Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 11-09 19:13
Lekker dan, PS5 geeft hier opeens aan dat de beta niet geïnstalleerd is.
Terwijl de beta packs gewoon installed staan. Niks veranderd sinds gisteren..
Hij is toch nog speelbaar tot 19:00 uur?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AlwaysNick
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 07-05 14:13
En toen werd je er uitgeyeet.... doei beta!

“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AlwaysNick schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 19:18:
En toen werd je er uitgeyeet.... doei beta!
Maandje wachten e 😄

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alexknl
Had nog om 18.30 snel nog even de beta overnieuw geïnstalleerd, en toen werkte het weer. Beta was nice, heerlijke maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-08 21:41
Wolverine9000 schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 14:15:
[...]

Op welk vlak is het wennen. De ene zegt geen verschil. De andere kan niet meer zonder 😁😁
Ik had bij m'n xbox one een elite controller. En met CoD had ik standaard 1 van die paddles ingesteld op sprinten en een ander op springen. Vooral met sprinten op normale controller staat na 3 potjes die thumbstuck half in je duim en word het irritant. En de sticks op een normale controller zijn minder vloeiend en soepel dan wat ik heb gemerkt op een elite controller en zeker op een Scuf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-08 21:41
Wolverine9000 schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 19:02:
[...]

Raar nog nergens last van gehad op de twee weekenden beta.
Op pc ook geen vastloper gezien. Na m'n 1e potje 4 seconden in menu gehangen en daarna het hele weekend niet meer. Niet uit potjes gegooid, geen lag gehad niets.
Zag op Youtube wel weer filmpjes van console vs pc voorbij komen. Op facebook zie ik het ook vaak. Mensen die dan zeggen van mijn PS5 speelt hetzelfde als een pc voor 1/5 van de prijs 🤣
Wat ik nog steeds vind en dat vond ik ook al in 2009 in MW2 dat Estate geen COD map is. Hij is gewoon te groot voor een COD spel. Die mapgrootte zag je toen meer in Battlefield. Cod moet gewoon relatief kleine mappen hebben. Max grootte van Favela of zo.

[ Voor 18% gewijzigd door mike30 op 16-10-2023 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 21:03
Als ik de reacties zo lees dan heb ik een hele andere game gespeeld dan de meeste hier. Ik vond de beta echt verschrikkelijk, en zie er echt tegenop dat men wijzigingen in Warzone gaat doorvoeren.

- graphics zijn eerder een downgrade dan een upgrade, de kleuren en zichtbaarheid helemaal
- ik snap niet waarom iedereen lyrisch is over de gameplay, afgezien van Slide cancel en reload cancel vind ik het minder vloeiend dan mw2 en warzone
- de gunplay is dramatisch inconsistent, de ene periode schiet je iedereen zo dood en na paar min, in nota bene dezelfde game zijn het bullet sponges, dit is wat mij betreft een heel groot probleem
- servers zijn slecht, soms lijkt het alsof je binnen een halve seconde afgeschoten wordt, maar bij het zien van de killcam schoten ze bijna een halve mag leeg
- het geluid, ik dacht dat mw2 al slecht was maar blijkbaar kan het nog erger
- de aim assist lijkt bij elke nieuwe game steeds sterker te worden
- en niet te vergeten de spawns

Dat de maps populair zijn is niet vreemd het zijn allemaal remakes van populaire maps. Hoewel het leuk is om ze in een nieuw jasje te zien is er weinig bijzonders aan en gaat het snel vervelen. Iedereen waar ik mee speel vond de beta slecht. Ik hoop toch echt dat ze nog heel wat zaken aanpassen, omwille Warzone, want mw3 blijf ik ver van weg.

[ Voor 8% gewijzigd door Andyk125 op 16-10-2023 23:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
De vraag is moet je mw2 laten staan om mw3 te kunnen spelen. Ga het voorlopig niet verwijderen. Anders moet ik weer 90 gb extra downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlwaysNick
Wolverine9000 schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 00:29:
De vraag is moet je mw2 laten staan om mw3 te kunnen spelen. Ga het voorlopig niet verwijderen. Anders moet ik weer 90 gb extra downloaden
Ligt een beetje aan je internetsnelheid of het veel is of niet XD. Maar dan moet je ook nog de DLC maps downloaden. En zit je zo op 135GB

“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Wolverine9000 schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 00:29:
Volgens mij kan alles van MWII er straks gewoon af, ik denk dat ik gewoon heel CoD verwijder en dan alleen MWIII installeer zodat ik zeker weet dat ik geen extra onnodig ruimte in beslag neem op mijn hardeschijf.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlwaysNick
Andyk125 schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 22:55:

- servers zijn slecht, soms lijkt het alsof je binnen een halve seconde afgeschoten wordt, maar bij het zien van de killcam schoten ze bijna een halve mag leeg
Ik snap nog steeds niet dat mensen zoveel waarde hechten aan een Killcam. Het zijn een actie van logs die de game gemaakt heeft. Hier kun je goed zien dat KC ook versneld zijn. Dus zou je via de in game internet connectie kunnen zien of jij zelf lagg hebt. Is een ding die je kon aanzetten in de settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlwaysNick
G_Dragon schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 08:01:
[...]

Volgens mij kan alles van MWII er straks gewoon af, ik denk dat ik gewoon heel CoD verwijder en dan alleen MWIII installeer zodat ik zeker weet dat ik geen extra onnodig ruimte in beslag neem op mijn hardeschijf.
Goeie! Moet ik nog wel ''effe'' de SP van MW2 uitspelen XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlwaysNick

- ik snap niet waarom iedereen lyrisch is over de gameplay, afgezien van Slide cancel en reload cancel vind ik het minder vloeiend dan mw2 en warzone
In MW2 zat 0 slide cancelling. En in WZ 1.0 was Slide canceling echt heerlijk. Ik vind dit een goede tussenweg om zo toch slide canceling terug te brengen maar niet ziekelijk overpowered te maken.

- het geluid, ik dacht dat mw2 al slecht was maar blijkbaar kan het nog erger
Het is een BETA versie. Je kunt daarbij nagaan dat hier fouten en bugs in zitten. Het is een beetje: ''never judge a book by it's cover''. Of dat je een pre release build koopt op steam. Ja hier zitten bugs in. En de bug van het geluid mag nooit in zo'n game. Maarja er hoeft maar 1 fout in de code te zitten en dan heb je dit probleem al.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nou ik heb er opzich wel van genoten deze beta. Was leuk en het speelt in ieder geval ontzettend fijn weg.

Maar toch besloten hem niet gelijk te kopen (denk ik)
De maps zijn tof omdat het de betere maps zijn die we in cod gezien hebben. (ook die we nog niet gezien hebben in de beta maar zij wel confirmed hebben) Maar toch voelt het als oude maps en een makkelijke way out voor hen om weer 70 euro te vragen.

Het voelt gewoon echt als MW2 DLC (wat het natuurlijk origineel ook deels was) en op 1 of andere manier zit dat me echt dwars om daar weer 70 euro voor neer te moeten leggen en merk dat dat mij echt tegen houd.

Het feit dat er nog een backlogje ligt, Warzone gratis is wat ik toch meer speel dan MP en er meer games nog aankomen die ik ga spelen wacht ik er nog maar even mee.

Maar Gunplay, TTK, Movement enz niks over te klagen de Gameplay voelt heel goed.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +1 Henk 'm!
AlwaysNick schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 08:09:

Het is een BETA versie. Je kunt daarbij nagaan dat hier fouten en bugs in zitten. Het is een beetje: ''never judge a book by it's cover''. Of dat je een pre release build koopt op steam. Ja hier zitten bugs in. En de bug van het geluid mag nooit in zo'n game. Maarja er hoeft maar 1 fout in de code te zitten en dan heb je dit probleem al.
Activision doet niet aan beta's .. dit is gewoon een demo om mensen te hypen en extra geld te verdienen aan pre-orders voor die beta early access etc.

Ze gooien het onder de noemer beta maar geloof niet dat ze echt veel met de data doen. bugfixes uiteraard wel uiteindelijk maar dat hou je altijd ook met full release. (bij live service games)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchellHearth
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 15:45
Ja, ik vond het leuk om beetje nostalgie te ervaren: de oude maps zijn erg leuk :). Tegelijkertijd voelde het ook alsof ik een game van een paar jaar oud aan het spelen was. Had idd zo een DLC kunnen zijn. Stel het was een DLC van 2 tientjes dan had ik hem zeker gehaald maar voor de volle mep sla ik 'm over.

Ik vond de performance ook tegenvallen t.o.v. voorgaande games. Draai een 3700X met een 2070 Super op 1440p.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 08:01:
[...]

Ga het nog laten staan voorlopig tot ik zekerheid heb wat er juist moet gebeuren hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wolverine9000 schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 09:03:
[...]

Ga het nog laten staan voorlopig tot ik zekerheid heb wat er juist moet gebeuren hoor...
Scheelt dat het zo weer geïnstalleerd is en ik weet voor 90% wel zeker dat je van MWII niks erop hoeft te houden want dat zou een beetje dom zijn van de ontwikkelaar en zonde van de ruimte :D .

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 09:14:
[...]

Scheelt dat het zo weer geïnstalleerd is en ik weet voor 90% wel zeker dat je van MWII niks erop hoeft te houden want dat zou een beetje dom zijn van de ontwikkelaar en zonde van de ruimte :D .
Binnenkort weten we wel meer denk ik.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wErudite
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 11-09 14:12
In 1 woord: wauw! Ik heb de beta 4 dagen kunnen spelen en heb daardoor ook level 30 bereikt; wat een topgame.

De nostalgie maakt het uiteraard 10x beter, maar oh wat ligt dit spel mij goed. De snelle movement in combinatie met de 150 HP, gouden combi in mijn ogen. Het spel speelt soepel, geen enkele crash gehad en ook cheaters gelukkig niet gezien!

Ik kan niet wachten op de full release! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !GN!T!ON
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06-09 18:39
Even afwachten of er nu -eindelijk- een disable crossplay knopje inkomt voor PC. Berichten die ik tot nu toe lees over de aim assist in MW3 gaat het nu echt alle perken te buiten. (door muren heen). Filmpje van Aculite op YT gezien o.a. die zeurt niet snel maar zelfs hij vond het overdone.

Ik irriteer mij nu al met enige regelmaat aan de ongelijkheden als het nog sterker word in MW3 dan sla ik toch echt over.

[ Voor 38% gewijzigd door !GN!T!ON op 17-10-2023 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wErudite schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 09:22:
In 1 woord: wauw! Ik heb de beta 4 dagen kunnen spelen en heb daardoor ook level 30 bereikt; wat een topgame.

De nostalgie maakt het uiteraard 10x beter, maar oh wat ligt dit spel mij goed. De snelle movement in combinatie met de 150 HP, gouden combi in mijn ogen. Het spel speelt soepel, geen enkele crash gehad en ook cheaters gelukkig niet gezien!

Ik kan niet wachten op de full release! :D
Volledig mee eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
AlwaysNick schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 08:02:
[...]

Ik snap nog steeds niet dat mensen zoveel waarde hechten aan een Killcam. Het zijn een actie van logs die de game gemaakt heeft. Hier kun je goed zien dat KC ook versneld zijn. Dus zou je via de in game internet connectie kunnen zien of jij zelf lagg hebt. Is een ding die je kon aanzetten in de settings.
Wat is de logica dat Killcams versnelt zijn, als ik juist aangeef dat ik tijdens het spelen binnen een halve seconde wordt afgeknalt en in paar schoten terwijl de killcam laat zien dat ze bijna een halve mag op mij schoten. En dit is niet maar een keer voorgekomen. Ik heb altijd fps, ping en packet loss aan staan in mijn scherm, en hoewel packet loss wel eens voor kwam, was dat tijdens die gevallen niet zo.
AlwaysNick schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 08:09:
[...]

In MW2 zat 0 slide cancelling. En in WZ 1.0 was Slide canceling echt heerlijk. Ik vind dit een goede tussenweg om zo toch slide canceling terug te brengen maar niet ziekelijk overpowered te maken.
Maar afgezien van de slide en reload cancel is het niets bijzonders, doen alsof het een compleet andere game is is echt onzin.
Ik heb de MW2 beta ook gespeeld en de uiteindelijke game had dezelfde problemen als in die beta. MW3 komt al binnen 3 weken uit, als ze nog wat willen oplossen zou dat alleen met een day 1 patch kunnen. En de grootste problemen zijn niet zo simpel op te lossen. Ze hadden ook gewoon slide cancel en reload cancel in MW2 kunnen toevoegen met een update, maar ja dan was er helemaal niets nieuws en bijzonders aan MW3.
!GN!T!ON schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 09:28:
Even afwachten of er nu -eindelijk- een disable crossplay knopje inkomt voor PC. Berichten die ik tot nu toe lees over de aim assist in MW3 gaat het nu echt alle perken te buiten. (door muren heen). Filmpje van Aculite op YT gezien o.a. die zeurt niet snel maar zelfs hij vond het overdone.

Ik irriteer mij nu al met enige regelmaat aan de ongelijkheden als het nog sterker word in MW3 dan sla ik toch echt over.
Ga er maar niet van uit, en wat is het nut van een disable crossplay voor PC als er heel veel PC spelers zijn die juist met een controller spelen i.v.m. aim assist. Er is geen ander spel waar zoveel spelers maar ook professionele spelers juist op de pc met een controller spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !GN!T!ON
Andyk125 schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 10:57:

Ga er maar niet van uit, en wat is het nut van een disable crossplay voor PC als er heel veel PC spelers zijn die juist met een controller spelen i.v.m. aim assist. Er is geen ander spel waar zoveel spelers maar ook professionele spelers juist op de pc met een controller spelen.
We gaan het zien. Vriend van mij gaat hem kopen vanwege zombies dus kan hem wel vragen of het er wel of niet in zit. Maar qua controller op pc heb je wel een punt.

Jammer is het wel, ben zelf best competitive maar dan moet het wel een redelijk gelijk speelveld zijn en dat is CoD al jaren niet meer helaas, sterker nog het word steeds minder gelijk.

Misschien CoD1 weer eens uit de kast trekken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlwaysNick
Andyk125 schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 10:57:
[...]

Wat is de logica dat Killcams versnelt zijn, als ik juist aangeef dat ik tijdens het spelen binnen een halve seconde wordt afgeknalt en in paar schoten terwijl de killcam laat zien dat ze bijna een halve mag op mij schoten. En dit is niet maar een keer voorgekomen. Ik heb altijd fps, ping en packet loss aan staan in mijn scherm, en hoewel packet loss wel eens voor kwam, was dat tijdens die gevallen niet zo.
Zoals ik eerder aangaf is een KC niet een reëel beeld:
The KillCam is a log of actions rather than a video recording. When the KillCam is played, the game automatically plays back the sequence of events according to the log. As a result, the KillCam does not show certain elements that are not recorded in the playback, such as lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !GN!T!ON
Ik denk dat wat @Andyk125 zegt wel gewoon klopt hoor. Inconsistent damage is al veel langer een probleem en word ook al veel langer over gepraat, voorbeeld: https://www.dexerto.com/c...xplicable-deaths-2007722/ Maar er zijn er veel meer te vinden.

Ervaar het zelf ook af en toe. Aangezien MW3 eigenlijk gewoon MW2 is met een andere skin en wat andere mappen verbaasd het mij niks als hetzelfde issue in deze ook aanwezig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
!GN!T!ON schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 11:01:
[...]

We gaan het zien. Vriend van mij gaat hem kopen vanwege zombies dus kan hem wel vragen of het er wel of niet in zit. Maar qua controller op pc heb je wel een punt.

Jammer is het wel, ben zelf best competitive maar dan moet het wel een redelijk gelijk speelveld zijn en dat is CoD al jaren niet meer helaas, sterker nog het word steeds minder gelijk.

Misschien CoD1 weer eens uit de kast trekken :)
Hier exact hetzelfde, ik hoop dat er weer eens een goed alternatief komt als shooter, zodat COD toch echt weer aan de bak moet en zorgt dat de basis van de game goed is, in plaats van zich alleen maar concentreren op skins om zo hun geld te verdienen.

Ik vermaak mij prima met Warzone, het heeft ook de nodige problemen, maar het slide cancelen mis ik totaal niet. Reload cancel wel. Het probleem met slide cancel is en ik ben bang dat dit Warzone straks gaat verpesten, is dat straks iedereen weer door de hele map gaat sliden en het verschil tusse m&k en controller straks nog groter wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-08 12:35
Is die The Haunting een tijdelijk iets in MW2 of vast? Ik heb echt zombies gemist in MW2. Een vriend van me zei dat zombies naar MW2 kwam, ik nam eigenlijk meteen aan dat het vast zou zijn.

Nou is MW2 ook de eerste CoD die ik in jaren gekocht heb...

[ Voor 24% gewijzigd door devilsnight op 17-10-2023 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wanneer is de exacte release date nu? Lees dat het 10 november is maar is dat de hele game dan of enkel de campaing?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Chelseamarre123 schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 19:34:
Wanneer is de exacte release date nu? Lees dat het 10 november is maar is dat de hele game dan of enkel de campaing?
De campaing is 2 november om 19.00. Release volledige game is 10 november

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tevreden dat mw3 eraan komt. Nu ik effe terug mw2 speel besef ik hoe slecht deze wel niet was. De edge controller werkt uitmuntend. Nog beetje zoeken naar de juiste combinatie/afstelling...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 06:01
devilsnight schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 13:46:
Is die The Haunting een tijdelijk iets in MW2 of vast? Ik heb echt zombies gemist in MW2. Een vriend van me zei dat zombies naar MW2 kwam, ik nam eigenlijk meteen aan dat het vast zou zijn.

The Haunting is een Halloween themed seizoen in het spel. Is niet echt dat er zombies zijn.

Zombies komen pas in Modern Warfare III.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:11
Lees ik nou goed dat je bij de digitale versie op de ps5 MW2 er ook bij krijgt? Of gaat het enkel om preorder voordelen die dan direct in mw2 beschikbaar zijn?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0Qt6Bp3FyhA8O6iCnNrdL09JwNY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4qrSb0XsmKeWn0IvyJlWfsR6.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
crimby schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 16:09:
Lees ik nou goed dat je bij de digitale versie op de ps5 MW2 er ook bij krijgt? Of gaat het enkel om preorder voordelen die dan direct in mw2 beschikbaar zijn?
[Afbeelding]
Hier gaat het om ingame items, zoals een skin ofso. "Content in MW2" en deze content is ook beschikbaar in MW3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
Alexknl schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 16:11:
[...]

Hier gaat het om ingame items, zoals een skin ofso. "Content in MW2" en deze content is ook beschikbaar in MW3.
Ja ik was een beetje in verwarring omdat ik bovenin niks zag over mw2 voordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iets minder dan drie weken tot release. Beetje aan het oefenen met mijn edge controller. Wat een hoop shotguns met een scope op in mw2. Trekt helemaal nergens op vind ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlwaysNick
Wolverine9000 schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 20:24:
Iets minder dan drie weken tot release. Beetje aan het oefenen met mijn edge controller. Wat een hoop shotguns met een scope op in mw2. Trekt helemaal nergens op vind ik
MW2019 de 725 XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor mijn gevoel hebben we amper tijd gehad in de beta, maar volgens mij is dat meer mijn gevoel..
Het bij Mw II toch veel meer tijd of ben ik gek..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlwaysNick
G_Dragon schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 09:34:
Voor mijn gevoel hebben we amper tijd gehad in de beta, maar volgens mij is dat meer mijn gevoel..
Het bij Mw II toch veel meer tijd of ben ik gek..
Nee waren zelfde tijden.. Maar XBOX was een weekend korter.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
AlwaysNick schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 13:09:
[...]

Nee waren zelfde tijden.. Maar XBOX was een weekend korter.
Dat dacht ik al want heb maar een weekend kunnen spelen dus het lag niet aan mij! _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 13:11:
[...]

Dat dacht ik al want heb maar een weekend kunnen spelen dus het lag niet aan mij! _/-\o_
Volgende week donderdag is het campaign al voor de digitale pre orders. Week erna de full game. Dus komt dichter en dichter

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wolverine9000 schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 14:17:
[...]

Volgende week donderdag is het campaign al voor de digitale pre orders. Week erna de full game. Dus komt dichter en dichter
Yes! Hopelijk is dit ook de laatste CoD waar het ene platform meer beta tijd heeft dan de ander, want een weekend was mijn persoonlijk te kort.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 14:21:
[...]

Yes! Hopelijk is dit ook de laatste CoD waar het ene platform meer beta tijd heeft dan de ander, want een weekend was mijn persoonlijk te kort.
Geef ik je volledig gelijk in. Kan niet wachten tot full release. Heb nu mw2 terug gespeeld. En verschil is toch redelijk groot vind ik. Enfin is mijn mening hoor

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• polopolo150
devilsnight schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 13:46:

Ik moet hier op terugkomen. In Call of Duty Warzone zitten er zombies.

Ik doe daar niet echt aan. :P Excuus voor de verwarring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
polopolo150 schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 17:19:
[...]

Ik moet hier op terugkomen. In Call of Duty Warzone zitten er zombies.

Ik doe daar niet echt aan. :P Excuus voor de verwarring.
Nice.

En MW3 krijgt ze sowieso, alleen komen ze dit keer met een mega grote map. Of zullen er ook de traditionele kleinere maps zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:51

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Is er eigenlijk al bekend of MWZ gratis te spelen gaat zijn? Ik heb DMZ een tijd lang gespeeld zonder dat ik het spel gekocht heb, en vroeg me af of deze mogelijkheid ook bestaat bij deze nieuwe gamemode. Het idee van een pure-PvE maar wel DMZ-achtige gamemode staat me wel aan (hoewel ik het vermoeden heb dat deze solo een stuk moeilijker gaat zijn :+), maar vind binnen een jaar bijna hetzelfde spel nog eens kopen voor 80 euro wel een beetje veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Patriot schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 09:36:
Is er eigenlijk al bekend of MWZ gratis te spelen gaat zijn? Ik heb DMZ een tijd lang gespeeld zonder dat ik het spel gekocht heb, en vroeg me af of deze mogelijkheid ook bestaat bij deze nieuwe gamemode. Het idee van een pure-PvE maar wel DMZ-achtige gamemode staat me wel aan (hoewel ik het vermoeden heb dat deze solo een stuk moeilijker gaat zijn :+), maar vind binnen een jaar bijna hetzelfde spel nog eens kopen voor 80 euro wel een beetje veel.
DMZ/ warzone blijft gratis enkel multiplayer enzo niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Chelseamarre123 schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 09:50:
[...]

DMZ/ warzone blijft gratis enkel multiplayer enzo niet
Bedoel je MWZ? Want voor zover ik begrijp heeft MW3 geen DMZ.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Wat is MWZ dan precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Patriot schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 09:51:
[...]

MWZ?
DMZ gaat gewoon meegenomen worden in de nieuwe warzone map en kleine BR maps.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlwaysNick
devilsnight schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 01:07:
[...]

Nice.

En MW3 krijgt ze sowieso, alleen komen ze dit keer met een mega grote map. Of zullen er ook de traditionele kleinere maps zijn?
Misschien later. Eerst nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Chelseamarre123 schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 10:35:
[...]

MWZ?
MWZ is de nieuwe Zombie-modus. Ik kan ook nergens vinden dat DMZ meegenomen gaat worden in de nieuwe maps, ik kan juist alleen maar verwijzingen vinden dat DMZ nog "gesupport" blijft. Dat wordt algemeen aangenomen als: Je kunt DMZ blijven spelen als onderdeel van MW2 maar het komt niet naar MW3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlwaysNick
Modern Warfare Zombies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlwaysNick
Chelseamarre123 schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 10:35:
[...]

MWZ?
Modern Warfare Zombies: MWZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlwaysNick
[...]

DMZ blijft gesupport meer niet. MWZ is onderdeel van MW3 dus zou je hier voor moeten betalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot

Patriot

Fulltime #whatpulsert

AlwaysNick schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 10:38:
[...]

DMZ blijft gesupport meer niet. MWZ is onderdeel van MW3 dus zou je hier voor moeten betalen
Thanks, weet jij waar deze informatie verder te vinden is? Ik ben het niet tegengekomen in de officiële communicatie die ik langs heb zien komen. Dat gezegd hebbende vond ik het sowieso heel lastig om er dingen over te vinden, want als je bijv. ook zoekt op Warzone 3 dan kom ik vooral resultaten tegen uit april, terwijl ik juist nu het gevoel heb dat er veel meer recentere informatie zou moeten zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
G_Dragon schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 14:21:
[...]

Die reclame deal voor Playstation rond de nieuwe Cod (en dus ook de langere beta) is na deze CoD afgelopen dacht ik. Dus daar zijn we dan ook mooi vanaf met de overname van Activision Blizzard.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
[...]

Komt er geen DMZ2 oid? Dus ik moet voor DMZ in MW2 blijven? Want dat vind ik wel balen, DMZ is de enige modus die we echt veel spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Donstil schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 12:06:
[...]

Komt er geen DMZ2 oid? Dus ik moet voor DMZ in MW2 blijven? Want dat vind ik wel balen, DMZ is de enige modus die we echt veel spelen.
DMZ blijft wel "supported" maar de consensus in de community o.b.v. die tweet is dat dit eigenlijk vooral betekent dat ze niet direct op 10 november de stekker uit de DMZ-servers trekken en dat ze hooguit nog een klein handjevol seizoenen gaan uitbrengen. De nieuwe maps gaan waarschijnlijk ook geen DMZ-modus krijgen, alleen de nieuwe MWZ-modus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Patriot schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 12:10:
[...]

DMZ blijft wel "supported" blijft maar de consensus in de community o.b.v. die tweet is dat dit eigenlijk vooral betekent dat ze niet direct op 10 november de stekker uit de DMZ-servers trekken en dat ze hooguit nog een klein handjevol seizoenen gaan uitbrengen. De nieuwe maps gaan waarschijnlijk ook geen DMZ-modus krijgen, alleen de nieuwe MWZ-modus.
Ah shit dat had ik helemaal gemist.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Gemiste kans dat MW3 geen DMZ krijgt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
AlwaysNick schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 10:36:
[...]

Misschien later. Eerst nog niet
Hebben ze gezegd of het één grote map is of meerdere grote maps bij launch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
devilsnight schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 15:04:
[...]

Hebben ze gezegd of het één grote map is of meerdere grote maps bij launch?
Eén.

Dus net als CW Outbreak. Alle informatie duidt op een grote map, meerdere teams en een timer van 45 minuten om daarna te extracten. Dus geen korte, snelle potjes met vier man in een beperkte omgeving. De locaties zijn ook niet nieuw, want die komen gewoon rechtstreeks uit Warzone/basegame.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan me niet voorstellen dat ze DMZ niet gaan meepakken in de nieuwe MW3/warzone map gezien het succes.
Al zou het me ook weer niet verbazen activision kennende om populaire dingen weg te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21:37
De streamers die enkele weken terug al MW3 gespeeld hebben zeggen het ook dat DMZ ondersteund blijft worden maar meer ook niet. Heeft er blijkbaar mee te maken dat het voornamelijk door groepen gespeeld wordt vanwege het campen bij de extraction spots.
In feite is de nieuwe zombiemodus de opvolger van DMZ.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Vrijdag schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 15:47:
[...]

Eén.

Dus net als CW Outbreak. Alle informatie duidt op een grote map, meerdere teams en een timer van 45 minuten om daarna te extracten. Dus geen korte, snelle potjes met vier man in een beperkte omgeving. De locaties zijn ook niet nieuw, want die komen gewoon rechtstreeks uit Warzone/basegame.
Ah, dat vind ik wel echt jammer zeg. Maar goed, laten ze lekker de oude games zsm naar Game Pass brengen, er zijn een boel delen die ik gemist heb en dan vooral de zombie maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlwaysNick
Vrijdag schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 15:47:
[...]

Eén.

En geen rondbased zombie experience :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Chelseamarre123 schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 18:24:
Kan me niet voorstellen dat ze DMZ niet gaan meepakken in de nieuwe MW3/warzone map gezien het succes.
Al zou het me ook weer niet verbazen activision kennende om populaire dingen weg te doen.
Is DMZ echt zo succesvol? Ik weet dat het de nodige liefhebbers heeft maar ik heb het gevoel dat 95% van de spelers alleen BR en/of Resurgence speelt.

Persoonlijk vind ik er weinig aan, voelt een beetje als Achievement Hunter The Game, je werkt voornamelijk lijstjes af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SD5k schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 08:13:
[...]

Is DMZ echt zo succesvol? Ik weet dat het de nodige liefhebbers heeft maar ik heb het gevoel dat 95% van de spelers alleen BR en/of Resurgence speelt.

Persoonlijk vind ik er weinig aan, voelt een beetje als Achievement Hunter The Game, je werkt voornamelijk lijstjes af.
Klopt en dat is de appeal die mensen denk ik juist aan trekt (in ieder geval mijzelf) alle assignments doen.

DMZ is heel successvol geworden vind ik maar het andere wat je zegt klopt ook. De overgrote meerderheid speelt alleen Warzone / resurgence

Cod heeft over alle platformen heen gewoon zoo ontzettend veel spelers

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik DMZ nooit heb gespeeld, heb ik veel gemist? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
devilsnight schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 00:31:
[...]

Ah, dat vind ik wel echt jammer zeg. Maar goed, laten ze lekker de oude games zsm naar Game Pass brengen, er zijn een boel delen die ik gemist heb en dan vooral de zombie maps.
Ja ik vind het ook jammer. Hopelijk komt het er nog wel naartoe, want ik heb liever de mogelijkheid om te kiezen, net als in Cold War.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlwaysNick
G_Dragon schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 08:42:
Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik DMZ nooit heb gespeeld, heb ik veel gemist? :o
Sommigen vinden het geweldig. Vond het niet zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AlwaysNick schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 08:10:
[...]

Sommigen vinden het geweldig. Vond het niet zo
Ik las namelijk meer over DMZ dan Multiplayer of Career in het Mw2 topic, vandaar mijn nieuwsgierigheid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 08:22:
[...]

Ik las namelijk meer over DMZ dan Multiplayer of Career in het Mw2 topic, vandaar mijn nieuwsgierigheid.
Het heeft (misschien had) een grote playerbase hoor. Was echt een leuke mode geworden. Is alleen beetje een change of mindset want je speelt het heel anders.

Erg leuk om samen te doen met vrienden imo als je wel duidelijke doelen af spreekt met elkaar :P

Er is alleen een "probleem" gaande op de EU servers dat mensen gewoon zo slecht communiceren of helemaal niet als je met random's speelt en als je mensen tegenkomt in game kan je squads bundelen zodat je een 6 man squad hebt bijv maar in EU word ik nooit geaccepteerd en altijd afgemaakt.

Toen op NA servers gaan spelen en is echt heeel veel beter. Je hebt altijd mensen die tenminste gewoon engels spreken enzo en daar is de meta wel veel meer om elkaar te inviten en te helpen.

Ik ben blij dat CoD deze modus heeft toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
1 week nog tot release campaign

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21:37
Op zich is DMZ best leuk, maar jammer dat je moet extracten en dat je als solo speler weinig te zoeken hebt. Ik kijk wat dat betreft uit naar de zombiemodus in MW3.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is er al in de Belgische winkels en Nederlandse monster blikjes waar je dubbel xp kan mee krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pre load campaign woensdag 1 nov.Twee campaign packs. 50 gb in totaal...start campaign donderdag 2 nov
Ps5 vergeten te vermelden

[ Voor 12% gewijzigd door Wolverine9000 op 29-10-2023 23:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18:30
Wolverine9000 schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 11:57:
Is er al in de Belgische winkels en Nederlandse monster blikjes waar je dubbel xp kan mee krijgen?
Ja bij de Lidl.. Zijn in de aanbieding voor €1.19/blik. Ik heb inmiddels al 18 codes verzilverd :9

Je krijgt ook skins met die codes.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b6eVGRkoJkxqOJJA-xXBQNVaJI8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/uTiE46RJLJnfhtiiQJIhZH9w.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 37% gewijzigd door BlazeMuis op 29-10-2023 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BlazeMuis schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 23:12:
[...]

Ja bij de Lidl.. Zijn in de aanbieding voor €1.19/blik. Ik heb inmiddels al 18 codes verzilverd :9

Je krijgt ook skins met die codes.

[Afbeelding]
Staan de codes op het blikje of moet je kasticket bewaren en doorsturen ergens?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Pff het is dat Ik monster niet te zuipen vind haha.

Wel bijzondere vorm van pay2win :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
Wolverine9000 schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 23:25:
[...]

Staan de codes op het blikje of moet je kasticket bewaren en doorsturen ergens?
Staan onder op de lipjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
Ricmaniac schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 23:26:
Pff het is dat Ik monster niet te zuipen vind haha.

Wel bijzondere vorm van pay2win :+
Ik drink alleen maar de witte en de mango loco.. De rest is niet te zuipen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Doet doritos niks dit jaar? Vorig jaar gaven ze ook codes per zak chips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chelseamarre123 schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 23:38:
Doet doritos niks dit jaar? Vorig jaar gaven ze ook codes per zak chips.
Pizza ook dit jaar maar enkel in usa en canada. Geen idee van doritos

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wolverine9000 schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 23:39:
[...]

Pizza ook dit jaar maar enkel in usa en canada. Geen idee van doritos
De huidige XP tokens gaan mee of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Burger king had ook een actie vorig jaar.. ik had er geen 1 in de buurt toen heb ik een maat van mij nog getrakteerd op een BK lunch als hij mij die code gaf XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Xx0j5Pw4lXbE-wU2LJsKkyGa3rU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gJltv7TntU6Mnb30hqpJ0phT.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 87% gewijzigd door G_Dragon op 30-10-2023 00:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chelseamarre123 schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 23:40:
[...]

De huidige XP tokens gaan mee of niet?
Ja die gaan mee

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zouden de open combat missies te maken hebben dat het 50 gb is. Ben benieuwd hoeveel de full game is hopelijk kan je terug kiezen wat je wil installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wolverine9000 schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 07:23:
Zouden de open combat missies te maken hebben dat het 50 gb is. Ben benieuwd hoeveel de full game is hopelijk kan je terug kiezen wat je wil installeren
Ja dat kan je zeker, want je kan alle pakketten van Mw2 en Mw3 ja los zien staan bij My Games And Apps en dan onder Manage game. Dus ik denk dat je op die manier best makkelijk Mw2 eraf kan gooien en alleen Mw3 erop kan houden en wanneer je het verhaal hebt uitgespeeld gooi je dat pakket er gewoon weer af. Scheelt ook weer rond de 50GB :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
G_Dragon schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 08:08:
[...]

Ja dat kan je zeker, want je kan alle pakketten van Mw2 en Mw3 ja los zien staan bij My Games And Apps en dan onder Manage game. Dus ik denk dat je op die manier best makkelijk Mw2 eraf kan gooien en alleen Mw3 erop kan houden en wanneer je het verhaal hebt uitgespeeld gooi je dat pakket er gewoon weer af. Scheelt ook weer rond de 50GB :D
De hq of basis app moet blijven staan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wolverine9000 schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 08:10:
[...]

De hq of basis app moet blijven staan....
Basis app? Hebben we het nou over spellen of mobiel, voordat ik je verkeerd begrijp :).
Want ik denk dat je het basis spel bedoel namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
Begrijp ik het goed dat je bij een standaard pre order donderdag al aan de slag kan met de campaign? Of geld dat enkel voor een digitale pre order?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 08:16:
[...]

Basis app? Hebben we het nou over spellen of mobiel, voordat ik je verkeerd begrijp :).
Want ik denk dat je het basis spel bedoel namelijk :)
Ja mis typt. Bedoel het basis spel. De cod hq waar je alles kan kiezen

Acties:
  • +1 Henk 'm!
crimby schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 08:21:
Begrijp ik het goed dat je bij een standaard pre order donderdag al aan de slag kan met de campaign? Of geld dat enkel voor een digitale pre order?
Enkel digitale pre order

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wolverine9000 schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 08:21:
[...]

Ja mis typt. Bedoel het basis spel. De cod hq waar je alles kan kiezen
Haha dacht ik al, denk dubbelcheck nog wel eventjes ! :)
Ja bij ons staat dat dan als je op het spel drukt onder ''Manage game''

Even snel een klein voorbeeld van Google gehaald:
Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/wpy7ep21u5m51.png?width=1920&format=png&auto=webp&s=f7ca0bf209813f4ec5d7489c0793f4789bcce1df

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Wolverine9000 schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 11:57:
Monster moet je skippen, dat is onwijs slecht voor je.
Dat gezegd hebbende, ik heb met MW2 50 van die code's van Eneba gehaald, waren 20 cent per stuk ofz :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kohnee
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18:03
Als ik nu een PS4 variant koop en over een tijdje upgrade naar een PS5 kan ik dan ook de ps5 variant downloaden toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
Kohnee schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 14:12:
Als ik nu een PS4 variant koop en over een tijdje upgrade naar een PS5 kan ik dan ook de ps5 variant downloaden toevallig?
Als je Cross gen bundel hebt wel.

En mocht je die niet kopen, dan kan je de PS4 versie nog steeds op de PS5 spelen. Maar dan loop je wel een versie te spelen die een generatie achterloopt. (aan jou of dat het waard is qua prijsverschil, vooral als je het goedkoper op disc koopt)
Pagina: 1 ... 7 ... 28 Laatste