Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19:54

Oxigeon

En zo is dat!

SterqVerhael schreef op woensdag 13 december 2023 @ 11:43:
Ik moet zeggen dat ik het erg lastig vindt om de juiste set van toevoegingen (ammo, rear grip, muzzler, etc.) te vinden per wapen. Soms pak ik wapens van anderen op en dan merk ik dat daar bijna geen recoil op zit. Iets wat mij over het algemeen lastig lukt als ik zelf knutsel met wapens.

Qua killstreaks vind ik de mogelijkheden wel erg tof. Je kunt vrij eenvoudig toewerken naar een volgorde van streaks die bij je speelstijl past en bij de gamemodes die je speelt.

Speel deze week vooral de meat 24/7 playlist en dan is het voornamelijk domination en hardpoint. Op die map komt zo'n remote turret best van pas.
Ik check meestal wat websites om wat "meta" configuraties van wapens te bekijken. De ene keer werkt die en de andere keer moet ik een andere zoeken omdat ik geen ene pepernoot raak schiet.

Wat is jullie methode om een sniper te levelen? Wil graag de Kat meenemen naar Warzone maar wil hem graag eerst uitbouwen

[ Voor 6% gewijzigd door Oxigeon op 13-12-2023 12:32 ]

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarendBotje
  • Registratie: December 2019
  • Niet online
Oxigeon schreef op woensdag 13 december 2023 @ 12:31:
[...]

Ik check meestal wat websites om wat "meta" configuraties van wapens te bekijken. De ene keer werkt die en de andere keer moet ik een andere zoeken omdat ik geen ene pepernoot raak schiet.

Wat is jullie methode om een sniper te levelen? Wil graag de Kat meenemen naar Warzone maar wil hem graag eerst uitbouwen
Mogelijk kan je hem meenemen in MWZ of in warzone (ik weet niet hoe dit werkt, maar heb er wel een filmpje bij die ik niet snap :+ ) https://www.youtube.com/watch?v=_oPInQ7Li1U

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

BarendBotje schreef op woensdag 13 december 2023 @ 12:39:
[...]

Mogelijk kan je hem meenemen in MWZ of in warzone (ik weet niet hoe dit werkt, maar heb er wel een filmpje bij die ik niet snap :+ ) https://www.youtube.com/watch?v=_oPInQ7Li1U
Ja.maar ik wil.eigenlijk geen wapen meenemen wat ik nog aan het levelen ben. Wil hem dus eerst volledig levelen in de multiplayer en dan met dat wapen warzone induiken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jopio
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Oxigeon schreef op woensdag 13 december 2023 @ 12:52:
[...]

Ja.maar ik wil.eigenlijk geen wapen meenemen wat ik nog aan het levelen ben. Wil hem dus eerst volledig levelen in de multiplayer en dan met dat wapen warzone induiken
Plunder werkt ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oxigeon schreef op woensdag 13 december 2023 @ 12:52:
[...]

Zombies of plunder. En dan kan je de armory unlocks instellen. Volgens mij kan je vanaf level 10 al bij alles aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09-09-2024
Oxigeon schreef op woensdag 13 december 2023 @ 12:31:
[...]

Welke websites gebruik je daarvoor? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SterqVerhael schreef op woensdag 13 december 2023 @ 12:58:
[...]

Google: MW3 meta

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
SterqVerhael schreef op woensdag 13 december 2023 @ 11:43:
Ik moet zeggen dat ik het erg lastig vindt om de juiste set van toevoegingen (ammo, rear grip, muzzler, etc.) te vinden per wapen. Soms pak ik wapens van anderen op en dan merk ik dat daar bijna geen recoil op zit. Iets wat mij over het algemeen lastig lukt als ik zelf knutsel met wapens.
Over het algemeen zijn het de zelfde attachments die men gebruikt.
Ik heb op alle wapens bijna de zelfde attachments met een uitzonderingen hier en daar.

Ik focus voornamelijk op ADS + Recoil (bijvoorbeeld:Aim stability while firing,Gun kick, vertical recoil) en beetje sprint to fire op voornamelijk mijn underbarrel, rear grip en stock.

afnkelijk van wapen, gebruik ik de ADS Recoil Handstop of een ADS sprint to fire handstop. (weet de namen niet uit mijn hoofd)

Mijn Sights (Mk3. of een 2,5x scope (lmg/snipers)) en Mags zijn uitwisselbaar met andere attachments als de wapen een goede ironsight heeft of genoeg ammo (by default 30 of hoger)

Gebruik vooral de firing range voor je wapens om je recoil te testen, naar 5 keer schieten weet je wel of het werkt voor je of niet.

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jopio
  • Niet online
SterqVerhael schreef op woensdag 13 december 2023 @ 12:58:
[...]

Ik gebruik de app CODmunity. Te vinden in de Appstore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluebe
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20:17

Bluebe

Roar

Deze week vind ik de multiplayer maar niks, blij als morgenavond weer Rustment beschikbaar is. Die Meat map heb ik niks mee, Hardcore is niet echt fijn als je wapens wilt levelen en de 12v12 maps zijn vaak ook maar zozo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaan92
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16-01 16:42
Net zelfs snipers in een potje control. Toen die gasten de aanvallers waren kwamen ze gewoon niet richting het doel. We verloren maar 5 levens..

psn: t-zakje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SterqVerhael
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09-09-2024
Jopio schreef op woensdag 13 december 2023 @ 16:53:
[...]

Ik gebruik de app CODmunity. Te vinden in de Appstore.
Ga ik checken, dank voor de tips. Ook @Derr_Hans d:)b

[ Voor 3% gewijzigd door SterqVerhael op 14-12-2023 08:35 ]

• vrankerik
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-01 13:15

vrankerik

't Leven is van de simpele.

level (geselecteerd) wapen door veel met voertuigen rond te rijden (ons geheim).
we zijn dan ook de beste op dat vlak (rijden en spotten). :+

edit: elkeen zijn tactX. wat is jullie geheim? we kennen er nog 'n hoop die we zelf hebben moeten vinden.
cu on the field (vondel)

[ Voor 77% gewijzigd door vrankerik op 14-12-2023 09:42 ]

• Jopio
  • Niet online
SterqVerhael schreef op donderdag 14 december 2023 @ 08:35:
[...]

Ga ik checken, dank voor de tips. Ook @Derr_Hans d:)b
Zeker doen, aanrader! De maker van de app is er altijd druk mee, leuk om ook te volgen via X.
Mooie is dat er ook builds van content creators gedeeld wordt. Bijv. die van Goomie voor shotties.
Dit is de website van de app trouwens. https://codmunity.gg/

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-07 15:46
Ik heb gisteren mijn eerste Gilded skin behaald, Voor de combat knife(even uit mijn hoofd), Nu ben ik bezig met de Karambit, De gilded challanges zijn niet all te moeilijk zeker niet als je meat 24/7 speelt voor de melee.

Voor de rest is het vooral levelen van mijn wapens om de skin challenges te unlocken. (bas-b is in dat opzicht het dichtste bij)

Twitch

Ik kom zombies niet meer in? Als ik vanuit het menu naar zombies ga, blijft het scherm hangen op het MWIII logo. Streepjes verspringen ook niet, wel hoor ik de muziek nog. Update is ook al geïnstalleerd. Hele spel loopt dan vast, ik kan ook niet meer "terug" naar het hoofdmenu.

Alleen door het spel via de menuknop van de controller handmatig af te sluiten kan ik weer terug naar het PS menu. En dan opnieuw opstarten werkt alleen als ik gewoon MP ga doen.

Iemand anders ditzelfde probleem? Speel zelf op de PS4 trouwens.

/edit: Hmz, heb het MP deel verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, dat heeft geholpen.

[ Voor 39% gewijzigd door Vrijdag op 14-12-2023 22:20 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Nou volgens de patch notes zou een aantal camo tracking issues gefixed zijn.
Ik kan jullie mededelen dat de Stormender Priceless Camo nog steeds bugged is.
De laaste die ik nog moet om 40/40 interstellar te hebben.

Wel goed dat ze de Destroy Equipment hebben uitgebreid met field upgrades.
Zullen een hoop mensen die deze nog moesten erg blij mee zijn.

Hopelijk werk dit ook voor de MW2 launchers, ik moet alleen nog 12 destroys hebben op de STRELA-P voor 77/77 Orion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18-07 16:11

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Ze hebben met de laatste update iig de status updates gefixt na je game (je unlocks, level status etc..) Die werd de afgelopen tijd overgeslagen.

Camo tracking “issues” - Ben benieuwd welke dat zijn want ik vond het niet erg dat sommige iets makkelijker waren dan de bedoeling, zoals ik al eerder in dit topic heb gezegd :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-07 17:33
Hann1BaL schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 09:18:
Ze hebben met de laatste update iig de status updates gefixt na je game (je unlocks, level status etc..) Die werd de afgelopen tijd overgeslagen.

Camo tracking “issues” - Ben benieuwd welke dat zijn want ik vond het niet erg dat sommige iets makkelijker waren dan de bedoeling, zoals ik al eerder in dit topic heb gezegd :)
Hm ik speel redelijk veel met de marksman rifle, en daarbij moet je met de laser spelen en kills maken. Bij mij staat die teller nog op 0 ondanks redelijk veel kills.

Ook op youtube gekeken, dus een laser gepakt die zowel jijzelf/ ik als de tegenstander ziet, geen tactical mode, geen scope niks dus puur de laser, alleen hipfire geprobeerd en (hoe gek dan ook) kills gemaakt. Maar het tracken bleef op 0 kills staan (en deze is echt vervelend met een marksman..).

Hopelijk is deze nu ook gefikst dan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 09:14:
Nou volgens de patch notes zou een aantal camo tracking issues gefixed zijn.
Ik kan jullie mededelen dat de Stormender Priceless Camo nog steeds bugged is.
De laaste die ik nog moet om 40/40 interstellar te hebben.

Wel goed dat ze de Destroy Equipment hebben uitgebreid met field upgrades.
Zullen een hoop mensen die deze nog moesten erg blij mee zijn.

Hopelijk werk dit ook voor de MW2 launchers, ik moet alleen nog 12 destroys hebben op de STRELA-P voor 77/77 Orion.
Heb jij tips om de double penetratie kills met lmgs te vergemakkelijken. Wat een irritante Camo is dat. Zelfs met aangepast ammunitie je enorm veel kogels nodig als je door een muurtje iemand schiet

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chelseamarre123 schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 11:52:
[...]

Heb jij tips om de double penetratie kills met lmgs te vergemakkelijken. Wat een irritante Camo is dat. Zelfs met aangepast ammunitie je enorm veel kogels nodig als je door een muurtje iemand schiet
Op de map sub basr aan de c vlag campen ze allemaal in da kotje. Gewoon aan de overkant proberen te zitten. Heb er daar gemakkelijk 10 gehaald dacht ik....

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-07 22:43

rCk

[...]

Double penetration is een ander forum hoor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Ik ga vanavond eens kijken hoe dat Zombies werkt in combinatie met snel levelen van wapens om zo ook ff wat speed te zetten achter het verzamelen van camo's.

Ik heb momenteel 2 wapens die ik richting Gilded kan krijgen (nog 4 kills op de karambit met tactical en moet de 4e camo challenga van Bas-b doen en dan de gilded challenge).

Ik moet ff kijken of ik daar shipment voor ga abusen maar moet wel zeggen dat de spawns in die map die al broken waren nu nog erger zijn, heb soms bijna een 30 seconde loop waar je spawned en instant gekilled word.

Twitch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
[...]

Deze heb ik allemaal in Terminal en Rust gedaan, in het vliegtuig vlak naast de glijbaan naar beneden heb je een schot waar je achter kan staan. Kom iemand vliegtuig in, schieten en dan achter schot strafen en hopelijk zijn het er 2.

Rust, de vrachtwagen in de hoek, je kan makkelijk door de Spatbord schieten.
Je kan ze aan zien komen, schieten en strafe zodat je door het spatbord schiet.

Rust die rode container/tunnel is ook goed voor penshots.

Dit werk met alle penetration shots.

Mocht je op de Holger Mounted Longshots vast zitten.

Rust, neem een portable muurtje mee, ga via de piijpen helemaal achter in de hoek, muurtje neer, mounten en alles wat rond de vrachtwagen loop is een long shot.
Helaas kies bijna iedereen Shipment ipv rus in rustment maar je kan altijd queue dodgen voor Rust.

[ Voor 3% gewijzigd door Derr_Hans op 15-12-2023 12:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
rCk schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 11:58:
[...]

Double penetration is een ander forum hoor :+
Helemaal als het ook nog eens kills zijn :X :+

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:32
Trial nu redelijk wat gespeeld. Speelt lekker weg hoor. Ben level 34. Gauw de Warzone Meta wapens levelen om die in ieder geval in custom loadouts te kunnen zetten in Warzone :P

LMG en Wasp SMG bijna klaar.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Ricmaniac schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 13:07:
Trial nu redelijk wat gespeeld. Speelt lekker weg hoor. Ben level 34. Gauw de Warzone Meta wapens levelen om die in ieder geval in custom loadouts te kunnen zetten in Warzone :P

LMG en Wasp SMG bijna klaar.
Zo deed ik het ook altijd als ik de complete versie niet gekocht had. In dat weekend snel de meta levelen zodat je die in warzone kan gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Zombies geprobeerd zojuist in mijn pauze. Heb niet het gevoel dat het veel XP geeft. Mogelijk dat ze het gepatched hebben?

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Martin0 schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 13:09:
Zombies geprobeerd zojuist in mijn pauze. Heb niet het gevoel dat het veel XP geeft. Mogelijk dat ze het gepatched hebben?
Wapen XP of gewoon lvl XP ?

Voor Wapen XP, het schijnt dat je gewoon weer via de Exfills je wapens snel kan lvlen, ook goed voor je als je Zombie camo's wilt.

Voor normale lvl's gewoon zo veel mogelijk contracts doen, en dan exfil voor de tijd op is.

2de optie is lvl't ook je wapen, de contract xp gaat naar het wapen die je opdat moment in je hand heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Derr_Hans schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 13:59:
[...]

Voor Wapen XP, het schijnt dat je gewoon weer via de Exfills je wapens snel kan lvlen, ook goed voor je als je Zombie camo's wilt.

Voor normale lvl's gewoon zo veel mogelijk contracts doen, en dan exfil voor de tijd op is.

2de optie is lvl't ook je wapen, de contract xp gaat naar het wapen die je opdat moment in je hand heb.
Wapen XP inderdaad, kan ook prima dat ik het niet juist heb gedaan aangezien ik het nog nooit gedaan heb maar met 20 XP per zombie voelt erg weinig, al had ik een exfil in zone 2 waarbij de zombies toch wel sterk zijn.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Martin0 schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 14:02:
[...]

Wapen XP inderdaad, kan ook prima dat ik het niet juist heb gedaan aangezien ik het nog nooit gedaan heb maar met 20 XP per zombie voelt erg weinig, al had ik een exfil in zone 2 waarbij de zombies toch wel sterk zijn.
Ja gewoon in eerste zone, dan 45 min lang Exfils spammen en dan de benen nemen.
Het is niet zo goed als het ooit was, maar de ze hebber recent de nerfs op Exfils weer voor een grote geddelte terug gedraaid.

Althans dat is wat mensen nu doen iig, zo heb je ook snel de eerste paar camo's klaar want er kunnen nu ook special zombies spawnen op Exfils die je weer nodig heb voor sommige camo's .. iig volgens Jev op youtube (wie kent hem niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zaander
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-07 14:55
WiLLoW_TieN schreef op maandag 11 december 2023 @ 13:45:
[...]

Ik zie de aanbieding daar ook niet ??
Hij is nu weer in de aanbieding (ik dacht gezien te hebben tot 6 januari)

Klik hier

Ik ga zelf de Playstation versie kopen

Don’t go around the mountain but go over the mountain

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

[...]

Scrapyard, kun je door het hetwerk heen schieten bij het gebouw aan de zijkant (waar bij Domination punt B is) en die tellen als penetration kills terwijl je de tegenstander kunt zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
zaander schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 15:57:
[...]

Hij is nu weer in de aanbieding (ik dacht gezien te hebben tot 6 januari)

Klik hier

Ik ga zelf de Playstation versie kopen
Hij kost via Steam nu ook €48,99 t/m 21-12 ;

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0w5ZjYPRH5rq4IQJlZgwFu6GNm0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/I2IF6MX2BUXH48VMbwkrMsgo.png?f=user_large

[ Voor 24% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 15-12-2023 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Derr_Hans schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 13:59:
[...]

Oeh dit wist ik niet. Gaat de volle xp van een contract naar je wapen dat je op dat moment in de hand hebt? Dat tikt wel lekker aan. Doe eigenlijk vrijwel nooit contracten in warzone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopio
  • Niet online
Oxigeon schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 16:52:
[...]

Oeh dit wist ik niet. Gaat de volle xp van een contract naar je wapen dat je op dat moment in de hand hebt? Dat tikt wel lekker aan. Doe eigenlijk vrijwel nooit contracten in warzone.
Yes, kan ook in Plunder, dan respawn je ipv je naar de Gulag gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11:02
Na een aantal weken MW3 te hebben gespeeld ben ik tot de conclusie gekomen dat het niet in de schaduw kan staan van MW2.

Het spel hapert als een malle op de PC.
De balans van de sbmm gaat echt helemaal nergens over.
Grafisch is het een stuk minder dan de voorganger.
En dan nog maar te zwijgen over alle bugs die de game bevat.
En dan die packetloss... staan de servers op Alaska ofzo.

Ik blijf positief omdat de problemen over een half jaar wel opgelost zijn denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MariusV
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17-07 11:30
RoaDHouse schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 18:04:
Na een aantal weken MW3 te hebben gespeeld ben ik tot de conclusie gekomen dat het niet in de schaduw kan staan van MW2.

Het spel hapert als een malle op de PC.
De balans van de sbmm gaat echt helemaal nergens over.
Grafisch is het een stuk minder dan de voorganger.
En dan nog maar te zwijgen over alle bugs die de game bevat.
En dan die packetloss... staan de servers op Alaska ofzo.

Ik blijf positief omdat de problemen over een half jaar wel opgelost zijn denk ik :)
Helemaal mee eens, men name over de haperingen en packet loss. Echt bizar hoe ruk het draait op het moment. Hopelijk lossen ze dat snel op. Kost me mijn KD ratio :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frere
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-07 22:15
Nou heb ik dit spel bij de PS5 gekregen met een code. Alleen lijkt het nu alsof ik alleen multiplayer kan spelen en geen campaign mode. En de game geeft ook trial (nog 2 dagen) aan. Heb ik iets verkeerd gedaan?

[ Voor 8% gewijzigd door frere op 15-12-2023 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Hoe zit het nu met de DMZ die je kan starten dan ? Dan ga je gewoon naar MW2 terug om DMZ te spelen ofzo ? En word dat nog geupdate of is het gewoon zo zoals het is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Net die zombiemodus voor het eerst gedaan. Wel vet! geeft nog redelijk DMZ gevoel. Jammer dat er niet pvp in zit though. In medium danger zone extracten was mij iets te pittig haha. ben gauw weggevlucht met een truck en in low danger zone extract :P was iets fijner.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
frere schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 19:57:
Nou heb ik dit spel bij de PS5 gekregen met een code. Alleen lijkt het nu alsof ik alleen multiplayer kan spelen en geen campaign mode. En de game geeft ook trial (nog 2 dagen) aan. Heb ik iets verkeerd gedaan?
Nee het is free weekend, free trail staat bij iedereen in beeld. Dit verdwijnt in 2 dagen en kan je gewoon door spelen als je de game heb gehad bij je ps5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lalilaloe
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-06 18:44
Derr_Hans schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 21:42:
[...]

Nee het is free weekend, free trail staat bij iedereen in beeld. Dit verdwijnt in 2 dagen en kan je gewoon door spelen als je de game heb gehad bij je ps5.
Beetje fout ontwerp, als je net de game koopt en je ziet dat staan. Vond het zelf in ieder geval ook even verwarrend

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb maar een simpel kd van 1.00 en toch krijg ik de meeste beste tegenstanders en de meest slechte team genoten😃

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wolverine9000 schreef op zondag 17 december 2023 @ 19:03:
Heb maar een simpel kd van 1.00 en toch krijg ik de meeste beste tegenstanders en de meest slechte team genoten😃
Komt ook omdat je score hoog is. Als je veel objective speelt, assists hebt,.. en zo veel punten krijgt per potje word je ook hoger ingeschaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chelseamarre123 schreef op zondag 17 december 2023 @ 19:24:
[...]

Komt ook omdat je score hoog is. Als je veel objective speelt, assists hebt,.. en zo veel punten krijgt per potje word je ook hoger ingeschaald
Ben zelf eentje gezakt 0.99 lol. Wel al 16 gouden wapens....en 6 forged

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Of ik snap de challenge: get 3 kills in 1 mag niet of the tracking is bugged want heb al zo veel keer 3,4,5 en 6 kills met 1 mag gemaakt maar nog heb ik er maar 8 / 10.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vrijdag schreef op donderdag 14 december 2023 @ 19:46:
Ik kom zombies niet meer in? Als ik vanuit het menu naar zombies ga, blijft het scherm hangen op het MWIII logo. Streepjes verspringen ook niet, wel hoor ik de muziek nog. Update is ook al geïnstalleerd. Hele spel loopt dan vast, ik kan ook niet meer "terug" naar het hoofdmenu.

Alleen door het spel via de menuknop van de controller handmatig af te sluiten kan ik weer terug naar het PS menu. En dan opnieuw opstarten werkt alleen als ik gewoon MP ga doen.

Iemand anders ditzelfde probleem? Speel zelf op de PS4 trouwens.

/edit: Hmz, heb het MP deel verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, dat heeft geholpen.
Nou, lekker dan. Kreeg wéér een server error toen ik zombies wilde opstarten. Spel afgesloten, opnieuw opgestart, wilde niet naar zombies. PS4 opnieuw opgestart, nu wel weer in zombies. Maar nu ben ik dus alles kwijt van mijn 2e operator. Heeft weer helemaal geen gear, klein kutrugtasje. En het wapen dat ik insured slot 1 had, is nu weg en ik kan pas het slot over een uur weer gebruiken. Wat een gezeik.Dat hele warzooi gekut overal mag van mij wel optyfen. Gewoon round based, of op zijn minst de keuze. Ik wil niet elk keer weer alles kwijt kunnen raken, donder er toch mee op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je voor interstellar gaat en je gebruikt de nieuwe wapens, tellen deze ook mee . Of moeten het de standaard wapens zijn. Anders laat ik de launcher vallen lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huismarb
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 17-07 16:06
Martin0 schreef op zondag 17 december 2023 @ 20:18:
Of ik snap de challenge: get 3 kills in 1 mag niet of the tracking is bugged want heb al zo veel keer 3,4,5 en 6 kills met 1 mag gemaakt maar nog heb ik er maar 8 / 10.
Die is inderdaad bugged, wat voor mij hielp. meteen herladen wanneer je spawned en nadat je 3 kills maakt, weer reloaden, dan wordt het wel goed bijgehouden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• znight
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 19-07 13:24
Huismarb schreef op maandag 18 december 2023 @ 08:48:
[...]

Die is inderdaad bugged, wat voor mij hielp. meteen herladen wanneer je spawned en nadat je 3 kills maakt, weer reloaden, dan wordt het wel goed bijgehouden.
Klopt inderdaad. Gewoon altijd na de 3e kill herladen. Heb je bijv 1 kill, ga je 3x dood zonder kill dan weer 1 kill, dan 2x dood en dan weer 1 kill, herladen, dan telt hij bij de challenge.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jopio
  • Niet online
Vrijdag schreef op zondag 17 december 2023 @ 22:11:
[...]

Nou, lekker dan. Kreeg wéér een server error toen ik zombies wilde opstarten. Spel afgesloten, opnieuw opgestart, wilde niet naar zombies. PS4 opnieuw opgestart, nu wel weer in zombies. Maar nu ben ik dus alles kwijt van mijn 2e operator. Heeft weer helemaal geen gear, klein kutrugtasje. En het wapen dat ik insured slot 1 had, is nu weg en ik kan pas het slot over een uur weer gebruiken. Wat een gezeik.Dat hele warzooi gekut overal mag van mij wel optyfen. Gewoon round based, of op zijn minst de keuze. Ik wil niet elk keer weer alles kwijt kunnen raken, donder er toch mee op.
Adem in, en uit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
pff frustrerend gister weer zombies....spullen aan het verzamelen....maat en ik...
midden in een missie bezig hing de hele boel.
Dag spullen, dag levelling..blijft wel klote hoor..

Ook nog veel andere bugs dat je een contract telefoon niet kan starten, of dat je bepaalde loot niet meer kan pakken. Of wat ik vorige keer had dat mijn wapens vaststonden, ik kon de actie button (vierkantje op ps5) niet meer gebruiken.

Uiteindelijk de missie (shepperd) die we wilden doen wel gehaald.
We blijven doorgaan

[ Voor 9% gewijzigd door Wii4all op 18-12-2023 10:24 ]

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haha ja je hebt gelijk. Ik moest even wat frustratie kwijt :P

Maar ik vind het nog steeds duf dat er nu niet gekozen kan worden voor gewoon round based en deze open setting. Daarbij heb ik ook echt een schurfthekel aan "roguelike" achtige spellen waarbij je items kan kwijtraken, zoals nu dus het geval is. Cold War deed dat toch beter. En die tijdslimiet vind ik ook vervelend. Laat me dan gewoon lekker in de wereld rondlopen in plaats van alles maar snel snel te moeten doen.

Maar goed, ik heb in elk geval wel een Spawn skin. Dat vind ik dan wel weer gaaf, want jeugdsentiment.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wii4all schreef op maandag 18 december 2023 @ 10:22:
pff frustrerend gister weer zombies....spullen aan het verzamelen....maat en ik...
midden in een missie bezig hing de hele boel.
Dag spullen, dag levelling..blijft wel klote hoor..
Ah, ik was dus niet de enige :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wolverine9000 schreef op maandag 18 december 2023 @ 04:58:
Als je voor interstellar gaat en je gebruikt de nieuwe wapens, tellen deze ook mee . Of moeten het de standaard wapens zijn. Anders laat ik de launcher vallen lol
Tellen mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dan kan ik er een paar laten vallen en gebruik ik de ram ook als ar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Goed gebruikt gemaakt van de trial.

Ben level 48, ga nog wel even door tot 50 om minstens die revolver unlocked te hebben :P

2 LMG maxed out die momenteel Warzone meta zijn met alle bijbehorende attachtments en de WASP SMG die ik echt mega fijn vind spelen.

Normaliter ben ik een sniper speler dus misschien kijken of ik daar nog iets van kan unlocken.

De MP speelt wel ontzettend lekker weg maar ik blijf bij mijn principe dat ik deze game niet wil kopen door de manier hoe Activision er mee om is gegaan.

Verwacht dat die uiteindelijk wel in mijn assortiment komt though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:38
Is die blackcell upgrade eigenlijk eenmalig en elk seizoen en moet je die dan elk seizoen weer aanschaffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Wolverine9000 schreef op maandag 18 december 2023 @ 04:58:
36 wapens in totaal, Nieuwe wapens tellen hierin ook mee, teminste dat was in MW2 wel en gezien dit dezelfde engine enzo gebruikt (tis niks meer dan een schil om de mw2 game)

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!
crimby schreef op maandag 18 december 2023 @ 12:17:
Is die blackcell upgrade eigenlijk eenmalig en elk seizoen en moet je die dan elk seizoen weer aanschaffen?
Moet je elke keer weer opnieuw kopen, met echt geld. Alleen de basis BP kan je door één keer te kopen daarna elk seizoen weer opnieuw verdienen door alle vakjes vrij te spelen en punten te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vrankerik

vrankerik

na 2 x zombies test (l10) al meteen bestolen door 'n random teammate l148, serieus mizs a? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Krijg je buiten de skins etc ook nog andere dingen bij een BP? Krijg je meer xp voor een potje of meer battlepass xp voor een potje? Ik weet namelijk niet of ik de BP eruit haal op een seizoen. Anders wacht ik gewoon tot de laatste week en schaf ik hem dan eventueel aan haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Martin0 schreef op zondag 17 december 2023 @ 20:18:
3 Kills maken dan reloaden, want kills 4 5 6 7 8 9 met 1 mag tellen niet.
Dus naar 3 altijd reloaden of doodgaan :P
Oxigeon schreef op maandag 18 december 2023 @ 12:53:
Krijg je buiten de skins etc ook nog andere dingen bij een BP? Krijg je meer xp voor een potje of meer battlepass xp voor een potje? Ik weet namelijk niet of ik de BP eruit haal op een seizoen. Anders wacht ik gewoon tot de laatste week en schaf ik hem dan eventueel aan haha.
BP owners krijgen 10% meer BP xp.
Weet niet of ej nog moet kopen, de upgrade naar vault edition is 20% goedkoper, daar krijg je intotaal 50 Skips. Wellicht is het prijs verschil met normale BP te klein om te laten liggen.

Dan kan je alle BP XP tokens bewaren (die je krijg met de verschillende Events en BP rewards) voor seizoen 2. Weet niet of je WoW Speelt, je kan altijd in WoW een wowtoken van de Aution House halen en deze inwisselen voor Blizzard Balance en zo je Battlepass halen in CoD dan is het soort van "gratis".

Van uitgaande dat je niet over 1100 CoD punten beschik :P

[ Voor 55% gewijzigd door Derr_Hans op 18-12-2023 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Wolverine9000 schreef op maandag 18 december 2023 @ 11:19:
[...]

Dan kan ik er een paar laten vallen en gebruik ik de ram ook als ar
Voor je denk dat je iets wilt skippen en de Stormender camo's wilt doen (Launcher zijn veel makkelijker nu dat ze de equipment lijst vergroot hebben).

Stormender Priceless is nog steeds bugged and zou best klote zijn als dit je 35ste wapen van de 36 is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[quote]Derr_Hans schreef op maandag 18 december 2023 @ 15:12:
[...]

Voor je denk dat je iets wilt skippen en de Stormender camo's wilt doen (Launcher zijn veel makkelijker nu dat ze de equipment lijst vergroot hebben).

Stormender Priceless is nog steeds bugged and zou best klote zijn als dit je 35ste wapen van de 36 is ;)
[/quo
Zit nog maar aan 16 goud hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Nou, kan maar zo zijn dat je als nog last van zult ondervinden.
Want Sledgehammer heeft MW3 snellere gameplay gegeven ten koste van het snellere bugs oplossen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Derr_Hans schreef op maandag 18 december 2023 @ 14:24:
[...]

[...]

BP owners krijgen 10% meer BP xp.
Weet niet of ej nog moet kopen, de upgrade naar vault edition is 20% goedkoper, daar krijg je intotaal 50 Skips. Wellicht is het prijs verschil met normale BP te klein om te laten liggen.

Dan kan je alle BP XP tokens bewaren (die je krijg met de verschillende Events en BP rewards) voor seizoen 2. Weet niet of je WoW Speelt, je kan altijd in WoW een wowtoken van de Aution House halen en deze inwisselen voor Blizzard Balance en zo je Battlepass halen in CoD dan is het soort van "gratis".

Van uitgaande dat je niet over 1100 CoD punten beschik :P
Hmm. In de store vind ik op het moment geen actie voor een goedkopere vault edition. Of die moet alleen ingame te vinden zijn. Zie dus ook nog geen prijs.

Wel loont het dan om nu al de BP aan te schaffen als je 10% extra xp krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Oxigeon schreef op maandag 18 december 2023 @ 16:38:
[...]

Hmm. In de store vind ik op het moment geen actie voor een goedkopere vault edition. Of die moet alleen ingame te vinden zijn. Zie dus ook nog geen prijs.

Wel loont het dan om nu al de BP aan te schaffen als je 10% extra xp krijgt.
Wellicht alleen op Battle.net dan :/Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zxDZEmGf8I3Ch2IpHgOPh7TXORA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UUr2cr1uQ2JGzWKcFuXrsMnX.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 45% gewijzigd door Derr_Hans op 18-12-2023 16:48 . Reden: Foto ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Net even ingame gekeken. Er geen optie tot het upgraden van de standaard editie naar de vault editie. Op de playstation gaat dit verhaal dus niet op. Je kan enkel de vault editie kopen voor 80 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!
crimby schreef op maandag 18 december 2023 @ 12:17:
Elk seizoen zit er nieuwe blackcell content in de BP.

Vind het persoonlijk zonde van het geld, is al enkele maanden dezelfde soort skins/kleur van blueprints en kost belachelijk veel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je zou denken na tien keer verlies dat ik iets of wat betere team genoten krijg om mee samen te spelen . Nee hoor potje 11 0f 12 mensen die allemaal zwaar negatief gaan. Lol dacht dat daarvoor sbmm is. Als je slecht gaat of constant verliest dat je dan iets makkelijkere tegenstanders krijgt ....

[ Voor 26% gewijzigd door Wolverine9000 op 18-12-2023 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
Vrijdag schreef op maandag 18 december 2023 @ 12:28:
[...]

Moet je elke keer weer opnieuw kopen, met echt geld. Alleen de basis BP kan je door één keer te kopen daarna elk seizoen weer opnieuw verdienen door alle vakjes vrij te spelen en punten te krijgen.
Ik dacht even dat het wel een leuke aankoop was, maar elk seizoen aankopen is wel een beetje zot. Jammer maar helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Wolverine9000 schreef op maandag 18 december 2023 @ 18:23:
Je zou denken na tien keer verlies dat ik iets of wat betere team genoten krijg om mee samen te spelen . Nee hoor potje 11 0f 12 mensen die allemaal zwaar negatief gaan. Lol dacht dat daarvoor sbmm is. Als je slecht gaat of constant verliest dat je dan iets makkelijkere tegenstanders krijgt ....
Potje wat ik bij je zat (domination) hebben we toch mooi gewonnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oxigeon schreef op maandag 18 december 2023 @ 21:22:
[...]

Potje wat ik bij je zat (domination) hebben we toch mooi gewonnen :)
Ja toch eentje gewonnen op een hele avond. Wel een kut map. Was aan het snipen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
crimby schreef op maandag 18 december 2023 @ 19:48:
[...]

Ik dacht even dat het wel een leuke aankoop was, maar elk seizoen aankopen is wel een beetje zot. Jammer maar helaas
Ja, en wat @Chelseamarre123 ook zegt, het is echt puur cosmetisch. Je krijgt een paar poppetjes met wat gouden accenten in hun pakje, wat blueprints waar je niks aan hebt als je alle wapens en attachments al hebt en verder, tja, digitale meuk waar werkelijk niemand in is geïnteresseerd (aangezien alle andere spelers je toch alleen maar overhoop willen knallen :P )

Het enige voordeel is, is dat je al een groot deel van de battlepass kan skippen. Klinkt leuk, totdat je halverwege het seizoen alles al hebt vrijgespeeld. Dan moet je ineens plezier halen in gewoon spelen zonder noemenswaardige rewards. Net als vroeger met Unreal en Quake :+

Ik heb het al vaker herhaald, maar CoD zit zo stampvol met vanity items dat het allemaal geen waarde meer heeft. Skins? Hoe opvallender, hoe makkelijker voor de tegenstander. Verfjes? Alleen jij kan die zien, uitzondering daargelaten. Charms en stickers? Die zie je alleen als je je wapen aan het samenstellen bent. Emblemen en calling cards? Bijna iedereen en zijn moeder gebruikt de standaard dingen. Oké, het kan een doel opzich worden om alles vrij te spelen, dat snap ik ook wel natuurlijk.

Hou dat geld lekker in je portemonnee, koop gewoon éénmalig die battlepass en dan heb je genoeg te doen per seizoen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vrijdag schreef op maandag 18 december 2023 @ 22:02:
[...]

Ja, en wat @Chelseamarre123 ook zegt, het is echt puur cosmetisch. Je krijgt een paar poppetjes met wat gouden accenten in hun pakje, wat blueprints waar je niks aan hebt als je alle wapens en attachments al hebt en verder, tja, digitale meuk waar werkelijk niemand in is geïnteresseerd (aangezien alle andere spelers je toch alleen maar overhoop willen knallen :P )

Het enige voordeel is, is dat je al een groot deel van de battlepass kan skippen. Klinkt leuk, totdat je halverwege het seizoen alles al hebt vrijgespeeld. Dan moet je ineens plezier halen in gewoon spelen zonder noemenswaardige rewards. Net als vroeger met Unreal en Quake :+

Ik heb het al vaker herhaald, maar CoD zit zo stampvol met vanity items dat het allemaal geen waarde meer heeft. Skins? Hoe opvallender, hoe makkelijker voor de tegenstander. Verfjes? Alleen jij kan die zien, uitzondering daargelaten. Charms en stickers? Die zie je alleen als je je wapen aan het samenstellen bent. Emblemen en calling cards? Bijna iedereen en zijn moeder gebruikt de standaard dingen. Oké, het kan een doel opzich worden om alles vrij te spelen, dat snap ik ook wel natuurlijk.

Hou dat geld lekker in je portemonnee, koop gewoon éénmalig die battlepass en dan heb je genoeg te doen per seizoen :)
Klopt, BP boeit me vrij weinig.
Zo snel mogelijk die wapens vrij spelen en dan zoek ik een weg naar alle cod points en XP tokens en voor de rest kan het me gestolen worden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crimby
Vrijdag schreef op maandag 18 december 2023 @ 22:02:
[...]

Ik heb dus ook eenmalig die BP gekocht, maar dacht als je eenmalig €30 kon upgraden vond ik het wel leuk.

Als clown rondlopen geeft nog wel net dat extra beetje uitdaging ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopio
  • Niet online
Gister avond nog even wat potjes Hardcore gespeeld, ik had het idee dat het levelen van wapens (met double XP) sneller gaat als voor de update. Hebben jullie dit idee ook?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
crimby schreef op dinsdag 19 december 2023 @ 07:08:
[...]

Ik heb dus ook eenmalig die BP gekocht, maar dacht als je eenmalig €30 kon upgraden vond ik het wel leuk.

Als clown rondlopen geeft nog wel net dat extra beetje uitdaging ;-)
Je kan nu ook de "Paindeer" skin kopen. Loop je met een rendierkop rond :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Zelfs nu @ €48,99 ( Steam ) twijfel ik nog om MW III te kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-07 11:37
Wanneer gaan ze eindelijk de bug eens fixen dat je niet na een crash je complete kit kwijt bent met zombies? Verdomme al de 10e keer dat het gebeurt. Plotseling freeze, crash, tot ziens gear..... :( -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

BootVluchteling schreef op dinsdag 19 december 2023 @ 10:38:
Wanneer gaan ze eindelijk de bug eens fixen dat je niet na een crash je complete kit kwijt bent met zombies? Verdomme al de 10e keer dat het gebeurt. Plotseling freeze, crash, tot ziens gear..... :( -O-
Dan zouden ze vooral de crash moeten fixen.
Ken het probleem niet.

Gisteren wel gekickt voor inactivity terwijl ik gewoon druk aan het spelen was.. Wat ik ook deed, de waarschuwing bleef in beeld en POEF ik werd eruit geknikkerd.

Ging net lekker :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

WiLLoW_TieN schreef op dinsdag 19 december 2023 @ 09:25:
Zelfs nu @ €48,99 ( Steam ) twijfel ik nog om MW III te kopen ;)
Je kunt beter spijt hebben van dingen die je gedaan hebt dan van dingen die je niet gedaan hebt toch ;) ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Buddha_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 18-07 15:09
Zijn hier nog mensen voor een serieuze Zombie Squads voor de Acts te completen en op zoek te gaan naar de schemetics?

Zit nu nog in Act 1 ..... met onbekenden werkt gewoon niet lekker als specifieke dingen wilt doen.

PSN: IXI_BUDDHA_IXI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BootVluchteling
Buddha_ schreef op dinsdag 19 december 2023 @ 10:57:
Zijn hier nog mensen voor een serieuze Zombie Squads voor de Acts te completen en op zoek te gaan naar de schemetics?

Zit nu nog in Act 1 ..... met onbekenden werkt gewoon niet lekker als specifieke dingen wilt doen.
Ik zit wel in een groepje die daar wel aardig mee bezig is. Echter zijn we al met 3 / 4 man, maar áls er plek is, zou je wat mij betreft welkom zijn. Moet dan wel eerlijk zijn dat er niet altijd plek voor je zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Hann1BaL schreef op dinsdag 19 december 2023 @ 10:40:
[...]

Dan zouden ze vooral de crash moeten fixen.
Ken het probleem niet.
Eens, maar je koopt wel wat tijd als je zorgt dat áls je toch crasht, je niet gelijk al je shit kwijt bent..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BarendBotje
  • Niet online

Ik! Vanavond ga ik verder, ook nog in Act 1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Derr_Hans schreef op maandag 18 december 2023 @ 14:24:
[...]

Ja gisteren de laatste 2 keer gedaan die ik nog nodig had.

Was wel raar: Ik maak 3 of 4 kills met 1 mag, ga dood, respawn, kill nog iemand en krijg dan pas de completion melding.

Twitch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Ik voeg je ook wel even toe. Heb pas 1x zombies gespeeld en zit ook nog in act 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarendBotje
  • Niet online
Oxigeon schreef op dinsdag 19 december 2023 @ 13:01:
[...]

Ik voeg je ook wel even toe. Heb pas 1x zombies gespeeld en zit ook nog in act 1
Ik heb jou ook toegevoegd net als Buddha :P Full squad ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Voor de Playstation spelers, er is nu een gratis bundel met een skin, twee blueprints, sticker, calling card, charm en emblem beschikbaar. Combat pack Arsene-ist.

Hier te vinden, of ingame, https://store.playstation...34029_00-CODMW3PLUSPACK01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
God wat is shipment een broken map zeg in MW3..

Spawnen naast/recht voor een enemy (aka zelfde spawn), spawn trappen is nog makkelijker.

De spawns zijn echt broken... In andere mappen is dit ook wel maar bij Shipment is het heel erg, Rust waarschijnlijk ook wel.

Verder vind ik het chrismas event wel cool, heb de boots nog niet unlocked dus die challange moet ik even later doen.

Dit weekend is ook dubbel XP weekend voor mensen die daar intresse in hebben

Twitch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

Vrijdag schreef op dinsdag 19 december 2023 @ 19:58:
Voor de Playstation spelers, er is nu een gratis bundel met een skin, twee blueprints, sticker, calling card, charm en emblem beschikbaar. Combat pack Arsene-ist.

Hier te vinden, of ingame, https://store.playstation...34029_00-CODMW3PLUSPACK01
Correctie: Voor PS Plus abonnees, dus niet alle PS spelers. (alhoewel je natuurlijk alleen maar iets aan de bundel hebt als je online speelt en ik niet weet of je warzone zonder PS Plus kunt spelen.. )

De Holger Blueprint vind ik zelf geen feest, wel even geprobeerd.

Als je eenmaal voorbij lvl 55 bent en dat is bijna iedereen, dan heeft dat double XP weekend ook weinig zin, tenzij het double XP voor battle pass is, of weapon XP voor snellere unlocks.

Shipment is toch altijd al dramatisch met spawning? Dat was in MW2 niet anders volgens mij.
Sinds de nieuwe maps komen er een aantal klassiekers een stuk minder of niet langs zoals Skidrow, wat ik echt jammer vind.

HIgh Rise, Terminal, Rust blijven maar langskomen

[ Voor 26% gewijzigd door Hann1BaL op 20-12-2023 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Hann1BaL schreef op woensdag 20 december 2023 @ 09:54:
[...]

Correctie: Voor PS Plus abonnees, dus niet alle PS spelers. (alhoewel je natuurlijk alleen maar iets aan de bundel hebt als je online speelt en ik niet weet of je warzone zonder PS Plus kunt spelen.. )

De Holger Blueprint vind ik zelf geen feest, wel even geprobeerd.

Als je eenmaal voorbij lvl 55 bent en dat is bijna iedereen, dan heeft dat double XP weekend ook weinig zin, tenzij het double XP voor battle pass is, of weapon XP voor snellere unlocks.

Shipment is toch altijd al dramatisch met spawning? Dat was in MW2 niet anders volgens mij.
Sinds de nieuwe maps komen er een aantal klassiekers een stuk minder of niet langs zoals Skidrow, wat ik echt jammer vind.

HIgh Rise, Terminal, Rust blijven maar langskomen
Double XP is meestal voor alle 3 de boosts.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martin0 schreef op woensdag 20 december 2023 @ 09:51:
God wat is shipment een broken map zeg in MW3..

Spawnen naast/recht voor een enemy (aka zelfde spawn), spawn trappen is nog makkelijker.

De spawns zijn echt broken... In andere mappen is dit ook wel maar bij Shipment is het heel erg, Rust waarschijnlijk ook wel.

Verder vind ik het chrismas event wel cool, heb de boots nog niet unlocked dus die challange moet ik even later doen.

Dit weekend is ook dubbel XP weekend voor mensen die daar intresse in hebben
Lijkt wel door die geüpdate map te komen. Gisteren ook enorm geërgerd aan de spawns terwijl het normaal wel beter is in shipment leek het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vrankerik

vrankerik

als betalende (1°keer) van het kastje naar de muur geslingerd. zijn gestart met cod2, amper andere DOM.,shipment.,battroyal.... gespeeld buiten dmz. nu staan ze den 3 te pushen wat we nooit gedaan krijgen of met geweldige 8erstand, alweer.. l0l n0ob :+ g00fy

[ Voor 3% gewijzigd door vrankerik op 20-12-2023 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dubbel XP is alleen maar handig voor diegenen die nu instappen. Zodra je boven lvl 55 bent voegt het weinig meer toe. Zeker als je alle wapens ook al hebt vrijgespeeld. Enige wat je er dan nog aan hebt is dat je kan prestigen en daarbij behorende challnges en calling cards kan vrijspelen. Maar zolang je in de lobby of ingame nog steeds maar max 55 ziet, voegt dat ook verder niet zo veel meer toe.

Spawns zijn met Rust en Shipment vaak best ruk. Moet zeggen dat vooral bij Rust er enorm vaak gespawntrapped wordt. Als je pech hebt spawn je in de hoek onder de antenne of achter het busje en blijft de tegenstander lekker liggen bij of de buizen of juist bij het busje zelf. Vaak genoeg dat ik niet eens weg kan komen. Zeker op HC is het vrijwel onmogelijk. En met die duffe animatie die je eerst doormoet kan je ook niet meteen beginnen met terug te schieten. Daar mogen ze wel eens wat aan doen. Een paar objecten neerzetten ofzo, of betere rotatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dibbuz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:11
BarendBotje schreef op dinsdag 19 december 2023 @ 11:26:
[...]

Ik! Vanavond ga ik verder, ook nog in Act 1 :)
Ik speel vrijwel elke dag in de avond (pc)

Waar vui zit, zit geen glans!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Gisteren met @Buddha_ een potje gespeeld (dmz). Door de complete chaos die ontstaat af en toe weet ik totaal nog niet wat ik doe soms. Items die ik niet weet wat ze zijn of betekenen maakt het lastig en je voelt je als een blok aan het been voor de andere 2 in je team.

Weet verder niet of @BarendBotje ook erbij zat of dat ik met iemand anders gespeeld heb.

Nogmaals dank voor deze potjes samen spelen.
Het gooien van de Snowballs vond ik wat minder

Pagina: 1 ... 19 ... 28 Laatste