Als ik de reacties zo lees dan heb ik een hele andere game gespeeld dan de meeste hier. Ik vond de beta echt verschrikkelijk, en zie er echt tegenop dat men wijzigingen in Warzone gaat doorvoeren.
- graphics zijn eerder een downgrade dan een upgrade, de kleuren en zichtbaarheid helemaal
- ik snap niet waarom iedereen lyrisch is over de gameplay, afgezien van Slide cancel en reload cancel vind ik het minder vloeiend dan mw2 en warzone
- de gunplay is dramatisch inconsistent, de ene periode schiet je iedereen zo dood en na paar min, in nota bene dezelfde game zijn het bullet sponges, dit is wat mij betreft een heel groot probleem
- servers zijn slecht, soms lijkt het alsof je binnen een halve seconde afgeschoten wordt, maar bij het zien van de killcam schoten ze bijna een halve mag leeg
- het geluid, ik dacht dat mw2 al slecht was maar blijkbaar kan het nog erger
- de aim assist lijkt bij elke nieuwe game steeds sterker te worden
- en niet te vergeten de spawns
Dat de maps populair zijn is niet vreemd het zijn allemaal remakes van populaire maps. Hoewel het leuk is om ze in een nieuw jasje te zien is er weinig bijzonders aan en gaat het snel vervelen. Iedereen waar ik mee speel vond de beta slecht. Ik hoop toch echt dat ze nog heel wat zaken aanpassen, omwille Warzone, want mw3 blijf ik ver van weg.
[
Voor 8% gewijzigd door
Andyk125 op 16-10-2023 23:11
]