Haha was een grapjeDonstil schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 18:09:
[...]
Ik kan mij de context zo snel niet herinneren dus of het helemaal vergelijkbare situaties zijn kan ik niet beoordelen maar hierboven is al ontkracht dat mijn recente ervaring geen hacker was 👍🏼
:fill(white):strip_exif()/f/image/eq66yWPiNfXinYAFT8ABBToK.png?f=user_large)
Omg weer 2 nieuwe skins van the Boys... ze moeten echt stoppen met die shit man jezus.

Patch 1.37 is uit voor in elk geval de PS.
Shitload aan patchnotes, ga ik niet allemaal copypasten. Lees ze hier maar: https://mp1st.com/title-u...on-1-reloaded-this-jan-17
Op de PS4 is de patch net geen 12gb, op de PS5 ongeveer 17gb.
/edit: Ohja, en natuurlijk flikkert 'ie de MP er weer gewoon af. Dus als je denkt dat je na een lange download en copy proces je eindelijk kan spelen (en uiteraard eerst een "update required restart" ná het patchen ziet), helaas CoDkaas. Je mag de MP dan ook weer binnenharken à 14,5gb.
Want dat hele godvergeten trage proces kan natuurlijk niet eenvoudig aan elkaar gekoppeld worden. Die "Hub" is natuurlijk ook alleen maar om eerst allerlei reclame door je strot te douwen.
Maar goed, zo houden ze zich wel aan hun belofte dat "de patches worden kleiner hoor!". Je moet alleen telkens weer de MP opnieuw downloaden. Iedere. Fucking. Keer. Weer.
Dus voor diegenen die de patch nog moeten downloaden, volg deze eenvoudige, doch tijdrovende stappen en zorg dat je op een ander scherm een paar series of de extended trilogie van Lord of the Rings hebt klaarstaan:
1. Download de update en wacht tot die is geïnstalleerd.
2. Start het spel en wacht tot de ingame update binnen is.
3. Ga naar Manage FIles en download het MP gedeelte.
4. Wacht nogmaals totdat alles is geïnstalleerd.
5. Start het spel en wacht op de eventuele required update.
6. Check nogmaals bij Manage Files of alle gewenste onderdelen zijn geïnstalleerd.
7. Indien ja: Ga spelen.
8. Indien nee: Begin bij stap 3.
9. Is alles dan eindelijk klaar? Ga spelen en geniet van alle nieuwe neon verfjes en pakjes.
Ik ben helaas zo'n sneue nepTweaker die geen hondermiljoenmiljardgigabit-glasvezel-direct-op-de-AMX-verbinding heeft. Ik zit op achterbuurtpauperdaklozen-100mbit adsl. Dus het duurt een paar kwartier langer dan normaal
/einde terechte klacht
Shitload aan patchnotes, ga ik niet allemaal copypasten. Lees ze hier maar: https://mp1st.com/title-u...on-1-reloaded-this-jan-17
/edit: Ohja, en natuurlijk flikkert 'ie de MP er weer gewoon af. Dus als je denkt dat je na een lange download en copy proces je eindelijk kan spelen (en uiteraard eerst een "update required restart" ná het patchen ziet), helaas CoDkaas. Je mag de MP dan ook weer binnenharken à 14,5gb.
Want dat hele godvergeten trage proces kan natuurlijk niet eenvoudig aan elkaar gekoppeld worden. Die "Hub" is natuurlijk ook alleen maar om eerst allerlei reclame door je strot te douwen.
Maar goed, zo houden ze zich wel aan hun belofte dat "de patches worden kleiner hoor!". Je moet alleen telkens weer de MP opnieuw downloaden. Iedere. Fucking. Keer. Weer.
Dus voor diegenen die de patch nog moeten downloaden, volg deze eenvoudige, doch tijdrovende stappen en zorg dat je op een ander scherm een paar series of de extended trilogie van Lord of the Rings hebt klaarstaan:
6. Check nogmaals bij Manage Files of alle gewenste onderdelen zijn geïnstalleerd.
9. Is alles dan eindelijk klaar? Ga spelen en geniet van alle nieuwe neon verfjes en pakjes.
Ik ben helaas zo'n sneue nepTweaker die geen hondermiljoenmiljardgigabit-glasvezel-direct-op-de-AMX-verbinding heeft. Ik zit op achterbuurtpauperdaklozen-100mbit adsl. Dus het duurt een paar kwartier langer dan normaal
/einde terechte klacht
[ Voor 84% gewijzigd door Vrijdag op 18-01-2024 00:00 ]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Ach, indi development.
Ze hebben natuurlijk geen mankracht en geld om iets te testen en te versoepelen.
Het is eigenlijk ook gewoon Amateuristisch met de hoeveelheid bugs, gamebreaking bugs en simpele foute attachment in omschrijving (de 4x Scope is niet de correcte 4x scope, je moet de 4x scope gebruiken die we 2 weken geleden unlocked hebben met weekly).
Neem aan dat ze ondertussen gewoon terug waren van Vakantie, of moeten we dit excus nog steeds gebruiken.
Ze hebben natuurlijk geen mankracht en geld om iets te testen en te versoepelen.
Het is eigenlijk ook gewoon Amateuristisch met de hoeveelheid bugs, gamebreaking bugs en simpele foute attachment in omschrijving (de 4x Scope is niet de correcte 4x scope, je moet de 4x scope gebruiken die we 2 weken geleden unlocked hebben met weekly).
Neem aan dat ze ondertussen gewoon terug waren van Vakantie, of moeten we dit excus nog steeds gebruiken.
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
Cash grab helaas. Jammer dat je tegenwoordig in COD op een kermis terrein rond looptRicmaniac schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 20:09:
[Afbeelding]
Omg weer 2 nieuwe skins van the Boys... ze moeten echt stoppen met die shit man jezus.

lol voor de pc download die even een hele nieuwe image van het spel,lol 170 gb(tenminste dat is bij mij zo dan)
Forged camo nog steeds bugged voor een groot aantal wapens lijkt wel
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Ligt het aan mij of is de AOK 4.0x RQ-9 recon challenge bugged?
Ik heb letterlijk inmiddels 100+ kills gemaakt met die scope op een recommended wapen maar volgens de week challenge heb ik 0.
Ik heb letterlijk inmiddels 100+ kills gemaakt met die scope op een recommended wapen maar volgens de week challenge heb ik 0.
Nee, ik heb het ook. De Jak Beholder kit op de Tyr tracked ook niet.
Ze mogen wel eens wat quality checks doen op de attachment en camo challenges.
[ Voor 18% gewijzigd door Vrijdag op 18-01-2024 22:02 ]
Ik lees zojuist hierboven dat je de scope moet gebruiken die we 3 weken geleden unlocked hebben.Vrijdag schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 22:01:
Nee, ik heb het ook. De Jak Beholder kit op de Tyr tracked ook niet.
De KR Intlas lsj-3.
Ga het nog even testen. -> getest. In 1 match gelijk de challenge gehaald met de genoemde Scope.
[ Voor 8% gewijzigd door Martin0 op 18-01-2024 22:23 ]
Gister weer paar potjes warzone gedaan. Was wel bijzonder ik ging naar de gulag en de game crashte.
Ik kon via de ps5 een rapport indienen startte het spel weer op en toen vroeg het spel of ik weer de game wilde joinen. Ik kwam gewoon terug in het spel, wel dood zeg maar had ik nog niet eerder gehad.
Ik kon via de ps5 een rapport indienen startte het spel weer op en toen vroeg het spel of ik weer de game wilde joinen. Ik kwam gewoon terug in het spel, wel dood zeg maar had ik nog niet eerder gehad.
Burp
Na de update potje Zombie starten alles schematics craften (level 3 packerpunch aether / legendairy aether tool / gouden armor / speciale knife/dog bone/the scorcher / Elder Sigil / Etc.) en vast lopen tijdens het laden van de map. Eeennnnnnn alles is weg en je moet weer 72 uur wachten tot je het kan craftenVrijdag schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 20:48:
Patch 1.37 is uit voor in elk geval de PS.
/einde terechte klacht

Ik zag bij mijn "purchased" tab ineens alle wonderweapons en 3 PaP 3 crystals. Hopelijk staan ze er vanavond nog steedsSirMemeAlot schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 09:40:
[...]
Na de update potje Zombie starten alles schematics craften (level 3 packerpunch aether / legendairy aether tool / gouden armor / speciale knife/dog bone/the scorcher / Elder Sigil / Etc.) en vast lopen tijdens het laden van de map. Eeennnnnnn alles is weg en je moet weer 72 uur wachten tot je het kan craften
Had hetzelfde, straks eens kijken of het er nog staat en dan snel gebruiken. Ging er vanuit dat ze veel klachten hadden gekregen van vastlopersBootVluchteling schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 09:43:
[...]
Ik zag bij mijn "purchased" tab ineens alle wonderweapons en 3 PaP 3 crystals. Hopelijk staan ze er vanavond nog steeds
[ Voor 9% gewijzigd door SirMemeAlot op 19-01-2024 09:49 ]
Dat krijgt iedereen blijkbaar na 1 potje zombies te spelen na deze mid season update. Is maar tot een bepaalde datum te krijgen, dus moeite waard voor diegene die het nog niet gedaan hebben zsm te doenSirMemeAlot schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 09:46:
[...]
Had hetzelfde, straks eens kijken of het er nog staat en dan snel gebruiken. Ging er vanuit dat ze veel klachten hadden gekregen van vastlopers
Ze hebben net een patch uitgebracht voor een belangrijke bug.Derr_Hans schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 11:34:
Ach, indi development.
We've released a small update that addresses the following issues:
Fixed an issue where the ‘Violent in Violet’ Callisto skin was missing eye makeup
Try SCE to Aux
Is ook wel logisch de SHOP team gaat nooit op vakantie. Is ook het enigste wat goed werkt na elke/updateImNotnoa schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 11:13:
[...]
Ze hebben net een patch uitgebracht voor een belangrijke bug.
[...]
Oei, goed dat ze zo snel zijn met deze gamebreaking bugs 👌ImNotnoa schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 11:13:
[...]
Ze hebben net een patch uitgebracht voor een belangrijke bug.
[...]
Even een vraag aan. Ik speel het spel best vaak, maar ben niet goed. Ben dus wel level 250 en tot dat ik level 250 was, had ik best wel OK potjes. Won regelmatig, positieve KD. All fine and dandy.
Tot dat ik nu sinds een week of twee level 250 ben. Geen een potje win ik meer en mijn KD is om te janken. Even vanuit de statistieken van de laatste potjes:
0.46
0.61
0.57
0.79
0.93
0.67
1.23
0.62
0.43
Ik sta op het punt het spel te deinstalleren, maar is er nog een manier om het spel wat leuker te maken?
Waar ik me aan erger;
* Dat Skill based matchmaking werkt gewoon niet. Althans, niet bij mij zoals je kan zien.
* Ben ik vaak als een van de weinige die voor de doelen gaat. Prima. Doen we alleen team death match. Heb geen zin om als enige schietschrijf te zijn tijdens Hardpoint.
* Daarnaast speel ik het spel met muis en toetsenbord. Geen aim assist te bekennen of wat hulpmiddelen.
* Als ik iemand raak schiet, dan gebeurt er gewoon soms niks. Hoe kan het dat ik totaal niet in sync ben met de andere spelers. Aan mijn PC ligt het niet. 4080, I7-12700K en gelocked op 160hz ultrawide.
* Is er weer eens een update, is er een gun die ik gebruik totaal generfd of het ook heet.
* Gisteravond met een vriend dit spel gespeeld, die speelt het niet veel en zijn KD was nog lager dan dat van mij. Dat zal wellicht komen omdat ik level 250 en daar de matchmaking op gebaseerd wordt. Hij net op 50 zit. Die vond er dus ook niks meer aan.
Al het bovenstaande maakt me dat ik zo klaar ben met het spel eigenlijk. En dat is zonde. Want heb er echt wel plezier aan beleeft.
Tot dat ik nu sinds een week of twee level 250 ben. Geen een potje win ik meer en mijn KD is om te janken. Even vanuit de statistieken van de laatste potjes:
0.46
0.61
0.57
0.79
0.93
0.67
1.23
0.62
0.43
Ik sta op het punt het spel te deinstalleren, maar is er nog een manier om het spel wat leuker te maken?
Waar ik me aan erger;
* Dat Skill based matchmaking werkt gewoon niet. Althans, niet bij mij zoals je kan zien.
* Ben ik vaak als een van de weinige die voor de doelen gaat. Prima. Doen we alleen team death match. Heb geen zin om als enige schietschrijf te zijn tijdens Hardpoint.
* Daarnaast speel ik het spel met muis en toetsenbord. Geen aim assist te bekennen of wat hulpmiddelen.
* Als ik iemand raak schiet, dan gebeurt er gewoon soms niks. Hoe kan het dat ik totaal niet in sync ben met de andere spelers. Aan mijn PC ligt het niet. 4080, I7-12700K en gelocked op 160hz ultrawide.
* Is er weer eens een update, is er een gun die ik gebruik totaal generfd of het ook heet.
* Gisteravond met een vriend dit spel gespeeld, die speelt het niet veel en zijn KD was nog lager dan dat van mij. Dat zal wellicht komen omdat ik level 250 en daar de matchmaking op gebaseerd wordt. Hij net op 50 zit. Die vond er dus ook niks meer aan.
Al het bovenstaande maakt me dat ik zo klaar ben met het spel eigenlijk. En dat is zonde. Want heb er echt wel plezier aan beleeft.
[ Voor 51% gewijzigd door CarJunkyXL op 19-01-2024 17:51 ]
Matchmaking heeft helemaal niet met je level te maken.
Op de pc kan je crossplay niet uitzetten toch? Zit je niet toevallig steeds met consoles spelers?
Laat ik het zo zeggen: het valt me op dat ik Max level ben en er geen lol meer te beleven is. Dus ik deed hier 1+1.Chelseamarre123 schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 19:00:
Matchmaking heeft helemaal niet met je level te maken.
Kan dit helaas niet uitzetten inderdaad. Heb ik ook nog naar gezocht. In de vorige versie dacht ik wel.Vrijdag schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 19:03:
Op de pc kan je crossplay niet uitzetten toch? Zit je niet toevallig steeds met consoles spelers?
[ Voor 31% gewijzigd door CarJunkyXL op 19-01-2024 19:44 ]
Iemand nog meer issues met de Stormender? Ik gebruik die nogal vaak tegen killstreaks, maar sinds de update werkt die niet meer tegen choppers, Vtols en sentries. Wel (C)UAV's en mijnen enzo.
En natuurlijk allemaal camo's die niet tracken. Maar dat is cultuur.
En natuurlijk allemaal camo's die niet tracken. Maar dat is cultuur.
Hoeveel score haal je gemiddeld uit een potje, eindig je hier wel mee bovenaan?CarJunkyXL schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 19:40:
[...]
Laat ik het zo zeggen: het valt me op dat ik Max level ben en er geen lol meer te beleven is. Dus ik deed hier 1+1.
[...]
Kan dit helaas niet uitzetten inderdaad. Heb ik ook nog naar gezocht. In de vorige versie dacht ik wel.
Ik eindig in domination altijd bovenaan omdat ik veel vlaggen pak bijvoorbeeld zelfs als ik negatief in KD ga eindig ik hoger als iemand met 30 kills ofzo die dan geen vlag pakte.
Sbmm houd hier veel rekening mee. Sbmm is ook veel te "streng" toegepast, en kan me inbeelden dat het voor iemand met jouw kd niet leuk spelen is.
Crossplay zal de balance altijd wat of zijn pc vs console dan zul je speel stijl wat moeten aanpassen
Consolers vs pc meer cqc
Pc vs consoler meer longer range.
Een muis keb vs controller is niet gelijk te krijgen
Objective mode mp is k/d minder relevant je haal punten met objectives.
K/d modes is ook skill om adaptive aanpassen van setup tegen speel stijl en setups van anderen
PS5 hier en wij zijn nogal bezig met chalanges events unlucken en camo en dan is de setup niet ideaal.
En ruk k/d van 0.12 tot 5 en dat zijn de uitschieters meeste zit tussen de 0.5 en 1.5.
Mijn broer over de rooie omdat die nog even de MP patch moest doen ondanks dag ervoor op standby de main patch binnen harken op zijn PS4. Maar ja beide vrij dus nog aantal uren kunnen gamen.
Ik heb geen problemen met lage K/D omdat we midde moot spelers zijn lage K/D houd in beter spelers in potje of tegenstanders die in betere flow zijn. Een uitdaging is leuk om toch soms zo een runner of shield expert om te leggen als dat keer lukt. Soms speel je tegen stuk mindere speler en maak je grove fouten haal je de kill toch.
Ik geeft ook niet zo snel de game de schuld kan ook isp verbinding zijn. Als je BF gewent bent dat loopt als dikke stroop.
Op PS4 . Andere spelen mogelijk aan 1gb verbinding glasvezel met zo gaming router met bufferbloat geo qos setting.
Pc gamer aan 144+ sherm game muis en 4090. Tja die hebben altijd dat extra voordeel ook onder PC gamers.
Op de PS5 crash die ook wel eens connection lost waar spel half gaar door gaat kort erna crashed connection lost melding.
Nu nog even uitvogelen wat die “The Boyz mode is”
Consolers vs pc meer cqc
Pc vs consoler meer longer range.
Een muis keb vs controller is niet gelijk te krijgen
Objective mode mp is k/d minder relevant je haal punten met objectives.
K/d modes is ook skill om adaptive aanpassen van setup tegen speel stijl en setups van anderen
PS5 hier en wij zijn nogal bezig met chalanges events unlucken en camo en dan is de setup niet ideaal.
En ruk k/d van 0.12 tot 5 en dat zijn de uitschieters meeste zit tussen de 0.5 en 1.5.
Mijn broer over de rooie omdat die nog even de MP patch moest doen ondanks dag ervoor op standby de main patch binnen harken op zijn PS4. Maar ja beide vrij dus nog aantal uren kunnen gamen.
Ik heb geen problemen met lage K/D omdat we midde moot spelers zijn lage K/D houd in beter spelers in potje of tegenstanders die in betere flow zijn. Een uitdaging is leuk om toch soms zo een runner of shield expert om te leggen als dat keer lukt. Soms speel je tegen stuk mindere speler en maak je grove fouten haal je de kill toch.
Ik geeft ook niet zo snel de game de schuld kan ook isp verbinding zijn. Als je BF gewent bent dat loopt als dikke stroop.
Op PS4 . Andere spelen mogelijk aan 1gb verbinding glasvezel met zo gaming router met bufferbloat geo qos setting.
Pc gamer aan 144+ sherm game muis en 4090. Tja die hebben altijd dat extra voordeel ook onder PC gamers.
Op de PS5 crash die ook wel eens connection lost waar spel half gaar door gaat kort erna crashed connection lost melding.
Nu nog even uitvogelen wat die “The Boyz mode is”
X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K
performance op de pc is om te huilen sinds die laatste update, ook ziet de game er vind ik dan een heel stuk slechter uit als daarvoor.
Ik ben benieuwd of er meer mensen zijn die dit zo ervaren.
Dacht dat het aan mij lag qua performance. Bij mij speelt het sinds 2-3 dagen ook echt veel slechter. Weet niet wanneer die patch was. Nieuwe video drivers ook weer geupdate maar het hapert vaak genoeg. echt heel bijzonder want ik heb toch wel een high end PC.
Ik heb dan geen MW3 maar wel MW2 en WZ2, en ik heb precies hetzelfde probleem. Het kan dag van dag verschillen en de ene dag heb ik ook crashes en de dag weer helemaal geen.Ricmaniac schreef op zaterdag 20 januari 2024 @ 10:52:
Dacht dat het aan mij lag qua performance. Bij mij speelt het sinds 2-3 dagen ook echt veel slechter. Weet niet wanneer die patch was. Nieuwe video drivers ook weer geupdate maar het hapert vaak genoeg. echt heel bijzonder want ik heb toch wel een high end PC.
Ik denk dat het ook veel te maken heeft met de servers.
Ik zie echt dingen voorbij komen in dit spel waar ik nog nooit van heb gehoord. Eerst die Minaj en allerlei gekke rapper skins en nu weer aquaman en captain america skins.
Ja idd voegt niks toe aan het spel zo een fortnite shit gedoe😁Celebrimbor schreef op zaterdag 20 januari 2024 @ 22:30:
Ik zie echt dingen voorbij komen in dit spel waar ik nog nooit van heb gehoord. Eerst die Minaj en allerlei gekke rapper skins en nu weer aquaman en captain america skins.
Helaas kun je crossplay niet uitzetten.Vrijdag schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 19:03:
Op HC is het nog wel te doen als pc speler tegen console, maar op normal mode bijna onmogelijk.
Zeker close range verlies je altijd, aangezien hun niet hoeven te mikken.
Je ziet in de killcams super stroperige bewegingen en zodra jezelf in beeld komt is het ultra vloeiend en 100% raak.
Van een afstand maak je als PC speler nog wel enigszins kans.
De skins zijn inderdaad soms erg overdreven maar goed dat hoort er nu eenmaal bij in de age of microtransacties.
De double XP weekend vind ik wel fijn want nu heb ik maar half de tijd nodig om een gun zoals de tyr te levelen want wat is dat een afschuwlijk wapen,.
De double XP weekend vind ik wel fijn want nu heb ik maar half de tijd nodig om een gun zoals de tyr te levelen want wat is dat een afschuwlijk wapen,.
Dat gevoel heb ik als console speler totaal niet als ik tegen pc spelers speelde, dus ik heb (en iedereen die ik ken met console) cross play uit staan zodat ik niet tegen pc spelers gematched wordt.steel123 schreef op zondag 21 januari 2024 @ 13:48:
[...]
Zeker close range verlies je altijd, aangezien hun niet hoeven te mikken.
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Had inderdaad wel wat momenten waar mijn FPS lager was dan normaal.freaky35 schreef op zaterdag 20 januari 2024 @ 10:42:
performance op de pc is om te huilen sinds die laatste update, ook ziet de game er vind ik dan een heel stuk slechter uit als daarvoor.
Dacht dat het kwam door daar ik nogal vaak alt tab na elke match wachten op de volgende.
Vaak is het een beetje ruk na ik weer terug alt tab naar de game.
De Performance team zal wel op vakantie zijn gok ik.
Rio vind ik een leuke map, tot zo ver is Meat en Rio een mooie aanwinst, ben iets minder fan van Greece.Jovinho99 schreef op zaterdag 20 januari 2024 @ 16:35:
Hoe speelt de map rio?
Je zal je speelstijl aan moeten passen naar het platform waarop je speelt.
Een console (controller) heeft meer voordeel op close range door de aim assist, echter is de PC (muis en toetsenbord) sterker op longe range door de muis. Verschillende video's zijn hierover te vinden op YouTube.
Ikzelf speel ook op de PC met muis en toetsenbord en probeer altijd rekening te houden met mijn positie ten opzichte van de tegenstanders, en dat heeft een zeer positief resultaat gebracht in mijn kills en potjes.
In resurgence/warzone komt er regelmatig een win uit, en een top 10 finish eigenlijk altijd wel.
Een console (controller) heeft meer voordeel op close range door de aim assist, echter is de PC (muis en toetsenbord) sterker op longe range door de muis. Verschillende video's zijn hierover te vinden op YouTube.
Ikzelf speel ook op de PC met muis en toetsenbord en probeer altijd rekening te houden met mijn positie ten opzichte van de tegenstanders, en dat heeft een zeer positief resultaat gebracht in mijn kills en potjes.
In resurgence/warzone komt er regelmatig een win uit, en een top 10 finish eigenlijk altijd wel.
Perfect, weet ik je koppie nog beter te vinden in het donkerRicmaniac schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 15:36:
Here we go again! [Afbeelding]
Wat een skin weer... XD

Pfff het wordt/is een beetje saai.
Alle wapens (ook de toegevoegde)Max level en Camo Interstellar. ( veel te makkelijk overigens)
Weekly/Daily challenges zijn zo gedaan.
Battle pass al tijden afgerond.
Level 250 al tijden afgerond.
Persoonlijk vind ik de tijd dat het duurt voordat er weer een nieuw seizoen begint enzovoort veel te lang duren.
En dat ligt niet aan mijn jeugdige ongeduld, met mijn 58 jaar. :-)
Ik heb haast de neiging om maar te wachten op de volgende COD, niks aan zo.
Straks een nieuw seizoen, ff de nieuwe wapens levelen, Camo halen en Battle pass uitspelen. Nou, dat is zo klaar en kan je weer een eeuwigheid wachten tot er wat te doen is.
Alle wapens (ook de toegevoegde)Max level en Camo Interstellar. ( veel te makkelijk overigens)
Persoonlijk vind ik de tijd dat het duurt voordat er weer een nieuw seizoen begint enzovoort veel te lang duren.
Straks een nieuw seizoen, ff de nieuwe wapens levelen, Camo halen en Battle pass uitspelen. Nou, dat is zo klaar en kan je weer een eeuwigheid wachten tot er wat te doen is.
Ik speel cod altijd een beetje on the side voor mij is 3 maanden meer dan prima. Meestal moet ik de laatste week nog een stukkie door grinden om de battlepass af te maken haha.DikkeDijk schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 18:03:
Maargoed dat ben ik. De camo grinds ben ik ook nog ver van af maar ja ik snap dat als dit 1 van de weinige spellen is die je speelt je het makkelijk red binnen die tijd.
Snel door je camo's? Er zijn bij mij echt talloze wapens waarbij de Forged gewoon niet tracked
Heb ik 1 keer last van gehad dat ie niet tracked.Vrijdag schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 19:53:
Snel door je camo's? Er zijn bij mij echt talloze wapens waarbij de Forged gewoon niet tracked
O ja, en met die launcher, maar dat was na de laatste update ook verholpen.
Ben zelf bezig met die Zombie camo's, welke wel vrij eenvoudig zijn maar wel veel tijd kost. Toch wel geinig om te doen, houd me daar een beetje bezig, want die heeft ook wel een update nodig.
Soms werkte bij mij de tracking ook niet, als ik bijvoorbeeld een blueprint gebruikte. Ondanks dat nog enkele die niet tracken. Ook vervelend is dat de tweede mastery niet mogelijk is omdat je 7/6 Gold unlocked hebt en niet 6/6 vanwege extra wapens die later toegevoegd zijn. Hopelijk volgend seizoen opgelost.
Neem aan dat in S2 Verdansk en Rebirth Island nog niet komen, zal wel S3 worden denk ik, dus ook dat is nog even afwachten, voorlopig nog maar een beetje grinden in Zombies en multiplayer
Soms werkte bij mij de tracking ook niet, als ik bijvoorbeeld een blueprint gebruikte. Ondanks dat nog enkele die niet tracken. Ook vervelend is dat de tweede mastery niet mogelijk is omdat je 7/6 Gold unlocked hebt en niet 6/6 vanwege extra wapens die later toegevoegd zijn. Hopelijk volgend seizoen opgelost.
Neem aan dat in S2 Verdansk en Rebirth Island nog niet komen, zal wel S3 worden denk ik, dus ook dat is nog even afwachten, voorlopig nog maar een beetje grinden in Zombies en multiplayer
Ik ben nog van de tijd dat er niks te unlocken of customizen viel(zoals de eerste 2 CoD's) en toen vermaakte iedereen zich ook prima.DikkeDijk schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 18:03:
Waarom moet er tegenwoordig continue zoveel te unlocken en te doen zijn. Persoonlijk is het voor mij allemaal teveel. Veel te veel unlocks en elke keer weer vanalles te doen. Ik wil gewoon lekker spelen. Al ben ik (helaas) wel gevoelig om toch proberen alle skins te unlocken.
Mogelijk speel ik te weinig(slechts enkele(3) avonden per week), maar heb vaak moeite om de battlepass te halen.
[ Voor 4% gewijzigd door steel123 op 26-01-2024 14:11 ]
Ach, ik was ook zeer snel klaar met de main lvl's en Camo's (doe niet aan de Borealis want Zombie's is een beetje meh voor mij persoonlijk).DikkeDijk schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 18:03:
Ik ben nu gewoon voor de Charms gegaan, heb 18 wapens klaar.
Ben maar eens gaan kijken naar de calling card challenges, had er al veel klaar, nu moet ik er nog maar 3.
Heb iig de Prestige calling cards klaar dus over een week (met S2) weer een paar nieuwe.
Ik speel niet zo veel/lang meer, maar regelmatig met een kamaraad een uurtje of 2 en dan vinden we het beide wel welletjes.
Vind persoonlijk wel fijn dat het sneller is, in MW2 had ik Orion pas klaar in S5 en dat is voornamelijk door die klote longshots (dat is zo niet mijn speelstijl) en de hoeveelheid wapens @ release.
Heb de Wapens die ik nog Orion moest maken (waren nog wat LMG's en BR's) orion gemaakt in MW3.
Mijn FPS in het menu is nu ook standaard 25 - 30 waar deze eerst hoger is.Ricmaniac schreef op zaterdag 20 januari 2024 @ 10:52:
Dit na de laatste update (enkele dagen geleden).
Ingame valt het meestal wel mee maar FPS drops komen wel vaker voor.
Zozo.. inzichtje in de matchmaking.
nieuws: Activision legt uit hoe online matchmaking Call of Duty functioneert
nieuws: Activision legt uit hoe online matchmaking Call of Duty functioneert
Ik heb alle challenges van de nieuwe event gedaan maar ik moet zeggen dat ik die sup'd gamemode of hoe die ook heet erg irritant vind.
Nu zal dit voornamelijk komen omdat ik enkel HC speel en alles nu aanvoelde alsof je 20 schoten nodig hebt voor 1 kill (vooral als ze 1 van die type V rotzooi hadden).
Uit eindelijk na een uurtje of 2 grinden toch alle challenges voltooid.
Ik ga het dit seizoen niet redden tot lvl 250 maar heb in 1 seizoen wel ondanks gelimiteerde tijd een wapen of 15 - 20 naar max/gilded/forged kunnen doen.
Nu zal dit voornamelijk komen omdat ik enkel HC speel en alles nu aanvoelde alsof je 20 schoten nodig hebt voor 1 kill (vooral als ze 1 van die type V rotzooi hadden).
Uit eindelijk na een uurtje of 2 grinden toch alle challenges voltooid.
Ik ga het dit seizoen niet redden tot lvl 250 maar heb in 1 seizoen wel ondanks gelimiteerde tijd een wapen of 15 - 20 naar max/gilded/forged kunnen doen.
Wat is dat......Ricmaniac schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 15:36:
Here we go again! [Afbeelding]
Wat een skin weer... XD

Wij hebben al meer dan een maand niet gespeeld of in dit topic gekeken, maar nu ik even alles door zit te lezen en dit zie moet ik wel even hard lachen en ook diep zuchten. De skins worden wel met het nieuwere deel steeds erger zeg
Zag gisteren de trailer voor het nieuwe seizoen, daarin zit overgrown

✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
DopeG_Dragon schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 08:39:
[...]
Zag gisteren de trailer voor het nieuwe seizoen, daarin zit overgrown
Ik blijf het een vreemde keuze vinden de manier waarop je de attachments kan vrijspelen via de unlock queue (Op zich wel beter dan via het wapen levellen dan in mw2.)
Waarom konden ze niet gewoon alle beschikbare attachements toevoegen aan het unlockscherm zodat je ze daar makkelijk kan selecteren?
Nu zie je er een stuk of 70 en dan moet je ze zelf toevoegen.
Ik ga nu naar een wapen en zie dat ik bijv nog wat optics kan vrijspelen, daar selecteer ik er 3 van en voeg ze toe aan de queue. Is er geen andere manier?
Waarom konden ze niet gewoon alle beschikbare attachements toevoegen aan het unlockscherm zodat je ze daar makkelijk kan selecteren?
Ik ga nu naar een wapen en zie dat ik bijv nog wat optics kan vrijspelen, daar selecteer ik er 3 van en voeg ze toe aan de queue. Is er geen andere manier?
Burp
vind het ook echt een ruk systeem... ik voeg niks toe aan de queue. unlock het wel automatisch gewoonWii4all schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 09:59:
Ik blijf het een vreemde keuze vinden de manier waarop je de attachments kan vrijspelen via de unlock queue (Op zich wel beter dan via het wapen levellen dan in mw2.)
Vond MW2 persoonlijk juist beter dan dit.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ja kijk deze screenshot maar:
:fill(white):strip_exif()/f/image/W9q4YLl0SFYzMtC3yKsao78X.png?f=user_large)
OMG Rick van de walking dead skin XD.. perfect voor mensen die veel zombies spelen hahaha
Je geeft het antwoord op je eigen vraag:steel123 schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 14:10:
[...]
Ik ben nog van de tijd dat er niks te unlocken of customizen viel(zoals de eerste 2 CoD's) en toen vermaakte iedereen zich ook prima.
Waarom moet er tegenwoordig continue zoveel te unlocken en te doen zijn. Persoonlijk is het voor mij allemaal teveel. Veel te veel unlocks en elke keer weer vanalles te doen. Ik wil gewoon lekker spelen. Al ben ik (helaas) wel gevoelig om toch proberen alle skins te unlocken.
Mogelijk speel ik te weinig(slechts enkele(3) avonden per week), maar heb vaak moeite om de battlepass te halen.
Je bent toch gevoelig om skins te unlocken en daarmee blijf je de game dus langer spelen en je hebt moeite om de battlepass te halen. Zolang je speelt heb je kans dat je toch besluit een skin te kopen of wat dan ook. En zolang er veel spelers zijn, blijft het interessant voor andere spelers, die ook wat kunnen kopen.
Enige doel wat er nu nog is: Zorgen voor meer microtransacties en mensen hooked houden.
Het is jammer dat het nu zo werkt, maar dit is wel een vrij algemeen gamingprobleem.
En wat een luxeprobleem: Mensen worden weer helemaal blij van het afstoffen van een oude map
Makkelijk werk voor de ontwikkelaars. Hoor ik zelf ook bij!. Ik vind Skidrow, Favela, Karachi en nog een paar maps ook geweldig. Maar ik zit gewoon een remaster te spelen.
[ Voor 10% gewijzigd door Hann1BaL op 01-02-2024 10:27 ]
Haha ja klopt, al speel ik zelf die modus helemaal niet en leefde Rick veel te lang in de serie waardoor ik hem niet meer mag en kan zien. Hij had net zo vroeg dood moeten gaan zoals hij in de comics doodgingRicmaniac schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 10:18:
[...]
OMG Rick van de walking dead skin XD.. perfect voor mensen die veel zombies spelen hahaha
Als ik het zo bekijk komen er dus 5 nieuwe wapens bij.
Dit brengt het totaal naar 47 (tenzij er in season nog een paar bijkomen).
Afgaand op de namen: 3 Assaultriffles, 1 SMG en 1 Melee.
Maar dit kan ook makkelijk 1 AR, 1 LMG en 1 BR zijn.
Dit brengt het totaal naar 47 (tenzij er in season nog een paar bijkomen).
Afgaand op de namen: 3 Assaultriffles, 1 SMG en 1 Melee.
Maar dit kan ook makkelijk 1 AR, 1 LMG en 1 BR zijn.
Mense ik heb een conspiracie theorie dat hep gestaan op feesbook
Ben er heilig van overtuigd dat er bots in de multiplayer matches zitten en dat de algehele gameplay gewoon keihard wordt gemanipuleerd. Speel al heel m'n leven CoD maar dit spel klopt echt voor geen ene klote naar mijn gevoel.
Ook zaken als revenge spawns en increased damage met microtransactions wapens zijn volgens mij en mijn vrienden aan de orde van de dag in dit spel.
Nu las ik het Activision matchmaking patent, want wie doet dat nou niet op z'n vrije donderdagavond, en zie ik het volgende staan: https://imgur.com/a/UhBGtlT (plaatje want veel tekst).
We worden echt in de zeik genomen in dit spel volgens mij. Zijn er anderen die dit vermoeden?
edit: Viel sowieso eigenlijk wel van m'n stoel van dat patent, er wordt gewoon een game om een of ander manipulatief systeem gebouwd.
https://patents.google.com/patent/US20160005270A1/en
Ben er heilig van overtuigd dat er bots in de multiplayer matches zitten en dat de algehele gameplay gewoon keihard wordt gemanipuleerd. Speel al heel m'n leven CoD maar dit spel klopt echt voor geen ene klote naar mijn gevoel.
Ook zaken als revenge spawns en increased damage met microtransactions wapens zijn volgens mij en mijn vrienden aan de orde van de dag in dit spel.
Nu las ik het Activision matchmaking patent, want wie doet dat nou niet op z'n vrije donderdagavond, en zie ik het volgende staan: https://imgur.com/a/UhBGtlT (plaatje want veel tekst).
We worden echt in de zeik genomen in dit spel volgens mij. Zijn er anderen die dit vermoeden?
edit: Viel sowieso eigenlijk wel van m'n stoel van dat patent, er wordt gewoon een game om een of ander manipulatief systeem gebouwd.
[ Voor 24% gewijzigd door BroWohsEdis op 01-02-2024 21:09 ]
"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"
Niet echt nieuws, bedoel dit soort bots zit al in vele games (PUBG, Fortnite ect ect)BroWohsEdis schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 20:57:
Denk dat het meer een Warzone ding is dan een Multiplayer ding, daar Warzone Free to play is en de minder goede spelers laten winnen is kans op verslaving en bundles verkoop.
Ik ben iig geen bots tegen gekomen in MP, merk ook niet dat er blueprints zijn met meer damage.
Ik koop ze niet, maar ik kom ze wel tegen natuurlijk. Als het echt zo was dan zijn er mensen zoals XclusiveAce enzo die alle damage profiles testen het allang tegengekomen.
Zeg niet dat er geen "officiele" bots zijn, want ik speel geen Warzone dus zie ik ze niet of mijn SBMM valt niet samen met waar Bots wel zou werken.
Kijk wel uit naar Stash House en Das House (in season) en Vistas lijk me een aardige map te zijn.GovertNL schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 20:16:
[...]
Hoeveel nieuwe mappen krijgen we nu voor de multiplayer? Ik kwam deze namelijk tegen op FB.
Departure lijk me een beetje groot.
Kijk zo wie zo uit naar Season 2, weer wat te doen, Ben op de helft van de Mastery Charm in MP omdat er niet veel andere dingen zijn om te doen. Gezien ik ook nog maar 2 (MP) calling cards moet om al die mastery calling cards klaar te hebben.
[ Voor 0% gewijzigd door Derr_Hans op 05-02-2024 12:16 . Reden: typo's ]
Je kunt niets bewijzen maar dat er gemanipuleerd wordt door het SBMM is zeker, of dit ten goede en ten kwade is van het spelplezier laat ik nog even in het midden.BroWohsEdis schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 20:57:
...
Wat mij wel opvalt is dat als je een keer een paar lekkere potjes hebt gehad (vaak ook niet meer dan twee) je daarna soms in potjes terecht komt door mijn gevoel echt insane zijn. Tegenstanders die echt substantieel harder lijken te lopen en bij mij juist zo stroperig gedrag (ik ken het effect van melee en lichtere wapens etc.), eigen teamleden die zich als n00b gedragen (met 255 als level). Zo kun je bij Shipment van 50/25 (een k/d van 2) zo naar 25/50 gaan (k/d 0,5). Je hebt dan geen idee wat er gebeurt, gaat bij respawns vaak binnen een seconde weer dood door dezelfde persoon die je net ook al gekilled heeft door een spawn 5 meter verderop, daarna een spawn op een van de open sniper lijnen -weer dood-, dan wordt er eentje achter je gespawned -weer dood- en als klap op de kruispijl een kruisrakket/granaat die neerkomt als jij net gespawned bent -weer dood-. Dit scenario komt bij mij regelmatig voor, vergeet niet daarna nog even tussen een drie of viertal vijanden te worden gedropt ... overlevingskans minder dan 0 maar dan gaan er nog één of twee mee.
Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat met spawnpoints het spel behoorlijk gestuurd wordt. Tuurlijk is het moeilijk om alle facetten te berekenen. Zo'n kruisrakket of granaat is lastig te berekenen maar in 10 seconden 5 keer dood heeft niets met skill te maken. De lange sniper lijnen zijn bij de ontwikkelaars toch ook bekend? Een meter meer naar "binnen" en je staat net om de hoek van een container en is er niets aan de hand. Hun statistieken moeten dit toch laten zien? Toch worden deze spawn punten bewust in leven gehouden en dat heeft een doel. Een respawn binnen, zeg 5 of 10 meter van een vijand, is toch niet gameplay bevorderend?
Ik kan alleen geen lijn ontdekken waarom dit zo gebeurt. Een volgend potje voelt dan gewoon weer logisch en zijn er geen vreemde respawns (kan ik ook onderaan staan hoor

... gecensureerd ...
Dat de Spawns nog steeds fucked zijn wordt echt wel vervelend.
Nu is het soms zo wie zo vervelend in Shipment, maar een map als Rust of Meat gebeurd dus gewoon het zelfde. Als je Spawned dan ben je 8 van de 10 keer in de buurt van waar je neer geschoten wordt.
Heb juist het gevoel dat ik meer "niet registrerende hitmarkers" heb sinds ik glas heb.
Hoe lager mijn ping hoe meer kogels ik soms nodig heb om te killen.
De Servers zijn dan ook nog steeds ruk met package burst en andere server latance meldingen.
Maar ja, nu kan je weer geen weapons opslaan als je Interstellar er op heb als camo.
De hoeveelheid bugs in deze game is gewoon ongelooflijk.
Elke patch of weekly reset weer andere bugs, het is bij sledgehammer toch wel meer dan de andere devs.
Niet gamebreaking maar rond uit irritant.
Maar de eenden skins en Anime weapons uit de shop die werken 100% na elke patch.
Nu is het soms zo wie zo vervelend in Shipment, maar een map als Rust of Meat gebeurd dus gewoon het zelfde. Als je Spawned dan ben je 8 van de 10 keer in de buurt van waar je neer geschoten wordt.
Heb juist het gevoel dat ik meer "niet registrerende hitmarkers" heb sinds ik glas heb.
Hoe lager mijn ping hoe meer kogels ik soms nodig heb om te killen.
De Servers zijn dan ook nog steeds ruk met package burst en andere server latance meldingen.
Maar ja, nu kan je weer geen weapons opslaan als je Interstellar er op heb als camo.
De hoeveelheid bugs in deze game is gewoon ongelooflijk.
Elke patch of weekly reset weer andere bugs, het is bij sledgehammer toch wel meer dan de andere devs.
Niet gamebreaking maar rond uit irritant.
Maar de eenden skins en Anime weapons uit de shop die werken 100% na elke patch.
Ja spawns zijn in deze game slechter dan vorige cods (waar ik het ook al slecht vond) .. maar riep het bij deze al in de beta.
Gebeurd hier zoo vaak dat je tussen enemies spawnt of andersom dat je gewoon achter een enemy spawnt en hem gelijk dood kan schieten.
Gebeurd hier zoo vaak dat je tussen enemies spawnt of andersom dat je gewoon achter een enemy spawnt en hem gelijk dood kan schieten.
zo herkenbaar echt knap irritant,soms wel 4 keer achter elkaar in een enemy spawn komt en gelijk word afgeknaldRicmaniac schreef op maandag 5 februari 2024 @ 20:02:
Ja spawns zijn in deze game slechter dan vorige cods (waar ik het ook al slecht vond) .. maar riep het bij deze al in de beta.

Is das Haus een remake van de map uit Vanguard? Of compleet nieuw
Das Haus lijkt op een remake uit MW3 "Hardhat". Maar dat is het bij nader inzien toch niet. Wel is het een map die je ook al in de SP "campaign" bent tegengekomen als je die al hebt gespeeld. En in Zombies is het volgens mij een stuk uit Zone 2 in het noord-westen.
Is een remake van de map in Vanguard.Chelseamarre123 schreef op maandag 5 februari 2024 @ 20:53:
Is das Haus een remake van de map uit Vanguard? Of compleet nieuw
Minus de houten deuren die kapot konden enzo en wat moderner aangekleed.
Klopt, lees het nu ook. Wel pas mid season.Derr_Hans schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 09:40:
[...]
Is een remake van de map in Vanguard.
Minus de houten deuren die kapot konden enzo en wat moderner aangekleed.
Stash House lijkt de opvolger van Shipment, beetje Nuketown achtige map ook
https://www.callofduty.co...one-season-2-announcement
is al begonnenJovinho99 schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 18:32:
Wanneer begint s2 juist?
Leugens.
Eerst de patch downloaden.
Dan de patch copyen.
Dan het spel opstarten.
Dan de MP pack downloaden en installeren.
Dan de ingame update installeren.
Het nieuwe seizoen begint over anderhalf uur
Pc masterrace .. was in 5 min klaarVrijdag schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 18:45:
[...]
Leugens.
Eerst de patch downloaden.
Dan de patch copyen.
Dan het spel opstarten.
Dan de MP pack downloaden en installeren.
Dan de ingame update installeren.
Het nieuwe seizoen begint over anderhalf uur
Ik begrijp het echt niet de bedoeling van die skin’s wat heeft dit er nog mee te maken..probleem is alleen dat er veel zijn die het kopen en ze er dus aardig wat aan verdienen.Ricmaniac schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 18:37:
We hebben het steeds over hoe CoD op fortnite begint te lijken...
Het heeft weer een next level bereikt...
[Afbeelding]
yup en je wilt niet weten hoe veel in verhouding. Als mensen stoppen met kopen, stoppen ze met verkopen. maarja dat gaat nooit lukken.Jovinho99 schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 19:01:
[...]
Ik begrijp het echt niet de bedoeling van die skin’s wat heeft dit er nog mee te maken..probleem is alleen dat er veel zijn die het kopen en ze er dus aardig wat aan verdienen.
Over een paar weken gbit glas

Maar dat maakt het copyen niet sneller
nee op pc ook nietcrimby schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 19:16:
Kan iemand op PS5 de nieuwe BP kopen? Hier lukt het niet
Ca$h of Doodle: Fortnite Warfare. Shareholders Season 2Ricmaniac schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 18:37:
We hebben het steeds over hoe CoD op fortnite begint te lijken...
Het heeft weer een next level bereikt...
[Afbeelding]
Heb gewoon nu in 3 verschillende lobbies al iemand met die skin zien lopen.... ik kan me er zo boos om maken dat zo veel mensen ervoor vallen
Hopen dat de hype volgende week al voorbij is 😅Ricmaniac schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 19:47:
Heb gewoon nu in 3 verschillende lobbies al iemand met die skin zien lopen.... ik kan me er zo boos om maken dat zo veel mensen ervoor vallen
De enige oplossing:Ricmaniac schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 19:47:
Ze heel vaak voor hun porum schieten
Stash house 24-7
Straks maar is proberen😎😝
Straks maar is proberen😎😝
Pfff, ingame update, ingame update, ingame update... Drie keer achter elkaar. Weekly challenges die niet tracken...
Maar gelukkig wel weer een hele hoop kekke pakjes. Want het heet niet voor niets Outfit of Duty
Hmm, nu zijn die recommended wapens weer veranderd ofzo? Nog maar eens proberen. Gelukkig werkt de Stormender wel weer tegen heli's.
Maar gelukkig wel weer een hele hoop kekke pakjes. Want het heet niet voor niets Outfit of Duty
Hmm, nu zijn die recommended wapens weer veranderd ofzo? Nog maar eens proberen. Gelukkig werkt de Stormender wel weer tegen heli's.
[ Voor 23% gewijzigd door Vrijdag op 07-02-2024 23:04 ]
Als je dacht dat shipment chaos was dan is stash house echt pure chaos en waanzin ! Is goed voor 1 potje maar dan ben je er klaar mee.
Vind de map wel geinig, maar zelfs voor 6 vs 6 is de map eigenlijk al te klein. Ik weet niet precies wat de verhoudingen zijn tegenover Shipment maar ook hier zijn de spawns een drama.Jovinho99 schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 23:18:
Als je dacht dat shipment chaos was dan is stash house echt pure chaos en waanzin ! Is goed voor 1 potje maar dan ben je er klaar mee.
Ik heb het gevoel dat Spawntrappen nog nooit zo eenvoudig is geweest.
Ik heb gisteren ook even Zombies gespeeld voor de Event. Kreeg teammates die enorm goed zijn in zombies, een hoop credits dropte en vervolgens hebben we ook nog een rift gedaan, Ik voelde me vet nutteloos maar was wel grappig om mee te maken.
Vind het wel vet irritant dat ik de BP nog niet heb kunnen kopen maar goed het is en blijft blizzard en die kunnen nooit een update in een keer correct eruit krijgen.
Ik kan de BP ook niet kopen. Vriend van me wel. Vorige keer geen event bij mij te zien. Bij hem wel. Dat moet toch ergens aan liggen zou je zeggen. Kunnen ze "geld" verdienen, doet ie het niet 
Was iets te voorbarig. Doet het intussen weer.

Was iets te voorbarig. Doet het intussen weer.
[ Voor 11% gewijzigd door FenF op 08-02-2024 15:51 ]
Stash House is geweldig, beter dan Shipment in replayability.
De Hordpoint event is ook goed, 100x beter dan Supe'd.
Had geen issues met Battlepass, maar ik begon pas met spelen om iets na 19:30, vrienden die eerder speelde konden geen battlepass halen. Maar de Blackcell deed het wel denk ik, iig geen verrassing want Shop item, ik zag al veel mensen mee lopen gezien het feit dat mijn body smelt in een skelet.
Vista ook wel ok map, Departure zie er mooi uit maar ik verdwaal maar beide heb ik maar 1 keer gehad in de playlist van Hordepoint.
Stash House in hordepoint is wel mega Chaos.
Tot zo ver is iss het allemaal wel ok, geen bugs tegen gekomen die nieuw zijn, maar heb ook echt maar 2 uur in totaal gespeeld. De oude "nieuwe" bug van S1 Reloaded, dat je geen Weapons kan opslaan met interstellar camo is er iig nog steeds iig.
De Hordpoint event is ook goed, 100x beter dan Supe'd.
Had geen issues met Battlepass, maar ik begon pas met spelen om iets na 19:30, vrienden die eerder speelde konden geen battlepass halen. Maar de Blackcell deed het wel denk ik, iig geen verrassing want Shop item, ik zag al veel mensen mee lopen gezien het feit dat mijn body smelt in een skelet.
Vista ook wel ok map, Departure zie er mooi uit maar ik verdwaal maar beide heb ik maar 1 keer gehad in de playlist van Hordepoint.
Stash House in hordepoint is wel mega Chaos.
Tot zo ver is iss het allemaal wel ok, geen bugs tegen gekomen die nieuw zijn, maar heb ook echt maar 2 uur in totaal gespeeld. De oude "nieuwe" bug van S1 Reloaded, dat je geen Weapons kan opslaan met interstellar camo is er iig nog steeds iig.
Gister ook weer een mooie.
Maat en ik spelen allebei op ps5.
Hij nodigt mij uit voor de party, staat er you do not have permissions to play with users on other platforms.
We spelen beide op de ps5.
Nadat we cross play hadden aangezet werkte het weer.
Maat en ik spelen allebei op ps5.
Hij nodigt mij uit voor de party, staat er you do not have permissions to play with users on other platforms.
We spelen beide op de ps5.
Nadat we cross play hadden aangezet werkte het weer.
Burp
Call of Duty: Het is Black History Month!
Ook Call of Duty: Hier heb je een paar gratis items met een ghetto thema.
Oké, tof. Nuja, het is goed bedoeld
[ Voor 9% gewijzigd door Vrijdag op 09-02-2024 15:49 ]
Hordepoint vind ik best een leuke twist. Hardpoint zoals normaal maar dan met zombies erbij
[ Voor 7% gewijzigd door Gekkenhuis op 09-02-2024 16:24 ]
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Droppen die ook bones en skulls voor het event?Gekkenhuis schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 16:24:
Hordepoint vind ik best een leuke twist. Hardpoint zoals normaal maar dan met zombies erbij
Ik verwacht het niet maar zou wel cool zijn.
Ondertussen bij ActivisionBlizzard: ook weer afgevinktVrijdag schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 15:48:
Call of Duty: Het is Black History Month!
Het is ook weer een free weekend. Tijd om weer wat losse potjes te spelen!
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Zeker wel :-)Martin0 schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 16:29:
[...]
Droppen die ook bones en skulls voor het event?
Ik verwacht het niet maar zou wel cool zijn.
Wat er opgepakt wordt telt ook nog eens voor het hele team.
[ Voor 11% gewijzigd door Gekkenhuis op 10-02-2024 15:27 ]
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Nog meer mensen problemen dat er wel matches zijn maar ze niet willen starten? Blijft op launching staan…
welke modus?crimby schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 19:18:
Nog meer mensen problemen dat er wel matches zijn maar ze niet willen starten? Blijft op launching staan…
Ik heb geen last op de pc met multiplayer stashhouse bv
game files al gecheckt?
[ Voor 4% gewijzigd door freaky35 op 10-02-2024 19:19 ]