Acties:
  • +1 Henk 'm!
Die paint ball playlist is echt heel gaaf! Die moeten ze zeker veel vaker doen,

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandaag weer even samen die paintball playlist gespeeld, maar wij hadden iemand in het team die het voor iedereen liep te verpesten en op zulke momenten mis ik echt een kick knop. Hij pakte de vlag van de vijand en bleef er maar mee rondrennen, in plaats van hem even inleveren voor punten. Hij heeft een boos bericht van mij gekregen via Xbox want wat bezielt je.... pfff..

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Water_824
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 02:06
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4VDoATYKpLwD2vp9nLMTyBRNBoA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HQ5z80TbWaH993DHMUaWSg5j.jpg?f=fotoalbum_large

Maar ik snap die DPI settings niet.
Bij hoge DPI is hij te gevoelig bij Call Of Duty met mijn Gaming-muis.

[ Voor 10% gewijzigd door Water_824 op 08-09-2024 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteravond samen nog een paar potjes paintball gedaan en flink wat punten weten te scoren, kunnen ze deze playlist niet gewoon voor altijd houden? Man man wat een geweldige playlist is dit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Water_824 schreef op zondag 8 september 2024 @ 16:30:
[Afbeelding]

Maar ik snap die DPI settings niet.
Bij hoge DPI is hij te gevoelig bij Call Of Duty met mijn Gaming-muis.
Wat snap je niet ? dan kunnen we misschien helpen.

En klopt, shooters vind ik nooit fijn met hoge DPI.

Ik speel shooters altijd op 800 DPI en doe ik iets anders verander ik het naar 1600 met 1 druk op de knop van mijn muis.

CoD MW3 en BO6 speel ik met 800 DPI 8.0 ingame sensitivity.

door een lagere DPI te gebruiken werd ik vervolgens veel accurater op de mid naar long range. bij die hogere DPI's is het moeilijk om ver te tracken omdat je eerder TE snel/ver je muis beweegt.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WO-tF1W8Vd3XTHZGj1aamKbUm8A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Yp1h0lYh4wSkf2bI6493vNEz.jpg?f=fotoalbum_large

• lord_fh
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06:10

lord_fh

PS5

Na vanguard geloofk niet meer cod gespeeld, nu net maar even mw3 id sales gekocht en een nieuwe psplus account, knallen maar even en dan met kerst bop6. Verbaas me er weer over hoeveel gig er naar de ps5 wordt getrokken. Teller staat nu op 168 gig geloofk (bop6 en mw3 multiplayer) . Ik laat bop6 maar staan, ga er vanuit dat ie die tzt update ipv weer 86gig download voor dat....

Ff knallen maar, ik heb alle negatieve berichten gelezen, maar we gaan het zien...

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:34

Fuelke

Forza Ferrari

Ook maar even melden. Ik speelde vroeger véél MW2 (denk dat ik aan 50 dagen speeltijd zit daar) en toen ik het recent opstartte merkte ik nog spelers online (in hardcore mode, want speel bijna uitsluitend dat). Maar overdag was het triestig qua bezetting.

Dus kocht ik ook maar MW3. Ik speel dus alleen maar hardcore modes voorlopig (behalve search & destroy wegens soms te lang moeten wachten - zo goed ben ik nu ook weer niet :P)

Ik zat me wel af te vragen wat het nut is van het monteren van een laser (behalve dan voor de challenges) in hardcore mode. Je geeft toch gewoon je positie weg? Tenminste zo ervaar ik het.
Ik vind Ghost Ship een slecht gekozen naam - de layout is bijna hetzelfde als dat containerschip, maar het landschap is zeker geen schip.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • +2 Henk 'm!
De layout ís hetzelfde. Er zijn nu vier varianten. Gewoon, kerst, cartoon en boerderij.

Enige wat er nog mist is een Teletubbies versie O+

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OrbNL
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 08-09 22:11
Vind de huidige Ghost Ship wel de beste Shipment versie. Over kleine 3 dagen ‘All the Shipments’ 👍

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Ik speelde onlangs een potje waarbij als je neergeschoten werd door iemand je dan veranderde in gekleurde ballen vanuit een ballenbad? Iemand een idee welke bundle / blueprint pack dit is?

Het is niet Bubble Tea Pack, ik gebruik vast niet de goede zoektermen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21:20
Ik weet niet wat er mis is met dit spel maar het lijkt erop dat iedereen alleen nog maar kan prone campen...

Daarnaast is die Arena shipment ook echt nog erger broken dan shipment zelf.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Fuelke schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 20:42:
Ik speelde onlangs een potje waarbij als je neergeschoten werd door iemand je dan veranderde in gekleurde ballen vanuit een ballenbad? Iemand een idee welke bundle / blueprint pack dit is?

Het is niet Bubble Tea Pack, ik gebruik vast niet de goede zoektermen.
Voor wie hier later nog op zoek zou zijn. Het is het het "Polyvinyl Combat Pack" en het zouden suikerbolletjes / suikerparels moeten zijn, geen ballenbadballen :P

Ik kwam er achter door één van de stickers die je op je wapens te kleven te proberen unlocken. Ik zag toen dat die in dit pack zat. Ik zag ook dat je sommige charms & stickers kan unlocken door free gift packages. Kan ik ergens alle free packages in één keer openen of moet ik ze echt één voor één gaan zoeken bij de charms & stickers ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slingert
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 22:57
Wat zijn die updates toch waardeloos. MW3 en Warzone weg na het installeren van 1.057.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Lekkerbek312
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-09 23:17
Hier ook. Moet ik eerst 80 gb downloaden en is vervolgens alles verwijderd. Bizar.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Sorry hoor maar om gek van te worden toch.. Gister speel ik met een maat mw3.

Vandaag start ik hem op. Weer allemaal updates... Moet ik ook die losse packs allemaal weer opnieuw downloaden en installeren. Alleen omdat het start menu omgegooid is.

Het is 2024.. Ik doe de disc van mw3 erin
Dan krijg ik een menu te zien met welk spel ik wil starten..krijg een melding dat het menu aangepast is met. Black op 6.als default keuze..

Kies je voor mw3...
Launching mw3.. Dan weer een poosje wachten.. Checking for updates...

En de game is geatart...

Waarom moet dit zo omslachtig en waarom moet het menu elke 3 maanden aangepast worden zodat je het hele spel weer helemaal opnieuw moet downloaden...

[ Voor 48% gewijzigd door Wii4all op 21-10-2024 23:12 ]

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slingert
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 22:57
Weet iemand wat MWII: Shared Content pack 1 en 2 is? Die zijn wel gebleven en nemen samen zo’n 29GB in beslag. Dit terwijl ik mw2 toch echt verwijderd heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekkerbek312
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-09 23:17
Slingert schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 23:18:
Weet iemand wat MWII: Shared Content pack 1 en 2 is? Die zijn wel gebleven en nemen samen zo’n 29GB in beslag. Dit terwijl ik mw2 toch echt verwijderd heb.
Het zal content zijn die in zowel mw2 als Warzone zit (wapens,skins,etc).

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wii4all schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 22:38:
Sorry hoor maar om gek van te worden toch.. Gister speel ik met een maat mw3.

Vandaag start ik hem op. Weer allemaal updates... Moet ik ook die losse packs allemaal weer opnieuw downloaden en installeren. Alleen omdat het start menu omgegooid is.

Het is 2024.. Ik doe de disc van mw3 erin
Dan krijg ik een menu te zien met welk spel ik wil starten..krijg een melding dat het menu aangepast is met. Black op 6.als default keuze..

Kies je voor mw3...
Launching mw3.. Dan weer een poosje wachten.. Checking for updates...

En de game is geatart...

Waarom moet dit zo omslachtig en waarom moet het menu elke 3 maanden aangepast worden zodat je het hele spel weer helemaal opnieuw moet downloaden...
Mee eens hoor! Hoe ze het nu doen is niet echt handig om heel eerlijk te zijn..
Al vind ik het nieuwe menu erg fijn werken :D

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Na al die updates van gisteren vandaag MW3 weer opgestart. Het duurt letterlijk méér dan vijf minuten voordat ik ook daadwerkelijk een potje kan starten.

Ik vraag me werkelijk af of dit getest wordt. En welke drugs diegene gebruikte toen die dit goedkeurde.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oh, ook wel raar:

Als ik op de PS4 ga kijken naar de bestandsgrootte, staat daar 274GB. Bij het overzicht zie ik daar werkelijk álles van MW2 en MW3 geïnstalleerd staan.

Maar als ik ingame naar Manage Files ga, zie ik dat alleen MW3 MP en de content packs zijn geïnstalleerd. Alles bij elkaar wellicht zo rond de 90GB. Alle andere elementen (BO6, campaign van MW2/MW3, Warzone staan daar als not installed.

Wat is het nou?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BroWohsEdis
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 11-09 18:22

BroWohsEdis

George Orwell was right.

Ik heb besloten dat ze die hele CoD HQ dubbel mogen vouwen en in hun aars mogen steken, ben er echt helemaal klaar mee. Heb van mijn levensdagen nog nooit zo'n abominatie van een softwarepakket gezien. Eerst 50gb downloaden voor de volgende copy & paste die ik niet hoef en is MW3 volledig verwijjderd mag je weer 120GB downloaden.

"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 20:40
Na een hele tijd heb ik MW III weer eens gespeeld op pc (crossplay). Nu lijk het alsof er spelers zijn die zodra ik ze raak een andere kant op sprinten. Mega snel. En het lijkt alsof ze het bovenlichaam van hun characters ook nog eens van links naar rechts laten leanen. Is dit een perk? Of een bepaalde move mechanic? Of zie ik spoken?

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Zijn hier nog veel spelers te vinden in muliplayer?
Is natuurlijk ook al weer een wat ouder spel.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Pagina: 1 ... 27 28 Laatste