Heb de vroegen gehad´ dus weinig geslapen 😄BlazeMuis schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 15:21:
[...]
Niet helemaal aangezien hij het gevonden heeft, misschien wel tijd voor een (nieuwe) bril?
Vanmiddag een potje zombies gespeeld.
Is een beetje een mix van DMZ en outbreak(cold war). Je speelt inderdaad met een squad van 2 andere mensen. Denk ook niet dat er echte enemy's zijn.
Gaat door op de nieuwe warzone map, er zijn 3 verschillende zones. Je begint aan de buitenkant waar het easy is. Helemaal centraal de map heb je de moeilijkste zone.
Ik ben in zone 2 meteen gekilled tijdens een missie omdat daar de zombies veel sterker zijn en mijn wapen nog niet geupgrade was. (moet nog uitzoeken hoe en waar juist maar is zoals in CW.) Je krijgt geld en dan zijn er updates/ wapens te koop ergens op de map.
Hoop wel dat er nog een old school versie komt waar je op een kleine map round based zombies moet killen.
Er is geen PvP maar ben al wel andere teams tegen gekomen overigens.Chelseamarre123 schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 16:00:
[...]
Vanmiddag een potje zombies gespeeld.
Is een beetje een mix van DMZ en outbreak(cold war). Je speelt inderdaad met een squad van 2 andere mensen. Denk ook niet dat er echte enemy's zijn.
Je kunt zelfs de andere treams reviven enz.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Wat zonde, qua gameplay ben ik helemaal om en is dit echt wel een verbetering vergeleken met MW2. Ben nog steeds geen fan van het slide cancellen enzo maar de rest voelt echt beter.
Maar de content is gewoon ver beneden peil voor een full priced game. Ik geniet overigens wel van de oude maps, Quarry en Wastelands bijvoorbeeld. Heerlijk.
Ligt het aan mij of zijn er best wel weinig nieuwe wapens toegevoegd? Leuk dat je alles van MW2 ook nog hebt maar ik zie weinig nieuwe van MW3.
Maar de content is gewoon ver beneden peil voor een full priced game. Ik geniet overigens wel van de oude maps, Quarry en Wastelands bijvoorbeeld. Heerlijk.
Ligt het aan mij of zijn er best wel weinig nieuwe wapens toegevoegd? Leuk dat je alles van MW2 ook nog hebt maar ik zie weinig nieuwe van MW3.
Hoe zijn die Assault wapens vergeleken met de TAQ 56. Want heb gewoon die gelijk gepakt na level 4. Of is er een site waar ik dat kan vergelijken.Chelseamarre123 schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 16:39:
Beste TTK Assault Rifles
De DG-58 en FR 5.56 lijken dus echt slecht in vergelijking met de andere AR's
[Afbeelding]
Beste TTK SMG
[Afbeelding]
Ik vind deze COD toch wel een stuk fijner spelen dan de vorige. Het is ook wel een soort feestje van herkenning die oude mappen in een “nieuw” jasje.
Tuurlijk rechtvaardigt dit niet de prijs van 80 euro. Maar jah. Ik vermaak mij wel. En goed om te lezen dat er genoeg oudere gamers ook nog steeds COD spelen.
Ja vind het ook maar karig. Vooral qua snipers vind ik het spijtig. 1 echte heavy sniper.Daan0s schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 16:52:
Wat zonde, qua gameplay ben ik helemaal om en is dit echt wel een verbetering vergeleken met MW2. Ben nog steeds geen fan van het slide cancellen enzo maar de rest voelt echt beter.
De andere 2 zijn soort dragunov/ebr achtige snipers.
Net even paar potjes gespeeld. Stuk snellere gameplay tov MW1 en MW2 - hetgeen ik persoonlijk fijner vond. Dit lijkt erg op de Black Ops stijl, maar ik ga hier vast wel aan wennen.
Performance trouwens echt super. Ik haal een stabiele 200fps op 1440p met alles op max, dat was 'slechts' 140-150fps in MW2...
Performance trouwens echt super. Ik haal een stabiele 200fps op 1440p met alles op max, dat was 'slechts' 140-150fps in MW2...
Ja vind ik ook. De snipers zijn eigenlijk net niks.Chelseamarre123 schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 17:20:
[...]
Ja vind het ook maar karig. Vooral qua snipers vind ik het spijtig. 1 echte heavy sniper.
De andere 2 zijn soort dragunov/ebr achtige snipers.
Ik geniet overigens echt van Cutthroat.. heerlijk! Als m’n medespelers tenminste reviven…
[ Voor 12% gewijzigd door crimby op 10-11-2023 19:06 ]
Is crossplay normaal niet alleen tegen controllers?
Derail is de slechtste map dat ik al tegen gekomen ben
Nope.nickdew schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 19:11:
Is crossplay normaal niet alleen tegen controllers?
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Iemand enig idee hoe je de monster mw3 codes inlevert. Ik heb hem nu via de speciale site van de monster actie ingeleverd. Maar hoe krijg ik de tokens en camo nu naar mw3 toe
Op de monster website staat precies wat je moet doen en waar je die codes kunt redeemen op de website van Call of Duty.JJF771 schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 19:44:
Iemand enig idee hoe je de monster mw3 codes inlevert. Ik heb hem nu via de speciale site van de monster actie ingeleverd. Maar hoe krijg ik de tokens en camo nu naar mw3 toe
Codes kan je genereren op de monster website.
Zijn er nog mensen bij wie de dailly challenges gedaan waren en nu opeens terug reset zijn. En nu niet meer tracken. Kan niets meer met armory unlocks doen
Yup.. Ik krijg geen unlocks. Probeerde de bomb drone te unlocken, maarja, dan nietWolverine9000 schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 20:39:
Zijn er nog mensen bij wie de dailly challenges gedaan waren en nu opeens terug reset zijn. En nu niet meer tracken. Kan niets meer met armory unlocks doen

Dan is het goed. Ben ik niet de enigeBlazeMuis schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 20:49:
[...]
Yup.. Ik krijg geen unlocks. Probeerde de bomb drone te unlocken, maarja, dan niet
Na een potje krijg ik nu 0 xp
Voor vandaag maar even klaar, ik ben nu lvl 46. Morgen maar naar de 55

Voor vandaag maar even klaar, ik ben nu lvl 46. Morgen maar naar de 55
Als ik het goed begrijp kan je maar 1 armory unlock per dag doen. Want je moet daily challenges doen.
Ik heb gister een stuk of 4 armory unlocks gedaan. Met het winnen van potjes telde hij steeds punten erbij. Dat winnen van potjes was wel de bonus daily, die je ziet na het voltooien van de gewone 3 challenges.Wolverine9000 schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 10:45:
Als ik het goed begrijp kan je maar 1 armory unlock per dag doen. Want je moet daily challenges doen.
Ah potjes winnen telt ookDaan0s schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 11:24:
[...]
Ik heb gister een stuk of 4 armory unlocks gedaan. Met het winnen van potjes telde hij steeds punten erbij. Dat winnen van potjes was wel de bonus daily, die je ziet na het voltooien van de gewone 3 challenges.
Ja moet ik nog gewoon worden.Chelseamarre123 schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 12:45:
Echt vreselijk die armory unlocks.
Maar voor de rest vermaakik mij prima hoor. Beter als mw2
Gisteren wat zombies gespeeld, levelen gaat wel lekker daar in combo met dubbel XP tokens.
De moeilijkheidsgraad vind ik toch best pittig zelfs in het eerste deel is het goed opletten
De moeilijkheidsgraad vind ik toch best pittig zelfs in het eerste deel is het goed opletten
Ik heb 1 match zombies gespeeld, maar vind er helemaal niks aan. Ik heb liever dat ze zombies terug brengen zoals het in Vanguard (en de originele World at War nazi zombies) was.Chelseamarre123 schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 13:04:
Gisteren wat zombies gespeeld, levelen gaat wel lekker daar in combo met dubbel XP tokens.
Het is eigenlijk gewoon DMZ met zombies erbij.
Of zoals in Cold War. Had je round based én de keuze voor Outbreak (wat het nu is).BlazeMuis schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 13:08:
[...]
Ik heb 1 match zombies gespeeld, maar vind er helemaal niks aan. Ik heb liever dat ze zombies terug brengen zoals het in Vanguard (en de originele World at War nazi zombies) was.
Het is eigenlijk gewoon DMZ met zombies erbij.
Zelf nog niet gespeeld trouwens. Ben nu eerst maar eens bezig met de singleplayer.
Niet echt indrukwekkend, tot nu toe
[ Voor 12% gewijzigd door Vrijdag op 11-11-2023 13:31 ]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Ik word er vandaag elke keer uitgegooid: travis rilea, geen connectie.
Meer mensen laste van? Wat is een oplossing? Gister ging het prima.
Update: Lijkt weer te werken.
Meer mensen laste van? Wat is een oplossing? Gister ging het prima.
Update: Lijkt weer te werken.
[ Voor 10% gewijzigd door Lygun op 11-11-2023 14:24 ]
Ik knal er constant uit, servers lijken down te zijn voor pc?
Terwijl ik dit typ kan ik helemaal niet meer inloggen.
Terwijl ik dit typ kan ik helemaal niet meer inloggen.
Nee, is helemaal plat. Beetje jammer weer...
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Ik was ook wel geïnteresseerd na een goeie beta en de old school maps. Maar de prijs en 200GB opslag ruimte op de PS5 houden mij tegen, geen zin om 3 games hiervoor te moeten verwijderen.
Lijkt weer online te zijn, 1 match kunnen spelen zonder gekickt te zijn.
Hmm, wel kunnen spelen maar mn ass werd net wel gekickedBlazeMuis schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 14:26:
Lijkt weer online te zijn, 1 match kunnen spelen zonder gekickt te zijn.
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Het is wel echt heel slecht dit hoor. Ik ben er nu alweer klaar mee.... wachten op warzone dan maar.
Stay hungry, stay foolish!
Verklaar u nader. Ben wel benieuwd waarom het niets is. Wil hem zelf wel gaan halen maar weet dan ook weer niet of het de 70 euro waard is voor de ps5.CHKYBSTRD schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 14:48:
Het is wel echt heel slecht dit hoor. Ik ben er nu alweer klaar mee.... wachten op warzone dan maar.
Zal er wel een uur of 50 tegenaan knallen maar dan nog. In de aanbieding komt die de komende tijd toch nog niet. Dus het wordt nu of nooit. Single player speel ik meestal 1x door en dan hou ik die ook voor gezien.
Staan er wel nog nieuwe maps op he tprogramma voor de multiplayer? Ga er toch vanuit dat die wel nog nieuw komen enzo?
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Ik vermaak me al 2 dagen kostelijk van de game. Veel beter dan vorige edities. De maps zijn chill, gameplay is goed.. enkel de diversiteit in wapens mis ik wat…Oxigeon schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 14:54:
[...]
Verklaar u nader. Ben wel benieuwd waarom het niets is. Wil hem zelf wel gaan halen maar weet dan ook weer niet of het de 70 euro waard is voor de ps5.
Zal er wel een uur of 50 tegenaan knallen maar dan nog. In de aanbieding komt die de komende tijd toch nog niet. Dus het wordt nu of nooit. Single player speel ik meestal 1x door en dan hou ik die ook voor gezien.
Staan er wel nog nieuwe maps op he tprogramma voor de multiplayer? Ga er toch vanuit dat die wel nog nieuw komen enzo?
Allereerste indruk van MW III was "fuck no" maar hoe meer je het speelt hoe beter het wordt.
Ik had ook op de Xbox gespeeld met de Nieuw Zeeland truuk dus naarmate de dag langer werd en meer en meer mensen in de game kwamen, werd het ook leuker om te spelen.
Zoveel gespeeld in twee dagen dat ik het even voor gezien hou.
Maar ik kijk er wel leuk naar terug. (Heb alleen multiplayer gespeeld trouwens)
Ik had ook op de Xbox gespeeld met de Nieuw Zeeland truuk dus naarmate de dag langer werd en meer en meer mensen in de game kwamen, werd het ook leuker om te spelen.
Zoveel gespeeld in twee dagen dat ik het even voor gezien hou.
maps van vorige CoD's komen per seizoen, althans wat er was uitgelekt. Seizoen 3 was Advanced Warfare als ik het goed herriner.Oxigeon schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 14:54:
[...]
[ Voor 8% gewijzigd door polopolo150 op 11-11-2023 15:46 ]
De one shot challenge werkt niet in zombies. Leuk als je zo geen dingen kan vrijspelen
En de servers liggen er weer uit.
Iedereen in de match had daarvoor ook 999 ping en een hoog percentage packetloss een paar minuten lang en daarna de mooie “Lost connection to Host/Server” melding.

Edit: ik kan wel in een nieuwe match.
Iedereen in de match had daarvoor ook 999 ping en een hoog percentage packetloss een paar minuten lang en daarna de mooie “Lost connection to Host/Server” melding.

Edit: ik kan wel in een nieuwe match.
[ Voor 8% gewijzigd door BlazeMuis op 11-11-2023 16:45 ]
Al een poosje CoD MW2 niet meer aangeslingerd, maar als ik het goed begrijp is dat nu dus vervangen door MW3. En ondanks dat ik MW2 gekocht heb, kan ik nu geen DMZ, Warzone, of MP meer spelen?
MP krijg ik alleen terug door MW3 weer te kopen, en Warzone en DMZ moeten op een later moment weer terug komen?
MP krijg ik alleen terug door MW3 weer te kopen, en Warzone en DMZ moeten op een later moment weer terug komen?
Neehoor, je kan gerust MW2 spelen. Echter launch je standaard MW3 en moet je in het menu van MW3 naar de multiplayer van MW2 doorklikken. Een paar extra stappen, maar dat is natuurlijk om MW3 er doorheen te drukken.addictive schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 16:57:
Al een poosje CoD MW2 niet meer aangeslingerd, maar als ik het goed begrijp is dat nu dus vervangen door MW3. En ondanks dat ik MW2 gekocht heb, kan ik nu geen DMZ, Warzone, of MP meer spelen?
Ah dat heb ik dan over het hoofd gezien, dank!Hoianddoei schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 17:09:
[...]
Neehoor, je kan gerust MW2 spelen. Echter launch je standaard MW3 en moet je in het menu van MW3 naar de multiplayer van MW2 doorklikken. Een paar extra stappen, maar dat is natuurlijk om MW3 er doorheen te drukken.
Inmiddels level 55 
Speelt echt super goed weg. Draait ook heel goed op de pc op alles maxed out 4K, super stabiele FPS (capped op 116fps voor gsync zodat ik geen tearing heb op LG OLED 120hz).

Speelt echt super goed weg. Draait ook heel goed op de pc op alles maxed out 4K, super stabiele FPS (capped op 116fps voor gsync zodat ik geen tearing heb op LG OLED 120hz).
[ Voor 81% gewijzigd door BlazeMuis op 11-11-2023 17:17 ]
https://blurbusters.com/g...lag-tests-and-settings/14BlazeMuis schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 17:15:
Inmiddels level 55
Beetje off-topic, maar vergeet naast gsync ook vsync niet aan te zetten op driver niveau (en uit in de game settings) voor het optimale
Very nice! Welke modi speel je vooral?BlazeMuis schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 17:15:
Inmiddels level 55
Alleen maar TDM? Niet dat ik vandaag echt meters heb gemaakt maar slechts 32 hier. Speel wel voornamelijk Cutthroat
[ Voor 4% gewijzigd door crimby op 11-11-2023 18:10 ]
Ik speel alleen maar Hardpoint en Domination, ik ben geen fan van TDMcrimby schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 18:05:
[...]
Alleen maar TDM? Niet dat ik vandaag echt meters heb gemaakt maar slechts 32 hier. Speel wel voornamelijk Cutthroat
Ja maar in CoD is álles toch TDM?
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Voor sommigen wel ja. Maar ik speel graag de objective, als je het goed doet zit je op 5k tot 8k punten per match als je wint.
Valt me op dat als je bijv. vlaggen moet cappen, degene die het niet doen toch best veel punten krijgen voor hun kills. Die staan toch veelal hoger dan degene die 5-8x een vlag hebben gepakt.BlazeMuis schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 19:08:
[...]
Voor sommigen wel ja. Maar ik speel graag de objective, als je het goed doet zit je op 5k tot 8k punten per match als je wint.
Kortom, het punten systeem weerhoudt mensen ervan om niet altijd PTFO te volgen.
Hebben jullie ook bij ground war regelmatig performance drops?
Speel hier op een series x met glasvezel verbinding 2.5gb
Speel hier op een series x met glasvezel verbinding 2.5gb
??? Search & Destroy, Cutthroat, War zijn toch echt heel anders. Domination, kill confirmed en Hardpoint lijken ook niet echt op TDM. Misschien iets meer maar om alles TDM te noemen slaat gewoon nergens op.
hier ook, gaat lekker. Afgelopen half uur eerst game crash, vervolgens disconnect, nu dit.
:fill(white):strip_exif()/f/image/fi0sHEeyAXyj2cCWxjiptc8l.png?f=user_large)
In MW2 stond ik toch best vaak bovenaan ondanks dat ik veel minder kills had gemaakt maar juist vlaggen/tags had gepakt of de nieuwe hardpoints hat gecapped. Misschien is het in MW3 nog niet hetzelfde qua score?Zephyer schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 19:29:
[...]
Valt me op dat als je bijv. vlaggen moet cappen, degene die het niet doen toch best veel punten krijgen voor hun kills. Die staan toch veelal hoger dan degene die 5-8x een vlag hebben gepakt.
Kortom, het punten systeem weerhoudt mensen ervan om niet altijd PTFO te volgen.
Dat weet ik wel, maar was meer als grapje omdat bijna iedereen online élke mode speelt alsof het TDM iscrimby schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 20:08:
[...]
??? Search & Destroy, Cutthroat, War zijn toch echt heel anders. Domination, kill confirmed en Hardpoint lijken ook niet echt op TDM. Misschien iets meer maar om alles TDM te noemen slaat gewoon nergens op.
Heb even een groep gemaakt genaamd tweakers#8511635.
Te vinden via social.
Zo kunnen we misschien met wat mensen makkelijk samen spelen, net paar potjes met @Wolverine9000 gedaan wat voor mij best goed ging
Spelen in een party levert ook nog is 25%XP op
Te vinden via social.
Zo kunnen we misschien met wat mensen makkelijk samen spelen, net paar potjes met @Wolverine9000 gedaan wat voor mij best goed ging
Vind het heerlijk spelen..
Maargoed het is gewoon mw2 uitbreiding als je het mij vraagt.
Voor die 7 tientjes kunnen we weer heel jaar vooruit 👌👌
Maargoed het is gewoon mw2 uitbreiding als je het mij vraagt.
Voor die 7 tientjes kunnen we weer heel jaar vooruit 👌👌
psn: HertogJack
Laatste potje ging terug goed .Chelseamarre123 schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 20:27:
Te vinden via social.
Zo kunnen we misschien met wat mensen makkelijk samen spelen, net paar potjes met @Wolverine9000 gedaan wat voor mij best goed ging![]()
(Delete aub) dubbel gepost
[ Voor 89% gewijzigd door HertogJack op 11-11-2023 20:37 ]
Welk platform?Chelseamarre123 schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 20:27:
Te vinden via social.
Zo kunnen we misschien met wat mensen makkelijk samen spelen, net paar potjes met @Wolverine9000 gedaan wat voor mij best goed ging![]()
Ik haat het om met mensen te spelen die het als TDM spelen in je party met als reden, dit potje duurt langer dus kan ik meer kills hebben. Wat heb je dan aan je teammates en de gamemode.Vrijdag schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 20:22:
[...]
Dat weet ik wel, maar was meer als grapje omdat bijna iedereen online élke mode speelt alsof het TDM is
Beide, zit zelf op ps5 maar als ik wil samenspelen zit ik er niet mee in dat er pc spelers bij zijn.
Lijkt vrij eenvoudig te werken ook, ik zag dat @Wolverine9000 domination aan het spelen was. Ik joinde hem en nadat zijn potje gedaan was kwamen we in dezelfde lobby terecht..
Mic mag maar moet niet, voor lekker casual te spelen voegt het niet veel toe.
Nu je veel moet vrijspelen met potjes te winnen kan het wel leuk zijn om met meerdere te spelen van hier.
[ Voor 9% gewijzigd door Chelseamarre123 op 11-11-2023 20:47 ]
Zal wel keertje dat social ding toevoegen danChelseamarre123 schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 20:45:
[...]
Beide, zit zelf op ps5 maar als ik wil samenspelen zit ik er niet mee in dat er pc spelers bij zijn.
Lijkt vrij eenvoudig te werken ook, ik zag dat @Wolverine9000 domination aan het spelen was. Ik joinde hem en nadat zijn potje gedaan was kwamen we in dezelfde lobby terecht..
Mic mag maar moet niet, voor lekker casual te spelen voegt het niet veel toe.
Nu je veel moet vrijspelen met potjes te winnen kan het wel leuk zijn om met meerdere te spelen van hier.
Wat duurt Zombies lang ja, denk laat een maat van me het even uitproberen.. maar is zo even minimaal 30 minuten verder haha
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Al 2x in de laatste 5 min een crash gehad.. alles weg beide keren. Welke makkelijk levelen met die exfill bug heheG_Dragon schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 20:51:
Wat duurt Zombies lang ja, denk laat een maat van me het even uitproberen.. maar is zo even minimaal 30 minuten verder haha
Stay hungry, stay foolish!
Wat is de exfill bug?CHKYBSTRD schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 20:56:
[...]
Al 2x in de laatste 5 min een crash gehad.. alles weg beide keren. Welke makkelijk levelen met die exfill bug hehe
Oef die crashes zijn zeker niet fijn..
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Exfill inroepen in level 1 gebied. Dan komen er extreem veel zombies en die killen. Als de heli weg is deze terug roepen enzovoort.G_Dragon schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 21:01:
[...]
Wat is de exfill bug?![]()
Oef die crashes zijn zeker niet fijn..
Zombies heb ik niet veel verstand van lol
Goeie tip ook om niet alles te moeten vrijspelen.
Dingen oprapen in zombie mode en dan exfillen. Je kan bijvoorbeeld een flash en een drill charge vinden en oppakken en als je dat exfillt moet je het niet meer vrijspelen via dat nieuwe unlock systeem.
Zelfde geld voor wapens en attachments.
Dingen oprapen in zombie mode en dan exfillen. Je kan bijvoorbeeld een flash en een drill charge vinden en oppakken en als je dat exfillt moet je het niet meer vrijspelen via dat nieuwe unlock systeem.
Zelfde geld voor wapens en attachments.
Het speelt echt beter dan MW2 en de oude maps zijn heerlijk. Maar het voelt niet verfrissend ofso. Heb niet het gevoel dat ik nu echt een nieuwe COD speel t.o.v. vorig jaar. Vind het best wel muf dat veel van MW2 is overgezet naar de nieuwe (wapens, skins, etc.). Begin liever helemaal vanaf 0.
.ik raak alles van mw2 gewoon niet aan.Alexknl schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 22:24:
Het speelt echt beter dan MW2 en de oude maps zijn heerlijk. Maar het voelt niet verfrissend ofso. Heb niet het gevoel dat ik nu echt een nieuwe COD speel t.o.v. vorig jaar. Vind het best wel muf dat veel van MW2 is overgezet naar de nieuwe (wapens, skins, etc.). Begin liever helemaal vanaf 0.
Ah oke! Die zijn we helaas kwijt want na 30 minuten spelen was de tijd om maar sprong weer opnieuw op 20 minuten dus we zijn gestopt.Chelseamarre123 schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 21:07:
[...]
Exfill inroepen in level 1 gebied. Dan komen er extreem veel zombies en die killen. Als de heli weg is deze terug roepen enzovoort.
Oh je moet dan naar zo'n exfill chopper gaan. Dan behoud je je wapens en armor + xp.G_Dragon schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 22:29:
[...]
Ah oke! Die zijn we helaas kwijt want na 30 minuten spelen was de tijd om maar sprong weer opnieuw op 20 minuten dus we zijn gestopt.
Oh dan weet ik dat voor de volgende keer want we hadden echt teveelChelseamarre123 schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 22:36:
[...]
Oh je moet dan naar zo'n exfill chopper gaan. Dan behoud je je wapens en armor + xp.
Haha vooruit dan maar ;-) maar ik vind het best meevallen eigenlijk. Gisteren aardig wat gevechten gehad om B.Vrijdag schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 20:22:
[...]
Dat weet ik wel, maar was meer als grapje omdat bijna iedereen online élke mode speelt alsof het TDM is
Overigens moet je eens Capture the Flag spelen bij paintball. Dàt is pas TDM haha.
Maargoed ik speel wel veel Cutthroat en S&D. Dat is automatisch al anders door het gebrek aan respawns.
Ik hoor eigenlijk niemand over de battlepass, wat is met die spawn troep? Sinds wanneer is spawn ineens weer een ding, en dan die skins. Ik pak normaal bij cod altijd wel één battlepassje met milsim skins en één of twee wapens, maar dit is wel heel erg kermis.
Mss omdat seizoen 1 nog moet beginnen😁JDeraGear schreef op zondag 12 november 2023 @ 08:21:
Ik hoor eigenlijk niemand over de battlepass, wat is met die spawn troep? Sinds wanneer is spawn ineens weer een ding, en dan die skins. Ik pak normaal bij cod altijd wel één battlepassje met milsim skins en één of twee wapens, maar dit is wel heel erg kermis.
Wacht, wat is deze battlepass dan? Is dat een battlepass van MW2, ín MW3 of hoe moet ik dat zien? Ik ben bijna 40 dit wordt verwarrendWolverine9000 schreef op zondag 12 november 2023 @ 08:36:
[...]
Mss omdat seizoen 1 nog moet beginnen😁
Klopt, is nog de oude (lopende) battlepass van MW2. Ik snap dat ze het nieuwe seizoen tegelijk met de andere cods willen laten starten, maar is wel beetje muf.JDeraGear schreef op zondag 12 november 2023 @ 08:55:
[...]
Wacht, wat is deze battlepass dan? Is dat een battlepass van MW2, ín MW3 of hoe moet ik dat zien? Ik ben bijna 40 dit wordt verwarrend
Is de battle pass van mw2 seizoen 6. Ergens begin december komt s1 voor mw3JDeraGear schreef op zondag 12 november 2023 @ 08:55:
[...]
Wacht, wat is deze battlepass dan? Is dat een battlepass van MW2, ín MW3 of hoe moet ik dat zien? Ik ben bijna 40 dit wordt verwarrend
Zou wel gemakkelijker zijn moest je zien welke attachments van mw3 en van mw2 zijn. Zelfde van de operators
[ Voor 4% gewijzigd door Wolverine9000 op 12-11-2023 09:15 ]
krijg soms 30k ('dubbel' punten = voor xp? we snappen weer iets niet) voor een partijtje dmz.BlazeMuis schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 19:08:
[...]
edit: krijg maar een marginale setting bij adrenaline, amper 60 fps op 2k (freesync pre). normaal?
[ Voor 16% gewijzigd door vrankerik op 12-11-2023 10:48 ]
Ja of haal gewoon die mw2 eruit en geef mw3 wapens :-)Wolverine9000 schreef op zondag 12 november 2023 @ 09:14:
Zou wel gemakkelijker zijn moest je zien welke attachments van mw3 en van mw2 zijn. Zelfde van de operators
Ik snap die armory unlock trouwens niet echt, vind het maar onoverzichtelijk
Je moer eerst drie daily challenges doen. En kan kan je kiezen welke armorry unlock je vrij speelt. Dit kan je unlocken door gewoon potjes te winnencrimby schreef op zondag 12 november 2023 @ 10:44:
[...]
Ja of haal gewoon die mw2 eruit en geef mw3 wapens :-)
Ik snap die armory unlock trouwens niet echt, vind het maar onoverzichtelijk
De bas p battle rifle trackt niet voor de golden camo. Moet 3 kills met 1 magazijn halen en dit tien keer. Heb dit in hardcore gedaan maar helaas....
[ Voor 47% gewijzigd door Wolverine9000 op 12-11-2023 11:10 ]
Moeten die daily challenges wel werkenWolverine9000 schreef op zondag 12 november 2023 @ 10:48:
[...]
Je moer eerst drie daily challenges doen. En kan kan je kiezen welke armorry unlock je vrij speelt. Dit kan je unlocken door gewoon potjes te winnen
Lekker zeg!
Gister via V&A een voucher op de kop getikt.
MWIII 2011 veel gespeeld op PC en nu aangeschaft voor PS5.
Direct door naar multiplayer, campaign speel ik zelden.
Ik schoot direct terug in de tijd door het grote aantal oude maps.
Begon mn eerste potje in Rust, altijd hectisch en snel, daarna High Rise met vrij snel een merciless kill!
Nog een groot aantal maps gespeeld.
Wat een fun.
War mode mag nog ff uitgebreid worden.
Vond de tijd van COD WWII war modus helemaal te gek.
Affijn, ff headset scoren om het geklaag van het gezin te beperken en ik heb wel weer even lol de komende maandjes.
Gister via V&A een voucher op de kop getikt.
MWIII 2011 veel gespeeld op PC en nu aangeschaft voor PS5.
Direct door naar multiplayer, campaign speel ik zelden.
Ik schoot direct terug in de tijd door het grote aantal oude maps.
Begon mn eerste potje in Rust, altijd hectisch en snel, daarna High Rise met vrij snel een merciless kill!
Nog een groot aantal maps gespeeld.
Wat een fun.
War mode mag nog ff uitgebreid worden.
Vond de tijd van COD WWII war modus helemaal te gek.
Affijn, ff headset scoren om het geklaag van het gezin te beperken en ik heb wel weer even lol de komende maandjes.
Eerste dag werkten die ook niet bij mij.Nu al twee dagen geen probleemcrimby schreef op zondag 12 november 2023 @ 11:20:
[...]
Moeten die daily challenges wel werken2 kills met semtex.. had zelfs een tripple kill er mee en nog 0
Heeft er al iemand gebruikt van de cct comms vest. Blijven de tegenstanders echt veel langer op de map....
En ik snap ook niet dat mensen nog wapens van mw2 gebruiken. Er zou een optie moeten kunnen zijn waarbij je kiest voor mw2 wapens of mw3 wapens.
En ik snap ook niet dat mensen nog wapens van mw2 gebruiken. Er zou een optie moeten kunnen zijn waarbij je kiest voor mw2 wapens of mw3 wapens.
[ Voor 40% gewijzigd door Wolverine9000 op 12-11-2023 12:59 ]
Die heeft goede stats zeg.Wolverine9000 schreef op zondag 12 november 2023 @ 12:00:
Heeft er al iemand gebruikt van de cct comms vest. Blijven de tegenstanders echt veel langer op de map....
Wanneer unlock je die?
Level 40 maar twijfel om hem te gebruikenStef120 schreef op zondag 12 november 2023 @ 12:59:
[...]
Die heeft goede stats zeg.
Wanneer unlock je die?
Het is een goed voor als je in een party speelt.
Dan is het echt een aanvulling voor je team en kan en onderling afstemmen wie support speelt in die rol.
Ik moet nog ff levellen (lvl 19 atm)
Dan is het echt een aanvulling voor je team en kan en onderling afstemmen wie support speelt in die rol.
Ik moet nog ff levellen (lvl 19 atm)
Hier de game zojuist gehaald. Nu in de ps5 gedrukt en vanavond als de Kids in bes liggen maar spelen.
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal