Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chelseamarre123 schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 19:30:
Map voting heerlijk, hoe lang is dat al geleden.

Skidrow maar 1x gehad hierdoor _/-\o_
Vind skidrow nog een leuke map hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wolverine9000 schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 19:32:
[...]

Vind skidrow nog een leuke map hoor
Ow typo, bedoelde Estate met dat huisje.
Vond het al zo'n opmerkelijke keuze om die in de beta te steken, was 10j terug al een vaak geskipte map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chelseamarre123 schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 19:45:
[...]

Ow typo, bedoelde Estate met dat huisje.
Vond het al zo'n opmerkelijke keuze om die in de beta te steken, was 10j terug al een vaak geskipte map.
Heb ze af en toe geprobeerd omdat ik eens wou snipen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 23-06 07:54
AlwaysNick schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 15:32:
[...]

Ben altijd wel in om met wat Nederlanders (of Nederlands sprekende Belgen te praten) te knallen. Mijn PSN is: AlwaysNick
Schuimpje schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 15:19:
Zijn er toevallig mensen hier die het gezellig lijkt een groepje te starten op PSN en samen te knallen?

Kunt mij in ieder geval toevoegen, PSN: Drukfout
Ik zal jullie eens toevoegen op PSN. Ik ben nog op zoek naar vrienden :+

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:59

SD5k

>4&X

Nou, net ook even anderhalf uur de beta gespeeld.

Pro: Het voelt als een ouderwetse CoD

Con: Het voelt écht als een ouderwetse CoD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlwaysNick
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 07-05 14:13
SD5k schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 21:30:

Mis nog wel de dangerclose one man army 😂

“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlwaysNick
Buizerd__NL schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 21:16:
[...]

[...]

Ik zal jullie eens toevoegen op PSN. Ik ben nog op zoek naar vrienden :+
Zie hem vanzelf voorbij komen :)

“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzlewaxx
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-02 11:31
Jullie mogen mij ook toevoegen op psn: wizzlewaxx is de username.

Vanavond weer 2 uurtjes gespeeld. Vind het soms erg lastig. De ene keer spawn je continu voor de tegenpartij en de andere keer gaat het wel goed.

En Domination op Rust is wel erg chaotisch, doet de naam (Rust) geen eer aan 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 338166

SD5k schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 21:30:

Als je het vergelijkt met de orginele MW3.
Hoe erg lijkt de MP/gameplay daarop?

Want ik heb deze echt duizenden uren gespeeld omdat de gameplay mij perfect lag.
Maar daarna geen C.O.D meer langer dan 5 uur gespeeld omdat het te snel voor mij ging.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Blij dat ik niet de enige ben met die zichtbaarheid issues. Hopelijk fixen ze dit nog voor launch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlwaysNick
Anoniem: 338166 schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 22:24:
[...]

Als je het vergelijkt met de orginele MW3.
Hoe erg lijkt de MP/gameplay daarop?

Want ik heb deze echt duizenden uren gespeeld omdat de gameplay mij perfect lag.
Maar daarna geen C.O.D meer langer dan 5 uur gespeeld omdat het te snel voor mij ging.
Verwacht niet dat je een MW3 remake krijgt. Het is wel een feel van de nieuwere CoD. Maar loopt wel smooth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlwaysNick
Chelseamarre123 schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 23:47:
Blij dat ik niet de enige ben met die zichtbaarheid issues. Hopelijk fixen ze dit nog voor launch

[YouTube: Target Identification in Modern Warfare III Needs Work! (Beta Feedback)]
Iedereen klaagt erover. Maar als het goed is is dit door de skins die je uit MW2 mee mag nemen dit probleem verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlwaysNick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starscreamer
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 26-02 16:39
Ik heb de Vault editie gekocht.
Nu had ik al Season 6 pas maar krijg ik de mogelijkheid om "gratis" te upgraden naar Blackcell.
Kan ik deze upgrade bewaren voor het 1e seizoen in MW3?
Zou jammer vinden om nu te upgraden maar zonde als het niet meer kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-05 20:07
Waar kan ik aankomend weekend de open beta eens proberen? Cod zit tegenwoordig bij Battle.net zie ik? Kan alleen de beta nog nergens downloaden voor PC. Of komt die van de week online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vrankerik
  • Laatst online: 13-01 13:15

vrankerik

't Leven is van de simpele.

Starscreamer schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 09:42:
Ik heb de Vault editie gekocht.
Nu had ik al Season 6 pas maar krijg ik de mogelijkheid om "gratis" te upgraden naar Blackcell.
Kan ik deze upgrade bewaren voor het 1e seizoen in MW3?
Zou jammer vinden om nu te upgraden maar zonde als het niet meer kan gebruiken.
wij gaan ervan uit dat alles wat je bezit meereist naar mw3.
waar we niet meer voor betalen daar dmz (enkel wat we spelen) volledig gratis is.

'n zekere verzadiging treed op daar we mikken op diepte. teveel enthousiastelingen ook.

[ Voor 36% gewijzigd door vrankerik op 10-10-2023 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlwaysNick
mike30 schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 12:02:
Waar kan ik aankomend weekend de open beta eens proberen? Cod zit tegenwoordig bij Battle.net zie ik? Kan alleen de beta nog nergens downloaden voor PC. Of komt die van de week online?
Deze komt voor Pre orders donderdag en voor niet pre orders de 14e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
AlwaysNick schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 13:26:
[...]

Deze komt voor Pre orders donderdag en voor niet pre orders de 14e
En dan gewoon bij battle.net neem ik aan ? Heb sinds mw2 alleen maar bij Steam COD gespeeld.

Ben benieuwd dit weekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:54
Stel ik koop straks MW3 op Steam.. lijkt mij dat je dan jezelfde activision account alsnog koppelt om je MW2 skins naar MW3 te krijgen toch ?

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan0s
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 21:59
Ironisch, ik vind de arcade gameplay veel minder leuk van MW3 dan het langzamere van vorige games maar ben er wel veel beter in haha.

Heb echt veel hogere en betere scores dan MW1 en 2 :p en dat is dan wel weer leuker.

Vote systeem is leuk, alleen gisteravond werd er constant op Rust gestemd. Bij elke game. Dat was wel irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GT-R
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 20:51
Daan0s schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 14:02:
Ironisch, ik vind de arcade gameplay veel minder leuk van MW3 dan het langzamere van vorige games maar ben er wel veel beter in haha.

Heb echt veel hogere en betere scores dan MW1 en 2 :p en dat is dan wel weer leuker.

Vote systeem is leuk, alleen gisteravond werd er constant op Rust gestemd. Bij elke game. Dat was wel irritant.
Langzamer dan de vorige games? Ik vond MW2 juist enorm snel, is de gameplay van MW3 dan nog weer veel sneller?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
Daan0s schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 14:02:

Ik heb dit altijd met CoD's gewoon. in het begin ben ik echt fucking goed en daarna gewoon above average goed :P

Denk MMR wat nog moet uitbalanceren of map awareness wat beter ontwikkeld bij andere spelers dan ik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan0s
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 21:59
GT-R schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 14:18:
[...]

Langzamer dan de vorige games? Ik vond MW2 juist enorm snel, is de gameplay van MW3 dan nog weer veel sneller?
Jep het is sneller, spelers rennen aanzienlijk meer door de map heen dan hiervoor. Deels denk ik ook doordat iedereen nu 150hp heeft ipv 100, en het slide cancellen erbij. Wapens hebben ook weinig tot geen recoil dus ook makkelijker om te schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m00n
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21-06 19:43
Weet iemand dat van jullie, als je de MW3 beta op PS5 tot level 30 rankt en de skin unlocked, is deze dan ook te gebruiken op de Xbox? Of staan deze los van elkaar?

SteamID: m00n22NL | GT: m00n22 | My Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is er trouwens ergens een app of site waar je de beste loadouts voor elk wapen kan terug vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07-06 19:30
m00n schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 14:58:
Weet iemand dat van jullie, als je de MW3 beta op PS5 tot level 30 rankt en de skin unlocked, is deze dan ook te gebruiken op de Xbox? Of staan deze los van elkaar?
Alle recente CoD's sinds Modern Warfare 2019 kunnen gekoppeld worden aan je Activision account. Als je al je consoles en PC (Steam of Battle.net) koppelt aan dat account gaat alles mee van de ene naar de andere platform en andersom. Ook skins en dergelijke.

Lijkt mij dat het voor de bèta ook zo is. Ik speel met mijn Battle.net account nu op mijn Xbox bijvoorbeeld. (Niet MW III ofc)

Maar ik denk niet dat je level 30 blijft met het volgende weekend. Denk dat er een reset komt. Maar je kan wel van de ene naar de andere platform als ik het met resetten mis heb.

Het is alleen niet zo dat je het spel ook op alle platformen kunt spelen. Die moet je per platform aanschaffen. Dus mocht je geen Xbox pre-order hebben moet je de eerste dagen op PlayStation spelen en de dagen erna op Xbox bijvoorbeeld. (Want dan gaat het pas voor iedereen open)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GT-R
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 20:51
Daan0s schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 14:53:
[...]

Jep het is sneller, spelers rennen aanzienlijk meer door de map heen dan hiervoor. Deels denk ik ook doordat iedereen nu 150hp heeft ipv 100, en het slide cancellen erbij. Wapens hebben ook weinig tot geen recoil dus ook makkelijker om te schieten.
Jeetje nog sneller, MW2 vond ik al een en al chaos. Cold War ging me nog redelijk af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

AlwaysNick schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 07:22:
[...]

Verwacht niet dat je een MW3 remake krijgt. Het is wel een feel van de nieuwere CoD. Maar loopt wel smooth.
Mijn vraag is meer of de gameplay een beetje lijkt op die van de originele MW3.

De originele MW2 en MW3 heb ik echt helemaal grijs gespeeld en bij MW3 kan ik mij nog herinneren dat ik 4 keer naar Prestige 25 ben gegaan. :+

Maar daarna ben ik er helemaal mee gestopt.
Gameplay werd steeds sneller en sneller en je moest continue op 110% focus zitten om het een beetje goed te kunnen doen.

Is dit meer in de richting van Black Ops 3, Advanced Warfare?
Of is dit meer de richting van de langzamere gameplay?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:59

SD5k

>4&X

Anoniem: 338166 schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 16:21:
[...]

De originele MW2 en MW3 heb ik echt helemaal grijs gespeeld en bij MW3 kan ik mij nog herinneren dat ik 4 keer naar Prestige 25 ben gegaan. :+

Gameplay werd steeds sneller en sneller en je moest continue op 110% focus zitten om het een beetje goed te kunnen doen.

Vind ik een lastige vergelijking, de oude MW3 heb ik sinds 2011 niet meer aangeraakt.

De nieuwe MW3 ligt redelijk in lijn met de MW2 van vorig jaar, maar voelt iets sneller/vloeiender doordat de movement iets is aangepast. Je kan bv weer slide-cancellen en ADS tijdens sliden, dat soort zaken.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
En de TTK is een pak trager, vergelijkbaar met cold war.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dacht dat het vrijdag terug beta was met de pc en xbox erbij. Maar is nu donderdag al....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 25-06 07:03
m00n schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 14:58:
Op de PS5 zag ik mijn MW2 level van de XBox dus ik ga er vanuit dat alles doorgezet wordt. Ik ga donderdag op mijn XSX verder en verwacht dan als lvl 17 verder te gaan. Vorig jaar werkte dat ook.

Donderdag komt waarschijnlijk nog een patch met updates naar aanleiding van afgelopen weekend zoals zichtbaarheid van spelers.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuimpje
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18-06 11:40

Schuimpje

Couch Warrior

Even een andere vraag, de twitch rewards voor de afgelopen CodNEXT stream en de beta streams bekijken.
Deze allemaal voltooid en geclaimd maar nog geen reward te bekenen in mijn COD inventory?

Iemand hier ook problemen mee of komen deze rewards pas beschikbaar in MW3 (November)?

Sony PS5 | Sony XR55A84J | Steelseries Arctis 7P+ | PSN: Drukfout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Is het nu zo dat de beta voor komend weekend ook is voor mensen zonder pre-order? Of moet je hem toch echt eerst pre-orderen? Op de site van CoD staat het genoemd als "Open Beta" dus ik ben een beetje in de war

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
Open beta is voor iedereen. Dus zal wel druk worden

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vanaf morgen is Xbox aan de beurt woehoee zin in ! :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 08:47:
Vanaf morgen is Xbox aan de beurt woehoee zin in ! :)
Veel plezier zou ik zeggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dank je wel, wel heel veel zin in!

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m00n
Lekker Ventje schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 20:42:
[...]

Op de PS5 zag ik mijn MW2 level van de XBox dus ik ga er vanuit dat alles doorgezet wordt. Ik ga donderdag op mijn XSX verder en verwacht dan als lvl 17 verder te gaan. Vorig jaar werkte dat ook.

Donderdag komt waarschijnlijk nog een patch met updates naar aanleiding van afgelopen weekend zoals zichtbaarheid van spelers.
Dit zou mooi zijn, dan zou ik morgen dus op de XBox verder kunnen gaan als level 20.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:10
Iemand de beta key al ontvangen vanuit Bol.com voor Xbox?

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubbels
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 24-06 16:21
Afgelopen zondag- en maandagavond even geprobeerd op ps5. Valt me niks tegen.

Sinds MW2019 uit de buurt van CoD gebleven omdat die tragere gameplay echt niks voor mij was. Door de maps in deze begon mijn nostalgie te tintelen, dus toch maar even zien hoe het voelt.

Grootste nadeel is dat m'n prestaties achterblijven. Geen idee of het de game is of het feit dat ik niet meer zo jong ben als toen ik nog CoD speelde :'(

Komend weekend (ik neem aan weer vanaf zondag 19.00 uur) ook nog even proberen op pc, misschien bevalt dat beter. Iemand die weet of de open beta gewoon via Steam te downloaden is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 338166 schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 16:21:
[...]

Afgaande op de demo speelt het wel snel. Ergens tussen CW en MW2 in heb ik het idee. Maar of het te snel voor iemand zou zijn, ik heb geen idee. Als je al lang shooters speelt valt het denk ik wel mee.

Ik speel op de PS4 (originele) en ik kan nog steeds prima meekomen. Net als met andere shooters is het ook wel belangrijk hoe je de input hebt ingesteld. De standaard input vind ik maar niks.
Dus ja, het is snel, maar ik vind het geenszins té snel. Nu speel ik vrijwel uitsluitend HC, en dan is het niet nodig om hele magazijnen leeg te schieten. Daarom ben ik er al wel aan gewend.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Vrijdag schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 14:00:
[...]

Afgaande op de demo speelt het wel snel. Ergens tussen CW en MW2 in heb ik het idee. Maar of het te snel voor iemand zou zijn, ik heb geen idee. Als je al lang shooters speelt valt het denk ik wel mee.

Ik speel op de PS4 (originele) en ik kan nog steeds prima meekomen. Net als met andere shooters is het ook wel belangrijk hoe je de input hebt ingesteld. De standaard input vind ik maar niks.
Dus ja, het is snel, maar ik vind het geenszins té snel. Nu speel ik vrijwel uitsluitend HC, en dan is het niet nodig om hele magazijnen leeg te schieten. Daarom ben ik er al wel aan gewend.
Wat ik voornamelijk bedoel met "Te snel"
Is niet zo zeer "Time to kill"
Als je iemand goed raakt van achteren, of je bent eerst met schieten dan ben je gewoon de winnaar, punt.

Gaat mij meer om de beweging snelheid over de map.
Ik hou links/rechts in de gaten, de ramen en de mini-map.
Maar het moment dat ik ook de lucht, muren, water in de gaten moet houden doordat je ongeveer alles kan doen. (jetpacks, wallrunning, zwemmen).

Toen werd het voor mij een beetje veel.

In MW3 was het gewoon redelijk simpel.
3 routes naar objectives en deze routes hadden ook weer shortcuts naar elkaar toe.
Je hoefde alleen maar de voor en achter je in de gaten te houden en de mini-map vertelde je waar je naar toe moest.
En niet opeens iemand die langs een muur rent of een jetpack gebruikt en achter je terecht komt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Juist 1 gb update gehad. En het zegt installeerbaar om 18.00 uur deze avond. Zou het kunnen dat de beta een dagje vroeger start 😄ale hoop ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Xbox Beta nog steeds niet te pre-loaden?

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m00n
Nog geen code gehad vanuit Activision voor de Xbox. Wel code geredeemed en Xbox uitgekozen.

Zelfde gedaan voor de PS5, daarbij kwam een dag van te voren ook de code voor het download te voorschijn, maar voor de Xbox dus nog niet.

You have already redeemed a code for PlayStation.
Your PlayStation code: ......

You have already redeemed a code for Xbox.

[ Voor 21% gewijzigd door m00n op 11-10-2023 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pre load voor pc en xbox is live. Weet er soms iemand een goede site of app om te zien welke attachments het beste passen bij elk wapen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snakefoodjah
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13-06 20:25
Rivanov schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 13:04:
Iemand de beta key al ontvangen vanuit Bol.com voor Xbox?
Nee.
Had gisteren ook via Bol besteld om voor men zoontje een code te krijgen maar ook nog niets ontvangen…

Niks noppes nul 👎🏻👎🏻👎🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snakefoodjah
m00n schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 17:08:
Nog geen code gehad vanuit Activision voor de Xbox. Wel code geredeemed en Xbox uitgekozen.

Zelfde gedaan voor de PS5, daarbij kwam een dag van te voren ook de code voor het download te voorschijn, maar voor de Xbox dus nog niet.

You have already redeemed a code for PlayStation.
Your PlayStation code: ......

You have already redeemed a code for Xbox.
Digitaal besteld?

Xbox players who preordered MW3 digitally and looking for Beta preload:

Go to Warzone in the Store
Click Manage
In Add-Ons, find the Multiplayer Pack that has the Call of Duty logo in the image (28GB)
Download/Install that Multiplayer pack :)

Niks noppes nul 👎🏻👎🏻👎🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morren
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15-06 02:14
Nog meer mensen last van dat de update van Call of duty (PC-versie) niet begint met starten en dat je erna een fout melding krijg?

[ Voor 4% gewijzigd door Morren op 11-10-2023 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flower Garden
  • Registratie: Oktober 2023
  • Laatst online: 12-10-2023
Snakefoodjah schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 19:23:
[...]

Nee.
Had gisteren ook via Bol besteld om voor men zoontje een code te krijgen maar ook nog niets ontvangen…
Nee, ik heb ook nog steeds geen beta code ontvangen. Via de chatbox gevraagd. Die gaan me morgen mailen met een antwoord waarom ik um nog niet heb.

Hebben jullie hem inmiddels al wel of..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wolverine9000 schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 18:31:
Pre load voor pc en xbox is live. Weet er soms iemand een goede site of app om te zien welke attachments het beste passen bij elk wapen??
https://warzoneloadout.games/mw3/

Deze is ooit gestart met warzone en verder na MW2. Weet niet hoe accuraat zijn loadouts in de beta zijn.
Is ook weinig testomgeving in de beta geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chelseamarre123 schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 21:00:
[...]

https://warzoneloadout.games/mw3/

Deze is ooit gestart met warzone en verder na MW2. Weet niet hoe accuraat zijn loadouts in de beta zijn.
Is ook weinig testomgeving in de beta geweest.
Thx, morgen eens bekijken ....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlwaysNick
Nog 11 uurtjes totdat de OPEN beta voor PS is en de ''early access'' voor XBOX en PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
AlwaysNick schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 07:59:
Nog 11 uurtjes totdat de OPEN beta voor PS is en de ''early access'' voor XBOX en PC
Is dit nou alleen voor mensen met een pre-order, of is ie echt open voor iedereen?

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlwaysNick
DennusB schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 08:28:
[...]

Is dit nou alleen voor mensen met een pre-order, of is ie echt open voor iedereen?
Zoals het er staat :) PS is open voor iedereen. Voor PC en XBOX pre-order en vanaf de 14e open voor iedereen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlwaysNick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Krijg je eigenlijk nog iets om de beta te spelen of niet? of iets bepaald te bereiken in de beta?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vorige beta's werd je vooruitgang gewoon weer teruggezet naar nul geloof ik. Deze keer is dat ook zo. Wel heb je beta rewards:
https://www.callofduty.co...aps-modes-tips-intel#Beta
Earn rewards by reaching Player Level milestones throughout the Beta that will persist through the launch of Modern Warfare III when it releases on November 10. These rewards include items that can be displayed in your Showcase for all to see. The rewards and the level you must reach to earn each one, are as follows:

Level 2: Animated Emblem
Level 7: Weapon Charm
Level 9: Animated Calling Card
Level 11: Sticker
Level 15: Vinyl
Level 20: Weapon Blueprint
Level 24: Sticker
Level 30: Operator Skin
Additionally, you can earn Battle Pass XP tokens for use in Modern Warfare II and Warzone by playing the Beta. You will receive 1-hour Battle Pass XP tokens based on the number of days you played (maximum 6 tokens per player). To earn a token, you must log-in and complete at least one Beta match that day to qualify. Once the Beta concludes, your account will be granted the tokens based on the number of days played.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fJJyHXJWyR_QvsXx2vlIts9ZDE8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/csTkj1rm8sVGXc2eJ4GaHsHr.jpg?f=fotoalbum_large

Nu was ik al level 20 tijdens het weekend vorige week. Maar ik heb geen melding gezien dat ik die beloningen heb vrijgespeeld, noch tokens gekregen. Zal wel alleen dit weekend zijn denk ik.

Dat is dus alleen dit weekend.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlwaysNick
Vrijdag schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 11:02:
Vorige beta's werd je vooruitgang gewoon weer teruggezet naar nul geloof ik. Deze keer is dat ook zo. Wel heb je beta rewards:

[...]

[...]

[Afbeelding]

Nu was ik al level 20 tijdens het weekend vorige week. Maar ik heb geen melding gezien dat ik die beloningen heb vrijgespeeld, noch tokens gekregen. Zal wel alleen dit weekend zijn denk ik.

Je zag wel bij je rank progress wat je unlocked.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlwaysNick

[...]

[...]

[Afbeelding]

De Beta Ripper is niet super ofzo. Je kunt die blueprint wel gebruiken in de BETA zelf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AlwaysNick schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 11:09:
[...]

Je zag wel bij je rank progress wat je unlocked.
Ohja dat is ook zo inderdaad, I stand corrected :) Ik ramde uit gewoonte op de O knop om het over te slaan omdat ik met gunsmith verder wilde :+

Ik vind die Dummy skin eigenlijk wel geinig. Hoewel dat rode natuurlijk wel enorm afsteekt tegen de gemiddelde grijs/groen/bruine omgeving :P Dus of het een hándige skin is...

[ Voor 21% gewijzigd door Vrijdag op 12-10-2023 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Opmerkelijk dat ik nog steeds niets van Bol.com heb ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlwaysNick
Rivanov schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 11:19:
Welk platform en wanneer besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlwaysNick
Vrijdag schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 11:11:
[...]

Ohja dat is ook zo inderdaad, I stand corrected :) Ik ramde uit gewoonte op de O knop om het over te slaan omdat ik met gunsmith verder wilde :+

Ik vind die Dummy skin eigenlijk wel geinig. Hoewel dat rode natuurlijk wel enorm afsteekt tegen de gemiddelde grijs/groen/bruine omgeving :P Dus of het een hándige skin is...
Val je wel op ja! Is nogal een dingetje in de BETA XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snakefoodjah
Rivanov schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 11:19:
Hier ook nog niets

Niks noppes nul 👎🏻👎🏻👎🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
AlwaysNick schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 11:40:
[...]

Welk platform en wanneer besteld?
Series X. Op 3 oktober besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flower Garden
Rivanov schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 11:54:
[...]

Series X. Op 3 oktober besteld.
Ik ook nog steeds niets ontvangen. 19 september voor de Xbox serie X bij bol.com besteld. Echt raar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlwaysNick
Bol klantenservice al nagevraagd? Of gekeken in de spam box?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
AlwaysNick schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 13:44:
Bol klantenservice al nagevraagd? Of gekeken in de spam box?
SPAM zit het niet in. Heb klantenservice nu op de chat en die waren verwonderd dat ik de code nog niet had. Zijn het nu aan het navragen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlwaysNick
Rivanov schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 13:54:
[...]

SPAM zit het niet in. Heb klantenservice nu op de chat en die waren verwonderd dat ik de code nog niet had. Zijn het nu aan het navragen.
Succes hoop dat jij je code nu hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopio
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Heeft er iemand nog een beta code over toevallig?
Xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bieren89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 01-06 19:03
Heb het ook na gevraagd bij de klant dienst van bol en zou hem vanavond hebben.

Zeiden ook dat ze pas op de dag van de beta zelf versturen.

Net men code gehad van bol :)

[ Voor 17% gewijzigd door Bieren89 op 12-10-2023 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Code zojuist ontvangen van Bol.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snakefoodjah
Net de bèta code ontvangen van Bol.

Niks noppes nul 👎🏻👎🏻👎🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

Vorige beta's werd je vooruitgang gewoon weer teruggezet naar nul geloof ik. Deze keer is dat ook zo.
Ik neem aan dat je hiermee de voortgang in de uiteindelijke game bedoeld?
Level 20 in Beta blijft gewoon staan zodat je vanavond weer van 20 naar 30 kunt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flower Garden
Yes, ik heb um ook ontvangen van bol.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlwaysNick
Schuimpje schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 16:10:
[...]

Level 20 in Beta blijft gewoon staan zodat je vanavond weer van 20 naar 30 kunt?
Levels worden niet gereset. Dus was je vorige week level 20 ga je hier mee verder

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

We kunnen het 2e beta weekend goed beginnen zo!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ime_KnZ_cn9B5ubcQv-BnkwSWCU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xKOmyCGHylyGqWELZ77QiovE.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Officieel nog twee uur. Maar vorige week was het om 18.00 al gestart. Dus fingers crossed😄

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Schuimpje schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 16:10:
[...]

Dat bedoel ik inderdaad, dus tijdens de beta blijft het doorlopen maar uiteindelijk zal het weer op nul worden gezet als het spel daadwerkelijk uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon27
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-12-2024
TKBG-3K9GS-PTVE

Beta code voor de Xbox have fun.
Graag even laten weten wanneer gebruikt.

[ Voor 7% gewijzigd door Ramon27 op 12-10-2023 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:32
Ramon27 schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 17:42:
TKBG-3K9GS-PTVE

Beta code voor de Xbox have fun.
Graag even laten weten wanneer gebruikt.
Net wat te laat. Is al gebruikt. Bedankt voor het delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Ook beta code gefixt :) downloading as we speak. ben heel benieuwd hoe goed het voelt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AlwaysNick
Gelukkig is de Striker generfed

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die is nog sterk genoeg vind ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akatar
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:47
Ik het het spel even een paar keer gespeeld, mijn mening

Tis toch eigenlijk gewoon een standaard cod game (natuurlijk) met in de 6vs6 adhd spelers die rondrennen, springen etc, maar door de "manier" waarop cod werkt ze niet te raken zijn en ook na 2 clips ze nog blijven rondspringen en je dan met 1 kogel afschieten.
Ik heb nog altijd het idee dat mensen met een slechte verbinding voorrang krijgen of iets dergelijks, die mensen die stuiteren in het spel zijn ook altijd de personen die bovenaan staan en 3 x meer kills hebben dan de rest.

Ook nog even de grote maps met veel mensen gedaan, dit was voor nu redelijk onspeelbaar door de lag, mensen die verdwijnen, elders weer opduiken en daar blijkbaar zelf geen last van hebben want voor hun blijft het 1 shot 1 kill.
Hopen dat dit nog gaat verbeteren, anders blijft het voor mij warzone.

sorry, even mijn ongezouten mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Vanaf lvl 20 gaat duidelijk langzamer met levelen.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hills360
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 18-06 17:35
akatar schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 20:22:
Ik het het spel even een paar keer gespeeld, mijn mening

Tis toch eigenlijk gewoon een standaard cod game (natuurlijk) met in de 6vs6 adhd spelers die rondrennen, springen etc, maar door de "manier" waarop cod werkt ze niet te raken zijn en ook na 2 clips ze nog blijven rondspringen en je dan met 1 kogel afschieten.
Ik heb nog altijd het idee dat mensen met een slechte verbinding voorrang krijgen of iets dergelijks, die mensen die stuiteren in het spel zijn ook altijd de personen die bovenaan staan en 3 x meer kills hebben dan de rest.

Ook nog even de grote maps met veel mensen gedaan, dit was voor nu redelijk onspeelbaar door de lag, mensen die verdwijnen, elders weer opduiken en daar blijkbaar zelf geen last van hebben want voor hun blijft het 1 shot 1 kill.
Hopen dat dit nog gaat verbeteren, anders blijft het voor mij warzone.

sorry, even mijn ongezouten mening.
Groundwar is idd echt een drama, dacht al dat het aan mij zou liggen🫣

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ground war sla ik gewoon over. Ook bij full release

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die juggernauts horen echt niet in het spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Oeeei deze speelt toch wel lekker hoor :o gunplay voelt heel goed en de UI leest ook een stuk beter ofzo.
Ga er even goed voor zitten een paar dagen.

Het is wel echt ontzettend wennen dat je de voetstappen zo slecht hoort vergeleken met MW2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Ik hoop dat er een systeem komt waarbij je regelmatig enkel uit minder populaire maps kunt kiezen. Ik speel nu vrijwel alleen Rust en dat gaat uiteindelijk ook vervelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lekker Ventje schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 21:04:
Ik hoop dat er een systeem komt waarbij je regelmatig enkel uit minder populaire maps kunt kiezen. Ik speel nu vrijwel alleen Rust en dat gaat uiteindelijk ook vervelen.
Wacht maar tot je estate hebt gekregen :)

Ben echt blij met map voting. In mw2 kreeg in steeds die kutmaps die je niet kon skippen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Gaan we eigenlijk door met het level systeem of gaan we weer terug naar prestiege (wat ik vetter vond)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Chelseamarre123 schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 21:08:
[...]

Wacht maar tot je estate hebt gekregen :)

Ben echt blij met map voting. In mw2 kreeg in steeds die kutmaps die je niet kon skippen
Kwestie van smaak. Ik vind Estate een prima map :)

Die Pulyemot 762 is een beest!

[ Voor 5% gewijzigd door Lekker Ventje op 12-10-2023 22:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 21:09:
Gaan we eigenlijk door met het level systeem of gaan we weer terug naar prestiege (wat ik vetter vond)
Level systeem. Zou ook vreselijk zijn met het huidige wapen upgrade systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlwaysNick
Lekker Ventje schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 21:04:
Dat gaat nooit gebeuren. Want dan krijg je net zoals HALO dat je uren zoekt naar een match

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merlin1201
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12:40
al cheaters tegengekomen? waar iedereen in dit potje Rond de 25 kils zat, een uitschieter tegenpartij die 65/2 had, das toch apart.
console

4800 Wp 10x ZO 6x NW https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=74451&sid=66030

Pagina: 1 ... 5 ... 28 Laatste