Ik heb een gewoonte om gewoon 2x op wapenwisselen (op ps5 snel 2x driehoekje) dat is sneller dan de animatie afwachtenChelseamarre123 schreef op woensdag 27 december 2023 @ 06:12:
Erger me echt enorm dat je teammates tegen je kunnen lopen en je daardoor weggeduwd word en zo je aim mislukt, net zoals in die containers spawnen in shipment en dan vastzitten omdat er 1tje voor je staat.
Ook waarom moet ik bij elke respawn een halve reload animatie krijgen. Zeker in shipment is dat vreselijk kut omdat je altijd meteen in een gunfight bent.
Ben ooit eens de ravijn ongeduwd door een team maat 😀😀Chelseamarre123 schreef op woensdag 27 december 2023 @ 06:12:
Erger me echt enorm dat je teammates tegen je kunnen lopen en je daardoor weggeduwd word en zo je aim mislukt, net zoals in die containers spawnen in shipment en dan vastzitten omdat er 1tje voor je staat.
Ook waarom moet ik bij elke respawn een halve reload animatie krijgen. Zeker in shipment is dat vreselijk kut omdat je altijd meteen in een gunfight bent.
Hallo allemaal,
Mijn vriendin en ik spelen graag MW vanaf de bank in splitscreen. Waarbij MW2 na iedere patch de splitscreen ervaring steeds slechter werd en onspeelbaar door diverse zaken in de UI. Hoe gaat het nu bij MW3? Zijn er mensen met positieve ervaringen? Wij spelen op de PS5.
Mijn vriendin en ik spelen graag MW vanaf de bank in splitscreen. Waarbij MW2 na iedere patch de splitscreen ervaring steeds slechter werd en onspeelbaar door diverse zaken in de UI. Hoe gaat het nu bij MW3? Zijn er mensen met positieve ervaringen? Wij spelen op de PS5.
@G_DragonRBNMK schreef op woensdag 27 december 2023 @ 09:54:
Hallo allemaal,
Kan u daarbij helpen.
Zet UPnP eens uit in je modemWulfric92 schreef op dinsdag 26 december 2023 @ 00:08:
Hoi, ik krijg de error hueneme negev, zowel op de ps4 als ps5. Is er een oplossing voor?
Try SCE to Aux
- voegt niets toe / op de man -
[ Voor 145% gewijzigd door Geronimous op 30-12-2023 13:00 ]
Ik speel ook regelmatig splitscreen en heb ondertussen ook MW3 in huis. Ik moet zeggen dat de performance prima is en het best goed speelt. Enige nadeel is dat je na start geen andere loadout kan kiezen, wat best wel een teleurstelling is. Voor de rest zijn de vervelende bugs waar ik tegenaan liep in MW2 wel opgelost.RBNMK schreef op woensdag 27 december 2023 @ 09:54:
Hallo allemaal,
-op de man-
[ Voor 94% gewijzigd door Geronimous op 30-12-2023 13:00 ]
De ene keer krijg je te zien wat je hebt vrijgespeeld na een potje. De andere keer niet. Nog mensen die dit soms ook hebben... niet dat het erg is😀
Surpressor op een sniper of niet. Maakt em minder sterk vind ik
Heb nog fun af en toe. Maar dit is men laatste cod als je ze de sbmm niet drastisch verminderen. Constant als je solo speelt bij de (alle respect) mindere goden gezet worden en afgeslacht worden.... team maats dat 5 op 30 en niet 1 maar drie vier. Team maats die gewoon in de spawn blijven en niets doen en wachten tot er 1 eentje passeert en die dan door de mic roepen. Yes i have one. Ben normaal geen klager. Maar cod is gewoon dood.😄
[ Voor 38% gewijzigd door Wolverine9000 op 27-12-2023 18:47 ]
Je merkt dit aan alles. De meesten van mijn vrienden spelen enkel warzone. Maar das men ding niet. Op dit forum ook weinig reactie in het algemeen (niet slecht bedoeld hoor). De mensen spelen dit gewoon weg minder en minder. Kan ze geen ongelijk geven eerlijk gezegd. 😃😃 zijn nog games genoeg e
Zit nog lekker MW 2019 te spelen.MW3 was bij release nog wel lekker te spelen,echter na een aantal updates werd het hard minder vind ik persoonlijk.
Ik kan mij nog prima vermaken de laatste tijd, afgelopen weken wat meer MWZ gespeeld. Mede vanwege het vlotte levelen (tja, blijft een simpele maar doeltreffende beloning).
Maar de MP vind ik wisselend, mede te wijten aan SBMM, maar ook omdat ik gewoonweg lang niet altijd de behoefte (of fut) heb om maximaal te focussen.
MWZ is dan net even wat meer casual. Warzone ben ik nooit echt ingekomen, nooit echt een goeie kans gegeven ook denk ik...
Maar de MP vind ik wisselend, mede te wijten aan SBMM, maar ook omdat ik gewoonweg lang niet altijd de behoefte (of fut) heb om maximaal te focussen.
MWZ is dan net even wat meer casual. Warzone ben ik nooit echt ingekomen, nooit echt een goeie kans gegeven ook denk ik...
Gisteren twee goede potjes na elkaar. Maar daarna mede dankzij sbmm bij mindere personen gezet. Dat maakt minder leuk, maar soms wel uitdagendrCk schreef op donderdag 28 december 2023 @ 09:31:
Ik kan mij nog prima vermaken de laatste tijd, afgelopen weken wat meer MWZ gespeeld. Mede vanwege het vlotte levelen (tja, blijft een simpele maar doeltreffende beloning).
MWZ is inderdaad best oké. Maar die tijdslimiet is wel erg duf. Net als dat de map niet alles laat zien. Ik moet eerst een stuk inzoomen en dan nog een paar seconden wachten. Niet handig als je steeds wordt aangevallen.rCk schreef op donderdag 28 december 2023 @ 09:31:
En serieus:
1. Find a match
2. Confirm mission
3. Ready up
4. Matchmaking
Waarom vier stappen? 2 en 3 kan je van tevoren doen en 4 is volkomen overbodig.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Ja die sequence om een game te starten is lame, klopt.Vrijdag schreef op donderdag 28 december 2023 @ 13:39:
[...]
MWZ is inderdaad best oké. Maar die tijdslimiet is wel erg duf. Net als dat de map niet alles laat zien. Ik moet eerst een stuk inzoomen en dan nog een paar seconden wachten. Niet handig als je steeds wordt aangevallen.
En serieus:
1. Find a match
2. Confirm mission
3. Ready up
4. Matchmaking
Waarom vier stappen? 2 en 3 kan je van tevoren doen en 4 is volkomen overbodig.
Verder is die tijdslimiet natuurlijk een beetje uit het Warzone principe, evenals dat je anders unlimited kan rondlopen, nu moet je nog wel ff zweten als je last minute exfil moet doen en die in zone 3 is
Wat betreft die map, heb ik niet zo ervaren, je krijgt er op gegeven moment wel handigheid in. Misschien scheelt het ook omdat wel 2 dagen speeltijd in DMZ heb gehad op MWII waardoor je wat handigheid krijgt in de manier van spelen.
Het speelt zelfs relaxter dan DMZ omdat je hier alleen maar friendly players hebt.
Verwijderd. Verkeerd forum 😀
[ Voor 90% gewijzigd door Wolverine9000 op 29-12-2023 10:52 ]
Klinkt niet als MWIIIWolverine9000 schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 10:34:
Versla ik een grote krab komen er twee bij haha. Zit beetje te ver denk ik. Limgrove best nog wat verkennen denk ik. Is zo veel te doen.... begin het onder de knie te krijgen. Alleen het dodgen verloopt soms moeizaam. Moet ik nog beter in worden. Ben content met deze aankoop. Heeft me ook maar 35 euro gekost in de ps store....
Oei sorry moest in elden ring zijn . Mijn excuses.....
Het is het einde van het jaar, vergevingsgezind hoorWolverine9000 schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 10:52:
[...]
Oei sorry moest in elden ring zijn . Mijn excuses.....
Ik verwacht vanmiddag weer een potje te knallen op MW3. Gisteren 2 of 3 enorm lekkere potjes gehad samen met een maatje.
Ik had vorige week shared play aangezet op zijn PS5 met mijn account, digitale versie van MWIII. Maar er is nu geen proefperiode meer toch? Want hij kan nu nóg online spelen op MW3 (en MWZ). Sterker nog, gisteren tegelijk met hem gespeeld...
Zou toch niet moeten kunnen, zo werkt shared play toch eigenlijk niet, of wel?
Off-topic: Elden Ring lijkt mij ook wel een toffe game overigens.
Vind persoonlijk kut dat je niet sneller je wapens kunt pack a punchen om sneller in zone 3 te raken.rCk schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 10:22:
[...]
Ja die sequence om een game te starten is lame, klopt.
Verder is die tijdslimiet natuurlijk een beetje uit het Warzone principe, evenals dat je anders unlimited kan rondlopen, nu moet je nog wel ff zweten als je last minute exfil moet doen en die in zone 3 is![]()
Wat betreft die map, heb ik niet zo ervaren, je krijgt er op gegeven moment wel handigheid in. Misschien scheelt het ook omdat wel 2 dagen speeltijd in DMZ heb gehad op MWII waardoor je wat handigheid krijgt in de manier van spelen.
Het speelt zelfs relaxter dan DMZ omdat je hier alleen maar friendly players hebt.
Elke keer als ik eindelijk sterk genoeg ben om daar wat te gaan klooien moet ik me zorgen maken om te gaan exfillen.
Ja op korte termijn is dat niet zo leuk inderdaad. Je moet er eigenlijk naartoe bouwen (zo is deze opbouw ook bedacht door de makers denk ik).Chelseamarre123 schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 11:13:
[...]
Vind persoonlijk kut dat je niet sneller je wapens kunt pack a punchen om sneller in zone 3 te raken.
Elke keer als ik eindelijk sterk genoeg ben om daar wat te gaan klooien moet ik me zorgen maken om te gaan exfillen.
Dus je zou eerst je perks, crystals etc moeten gaan farmen en exfillen (of de schematics zien te vinden) voor tier 3 leuk is inderdaad.
Anders is het onbegonnen, meestal heb ik met 2 vrienden van mij pas inderdaad bij tijd 5-10 min de optie om in tier 3 los te gaan, afhankelijk ook waar de storm begint...
Ja maar die crystals zijn zo zeldzaam te vinden laat staan die schematics.
Dan komt er nog eens bij als je de schematic hebt voor crystal 3, je blijkbaar die 1x om de 72u kan gebruiken?
Dan komt er nog eens bij als je de schematic hebt voor crystal 3, je blijkbaar die 1x om de 72u kan gebruiken?
Je moet in die gebouwen zijn met die "gele lampen"/sneeuwvlokken op de map. De beloningen daar zijn hoog. Vergeet bij exfill niet je gasmasker te wisselen!Chelseamarre123 schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 11:30:
Ja maar die crystals zijn zo zeldzaam te vinden laat staan die schematics.
... gecensureerd ...
Welke loadout gebruiken jullie veel op shipment/shipmas 24/7?
Ik speel solo (heel af en toe accepteer ik een invite van randoms) maar ik blijf eigenlijk altijd in zone 1 daardoor.
Ga altijd eerst zoveel mogelijk essence verzamelen/dingen om te verkopen, dan naar een pack-a-punch en dan eventueel wat missies. Vooral de big bounty, want die kan je het beste doen in solo. Qua loot is het echt een geval van geluk hebben en ook hopen dat je op een goede plek spawnt. Heb nu puur toeval op één operator een 3plate armour vest, op de andere een large backpack en paars gasmasker. Had ook nog een Juggernaut perk maar per ongeluk ingewisseld voor een airstrike
Voor andere dingen heb ik eigenlijk nauwelijks tijd. Voordat ik genoeg essence heb om een wapen te punchen is het al zowat exfil tijd. Zeker als ik een beetje leuke gear heb ga ik niet risico lopen om alles kwijt te raken. Strongholds of nests begin ik niet eens aan. Tenzij ik twee hele sterke wapens heb en op zijn minst twee plate armour heb. En een self revive en opgeladen aether shroud. Anders ben ik alsnog de lul. True story
Ik snap dat het idee is dat je steeds wat nieuws vindt en sterkere items krijgt/maakt en dat tijdsdruk een spel element is, maar soms heb ik het idee dat de RNG wel heel erg in je nadeel is.
Ga altijd eerst zoveel mogelijk essence verzamelen/dingen om te verkopen, dan naar een pack-a-punch en dan eventueel wat missies. Vooral de big bounty, want die kan je het beste doen in solo. Qua loot is het echt een geval van geluk hebben en ook hopen dat je op een goede plek spawnt. Heb nu puur toeval op één operator een 3plate armour vest, op de andere een large backpack en paars gasmasker. Had ook nog een Juggernaut perk maar per ongeluk ingewisseld voor een airstrike
Voor andere dingen heb ik eigenlijk nauwelijks tijd. Voordat ik genoeg essence heb om een wapen te punchen is het al zowat exfil tijd. Zeker als ik een beetje leuke gear heb ga ik niet risico lopen om alles kwijt te raken. Strongholds of nests begin ik niet eens aan. Tenzij ik twee hele sterke wapens heb en op zijn minst twee plate armour heb. En een self revive en opgeladen aether shroud. Anders ben ik alsnog de lul. True story
Ik snap dat het idee is dat je steeds wat nieuws vindt en sterkere items krijgt/maakt en dat tijdsdruk een spel element is, maar soms heb ik het idee dat de RNG wel heel erg in je nadeel is.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Alles met goede hipfire of snelle ADS. Of explosies, zoals die granaatwerperSterqVerhael schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 11:58:
Ik denk dat het komt omdat ik op de OG PS4 speel, die is een stuk trager met alles inladen dan een PS5. Ik heb het ook met textures trouwens.rCk schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 10:22:
[...]
Ja die sequence om een game te starten is lame, klopt.
Verder is die tijdslimiet natuurlijk een beetje uit het Warzone principe, evenals dat je anders unlimited kan rondlopen, nu moet je nog wel ff zweten als je last minute exfil moet doen en die in zone 3 is![]()
Domme vraag misschien, gebruiken jullie de tombstone glitch niet in zombies? Maakt het gedoe met PaP'en een stuk sneller
Ja ik heb gisteren een paar solo games gespeeld, helemaal ruk als je met twee anderen zit die totaal niet doen wat jij wil doen en ook direct met zn tweeën ervandoor schieten, totaal overgelaten aan je lot + je kan geen objectives doen omdat zij er steeds mee bezig zijn... Dus sindsdien ofwel samen met een vriend of anders solo.Vrijdag schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 12:08:
Ik speel solo (heel af en toe accepteer ik een invite van randoms) maar ik blijf eigenlijk altijd in zone 1 daardoor.
Ik heb idd op alle operators 3 plate, self-revive, large backpack staan, geen airstrikes.
Heb alleen voor Raw aetherium een schematic, dus elke 3u heb ik een crystal erbij... Bovendien vind ik die dingen vaak zat gedurende contracts en bij aether nests.
Ik speel vaak ook wel ietwat behouden als ik alleen speel, idd geen zin om risico’s te lopen.
De WSP Swarm in Akimbo trim is echt goud overigens als je die pack-a-puncht. 200 kogels per SMG en verrassend goed op zowel mid + semi-longrange. Close range is het natuurlijk sowieso een beest.
Ah, dat zal wel schelen ja.Vrijdag schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 12:10:
[...]
Ik denk dat het komt omdat ik op de OG PS4 speel, die is een stuk trager met alles inladen dan een PS5. Ik heb het ook met textures trouwens.
Wat is die glitch precies? Heeft dat ook te maken met het feit dat sommigen ineens bij spawn al diverse kristallen droppen… Laatst kwam er ook iemand voorbij die een flawless crystal dropte (voor lv3 pack-a-punch)…. Gewoon random. Ik gok dat diegene er dan genoeg in zijn backpack heeft dat ie plaats moest maken 😅ThunderaceNL schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 12:12:
Domme vraag misschien, gebruiken jullie de tombstone glitch niet in zombies? Maakt het gedoe met PaP'en een stuk sneller
Hmm dan speel je "verkeerd" traag. Best doe je snel 2 a 3 missies zodat je snel kan pack a punchen. Meestal neem ik ook nog van die nesten mee.Vrijdag schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 12:08:
Zo krijg je snel essence, gewoon looten en verkopen duurt gewoon te lang.
Is het zo erg met randoms? Meeste doen ook gewoon contracten continu bij mij, in het begin zeker.
Je bedoelt die nests die je moet kapot schieten?hamsteg schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 11:54:
[...]
Je moet in die gebouwen zijn met die "gele lampen"/sneeuwvlokken op de map. De beloningen daar zijn hoog. Vergeet bij exfill niet je gasmasker te wisselen!
Snap ik, maar per zone zijn daar de beloningen ingedeeld.
Nou ja, solo spelen als je ietwat voorzichtig bent ben je vrij weinig in zone 2 te vinden natuurlijk.Chelseamarre123 schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 12:34:
[...]
Hmm dan speel je "verkeerd" traag. Best doe je snel 2 a 3 missies zodat je snel kan pack a punchen. Meestal neem ik ook nog van die nesten mee.
Zo krijg je snel essence, gewoon looten en verkopen duurt gewoon te lang.
Is het zo erg met randoms? Meeste doen ook gewoon contracten continu bij mij, in het begin zeker.
Maar inderdaad, als je de flow van het spel door hebt ben je zo pack-a-punch. Maar contracts in tier 2 doen in je eentje, heb je eigenlijk wel pack-a-punch lv2 nodig, anders is het nog vrij pittig als je niet het beste wapen hebt.
Hoe jij speelt, speel ik vaak ook. Maar vaak blijf ik ook wel beetje in tier 1 hangen, beetje casual spelen.
Vanmiddag verwacht ik wel online te zijn, mocht je ook spelen, kunnen we samen wel MWZ of MP spelen?
Er zijn een paar handige glitches, oa de tombstone glitch waarmee je elke match je gevulde tombstone weer beschikbaar hebt. Een keer maken, vervolgens elke match beschikbaar. Hiermee kun je dus een kristal er in laten, deze vervolgens elke match er uit halen (en/of exfillen voor in je stash). Dupliceren werkt dus ook zo.
Werkt ook relatief eenvoudig, maak je tombstone en ga dood. Simpel. Volgende potjes exfill je nooit meer helemaal, zodra je exfilt hard quit je het spel. Daarna heb je wel een succesvolle exfill, maar bij rebooten spel is je inventory nog beschikbaar... en de tombstone het volgende potje ook.
Werkt ook relatief eenvoudig, maak je tombstone en ga dood. Simpel. Volgende potjes exfill je nooit meer helemaal, zodra je exfilt hard quit je het spel. Daarna heb je wel een succesvolle exfill, maar bij rebooten spel is je inventory nog beschikbaar... en de tombstone het volgende potje ook.
Nodig me maar uit als je me online ziet, weet alleen niet of vandaag lukt in de middag.rCk schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 12:37:
[...]
Nou ja, solo spelen als je ietwat voorzichtig bent ben je vrij weinig in zone 2 te vinden natuurlijk.
Maar inderdaad, als je de flow van het spel door hebt ben je zo pack-a-punch. Maar contracts in tier 2 doen in je eentje, heb je eigenlijk wel pack-a-punch lv2 nodig, anders is het nog vrij pittig als je niet het beste wapen hebt.
Hoe jij speelt, speel ik vaak ook. Maar vaak blijf ik ook wel beetje in tier 1 hangen, beetje casual spelen.
Vanmiddag verwacht ik wel online te zijn, mocht je ook spelen, kunnen we samen wel MWZ of MP spelen?
Je hebt men PSN dacht ik? zo niet: chelseamarre123
Zelf ga ik zo snel mogelijk naar level 2, beetje saai in zone 1 en heb ik niets meer te verdienen van schematics en dergelijke
Werkt trouwens niet altijd, soms is de tombstone pleite en moet je die opnieuw maken.
Yes, we hebben elkaar, komt goed. De vrouw is van huize vanavond ivm etentje en korte borrel, dus ik ben ook nog wel begin avond online.Chelseamarre123 schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 12:40:
[...]
Nodig me maar uit als je me online ziet, weet alleen niet of vandaag lukt in de middag.
Je hebt men PSN dacht ik? zo niet: chelseamarre123
Zelf ga ik zo snel mogelijk naar level 2, beetje saai in zone 1 en heb ik niets meer te verdienen van schematics en dergelijke
Ik speel ook liever tier 2 hoor, dus dat klinkt goed. We'll keep in touch

Die riotshield met een knife combo moet ik nog een keer proberen. Dat lijkt me best grappig. Gebruik zelf ook wel die knifes i.c.m. 2 smoke grenades. Om jezelf wat meer 'stealth' te geven.Vrijdag schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 12:09:
[...]
Alles met goede hipfire of snelle ADS. Of explosies, zoals die granaatwerperEn in normal een schildje en een mesje (ja, ik ben er zo één
). En stun/flash.
Bij start zorg ik direct voor minstens PaP 1 met een willekeurige tool. Vervolgens direct naar de escort contracts in tier 2 (die contracten met een stopwatch). Er zijn er maar een handjevol en meestal is de escort naar dezelfde locatie, dus je weet ongeveer waar je naar toe moet. Ik raad wel aan om met minstens PaP 1 deze contracten aan te vliegen want er staan altijd wat zombies voor de garagedeur die flink vervelend kunnen zijn. 3 van die contracten afronden en een handjevol kills en je zit op 10.000 essence voor PaP 2.
Dit is een handige tabel voor damage vergelijking met verschillende tools en PaP. Het mixen van een tool met PaP kan dus altijd uit:
Dit is een handige tabel voor damage vergelijking met verschillende tools en PaP. Het mixen van een tool met PaP kan dus altijd uit:
:fill(white):strip_exif()/f/image/pQgaKq56HWoXqDIvp996gXtZ.png?f=user_large)
Iemand nu online die zin heeft in zombies?
Deze prijs ( €48,99 ) is hier in dit topic op 11 Dec. jl. reeds gemeld.Water_824 schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 13:41:
[Afbeelding]
Ik ga deze Call Of Duty Modern Warfare 3 vandaag ook kopen.
Hij is %30 korting tot 4 januarie met Steam.
Hij is nu voor 48,99 Euro.
Hij was eerst 69,99 Euro.
Hebben jullie dit ook?
Zodra er in november de nieuwste Call Of Duty word aan gekondigd dat de oude gelijk al niks meer aan is?
Redelijk wat zombies gespeeld inmiddels en moet zeggen dat ik het veel leuker vind dan ik in eerste instantie dacht. Het voelt gewoon voornamelijk als DMZ en dat vind ik fijn.
Wel jammer dat er niet ook alsnog geen oldschool zombie mode in zit maargoed.
Heb ook een overwolf plugin gevonden voor je camo's te tracken
wel nice. gebruikte hier eerst een website voor maar die overwulf plugin werkt wat makkelijker. Helaas trackt die het niet automatisch dat zou nog mooier zijn.
Wel jammer dat er niet ook alsnog geen oldschool zombie mode in zit maargoed.
Heb ook een overwolf plugin gevonden voor je camo's te tracken
Pffffff, Met spelen in Zombies wordt ik eerst door een crash er uitgegooid van de game......vervolgens ineens rare disconnects van mijn lan kabel en dan in een potje met de menen die de geldglitch gebruiken, weer een vastloper......
Speel wel even een Single Player game tijdelijk zoals Star Wars Survivor of Spiderman 2
Speel wel even een Single Player game tijdelijk zoals Star Wars Survivor of Spiderman 2
PSN: IXI_BUDDHA_IXI
Wij hebben het spel al heel lang niet meer aangeraakt want de modi die wij samen leuk vonden om te spelen (zoals Infected) kunnen niet meer in split screen en bij de laatste update waar Shipment weer terug was liep het spel constant vast na het laadscherm. Binnenkort maar even weer een kijkje nemen...
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Hangt ervan af of je graag multiplayer speelt. Als je alleen warzone speelt zou ik het niet doen.turkeyhakan schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 08:59:
Hoi, raden jullie aan om MW3 te kopen?
Don’t go around the mountain but go over the mountain
Ik speel juist geen warzone! Thanks!zaander schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 09:03:
[...]
Hangt ervan af of je graag multiplayer speelt. Als je alleen warzone speelt zou ik het niet doen.
Wij hebben dan zelf het spel nu een tijdje niet aangeraakt, maar lees hier veel herkenbare dingen in je bericht en mijn vriendin maakt zich er nog steeds boos over. Want zij vind het belachelijk dat het bijna een kopie is van het vorige spel maar ze wel €60 durven te vragen voor een spel wat vaak slechter begint te werken tot helemaal niet meer werkt na de updates, het blijft een smerig verdienmodel waar de goeden onder lijden. Want het is nog een van de weinige leuke en vermakelijke split screen spellen die ook realistisch is en leuk is om samen te spelen, maar hoe het toen bij MW1 en Vanguard en MW2 door de tijd ging was echt ver van leuk...RBNMK schreef op woensdag 27 december 2023 @ 09:54:
Hallo allemaal,
Ik heb serieus al meer dan 20 tickets aangemaakt maar zolang hun geld ontvangen krijg je alleen maar een standaard automatisch antwoord en geen technische reactie of een excuses voor de problemen en om heel eerlijk te zijn kopen wij het spel alleen nog omdat we het bedrag 50/50 doen met mijn bonus vader en er nog geen alternatief is om 's avonds een leuke online shooter samen te spelen.
Bij MW3 hadden wij geen problemen, totdat de playlist Shipment terugkwam. Want telkens na het laadscherm crashte de Xbox naar het titelscherm en ze hebben ook de modus Infected aangepast waardoor je het niet meer in split screen kan spelen, wat voor ons nog steeds een hele grote teleurstelling is. Maar hoe de staat van het spel de afgelopen weken is durf ik nu niet te zeggen omdat wij niet meer gespeeld hebben door een volle agenda.
Ik hoop hiermee je vraag te hebben beantwoord? Of heeft het juist meer vragen losgemaakt, vraag ze gerust
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik was al aan het zoeken naar MW3 in mijn library. Staat die onder call of duty.... en niet als aparte game.
[ Voor 13% gewijzigd door turkeyhakan op 04-01-2024 09:36 ]
Ja klopt, alles word nu onder Call Of Duty gegooid....turkeyhakan schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 09:36:
Ik was al aan het zoeken naar MW3 in mijn library. Staat die onder call of duty.... en niet als aparte game.

Waardoor je ook automatisch meer geïnstalleerd moet hebben staan.
Ik kan mij echt helemaal niet vinden in jouw ervaring, waar je dus ziet dat het echt een persoonlijke smaak is of het een "goede" aankoop is geweest of niet.G_Dragon schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 09:14:
[...]
Wij hebben dan zelf het spel nu een tijdje niet aangeraakt, maar lees hier veel herkenbare dingen in je bericht en mijn vriendin maakt zich er nog steeds boos over. Want zij vind het belachelijk dat het bijna een kopie is van het vorige spel maar ze wel €60 durven te vragen voor een spel wat vaak slechter begint te werken tot helemaal niet meer werkt na de updates, het blijft een smerig verdienmodel waar de goeden onder lijden. Want het is nog een van de weinige leuke en vermakelijke split screen spellen die ook realistisch is en leuk is om samen te spelen, maar hoe het toen bij MW1 en Vanguard en MW2 door de tijd ging was echt ver van leuk...
Ik heb serieus al meer dan 20 tickets aangemaakt maar zolang hun geld ontvangen krijg je alleen maar een standaard automatisch antwoord en geen technische reactie of een excuses voor de problemen en om heel eerlijk te zijn kopen wij het spel alleen nog omdat we het bedrag 50/50 doen met mijn bonus vader en er nog geen alternatief is om 's avonds een leuke online shooter samen te spelen.
Bij MW3 hadden wij geen problemen, totdat de playlist Shipment terugkwam. Want telkens na het laadscherm crashte de Xbox naar het titelscherm en ze hebben ook de modus Infected aangepast waardoor je het niet meer in split screen kan spelen, wat voor ons nog steeds een hele grote teleurstelling is. Maar hoe de staat van het spel de afgelopen weken is durf ik nu niet te zeggen omdat wij niet meer gespeeld hebben door een volle agenda.
Ik hoop hiermee je vraag te hebben beantwoord? Of heeft het juist meer vragen losgemaakt, vraag ze gerust
Tuurlijk, er zitten was bugs in tijdens het spelen van splitscreen die je bij solo spelen niet hebt. Zoals het veranderen van je loadout ingame bijvoorbeeld, dat is wel mijn grootste struikelblok en had ik nu wel opgelost gezien. Echter vind ik de splitscreen beter spelen dan MW2. UI bugs zijn opgelost en hij is beter "geoptimaliseerd" (of moet ik zeggen, veel minder gedetaileerd dan MW2 waardoor het dus ook smoother speelt). Ook wel logisch, dezelfde grafische settings zou je niet in splitscreen kunnen laten zien, want dat zou teveel recourses vragen.
Ik speel nu bijna iedere avond splitscreen en vermaak mij goed, heb ook op een enkele keer na geen crashes gehad, ik speel ook op Xbox. Of het ook dat geld waard is, is natuurlijk een persoonlijke afweging, maar wij vermaken ons er prima mee. Al spelen wij de "standaard" modes en dus niet bijvoorbeeld Infected.
Ja de belangrijkste vraag in dit geval zou zijn geweest speel je split screen of solo, maar ik zie dat je al antwoord geeft op deze vraag. Want er is een groot verschil tussen solo en split screen in hoe het spel functioneert, maar bij MW3 hebben wij tot nu toe wel de minste problemen vergeleken bij Vanguard en MW1 (waar split screen nu helemaal uit is gehaald). Ik denk dat die crash naar titelscherm (Shipment/Rust 24/7 playlist) ook vrij snel is opgelost? Wij weten het namelijk niet omdat we daarna het spel niet meer hebben gespeeld..Hoianddoei schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 10:10:
[...]
Ik kan mij echt helemaal niet vinden in jouw ervaring, waar je dus ziet dat het echt een persoonlijke smaak is of het een "goede" aankoop is geweest of niet.
Tuurlijk, er zitten was bugs in tijdens het spelen van splitscreen die je bij solo spelen niet hebt. Zoals het veranderen van je loadout ingame bijvoorbeeld, dat is wel mijn grootste struikelblok en had ik nu wel opgelost gezien. Echter vind ik de splitscreen beter spelen dan MW2. UI bugs zijn opgelost en hij is beter "geoptimaliseerd" (of moet ik zeggen, veel minder gedetaileerd dan MW2 waardoor het dus ook smoother speelt). Ook wel logisch, dezelfde grafische settings zou je niet in splitscreen kunnen laten zien, want dat zou teveel recourses vragen.
Ik speel nu bijna iedere avond splitscreen en vermaak mij goed, heb ook op een enkele keer na geen crashes gehad, ik speel ook op Xbox. Of het ook dat geld waard is, is natuurlijk een persoonlijke afweging, maar wij vermaken ons er prima mee. Al spelen wij de "standaard" modes en dus niet bijvoorbeeld Infected.
Ben het met je eens dat de bug van het veranderen van je ingame layout wel bloedirritant is en het schandalig is dat er nooit een oplossing voor is uitgebracht. Dat jullie nog elke avond spelen geeft mij weer hoop om het spel deze dagen weer eens op te starten en samen te gaan spelen!
Goedenavond mensen,
Ik zoek nog een clan om te joinen vooral op weekendbasis. Speel voornamelijk multiplayer.
Ik zoek nog een clan om te joinen vooral op weekendbasis. Speel voornamelijk multiplayer.
Iemand in dit topic die ook fanatiek is in zombies en vanavond de Elder Sigil wil doen? Heb al aantal keer geprobeerd maar alleen of met z'n 2en is de ACV contract in de elder sigil steeds net niet te doen.
Moet alleen de knife schematic en de red worm nog 1 of 2x verslaan voor refined aether en legendairy aether tool, daarna heb ik alles.
Niet verwacht, maar toch wel redelijk hooked weer aan zombies :-)
Moet alleen de knife schematic en de red worm nog 1 of 2x verslaan voor refined aether en legendairy aether tool, daarna heb ik alles.
Wat is dat toch met die Forged camo? Lijkt wel alsof ze bij geen enkel wapen tracken. Moet je het in softcore doen ofzo?
Wat een mooie wereld. Juist sofria river well ingegaan.
Het spel sinds donderdag in bezit en al level 49 :-) (zonder battle pass) Is best netjes denk ik zo, toch?
Sorry verkeerde forum. Zie het nu pasWolverine9000 schreef op zaterdag 6 januari 2024 @ 19:22:
Wat een mooie wereld. Juist sofria river well ingegaan.
Mw3 schiet wel leuk, maar die spawns dat is echt belachelijk en een grap😫
Jahoor ik kan wel! Zaterdag avond heb ik heel de avond vrij, mogelijk door de weeks deze week ook nog wel een keer!SirMemeAlot schreef op zaterdag 6 januari 2024 @ 18:58:
Iemand in dit topic die ook fanatiek is in zombies en vanavond de Elder Sigil wil doen? Heb al aantal keer geprobeerd maar alleen of met z'n 2en is de ACV contract in de elder sigil steeds net niet te doen.
Vraagje over die Dog Bone Schematic bijvoorbeeld.
Als je die hebt en je craft hem, ben je de Schematic dan weer kwijt en moet je hem opnieuw halen?
Dat is mij niet helemaal duidelijk.
Als je die hebt en je craft hem, ben je de Schematic dan weer kwijt en moet je hem opnieuw halen?
Burp
Er zit een cooldown op het craftenWii4all schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 11:00:
Vraagje over die Dog Bone Schematic bijvoorbeeld.
Volgens mij 72u op de gouden items. Ik heb een zooitje, maar mis nog een paar schematics. Binnenkort maar weer eens farmen, maar ik mis helaas de tijd om genoeg te spelen

Wil ACT 1 ook nog afmaken, maar zit met die bug van die cyphered tablet voor die sentry gun missie. Is blijkbaar een bekende bug, dus ik moet opnieuw 10 mercs afmaken met een sentry gun.
ok, maar je houdt hem dus wel, als je hem gecraft hebt hoef je hem niet meer opnieuw te halen?
Dat was/is mij nog niet helemaal duidelijk.
Burp
Ja je houd t receptWii4all schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 11:18:
[...]
ok, maar je houdt hem dus wel, als je hem gecraft hebt hoef je hem niet meer opnieuw te halen?
Waar kan je die schematics vinden? zitten die alleen in de Zombies?
ja klopt die kan je unlocken door missies te doen.Strandbal77 schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 11:50:
Waar kan je die schematics vinden? zitten die alleen in de Zombies?
Burp
Zolang je het over het recept hebt en niet de case klopt dat inderdaad. De Bone/Case ben je wel kwijt als je die uit je rugzak gebruikt!Wii4all schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 11:18:
[...]
Zag net een multiplayer filmpje van de map la casa maar deze was op mw2, die tijd toen niet meer aangeraakt en is nu voorbij, zou deze nog terug komen op mw3?
In de kerstvakantie heb ik mijn zombie camo grind voor de MW3 wapens kunnen afmaken
. Ondertussen zo verslaafd aan geworden dat ik ook maar aan de MW2 wapens begonnen ben en ik moet zeggen dat het wel lijkt of je zombies op een harder level speelt met veel MW2 wapens. Balans technisch lijken deze ook in zombies onder te doen voor de MW3 wapens.
Het grinden van de camo's doe ik solo zodat ik daar geen random teammates mee lastig val en mijn standaard ronde is vaak 2/3 contracten in tier 1 en dan door naar tier 2 om daar Big Bounty, Escort of Outlast contracten te doen en hier en daar een Infected stronghold te clearen. Indien ik veel kills nodig heb ga ik een exfil farmen de laatste 10 minuten totdat de storm uitbreid en ik de laatste helicopter pak die mogelijk is bij de exfil waar ik ben.
Mijn doel is om elke ronde te exfillen met in ieder geval 1 pack a punch crystal (het liefst 2) daarbij in ieder geval 2 blauwe Aether tools en een aantal Perk can's om de volgende ronde weer met een voorsprong te beginnen. Bij het eerste contract dat je complete krijg je altijd een self revive, van mijn vorige run heb ik er vaak al een en durende mijn run zorg ik altijd dat ik een extra self revive in mijn backpack heb. Het kan natuurlijk elk moment een keer fout gaan vooral solo. je kunt natuurlijk ook voor een dog gaan die je kan reviven als je down gaat maar met camo challenges zul je altijd zien dat die dog net je belangrijke special zombie kills steelt.
De Tombstone glitch doe ik niet aan mee, Het is een glitch en zo hoor je de game in mijn optiek dus ook niet te spelen. Na een tijd krijg je door waar welke zombies spawnen en waar je welke loot kan vinden. Ga ik dood en verlies ik mijn large backpack en 3 plate vest dan is mijn standaard ronde een Merc camp voor een 2 plate vest, met de key een merc stronghold doen, die heeft altijd een 3 plate vest in de kluis. Daarna bounty of deliver contracten doen in tier 1 of 2 voor een backpack. Als die niet dropt in de rewards ga ik aan het einde van de run snel de tier 3 zone in om er een te kopen bij de BUY voor 10k.
Heb ik Manglers nodig voor een challenge ga ik een exfill farmen of ga ik direct de tier 2 zone in waar je er genoeg tegen komt.
Mimic's kom je standaard 1 of 2 tegen in elke Infected stronghold in de tier 2 zone. in de tier 1 zone spawnen ze soms in een stronghold.
En voor de Disciples doe ik escort contracten in de tier 2 zone of rij ik wat rond bij die Nuclair pov pov base daar spawnen er vaak wel. Als er veel Manglers rond lopen deze killen zodat de volgende spawn mogelijk wel een Disciple is.
Mijn doel voor elke run is de 2 wapens die ik meeneem de standaard 4 challenges te completen. Lukt dat altijd ? nee vaak ook niet maar meestal haal ik er zeker wel 5. Zo gaat het uiteindelijk best snel.
De meest iritante challenges vind ik de kills effected by your tactical of 3 kills with one shot. ze zijn niet direct moeilijk maar ze passen niet in hoe ik speel waardoor ik deze vaak op het laatst nog bij de exfill moet doen waardoor ik deze net niet af krijg voordat ik moet exfillen.
Het grinden van de camo's doe ik solo zodat ik daar geen random teammates mee lastig val en mijn standaard ronde is vaak 2/3 contracten in tier 1 en dan door naar tier 2 om daar Big Bounty, Escort of Outlast contracten te doen en hier en daar een Infected stronghold te clearen. Indien ik veel kills nodig heb ga ik een exfil farmen de laatste 10 minuten totdat de storm uitbreid en ik de laatste helicopter pak die mogelijk is bij de exfil waar ik ben.
Mijn doel is om elke ronde te exfillen met in ieder geval 1 pack a punch crystal (het liefst 2) daarbij in ieder geval 2 blauwe Aether tools en een aantal Perk can's om de volgende ronde weer met een voorsprong te beginnen. Bij het eerste contract dat je complete krijg je altijd een self revive, van mijn vorige run heb ik er vaak al een en durende mijn run zorg ik altijd dat ik een extra self revive in mijn backpack heb. Het kan natuurlijk elk moment een keer fout gaan vooral solo. je kunt natuurlijk ook voor een dog gaan die je kan reviven als je down gaat maar met camo challenges zul je altijd zien dat die dog net je belangrijke special zombie kills steelt.
De Tombstone glitch doe ik niet aan mee, Het is een glitch en zo hoor je de game in mijn optiek dus ook niet te spelen. Na een tijd krijg je door waar welke zombies spawnen en waar je welke loot kan vinden. Ga ik dood en verlies ik mijn large backpack en 3 plate vest dan is mijn standaard ronde een Merc camp voor een 2 plate vest, met de key een merc stronghold doen, die heeft altijd een 3 plate vest in de kluis. Daarna bounty of deliver contracten doen in tier 1 of 2 voor een backpack. Als die niet dropt in de rewards ga ik aan het einde van de run snel de tier 3 zone in om er een te kopen bij de BUY voor 10k.
Heb ik Manglers nodig voor een challenge ga ik een exfill farmen of ga ik direct de tier 2 zone in waar je er genoeg tegen komt.
Mimic's kom je standaard 1 of 2 tegen in elke Infected stronghold in de tier 2 zone. in de tier 1 zone spawnen ze soms in een stronghold.
En voor de Disciples doe ik escort contracten in de tier 2 zone of rij ik wat rond bij die Nuclair pov pov base daar spawnen er vaak wel. Als er veel Manglers rond lopen deze killen zodat de volgende spawn mogelijk wel een Disciple is.
Mijn doel voor elke run is de 2 wapens die ik meeneem de standaard 4 challenges te completen. Lukt dat altijd ? nee vaak ook niet maar meestal haal ik er zeker wel 5. Zo gaat het uiteindelijk best snel.
De meest iritante challenges vind ik de kills effected by your tactical of 3 kills with one shot. ze zijn niet direct moeilijk maar ze passen niet in hoe ik speel waardoor ik deze vaak op het laatst nog bij de exfill moet doen waardoor ik deze net niet af krijg voordat ik moet exfillen.

Nice grind! Lekker bezig. Ik ben er zelf nog niet zo mee bezig geweest, maar ik wil het wel causla verder gaan doen.D3LTTA schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 14:56:
Misschien begrijp ik 'm verkeerd, maar die one shot kills... Pack-a-Punch je wapen op level 2 of 3 en je haalt met bijna elk wapen in tier 1 wel one shot kill. wellicht krijg je hem dan vrij gemakelijk binnen.
Als ik die al speel is het meestal voor camo unlocks dus het antwoord: Hangt van welk wapen in aan het unlocken ben..SterqVerhael schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 11:58:
Een disciple spawnt altijd rechtsboven bij het huisje aan het water. Daar is een radiotransmitter, als je die activeert komt er een disciple en een paar Hell hounds. De kistjes geven ook allemaal armour plates.
Gisteren bij een huisje rechtsonder aan het water ook een onderdeel gevonden waar ik niet weet waar het van is. Ook een apparaat maar geen flauw idee waar ik de andere onderdelen zou moeten vinden, of was het is en wat het doet. Zal wel een Easter Egg zijn denk ik.
Gisteren bij een huisje rechtsonder aan het water ook een onderdeel gevonden waar ik niet weet waar het van is. Ook een apparaat maar geen flauw idee waar ik de andere onderdelen zou moeten vinden, of was het is en wat het doet. Zal wel een Easter Egg zijn denk ik.
Disciples zitten ook vaak in het zuidwesten van Tier 2. Zo rond die weapon stash contract. In het "stedelijke" gebied zeg maar.Vrijdag schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 15:16:
Een disciple spawnt altijd rechtsboven bij het huisje aan het water. Daar is een radiotransmitter, als je die activeert komt er een disciple en een paar Hell hounds. De kistjes geven ook allemaal armour plates.
Je kan ze beter pakken als random dan vanuit een tier 2 contract want dan zijn ze wel wat sterker
ja ik had hem niet goed verwoord, het zijn de 1 shot 3 kills met de snipers, bij een exfil plek zijn ze heel goed te doen maar vaak vergeet ik de challenge tot het laatst en dan heb ik niet meer genoeg tijd om deze in een run compleet te krijgen.rCk schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 15:09:
[...]
Nice grind! Lekker bezig. Ik ben er zelf nog niet zo mee bezig geweest, maar ik wil het wel causla verder gaan doen.
Misschien begrijp ik 'm verkeerd, maar die one shot kills... Pack-a-Punch je wapen op level 2 of 3 en je haalt met bijna elk wapen in tier 1 wel one shot kill. wellicht krijg je hem dan vrij gemakelijk binnen.
In de kerstvakantie voor de eerste keer op een COD eens alle guns goud aan het maken, heb nu bijna alles goud, maar dat ging toch een stuk makkelijker op (hardcore) Shipment. Mis het nu wel voor de camo grind. Hopelijk komt hij snel weer terug
Opzich zijn de camo challenges vrij easy dus wellicht ook voor Forged enzo doorgaan daarna, even kijken hoe het loopt.
Gewoon doorgaan, meeste zijn makkelijk te halen.Alexknl schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 09:47:
In de kerstvakantie voor de eerste keer op een COD eens alle guns goud aan het maken, heb nu bijna alles goud, maar dat ging toch een stuk makkelijker op (hardcore) Shipment. Mis het nu wel voor de camo grind. Hopelijk komt hij snel weer terugOpzich zijn de camo challenges vrij easy dus wellicht ook voor Forged enzo doorgaan daarna, even kijken hoe het loopt.
Wapens lvlen duurt het langst zodra ze max lvl zijn dan zijn de camo's piece of cake.
Er zijn een aantal iets langer kan duren, zoals penetration kills en longshots enzo (shipment en longshots is lastig
Enigste wapen die je nog niet interstellar kan maken is Stormender want die priceless camo is nog steeds bugged. De rest gaat zonder problemen.
Ik ben nu met de wapen Charms bezig, heb nu 1/3 klaar (MW2 heb ik echt alleen alles op Orion maar die heeft gewoon veel meer wapens te doen). Als ik met de Charms klaar ben zie ik wel weer wat we gaan doen, volgende week iig 2 nieuwe wapens te lvlen en interstellar maken.
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
Kan je eens toelichtingen wat voor apparaat het is of onderdeel, wellicht kunnen wij helpen met het mysterieVrijdag schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 15:16:
Thanks het het inmiddels gehaald met 8 randoms die toevallig tegelijkertijd de Red worm en aansluitend de 'elder sigil' aan het doen waren. Heb nu allen schematics te pakkenBarendBotje schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 09:40:
[...]
Jahoor ik kan wel! Zaterdag avond heb ik heel de avond vrij, mogelijk door de weeks deze week ook nog wel een keer!
[ Voor 25% gewijzigd door SirMemeAlot op 10-01-2024 11:24 ]
Jammer maar prima!SirMemeAlot schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 11:21:
[...]
Kan je eens toelichtingen wat voor apparaat het is of onderdeel, wellicht kunnen wij helpen met het mysterie
[...]
Thanks het het inmiddels gehaald met 8 randoms die toevallig tegelijkertijd de Red worm en aansluitend de 'elder sigil' aan het doen waren. Heb nu allen schematics te pakken. Nu geen echt doel meer in Zombies, dus even wachten op nieuw seizoen.
Wil zeker nog wel eens pot spelen als je hulp nodig hebt hoor.. Stuur met dan even PB, dan kan je me toevoegen.
Ik zit ook meer en meer zombies te spelen. eerst dacht ik dat ik het niks vond maar vind het eigenlijk best vet inmiddels. in ieder geval veel plezier mee.
Ik heb sinds kort ook MW3 ontvangen voor de PlayStation 5, maar ik loop tegen opstartproblemen aan. Als ik de game start dan wordt het scherm zwart en reageert mijn PlayStation nergens meer op. Als ik hem dan (via het knopje op de console) naar de standbymodus zet en weer opstart, kom ik vervolgens wel op het scherm van COD uit. Als er dan bijvoorbeeld een update beschikbaar is en het spel moet “restanten” krijg ik weer een zwart scherm en kan ik hem dus pas weer opstarten nadat de ps5 in stand-by is geweest.
Hebben meer mensen deze ervaring? Of een suggestie waar het aan kan liggen? Zowel de PS5 als de game zijn volledig geüpdatet. Ik kom via Google wel soortgelijke problemen tegen, maar dan vooral uit de beta-tijd en voor pc gebruikers.
Edit: inmiddels via via een oplossing gevonden. Mocht iemand anders hier nog tegenaan lopen: “ Zo te zien heeft dit probleem met de scherminstellingen te maken. In veel gevallen wordt dit opgelost door de resolutie niet op auto te zetten, maar op vaste waarde (bijv. 2160p) en de 120Hz-uitvoer uit (zelfs als je tv dat wel zou moeten aankunnen).”
Hebben meer mensen deze ervaring? Of een suggestie waar het aan kan liggen? Zowel de PS5 als de game zijn volledig geüpdatet. Ik kom via Google wel soortgelijke problemen tegen, maar dan vooral uit de beta-tijd en voor pc gebruikers.
Edit: inmiddels via via een oplossing gevonden. Mocht iemand anders hier nog tegenaan lopen: “ Zo te zien heeft dit probleem met de scherminstellingen te maken. In veel gevallen wordt dit opgelost door de resolutie niet op auto te zetten, maar op vaste waarde (bijv. 2160p) en de 120Hz-uitvoer uit (zelfs als je tv dat wel zou moeten aankunnen).”
[ Voor 19% gewijzigd door GlennLB op 15-01-2024 14:06 ]
Ik ben er inmiddels achter. Het is een deel van de puzzel voor de chess pieces puzzel. Er zijn meerdere schaakstukken verspreid over de map en als je ze allemaal hebt, dan kan je de geheime bunker in.SirMemeAlot schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 11:21:
[...]
Kan je eens toelichtingen wat voor apparaat het is of onderdeel, wellicht kunnen wij helpen met het mysterie
Is me zelf nog nooit gelukt trouwens
Zie hier: https://gamingintel.com/m...the-vault-in-mw3-zombies/
[ Voor 8% gewijzigd door Vrijdag op 12-01-2024 14:18 ]
Welke playlist is het op dit momeny nog steeds meat?
Hier krijgen we het maar niet voor mekaar om als PC speler PS5 spelers te joinen en partychat via de game laat de game ook meteen vastlopen als de combi PC - PS5 is, echt het enige spel wat zo verschrikkelijk moeilijk doet hierover..
Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.
Ik heb een vraag. Ik ben nog niet zo lang Xbox x gebruiker en ik heb mw3. Nu dacht ik mijn Xbox game pas ultimate van €15 om te zetten naar core voor €10 per maand. Maar ik kan dan geen multiplayer meer spelen, klopt dat?
Ik krijg dan ook een melding dat ik deze om moet zetten naar ultimate. Of moet ik dan naar live gold kijken?
Ik krijg dan ook een melding dat ik deze om moet zetten naar ultimate. Of moet ik dan naar live gold kijken?
/f/image/f9EhNNTBpQSGeQxkcdRiEiDG.png?f=fotoalbum_large)
Poeh wij kwamen gister een of andere hacker tegen. Dropte direct aan het begin van de pot meer dan een miljoen coins om ons heen

Hadden niet direct iets nodig maar viel bij de exfill op dat je er 32 uur reduce weapon cooldown voor krijgt en er een cap is op 10.000 cash extract XP
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Dat is geen hacker. Dat is de tumbstone glitch.Donstil schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 10:04:
[Afbeelding]
Poeh wij kwamen gister een of andere hacker tegen. Dropte direct aan het begin van de pot meer dan een miljoen coins om ons heen![]()
Hadden niet direct iets nodig maar viel bij de exfill op dat je er 32 uur reduce weapon cooldown voor krijgt en er een cap is op 10.000 cash extract XP
Het is heel makkelijk uit te voeren, en snap eigenlijk niet dat het na 3 weken dat het truckje bekend is nog steeds niet gepatched is.
Ooh dat heb ik even gemist denk ik.Psycho_Mantis schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 10:25:
[...]
Dat is geen hacker. Dat is de tumbstone glitch.
Het is heel makkelijk uit te voeren, en snap eigenlijk niet dat het na 3 weken dat het truckje bekend is nog steeds niet gepatched is.
Voor mij is deze glitch inmiddels ook de voorkeursmethode geworden om te exfillen.
Die cooldown van 2 dagen op aether blade, dog bone, flawless crystal is echt onnodig lang.
Na een potje van 45 minuten moet je dus 48 uur wachten tot je weer lekker mag spelen, slaat nergens op. Met de glitch kan je dus je spullen behouden.
Misschien niet helemaal hoe het spel gespeeld moet worden, maar ben ook vaak door glitches benadeeld waardoor ik alles kwijt ben geraakt. Al paar keer door de kaart heen gevallen, vastgezeten, game crashes, exfill helicopters die niet opstijgen etc.
Het spel zit echt vol bugs helaas.
Ja die bugs word ik ook een beetje gek van. Gisteren een Eather extractor contract voor ACT2 niet gehaald (moest >50% health zijn) omdat de mercs in de grond spawnden. Heel af en toe kwam een stukje van het koppie erboven en kon ik ze neerschieten.Psycho_Mantis schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 10:36:
[...]
Voor mij is deze glitch inmiddels ook de voorkeursmethode geworden om te exfillen.
Die cooldown van 2 dagen op aether blade, dog bone, flawless crystal is echt onnodig lang.
Na een potje van 45 minuten moet je dus 48 uur wachten tot je weer lekker mag spelen, slaat nergens op. Met de glitch kan je dus je spullen behouden.
Misschien niet helemaal hoe het spel gespeeld moet worden, maar ben ook vaak door glitches benadeeld waardoor ik alles kwijt ben geraakt. Al paar keer door de kaart heen gevallen, vastgezeten, game crashes, exfill helicopters die niet opstijgen etc.
Het spel zit echt vol bugs helaas.
Verder ook talloze bugs ja, gelukkig so far niet veel game crashes of door de kaart gevallen.
Die Tombstone glitch is inderdaad dan best handig, die cooldown period voor die special items is echt enorm lang ja.
Gezien er nu meer en meer missies aankomen waarbij het gewoon heel veel tijd scheelt om die legendary eather tools etc mee te nemen, neig ik het misschien wel een keer te proberen.
Nog nooit gedaan, maar als ik solo speel is het een flinke grind wil je genoeg essence krijgen om in Tier 3 los te gaan.
Het is niet zo zeer een skill issue, maar meer gewoon een tijd. Want met die 72hr cooldown op je goodies kan je 1x in de 3 dagen een écht goede pot spelen binnen die 45 min....

Hackers in COD?! Dat kan helemaal niet, jij hebt mij zelf verteld dat hun Anti cheat zo goed werkt xDDonstil schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 10:04:
[Afbeelding]
Poeh wij kwamen gister een of andere hacker tegen. Dropte direct aan het begin van de pot meer dan een miljoen coins om ons heen![]()
Ik kan mij de context zo snel niet herinneren dus of het helemaal vergelijkbare situaties zijn kan ik niet beoordelen maar hierboven is al ontkracht dat mijn recente ervaring geen hacker was 👍🏼hurricane28 schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 17:53:
[...]
Hackers in COD?! Dat kan helemaal niet, jij hebt mij zelf verteld dat hun Anti cheat zo goed werkt xD
[ Voor 3% gewijzigd door Donstil op 16-01-2024 18:10 ]
Deze glitch is van het niveau van je gameboy op het juiste moment uitzetten bij het ruilen van pokemonshurricane28 schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 17:53:
[...]
Hackers in COD?! Dat kan helemaal niet, jij hebt mij zelf verteld dat hun Anti cheat zo goed werkt xD
In andere woorden, het spel afsluiten tijdens het exfillen op het juiste moment.
Dat is geen hacken. Hacken is geheugen bitjes aanpassen of uitlezen in je voordeel.
Hahaha geen hacks? Op elke straathoek zijn cheats te koop voor FPS games, en het ergste zijn de hardware cheats, deze zijn niet te detecteren. Competitief pc gamen zonder cheats is echt voorbij.
Stay hungry, stay foolish!
Zo deze ochtend nog gauw een paar shipments gedaan om die event XP af te maken. Moest nog 200k dus vond het zonde om niet af te maken.
Maar is gelukt
Maar is gelukt
Ben benieuwd of vanavond daadwerkelijk die Stormenders priceless camo te unlocken is.
Eerst zien dan geloven, hopelijk hebben ze dan ook die spawns aangepast want het is echt dramatisch om MP te spelen.
Eerst zien dan geloven, hopelijk hebben ze dan ook die spawns aangepast want het is echt dramatisch om MP te spelen.
WoW: Doutz @ Defias brotherhood