 potjes dat je eens een prima teammate hebt, maar dan alsnog weinig tot geen communicatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Louw Post schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 10:55:
[...]
mocht iemand z'n microfoon wel aanhebben is het vaak een console speler die open mic heeft met superveel achtergrond lawaai (of zit te eten oid haha).
Ja hahah heeeel hinderlijk dat. Of gewoon zo'n guy met open mic waar je ze moeder spaans op de achtergrond hoort schreeuwen de hele tijd :P

Heel bijzonder dat die mensen open mic aan hebben.

Maargoed ik accepteer het maar gewoon dat ik gold blijf dit seizoen :P Volgend seizoen beter. Dan had ik het maar eerder moeten doen dit seizoen.. eigen schuld haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Ik heb volgens mij ooit het volume van de mic helemaal dicht gezet. Ik speel dan ook geen ranked. Heb ook helemaal geen zin om een 12 jarig jochie in mijn oren te horen schreeuwen heel de match.

Voor de Katt challenge, Ik heb van het weekend nog geprobeerd maar helaas geen progressie gemaakt.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keesknd
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 10-09 07:51
Wanneer komt het nieuwe seizoen online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Romius
Keesknd schreef op woensdag 3 april 2024 @ 14:12:
Wanneer komt het nieuwe seizoen online?
Toen ik gisteravond online was, was het nog 18 uur, dus ik gok iets van 18.00 vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
De update zelf {bestanden} zullen ook pas vanaf 1800 gedownload en geïnstalleerd kunnen worden?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cri0s
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11-09 11:42
Ik heb net vanaf het werk de update vast aangezet. Op PS5 29.3 GB.
Wil na het eten wel gelijk droppen bij Chemical. :D

BrilnerdNL @ Twitch Instagram: BrilnerdNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Meestal begint in COD het nieuwe seizoen altijd om 20:00 .. en de vorige loopt wat eerder af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CousinBoneless
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16:27
1800 uur staat op de officiele sites.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
cri0s schreef op woensdag 3 april 2024 @ 16:48:
Ik heb net vanaf het werk de update vast aangezet. Op PS5 29.3 GB.
Wil na het eten wel gelijk droppen bij Chemical. :D
Vergeet niet ook nog de MP packs te downloaden. Dat krijg ik in elk geval altijd voor mijn kiezen.

/Edit: Dat is dus de MP pack voor MW3 en de shared content pack 2 van MW2.Alles bij elkaar ook weer zo'n 34Gb. Joy.

Het downloaden is meestal het issue niet trouwens. Het installere en kopiëren daarentegen... :')
PS4 peasant-race :+

[ Voor 11% gewijzigd door Vrijdag op 03-04-2024 19:23 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Allemachtig, die filmpjes van de battlepass en het nieuwe seizoen zijn wel echt "We willen graag Fortnite zijn zonder Fortnite te zijn" :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Vrijdag schreef op woensdag 3 april 2024 @ 21:45:
Allemachtig, die filmpjes van de battlepass en het nieuwe seizoen zijn wel echt "We willen graag Fortnite zijn zonder Fortnite te zijn" :')

Hoe pijnlijk is dit?

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• CousinBoneless
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16:27
"Modern Warfare" |:(

Laat ze aub een functie toevoegen dat je puur de basis of sort-off realistische skins ziet. Dan mogen alle 12- en 13-jarigen zelf kiezen of ze dat soort flauwekul willen aanzetten of niet. Dit verpest voor mij een deel van de fun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

CousinBoneless schreef op donderdag 4 april 2024 @ 09:28:
[...]

Laat ze aub een functie toevoegen dat je puur de basis of sort-off realistische skins ziet. Dan mogen alle 12- en 13-jarigen zelf kiezen of ze dat soort flauwekul willen aanzetten of niet. Dit verpest voor mij een deel van de fun.
Ik zou Call of Duty weer gaan spelen als ik die meuk (desnoods tegen betaling) uit kan zetten.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kleine stap van Snoop Dog en die "blunts pack". Maar nog steeds heel erg :') inderdaad. Maar één van de eindskins in deze battlepass is ook een wolf masker. En dan niet eens een klein maskertje, nee, ter grootte van een lampenkap :')

[ Voor 4% gewijzigd door Vrijdag op 04-04-2024 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mog schreef op donderdag 4 april 2024 @ 09:31:
[...]

Ik zou Call of Duty weer gaan spelen als ik die meuk (desnoods tegen betaling) uit kan zetten.
CousinBoneless schreef op donderdag 4 april 2024 @ 09:28:
[...]

Gaat echt nooit gebeuren. Al die ijdelheidsitems bestaan bij de gratie dat anderen dat kunnen zien.

Ik had eigenlijk wel hoop dat xDefiant wat zou worden, maar daar zie ik de enshittificatie ook wel komen. En het is voorlopig nog steeds niet uit.

Vooralsnog ben ik maar begonnen aan Zombies. Gek genoeg zijn daar wel vaak teamleden die lekker samenwerken, reageren op pings en elkaar ook items geven. Ook zonder mic/voicechat gaat dat eignelijk verbazingwekkend goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master_duck
Vrijdag schreef op donderdag 4 april 2024 @ 11:40:
[...]

[...]

Vooralsnog ben ik maar begonnen aan Zombies. Gek genoeg zijn daar wel vaak teamleden die lekker samenwerken, reageren op pings en elkaar ook items geven. Ook zonder mic/voicechat gaat dat eignelijk verbazingwekkend goed.
dat is wat ik ook merk, ik denk dat zombie community veel opener is. zelfs als je solo speelt is er wel iemand die je helpt als je down bent. enige nadeel is dat zone 3 heel druk is. soms zo druk dat alle contracten weg zijn.

ik hoor ook dat de developers ( Treyarch )met zombies klaar zijn. maar dat de developers van de multiplay versie de ontwikkeling overnemen. volgende release wordt je stach size uitgebruid van 10 naar 20. en de essens hoeveelheid bij extraxstion zal lijden voor snellere cooldown van je schema's wat nu ook zo is voor je wapens recovery

wat ik een leuke toevoeging zou vinden is dat er random een massive zombie horde kan spawnen. exht van weg wezen hier. dat echt bijna onmogelijk is te stoppen.
ook zou het een speel optie voor rescue en extraction, dat je gesneuvelde operators ophaal in een zeer uitdagende omgeving. (storm, hordes, lv4 of lv 5 zombies)

[ Voor 15% gewijzigd door Master_duck op 05-04-2024 09:34 ]

Pagina: 1 ... 24 ... 28 Laatste