My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Dat is echt niet normaal groot, want ik hoopte dat het juist kleiner zou gaan worden door de nieuwe consoles + technologie.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Campaign net uitgespeeld in een paar uurtjes (op veteran), volgens mij klopt dit ongeveer wel ja.polopolo150 schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 11:55:
Zeer lichte spoiler:
spoiler:
Klopt dit? Aan jullie reacties tot nu toe te zien is het leuk. Ik weet even niet wat ik moet denken.
Ik vond hem kort en het einde redelijk abrupt terwijl je net het idee krijgt dat het verhaal echt gaat beginnen. Ik kan wel zien dat dit eigenlijk een DLC had moeten zijn ipv een volledige game.
Maar dat is als je alles gaat installeren toch? Ik speel alleen SP en MP (en nu dus weer zombies). Geen Warzone en de campaign gaat er ook meteen weer af. Daarbij speel ik op de OG PS4 en gebruik dus ook geen high-res textures oid. Dus ben wel benieuwd wat het uiteindelijk wordt.
Oh, en heb ik nou begrepen dat je MWII óók geïnstalleerd moet hebben?
...ja, ik heb het spel toch maar wel gekocht
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Ik installeer ook alleen maar mp. Geen zombies mss later .... geen co op geen warzone voor mij. Enkel mp. Dus zal wel meevallen dan. Campaign is ondertussen al verwijderd.Vrijdag schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 12:09:
[...]
Maar dat is als je alles gaat installeren toch? Ik speel alleen SP en MP (en nu dus weer zombies). Geen Warzone en de campaign gaat er ook meteen weer af. Daarbij speel ik op de OG PS4 en gebruik dus ook geen high-res textures oid. Dus ben wel benieuwd wat het uiteindelijk wordt.
Oh, en heb ik nou begrepen dat je MWII óók geïnstalleerd moet hebben?
...ja, ik heb het spel toch maar wel gekocht
Na een uur spelen heb ik snel Spider-man 2 opgestart om niet compleet kotsmisselijk te worden.
Het is zelfs zo erg dat ik alle CoD's heb maar geen enkele Single Player heb uitgespeeld.

De CoD's koop ik in principe toch voor de multiplayer.
Daar heb je minder hobbel de bobbel gameplay.

Ik moet ook in de settings flink veranderen (FoV veranderen, 50% less shaking, grote stip midden in het scherm) om het wat meer speelbaar te maken. Vooral bij langere gamesessies.Starscreamer schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 13:36:
Ik heb de luxe probleem dat ik Motion Sickness krijg vooral bij de singleplayer.![]()
Na een uur spelen heb ik snel Spider-man 2 opgestart om niet compleet kotsmisselijk te worden.
Het is zelfs zo erg dat ik alle CoD's heb maar geen enkele Single Player heb uitgespeeld.![]()
De CoD's koop ik in principe toch voor de multiplayer.
Daar heb je minder hobbel de bobbel gameplay.
Game heeft veel opties, misschien maakt het wat meer speelbaar?
En ondanks dat de multiplayer lekker speelde is met de oude gerecyclede maps ook weer erg weinig moeite erin gestoken. Zal er ongetwijfeld weer wat uren in steken maar als ik hiervoor 70 of zelfs 110 euro neer had gelegd zou ik me wel wat bestolen voelen.
37 nieuwe wapens van mw3 zelf
[ Voor 9% gewijzigd door Wolverine9000 op 03-11-2023 18:19 ]
Idem, tuning was teveel een gedoe. Zeker als er al extreem veel attachments waren.Wolverine9000 schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 18:18:
Geen tuning van de wapens meer. Gelukkig. Was niet mijn ding. Redelijk wat info qua streaks. Vesten. Gloves. Boots... field upgraden etc....
37 nieuwe wapens van mw3 zelf
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Playstation 5
ZeroY85 schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 19:44:
De MW 2 campaign DLC MW3 campaign wordt aardig met de grond gelijk gemaakt, o.a. een 4/10 van IGN.
Maar IGN geeft toch altijd alles een 7
-Ook altijd solo op pad, nooit met teammates close.
-Heel matige AI, op hardened is het vrij makkelijk en ook als je stealth is opgemerkt zijn ze te dom om allemaal te komen.
- rare stealth missies keer op keer. Solo een basis gaan betreden die beveiligt is?
-Veel te kort voor een full priced game.
-Veel te veel oude wapens van MW2 te vinden, kan toch niet zo moeilijk zijn om die andere Guns er in te steken
Ik snap de lage beoordelingen zeker wel.
Dat laatste lijkt een bug(Wat wel niet zou mogen)
Hij klikt op een ander icoontje van campaign, erboven staat er een ander welke wel werk vermoed ik
Ja en de afwisseling is ook ver weg. Steeds in je uppie een bepaald item gaan zoeken. Been there done that.G_Dragon schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 09:45:
Ik kan er maar niet inkomen door die open missies, je loopt niet meer samen met je team en heb niet echt het gevoel van een missie die je voor het verhaal volgt...
Lijken wel DMZ missies.
Nooit DMZ gespeeld, maar je hebt geen aangestuurde missies meer met je squad die je in het verhaal slepen. Ben heel blij dat ik maar rond de €25 heb betaald voor dit spel vanwege het sharen met mijn bonusvader want dit was niet meer waard..Chelseamarre123 schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 10:15:
[...]
Ja en de afwisseling is ook ver weg. Steeds in je uppie een bepaald item gaan zoeken. Been there done that.
Lijken wel DMZ missies.
Dat vond ik ook minder. Mensen die warzone of dmz veel spelen zullen dit wel leuk vinden denk ik. Ben enkel een mp en af en toe zombie speler. Heb gewoon de campaign uitgespeeld voor de rewards die je ervoor kreeg. Mert niet.G_Dragon schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 09:45:
Ik kan er maar niet inkomen door die open missies, je loopt niet meer samen met je team en heb niet echt het gevoel van een missie die je voor het verhaal volgt...
Ja en ik denk dat daar het probleem ook ligt want ik ben een story / campaign speler en speel de multiplayer puur omdat het nog een van de weinige spellen is die split-screen ondersteund zodat we samen nog wat leuks kunnen doen. Maar Warzone was ik heel snel klaar mee en DMZ nooit gespeeld.Wolverine9000 schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 10:39:
[...]
Dat vond ik ook minder. Mensen die warzone of dmz veel spelen zullen dit wel leuk vinden denk ik. Ben enkel een mp en af en toe zombie speler. Heb gewoon de campaign uitgespeeld voor de rewards die je ervoor kreeg. Mert niet.
Same here. Puur voor de rewards.. operators en double xp etc....G_Dragon schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 10:42:
[...]
Ja en ik denk dat daar het probleem ook ligt want ik ben een story / campaign speler en speel de multiplayer puur omdat het nog een van de weinige spellen is die split-screen ondersteund zodat we samen nog wat leuks kunnen doen. Maar Warzone was ik heel snel klaar mee en DMZ nooit gespeeld.
Maar zou me niets verbazen als het is opgezet om je naar WZ te pushen. Want skins.
[ Voor 44% gewijzigd door Vrijdag op 04-11-2023 11:03 ]
Wz ooit geprobeerd maar dat laat ik lekker links liggen hoor...Vrijdag schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 11:02:
Klinkt eerder als die spec ops missies uit MW2 en MW3.
Maar zou me niets verbazen als het is opgezet om je naar WZ te pushen. Want skins.
het voelt aan als een DLC die rond de 29 euro had mogen zijn naar mijn mening.
Neemt niet weg dit ik me die paar uurtjes wel enorm vermaakt heb, ook doe open combat missies zijn leuk om te spelen, ook al heeft dit niet zoveel weg van een campaign.
Ik vind wel dat cod de verkeerde weg opslaag, als het inderdaad zo is dat we een HQ overall platform krijgen (en daar lijkt het nu wel op) waar je elke keer voor 80 tot 110 euro een aantal maps aan toevoegt dan wordt het een dure aangelegenheid waarbij je je vraagtekens kunt zetten, helemaal als je daarbij ook nog de kosten van de battlepass bij optelt of zelfs de blackcell pass (die 30 euro is) dan wordt het een prijzig iets.
Als daarbij ook nog komt dat ze voor dit deel dus 80 tot 110 euro vragen (online versie) en dat het met name gerecyclede oude maps zijn met een fris jasje dan voelt het voor mij aan dat het de verkeerde kant op gaat.
Neemt niet weg dat ik me natuurlijk wel weer ga vermaken met dit deel, maar ik had een 49 euro prijs voor het complete pakket wat realistischer gevonden.
Het gaat mij 100% om de multiplayer. MW2 heeft me uiteindelijk iets te weinig geboeit… ik heb hoop maar we gaan het meemaken.
Als je 80 euro betaald hebt enkel om de singleplayer te spelen snap ik dat je teleurgesteld kan zijn.
Nu al zin in de multiplayer knallings op de oude maps, warzone kan me vrij weinig interesseren.
Er is een minimap met red dots. 150 health . Map voting.. alles wat je in mw2 niet had. In mw2019 had je eerst totaal geen minimap. Daarna wel maar zonder red dots. In mw2 waa gewoon bijna alles fout. In mijn ogen gaat mw3 mp stukken beter zijn. Alleen de wapens van mw2 ga ik totaal niet gebruiken. Ga voor de eerste keer volledig voor dark matter gaan. Je hebt geen riot shield en launchers. Behalve 1 launcher....crimby schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 13:53:
Met de campaign heb ik me prima vermaakt. Beetje wat ik verwacht had. Vind de campaigns altijd wel redelijk vergelijkbaar.
Het gaat mij 100% om de multiplayer. MW2 heeft me uiteindelijk iets te weinig geboeit… ik heb hoop maar we gaan het meemaken.
Haha precies dit! De campaigns speelde ik voorheen na weken nonstop mp gespeeld te hebben. Gewoon voor de fun ff tussendoor.Alexknl schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 14:31:
Campaign uitgespeeld, heb me er ook wel mee vermaakt. Vond hem niet té kort, alleen het einde beetje gek. Voor mij is dit gewoon een extraatje want voordat ze 'campaign early access' geïntroduceerd hebben speelde ik de campaigns vrijwel nooit en ging ik direct aan de slag met multiplayer.
Als je 80 euro betaald hebt enkel om de singleplayer te spelen snap ik dat je teleurgesteld kan zijn.
Nu al zin in de multiplayer knallings op de oude maps, warzone kan me vrij weinig interesseren.
Dat is de theorie, nu de praktijk nog. Zoals gewoonlijk probeer ik gewoon lekker alles uit behalve shields en launchers (per definitie niet) en eindig ik waarschijnlijk met een sub & sniper 😅Wolverine9000 schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 14:34:
[...]
Er is een minimap met red dots. 150 health . Map voting.. alles wat je in mw2 niet had. In mw2019 had je eerst totaal geen minimap. Daarna wel maar zonder red dots. In mw2 waa gewoon bijna alles fout. In mijn ogen gaat mw3 mp stukken beter zijn. Alleen de wapens van mw2 ga ik totaal niet gebruiken. Ga voor de eerste keer volledig voor dark matter gaan. Je hebt geen riot shield en launchers. Behalve 1 launcher....
Zou wel leuk zijn als er wat meer met de stats gedaan werd. Vroeger was dat het enige wat je had.. mja zal ijdele hoop zijn.
[ Voor 7% gewijzigd door crimby op 04-11-2023 16:28 ]
Heb ook al de install files verwijderd en terug geïnstalleerd maar helaas nog steeds de melding pre order to play
[ Voor 18% gewijzigd door Wii4all op 04-11-2023 21:47 ]
Burp

Die open missies probeer ik gewoon alleen de objective te doen om zo in het verhaal te blijven, want anders ben je het zo kwijt door de vele andere activiteiten. Hoop dat ze dit in de toekomst nooit meer gaan doen bij een single player!
Dat is terug normaal. Was idd een slecht systeemCousinBoneless schreef op maandag 6 november 2023 @ 10:56:
Als speler met zeer beperkte vrije tijd zie ik graag dat ze het level-up systeem van de wapens weer terugbrengen naar voorheen. Niet dat systeem waarbij je kris-kras met allerlei wapens moet gaan spelen om weer een andere gun of -uitbreiding te unlocken.
Qua gameplay bij multiplayer zijn er wel de nodige veranderingen gemaakt, dat gaat de game wel wat redden. Maar dit is never nooit niet de volle pond waard. Cijfers worden niet mals denk ik.Extracnix schreef op maandag 6 november 2023 @ 14:58:
Als de campaign echt zo kort is vraag ik mezelf erg af wat de meerwaarde is van deze game (behalve de zakken van blizzard/activision te vullen).
Ja dat heb ik ook wel, vind de normale SP altijd wel een lekkere popcorn film en speel het altijd wel even door met plezier.G_Dragon schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 09:45:
Ik heb wel een uurtje of 500 in DMZ zitten maar als Single Player klikt het niet.
Hier sluit ik mij bij aan, alleen dan heb ik geen enkele minuut in DMZ zittenDonstil schreef op maandag 6 november 2023 @ 22:52:
[...]
Ja dat heb ik ook wel, vind de normale SP altijd wel een lekkere popcorn film en speel het altijd wel even door met plezier.
Ik heb wel een uurtje of 500 in DMZ zitten maar als Single Player klikt het niet.
Heb ook geen enkele minuten zitten in zowel dmz als warzoneG_Dragon schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 08:26:
[...]
Hier sluit ik mij bij aan, alleen dan heb ik geen enkele minuut in DMZ zitten
Wat een bagger zeg🙈🙈
Hopelijk is de mp wel okay want dit is zonde van m’n geld
PSN ID Binloading_nl
PSN/Steam: Xamsix
Ik heb nu een aantal codes ingewisseld op de monster energy website.BlazeMuis schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 23:12:
[...]
Ja bij de Lidl.. Zijn in de aanbieding voor €1.19/blik. Ik heb inmiddels al 18 codes verzilverd
Je krijgt ook skins met die codes.
[Afbeelding]
Wanneer worden deze dan omgezet in codes voor call of duty?
Nee, je speelt alles vrij door te spelen/levelen. (vanaf dat de MP uit is)Xamsix schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 22:01:
Stomme vraag wellicht, maar ik kan het online niet goed vinden; de wapens die je tijdens de campaign vind, unlock je die direct ook voor multiplayer/warzone of unlock je ze alleen voor de campaign?
Deze kan je op die website omzetten naar codes die je weer op de Call of Duty website kan redeemen.Aggressor schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 23:17:
[...]
Ik heb nu een aantal codes ingewisseld op de monster energy website.
Wanneer worden deze dan omgezet in codes voor call of duty?
Ah okay, thanks!Chelseamarre123 schreef op woensdag 8 november 2023 @ 00:14:
[...]
Nee, je speelt alles vrij door te spelen/levelen. (vanaf dat de MP uit is)
PSN/Steam: Xamsix
Ik lees een hoop over de wapens, skins, operators etc. wat over gaat (indien je voldoet aan voorwaarden zoals dat je op hetzelfde account en platform speelt), maar wat ik niet overal lees is of je nog niet gebruikte 'COD points' meegaan van II naar III.Het wordt mogelijk om in-game content zoals wapens en skins die spelers hebben gekregen in Call of Duty Modern Warfare II over te zetten naar Modern Warfare III.
Daarbij gaat het niet alleen om wapens en cosmetische items, maar ook om Operators, bundels en 'andere beloningen' die zijn ontgrendeld. "We zijn van plan om alle Operators, wapens, blauwdrukken en cosmetics toegankelijk te maken, evenals de integratie van het spelerniveau, toegang tot Battle Passes en wapenupgrades".
Iemand hier toevallig meer info over?
Het eerste Google resultaatZephyer schreef op woensdag 8 november 2023 @ 10:51:
In het OT staat het volgende;
[...]
Ik lees een hoop over de wapens, skins, operators etc. wat over gaat (indien je voldoet aan voorwaarden zoals dat je op hetzelfde account en platform speelt), maar wat ik niet overal lees is of je nog niet gebruikte 'COD points' meegaan van II naar III.
Iemand hier toevallig meer info over?
Will MW2 Currency Transfer to MW3? The short answer is yes, your CoD Points will transfer from Modern Warfare 2 to Modern Warfare 3. If you have CP in Call of Duty Modern Warfare 2, it will be transferred to Modern Warfare 3 once you switch over. It's not instant, however.
Had ik wel verwacht ook, gelukkig want heb nog 4500 punten. Kan ik een mooie regenboog fluffy bunny skin kopen, yay.
Wat dan weer niet mee gaat, is je BP punten, dus die moet je wel gebruiken.
ik heb geen battlepass gekocht maar door het verzamelen ervan vanaf seizoen 3 de battlepass kunnen kopen met de gespaarde COD points. Vanaf dat moment elke keer een battlepass gehaald.
Ben benieuwd of 1600 COD points voldoende zijn voor de battlepass van MW3 seizoen 1.
Burp
Is al jaar en dag hetzelfde, dacht 1100 punten.Wii4all schreef op woensdag 8 november 2023 @ 12:18:
vindt het wel mooi dat die cod points overgezet kunnen worden.
ik heb geen battlepass gekocht maar door het verzamelen ervan vanaf seizoen 3 de battlepass kunnen kopen met de gespaarde COD points. Vanaf dat moment elke keer een battlepass gehaald.
Ben benieuwd of 1600 COD points voldoende zijn voor de battlepass van MW3 seizoen 1.
“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda
Hoe laat precies dan?AlwaysNick schreef op woensdag 8 november 2023 @ 14:56:
2 dagen nog. Gelukkig werk ik thuis ivm Astma... Dus vrijdag ietsie eerder stoppen lets goo
Ik dacht morgen 9 nov
Aggressor schreef op woensdag 8 november 2023 @ 15:17:
[...]
Hoe laat precies dan?
Ik dacht morgen 9 nov
:strip_exif()/f/image/Kdh5MwvHUEP3TnjaPqEWIMNe.jpg?f=fotoalbum_large)
https://www.charlieintel....ease-launch-times-282794/
“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda
Als je PS Plus hebt kan je gewoon spelen. battlepass is alleen voor customizations eventuele dubbele xp tokens ofzo.zweefjr schreef op woensdag 8 november 2023 @ 15:13:
Ik heb al heel lang geen COD meer gespeeld, maar kun je gewoon online multiplayer spelen of moet je ook een soort seasonpass kopen hiervoor?
[ Voor 4% gewijzigd door crimby op 08-11-2023 15:43 ]
Dus vrijdagmorgen 6u Nederlandse tijd is het speelbaar?
PC jaChelseamarre123 schreef op woensdag 8 november 2023 @ 15:54:
[...]
Consoles van middernacht donderdag naar vrijdag. En pc is later...Chelseamarre123 schreef op woensdag 8 november 2023 @ 15:54:
[...]
Nice! Weten we dit toevallig ook voor console? Edit: Zie nu in de laatste post dat dit donderdagnacht op vrijdagnacht is en dus eerder dan PC.
Ik zag vanmiddag ook dat er een grote update (113GB uit m'n hoofd) klaarstond op mijn PS5 en dat die nu vanaf vanavond 18:00 uur pas verder gaat. Weet iemand waar dat dan voor is? Ik heb de game nameljik nog niet gekocht. Wel alvast de campaign en de multiplayer van MWII eraf geknald
[ Voor 5% gewijzigd door LuukaLike op 08-11-2023 16:03 ]
Ahh thx, dan komt dat goed.crimby schreef op woensdag 8 november 2023 @ 15:43:
[...]
Als je PS Plus hebt kan je gewoon spelen. battlepass is alleen voor customizations eventuele dubbele xp tokens ofzo.
Chill, moet pas s'nammidags werken dus kan al even testen s'ochtensWolverine9000 schreef op woensdag 8 november 2023 @ 15:57:
[...]
Consoles van middernacht donderdag naar vrijdag. En pc is later...
Ik heb de vroegen. Dus voor mij zal het in de namiddag zijn. De volle 108 gb is aan het downloaden. De vraag is zitten zombies en mp pack daarbij 😄Chelseamarre123 schreef op woensdag 8 november 2023 @ 16:19:
[...]
Chill, moet pas s'nammidags werken dus kan al even testen s'ochtens
De download is toch wel klaar voordat de release er is.Wolverine9000 schreef op woensdag 8 november 2023 @ 16:25:
[...]
Ik heb de vroegen. Dus voor mij zal het in de namiddag zijn. De volle 108 gb is aan het downloaden. De vraag is zitten zombies en mp pack daarbij 😄
Benieuwd hoeveel GB op de pc, ik heb 2Gbit internet dus maakt verder ook niet uit
Vrijdag maar de wekker op 05.00 zetten
mijn download is al klaar idd...BlazeMuis schreef op woensdag 8 november 2023 @ 16:29:
[...]
De download is toch wel klaar voordat de release er is.
Benieuwd hoeveel GB op de pc, ik heb 2Gbit internet dus maakt verder ook niet uit![]()
Vrijdag maar de wekker op 05.00 zetten
Want al gaat de dag nog zo snel, de bezorging vertraagt het wel
En ik zal natuurlijk eerst een paar honderd GB moeten gaan downloaden. Want dat is altijd zo.
Ik dacht dat je MW2 nog nodig had? Of ben ik abuis?LuukaLike schreef op woensdag 8 november 2023 @ 16:02:
[...]
Wel alvast de campaign en de multiplayer van MWII eraf geknald
Oh sh*t, dat wist ik nietVrijdag schreef op woensdag 8 november 2023 @ 17:09:
[...]
Ik dacht dat je MW2 nog nodig had? Of ben ik abuis?
There is a 135GB update for Call of Duty on Xbox consoles.
— CharlieIntel (@charlieINTEL) 8 november 2023
[ Voor 22% gewijzigd door Wolverine9000 op 08-11-2023 18:29 ]
De MP is gewoon server side gelocked. Dat hoeft niet op “het bestand” want de SP is er immers al.Wolverine9000 schreef op woensdag 8 november 2023 @ 18:28:
Volgens iemand op Twitter als je de regio veranderd op nieuw Zeeland zou je ook moeten kunnen spelen morgen al om 12 uur. Eerst zien en dan geloven 😃 dit voor ps5 omdat het 108 gb bestand niet time locked zou zijn. Morgen eens testen....
Oh my.... Zou verboden moeten worden.Donstil schreef op woensdag 8 november 2023 @ 19:26:
[...]
180 GB hier en had alles wat hiervoor beschikbaar was (inclusief de MW3 SP) al gedownload staan.
[Afbeelding]
Optimalisatie level geen.
Heb je trouwens ook nog alles van Mw2 geinstalleerd staan of is die 180GB inclusief Mw2?
Alles van MW2 ook (want speel DMZ en MP) behalve de SP denk ik, al weet ik niet helemaal zeker of ik die verwijderd had.G_Dragon schreef op woensdag 8 november 2023 @ 19:42:
[...]
Oh my.... Zou verboden moeten worden.
Heb je trouwens ook nog alles van Mw2 geinstalleerd staan of is die 180GB inclusief Mw2?
[ Voor 9% gewijzigd door Donstil op 08-11-2023 19:45 ]
[b]Wolverine9000 in "[Multi] Call of Duty: Modern Warfare III"Wolverine9000 schreef op woensdag 8 november 2023 @ .
:strip_exif()/f/image/56rnonZ3N15bV1MrVS14zGhR.jpg?f=fotoalbum_large)
Hier word ook de update geinstalleerd
Allereerst bedankt voor de reactieDaan0s schreef op woensdag 8 november 2023 @ 11:35:
[...]
Het eerste Google resultaat
Will MW2 Currency Transfer to MW3? The short answer is yes, your CoD Points will transfer from Modern Warfare 2 to Modern Warfare 3. If you have CP in Call of Duty Modern Warfare 2, it will be transferred to Modern Warfare 3 once you switch over. It's not instant, however.
Had ik wel verwacht ook, gelukkig want heb nog 4500 punten. Kan ik een mooie regenboog fluffy bunny skin kopen, yay.
Is dit een bron van infinity ward oid? Want ja... natuurlijk heb ik gezocht (vandaar dat ik begon over 'ik lees een hoop...').
Ik zal iig mij huidige stack aan CP bewaren en zien wat ermee gebeurt

Goed dat je dit post!Wolverine9000 schreef op woensdag 8 november 2023 @ 20:00:
In offline mode kan je war spelen al. Je kan ook alle mappen testen..... nice
Xbox op offline modus gespeeld en een potje Team Deathmatch gespeeld op de Airport map. Speelt wel erg weg als een Sledgehammer spel.