Bestaat er wel een ps4 edition? Op alle links waar ik kan pre-orderen is het een cross gen.
PS4 versie is inderdaad altijd cross-gen. Zelfs als je hem op disc koopt met PS4 hoesje.Kohnee schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 14:23:
Bestaat er wel een ps4 edition? Op alle links waar ik kan pre-orderen is het een cross gen.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Bijna campaign tijd. Overmorgen is het zo ver. Dan week erna full game. Eindelijk weg met mw2
Speel MW2 nog steeds met plezierWolverine9000 schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 10:28:
Bijna campaign tijd. Overmorgen is het zo ver. Dan week erna full game. Eindelijk weg met mw2
Ieder zen mening natuurlijk. Maar ik vond het omgekeerd beter😄Ricmaniac schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 13:30:
[...]
Speel MW2 nog steeds met plezieren na de beta gespeelt te hebben denk ik dat ik MW2 beter vond dan 3
alleen zijn de MW3 maps vetter.
BREAKING: Modern Warfare 2 maps will be added to Modern Warfare 3 throughout post launch seasons.
— ModernWarzone (@ModernWarzone) 31 oktober 2023
The first set includes 4 core 6v6 maps including Farm 18, Mercado, and Shoothouse.
These maps are in addition to the already announced launch and post launch content. #MW3 pic.twitter.com/VFNJqn4LDp
Modern Warfare 3 Multiplayer Modes at launch:
— CharlieIntel (@charlieINTEL) 31 oktober 2023
3v3v3 - Cutthroat
Team Deathmatch
Domination
Search & Destroy
Kill Confirmed
Free-For-All
Hardpoint
Control
War
Gun Game
Ground War
Invasion
Hardcore
The Firing Range accessible in menus pic.twitter.com/hzIEOXNExb
Redelijk wat info tevoorschijn gekomen op Twitter.
Zag iets van 140gb verschijnen zonder MP bestanden?

Das voor mensen die de campaign willen spelen. 50 gb campaign en 90 gb als ze mw2 niet hebben. Samen 140. Nog nergens info gezien over de full game. Mss deze nacht.Chelseamarre123 schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 22:23:
Zag iets van 140gb verschijnen zonder MP bestanden?
Ik wil het spel ook graag kopen, maar wat een geld zeg.. (voor de Vault editie)
Je kunt ook de "normale" versie kopen, Vault editie is voornamelijk visueel spul en 30 tier skips in de battlepass.
Verwijderd
[ Voor 89% gewijzigd door Ramon27 op 01-11-2023 17:00 ]
Nou ben er ook bij, vault edition via Brazilië waar ik nog wat credits had staan dus straks de SP maar even uitproberen.
Vind die gefaseerde release wel lekker. Kan ik even een weekendje de popcorn film spelen en dan daarna mijzelf laten afknallen in MP.
Vind die gefaseerde release wel lekker. Kan ik even een weekendje de popcorn film spelen en dan daarna mijzelf laten afknallen in MP.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Call of Duty: Modern Warfare 3 Campaign Pre-Load is live now for those who preordered MW3 digitally on all platforms.
— CharlieIntel (@charlieINTEL) 1 november 2023
Make sure you check Manage Game Content to see the Campaign Pack and install it.
24 hours go to till it's playable... #MW3 pic.twitter.com/9sPWhE3IVH
Moet ik dus de game opstarten om de campaign te downloaden?
Ik zie in de psapp geen download voor MW3
/f/image/ZxruVpANc21rXzbNcAspMO1h.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 39% gewijzigd door crimby op 01-11-2023 18:34 ]
Ik had als download net 5 campaign packs van 10 MB en een update van de “call of duty launcher” van 60 GB.crimby schreef op woensdag 1 november 2023 @ 18:30:
[...]
In het hoofdscherm op het MW3 icoontje > start knop (opent optie menu) > manage game content > hier kun je twee campaign packs downloaden in de lijst.crimby schreef op woensdag 1 november 2023 @ 18:30:
[...]
[Afbeelding]
Ik heb net mijn XSX opgestart en CoD is zelf begonnen met het downloaden van 54 GB. Heb de game nog niet opgestart.crimby schreef op woensdag 1 november 2023 @ 18:30:
[...]
[Afbeelding]
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Blijkbaar kunnen de xbox gebruikers in Polen de campaign volledig spelen..... haha hebben die chance
De hele campaign is sowieso vanaf nu speelbaar toch?Wolverine9000 schreef op woensdag 1 november 2023 @ 19:12:
Blijkbaar kunnen de xbox gebruikers in Polen de campaign volledig spelen..... haha hebben die chance
Nee morgen 18uur. Goed lezen kan soms wonderen doen. 😄😄Donstil schreef op woensdag 1 november 2023 @ 19:13:
[...]
De hele campaign is sowieso vanaf nu speelbaar toch?
Vandaag downloaden morgen spelen.
[ Voor 17% gewijzigd door Wolverine9000 op 01-11-2023 19:28 ]
aaah verdarrie. Blij gemaakt met niets dus.Wolverine9000 schreef op woensdag 1 november 2023 @ 19:24:
[...]
Nee morgen 18uur. Goed lezen kan soms wonderen doen. 😄😄
Vandaag downloaden morgen spelen.
Is niet lang meer hoor. Morgen 18 uur kunnen we aan de slagDonstil schreef op woensdag 1 november 2023 @ 19:46:
[...]
aaah verdarrie. Blij gemaakt met niets dus.
Volgens Powerpyx geen platinum trophy voor MW3 PS5 maar als DLC geplaatst onder MW2
Wat een bizarre keuze.
Wat een bizarre keuze.
Laat alleen maar weer extra zien hoe we genaaid worden en het gewoon echt DLC voor MW2 was.. maar ze het financieel gezien meer rendabel achten om het als nieuwe game uit te gevenLekkerboeie86 schreef op woensdag 1 november 2023 @ 20:14:
Volgens Powerpyx geen platinum trophy voor MW3 PS5 maar als DLC geplaatst onder MW2
Wat een bizarre keuze.
Trieste bedoeling daar.
Ingame bedoel je? Dat lukte wel inderdaad dus campaign is nu alvast gedownload. Geen haast verder, morgen de hele dag vrij om te spelen :-)Alexknl schreef op woensdag 1 november 2023 @ 18:42:
[...]
In het hoofdscherm op het MW3 icoontje > start knop (opent optie menu) > manage game content > hier kun je twee campaign packs downloaden in de lijst.
Uitleg over de nieuwe manier van Campain, die nu ook beschikt over Open Combat Missies!
Gisteren na het lezen van dit bericht heb ik mijn Xbox op Polen gezet maar helaas geen succes!Wolverine9000 schreef op woensdag 1 november 2023 @ 19:12:
Weet iemand of MWZ (Zombies) bij launch volgende week beschikbaar is?
[ Voor 11% gewijzigd door Imperium op 02-11-2023 08:51 ]
Ik zou niet weten waarom niet. Het hoort bij het spel/de release.Imperium schreef op donderdag 2 november 2023 @ 08:51:
Weet iemand of MWZ (Zombies) bij launch volgende week beschikbaar is?
Nou vaak genoeg meegemaakt dat er bepaalde spel-modus pas later (bij Season 2 bijv) geïntroduceerd werden.BlazeMuis schreef op donderdag 2 november 2023 @ 08:55:
[...]
Ik zou niet weten waarom niet. Het hoort bij het spel/de release.
Ze hebben het redelijk rap geblokkeerd . Dus zal 18 uur deze avond zijnG_Dragon schreef op donderdag 2 november 2023 @ 08:19:
[...]
Gisteren na het lezen van dit bericht heb ik mijn Xbox op Polen gezet maar helaas geen succes!
Grr de *bitches*Wolverine9000 schreef op donderdag 2 november 2023 @ 09:18:
[...]
Ze hebben het redelijk rap geblokkeerd . Dus zal 18 uur deze avond zijn
Xbox werkt soms af en toe. Bij playstation werkt dat nooit of je moet de game in de store van Nieuw Zeeland gekocht hebbenJopio schreef op donderdag 2 november 2023 @ 08:36:
Ik las dat het werkt als je m op Nieuw Zeeland zet. Niet getest, alleen gelezen ;-)
Hebben die ook weer wat te doen haha, nee wel vervelend als het allemaal vroeg uit lekt. Maar ik snap sowieso nooit echt de gedachten erachter, als je zoiets ontdekt zet het niet als beeldmateriaal op Youtube/Tiktok of waar dan ook want dat zien ze dus kunnen ze direct actie ondernemen. Het is net alsof ze dat niet beseffenWolverine9000 schreef op donderdag 2 november 2023 @ 09:21:
[...]
YouTube staat trouwens vol met de campaign. Ze zullen hun werk hebben de controleurs om te deleten😄

Deel het dan op een forum onder een membertag zodat meer er plezier van kunnen hebben
Klein voordeel bij Xbox dat dit vaak wel werktJopio schreef op donderdag 2 november 2023 @ 08:36:
Ik las dat het werkt als je m op Nieuw Zeeland zet. Niet getest, alleen gelezen ;-)
Als ik nu thuis zou zijn geweest, had ik het direct voor je getest.
Ben trouwens benieuwd hoeveel gb de full game zou zijn.
Aah oke, ik miste de context evenG_Dragon schreef op donderdag 2 november 2023 @ 08:19:
[...]
Uitleg over de nieuwe manier van Campain, die nu ook beschikt over Open Combat Missies!
Hahah ja hier nog eenG_Dragon schreef op donderdag 2 november 2023 @ 08:19:
[...]
Gisteren na het lezen van dit bericht heb ik mijn Xbox op Polen gezet maar helaas geen succes!
Verwacht eigenlijk niet dat dit werkt, want hij doet een authenticatie tegen de servers en kijkt niet alleen naar de Xbox regio.G_Dragon schreef op donderdag 2 november 2023 @ 09:24:
[...]
Klein voordeel bij Xbox dat dit vaak wel werkt![]()
Als ik nu thuis zou zijn geweest, had ik het direct voor je getest.
Dat gezegd hebbende, ik ben om 12:30 thuis en dan ga ik het wel even proberen
Ben zelf aan het werk, dus tegen de tijd dat de Xbox aangaat kan t gewoon in NL, maar ben wel benieuwd!
Volgensmij is het een globale release, dus overal tegelijk.
blijven dmz (of eindelijk de single 10% ver?) verder spelen (as noob bijna 1100). zou zo graag nog een gpuutje willen vinden voor 't 3de wapenslot vooraleer ik overweeg over te stappen naar mw3.
ook de andere "matchen" willen we spelen: ranking..., domination, battle royal, shipment, atomgrad, ...................................
cod3 ziet( er wel go0d uit, so far (from here).
edit: iemand die de gpu's weet liggen?
ook de andere "matchen" willen we spelen: ranking..., domination, battle royal, shipment, atomgrad, ...................................
[ Voor 6% gewijzigd door vrankerik op 02-11-2023 11:36 ]
Bv. in Vondel in de kist op dat podium op het pleintjevrankerik schreef op donderdag 2 november 2023 @ 11:32:
blijven dmz (of eindelijk de single 10% ver?) verder spelen (as noob bijna 1100). zou zo graag nog een gpuutje willen vinden voor 't 3de wapenslot vooraleer ik overweeg over te stappen naar mw3.
YouTube: DMZ Vondel Loot Run 100% GPU Every Time!!
[ Voor 8% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 02-11-2023 11:56 ]
Ik weet niet, maar ik vond de G.I. Joe operators toch een stuk stoerder en diverser
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Ik vind ze ook veel te braaf, geen tattoos of leuke uitstraling zoals badass..Vrijdag schreef op donderdag 2 november 2023 @ 12:43:
[...]
Ik weet niet, maar ik vond de G.I. Joe operators toch een stuk stoerder en diverser
Er is ook weinig keuze in vrouwen en die er zijn zien er niet eens stoer uit..
Net even getest maar is BS zoals we al dachten.Jopio schreef op donderdag 2 november 2023 @ 08:36:
Voor DMZ hoef je geen MW3 te kopen. Dat blijft onderdeel van MW2vrankerik schreef op donderdag 2 november 2023 @ 11:32:
als ik nu call of duty voor steam koop, wanneer kan ik hem spelen dan? :x
Heb je ook gezocht?Aggressor schreef op donderdag 2 november 2023 @ 13:50:
als ik nu call of duty voor steam koop, wanneer kan ik hem spelen dan? :x
:strip_exif()/f/image/yxDtYXWZsq2sOSgnmCD5xx21.jpg?f=fotoalbum_large)
Jammer, volgende week pas... dan koop ik hem dan wel
Doet de steam versie niet mee met de “early campaign” dan?Aggressor schreef op donderdag 2 november 2023 @ 14:01:
[...]
Jammer, volgende week pas... dan koop ik hem dan wel
Volgens dit bericht is het voor iedereen die ‘m op voorhand koopt;
HOW TO GET MW3 CAMPAIGN EARLY ACCESS
Early access to the Modern Warfare 3 campaign is available to anyone who digitally preorders the game — whether or not it’s the standard edition or the premium “Vault” edition.
https://www.polygon.com/m...ampaign-release-date-time
Plaatje is de “normale” release date. Niet goed gekeken 😅
Early access to the Modern Warfare 3 campaign is available to anyone who digitally preorders the game — whether or not it’s the standard edition or the premium “Vault” edition.
Campain wordt nu een soort DMZ? Dan zou het wel leuk zijn om te spelen, anders skip ik het weer.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Ja ik hoop dat ze hiermee niet hun eigen ruiten ingooien!Lekker Ventje schreef op donderdag 2 november 2023 @ 14:18:
[...]
Campain wordt nu een soort DMZ? Dan zou het wel leuk zijn om te spelen, anders skip ik het weer.
Ik ben heel benieuwd wat ik ervan ga vinden
Ja pre-order vanaf moment dat de game uitkomt waarschijnlijk, dus bijvoorbeeld aanstaande dinsdag kopen is gewoon gelijk de SP unlock.Jopio schreef op donderdag 2 november 2023 @ 14:14:
Volgens dit bericht is het voor iedereen die ‘m op voorhand koopt;
Ooh echt, ook met je maten spelen enz?Lekker Ventje schreef op donderdag 2 november 2023 @ 14:18:
[...]
Volgens mij wordt er mee bedoeld dat je in de campaign modus zelf kunt bepalen hoe een gedeelte hiervan verloopt, maw het wordt een stuk dynamischer.Lekker Ventje schreef op donderdag 2 november 2023 @ 14:18:
[...]
Er komt helaas geen mogelijkheid om de campaign in coop te spelen heb ik gelezen, bron: https://www.charlieintel....mpaign-have-co-op-282646/
Stomme vraag misschien, maar de digitale versie staat voor 79eu in de PS5 store. De Disk versie voor 69eu bij bol.com, etc.
Is de digitale versie sowieso 10eu duurder?
Waarschijnlijk ja. 64,95 euro zo te zien. Dat is vaak zo, en ook jammer voor degene die graag toch een disk-versie willen.Manivado schreef op donderdag 2 november 2023 @ 17:11:
Stomme vraag misschien, maar de digitale versie staat voor 79eu in de PS5 store. De Disk versie voor 69eu bij bol.com, etc.
Ik lees graag de campaign impressies hier. Bij voorbaat dank
Hij vraagt bij mij om een disc. Blijkt dat ik de cross gen editie heb. Heb de vault edition enkele weken geleden gekocht in de online store. Heb alleen geen disc. Iemand een idee?
[ Voor 24% gewijzigd door ilovetechno op 02-11-2023 18:46 ]
Klopt, digitaal is helaas altijd een 10tal euro duurder dan disc.Manivado schreef op donderdag 2 november 2023 @ 17:11:
Vind de open combat missies nog wel iets hebben hoor....
https://www.reddit.com/r/...8bvg/anyone_getting_this/ilovetechno schreef op donderdag 2 november 2023 @ 18:44:
Hij vraagt bij mij om een disc. Blijkt dat ik de cross gen editie heb. Heb de vault edition enkele weken geleden gekocht in de online store. Heb alleen geen disc. Iemand een idee?
Op reddit melden heel veel mensen dit probleem.
Vind het ook wel weer lekker hoor. Merk niet dat het er beter uit ziet dan MW2 maar dat was door de DLC ook niet echt de verwachting.
Maar na een jaartje MP en DMZ is nu SP wel heerlijk 🍿
Maar na een jaartje MP en DMZ is nu SP wel heerlijk 🍿
Is een patch voor de mensen met het disc probleem. Volgens twitter gewoon herstarten de game en zou moeten in orde zijn.
De huidige cod game geupdate is 217 gb zonder de mp van volgende week.Wolverine9000 schreef op donderdag 2 november 2023 @ 09:39:
Ben trouwens benieuwd hoeveel gb de full game zou zijn.
Vanguard en Cold war kregen toevallig vandaag ook nog eens een update, zou die binnenkort vanuit deze hub te starten zijn?
Nu maar eens de SP starten.
Veel plezier ik vind hem goed. Zit in de derde missie....Chelseamarre123 schreef op donderdag 2 november 2023 @ 19:47:
[...]
De huidige cod game geupdate is 217 gb zonder de mp van volgende week.![]()
Vanguard en Cold war kregen toevallig vandaag ook nog eens een update, zou die binnenkort vanuit deze hub te starten zijn?
Nu maar eens de SP starten.
Welk tijdsgeest speelt de singelplayer zich af aangezien: pas op voor spoilers
spoiler:
De soldaat die uit de gevangenis ontsnapt in missie 1 is Makarov. Maar ik dacht dat hij in 1 van de originele MW's doodgeschoten was in dat stukje van Rust.
Ik ben al mijn player data ineens kwijt. Progression level staat weer op 1. De souls die ik aan het sparen was voor die camo staat weer op 0 (had er door de 600) en ik kan de campaign niet starten terwijl ik m wel gedownload heb. Gaat lekker zo
Lijkt erop alsof ik de PC versie helemaal niet meer kan starten?
Edit:
Geeft nu aan dat ik de Vault editie nodig heb. Battle.net versie.
Edit:
Geeft nu aan dat ik de Vault editie nodig heb. Battle.net versie.
[ Voor 38% gewijzigd door Tortelli op 02-11-2023 20:54 ]
Idd, pc versie (Steam) werkt niet, denkt dat je hem nog moet aanschaffen. Kreeg na x tijd een melding in het hoofdscherm dat het te druk is.
+1 voor de Battle.net versie. Profiel weg en krijg ook te zien dat ik nog moet pre-orderen
PSN ID: JLvanEs0305
Eerste drie uurtjes singleplayer zit erop, ik vind hem wel tof! Verhaal is prima en goede afwisseling in missies tot nu toe.
[ Voor 4% gewijzigd door Alexknl op 02-11-2023 21:11 ]
Ps5 normale editie digitaal gekocht maar kan de sp niet starten... echt top zo
Heb je de twee campaign packs gedownload via Manage Game Content?dm-dutchman schreef op donderdag 2 november 2023 @ 21:22:
Ps5 normale editie digitaal gekocht maar kan de sp niet starten... echt top zo
:strip_exif()/f/image/gsHNSaO5oZ1U4wzVswqbBEcO.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/JL7PrbU3jPqwWDG3rWDGEAEO.jpg?f=fotoalbum_large)
Singleplayer is tot nu toe OK, heb nog niet echt het wauw idee gehad wat ik vaak wel bij CoD heb bij een aantal missies. Misschien komt dat nog.
Overigens totaal geen fan van de open combat missies. Ik wil gewoon een onrails Hollywood singleplayer hebben. Deze missies halen voor mij dat gevoel compleet weg. Het schiet verder wel gewoon lekker weg.
En oja!
Overigens totaal geen fan van de open combat missies. Ik wil gewoon een onrails Hollywood singleplayer hebben. Deze missies halen voor mij dat gevoel compleet weg. Het schiet verder wel gewoon lekker weg.
En oja!
spoiler:
Verdansk is back baby!
[ Voor 8% gewijzigd door Daan0s op 02-11-2023 21:42 ]
Daar ben ik juist voorbij....Chelseamarre123 schreef op donderdag 2 november 2023 @ 22:06:
Heerlijke nostalgische corona vibes
spoiler:Helaas niet eenvoudig fotograferen daar anno 2023 met al die konni soldaten.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ik speel op hardened Maar heb het idee alsof het allemaal veel makkelijker is dan de vorige delen.
Ja dat was hier ook inderdaad.Jopio schreef op donderdag 2 november 2023 @ 21:06:
Ik zie nu dat mijn data packs van MW ll en Warzone verwijderd zijn. Dat zal de update gedaan hebben. Ikzelf niet iig.
Ik speel op Hardened maar man lijkt wel Easy! Volgens mij ben ik bijna op het einde. Sneeuwmap is wel echt mooi maar de rest vind ik allemaal wel een beetje tegenvallen.
Stay hungry, stay foolish!
Ja klopt hier ook op hardened.Donstil schreef op donderdag 2 november 2023 @ 22:40:
Ik speel op hardened Maar heb het idee alsof het allemaal veel makkelijker is dan de vorige delen.
Aim assist voelt echt belachelijk sterk met momenten
zit wel wat in inderdaad,Daan0s schreef op donderdag 2 november 2023 @ 21:41:
maar ik moet toch zeggen dat die open combat missies tussendoor best wel lekker vind spelen, het tempo is daardoor wel een stuk afwisselender dan die hollywood achtbaan die je normaal gewend bent. Ik ben benieuwd hoe ik er aan het einde van de single player over denk.