Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 05:40
freaky35 schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 19:19:
[...]

welke modus?

Ik heb geen last op de pc met multiplayer stashhouse bv

game files al gecheckt?
Na opnieuw opstarten en andere modus kiezen deed ie het weer. Had quick start met S&D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-06 16:16
Ben benieuwd of ze de hordepoint gaan updaten deze week met de honden ipv de armored zombies (of beide).

Vind het wel makkelijk dat je alles kan collecten in MP ipv Zombies.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bones gaan wel makkelijk in zombies. Maar skulls heb ik daar nog niet gevonden. Ook niet van specials. Iemand een idee waar ik die kan vinden?

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarendBotje
  • Registratie: December 2019
  • Niet online
Vrijdag schreef op maandag 12 februari 2024 @ 17:01:
Bones gaan wel makkelijk in zombies. Maar skulls heb ik daar nog niet gevonden. Ook niet van specials. Iemand een idee waar ik die kan vinden?
Warzone 😄

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martin0
Vrijdag schreef op maandag 12 februari 2024 @ 17:01:
Skulls krijg je van de Armored Zombies. Die zitten in normaal zombies als in hordepoint (al is die na vandaag wel weg).

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Ja de volgende event is Hordepoint met Honden, verwacht dat je daar ook gewoon de skulls en bones zult krijgen mocht je deze gemist hebben.

Hordepoint is wel een leuke event, LMG met veel kogels en raggen. Moet nog wat LMG Charms halen dus is de perfecte event ervoor om alvast wat kills van de 1000 te halen. In de small map mosh pit zijn LMG gewoon te traag, alleen nog de 2 TAQ LMG's te gaan dan is deze catagorie ook klaar.

[ Voor 5% gewijzigd door Derr_Hans op 13-02-2024 09:29 ]

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Speel ik niet :P blijf wel bij hordepoint denk ik.

Die Swarm sub machine met akimbo stock en 100 patronen is daar best fijn in. Combineren met die smg secondary ook met akimbo en heel hard gaan.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martin0
Derr_Hans schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 09:28:
Ja de volgende event is Hordepoint met Honden, verwacht dat je daar ook gewoon de skulls en bones zult krijgen mocht je deze gemist hebben.

Hordepoint is wel een leuke event, LMG met veel kogels en raggen. Moet nog wat LMG Charms halen dus is de perfecte event ervoor om alvast wat kills van de 1000 te halen. In de small map mosh pit zijn LMG gewoon te traag, alleen nog de 2 TAQ LMG's te gaan dan is deze catagorie ook klaar.
Pffft Ik was gisteren aan het spelen op die nieuwe house map tegen een team waar 3 man constant zaten te campen op 2 a 3 punten op de map met LMG's enkel kogels spammen.
Normaliter is dit niet zo erg maar ik speel zo goed als alleen maar HC waar nagenoeg iedere kogel een one shot is.

Was zo irritant om tegen te spelen.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Waarschijnlijk de Kill 2 without releasing camo grind :P

Het lawaai alleen al is vervelend, in de Hordepoint heb ik ook een LMG maar dan zet ik wel het geluid zachter,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Ah fair, maakt het niet minder irritant al moet ik die grind ook nog gaan doen.
Ben nu voornamelijk bezig om alle wapens eerst naar max level te krijgen.

Vind het wel nasty wat ze met die xpr sniper gedaan hebben, Max level is omhoog gegaan en daarmee ook de challenge 1 level naar boven gezet.

Twitch

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• CosmoKramer
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-11-2024
Ik heb de game twee maanden intensief gespeeld en gisteren verkocht - en ik ben blij toe. Ik merkte dat ik na de camo- en battlepassgrind steeds vaker na een speelsessie het gevoel had dat ik mijn tijd had verspilt en niks nieuws had ervaren. Het lukte me niet om de game weg te leggen en te beginnen aan de RE4-remake die op de plank ligt. Kortom: tijd om actie te ondernemen en de game dus te verkopen.

Eerlijk gezegd best wel vervelend hoe ze alles uit de kast trekken om je verslaafd te maken aan de game. Je moet er mee om kunnen gaan en ik weet zeker dat veel mensen dat niet kunnen.

I'm at the corner of first, and first. Wait a minute. How can the same street intersect with itself? I must be at the nexus of the universe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06-06 11:45

rCk

CosmoKramer schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 12:15:
Ik heb de game twee maanden intensief gespeeld en gisteren verkocht - en ik ben blij toe. Ik merkte dat ik na de camo- en battlepassgrind steeds vaker na een speelsessie het gevoel had dat ik mijn tijd had verspilt en niks nieuws had ervaren. Het lukte me niet om de game weg te leggen en te beginnen aan de RE4-remake die op de plank ligt. Kortom: tijd om actie te ondernemen en de game dus te verkopen.

Eerlijk gezegd best wel vervelend hoe ze alles uit de kast trekken om je verslaafd te maken aan de game. Je moet er mee om kunnen gaan en ik weet zeker dat veel mensen dat niet kunnen.
Sterke keuze, is misschien ook wel de meest verstandige. Ik heb eigenlijk zoveel games nog op de stapel liggen om te spelen, of verder te ontdekken, terwijl ik toch elk jaar weer zwicht voor COD en door blijf spelen.

Ook omdat het gezellig is, speel geregeld online met vrienden (laatste tijd vooral Zombies), maar ondanks dat... Er is zoveel meer te spelen.

MIsschien leg ik hem nu even apart tot er een update in de zombiemode komt.

• Derr_Hans
  • Niet online
Gewoon wat anders spelen, vooral een game als CoD waar alles wat je behaald met een jaar te niet is gedaan omdat alles en iedereen naar de volgende CoD gaat inclusief je zelf.

2 Maanden intensief spelen voor wat Camo's hoeft natuurlijk niet, ze zetten alles in op de FOMO en daar zijn heel veel mensen gevoelig voor. Niet zo zeer een verslaving, maar zodra je inziet dat een camo van een event niet het spel maakt dan ga jij jezelf beter voelen en ga je spelen voor de fun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06-06 06:59
Ik dacht gisterenavond even een potje COD te spelen. Waar ik gisteren in de middag nog gewoon kon inloggen, kreeg ik nu een melding op mijn PS5 dat ik mezelf moest aanmelden bij Activision.
Vreemd, want dat heb ik hiervoor nooit gedaan. Naar mijn ben ik vanaf dag 1 van dit spel altijd automatisch ingelogd op mijn PS account.
Nu heb ik in het verleden op de Xbox wel eens een Activision account aangemaakt en naar heel veel moeite is het me eindelijk gelukt om in te loggen.
Ondanks dat ik meteen mijn PS account gekoppeld heb aan mijn Activision account, ben ik al mijn progressie kwijt.
Ik begin met alles dus weer op level 1. Vooral qua wapens enorm irritant.
Meer mensen die hier tegenaan zijn gelopen en nog belangrijker, is het jullie wel gelukt zonder je progressie te verliezen?

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blauwedraak
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 07-04-2024
steefje schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 10:06:
Ik dacht gisterenavond even een potje COD te spelen. Waar ik gisteren in de middag nog gewoon kon inloggen, kreeg ik nu een melding op mijn PS5 dat ik mezelf moest aanmelden bij Activision.
Vreemd, want dat heb ik hiervoor nooit gedaan. Naar mijn ben ik vanaf dag 1 van dit spel altijd automatisch ingelogd op mijn PS account.
Nu heb ik in het verleden op de Xbox wel eens een Activision account aangemaakt en naar heel veel moeite is het me eindelijk gelukt om in te loggen.
Ondanks dat ik meteen mijn PS account gekoppeld heb aan mijn Activision account, ben ik al mijn progressie kwijt.
Meer mensen die hier tegenaan zijn gelopen en nog belangrijker, is het jullie wel gelukt zonder je progressie te verliezen?
In dit verhaal herken ik me niet. Bij mij werd alles overgezet vanuit de cloud. Ik heb zelfs wapens uit Modern Warfare 4 in mijn game. Waarschijnlijk heb je je account verkeerd gekoppeld door herhaaldelijk verkeerde wachtwoorden in te voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Merijn
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 00:32
steefje schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 10:06:
Je bent voorheen ingelogd geweest op een ander account, misschien snel aangemaakt toen je hem voor de eerste keer ging spelen.

Activision contacteren kan je in ieder geval vergeten. Het Activision account wat ik gebruik op de xbox is gekoppeld aan een ontzettend oud mailadres waar ik al 10 jaar geen toegang meer tot heb. Nu wil ik mijn Xbox account koppelen aan hetzelfde account als ik gebruik op de PS5 maar dat lijkt onmogelijk.
Er is simpelweg geen enkele manier om in contact te komen met Activision.

Untappd: Kapitein_Merijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Ik ben inmiddels klaar met de 2e week van de zombies event en ook de harbringers event ben ik al klaar mee.

Was best wel een grind maar opzich leuk om te doen omdat ik enkel dingen gebruikt heb die ik normaal niet gebruik

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Vond de 2 week Hordepoint erg frustrerend, de eerst was tof.
Maar nu was het een sweat fest and met veel portjes waar ik maar 9 a 11 van die skulls kreeg was ik blij dat het over was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bluebe
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 05-06 21:36

Bluebe

Roar

Ik speel alleen multiplayer en vanavond alle Mastery camo's voor alle MWIII wapens geunlocked. Sommige wapens zijn echt wel een grind, zoals de Stormender en alle wapens die penetration kills nodig zijn. Battle pas gaat voor mijn gevoel dit seizoen ook weer erg snel, alweer op 42%.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jhs2Tc3bqCS-UMcCtjHDVqCfu0w=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FESeZNUM4M8VKmqmeL8pgo1X.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
nice :)

Battlepass tot aan lvl 50/55 vond ik snel gaan.
Maar daarna voelt het toch wel wat trager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Laatst online: 06-06 06:59
Kapitein Merijn schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 14:04:
[...]

Je bent voorheen ingelogd geweest op een ander account, misschien snel aangemaakt toen je hem voor de eerste keer ging spelen.

Activision contacteren kan je in ieder geval vergeten. Het Activision account wat ik gebruik op de xbox is gekoppeld aan een ontzettend oud mailadres waar ik al 10 jaar geen toegang meer tot heb. Nu wil ik mijn Xbox account koppelen aan hetzelfde account als ik gebruik op de PS5 maar dat lijkt onmogelijk.
Dat zou op zich een logische gedachte zijn en ik heb er nog extra naar gezocht. Ik heb nog een aantal andere mailadressen, maar nergens op deze mailadressen heb ik iets met Playstation dan wel Activision gedaan.
Ik blijf zoeken, tegen beter weten in, maar vrees dat ik gewoon opnieuw kan beginnen.
Het herhaaldelijk intypen van foutief wachtwoord zoals ook werd voorgesteld, kan ik uitsluiten. Daar ben ik redelijk bedreven in namelijk

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martin0
Derr_Hans schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 18:50:
Vond de 2 week Hordepoint erg frustrerend, de eerst was tof.
Maar nu was het een sweat fest and met veel portjes waar ik maar 9 a 11 van die skulls kreeg was ik blij dat het over was.
Ik haalde toch wel gemiddeld 25 a 30 skuls per match denk ik. Vond het een mindere grind dan week 1 maar beleef nog steeds wel plezier aan de gamemode. Ben benieuwd hoe ze die grote jongens gaan implementeren voor week 3.

De battlepass bij mij is rond 37% alweer. Gaat niet super snel ofzo maar lig op schema om hem geheel te halen voor het einde van dit seizoen.
Bluebe schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 21:34:
Ik speel alleen multiplayer en vanavond alle Mastery camo's voor alle MWIII wapens geunlocked. Sommige wapens zijn echt wel een grind, zoals de Stormender en alle wapens die penetration kills nodig zijn. Battle pas gaat voor mijn gevoel dit seizoen ook weer erg snel, alweer op 42%.

[Afbeelding]
Netjes!!
Bij mij gaat de grind gestaagd verder, ik focus me op dit moment op het max levelen van iedere gun waarbij voornamelijk de marksman en snipers een hassle zijn,
Er zijn maar weinig maps waar de sniper echt goed voelt anders dan de xpr.
De marksman gaan een stuk beter gelukkig.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Martin0 schreef op maandag 19 februari 2024 @ 09:59:
[...]

Ik haalde toch wel gemiddeld 25 a 30 skuls per match denk ik. Vond het een mindere grind dan week 1 maar beleef nog steeds wel plezier aan de gamemode. Ben benieuwd hoe ze die grote jongens gaan implementeren voor week 3.
Nou wat ik merkte is dat echt alleen de skulls van de honden telden voor event.
In een goed portje waar ons team 70 a 80 skulls verzameld heeft tellen er maar 25 tot 30 voor het event.

Als je dan veel vuldig in portjes komt waar het een sweatfest is, dan is het echt heel frustrerend.

Maar ja, ben benieuwd hoe ze die Mimics gaan doen.
Netjes!!
Bij mij gaat de grind gestaagd verder, ik focus me op dit moment op het max levelen van iedere gun waarbij voornamelijk de marksman en snipers een hassle zijn,
Vind 2 van de 4 Marksmen Rifles wel ok, de andere 2 vind ik niet heel fijn mee te spelen.
De Fire rate is traag van die Interceptor en Enforcer bijvoorbeeld, de eerste schot is belangrijk om een kans te hebben. De Snipers ongeacht of je een quickscoper bent of niet vond ik fijner, minder hit markers en meer one shot potential zelfs als je een "sniper" sniper bent. Alleen dan is de longbow wat lastiger want de one-shot is op afstanden alleen met headshots.

Ik ben bezig met die Mastery Charm, heb nog 7 Wapens te gaan voor de 36 wapens.
Nu bezig met de SMG's en daarna de AR's en dan is het klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluebe

Bluebe

Roar

Martin0 schreef op maandag 19 februari 2024 @ 09:59:
Netjes!!
Het levelen gaat een stuk sneller als je Hardcore speelt omdat de time to kill een stuk lager ligt. Vooral met een marksman rifle of sniper kill je eigenlijk alles 1 shot. Als je dan het filter zet op small maps (Meat, Shipment, Rust, Stash house) dan gaat het vrij vlot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Bluebe schreef op maandag 19 februari 2024 @ 10:35:
[...]

Het levelen gaat een stuk sneller als je Hardcore speelt omdat de time to kill een stuk lager ligt. Vooral met een marksman rifle of sniper kill je eigenlijk alles 1 shot. Als je dan het filter zet op small maps (Meat, Shipment, Rust, Stash house) dan gaat het vrij vlot.
Ik speel vrijwel alleen Hardcore. Enkel voor de melee wil ik nog wel eens normaal spelen omdat de melee vrijwel altijd 1 shot is maar je meer survivabilty hebt.

Snipen op small maps vind ik lastiger dan op de grote maps als Derail bvb maar ik ben ook meer een sniper sniper dan een quickscope sniper.

De markman rifles zijn in HC ook vrijwel altijd een one shot waardoor die ook wel lekker spelen.

Zo snel uit mijn blote hoofd wat nog naar max level moet van de 44 wapens:
3 snipers
3 ARs
4 SMG
3 LMG
2 Marksman

Na thuis komen en even spelen:
3 snipers
2 ARs
4 SMG (waren er 5)
3 LMG
2 Marksman

Dus nog 14 guns te gaan :D

[ Voor 6% gewijzigd door Martin0 op 19-02-2024 22:18 ]

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Komt dit weekend overigens een Double XP weekend aan.

Met een beetje geluk heb ik alle guns met een beetje grinden max level.

Twitch

• Jjjb
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 06-06 08:41
Martin0 schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 21:00:
Komt dit weekend overigens een Double XP weekend aan.

Met een beetje geluk heb ik alle guns met een beetje grinden max level.
Alleen MP of ook warzone ?

• Master_duck
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 03-06 13:09
Kapitein Merijn schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 14:04:
[...]

ik kan nog wel in mijn activision account maar de mails komen niet meer aan. (wel toegang tot de mail) maar kna dus de mail niet veranderen van mijn account. activision support help je niet maar ik vind dit op hun site:

If you wish to unlink an account due to a lost password or an email account you can no longer access, follow the steps below to reset the password or email address for your Activision account.
Go to the Activision account login page.
Choose the platform account you wish to use to log in, and you'll be redirected to the platform's login page.
Log in to your platform account, and you'll be redirected back to the Activision website.
Hover over your Display Name at the top of the page and select BASIC INFO.
Select EDIT next to your password.
Enter a new password, reenter the same password, then select SAVE.
In the pop-up, select the same platform you chose in Step 2.
Return to BASIC INFO and select EDIT next to the email address.
Enter a valid email address you can access and select SAVE.
In the pop-up, enter your new password from Step 6.

ik durf het eigenlijk niet. vanwege in game progressie.

• Kapitein Merijn
  • Registratie: Maart 2012
Master_duck schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 11:52:
[...]

Enter a new password, reenter the same password, then select SAVE.

ik durf het eigenlijk niet. vanwege in game progressie.
Bij deze stap vraagt hij al om het mailadres te verifiëren dus dit werkt helaas niet.

Echt absurd dat het onmogelijk is om in contact te komen met Activision.

Untappd: Kapitein_Merijn

• Martin0
Jjjb schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 09:25:
[...]

Alleen MP of ook warzone ?
In ieder geval MP. Ik speel geen Warzone dus daar durf ik het niet ovor te zeggen

Twitch

• Hpsmart
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 21:33
Ik heb een probleem met de Cruise Missle als ik deze na een killstreak haal. Dat ding is met geen mogelijkheid te bedienen… ik speel overigens op de Xbox Series X. Heb ook al gekeken in de changelog van de nieuwe update, maar kon niks vinden… Hebben er meerdere mensen hier last van?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Master_duck
Hpsmart schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 16:27:
Ik heb een probleem met de Cruise Missle als ik deze na een killstreak haal. Dat ding is met geen mogelijkheid te bedienen… ik speel overigens op de Xbox Series X. Heb ook al gekeken in de changelog van de nieuwe update, maar kon niks vinden… Hebben er meerdere mensen hier last van?
kan het bevestigen, kan dat ding niet meer besturen. ik speel op de pc battlenet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:16

Typhone

Who Dares Wins

Nog meer PS5 gebruikers met de melding Unable to Login: Minot Hawthorne?

Kan wel multiplayer maar geen zombies. Ben level 1 (was 308).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TFZ61
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:51
Typhone schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 13:49:
Nog meer PS5 gebruikers met de melding Unable to Login: Minot Hawthorne?

Kan wel multiplayer maar geen zombies. Ben level 1 (was 308).
Ook op de PC last van, ben rang 292, nu 1 :) Speel veel Zombies met vrienden, maar daar komen we niet in. MP kan wel, maar ook na aantal potjes blijft het rang 1.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Nee zombies blijft bij mij ook hangen zodra ik het laadscherm zie komen. MW3 in het rood en daarna is het voorbij met de pret. Lekker begin van het weekend zo :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 22:12
Hpsmart schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 16:27:
Op PS5 ook.

En nog iets vreemds. Ik heb in mijn loadouts andere tactical en lethal zitten dan ik werkelijk meekrijg in de game!

[ Voor 12% gewijzigd door GovertNL op 23-02-2024 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFZ61
Typhone schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 14:07:
Nee zombies blijft bij mij ook hangen zodra ik het laadscherm zie komen. MW3 in het rood en daarna is het voorbij met de pret. Lekker begin van het weekend zo :P
Volgens mij zou Double Xp beginnen.. .mmm.. damn, was ik 'n keer op tijd thuis van m'n werk :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bluebe

Bluebe

Roar

TFZ61 schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 15:56:
[...]

Volgens mij zou Double Xp beginnen.. .mmm.. damn, was ik 'n keer op tijd thuis van m'n werk :(
Mijn dochtertje ligt ook lekker te slapen en ik dacht ook even lekker een uurtje of 2 te kunnen knallen maar helaas. Hier kan hij het profiel niet laden dus ja dan schiet het niet echt op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wish
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:50

Wish

ingwell

GovertNL schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 15:17:
[...]

Op PS5 ook.

En nog iets vreemds. Ik heb in mijn loadouts andere tactical en lethal zitten dan ik werkelijk meekrijg in de game!
Dito - ook terug naar Level 1. En mijn loadouts zijn F*cked up en alle weapon progress is ook weer helemaal weg. En dat dan op de pc ook nog :).

No drama

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 22:12
Goed naar klote die servers dus haha.
En nog nergens een bericht van ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-06 18:24

SG

SG surft naar info hardewaren

Master_duck schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 08:38:
[...]

kan het bevestigen, kan dat ding niet meer besturen. ik speel op de pc battlenet
He dat had ik gisteren op PS5 ook

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

Acties:
  • +4 Henk 'm!
GovertNL schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 16:31:
Goed naar klote die servers dus haha.
En nog nergens een bericht van ze.
Vast druk bezig met nieuwe skins ontwerpen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Romius
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-06 13:54
Wat een poep spel ook, net in solo die zombie Shepherd mission met veel pijn en moeite gehaald, registreert ie ‘m niet.. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFZ61
Zo te zien werkt alles weer, net een potje MP en Zombies gedaan. Rang staat weer goed. Maar wat het was...... ?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Water_824
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 21:28
Beste Tweakers,

Is er ook een mogelijkheid om het kaartje
links boven in groter te maken, of te verplaatsen?

Idd je hoort steeds het kaartje in de gaten te houden.

In de richting van het rode stipje lopen.
Als je dit niet doet en het kaartje niet in de gaten
houd, dan haal je nooit echt een goede kill/death ratio.

Het probleem is, ik kan niet 2 dingen tegelijk.
Ik moet dan het kaartje in de gaten houden + 1 op 1 gevecht.

[ Voor 16% gewijzigd door Water_824 op 24-02-2024 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbox88
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 04-06 20:01
Hoe laat stopt het Double XP weekend? En uberhaupt vandaag of morgen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martin0
Timbox88 schreef op maandag 26 februari 2024 @ 10:16:
Hoe laat stopt het Double XP weekend? En uberhaupt vandaag of morgen?
Morgen als het goed is, na de problemen hebben ze hem ook verlengd.

Heb er al goed gebruik van kunnen maken.
Moet nog 6 wapens naar max level krijgen.

Zijn wel vervelende wapens, 2 snipers (lvl 29 en 33) 1 LMG (27) en 2 Marksman (24 en 18) en 1 SMG (27).
Op 1 wapen na zijn ze allemaal ook zonder de extra 20% bonus.

Verwacht vanavond wel weer een goede slag te kunnen maken daar de LMG en SMG bijna op max level zitten en de laag level Marksman ook. De snipers zullen wat langzamer gaan. Dit voornamelijk omdat deze geen lekkere scopes hebben voor de kleine mappen. (bij de longbow kon ik nog wegkomen met de AR scopes maar de Katt en Interceptor heb je deze opties niet zo ver ik weet).

Update: De grind is vrij succesvol geweest. Ik hoef enkel nog de Katt en de mcr sniper naar max level krijgen,
Dit gaat wel een kleine grind worden maar is niet te erg. Ik gooi tegenwoordig de 2.5x scope erop en dan is het doable op de small maps moshpit.

Als deze 2 klaar zijn dan begint de Camo grind maar die is gelukkig minder erg in mijn ogen omdat ik tijdens het levelen bij veel wapens al 3 van 4 completed heb.

[ Voor 19% gewijzigd door Martin0 op 27-02-2024 11:41 ]

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master_duck
Martin0 schreef op maandag 26 februari 2024 @ 11:03:
[...]

De snipers zullen wat langzamer gaan. Dit voornamelijk omdat deze geen lekkere scopes hebben voor de kleine mappen. (bij de longbow kon ik nog wegkomen met de AR scopes maar de Katt en Interceptor heb je deze opties niet zo ver ik weet).
ik gebruik de 2,5 scoops op de sniper. je hebt ook een scoop met laser die is nog sneller naar ADS maar is niet aan te raden op middel en groot mappen. maar zeer geschikt voor klein mappen puur voor ADS snelheid. ook movement speed en snelheid van het afvuren is belangrijk. je bent aan het one shotten.

probleem is het leven niet, meer de skins ben nu heb pas 7 snipers op platinum skin. moet er 51 unlocken voor de volgende unlock.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01:12
Nog even wat gebruik gemaakt van de dubbel XP event.

Ram9. MTZ-762 en 556, Haymaker, TAQ Evolvere naar max gelevelt :)

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Ben bijna klaar met de Mastery Charm, is toch nog best een hele onderneming in tijd.

Zit nu momenteel op 32 complete van de 44 wapens, maar je heb er 36 nodig voor de Mastery Charm volgens Reddit, dus niet specifiek de 36 guns van Release. Als dat wel zo is, dan heb ik moet ik nog 7 van die eerste 36 Guns.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Water_824
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZbgDhrCbnScr4VpUWhcDQYvjGmY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pMJBxgOtaOPhTwzaCgztBf4N.jpg?f=fotoalbum_large

Beste Mensen,

Zijn er meer die met die omgekeerde knoppen spelen?

Ik heb het zo ingesteld dat ik niet met de triggers hoef te schieten.

Die met dat sliden heb ik ook veranderd.

En ik heb Call Of Duty Modern Warfare 3 zo ingesteld
Dat ik met L3 pookje spring.

Flipped?

(L1 L2 ) (T1 T2)

[ Voor 18% gewijzigd door Water_824 op 02-03-2024 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Water_824 schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 21:29:
[Afbeelding]

Beste Mensen,

Zijn er meer die met die omgekeerde knoppen spelen?

Ik heb het zo ingesteld dat ik niet met de triggers hoef te schieten.

Die met dat sliden heb ik ook veranderd.

En ik heb Call Of Duty Modern Warfare 3 zo ingesteld
Dat ik met L3 pookje spring.

Flipped?

(L1 L2 ) (T1 T2)
Ja dus wat is je vraag? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Water_824
Idd ik zit wat met de controller settings te prutsen.

Die van het sliden heb ik zo ingesteld dat ik niet Prone ga.

Ik schiet niet met de Triggers, maar met die kleinere knopjes bovenop.

En die setting met het jumpen heb ik op de Linker L3 Pookje gezet.
Want tegelijk Jumpen en Richten lukt niet goed met
het kruisje.

En ik gebruik de setting automatische sprint.

Iemand nog tips?

[ Voor 12% gewijzigd door Water_824 op 02-03-2024 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 00:30
Water_824 schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 22:14:
[...]

Idd ik zit wat met de controller settings te prutsen.

Die van het sliden heb ik zo ingesteld dat ik niet Prone ga.

Ik schiet niet met de Triggers, maar met die kleinere knopjes bovenop.

En die setting met het jumpen heb ik op de Linker L3 Pookje gezet.
Want tegelijk Jumpen en Richten lukt niet goed met
het kruisje.

En ik gebruik de setting automatische sprint.

Iemand nog tips?
Zet springen niet op het pookje. Dat lijkt me echt vreselijk qua bewegen en richten tegelijk. Ik zou of een controller met knopjes op de achterkant kopen of claw spelen of lt/lb flip ongedaan maken en 1 van je schouderknopjes voor springen gebruiken. Ik heb in de BO1 tijd met LB=bukken/Crouch en RB is springen gespeeld. Halo tactieken maakten je een super sweat voordat dat een ding was in Cod. :)

De mini-analyse voor meelezers die denken ja maar dan ben ik traag met lethal en tactical; bedenk je hoe vaak het aankomt op reactietijd als je een nade of flashbang gooit tov een 1 op 1 gevecht en hoe vaak je eerder dood bent dan je je voorwerpjes gebruikt hebt. Als een mafkees bewegen houdt je vaker in leven dan een flashbang gooien.

[ Voor 15% gewijzigd door Exactor it op 02-03-2024 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Water_824
Exactor it schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 23:38:
[...]

Zet springen niet op het pookje. Dat lijkt me echt vreselijk qua bewegen en richten tegelijk. Ik zou of een controller met knopjes op de achterkant kopen of claw spelen of lt/lb flip ongedaan maken en 1 van je schouderknopjes voor springen gebruiken. Ik heb in de BO1 tijd met LB=bukken/Crouch en RB is springen gespeeld. Halo tactieken maakten je een super sweat voordat dat een ding was in Cod. :)

De mini-analyse voor meelezers die denken ja maar dan ben ik traag met lethal en tactical; bedenk je hoe vaak het aankomt op reactietijd als je een nade of flashbang gooit tov een 1 op 1 gevecht en hoe vaak je eerder dood bent dan je je voorwerpjes gebruikt hebt. Als een mafkees bewegen houdt je vaker in leven dan een flashbang gooien.
Ok Bedankt voor je tips,

Ik heb nog wel een Xbox Elite 2 Controller te liggen.
Met achterop buttons.
Die Scuf Instinct Controller heb ik een paar maanden terug verkocht op marktplaats.

Ik speel op Playstation 5.

En ik heb een Asus Gaming Laptop.
Ik ga zondag dit uitproberen.

Iemand nog meer Tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Exactor it schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 23:38:
[...]

Claw grip wel eens geprobeerd maar kon niet tegen het feit dat het bijna helemaal opnieuw leren gamen was :P

Ben dan ook PC gamer voor lange tijd dus geen controller meer vaak vast. Miss als k altijd controller speelde dat k het wel ging aanleren maar vind het wel echt ziek de mensen die dat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 00:30
Ricmaniac schreef op zondag 3 maart 2024 @ 08:57:
[...]

Claw grip wel eens geprobeerd maar kon niet tegen het feit dat het bijna helemaal opnieuw leren gamen was :P

Ben dan ook PC gamer voor lange tijd dus geen controller meer vaak vast. Miss als k altijd controller speelde dat k het wel ging aanleren maar vind het wel echt ziek de mensen die dat doen.
Met controllers met knopjes op de achterkant is claw wel wat achterhaald denk ik. Is ook niet super goed voor je gewrichten en pezen. Maar ja, je moest wel wat als je van pc af kwam en gewend was om alle knopjes binnen handbereik te hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Water_824
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/535WsO-UUq9diSBBFlxuUJi3L-E=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Xb0o9Fe1Tm50G739cX6FJYWI.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zzmwsfMVUmexrxgdh22SNnLYvBc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QRGwTLe3qH1j6KVgUvnITZe3.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LKwcJ3qpNKgN7BRUNi_sSTTxWAA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Y6hBt0izv6eK5cjBcJqlQUZP.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/weo_6Gsh0T8RteDQf9NBBUP_p_Q=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nNHbHTzZvXBKBoaGH3QpPvPb.jpg?f=fotoalbum_large

Heeft iemand nog tips? 😀😀

[ Voor 15% gewijzigd door Water_824 op 03-03-2024 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Nou klaar met de Charms, nog een paar wapens te gaan om ze allemaal compleet te hebben.
Maar de 36 wapens zijn iig klaar.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/u_WiQtwgSjEE0V6G8w6Mv7thHMc=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/39z2V7WekBYVXOntKLXUqxEe.png?f=fotoalbum_medium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Derr_Hans schreef op zondag 3 maart 2024 @ 19:08:
Nou klaar met de Charms, nog een paar wapens te gaan om ze allemaal compleet te hebben.
Maar de 36 wapens zijn iig klaar.

[Afbeelding]
NAIS!!!

Ik ben momenteel bezig met het grinden van de gilded skins, Heb er momenteel 26 klaar van de 44 wapens die we tot onze beschikbaarheid hebben.

Voornamelijk de 50 HS voor de marksmanrifles zijn voor mij een issue. Dat word een grind van hier tot tokio. De rest gaat me verassend genoeg redelijk af.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Marksman Rifles vind ik ook vervelend. In MW2 was het mijn eerste platinum catogory.
Waren zo veel sterker daar dan nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Gisteren voor het eerst sinds 10 jaar ofzo mijn DPI voor shooters aangepast.

Zit nu op 800 dpi, 8 ingame sensitivity. en ADS Multiplier ipv 1.0 op 0.85 gezet op advies van de pro's :P
Is echt mega wennen. Mijn skill level is wat omlaag gegaan zullen we maar zeggen haha. maar na een paar MP potjes practice 1 potje Warzone gaan doen met 3 vrienden en hadden we direct een win :D

Merk vooral op longrange toch nog meer die controle.
Laat hem een tijdje zo staan en denk dat het dan beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Ricmaniac schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 08:22:
Marksman Rifles vind ik ook vervelend. In MW2 was het mijn eerste platinum catogory.
Waren zo veel sterker daar dan nu.
De kracht gaat het me niet eens om maar ik richt niet automatisch op het hoofd omdat ik zo goed als enkel HC speel. Bij 90% van de wapens is een bodyshot voldoende voor de kill.

Wel probeer ik easy kills zoals bijvoorbeeld iemand die prone is en ik sta achter hem op het hoofd te richten om zo de challenge wat sneller te halen.

Ar, SMG en Snipers gaan ook lekker vlot al moet ik voor de snipers enkel nog de katt en de 3 kills in 1 mag die wat vervelend is maar zou niet te lang moeten duren.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Martin0 schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 07:32:
[...]

NAIS!!!

Ik ben momenteel bezig met het grinden van de gilded skins, Heb er momenteel 26 klaar van de 44 wapens die we tot onze beschikbaarheid hebben.

Voornamelijk de 50 HS voor de marksmanrifles zijn voor mij een issue. Dat word een grind van hier tot tokio. De rest gaat me verassend genoeg redelijk af.
Ja de Marksman Rifles zijn minder in MW3, alleen de DM56 en MCW 6.8 zijn goed om mee te schieten en daar vind ik headshots veel makkelijker mee te maken. De andere 2 MR's zit te veel delay tussen de schoten, 1 mis en je bent de sjaak.
Ricmaniac schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 08:25:
Gisteren voor het eerst sinds 10 jaar ofzo mijn DPI voor shooters aangepast.

Zit nu op 800 dpi, 8 ingame sensitivity. en ADS Multiplier ipv 1.0 op 0.85 gezet op advies van de pro's :P
Is echt mega wennen. Mijn skill level is wat omlaag gegaan zullen we maar zeggen haha. maar na een paar MP potjes practice 1 potje Warzone gaan doen met 3 vrienden en hadden we direct een win :D

Merk vooral op longrange toch nog meer die controle.
Laat hem een tijdje zo staan en denk dat het dan beter is.
Nou ik speel al 15 jaar ofzo met een muis oppervlakte te breedte van mijn armleuning, nu is sinds een jaar mijn armleuning iets smaller vanwegen een nieuwe stoel xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Het grinden gaat opzich niet heel verkeerd.
Zit momenteel op 29/44 Gilded skins en 12/44 Forged maar focus me nu vooral op de Gilded skins.

Het enige trage proces wat ik voorals nu zie blijft de MR.
50 Headshots is vervelend. Zal waarschijnlijk de laatste en langste grind zijn.
Technisch gezien zou ik de marksman rifles kunnen overslaan (class bestaat uit 4 wapens en voor Priceless heb ik maar 36 Forged nodig).

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Net 2 ranked WZ potjes gedaan.. word je 2x 2e.. dat is me toch even frustrerend hahah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Het totaal nummer aan wapens is sinds gisteren met 2 omhoog gegaan.

Er is een nieuwe melee secondary bij gekomen en een nieuwe BR.

Voor de Melee moet je enkele challenges uitvoeren die in je BP staan.
Voor de BR moet je 5 van deze week challenges halen om te unlocken.

Voor mezelf heb ik de Melee al unlocked, voor de BR moet ik nog 1 van de week challenge doen.

Gilded skins status is nu daardoor: 32 / 46.

We komen er wel.

Tevens komt er dit weekend weer een double XP weekend aan.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
De BR is wel een erg fijne gun, momenteel Gilded en de Forged en Priceless is ook niet heel lastig.
Zwaard Gilded is wel ruk, hij lijkt wel te tracken voor andere maar dat line of sight is erg vaag,

Bij de BR is de 4de Camo al unlocked als je het wapen equipped, maar is dan weer niet unlocked als 4/4 voor Gilded. Je zal dus nog steeds de 15 Headshots moeten doen ondanks dat je de camo al heb.

Voor de charm mastery, heb je met deze BR momenteel maar 1 kill nodig voor de gilded gedeelte van de mastery ipv 100. Ze zijn de 2 nullen vergeten toe te voegen en zal wel gefixed worden, uiteindelijk.

--

Blijkbaar is het bij dat zwaard voor Gilded, als je normaal melee doet (linker muis) doe je altijd die mini excecutie met je target face to face. Dus in Line of sight, met de melee knop zoals bij guns of met de rechter muis dan slice je en is de kans groten om out line of sight te blijven.

The more you know !

[ Voor 42% gewijzigd door Derr_Hans op 07-03-2024 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MariusV
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21:49
Ik heb sinds de update gisteren dat na het pre-loaden van de shaders ik de shipment.exe (oid) krijg en de boel naar de desktop klapt. Menu doet het verder wel, maar ik kom in geen enkele lobby zonder crash.

Scan en repair gedaan, Geforce drivers verwisseld (Had de laatste, tevens de voorlaatste en die daarvoor geprobeerd), helpt allemaal niets. Warzone werkt wel gewoon dus het is mw3 specifiek. Spel werkte voor de update prima, dus het heeft met die update te maken. Meer mensen hier last van? Heb mw 3 nog niet opnieuw geïnstalleerd btw.

Win 11 (laatste drivers)
Geforce 4080 (3 laatste drivers)

[ Voor 3% gewijzigd door MariusV op 07-03-2024 13:57 . Reden: aanvulling ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
op Reddit heeft 1 als oplossing: Remove hd texture pack folder : Call of Duty HQ\xpak_cache
Wellicht helpt het voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MariusV
Derr_Hans schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 14:13:
op Reddit heeft 1 als oplossing: Remove hd texture pack folder : Call of Duty HQ\xpak_cache
Thanks, ik zal het eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er is weer een nieuwe patch uitgekomen, 1.40. En let er op, op de PS4 moet je na het updaten alsnog (zoals altijd) ook weer opnieuw de multiplayer pack opnieuw downloaden en installeren.

Patchnotes:
https://mp1st.com/news/ca...hed-for-season-2-reloaded

[ Voor 23% gewijzigd door Vrijdag op 07-03-2024 19:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CarJunkyXL
Net even gekeken, maar nu al weer snipers only weg. Vermaakte me eindelijk weer eens, halen ze degene weg waar ik en veel andere een hoop plezier aan beleefden. Nou, maak mij maar weer wakker als sniper only terug is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boedha
  • Registratie: Januari 2000

Boedha

Niks

Net level 100 (121 om precies te zijn) in Zombies, zodat Tier 10 – Pack-a-Punch 20 percent discount zou moeten werken. Maar PAP2 was gewoon 10.000.

Zou het toch niet helemaal werken?

Tja, wat zullen we daar nou op zeggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MariusV
Derr_Hans schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 14:13:
Helaas was opnieuw installeren van de hele game de enige oplossing, maar het werkt weer. Nogmaals dank voor de suggestie👍🏼

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vrijdag schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 19:41:
Er is weer een nieuwe patch uitgekomen, 1.40. En let er op, op de PS4 moet je na het updaten alsnog (zoals altijd) ook weer opnieuw de multiplayer pack opnieuw downloaden en installeren.

Patchnotes:
https://mp1st.com/news/ca...hed-for-season-2-reloaded
Reloaded update zelfs met nieuwe content.

Das Haus is een mooie visuele remake. Enkel spijtig van de spawns, wat slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
proberen de laatste paar keer die 'rode' worm te doen waar je die 4 usb sticks nodig hebt.

Qua prep gaat het prefect.
Meerdere sentries selfrevive, durable gasmask...de hele mikmak...
Gister kregen we er misschien net een kwart vanaf.
Weet echt niet wat we anders moeten doen.
Hebben al verschillende wapens geprobeerd maar echt veel schade doen we niet heb ik het idee.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Chelseamarre123 schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 06:24:
[...]

Reloaded update zelfs met nieuwe content.

Das Haus is een mooie visuele remake. Enkel spijtig van de spawns, wat slecht.
De spawns in MW3 zijn in general erg slecht, op grote mappen valt het nog wel mee maar op kleine mappen zoals shipment is het een ramp. Das Haus daar in tegen is gewoon idioot.. Je staat in de deur opening aan een van de kanten en ze spawnen gewoon in de hoek van die kant. De spawns op Das Haus zijn gewoon stuk.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Wii4all schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 08:41:
proberen de laatste paar keer die 'rode' worm te doen waar je die 4 usb sticks nodig hebt.

Qua prep gaat het prefect.
Meerdere sentries selfrevive, durable gasmask...de hele mikmak...
Gister kregen we er misschien net een kwart vanaf.
Weet echt niet wat we anders moeten doen.
Hebben al verschillende wapens geprobeerd maar echt veel schade doen we niet heb ik het idee.
VR-11 level 3 packed doet wonderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Typhone schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 14:44:
[...]

VR-11 level 3 packed doet wonderen
gaan we het met dat wapen maar is proberen.

Die 'motor' die schijnt ook wonderen te doen heb ik gehoord.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Derr_Hans schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 09:29:
De BR is wel een erg fijne gun, momenteel Gilded en de Forged en Priceless is ook niet heel lastig.
Zwaard Gilded is wel ruk, hij lijkt wel te tracken voor andere maar dat line of sight is erg vaag,

Bij de BR is de 4de Camo al unlocked als je het wapen equipped, maar is dan weer niet unlocked als 4/4 voor Gilded. Je zal dus nog steeds de 15 Headshots moeten doen ondanks dat je de camo al heb.

Voor de charm mastery, heb je met deze BR momenteel maar 1 kill nodig voor de gilded gedeelte van de mastery ipv 100. Ze zijn de 2 nullen vergeten toe te voegen en zal wel gefixed worden, uiteindelijk.

--

Blijkbaar is het bij dat zwaard voor Gilded, als je normaal melee doet (linker muis) doe je altijd die mini excecutie met je target face to face. Dus in Line of sight, met de melee knop zoals bij guns of met de rechter muis dan slice je en is de kans groten om out line of sight te blijven.

The more you know !
Yes dat van line of sight had ik ook uit gevonden.

Over bugs gesproken met skins, bij de RAM9 is de 3e skin (crouch/sliding) ook gebugged, die is bij mij gelocked terwijl ik hem wel vrijgespeeld heb.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wanneer gaan ze die sentry gun eens balancen? Slaat echt nergens op momenteel. Ding heeft ook geen levensduur lijkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hijacked strobe en een paar tikken er tegenaan :9

Vaak genoeg gehoord "battery depleted" trouwens. Maar tegen die tijd kan ik vaak alweer een nieuwe neerzetten :+ Enige wat ik wel ruk vind, is dat teammates dat ding vaak ook stuk maken. Die hebben dat blauwe stipje erboven gemist denk ik.

[ Voor 71% gewijzigd door Vrijdag op 10-03-2024 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Gisteren bij Gold 3 aangekomen in Ranked. Platinum is toch wel het minimale voor dit seizoen :P denk niet dat ik genoeg zal spelen nog om diamond te halen overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vrijdag schreef op zondag 10 maart 2024 @ 14:45:
Hijacked strobe en een paar tikken er tegenaan :9

Vaak genoeg gehoord "battery depleted" trouwens. Maar tegen die tijd kan ik vaak alweer een nieuwe neerzetten :+ Enige wat ik wel ruk vind, is dat teammates dat ding vaak ook stuk maken. Die hebben dat blauwe stipje erboven gemist denk ik.
Ja snap wel dat je cold blooded kan gebruiken maar is me meer te doen dat dat ding echt minuten blijft staan en echt veel schoten/tikken nodig heeft. Als je die goed plaatst in shipment kom je er ook niet bij.

Een UaV blijft ook geen 5minuten hangen en is met 1 goede raket kapot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Over het algemeen vind ik dat sommige killstreaks erg lang blijven hangen en veel nodig hebben om kapot te maken. Daarnaast vind ik ook dat ze af en toe wel snel targetten, Op shipment heb je vaak dat er een heli is (die escot heli of hoe die ook heet) of een Vtol en je bent nog niet gespawned of dat ding begint al met schieten.
Ditzelfde geld uiteraard ook voor de Sentry en die remote mini tank (kan ff niet op de naam komen).

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hamsteg
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 02:26

hamsteg

Species 5618

Terwijl de "Tweak" vrij makkelijk zou kunnen; gewoon tijd een beetje afhankelijk maken van map grootte. Ik heb geen probleem met sentry, voor mij moet de focus naar de spawning die is soms echt heel bijzonder ... een aantal keer achter elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Spawns waren erg slecht in MW2 maar voor mijn gevoel zijn ze in MW3 op kleine mappen nog slechter.

Ik speel voornamelijk HC small map mayham of hoe dat ook heet.
Spawntrappen, Spawnen voor de neus van de tegenstander of direct gekilled worden door een killstreak komt zeker wel meerdere keren per match voor.

(Ik vind dit leuk om te doen dus ik blijf hier mee doorgaan als jullie het goed vinden)
Camohunt:
41/46 Gilded skins, enkel nog 3 MR, De nieuwe BR en 1 AG
14/46 Forged, Nog niet specifiek aan begonnen maar zo nu en dan komt er eentje door, wil eerst gilded afronden.

Twitch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
Martin0 schreef op maandag 11 maart 2024 @ 16:32:
Over het algemeen vind ik dat sommige killstreaks erg lang blijven hangen en veel nodig hebben om kapot te maken. Daarnaast vind ik ook dat ze af en toe wel snel targetten, Op shipment heb je vaak dat er een heli is (die escot heli of hoe die ook heet) of een Vtol en je bent nog niet gespawned of dat ding begint al met schieten.
Ditzelfde geld uiteraard ook voor de Sentry en die remote mini tank (kan ff niet op de naam komen).
Maar dit is zo ontzettend snel neer te halen als alle 6 mensen gewoon eventjes op dat ding zouden schieten.
Wat ik zelf meestal doe is even snel switchen naar een LMG loadout met 100 kogels en dat ding kapot schieten.. dat is zo veel sneller en makkelijk dan me 5 minuten aan zo'n ding in de lucht frustreren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stormender. Dan doen een hoop killstreaks ook weinig meer en met een paar schoten heb je heli's er mee uit de lucht.

Als ik hoor dat er een chopper of vtol aankomt, switch ik even naar de 10000+ FMJ LMG + Stormender en dan is die meuk zo weg 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Hijacked strobe en klaar, ik loop gewoon standaard met die stobe equipped.
Speel voornamelijk ook de small maps waar je met enig regelmaat wel een killstreak om je oren krijgt.

Het is bloed irritant als je als nog door een chopper of een mosquito drone dood gaat omdat die gozert naast je loopt geen hijacked stobe heeft equipped wat best een hoop mensen zijn.

Mijn Turret doet soms echt veel kills maken, de chopper en vtol gebruik ik niet meer, die dingen zijn zo kapot met LMG's. Ze zijn al stuk voor dat ze geschoten hebben, is echt niet normaal snel.

Turret heb je ook zo snel neer, alleen is die soms lastiger te raken/zien en zo'n chopper en vtol zijn altijd wel te raken vanuit elke hoek en vanachter cover.

[ Voor 12% gewijzigd door Derr_Hans op 12-03-2024 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Crap. Die Warhammer pack vind ik eigenlijk best gaaf :9

....maar drieduizend punten gaaf... ik weet het nog niet.

/edit: Nee, ik vind €26,- voor wat spul wat ik zelf nauwelijks zie het niet waard _O- Dan koop ik wel Doom Eternal en wat ander spul voor.

[ Voor 39% gewijzigd door Vrijdag op 12-03-2024 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Nee ga die ook zeker niet kopen nee voor dat geld. belachelijk.

Maar wel heel vet :P vooral die riot shield vind ik echt dik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://i.ytimg.com/vi/BFFdzfZ0R2Q/maxresdefault.jpg

Zeker, en die Juggernaut skin is ook wel gaaf gedaan.

Maar, Zo. Achterlijk. Duur.

Daarbij had ik liever Salamanders, Night Lords of Death Guard gezien :P Of natuurlijk de Angry Marines of Legion of the Damned 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Weet iemand wat die contamination bij de zombies precies doet?
In den beginne ging die elke keer mooi omhoog afhankelijk van de contracten.

Daarna is zombies een keer gecrashed (alles weg, operator op 0) en sindsdien reset hij random de rank. Soms ben ik 30, soms 6, soms 4, dan weer 18, terwijl ik mooi 96 was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master_duck
Typhone schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 16:23:
Weet iemand wat die contamination bij de zombies precies doet?
In den beginne ging die elke keer mooi omhoog afhankelijk van de contracten.

Daarna is zombies een keer gecrashed (alles weg, operator op 0) en sindsdien reset hij random de rank. Soms ben ik 30, soms 6, soms 4, dan weer 18, terwijl ik mooi 96 was.
bij hogere level krijg je voordelen zoals meer essens bij start of meer beloning bij een contact die je gedaan hebt. korting krijgen op je aankopen in game.

het systeem is behoorlijk buged. als je level 90 bent en je hebt 20 contacten gedaan dan ben je level 10
of als je een story mission doet telt dat als een faal. en val je een aantal levels terug. maar bij andere reset deze naar 0, of ander random getal. ook een update kan al voor een veschil zorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
leuk al die nieuwe features uitbreidingen/skins etc maar gister zombies was weer drama...2 potjes...eerst potje mijn maat een disconnect...en tweede potje vlogen we er samen uit....alles weer kwijt..

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Master_duck schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 08:57:
[...]

bij hogere level krijg je voordelen zoals meer essens bij start of meer beloning bij een contact die je gedaan hebt. korting krijgen op je aankopen in game.

het systeem is behoorlijk buged. als je level 90 bent en je hebt 20 contacten gedaan dan ben je level 10
of als je een story mission doet telt dat als een faal. en val je een aantal levels terug. maar bij andere reset deze naar 0, of ander random getal. ook een update kan al voor een veschil zorgen.
Zelfs na 10 contracten ingame Tier 3 reset hij mij terug naar 6. Doodgaan komt al even niet meer voor, de enige keren dat ik uitval zijn disconnects :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Omdat ik het leuk vind om een update te geven:

Voor gilded hoef ik nog maar 3 MR's.
In totaal zal het iets over 50 headshots zijn voor alle 3 de mr's maar met mijn aim is dat nog best een taak.

Forged ben ik zoetjes aan ook begonnen en zit ik op 16 of 17 maar verwacht dat deze een stuk sneller gaan.

Die hacked strobe zal ik eens gaan meenemen in mijn builds. Vind wel intressant om te testen

Twitch

Pagina: 1 ... 23 ... 28 Laatste