Acties:
  • 0 Henk 'm!
Met of zonder silencer schieten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ondertussen level 15 al. Ttk is ideaal vind ik. Algemene indruk voor mij persoonlijk. I like deze cod meer dan de vorige. Heb wel nooit de mw uit 2009 gespeeld. Dus nog beetje problemen met de drie maps. Estate vind ik persoonlijk de minste....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13:53
Aggressor schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 20:06:
ik heb ook een code gekregen, vervolgens ingevuld op callofduty en gekozen voor de steam versie...
verder heb ik geen email binnengekregen voor de steam versie?
of gaat hier tijd overheen?
Weet iemand dit of die ik wat verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidas
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 13:12
Aggressor schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 06:29:
[...]

Weet iemand dit of die ik wat verkeerd?
Als het goed is krijg je na inloggen op je platform weer een code. Die moet je vervolgens weer inwisselen. Daarna kun je de game spelen.

Tesla Model 3 (2024) LR AWD Ultra Red

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 23-06 22:32
Poehhh lekker nostalgie tripje gisteravond hoor. Speelt erg lekker weg. Nieuwe time to kill is ook zeer welkom.
Level 18 en bijna alleen nog maar met de Striker gespeeld. Wat een lekkere gun is dat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:11
Poh krijg toch erg zin om te spelen zeg nu ik het andere mensen zie doen :O

Maar ik blijf het een naaistreek vinden dat hier weer zo veel geld voor gevraagd word :P

Gaan alle skins over btw of alleen degene die je in de shop gekocht hebt met credits? of alle bundel skins ook enzo?

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuimpje
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18-06 11:40

Schuimpje

Couch Warrior

Ricmaniac schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 09:24:
Poh krijg toch erg zin om te spelen zeg nu ik het andere mensen zie doen :O

Maar ik blijf het een naaistreek vinden dat hier weer zo veel geld voor gevraagd word :P

Gaan alle skins over btw of alleen degene die je in de shop gekocht hebt met credits? of alle bundel skins ook enzo?
In MW II staat specifiek bij elke bundel vermeld dat deze naar MW III wordt overgedragen of niet.

Vrijwel bij alle bundels is dit het geval, credits lijkt mij hetzelfde verhaal!

Sony PS5 | Sony XR55A84J | Steelseries Arctis 7P+ | PSN: Drukfout

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

Wat vinden de early access testers er tot nu tie van?

Ik ben enthousiast in ieder geval! Game voelt heel soepel aan en de ttk is dik in orde! Dit is wat MW II had moeten zijn i.m.o!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Schuimpje schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 09:57:

Ik ben enthousiast in ieder geval! Game voelt heel soepel aan en de ttk is dik in orde! Dit is wat MW II had moeten zijn i.m.o!
Vind hem ook dik ok hoor. Level 15 of 16 al. Ga wel bij full release de skins van mw2 niet gebruiken. Heb trouwens geen enkele bundel gekocht in de store. Enkel skins die je kon vrijspelen door challenges

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzlewaxx
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-02 11:31
Schuimpje schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 09:57:

Vind de Spawns nog echt wel een drama. Gister avond een paar uurtjes gespeeld, maar spawnde echt elke potje wel een keer recht voor de tegenpartij. En vervelend dat heel veel spelers niet weten hoe je domination speelt… 7(8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-06 11:41

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

wizzlewaxx schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 10:34:
[...]

Vind de Spawns nog echt wel een drama. Gister avond een paar uurtjes gespeeld, maar spawnde echt elke potje wel een keer recht voor de tegenpartij. En vervelend dat heel veel spelers niet weten hoe je domination speelt… 7(8)7
Dat weten ze wel, maar ze zijn meer geïnteresseerd in K/D. Ditto voor kill confirmed en grind.

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wizzlewaxx schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 10:34:
[...]

CoD kent traditioneel maar één mode met verschillende namen: Team Deathmatch 8)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Call of Duty: Modern Warfare III Official Zombies Reveal Trailer

Ik ben nog steeds skeptisch.

[ Voor 24% gewijzigd door Vrijdag op 07-10-2023 12:20 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlwaysNick
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 07-05 14:13
Please neef Battle Rage.....

“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlwaysNick
Estate TDM is ook niet echt wat. Spawnt alleen maar in het huis en bij het boothuis. Naja hopelijk fixen ze dat nog wel

“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Zoo dan.. iemand is wel all out gegaan met de tags op dit topic 8)7

.. Raven software heeft niks te maken met deze Mw3 :P en Battleroyale vind ik ook een beetje ver gezocht aangezien er altijd een apart Warzone topic is :P

Ik heb echt ontzettend veel zin gekregen ineens om te spelen. Misschien moet dit eens de CoD worden waar ik "op tijd" de laatste camo haal :P ipv dat ik bijna na een jaar pas die camo's eens af heb hahah. gewoon gelijk vanaf de eerste minuut op die camo grind gaan. Best zin in haha. Weten we al hoe die camo er uit gaat zien in deze MW3 ?

Of is het gewoon hetzelfde als MW2 gezien het eigenlijk DLC was? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlwaysNick
Ricmaniac schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 13:47:
Zoo dan.. iemand is wel all out gegaan met de tags op dit topic 8)7

.. Raven software heeft niks te maken met deze Mw3 :P en Battleroyale vind ik ook een beetje ver gezocht aangezien er altijd een apart Warzone topic is :P

Ik heb echt ontzettend veel zin gekregen ineens om te spelen. Misschien moet dit eens de CoD worden waar ik "op tijd" de laatste camo haal :P ipv dat ik bijna na een jaar pas die camo's eens af heb hahah. gewoon gelijk vanaf de eerste minuut op die camo grind gaan. Best zin in haha. Weten we al hoe die camo er uit gaat zien in deze MW3 ?

Of is het gewoon hetzelfde als MW2 gezien het eigenlijk DLC was? :)
Heb je de camos gezien? Zien er echt super gaaf uit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
AlwaysNick schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 14:55:
[...]

Heb je de camos gezien? Zien er echt super gaaf uit
Nee nog niet, vandaar mijn vraag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlwaysNick
Ricmaniac schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 14:57:
[...]

Nee nog niet, vandaar mijn vraag :P
Er is een yt video van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11:47
De maps zijn niet 1 op 1 hetzelfde als vroeger ofwel. Ik meen me te herinneren dat Skidrow en Favela vroeger een andere layout hadden?

Estate heb ik nog niet gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Davidas schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 06:56:
[...]

Als het goed is krijg je na inloggen op je platform weer een code. Die moet je vervolgens weer inwisselen. Daarna kun je de game spelen.
Hoe bedoel je? Dan moet ik op de site van steam inloggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidas
Aggressor schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 17:48:
[...]

Hoe bedoel je? Dan moet ik op de site van steam inloggen?
Je hebt een optie om op het platform in te loggen, bijvoorbeeld PSN, Steam etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Davidas schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 17:55:
[...]

Je hebt een optie om op het platform in te loggen, bijvoorbeeld PSN, Steam etc.
Bij mij niet...ik speel het op de pc..
Wanneer kan ik dan spelen? Open bèta?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Soms komt er een gele cirkel op de mini map. Weet er soms iemand wat dat is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidas
Wolverine9000 schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 18:27:
Soms komt er een gele cirkel op de mini map. Weet er soms iemand wat dat is?
Kortstondige UAV. Kun je instellen bij de Munition Box etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Poulske schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 17:47:
De maps zijn niet 1 op 1 hetzelfde als vroeger ofwel. Ik meen me te herinneren dat Skidrow en Favela vroeger een andere layout hadden?

Estate heb ik nog niet gespeeld.
klopt denk ik wel.. heb ze zelf niet gezien maar wel bij eerdere maps die we in MW2019 of in MW2 hebben terug gezien.. wat veel al toegevoegd is zijn vaak obstakels waardoor je bepaalde lange hoeken niet kan campen zeg maar. bijna in elke map zie je gewoon bewust daar aanpassingen op als je het vergelijkt met de oude MW en MW2

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De trick spots in high rise hebben ze wel meegenomen <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan0s
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 14:25
Ugh, wat valt dit tegen zeg. Tijdje de beta gespeeld maar het is nu echt een ellendig adhd spel geworden. Met al dat idiote sliden erbij. MW1 en 2 vond ik stukken beter.

Bovendien is het echt schandalig dat ze hier weer full price voor vragen. Het is gewoon MW2 maar dan wat gameplay aanpassingen, en ook nog eens oude gerecyclede maps.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Poulske
Daan0s schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 23:27:
Ugh, wat valt dit tegen zeg. Tijdje de beta gespeeld maar het is nu echt een ellendig adhd spel geworden. Met al dat idiote sliden erbij. MW1 en 2 vond ik stukken beter.

Bovendien is het echt schandalig dat ze hier weer full price voor vragen. Het is gewoon MW2 maar dan wat gameplay aanpassingen, en ook nog eens oude gerecyclede maps.
Ben ik het niet echt mee eens. Ik ben niet de grootste Cod fanboy en probeer ook altijd kritisch te kijken maar de game voelt veel beter dan MW2 aan.

De minimap is weer terug, time to kill een stuk beter en het sliden juist minder. Verder zijn de maps niet gereycled maar verbeterd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Poulske schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 09:25:
[...]

Ben ik het niet echt mee eens. Ik ben niet de grootste Cod fanboy en probeer ook altijd kritisch te kijken maar de game voelt veel beter dan MW2 aan.

De minimap is weer terug, time to kill een stuk beter en het sliden juist minder. Verder zijn de maps niet gereycled maar verbeterd.
Vind hem voorlopig ook stukken beter dan mw2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-06 12:26
Vanaf hoe laat kan je de open beta doen op PlayStation 5 als je geen pre order hebt? Dan zou vandaag zijn maar hoe laat?

19:00 ik zie het al. Dan maar ff wachten

[ Voor 15% gewijzigd door cypress3d op 08-10-2023 10:37 ]

http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wel jammer dat we niet kunnen kiezen welke gamemode we kunnen spelen. Deathmatch en hard point sla ik liever over....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

Wolverine9000 schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 11:18:
Wel jammer dat we niet kunnen kiezen welke gamemode we kunnen spelen. Deathmatch en hard point sla ik liever over....
Domination ook haha, mensen gaan enkel voor hun K/D ipv de win 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In deathmatch veel meer campers vind ik...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daan0s
[...]

Het één sluit het ander natuurlijk niet uit ;) Het zijn natuurlijk nog steeds dezelfde oude maps met wat aanpassingen. Dus zowel gerecycled als iets aangepast. Maar daar kan je toch geen full price voor vragen?

Volgens mij is er altijd wel een tweedeling geweest in CoD fans. De ene groep houdt meer van de snelle, spastische Black Ops achtige gameplay zoals MW3 nu opeens ook is geworden. De andere groep meer van het langzamere van MW1 en 2.

Maar het feit dat je nu weer kan slide cancellen enzo betekent wel dat ik iedereen weer door de map zie glijden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Eindelijk tijd gehad voor wat te spelen. Bevalt zeer goed inderdaad, gameplay voelt weer smooth aan met wat kleine aanpassingen. In mw2 voelde alles zo traag aan: reload, jumps, klimmen,...

Maps bevallen ook, voelen echt als nieuw aan ondanks dat ik ze vroeger nog gespeeld had als tiener.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chelseamarre123 schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 13:04:
Eindelijk tijd gehad voor wat te spelen. Bevalt zeer goed inderdaad, gameplay voelt weer smooth aan met wat kleine aanpassingen. In mw2 voelde alles zo traag aan: reload, jumps, klimmen,...

Maps bevallen ook, voelen echt als nieuw aan ondanks dat ik ze vroeger nog gespeeld had als tiener.
Ik heb ze nooit gespeeld. Estate is wel de slechtste van de drie. Dacht dat deze avond rust erbij komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Doe ik iets verkeerd? Pre order geplaatst bij bol heb de code ontvangen en geredeemd. Daarna via manage files de mw3 beta files gedownload start de game maar continue bij elke versie de melding pre order to play.

Heb ook al is alle licenses gerestored ps5 opnieuw gestart etc maar spelen van mw3 is niet mogelijk

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
Wolverine9000 schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 13:08:
[...]
Dacht dat deze avond rust erbij komt
:o *O* wat heb ik daar een herinneringen aan zeg :P Uit school komen! tas in de gang pleuren naar boven rennen en hup Clan VS Clan Rust 1v1 battles met intervention only :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daan0s
Wii4all schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 14:11:
Doe ik iets verkeerd? Pre order geplaatst bij bol heb de code ontvangen en geredeemd. Daarna via manage files de mw3 beta files gedownload start de game maar continue bij elke versie de melding pre order to play.

Heb ook al is alle licenses gerestored ps5 opnieuw gestart etc maar spelen van mw3 is niet mogelijk
Bij het redeemen krijg je nóg een key, die moet je dan op je account gebruiken om te kunnen spelen. Dat was het probleem bij mij op de PS5 in ieder geval.

Bovendien blijft ook preorder to play bij mij staan bij de beta, maar als ik dan Xje druk ipv rondje om te preoderen start ie wel gewoon. Vast een "ongelukje" van Activision :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Daan0s schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 14:46:
[...]

Bij het redeemen krijg je nóg een key, die moet je dan op je account gebruiken om te kunnen spelen. Dat was het probleem bij mij op de PS5 in ieder geval.

Bovendien blijft ook preorder to play bij mij staan bij de beta, maar als ik dan Xje druk ipv rondje om te preoderen start ie wel gewoon. Vast een "ongelukje" van Activision :)
Top zo werkt het wel inderdaad 2 keer moet je een code invoeren blijkbaar

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dmp1982
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14:37
Game speelt wel lekker weg. Ik heb alleen het gevoel dat de voetstappen wederom weer te hard klinken. Lastig om te bepalen waar ze vandaan komen. Iemand die dat ook opvalt?

http://psnprofiles.com/Arc_Xev

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poulske
Daan0s schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 13:02:
[...]

Het één sluit het ander natuurlijk niet uit ;) Het zijn natuurlijk nog steeds dezelfde oude maps met wat aanpassingen. Dus zowel gerecycled als iets aangepast. Maar daar kan je toch geen full price voor vragen?

Volgens mij is er altijd wel een tweedeling geweest in CoD fans. De ene groep houdt meer van de snelle, spastische Black Ops achtige gameplay zoals MW3 nu opeens ook is geworden. De andere groep meer van het langzamere van MW1 en 2.

Maar het feit dat je nu weer kan slide cancellen enzo betekent wel dat ik iedereen weer door de map zie glijden.
Dat is zeker waar, maar ik heb liever deze maps, dan die waardeloze en vergeetachtige maps uit MW2.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dmp1982 schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 15:00:
Game speelt wel lekker weg. Ik heb alleen het gevoel dat de voetstappen wederom weer te hard klinken. Lastig om te bepalen waar ze vandaan komen. Iemand die dat ook opvalt?
Volgend week bij level 27 heb je daar geen last meer van. Dead silence boots komen erbij😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

Zijn er mensen die met de dualsense edge controller spelen? Ik twijfel om die te bestellen… hoor graag de pros en cons!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dmp1982
  • Registratie: Juli 2010
Schuimpje schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 15:15:
Zijn er mensen die met de dualsense edge controller spelen? Ik twijfel om die te bestellen… hoor graag de pros en cons!
Triggerlocks en de backpedals zijn hele goede toevoegingen. Batterijduur is echter niet echt goed maar er zit een lange kabel bij mocht je door willen gamen.

Imho vind ik het waard. Ik suck nogsteeds maar net iets minder dan voorheen 😂

http://psnprofiles.com/Arc_Xev

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben nog aan het twijfelen met of zonder surpresssor op mijn wapens. Heb je ene opstaan is je wapen minder sterk maar kom je wel niet op de mini map. Wat verkiezen jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jullie ook last van de zichtbaarheid van teammaten, denk altijd dat het een enemy is. Dat blauwe bollejtje lijkt me wat klein boven hun hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:27
Daan0s schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 13:02:
[...]

Ze vragen full price ervoor omdat iedereen dat toch wel betaald voor COD, veel nostalgie gevoelens natuurlijk dus easy cash voor ze. Dit zou eigenlijk gewoon een expension pack moeten zijn van 30 e maarja het is een bedrijf en wil gewoon maximale winst dus waarom zouden ze dat doen?

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
Wolverine9000 schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 15:56:
Ben nog aan het twijfelen met of zonder surpresssor op mijn wapens. Heb je ene opstaan is je wapen minder sterk maar kom je wel niet op de mini map. Wat verkiezen jullie?
Altijd zonder dempers. De helft van de spelers snapt de minimap geen eens. En je komt er maar 2 a 3 seconden als rood stipje op, dacht ik.

Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chelseamarre123 schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 16:00:
Jullie ook last van de zichtbaarheid van teammaten, denk altijd dat het een enemy is. Dat blauwe bollejtje lijkt me wat klein boven hun hoofd.
Voorlopig nog geen last van gehad hoor.. e
Een enemy dat vlak voor mij of ik voor hun spawn dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jeroenvde89 schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 16:13:
[...]

Altijd zonder dempers. De helft van de spelers snapt de minimap geen eens. En je komt er maar 2 a 3 seconden als rood stipje op, dacht ik.
Wapen is sterker zonder demper uiteindelijk.... en ghost komt volgende week ook nog met dead silence. Ghost werkt alleen maat als je beweegt dus de campers hebbeen er niet veel aan. Heb ook al camp spotten ontdekt hoor. Iedereeen doet da wel eens denk ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan0s
Stylze schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 16:04:
[...]

Ze vragen full price ervoor omdat iedereen dat toch wel betaald voor COD, veel nostalgie gevoelens natuurlijk dus easy cash voor ze. Dit zou eigenlijk gewoon een expension pack moeten zijn van 30 e maarja het is een bedrijf en wil gewoon maximale winst dus waarom zouden ze dat doen?
Oh ik snap het vanuit de ontwikkelaar heel goed hoor, ze komen er helaas mee weg. Alhoewel ik wel verwacht dat dit terug te zien is in de reviews, hopelijk helpt dat iets.

Ik heb t geluk dat ik hem niet zelf hoef aan te schaffen elk jaar maar wel kan spelen, maar als ik dat wel zou moeten/willen dan had ik dit jaar overgeslagen. Te weinig nieuwe game voor teveel geld. Een principe dingetje ;)

Misschien is de singleplayer wel weer heel tof, dat zou ook een hoop schelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Welke Guns zijn goed in de beta, gezien de beperkte tijd die ik er ga in steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidas
Chelseamarre123 schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 17:12:
Welke Guns zijn goed in de beta, gezien de beperkte tijd die ik er ga in steken.
MCW erg steady. Heeft wat weg van de ACR van aantal jaar terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mcw ar en striker smg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spijkerhoofd
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 15:36
Dat is in mijn ogen wel aan smaak gebonden en hoe je speelt. Ik speel zelf in de Cods graag middenlang afstanden met bepaalde mappen dus werk veel met assaultrifles of met battlerifles met full auto met 4x zoom scoops hybrides, of met andere maps met shotgun en SMG, beide rust ik uit voor wat meer precisie en langere ranges daardoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spijkerhoofd
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 15:36
Davidas schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 17:16:
[...]

MCW erg steady. Heeft wat weg van de ACR van aantal jaar terug.
Is MCW de ACR van vroeger. Ik heb nog niet gespeeld, zit verplicht in Italië met vriendinlief :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
spijkerhoofd schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 17:17:
[...]

Is MCW de ACR van vroeger. Ik heb nog niet gespeeld, zit verplicht in Italië met vriendinlief :+
Ja is de acr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nietdatikweet
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 12:35
Kan ik spele als ik geen ps plus heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Open beta is live. Rust en kc toegevoegd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 23-06 19:10
Wolverine9000 schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 19:05:
Open beta is live. Rust en kc toegevoegd
Ik krijg de mededeling dat de server er uit is voor onderhoud. Strak gepland.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben gewoon aant spelen hoor

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 23-06 19:10
Ik zie het al, ik heb de beta van MWII gedownload 🙈

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jammer dat de guns weer 0,0 recoil hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlwaysNick
Zaterdag lvl 20 geworden. Speelt lekker. Maar je merkt wat ze ook doen de spelers gewoon anders zijn.... Ze campen gewoonweg wat meer. Estate spawns zijn een ramp (eigenlijk wel elke map...) en ik leave gelijk als ik zie dat ik estate krijg.

Wapens spelen lekker. Maar soms heb ik het gevoel dat ze inconsistant zijn. De ene keer is het zowat 1 shot one kill en soms moet je gewoon 300 kogels in iemand pompen om een kill te maken...

Van mij mag het ook een optie worden dat je niet gelijk in de tactical schiet modus gaat...voor de rest heb ik me wel vermaakt met de BETA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlwaysNick
[...]

De minimap is weer terug,
Ik ben niet meer gewend om erop te kijken XD

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Kan niet wachten tot de beta gewoon voor iedereen beschikbaar komt!

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroY85
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 21-06 11:34
Het is wel echt MW 2.5. Je merkt heel duidelijk dat het van Sledgehammer is want het voelt net als Vanguard aan. Wapens klinken ook zoals in die game dus een stuk minder realistisch en punchy dan MW2. Grafisch is MW2 ook mooier, Infinity Ward beheert hun engine gewoon het beste. Qua gameplay wat meer arcady en dat bevalt me op zich wel echter je merkt aan alles dat dit oorspronkelijk een DLC voor MW2 had moeten zijn maar ze wilden uiteindelijk toch liever de volle mep ervoor vragen en werd het omgedoopt naar MW3. Verreweg de makkelijkste cash cow ooit voor ze want er zit ook nog eens geen enkele nieuwe map in.

Maar ach, mensen kopen het toch wel en dat weten ze.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlwaysNick
G_Dragon schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 08:27:
Kan niet wachten tot de beta gewoon voor iedereen beschikbaar komt!
Een paar nachtjes slapen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Yes! We hebben afgelopen Zondag nog flink wat potjes in split-screen gedaan bij MW2, mijn vriendin heeft er ook zin in _/-\o_

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlwaysNick
ZeroY85 schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 08:33:
Het is wel echt MW 2.5. Je merkt heel duidelijk dat het van Sledgehammer is want het voelt net als Vanguard aan. Wapens klinken ook zoals in die game dus een stuk minder realistisch en punchy dan MW2. Grafisch is MW2 ook mooier, Infinity Ward beheert hun engine gewoon het beste. Qua gameplay wat meer arcady en dat bevalt me op zich wel echter je merkt aan alles dat dit oorspronkelijk een DLC voor MW2 had moeten zijn maar ze wilden uiteindelijk toch liever de volle mep ervoor vragen en werd het omgedoopt naar MW3. Verreweg de makkelijkste cash cow ooit voor ze want er zit ook nog eens geen enkele nieuwe map in.

Maar ach, mensen kopen het toch wel en dat weten ze.
Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Vanguard voelde vele malen stugger dan deze game. Dat ze maps terugbrengen is voor mij geen probleem. Want de nieuwe maps zijn meestal toch niet al te best..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlwaysNick
G_Dragon schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 08:40:
[...]

Yes! We hebben afgelopen Zondag nog flink wat potjes in split-screen gedaan bij MW2, mijn vriendin heeft er ook zin in _/-\o_
In Beta zit geen splitscreen bij de weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AlwaysNick schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 08:48:
[...]

In Beta zit geen splitscreen bij de weg
Weet ik! :) Ik ga altijd voor max level bij de beta en dan doe ik het ook even snel op het account van mijn vriendin, bij Mw1/Vanguard/Mw2 ook gedaan >:) .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlwaysNick
G_Dragon schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 08:49:
[...]

Weet ik! :) Ik ga altijd voor max level bij de beta en dan doe ik het ook even snel op het account van mijn vriendin, bij Mw1/Vanguard/Mw2 ook gedaan >:) .
Oh voor de rewards?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ja, want ze kan niet in volledig scherm spelen. Word ze misselijk en raar voor de ogen van (Motion sickness), dan is ze binnen 5 minuten klaar en meer dan een uur raar voor de ogen enz. Vandaar dat wij ook heel graag split-screen willen _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlwaysNick
G_Dragon schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 08:55:
[...]

Ja, want ze kan niet in volledig scherm spelen. Word ze misselijk en raar voor de ogen van (Motion sickness), dan is ze binnen 5 minuten klaar en meer dan een uur raar voor de ogen enz. Vandaar dat wij ook heel graag split-screen willen _/-\o_
Dat moet echt verschrikkelijk zijn.... Hoop voor haar dat ze alsnog dan wel via Split Screen kan genieten van de game :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlwaysNick
Mijn werkgever komt net bij me. Nick je moet wat uurtjes gaan opnemen.

Ik:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7luQLeriPDDRHCv5yD6ZNe6OKGI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/IbMCFS64nG5AxF6dKvs9Axjs.png?f=user_large

Lijkt mij een solide reden toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AlwaysNick schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 08:57:
[...]

Dat moet echt verschrikkelijk zijn.... Hoop voor haar dat ze alsnog dan wel via Split Screen kan genieten van de game :)
Ja is het ook, want meekijken met spellen is ook een drama. Ze heeft vooral last van met First Person spellen want Rdr2 speelt ze wel op volledig scherm..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlwaysNick
G_Dragon schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 09:01:
[...]

Ja is het ook, want meekijken met spellen is ook een drama. Ze heeft vooral last van met First Person spellen want Rdr2 speelt ze wel op volledig scherm..
Dat lijkt mij echt zo rot he...... Gelukkig hebben ze tegenwoordig oplossingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AlwaysNick schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 09:02:
[...]

Dat lijkt mij echt zo rot he...... Gelukkig hebben ze tegenwoordig oplossingen
Haha ja maar die oplossing lijkt uit te sterven (split-screen) :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlwaysNick
G_Dragon schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 09:03:
[...]

Haha ja maar die oplossing lijkt uit te sterven (split-screen) :D
Jammer dat het zo moet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14:33
Aardig wat potjes gespeeld en heb me prima vermaakt. in 3 dagen lvl 20 geworden wat volgens mij ook de max is. De Striker is echt een beest in close combat. In veel potjes ging men ook aardig voor objectives. Ik laat mijn pre-order bij bol.com lekker staan.

Met de campaign en zombies en wat rondjes multiplayer is er best veel te beleven. Het is niet heel vernieuwend allemaal, maar het speelde lekker weg.

TWEAKERS FC EREDIVSIE VOETBALPOULE 24/25

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23-06 14:49
AlwaysNick schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 07:32:
Zaterdag lvl 20 geworden. Speelt lekker. Maar je merkt wat ze ook doen de spelers gewoon anders zijn.... Ze campen gewoonweg wat meer. Estate spawns zijn een ramp (eigenlijk wel elke map...) en ik leave gelijk als ik zie dat ik estate krijg.

Wapens spelen lekker. Maar soms heb ik het gevoel dat ze inconsistant zijn. De ene keer is het zowat 1 shot one kill en soms moet je gewoon 300 kogels in iemand pompen om een kill te maken...

Van mij mag het ook een optie worden dat je niet gelijk in de tactical schiet modus gaat...voor de rest heb ik me wel vermaakt met de BETA
Ik heb er ook last van, soms moet ik zowat 2 mags leegschieten en de andere keer is 5-6 hits genoeg.

Die mooie lag compensation is ook weer goed geregeld 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
is de open beta nu ook voor pc spelers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23-06 14:49
Aggressor schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 10:37:
is de open beta nu ook voor pc spelers?
Aankomende vrijdag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlwaysNick
De 14e pas als je niet gepre orderd hebt. Anders donderdag 12 oktober om 19:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is er een mogelijkheid om Overkill te nemen of kijk ik erover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14:33
Chelseamarre123 schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 14:12:
Er is een standaard class met Assault rifle en een Sniper. Volgens mij heeft die perk een andere naam gekregen en kan je die niet vrijspelen binnen lvl 20. Maar weet ik niet 100% zeker.

TWEAKERS FC EREDIVSIE VOETBALPOULE 24/25

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Chelseamarre123 schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 14:12:
Gunner vest nemen dacht ik

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Buddha_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15:02
Inderdaad Gunnervest, unlock level 20

PSN: IXI_BUDDHA_IXI

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Haha tnx, hoe valt die dan weer hieruit af te leiden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DYp8b6pTGtrLmyagCR7SZ256Wl4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Kc2Djs15tEIKXXZoY2ezAdYD.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

Zijn er toevallig mensen hier die het gezellig lijkt een groepje te starten op PSN en samen te knallen?

Kunt mij in ieder geval toevoegen, PSN: Drukfout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlwaysNick
Schuimpje schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 15:19:
Zijn er toevallig mensen hier die het gezellig lijkt een groepje te starten op PSN en samen te knallen?

Kunt mij in ieder geval toevoegen, PSN: Drukfout
Ben altijd wel in om met wat Nederlanders (of Nederlands sprekende Belgen te praten) te knallen. Mijn PSN is: AlwaysNick

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vanmiddag nog wat potjes gespeeld. SBMM was een pak minder sweaty als in het weekend.
De striker mogen ze wel een nerf geven, slaat nergens op. Heeft echt te veel range

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chelseamarre123 schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 15:45:
Vanmiddag nog wat potjes gespeeld. SBMM was een pak minder sweaty als in het weekend.
De striker mogen ze wel een nerf geven, slaat nergens op. Heeft echt te veel range
Ben met de mtz aan het spelen momenteel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-06 23:01
Ik heb net de Beta voor het eerst even geprobeerd. Heb zowel Rust als Skidrow gespeeld in verschillende gamemodes. De maps spreken mij meer aan dan de maps uit MW2. De langere TTK bevalt mij ook wel. Wel vind ik het jammer dat de wapens wederom niet de echte namen hebben. Dit plus het feit dat de Operators soms veel op elkaar lijken (vriend en vijand vind ik soms lastig uit elkaar te houden) doet toch wel wat afbreuk vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlwaysNick
Net met de renetti only gedaan echt leuk dat dus ook pistols er weer toe doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlwaysNick
Servers beginnen te laggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Map voting heerlijk, hoe lang is dat al geleden.

Skidrow / Estate maar 1x gehad hierdoor _/-\o_

[ Voor 8% gewijzigd door Chelseamarre123 op 09-10-2023 19:47 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 28 Laatste