Ik heb da op meat ook slechte spawnsChelseamarre123 schreef op woensdag 20 december 2023 @ 10:56:
[...]
Lijkt wel door die geüpdate map te komen. Gisteren ook enorm geërgerd aan de spawns terwijl het normaal wel beter is in shipment leek het
Oh dat geldt alleen voor je player level en niet voor weapon xp?Vrijdag schreef op woensdag 20 december 2023 @ 12:31:
Dubbel XP is alleen maar handig voor diegenen die nu instappen. Zodra je boven lvl 55 bent voegt het weinig meer toe. Zeker als je alle wapens ook al hebt vrijgespeeld. Enige wat je er dan nog aan hebt is dat je kan prestigen en daarbij behorende challnges en calling cards kan vrijspelen. Maar zolang je in de lobby of ingame nog steeds maar max 55 ziet, voegt dat ook verder niet zo veel meer toe.
Spawns zijn met Rust en Shipment vaak best ruk. Moet zeggen dat vooral bij Rust er enorm vaak gespawntrapped wordt. Als je pech hebt spawn je in de hoek onder de antenne of achter het busje en blijft de tegenstander lekker liggen bij of de buizen of juist bij het busje zelf. Vaak genoeg dat ik niet eens weg kan komen. Zeker op HC is het vrijwel onmogelijk. En met die duffe animatie die je eerst doormoet kan je ook niet meteen beginnen met terug te schieten. Daar mogen ze wel eens wat aan doen. Een paar objecten neerzetten ofzo, of betere rotatie.

Wat is je activision ID?Dibbuz schreef op woensdag 20 december 2023 @ 12:35:
[...]
Ik speel vrijwel elke dag in de avond (pc)
Ik was inderdaad ook erbij en wij hebben naderhand nog een potje sneeuwballen gegooid wat een kleine teleurstelling wasOxigeon schreef op woensdag 20 december 2023 @ 12:43:
Gisteren met @Buddha_ een potje gespeeld (dmz). Door de complete chaos die ontstaat af en toe weet ik totaal nog niet wat ik doe soms. Items die ik niet weet wat ze zijn of betekenen maakt het lastig en je voelt je als een blok aan het been voor de andere 2 in je team.
Weet verder niet of @BarendBotje ook erbij zat of dat ik met iemand anders gespeeld heb.
Nogmaals dank voor deze potjes samen spelen.
Het gooien van de Snowballs vond ik wat minder
Je mag me ook altijd wel inviten voor zombies. Zit zelf bijna op einde van act 2 en moet de hoofdmissie bijna spelen maar wil gerust andere wel eens helpen.Oxigeon schreef op woensdag 20 december 2023 @ 12:43:
Gisteren met @Buddha_ een potje gespeeld (dmz). Door de complete chaos die ontstaat af en toe weet ik totaal nog niet wat ik doe soms. Items die ik niet weet wat ze zijn of betekenen maakt het lastig en je voelt je als een blok aan het been voor de andere 2 in je team.
Weet verder niet of @BarendBotje ook erbij zat of dat ik met iemand anders gespeeld heb.
Nogmaals dank voor deze potjes samen spelen.
Het gooien van de Snowballs vond ik wat minder
Hangt af wat ze inschakelen. Je hebt speler, wapen en battlepass XP. Meestal hebben ze aan het einde van een seizoen een triple double weekend.BarendBotje schreef op woensdag 20 december 2023 @ 14:30:
[...]
Oh dat geldt alleen voor je player level en niet voor weapon xp?
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Ik hoop in ieder geval dat ze "gratis" play eruit gaan halen. Gisteren 4 snipers in Shipment naast elkaar achter de ice-cubes. Na twee keer alle vier om zeep te zijn geholpen door één persoon zou je verwachten dat ze gaan nadenken maar het werd een verlies-pot met grote verschillen. Die ene speler die dat steeds deed had 82 kills, een paar keer langs dat viertal en vervolgens de chopper loslaten.
... gecensureerd ...
Nja ik heb exact hetzelfde mee gemaakt op shipment toen deze nog niet shipmas was.Chelseamarre123 schreef op woensdag 20 december 2023 @ 10:56:
[...]
Lijkt wel door die geüpdate map te komen. Gisteren ook enorm geërgerd aan de spawns terwijl het normaal wel beter is in shipment leek het
De spawns zijn in MW3 echt een stuk slechter dan dat deze op MW2 waren maar dit kan wellicht ook wel komen doordat de TTK op MW3 een stuk lager ligt.
Edit: Moet hierbij ook wel zeggen dat ik vrijwel enkel hardcore speel dus bij de meeste wapens is het een one shot.
[ Voor 10% gewijzigd door Martin0 op 20-12-2023 16:59 ]
TTK is net langer geworden in MW3. Je hebt meer shots nodig om iemand te killen, al zal het in HC weinig verschil makenMartin0 schreef op woensdag 20 december 2023 @ 16:58:
[...]
Nja ik heb exact hetzelfde mee gemaakt op shipment toen deze nog niet shipmas was.
De spawns zijn in MW3 echt een stuk slechter dan dat deze op MW2 waren maar dit kan wellicht ook wel komen doordat de TTK op MW3 een stuk lager ligt.
Edit: Moet hierbij ook wel zeggen dat ik vrijwel enkel hardcore speel dus bij de meeste wapens is het een one shot.
Op de map hangover de sneeuwmap van high rise zie ik met moeite de tegenstanders rond lopen. Iets te donker. Of ligt dit aan mij. Dat kan ook nog natuurlijk
Gadverdamme heb ik drie weekjes niet gespeeld en hebben ze Rustment er weer uit gehaald.
Blijf dat toch maar irritant vinden al die playlists, laat ons gewoon spelen wat we leuk vinden joh.
Gelukkig is er nog wel 24/7 Hardcore shipment (met sneeuw) maar toch.
Blijf dat toch maar irritant vinden al die playlists, laat ons gewoon spelen wat we leuk vinden joh.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ik loop met die granaatwerper als 2e gun. Dan zijn dat soort campers het meestal redelijk snel zathamsteg schreef op woensdag 20 december 2023 @ 16:07:
Ik hoop in ieder geval dat ze "gratis" play eruit gaan halen. Gisteren 4 snipers in Shipment naast elkaar achter de ice-cubes. Na twee keer alle vier om zeep te zijn geholpen door één persoon zou je verwachten dat ze gaan nadenken maar het werd een verlies-pot met grote verschillen. Die ene speler die dat steeds deed had 82 kills, een paar keer langs dat viertal en vervolgens de chopper loslaten.
Net weer disconnect, maat van mij ook alles kwijt alle progressie 1 keer valt nog mee maar dit is gewoon niet leuk meer je speelt voor de kat zijn kut zo.
Ik heb liever een stabiele game met minder events dan op zo'n manier spelen.. Lol gaat er echt af zo
Ik heb liever een stabiele game met minder events dan op zo'n manier spelen.. Lol gaat er echt af zo
Burp
Ik vind het irritanter dat met iedere aanpassing aan de playlist mijn filtering op de HC playlist vermimopt is.Donstil schreef op woensdag 20 december 2023 @ 18:34:
Gadverdamme heb ik drie weekjes niet gespeeld en hebben ze Rustment er weer uit gehaald.
ipv kc, dom en hp heb ik dan ineens control, SND en een van de nieuwe modus.
Kom daar vaak ook pas achter als ik ineens SND speel.
Ik heb die filtering voor een reden erop staan, ga er dan ook niet mee lopen knoeien mw3 xD

(voor wie geintresseerd is, SND is voor mij te traag en ik ben te slecht daarvoor, en KC, DOM en HP geeft lekker veel XP om wapens te levelen).
Ooh ja idd. Dat is net zo irritant inderdaad. Dat is hier ook continu.Martin0 schreef op donderdag 21 december 2023 @ 07:51:
[...]
Ik vind het irritanter dat met iedere aanpassing aan de playlist mijn filtering op de HC playlist vermimopt is.
ipv kc, dom en hp heb ik dan ineens control, SND en een van de nieuwe modus.
Kom daar vaak ook pas achter als ik ineens SND speel.
Ik heb die filtering voor een reden erop staan, ga er dan ook niet mee lopen knoeien mw3 xD![]()
![]()
(voor wie geintresseerd is, SND is voor mij te traag en ik ben te slecht daarvoor, en KC, DOM en HP geeft lekker veel XP om wapens te levelen).
Gisteren in MWZ eindelijk die rode worm verslagen, kreeg schematic voor lvl3 pack-a-punch, die gelijk de volgende pot ingezet, en ook weer een crash
cooldown van 3 dagen...
De crashes maken het wel echt vermoeiend
cooldown van 3 dagen...
De crashes maken het wel echt vermoeiend
Shipment in MW3 ??? Nu hoor ik wat nieuws sinds wanneer is die map uit ?Martin0 schreef op woensdag 20 december 2023 @ 09:51:
God wat is shipment een broken map zeg in MW3..
Spawnen naast/recht voor een enemy (aka zelfde spawn), spawn trappen is nog makkelijker.
De spawns zijn echt broken... In andere mappen is dit ook wel maar bij Shipment is het heel erg, Rust waarschijnlijk ook wel.
Verder vind ik het chrismas event wel cool, heb de boots nog niet unlocked dus die challange moet ik even later doen.
Dit weekend is ook dubbel XP weekend voor mensen die daar intresse in hebben
Zit er verschillen tussen MW2 & MW3 shipment?
Nope shipment is shipmentStarscreamer schreef op donderdag 21 december 2023 @ 10:45:
[...]
Shipment in MW3 ??? Nu hoor ik wat nieuws sinds wanneer is die map uit ?
Weet niet hoelang maar ik heb de trial vorige week gespeeld en toen kon het iig al (donderdag)
Dat gezegd hebbende... ik heb oprecht wel het idee trouwens dat spawns vervelender zijn dan in MW2. ik heb echt honderde potjes gedaan van Shipment in Mw2. maar nu in Mw3 had ik heel vaak gehad dat er enemies recht voor mijn neus of achter mij spawnde of ik bij hun. Bij MW2 gebeurde dat vele malen minder.
En heb het dan niet over spawnen in LoS ofzo maar echt gewoon naast een enemie op Finish move afstand
Eens, de spawns kunnen zeker nog verbeterd worden. Heel krom soms.
Spawn systeem in cod is echt al jaren voor te janken, alsof ze net fps maken en ze elke game de spawns heruitvinden.
Alle smg goud. Content dat ik er vanaf ben sommige zijn echt wel zwak. Nog alleen de renetti en ook alle postuls zijn goud. In totaal al 19 gouden wapens
Of direct op release of iets erna, maar zit er al een tijd in in ieder geval.Starscreamer schreef op donderdag 21 december 2023 @ 10:45:
[...]
Shipment in MW3 ??? Nu hoor ik wat nieuws sinds wanneer is die map uit ?
Freezes gebeuren alleen in de zombie modus trouwens.
Gister wat multiplayer gedaan dat liep als een zonnetje, maar had al online op verschillende kanalen weer gezien dat zombies een drama was.
Gister wat multiplayer gedaan dat liep als een zonnetje, maar had al online op verschillende kanalen weer gezien dat zombies een drama was.
Burp
Blijkbaar is het "double XP weekend" enkel van 18.00 uur gisteren tot 18.00 vandaag. Noem dat niet echt een weekend... Desondanks wel wat BP kunnen farmen.
Ga vandaag met de knife wat mensen proberen te irriteren😄
Is dit nog een beetje te doen voor de wat oudere spelers.. Mijn reactievermogen is niet meer wat het was, de vorige delen eindigde ik meestal in het midden wat ik prima vind. Hoor nu veel dat het heel sweaty is geworden. Zit te twijfelen om hem te halen, maar als het echt zo veel moeilijker is door die skill based matchmaking...
<Ryzen 7 5800X3D <-> RX 6800XT <-> 1440p>
Ligt eraan wat je oud vind. Ben 36 hier en kan nog gewoon bovenaan eindigen. Kwestie van een paar dagen inkomen en je doet ook bovenaan mee. Maar denk dat dit ook afhankelijk is in welke potten je wordt ingedeeld. De ene keer doe ik bovenaan mee en andere keren sta ik in het midden.
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Twee knife bijna goud. Moet 10 kills per mes hebben door middel van tactical lol
Ik vind het stukken beter dan de vorige Call of Duty (nadat Verdansk verdwenen was). Toen was warzone echt niet te doen en multiplayer lag het aan de lobby. Nu is warzone resurgence echt ook voor minder goede spelers een plezier, althans tot nu dan..daltona schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 11:42:
Is dit nog een beetje te doen voor de wat oudere spelers.. Mijn reactievermogen is niet meer wat het was, de vorige delen eindigde ik meestal in het midden wat ik prima vind. Hoor nu veel dat het heel sweaty is geworden. Zit te twijfelen om hem te halen, maar als het echt zo veel moeilijker is door die skill based matchmaking...
En de gewone multiplayer?
PHPResource schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 11:57:
[...]
Ik vind het stukken beter dan de vorige Call of Duty (nadat Verdansk verdwenen was). Toen was warzone echt niet te doen en multiplayer lag het aan de lobby. Nu is warzone resurgence echt ook voor minder goede spelers een plezier, althans tot nu dan..
Op shipment is het echt bar slecht spawn dood. Mijn kd gezakt en veel. Maar de knife wou ik goud op shipment. Voor de rest sla ik shipment gewoon over. Daar is geen skills voor nodig. Gewoon hopen dat je goed spawnt en goed team hebt en da ist
[ Voor 39% gewijzigd door Wolverine9000 op 22-12-2023 12:32 ]
Ik eindig altijd bovenaan in shipment haha. Ook mijn KD is daar vaak dubbel.Wolverine9000 schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 12:30:
Op shipment is het echt bar slecht spawn dood. Mijn kd gezakt en veel. Maar de knife wou ik goud op shipment. Voor de rest sla ik shipment gewoon over. Daar is geen skills voor nodig. Gewoon hopen dat je goed spawnt en goed team hebt en da ist
Op shipment leuk e spawn achter twee team maten die campen in de container en je kan niet passeren pfffChelseamarre123 schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 12:37:
[...]
Ik eindig altijd bovenaan in shipment haha. Ook mijn KD is daar vaak dubbel.
Dan moet je echt beter worden. Ja, je gaat vaak onterecht dood, maar dat gaat de rest ook dus dat zou geen invloed moeten hebben op je K/D. Uiteindelijk gaat het om het gemiddelde. In Shipment gaat het imho om snelheid. Als je gewoon hard rond rent, zonder ADS (ik heb mijn vinger soms bewust van de aim trigger), dan haal je super veel kills. Met een breacher op je wapen heb je meestal one of two hit kills, dat scheelt ook een hoop.Wolverine9000 schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 12:30:
Voordeel is veel negatief geweest. Nu normale potjes terug mss betere lobby lol. Sorry gaat te rap voor mij shipment. Ben 44 jaar😃
Pfff ik blijf die nieuwe warzone map echt zo ontzettend matig en generiek vinden, Echt geen enkele memorabele poi die me bijblijft en alles voelt en ziet er hetzelfde uit. Zijn ook gewoon meerder plekken met exact dezelfde gebouwen met identieke loot placement. Dat voelt echt zo cheap.
Gunplay vind ik verder prima, al blijft ik me toch ook storen aan de constant herhalende meta guns. Ik weet dat ik niet goed kan mikken, maar als ik dan nog extra kansloos wordt doordat 3 kwart van de server met de metagun rondloopt die ik niet kan levellen vanwege dat achterlijke systeem met daily challenges, dan is de lol er wel snel weer af bij mij.
Gunplay vind ik verder prima, al blijft ik me toch ook storen aan de constant herhalende meta guns. Ik weet dat ik niet goed kan mikken, maar als ik dan nog extra kansloos wordt doordat 3 kwart van de server met de metagun rondloopt die ik niet kan levellen vanwege dat achterlijke systeem met daily challenges, dan is de lol er wel snel weer af bij mij.
Ja eens, tuurlijk kan je pech hebben met de spawns in Shipment maar los daarvan kan je een prima K/D halen.HenkEisDS schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 12:51:
[...]
Dan moet je echt beter worden. Ja, je gaat vaak onterecht dood, maar dat gaat de rest ook dus dat zou geen invloed moeten hebben op je K/D. Uiteindelijk gaat het om het gemiddelde. In Shipment gaat het imho om snelheid. Als je gewoon hard rond rent, zonder ADS (ik heb mijn vinger soms bewust van de aim trigger), dan haal je super veel kills. Met een breacher op je wapen heb je meestal one of two hit kills, dat scheelt ook een hoop.
Sterker nog ik heb gemiddeld maar 1,5 terwijl ik in shipment hardcore juist altijd 2 of 3 haal. Ik krik de totale KD die zakt op mappen die ik niet goed ken op met shipment
Buiten dat is het halen van goud of platina skins op shipment ook nog eens super easy. Avondje shipment en je hebt weer wat goud
Mja het levelen van een wapen indien je geen mw3 zelf hebt is een gigantische achterstand voor je. Je moet zorgen dat je bij een free weekend de multiplayer opstart en daar de meta gun gaat levelen.Henkie_NtA schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 14:49:
Pfff ik blijf die nieuwe warzone map echt zo ontzettend matig en generiek vinden, Echt geen enkele memorabele poi die me bijblijft en alles voelt en ziet er hetzelfde uit. Zijn ook gewoon meerder plekken met exact dezelfde gebouwen met identieke loot placement. Dat voelt echt zo cheap.
Wat betreft de map ben ik ook niet zo te spreken. Heb het idee dat ik in Verdansk makkelijker iets kon onthouden. Vind het nu echt lastig om te weten waar ik zit. Maar dat kan ook zijn omdat ik iets minder speel.
Spawn constant met granaat dat gesmeten word lol. Ieder zen mening maar shipment is niets meer voor mij. Heb nog liever rust en meat dan....Donstil schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 15:01:
[...]
Ja eens, tuurlijk kan je pech hebben met de spawns in Shipment maar los daarvan kan je een prima K/D halen.
Sterker nog ik heb gemiddeld maar 1,5 terwijl ik in shipment hardcore juist altijd 2 of 3 haal. Ik krik de totale KD die zakt op mappen die ik niet goed ken op met shipment![]()
Buiten dat is het halen van goud of platina skins op shipment ook nog eens super easy. Avondje shipment en je hebt weer wat goud
Ik raak warzone zelfs niet aan.....Oxigeon schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 15:06:
[...]
Mja het levelen van een wapen indien je geen mw3 zelf hebt is een gigantische achterstand voor je. Je moet zorgen dat je bij een free weekend de multiplayer opstart en daar de meta gun gaat levelen.
Wat betreft de map ben ik ook niet zo te spreken. Heb het idee dat ik in Verdansk makkelijker iets kon onthouden. Vind het nu echt lastig om te weten waar ik zit. Maar dat kan ook zijn omdat ik iets minder speel.
Ja heerlijk, altijd ff granaat gooien als je spawned en je granaat werper leeg schieten. Dan pas je gun pakkenWolverine9000 schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 15:06:
[...]
Spawn constant met granaat dat gesmeten word lol. Ieder zen mening maar shipment is niets meer voor mij. Heb nog liever rust en meat dan....
Meat kende ik niet (want MW2019 was mijn eerste CoD, ondanks dat ik 38 ben) maar dat vond ik ook een prima mapje idd.
(HC) Playlist van afgelopen week met Rust, Shipment en Meat erin vond ik wel lekker daarom.
Voor mijn favorieten zou ik nu zeggen:
1. Rust
2. Shipment
3. Nuketown.
Hier nog een, dat is niet meer voor mij.Wolverine9000 schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 15:07:
[...]
Ik raak warzone zelfs niet aan.....
1 Kill missen en je hele pot is naar de maan

Meat is een nieuwe map volgens mij. Geen remaster
Ooh echt, ik dacht dat er geen nieuwe mappen in zouden zitten, daar was met release van alles om te doen toch?Chelseamarre123 schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 15:14:
Meat is een nieuwe map volgens mij. Geen remaster
Ja bij release. Tijdens de life cycle komen er elk seizoen zo goed als altijd enkel nieuwe mappen dacht ik.Donstil schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 15:18:
[...]
Ooh echt, ik dacht dat er geen nieuwe mappen in zouden zitten, daar was met release van alles om te doen toch?
Ooh zo, perfect. Als ze van het niveau van Meat zijn mogen er nog wel meer komenChelseamarre123 schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 15:32:
[...]
Ja bij release. Tijdens de life cycle komen er elk seizoen zo goed als altijd enkel nieuwe mappen dacht ik.
Het is hierboven al gezegd, maar denk dat het een kwestie van doen is en dan word je vanzelf beter. Mijn ervaring is dat ik de eerste 10-20 potten gefrustreerd achter de PS5 zit en in de onderste regionen eindig, dan de maps een beetje leer kennen en het vanaf dan vanzelf steeds beter gaat. Zowel qua map kennis, als qua gevoel met de wapens.daltona schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 11:42:
Mijn laatste CoD is vorig jaar MW2 geweest, en daar ging het met mijn 42 jaar precies zo. Meekomen met de absolute top doe ik al een tijdje niet meer, maar ik eindigde na 2 maanden toch regelmatig als 1e – 2e.
Nu ik het er over heb krijg ik er op zich wel weer zin in… maar eens een aanbiedinkje MW3 afwachten
Ik heb MW3 alleen nog in het gratis weekend gespeeld, dus kan er verder geen oordeel over vellen, maar van dit lijstje is Nuketown veruit mijn favoriet. Shipment vind ik toch altijd net teveel een kwestie van geluk, waar ik Nuketown regelmatig aan het ownen was door slim positie te kiezen (zoveel mogelijk zonder te campenDonstil schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 15:12:
[...]
Ja heerlijk, altijd ff granaat gooien als je spawned en je granaat werper leeg schieten. Dan pas je gun pakken![]()
Meat kende ik niet (want MW2019 was mijn eerste CoD, ondanks dat ik 38 ben) maar dat vond ik ook een prima mapje idd.
(HC) Playlist van afgelopen week met Rust, Shipment en Meat erin vond ik wel lekker daarom.
Voor mijn favorieten zou ik nu zeggen:
1. Rust
2. Shipment
3. Nuketown.
Is nu 56euro in de ps store vandaar mijn interesse
Denman schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 15:38:
[...]
Het is hierboven al gezegd, maar denk dat het een kwestie van doen is en dan word je vanzelf beter. Mijn ervaring is dat ik de eerste 10-20 potten gefrustreerd achter de PS5 zit en in de onderste regionen eindig, dan de maps een beetje leer kennen en het vanaf dan vanzelf steeds beter gaat. Zowel qua map kennis, als qua gevoel met de wapens.
Mijn laatste CoD is vorig jaar MW2 geweest, en daar ging het met mijn 42 jaar precies zo. Meekomen met de absolute top doe ik al een tijdje niet meer, maar ik eindigde na 2 maanden toch regelmatig als 1e – 2e.
Nu ik het er over heb krijg ik er op zich wel weer zin in… maar eens een aanbiedinkje MW3 afwachten
[...]
Ik heb MW3 alleen nog in het gratis weekend gespeeld, dus kan er verder geen oordeel over vellen, maar van dit lijstje is Nuketown veruit mijn favoriet. Shipment vind ik toch altijd net teveel een kwestie van geluk, waar ik Nuketown regelmatig aan het ownen was door slim positie te kiezen (zoveel mogelijk zonder te campen), afhankelijk van wapen / loadout. En daar dus ook regelmatig bovenaan eindigde. En ja… ook in Nuketown kreeg ik nog wel eens uit het niets net na een respawn een granaat voor m’n harses, maar veeeeeeel minder vaak dan bij Shipment.
Nuketown zit er helaas niet in hoor. Was meer een algehele top 3.Denman schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 15:38:
[...]
Ik heb MW3 alleen nog in het gratis weekend gespeeld, dus kan er verder geen oordeel over vellen, maar van dit lijstje is Nuketown veruit mijn favoriet. Shipment vind ik toch altijd net teveel een kwestie van geluk, waar ik Nuketown regelmatig aan het ownen was door slim positie te kiezen (zoveel mogelijk zonder te campen), afhankelijk van wapen / loadout. En daar dus ook regelmatig bovenaan eindigde. En ja… ook in Nuketown kreeg ik nog wel eens uit het niets net na een respawn een granaat voor m’n harses, maar veeeeeeel minder vaak dan bij Shipment.
Mischien dat jullie dit weten ? Heb een hele lange tijd mw2 gespeeld. Paar weken terug mw3 gekocht omdat ik doodmoe werdt van de cheaters in mw2. Maar ik krijg de wapens niet terug in mw3 van mw2 ? Die gingen toch gewoon over ? Of zijn er 2 versies van mw2 ?.
Je kunt het wapen toch gewoon selecteren in je loadout? Ik kan ze in elk geval gewoon pakken.Jan-man schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 15:44:
Mischien dat jullie dit weten ? Heb een hele lange tijd mw2 gespeeld. Paar weken terug mw3 gekocht omdat ik doodmoe werdt van de cheaters in mw2. Maar ik krijg de wapens niet terug in mw3 van mw2 ? Die gingen toch gewoon over ? Of zijn er 2 versies van mw2 ?.
Al heb ik wel het idee dat de mw3 wapens sterker zijn.
Nog 14 gouden wapens en kan aan de forged beginnen en dan de andere. Komen dichter en dichter.
Sidewinger battle rifle was me dat jong 😄
Handig de camo tracker op de app. Moet nog 14 gouden wapens hebben en heb zelf de sidewinger ni nodig. Dis die laat ik lekker links liggen.....
Handig de camo tracker op de app. Moet nog 14 gouden wapens hebben en heb zelf de sidewinger ni nodig. Dis die laat ik lekker links liggen.....
[ Voor 54% gewijzigd door Wolverine9000 op 22-12-2023 19:22 ]
welke app?Wolverine9000 schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 18:38:
Nog 14 gouden wapens en kan aan de forged beginnen en dan de andere. Komen dichter en dichter.
Vind zelf de battle rifles best prettig spelen. Heb ze allemaal al goud.
Cod munity Die jij mij gegeven hebt. Moet nog alle lmgs beginnen .en de matksman ook nog. Nog twee snipers en ar de ram en de renetti nog.
Zojuist eindelijk alle wapens naar max level, flink lopen farmen op Shipmas. Ondertussen zelf Level 168 en battle pass op 63%. Nu weer met de leuke wapens spelen en camo's unlocken.
Dubbel xp wapen xp is terug tot 28 december. Handig om de wapens te levelen die ik nog ni aangeraakt heb
/f/image/E0ZEQDSjDptND6q2qhn6VADZ.png?f=fotoalbum_large)
Kolere dit is ook weer een bug hoor, als je self-res gebruikt blijft die animatie hangen.
Je kunt je magazijn dan nog leeg schieten maar daarna is het klaar, niets oppakken, niet klimmen, geen wapen wissel, niets.
Uiteindelijk met veel rennen naar een Exfil gekomen en daar bij een ander team in kunnen stappen maar irritant was het wel. Pot hierna had mijn maat het ook. Fijne bug wel

Ach , ben van 1965daltona schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 11:42:
Kan redelijk meekomen vind ik
Veel in de middenmoot , toch ook vaak in de top 3
Kan er nog steeds veel lol aan beleven
Heb wel me Nick naam veranderd naar Old Man
[ Voor 28% gewijzigd door Dutch Renegade op 23-12-2023 06:21 ]
Ik ben zelf 41 en speel het nog heel af en toe. Werk, fitness, kindje van 10 maanden, vriendin. En ook al speel ik maar een aantal uurtjes per week kan ik nog prima meekomen. Ik heb alleen niet de behoefte meer om alles vrij te spelen. Het is voor mij gewoon ff een momentje van dom knallen en relaxen (daar bedoel ik geen campen mee).daltona schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 11:42:
Reactie vermogen van het tijdperk Quake3, UT, CS is wel niet meer wat het geweest is 😁
Ligt het aan mij of zijn de spawns in shipment sinds de laatste (winter) update drastisch slechter geworden?
Telkens voor de neus van de enemy spawnen, om logischerwijs vol in je rug neergemaaid te worden..
De slechte staat van de spawn rotations lagen al sinds de huidige shipment layout niet hoog, maar het lijkt echt sinds kort een nieuw dieptepunt te hebben geraakt.
Telkens voor de neus van de enemy spawnen, om logischerwijs vol in je rug neergemaaid te worden..
De slechte staat van de spawn rotations lagen al sinds de huidige shipment layout niet hoog, maar het lijkt echt sinds kort een nieuw dieptepunt te hebben geraakt.
Niet alleen in shipment. Vandaag viel het echt heel erg op dat ik constant in 5 meter van diegene spawnde die me killde en andersom. Binnen 10 seconde hadden we elkaar stuk of 4 keer gekilled. Echt waardeloos, was voornamelijk bij Favela heel erg.
Had cadeaubonnen gekregen, dus toen toch maar weer gekocht, ondanks dat ik niet zo onder de indruk was van de beta.
Maar ik moet zeggen, de campaign vond ik zowaar leuker dan de vorige en de multiplayer is stiekem ook gewoon weer tof. Ik heb al die oude maps grijs gespeeld, maar met de nieuwe graphics voelen ze toch een soort van nieuw, maar vertrouwd.
Terminal blijft echt top na al die jaren.
Maar ik moet zeggen, de campaign vond ik zowaar leuker dan de vorige en de multiplayer is stiekem ook gewoon weer tof. Ik heb al die oude maps grijs gespeeld, maar met de nieuwe graphics voelen ze toch een soort van nieuw, maar vertrouwd.
Terminal blijft echt top na al die jaren.
[ Voor 5% gewijzigd door On_E op 23-12-2023 22:17 ]
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Wanneer gaan ze de juiste levels fixen. Zal voor na Nieuwjaar zijn veronderstel ik 😄want iedereen hoger dan level 55 blijft level 55
Blijft bijzonder, dat ze het scorebord kapot hebben gekregen, haha. Je zou denken dat dit tijdens het testen van een nieuwe versie wel gezien wordt.. Of zijn wij de quality testers geworden van Call of Duty?Wolverine9000 schreef op zondag 24 december 2023 @ 12:28:
Wanneer gaan ze de juiste levels fixen. Zal voor na Nieuwjaar zijn veronderstel ik 😄want iedereen hoger dan level 55 blijft level 55

Mensen die mw2 wapens gebruiken in een mw3 game vind ik echt niet kunnen. Of op zen minst een functie om dit uit te zetten....
Ik vind het sowieso vreemd dat die hele game gemerged is met elkaar.Echt wat een gedrocht is het geworden als je MW2 hebt om te spelenWolverine9000 schreef op zondag 24 december 2023 @ 14:01:
Mensen die mw2 wapens gebruiken in een mw3 game vind ik echt niet kunnen. Of op zen minst een functie om dit uit te zetten....

Eerst start je COD op,dan kies je mw2 mappen,dan moet die weer opnieuw opsrtarten naar de mw2 maps,echt.
[ Voor 11% gewijzigd door freaky35 op 24-12-2023 14:12 ]
Daarjuist een potje 3 vs 6 verloren. Ik zat bij de 6. Omdat vijf team maten allemaal reverse boosten aan het doen waren en uiteindelijk was het 1 tegen 3😃heb ze alle 5 gerapporteerd
Altijd maar in het verliezende team zitten met sukkelaars die ni weten waar ze mee bezig zijn. Heb ook maar 1 kd maar die team maten pakken geen vlaggen en blijven in hun eigen spawn zitten en ik probeer er op af te gaan maar alleen lukt dat niet hoor . .... prettig kerst by the way voor iedereeen.. en niet met commentaren af komen je moet maar beter worden. Maar de team maten moeten gewoon mee willen hoor.. als ze al een beetje verliezen gaat er twee zdrie man weg en das hopeloos.... 😄 zijn er nog mensen waar de gouden camo challenge niet werkt. 10 kills down sights.bij de sniper kv inhibitor
[ Voor 34% gewijzigd door Wolverine9000 op 24-12-2023 20:23 ]
200 - 14 bij een potje Domination op Shipmas. Das gewoon knap dat de tegenstander geen eens perongeluk een vlag pakt .
psn: t-zakje
De vlag is lava!
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
-knip-
[ Voor 96% gewijzigd door Geronimous op 30-12-2023 13:02 ]
Met een riot shield op rust. Komaan zeg. Zit zelf ni bij de wapens van mw3. Iedereen gebruikt gewoon weg de beste wapens. Maar voor iemand die alle wapens gebruikt is dit soms niet te doen. Maar we klagen totaal niet amuseer mij nog steeds hoor 😃prettige kerst. Wordt er eigenlijk nog samen gespeeld via de tweakers groep. @Chelseamarre123 @Oxigeon @Hills360 al mee samen gespeeld. Maar voor de rest niemand. Enfin is geen must. Gewoon vraagje hoor..
[ Voor 72% gewijzigd door Wolverine9000 op 25-12-2023 15:28 ]
Laaste tijd fill ik constant solo in terwijl squad fill aan staat. Als ik met een maat infil dan wordt de squad wel gevuld.
Net met resurgence quads ook zit ik solo.
Iemand een tip?
Net met resurgence quads ook zit ik solo.
Iemand een tip?
Burp
Wat mij wel opvalt is dat er heel veel mensen met de longbow sniper rond lopen. Of de nieuwe sniper van de battle pas. Renneti ook goud. Tweede sniper ook. Tweede marksman rofle ook´ we gaan lekker vooruit. Ondertussen level 168
Blizzard gift card voor kerst gekregen. Dan toch maar de game aanschaffen nu
Voelt zeer bekend, iedereen is alleen k/d radio's aan het oppoetsen. Mijn ratio schommelt rond 0.99 maar mijn winst verlies ... 0.61 (en nee, ik speel potjes gewoon uit). Vandaag 3 snipers in shipment met kill-confirmed ... vreemd dat je dan niet wint en ook nog klagen en schelden, hoorden ook nog bij elkaar. Respawns zijn echt idioot, heb soms het gevoel dat als je eindelijk lekker gaat ... je gewoon een paar keer bewust voor de tegenstander wordt gegooid of ze in je nek vindt ondanks dat je met de rug tegen de achterkant van een muur staat. Hoevaak de gast die je net hebt gekilled niet jou vervolgens killed omdat jij nog aan het reloaden bent ... MWII was hierin veel beter en mijn k/d was daar iets hoger 1.2).Wolverine9000 schreef op zondag 24 december 2023 @ 19:51:
Altijd maar in het verliezende team zitten met sukkelaars die ni weten waar ze mee bezig zijn. Heb ook maar 1 kd maar die team maten pakken geen vlaggen en blijven in hun eigen spawn zitten en ik probeer er op af te gaan maar alleen lukt dat niet hoor . .... prettig kerst by the way voor iedereeen.. en niet met commentaren af komen je moet maar beter worden. Maar de team maten moeten gewoon mee willen hoor.. als ze al een beetje verliezen gaat er twee zdrie man weg en das hopeloos.... 😄 zijn er nog mensen waar de gouden camo challenge niet werkt. 10 kills down sights.bij de sniper kv inhibitor
Ik zal wel slecht zijn, maar de lol is er wel een beetje af.
... gecensureerd ...
Heb wel nog lol. Maar shipment rust meat sla ik gewoon over.... da gaat veel te rap voor mij 😄hamsteg schreef op maandag 25 december 2023 @ 21:24:
[...]
Voelt zeer bekend, iedereen is alleen k/d radio's aan het oppoetsen. Mijn ratio schommelt rond 0.99 maar mijn winst verlies ... 0.61 (en nee, ik speel potjes gewoon uit). Vandaag 3 snipers in shipment met kill-confirmed ... vreemd dat je dan niet wint en ook nog klagen en schelden, hoorden ook nog bij elkaar. Respawns zijn echt idioot, heb soms het gevoel dat als je eindelijk lekker gaat ... je gewoon een paar keer bewust voor de tegenstander wordt gegooid of ze in je nek vindt ondanks dat je met de rug tegen de achterkant van een muur staat. Hoevaak de gast die je net hebt gekilled niet jou vervolgens killed omdat jij nog aan het reloaden bent ... MWII was hierin veel beter en mijn k/d was daar iets hoger 1.2).
Ik zal wel slecht zijn, maar de lol is er wel een beetje af.
Hoi, ik krijg de error hueneme negev, zowel op de ps4 als ps5. Is er een oplossing voor?
Ik vind K/D ratio totaal niet interessant. Ik wil gewoon winnen of in elk geval bovenaan het scorebord staan. Dat is wat andere spelers namelijk zien, tenzij ze helemaal de moeite gaan nemen om jouw profiel te bekijken
Daarom speel ik uitsluitend objective modi.
Zou niet weten wat mijn ratio is uit mijn hoofd. Erg positief is het vast niet denk ik.
Zou niet weten wat mijn ratio is uit mijn hoofd. Erg positief is het vast niet denk ik.
Die win ratio kan mij niet interesseren eigenlijk (is 0.68 zag ik net), dat is ook te veel afhankelijk van de andere spelers waar je simpelweg geen invloed op hebt.hamsteg schreef op maandag 25 december 2023 @ 21:24:
[...]
Voelt zeer bekend, iedereen is alleen k/d radio's aan het oppoetsen. Mijn ratio schommelt rond 0.99 maar mijn winst verlies ... 0.61 (en nee, ik speel potjes gewoon uit).
Ik speel:
team deathmatch
team deathmatch en de andere doen iets met vlaggen
team deathmatch en de andere doen iets met dog tags.
team deathmatch en de andere doen iets met binnen een vak staan
Enz
Speel zelf laatste tijd alleen maar Shipment/Meat/Rust playlists dus meestal solo.Wolverine9000 schreef op maandag 25 december 2023 @ 14:57:
Met een riot shield op rust. Komaan zeg. Zit zelf ni bij de wapens van mw3. Iedereen gebruikt gewoon weg de beste wapens. Maar voor iemand die alle wapens gebruikt is dit soms niet te doen. Maar we klagen totaal niet amuseer mij nog steeds hoor 😃prettige kerst. Wordt er eigenlijk nog samen gespeeld via de tweakers groep. @Chelseamarre123 @Oxigeon @Hills360 al mee samen gespeeld. Maar voor de rest niemand. Enfin is geen must. Gewoon vraagje hoor..
Nu met dubbel XP alle wapens aan het levelen in shipment.
Iemand die weet hoelang dit nog loopt?
Dacht tot donderdag 19u. Jammer dat je alleen maar die mappen speelt. Geen probleem ermee hoorChelseamarre123 schreef op dinsdag 26 december 2023 @ 06:45:
[...]
Speel zelf laatste tijd alleen maar Shipment/Meat/Rust playlists dus meestal solo.
Nu met dubbel XP alle wapens aan het levelen in shipment.
Iemand die weet hoelang dit nog loopt?
Mijn kd en winratio interesseert me ook vrijwel niks. Ik speel voor mijn plezier en laat me niet beïnvloeden om mijn speelstijl aan te passen.Donstil schreef op dinsdag 26 december 2023 @ 01:00:
[...]
Die win ratio kan mij niet interesseren eigenlijk (is 0.68 zag ik net), dat is ook te veel afhankelijk van de andere spelers waar je simpelweg geen invloed op hebt.
Ik speel:
team deathmatch
team deathmatch en de andere doen iets met vlaggen
team deathmatch en de andere doen iets met dog tags.
team deathmatch en de andere doen iets met binnen een vak staan
Enz
Ik volg ook zoveel mogelijk de objectives en ik probeer er alles aan te doen om te winnen. De winratio kun je zelf vrijwel niet omhoog of omlaag krikken. Je bent inderdaad te afhankelijk van je teamgenoten.
Merk alleen als ik mijn dag niet heb en wordt bijvoorbeeld 3x snel afgeschoten in Warzone is het vrijwel accuut een rage quit richting het hoofdscherm van Playstation en raak ik de game niet meer aan die dag.
Of dit te maken heeft met de matchmaking of dat het gewoon ligt dat ik mijn dag niet heb. Daar ben ik nog niet echt achter.
- op de man-
[ Voor 86% gewijzigd door Geronimous op 30-12-2023 13:02 ]
Gebruik de firing range om de wapens en attachments te testen maakt soms veel verschil en blijf zoeken tot je de juiste afstelling gevonden hebt....
Dat werkt hier gewoon prima hoor.Wolverine9000 schreef op zondag 24 december 2023 @ 12:28:
Als het potje bezig is iedereen level 55 behalve ik hoor. En is bij de meesten zo hoor...
Ooh zo, dat was niet duidelijk in je vorige post.Wolverine9000 schreef op dinsdag 26 december 2023 @ 13:06:
[...]
Als het potje bezig is iedereen level 55 behalve ik hoor. En is bij de meesten zo hoor...
In de lobby enz werkt het wel, in de game inderdaad iedereen 55 zie ik.
Niet dat het boeit wel level andere hebben maar wel een slordige bug.
Juist omdat er zou weinig mensen objective spelen heb je nog aardig invloed op die W/L door het zelf wel te doen. Zeker op Hardpoint en Domination heb je best wat invloed.Oxigeon schreef op dinsdag 26 december 2023 @ 08:29:
[...]
Mijn kd en winratio interesseert me ook vrijwel niks. Ik speel voor mijn plezier en laat me niet beïnvloeden om mijn speelstijl aan te passen.
Ik volg ook zoveel mogelijk de objectives en ik probeer er alles aan te doen om te winnen. De winratio kun je zelf vrijwel niet omhoog of omlaag krikken. Je bent inderdaad te afhankelijk van je teamgenoten.
Merk alleen als ik mijn dag niet heb en wordt bijvoorbeeld 3x snel afgeschoten in Warzone is het vrijwel accuut een rage quit richting het hoofdscherm van Playstation en raak ik de game niet meer aan die dag.
Of dit te maken heeft met de matchmaking of dat het gewoon ligt dat ik mijn dag niet heb. Daar ben ik nog niet echt achter.
psn: t-zakje
Weer twee gouden wapens erbij de renitti. Alle handguns zijn gedaan. Heb ook een tweede matksman rifle goud. Nog 10 te gaan. Dan heb ik er 36 goud.. nog 5 lmg. 2 marksman rifle. 1 battle rife en 2 snipers. Kan zelf bepaalde wapens laten vallen gelijk de twee Launcher omdat nieuwe wapens ook mee tellen. Heb het lastig met de shotgunns en marksman rifles. En velen zullen zeggen doe da op shipment of meer. Maar die sla ik liever over 😀
[ Voor 49% gewijzigd door Wolverine9000 op 26-12-2023 13:43 ]
Je kan wel vlaggen pakken op je eentje is waar. Maar als je iedere keer dood gaat omdat je de vlag pakt omdat het zo traag gaat. Als er 1 of 2 team maten meehelpen gaat het rapper. Zijn zelfs mensen die hun eigen vlag ni pakken bij het begin van de match lol😃Sebastiaan92 schreef op dinsdag 26 december 2023 @ 13:36:
[...]
Juist omdat er zou weinig mensen objective spelen heb je nog aardig invloed op die W/L door het zelf wel te doen. Zeker op Hardpoint en Domination heb je best wat invloed.
Ik join potje estate . Spawn protection bestaat ook niet meer. Krijg sae op mijn bakkes als ik juist join. Ga dus dood en erna krijg ik cruise missile op mijn bakkes. Leuk e potjes joinen die al bezig zijn.... vanaf nu zoek ik nog naar potjes waar je kan voten. Dan ben ik zeker dat de match niet al begonnen en niet verloren is. Pas op heb geen probleem om mijn verlies tijdens een volledig potje toe te geven. Zijn de andere beter dan zijn ze beter.
Nieuwe tactiek. Pakken mijn team maats geen vlaggen, ik ook niet meer en hier en daar wat campen. Je wordt toch voor rot geschoten door de enemys 😃😃
Mooi vb dit 3 vs 6 . De andere twee 0 captures.
URL="https://tweakers.net/i/BVsVAY-WgZwldlGQ2di08DNIv2o=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/FVtS7FTPtMWxp4EwpFkTKMyc.jpg?f=user_large",,"1"]
[/URL]
URL="https://tweakers.net/i/BVsVAY-WgZwldlGQ2di08DNIv2o=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/FVtS7FTPtMWxp4EwpFkTKMyc.jpg?f=user_large",,"1"]
:strip_exif()/f/image/FVtS7FTPtMWxp4EwpFkTKMyc.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 4% gewijzigd door Wolverine9000 op 26-12-2023 22:39 ]
Erger me echt enorm dat je teammates tegen je kunnen lopen en je daardoor weggeduwd word en zo je aim mislukt, net zoals in die containers spawnen in shipment en dan vastzitten omdat er 1tje voor je staat.
Ook waarom moet ik bij elke respawn een halve reload animatie krijgen. Zeker in shipment is dat vreselijk kut omdat je altijd meteen in een gunfight bent.
Ook waarom moet ik bij elke respawn een halve reload animatie krijgen. Zeker in shipment is dat vreselijk kut omdat je altijd meteen in een gunfight bent.