‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Nee score is niet direct een reden dat iemand cheat. Zulke uitschieters heb ik ook wel eens. Helaas niet vaak genoegmerlin1201 schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 06:59:
al cheaters tegengekomen? waar iedereen in dit potje Rond de 25 kils zat, een uitschieter tegenpartij die 65/2 had, das toch apart.
console
Hoewel ik verwacht dat er vast al wel weer cheats bestaan voor deze game zou ik niet te snel tot die conclusie komen als iemand goed speeld.
MMR is ook nog niet goed uitgebalanceerd dus soms komt er gewoon echt een veel betere speler in een potje.
Ik krijg een nostalgie gevoel bij de groene letters wanneer je een kill maakt!
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ja met de UI heb ik dat dus ook. de minimap, hoe de tekst op het scherm komt voor XP, en kills etc het is niet 1 op 1 maar voelt wel heel vertrouwd aan jaG_Dragon schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 08:07:
Gisteren 5 potjes gespeeld op verschillende maps ( Skidrow, Estate, Favela, Rust), speelt oud en vertrouwd!
Ik krijg een nostalgie gevoel bij de groene letters wanneer je een kill maakt!
Helemaal mee eens, ik was helemaal vergeten dat de minimap weer terug was inderdaad. Nooit bewust bij stil gestaanRicmaniac schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 08:11:
[...]
Ja met de UI heb ik dat dus ook. de minimap, hoe de tekst op het scherm komt voor XP, en kills etc het is niet 1 op 1 maar voelt wel heel vertrouwd aan ja
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Stay hungry, stay foolish!
Crouch/Slide of de linkse padel en Jump op de rechtse padel, links standaard thumbstick en rechts de korte dome thumbstick.
Meer mensen hier met een DualSense edge? Ik ben even benieuwd hoe jullie deze ingesteld hebben.
Bijvoorbeeld de stick curves, worden deze overruled door de curve die ik in game ingesteld heb of hoe werkt dit precies? Heb nu bijvoorbeeld de rechter stick op curve ''precision'' staan maar in game staat mijn aim curve op Dynamic, hoe gaat dit nu in zijn werk?
Sony PS5 | Sony XR55A84J | Steelseries Arctis 7P+ | PSN: Drukfout
Ik zet mijn killstreaks altijd om naar scorestreak. Omdat ik best veel op objectives speel krijg ik mijn killstreaks makkelijiker
[ Voor 40% gewijzigd door Ricmaniac op 13-10-2023 09:09 ]
De cheats zijn zeker online, er werd al melding gemaakt dat de beta al was gehackt. Op console notabene middels de ps4Ricmaniac schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 08:06:
[...]
Nee score is niet direct een reden dat iemand cheat. Zulke uitschieters heb ik ook wel eens. Helaas niet vaak genoeghaha
Hoewel ik verwacht dat er vast al wel weer cheats bestaan voor deze game zou ik niet te snel tot die conclusie komen als iemand goed speeld.
MMR is ook nog niet goed uitgebalanceerd dus soms komt er gewoon echt een veel betere speler in een potje.
4800 Wp 10x ZO 6x NW https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=74451&sid=66030
Tuurlijk zijn er cheats. maar toch hoor ik vaker dat iemand zegt cheater terwijl het gewoon een goeie speler is.merlin1201 schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 11:13:
[...]
De cheats zijn zeker online, er werd al melding gemaakt dat de beta al was gehackt. Op console notabene middels de ps4
Nu kijk ik ook niet echt (echt niet) naar K:D maar naar de score. Ik speel vrijwel alleen maar objective modi en daar gaat het vaak echt heel snel. Tags pakken, vlaggetjes innemen, locatie als eerste bereiken en dan sta je ineens bovenaan met 15 kills minder dan nummer twee ofzo.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Ja dit heb ik zelf ook altijd. vooral met Hardpoint bijv. ik heb wel eens 2 minuten objective time of meer en de rest maar 3-10 seconde XD Hardpoint gaat bijna niemand op de puntenVrijdag schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 12:00:
Is het niet ook een gevalletje SBMM? In sommige potjes ben ik zowat godlike, terwijl ik daarna nog geen olifant die op mijn tenen staat kan raken.
Nu kijk ik ook niet echt (echt niet) naar K:D maar naar de score. Ik speel vrijwel alleen maar objective modi en daar gaat het vaak echt heel snel. Tags pakken, vlaggetjes innemen, locatie als eerste bereiken en dan sta je ineens bovenaan met 15 kills minder dan nummer twee ofzo.
https://www.xgn.nl/nieuws...-al-last-van-cheaters/amp
Nog steeds hetzelfde filmpje dat ik tegenkom. Is een gejailbreakte ps4 met een Dev account wat veel geld kost. Niet iets dat iedereen kan doen imo.merlin1201 schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 12:33:
Ik zou zeggen oordeel zelf
De hoeveelheid cheaters zal momenteel heel miniem zijn of zelfs onbestaand. Als je denkt dat iemand cheat is het meestal skill isue.
Gewoon gelijk permabannen die hap. HWID ban. is ook te spoofen maar toch veel minder toegankelijk.merlin1201 schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 12:33:
Ik zou zeggen oordeel zelf
Huur 10 stagiaires in die gewoon hele dag games gaan spectaten en cheaters verwijderd
Om hier nog even op terug te komen, ik heb inderdaad mijn level (20) vanuit de PS5 beta meegenomen naar de Xbox beta. Even zorgen dat ik level 30 haal voor het einde voor de rewards. Vind die skin wel gaafLekker Ventje schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 20:42:
[...]
Op de PS5 zag ik mijn MW2 level van de XBox dus ik ga er vanuit dat alles doorgezet wordt. Ik ga donderdag op mijn XSX verder en verwacht dan als lvl 17 verder te gaan. Vorig jaar werkte dat ook.
Donderdag komt waarschijnlijk nog een patch met updates naar aanleiding van afgelopen weekend zoals zichtbaarheid van spelers.
Zelfde, speel vaak de objective, kan wel tot frustraties leiden als jij de enige bent die constant die hardpoint probeert in te nemen en de rest rond rent en voor de kills gaat.Ricmaniac schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 12:12:
[...]
Ja dit heb ik zelf ook altijd. vooral met Hardpoint bijv. ik heb wel eens 2 minuten objective time of meer en de rest maar 3-10 seconde XD Hardpoint gaat bijna niemand op de punten
[ Voor 26% gewijzigd door m00n op 13-10-2023 13:06 ]
Helemaal mee eens, sowieso blijft het bijzonder hoe het na al die jaren toch steeds weer lukt om het spel te hacken.Ricmaniac schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 12:40:
[...]
Gewoon gelijk permabannen die hap. HWID ban. is ook te spoofen maar toch veel minder toegankelijk.
Huur 10 stagiaires in die gewoon hele dag games gaan spectaten en cheaters verwijderd
Word juist steeds makkelijker.G_Dragon schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 13:09:
[...]
Helemaal mee eens, sowieso blijft het bijzonder hoe het na al die jaren toch steeds weer lukt om het spel te hacken.
AI heeft hier ook weer een grote impact in gehad. Vooral voor hackers op console.
Deze video kan ik echt iedereen aanraden. ik hoop dat ze dit heeel gauw gaan implementeren bij alle bedrijven. al moet ik zeggen dat ik soms skeptisch ben of ze wel echt willen dat al die cheaters gebanned worden gezien het gewoon geld in de la brengt.
Maar deze AI anti cheat is hele mooie ontwikkeling.
Je hoort ook hoe ze dus op console cheaten etc.
Toestemming nodig voor bekijken van YouTube
Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.
Bekijk op YouTubeOngelooflijk dat het steeds makkelijker word, is het dan fout om te zeggen dat bedrijven er te weinig moeite en geld insteken om dit moeilijker maken of ligt het ergens anders? Want ik ergens een hekel aan heb zijn het wel cheaters, wij reporten er ook altijd zoveel mogelijk als we in split-screen spelen.Ricmaniac schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 13:20:
[...]
Word juist steeds makkelijker.
AI heeft hier ook weer een grote impact in gehad. Vooral voor hackers op console.
Deze video kan ik echt iedereen aanraden. ik hoop dat ze dit heeel gauw gaan implementeren bij alle bedrijven. al moet ik zeggen dat ik soms skeptisch ben of ze wel echt willen dat al die cheaters gebanned worden gezien het gewoon geld in de la brengt.
Maar deze AI anti cheat is hele mooie ontwikkeling.
[YouTube: Saving FPS Games - AI Anti-Cheat]
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Maar goed. Dit vond ik ook van de MW2 beta vorig jaar, dus hopelijk komt het goed.
Moet je kijken; https://www.reddit.com/r/...wiii_rust_map_comparison/
Dit is toch om verdrietig van te worden?
[ Voor 24% gewijzigd door Epiloque op 13-10-2023 20:20 ]
Anoniem: 338166
Na jaren geen C.O.D meer te hebben gespeeld voelde het op 1 of andere manier toch vertrouwd aan.
Eigenlijk alsof ik nooit ben weg geweest. (Wat natuurlijk ook komt door de maps die ik van binnen/buiten ken.)
Eerste potje was TDM, en 16 / 4 geëindigd wat ik zeer respectabel vond als eerste potje in jaren.
Daarna kwam de shitshow op Rust en 14 / 14 geëindigd. (Slechtste map ooit gemaakt.)
Maar, toen begon het wel weer een beetje.
Domination spelen waarbij je hele team alleen voor de kills gaat en we kansloos verliezen omdat ik niet in mijn eentje zones kan vasthouden.
Dropshotters overal, ge-noscoped worden terwijl je al een half magazijn in iemand heb liggen.
En niet te vergeten dat je opeens in lobby's terecht komt waarbij je het gevoel heb dat je tegen MLG teams aan het spelen bent.
Nee, ik weet nu alweer dat ik dit niet alleen moet gaan spelen^^
Weer eventjes kijken of er mensen op de PS5 te vinden zijn.
:strip_exif()/f/image/r5F0E0t9k9Ipktbgi0KR5Q5U.jpg?f=fotoalbum_large)
Is dit hem? Het is nogal verwarrend want er staan MW2 dingen tussen.
[ Voor 59% gewijzigd door devilsnight op 13-10-2023 21:50 ]
Stomme Legolas ook altijdRicmaniac schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 21:52:
Ja hooor wat is dit nou weer XD ik weer eens een juggernaut! mooie killstreak. wordt ik letterlijk vanaf vol health ge-oneshot door een sniper die precies in me vizier schoot. blijkbaar kan dat dus.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Het ziet er niet uit en iedereen gebruikt de one shot maakt niet uit waar je hit auto sniper. Dit gaan we zeker niet kopen.
Veel? MW2 was 100x erger...Bieren89 schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 23:44:
Pff wat een hoop menus. Ik ga er toch voor passen om hem te kopen. Teveel goeie andere games die ik nog moet spelen .
“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda
Die heb ik niet gespeeld
Zal hem wel is op pikken als hen op Game Pass komt.
Owner of DBIT Consultancy
Geen last van voorlopigDennusB schreef op zaterdag 14 oktober 2023 @ 12:34:
Het is wel druk bij de bèta geloof ik, ik kan niet eens inloggen op de game op m’n PS5
Ja pc en xboxmigeye schreef op zaterdag 14 oktober 2023 @ 13:05:
De open beta is voor PC pas vanaf 19 uur vanavond?
Owner of DBIT Consultancy
Just another COD...
Movement voelt raar aan, geen schaduwen (?), spawns zijn ruk, performance viel me ook erg tegen.
Ik hou het wel bij de free to play weekenden als ik weer eens COD wil spelen.
Sledgehammer's implementatie van de engine plus de kwaliteit van de models en animaties welke net even "goedkoper" aanvoelen dan hoe IW het doet. Ook recyclet SH de Vanguard en CoD Mobile optics zo lijkt het (naast uiteraard de originele MW2 maps, inclusief de vervelende mist die vroegere IW CoDs hadden). Erg raar om "WO2" sights te zien op een MCX Spear.DennusB schreef op zaterdag 14 oktober 2023 @ 16:14:
Op de een of andere manier vind ik de bewegingen in deze nieuwe COD heel onnatuurlijk voelen ten opzichte van de vorige of zo

Op zich speelt het niet zo heel erg slecht weg. Hogere TTK is wel ok voor 6v6 en maakt het minder campy dan de vorige twee MW games. Maar EOMM, dus het wordt sowieso geen kopen voor mij.
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB
Anoniem: 338166
Domination... we staan 160 - 110 voor.
"Piep... piep... piep"
Nuke tegen en game verloren.
Ik meen me te herinneren dat dit heel anders was in de originele MW3.
M.O.A.B, iedereen van de tegenpartij dood en dubbele score voor jou en je team voor de rest van de match.
Nu word ik dus gestraft als persoon die voor de objectives gaat maar deze persoon lekker ergens ligt te schuilen met zijn sniper.
Kudo's dat je een nuke haalt in de beta, echt waar.
En prima als het de wedstrijd zou eindigen, maar doe dat dan met de huidige eindstand.
Straf de team niet die het spel speelt zoals het gespeeld zou moeten worden en voor de objectives gaat.
Nee, het begon te kriebelen om weer een C.O.D te spelen na al die jaren.
Maar na 2 avonden ben ik er weer achter waarom ik al die jaren geleden ben gestopt.
War... war never changes.
En C.O.D is het voorbeeld daarvan.
Melding "Error code: DIVER 68906652498012554911697315828762 "
Kan ik precies niks mee. Activision laat niks zien. we gaan maar ff googlen..
Temperaturen blijven goed. GPU blijft rond de 53 graden op 1440p op lucht. CPU rond de 56.
Eerst geprobeerd met controller maar met een normale xbox controller is het toch een stuk lastiger dan met een elite die ik paar jaar terug had dus maar weer naar keyboard en muis gegaan.
Meer 40plussers die het spelen en kanonnenvoer zijn ? Ik houd het echt niet meer bij 😂
Ik ben ook 40 plusser. En ja af en toe gewoon ingemaakt. Maar zolang we plezier hebben is alles goed. Ben nu bezig met een marksman rifle. Schiet aardig. Wel nog niemand tegen gekomen die marksman gebruikt...mike30 schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 04:13:
Nou ik heb het een uurtje of 2 gespeeld. Vooral Mosh pit. Valt me op dat High rise exact hetzelfde is als MW2 maar Favela lijkt wel een stuk groter te zijn dan ik me kan herinneren ? Weinig problemen bij de beta. Loopt soepel. Alleen de allereerste keer toen een potje voorbij was bleef hij heel even hangen in het menu. Maar dat was eenmalig. Lijkt ook wel redelijk geoptimaliseerd.
Temperaturen blijven goed. GPU blijft rond de 53 graden op 1440p op lucht. CPU rond de 56.
Eerst geprobeerd met controller maar met een normale xbox controller is het toch een stuk lastiger dan met een elite die ik paar jaar terug had dus maar weer naar keyboard en muis gegaan.
Meer 40plussers die het spelen en kanonnenvoer zijn ? Ik houd het echt niet meer bij 😂
Zowel de Xbox series X als de PC versie ( Zowel muis + KB als controller,13700K + 4070) even geprobeerd op dezelfde 1440P monitor.Alexknl schreef op zaterdag 14 oktober 2023 @ 21:16:
Even op pc geprobeerd. Hij draait erg lekker, snipen op pc blijft top. Maar ga hem toch ook dit jaar weer op console halen. Wat een chaos vergeleken met vorige week.. Vind tot nu toe eigenlijk alle cod’s wel meer relaxed spelen op console met crossplay uit. Met name voor de 6v6 MP. Af en toe wel Warzone op pc.
PC versie draaide ook op zo'n 120 FPS en was zeker scherper. Toch voelde hij minder vloeiend aan. Er zit voor mijn gevoel altijd iets in de PC versie waardoor het het toch niet niet helemaal is.
Als ik hem koop wordt het ook de consoleversie. Deze game is sowieso geen grafische hoogvlieger dus dan kan ik die minder graphics van de console wel hebben als me dat een zorgeloze ervaring zou opleveren.
PC versie van MW2 had ik ook weer het gezeur dat het na een paar potjes minder vloeiend begon te lopen alsof het geheugen vol liep.
Over de game zelf. Ik vind de langere TTK een verademing. Meer schoten moeten raken betekent beter moeten aimen en ook minder campen. Rushen loont ook weer omdat je tenminste nu niet meteen dood bent als je een open ruimte doorsteekt.
Het is een leuke controller, maar m.i. niet meer dan een gimmick. De back paddles, aanpasbare thumbsticks en triggersticks zijn handig, maar wegen mijn inziens niet op tegen het hoge prijskaartje, het gewicht van de controller en de dramatische batterijduur.Wolverine9000 schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 08:02:
Voor de playstation 5 gebruikers. Heeft er iemand ervaring met de edge controller. Ben van plan om deze eventueel te kopen. Wat zijn jullie ervaringen hiermee?
PSN: xMaurice93
Ik ben nog geen nuke tegengekomen in bèta, juist minder killstreaks tot 8 (juggernaut). Wat stuk rustiger lijkt te spelen dan met harriers en choppers.Anoniem: 338166 schreef op zaterdag 14 oktober 2023 @ 21:15:
Dus, open beta...
Domination... we staan 160 - 110 voor.
"Piep... piep... piep"
Nuke tegen en game verloren.
...
Die komen wel in de full game. Gewoon als team uit de lucht schieten die handel. Mijn hoogste kill streak is voorlopig 16 in de beta....lalilaloe schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 10:49:
[...]
Ik ben nog geen nuke tegengekomen in bèta, juist minder killstreaks tot 8 (juggernaut). Wat stuk rustiger lijkt te spelen dan met harriers en choppers.
[ Voor 23% gewijzigd door hotymoty op 15-10-2023 11:17 ]
Ik ben ook alweer het antwoord op allesWolverine9000 schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 06:34:
[...]
Ik ben ook 40 plusser. En ja af en toe gewoon ingemaakt. Maar zolang we plezier hebben is alles goed. Ben nu bezig met een marksman rifle. Schiet aardig. Wel nog niemand tegen gekomen die marksman gebruikt...
Marksman vind ik wel fijn spelen (dat geluid!) maar denk wel dat die beter is in hardcore.
Heb alle wapens geprobeerd. Zelfs lmg. Hardcore speel ik zelden...Vrijdag schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 12:05:
[...]
Ik ben ook alweer het antwoord op allesmaar ik kan eigenlijk nog prima meekomen. Laat ik het maar op ervaring gooien, aangezien ik CoD al speel sinds het eerste deel op de pc uitkwam. Enige die ik ooit heb overgeslagen was Vanguard.
Marksman vind ik wel fijn spelen (dat geluid!) maar denk wel dat die beter is in hardcore.
Vermaak mij prima. Alleen jammer als je niet in een party zit dat je in een game komt die al bezig is....
Voor cod multiplayer zijn de back paddles wel handig natuurlijk. En batterij duur maakt mij niet zo veel uit. Aangezien mijn oplader meestal inzit. Vraag mij gewoon af door middel van de backpaddles of je reactie tijd veel sneller is....Maurice079 schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 10:04:
[...]
Het is een leuke controller, maar m.i. niet meer dan een gimmick. De back paddles, aanpasbare thumbsticks en triggersticks zijn handig, maar wegen mijn inziens niet op tegen het hoge prijskaartje, het gewicht van de controller en de dramatische batterijduur.
Ik heb de scuff gekocht voor de Edge uitkwam en is echt een fantastisch ding. Die backpaddles zitten perfect. Daarvoor heb ik een aimcontroller getest maar die paddels lagen niet goed.Wolverine9000 schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 08:02:
Voor de playstation 5 gebruikers. Heeft er iemand ervaring met de edge controller. Ben van plan om deze eventueel te kopen. Wat zijn jullie ervaringen hiermee?
Paddles is nu een must geworden bij cod voor mij.
Heb nog nooit met paddles gespeeld op cod´ enkel l1 en l2 wisselen met r1 en r2. Die edge ziet er niet slecht uiteraardChelseamarre123 schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 13:39:
[...]
Ik heb de scuff gekocht voor de Edge uitkwam en is echt een fantastisch ding. Die backpaddles zitten perfect. Daarvoor heb ik een aimcontroller getest maar die paddels lagen niet goed.
Paddles is nu een must geworden bij cod voor mij.
Ik vind het effect niet heel merkbaar.Wolverine9000 schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 13:20:
[...]
Voor cod multiplayer zijn de back paddles wel handig natuurlijk. En batterij duur maakt mij niet zo veel uit. Aangezien mijn oplader meestal inzit. Vraag mij gewoon af door middel van de backpaddles of je reactie tijd veel sneller is....
Ik speel regelmatig Apex Legends (ipv CoD) op een redelijk niveau (Diamond tot Masters) en moet eerlijk zeggen dat het effect van de Edge controller niet bijzonder noemenswaardig is. Het is een leuk ding, maar ernstig veel geld voor de meerwaarde die hij biedt.
PSN: xMaurice93
Mocht je zelf willen modden. Je zou kunnen kijken naar de backpaddles van extremerate. Scheelt aardig in de kosten.Wolverine9000 schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 13:45:
[...]
Heb nog nooit met paddles gespeeld op cod´ enkel l1 en l2 wisselen met r1 en r2. Die edge ziet er niet slecht uiteraard
Het is even wennen die backpaddles maar eenmaal gewend wil je niet anders meer.
Op welk vlak is het wennen. De ene zegt geen verschil. De andere kan niet meer zonder 😁😁Devo88 schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 14:07:
[...]
Mocht je zelf willen modden. Je zou kunnen kijken naar de backpaddles van extremerate. Scheelt aardig in de kosten.
Het is even wennen die backpaddles maar eenmaal gewend wil je niet anders meer.
Voor mij voelde het alsof ik weer voor het eerst een controller in mn handen hadWolverine9000 schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 14:15:
[...]
Op welk vlak is het wennen. De ene zegt geen verschil. De andere kan niet meer zonder 😁😁

De drone killstreak is weer eens wat anders, net als die drone ipv een granaat. Daarmee is het ook makkelijker om een kill te krijgen dan met een granaat. Ik hoop dat de stabiliteit nog wel verbetert want ik heb meerdere vastlopers per dag.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Op pc. Ik op ps5 nog geen vast lopers en geen crashesLekker Ventje schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 14:52:
Speelt lekker weg. Heb ook nog MW2 gespeeld maar ben wel weer aan wat anders toe. Vooral de Pulemyot en Interceptor bevallen mij goed.
De drone killstreak is weer eens wat anders, net als die drone ipv een granaat. Daarmee is het ook makkelijker om een kill te krijgen dan met een granaat. Ik hoop dat de stabiliteit nog wel verbetert want ik heb meerdere vastlopers per dag.
Game is ook niet zwaar qua resources gebruiken.
High settings
125FPS
1440p
GPU max 50gr
Vind je het gek met die oude engine.Unknown Alien schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 14:59:
Vind de game wel lekker wegspelen. Smooth en reageert snel.
High settings
125FPS
1440p
GPU max 50gr
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Let ik niet op. Heb net een neiuwe PC gebouwd, dus ben benieuwd naar de performance met nieuwe games.
Probeer Warzone als je uitdaging wil van je hardware. Met een 4090 haal ik overigens rond de 220fps gemiddeld met alles op max 1440p.Unknown Alien schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 14:59:
High settings
125FPS
1440p
GPU max 50gr
Gebeurt me eigenlijk niet zo heel vaak. Maar dan is het vaak toch alleen maar de laatste minuut ofzo, vind ik niet erg.Wolverine9000 schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 12:20:
[...]
Heb alle wapens geprobeerd. Zelfs lmg. Hardcore speel ik zelden...
Vermaak mij prima. Alleen jammer als je niet in een party zit dat je in een game komt die al bezig is....
Ik gebruik trouwens de Strikepack voor de paddles. Heb daar wapenwissel en melee aan gekoppeld. Verder natuurlijk tactical bumper jumper.
Paddles moet je echt aan wennen maar het speelt zoveel fijner. Ook bij andere spellen zijn ze vaak best praktisch.
Ik cap de games op 125FPS, want meer dan dat registeren mijn hersens toch nietCobiwan schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 15:49:
[...]
Probeer Warzone als je uitdaging wil van je hardware. Met een 4090 haal ik overigens rond de 220fps gemiddeld met alles op max 1440p.
Snap soms nog steeds niet...schiet een halve magazijn in iemand ze rug, hij draait op en prrt en ik ben dood...
Nu 2 dgn gespeelt en vind de game zeker wel leuk, maar 70e vind ik ook best veel voor deze mappen. Op de xdoos 360 flinks al gespeelt.
Springen, herladen, switch en slaan.Wolverine9000 schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 15:39:
Mensen met scuff en edge op ps5 . Waarvoor gebruiken de meeste de back paddles. Veronderstel aim en shooting
Nope, XSX.Wolverine9000 schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 14:54:
[...]
Op pc. Ik op ps5 nog geen vast lopers en geen crashes
Raar nog nergens last van gehad op de twee weekenden beta.

Stay hungry, stay foolish!
Voelt op de PS5 hetzelfde aan als MW2. alleen andere nieuwe oude maps en wapens voor dat geld, nah.
Hoe ervaren jullie die Xplay. ik heb het gevoel dat ik het enorm afleg tegen pc gebruikers en zet deze ook altijd uit, maar misschien ben ik ook gewoon slecht geworden. Ben nooit een topper geweest, beetje middenmoot maar merk nu wel dat ik toch wel vaak de minste kils maakt in deze game, is niet erg maar frustreert wel, en wat ik dan niet begrijp dat er potjes zijn waar ik dan weer 1e staat, geen pijl op te trekken.
Heb wel een paar keer gehad dat ik 1e of 2e van m'n team werd maar denk dat dat meer over m'n team zegt dan over mij 😂 Laatste COD die ik actief gespeeld heb was WW2 op de Xbox one. Ik ben echt meer van de SMG's. Ik sprint ook door het level alleen ben nu veel trager met reageren merk ik. Misschien idd maar eens een ander wapen en andere speelstijl maken. Denk wel dat ik hem ga halen. Voelt wel goed kwa spelen.Wolverine9000 schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 06:34:
[...]
Ik ben ook 40 plusser. En ja af en toe gewoon ingemaakt. Maar zolang we plezier hebben is alles goed. Ben nu bezig met een marksman rifle. Schiet aardig. Wel nog niemand tegen gekomen die marksman gebruikt...
Hier ook.. Kan soms wel een heel magazijn op iemand leegschieten en diegene heeft maar 4-6 hits nodig op mijUnknown Alien schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 16:26:
[...]
Snap soms nog steeds niet...schiet een halve magazijn in iemand ze rug, hij draait op en prrt en ik ben dood...

Maar mijn reactie vermogen is wel aan het verminderen de afgelopen jaren, ik ben bijna 29 jaar, mijn hersenen reageren alsof ik 60 jaar ben
Op eerste gezicht leek het niet zo maar misschien heb jij het al getest?
Voor het eerst geen pre-order, tenzij er info komt waar ik enthousiaster van wordt. Uiteindelijk zal de game er wel komen denk ik.
Hier 35, maar geen last van hoor ;-)BlazeMuis schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 00:10:
[...]
Hier ook.. Kan soms wel een heel magazijn op iemand leegschieten en diegene heeft maar 4-6 hits nodig op mij![]()
Maar mijn reactie vermogen is wel aan het verminderen de afgelopen jaren, ik ben bijna 29 jaar, mijn hersenen reageren alsof ik 60 jaar ben
[ Voor 31% gewijzigd door crimby op 16-10-2023 08:22 ]
Uh nee. Dit is 10x beter
“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda
Splitscreen zit in de volledige gameG_Dragon schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 08:15:
@polopolo150 In de beta niet, maar in het spel zelf waarschijnlijk wel.
Dan ben ik toch benieuwd welke GPU je hebt. Hier een 1080 (inderdaad al wat jaartjes jong) die draait met moeite 40fps. MW2 haal ik nog 70/80 fps, 1440pUnknown Alien schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 14:59:
High settings
125FPS
1440p
GPU max 50gr
Hier kan je alles vinden wat meegaat van MW2 naar MW3. Maar iedereen begint weer bij lvl 1. Zou wel wat zijn, ik ben in MW2 inmiddels iets van lvl 1023 (ofzo). Dan zou ik in MW3 vrijwel alles meteen beschikbaar hebben. Gezien het eigenlijk DLC zou worden is dat wel gek, maar wel begrijpelijk.
Ik ben er zelf wel over uit dat ik dit duidelijk fijner vind voelen dan MW2, vooral SnD is echt heerlijk.Ricmaniac schreef op zaterdag 14 oktober 2023 @ 21:02:
2 SMG's max level. Account level 30. het speelt allemaal lekker weg. Maar op 1 of andere manier blijft het vies voelen dat ze hier weer 70 euro voor vragen... ik kom er ook niet helemaal uit of ik het nou fijner vind dan MW2 of niet.
Alleen voel ik me ook een beetje bekocht, moet ik dan 2x70 euro betalen om uiteindelijk de game te krijgen waar ik vorig jaar op had gehoopt?
Je begint de 10e gewoon weer op level 1Wolverine9000 schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 10:15:
Weet er iemand of je de stats mee neemt naar mw3 van mw2. Veronderstel dat deze terug vanaf nul begint. Lijkt mij het meest logische. De wapens van mw2 neem je ook mee. Maar deze ga ik niet gebruiken hoor.
Dat gevoel heb ik sinds Black Ops 1.SD5k schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 10:57:
[...]
Ik ben er zelf wel over uit dat ik dit duidelijk fijner vind voelen dan MW2, vooral SnD is echt heerlijk.![]()
Alleen voel ik me ook een beetje bekocht, moet ik dan 2x70 euro betalen om uiteindelijk de game te krijgen waar ik vorig jaar op had gehoopt?
Da weet ik. De stats ook eAlwaysNick schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 11:02:
[...]
Je begint de 10e gewoon weer op level 1
Alleen je WZ stats worden meegenomen omdat dat een aparte game is. Maar je MP stats zijn straks gewoon weer 0
Haha damn, dan zou ik niet eens gaan uitrekenen wat je in al die jaren hebt uitgegeven, zeker als geen enkele CoD sindsdien je echt heeft bevallen.
MW2 2022 was mijn eerste CoD sinds de originele MW2, is er door Warzone weer terug in geslopen. Dus bij mij valt het nog wel mee.
Ik zal bij release de campain zeker weer gaan uitspelen en daarna de focus op split-screen multiplayer gaan liggen, want ik speel de multiplayer naast de beta's nooit meer solo. Het is echt een spel geworden die mijn vriendin en ik gezellig samen spelen en verder niet..
Ik ben wederom tevreden over controls, gameplay en looks van wat ik heb gespeeld, zoals ik al eerder had benoemd halen de groene letters in beeld bij een kill of assist echt het nostalgie gevoel bij mij naar boven!
Ik heb er meer overgeslagen dan gespeeld dus geen zorgen.SD5k schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 11:09:
[...]
Haha damn, dan zou ik niet eens gaan uitrekenen wat je in al die jaren hebt uitgegeven, zeker als geen enkele CoD sindsdien je echt heeft bevallen.
MW2 2022 was mijn eerste CoD sinds de originele MW2, is er door Warzone weer terug in geslopen. Dus bij mij valt het nog wel mee.
Bij MW2 was dat echt drama... hoop dat dat nu beter is en ook meer gamemodes dan alleen regulier MP of zelfs TDM. Dan zou het nog best een optie kunnen worden.G_Dragon schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 11:13:
Ik zal bij release de campain zeker weer gaan uitspelen en daarna de focus op split-screen multiplayer gaan liggen, want ik speel de multiplayer naast de beta's nooit meer solo. Het is echt een spel geworden die mijn vriendin en ik gezellig samen spelen en verder niet..
Eventuele tip:Wolverine9000 schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 10:15:
Voor mij zit de beta erop. Heb mij aardig vermaakt. Hier en daar wel nog paar punten qua spawns. De ttk is beter met 150 health. Als je geen headshot tegen krijgt kan je nog weg komen. Wat de maps betreft deze zijn allemaal nieuw voor mij aangezien ik nooit mw2 heb gespeeld. Behalve rust dan. Deze map sla ik toch meestal over. Van de andere maps vind ik skidrow, highrise en Favela het leukst. Op estate de grotere map gebruik ik snipers of de lmg. Nu nog een edge controller aanschaffen en gewoon worden qua gebruik. Weet er iemand of je de stats mee neemt naar mw3 van mw2. Veronderstel dat deze terug vanaf nul begint. Lijkt mij het meest logische. De wapens van mw2 neem je ook mee. Maar deze ga ik niet gebruiken hoor. Voor mij enkel de wapens van mw3. Nog nog twee weken en een half voor de campaign. Week erna release. Voor sommige is deze game niet zijn ding. Maar dat is ieder zijn mening zoals bij zo vele games....
V.w.b. de edge controller, er is ook een extremerate alternatief via amazon.
40-45 euro, even pielen (maarja, hè tweakers) en je hebt 2 tot 4 backpaddles 👍
Ik heb een 7800x3d en een gpu 4080 suprime xSkinnyice schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 10:23:
[...]
Dan ben ik toch benieuwd welke GPU je hebt. Hier een 1080 (inderdaad al wat jaartjes jong) die draait met moeite 40fps. MW2 haal ik nog 70/80 fps, 1440p
Als ik de fps unlimited zet dan ingame 200fps, maar goed heb ik niks aan. Monitor gaat tot 165 hz. 125 fps is meer dan prima op Max settings. En zo blijft de gpu en cpu lekker kaag qua Temps
[ Voor 23% gewijzigd door Unknown Alien op 16-10-2023 18:37 ]
Viel mij op dat in ground war de performance een stuk slechter is. Was volgens mij eerder ook zo hij mw1 en 2, maar moeten ze wel adresseren, want nu draaide groundwar bij hij slechter dan Warzone 2...Skinnyice schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 10:23:
[...]
Dan ben ik toch benieuwd welke GPU je hebt. Hier een 1080 (inderdaad al wat jaartjes jong) die draait met moeite 40fps. MW2 haal ik nog 70/80 fps, 1440p