Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12-09 18:30
Jammer dat de level cap op 55 zit, dat mag van mij wel wat hoger liggen.

Nu maar een beetje wapens aan het levelen maar ik ga liever in rank omhoog, zonde van al die XP :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als ik solo speel zit Ik ofwel bij sukkelaars of mensen die leaven

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:52
Wolverine9000 schreef op zondag 12 november 2023 @ 13:56:
Als ik solo speel zit Ik ofwel bij sukkelaars of mensen die leaven
Snap ik wel! Man, je verblind iedereen met dat pakkie en die gun 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
crimby schreef op zondag 12 november 2023 @ 13:59:
[...]

Snap ik wel! Man, je verblind iedereen met dat pakkie en die gun 8)7
Welke gun. Ok dat pakje valt nog mee lol

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• crimby
Wolverine9000 schreef op zondag 12 november 2023 @ 14:02:
[...]

Welke gun. Ok dat pakje valt nog mee lol
Nou de toppers zijn er niks bij haha
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LNefbIGqzvvh5GsQgfw0eoEKBHU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kg83vx5hTkI7BLlFYoid4Jek.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 24% gewijzigd door crimby op 12-11-2023 14:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlazeMuis
crimby schreef op zondag 12 november 2023 @ 14:11:
[...]

Nou de toppers zijn er niks bij haha
[Afbeelding]
Lijkt wel alsof hij zichzelf beplakt heeft met aluminium folie :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• crimby
BlazeMuis schreef op zondag 12 november 2023 @ 14:48:
[...]

Wel handig tegen UAV’s ;-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
BlazeMuis schreef op zondag 12 november 2023 @ 14:48:
[...]

Radiatorfolie O-)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Heb ondertussen een ander pakje aan 😃

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BlazeMuis
Wolverine9000 schreef op zondag 12 november 2023 @ 16:41:
[...]

Heb ondertussen een ander pakje aan 😃
Voor in de slaapkamer?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Lekkere grenade kill (bovenste scherm)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
Ik wordt constant in matches gegooid die al aan de gang zijn en al bijna voorbij zijn.. Dat ze dat nog steeds niet opgelost hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op zondag 12 november 2023 @ 17:31:
Lekkere grenade kill (bovenste scherm)

[Streamable]
Ik zie split screen? Werkt het voor je?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
BlazeMuis schreef op zondag 12 november 2023 @ 17:39:
Ik wordt constant in matches gegooid die al aan de gang zijn en al bijna voorbij zijn.. Dat ze dat nog steeds niet opgelost hebben.
En waar de achterstand 20 tegen 150 in domination is bijvoorbeeld. Dat ken ik van ergens

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlazeMuis
Wolverine9000 schreef op zondag 12 november 2023 @ 17:47:
[...]

En waar de achterstand 20 tegen 150 in domination is bijvoorbeeld. Dat ken ik van ergens
Exact dat dus |:(

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Chelseamarre123 schreef op zondag 12 november 2023 @ 17:45:
[...]

Ik zie split screen? Werkt het voor je?
Ja het werkt perfect, ook het spel zelf laad een stuk sneller in dan Mw2. Ben alleen wel boos over het feit dat ze nog steeds de bug niet hebben gefixed waarbij je in split-screen niet van layout kan wisselen. Want dat zou je bij zo'n hoofdprijs wel mogen verwachten toch? :o

[ Voor 7% gewijzigd door G_Dragon op 12-11-2023 17:58 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben content dat ik niet alleen ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
Hier gaat het wel lekker hoor… bijna alleen maar nieuwe matches en prima K/D. Net wel lekker… 3 met een nade, 2 holger kills en 2 pistols kills… toen was mijn rambo actie wel klaar haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12-09 21:37
Wat ik hebben wilde heb ik, de breach granate en MTZ Interceptor heb ik uit Zombies gehaald. Erg makkelijk.
MW3 bevalt me veel beter dan MW2 omdat ik veel minder last van kill streaks heb zoals die heli. Hopelijk krijgt Rust een aparte rotatie, je kunt er best snel levelen zonder de chaos van shipment.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
Ze mogen de sterkte van de aim assist wel eens terugbrengen naar het niveau van MW2, dat was veel gebalanceerder. Ik merk het wel als ik in matches zit met veel controller gebruikers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is gemakkelijk op te lossen. Gewoon match zoeken waar je map voting bij hebt. Ben je zeker dat het nog niet begonnen is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07:05
Hoe is het met het halen van Gold camo's beetje zelfde objectives als MW2 enzo ?

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tactical stance 25 kills om gold te halen is ook niet echt gemakkelijk vind ik. Voor gold moet je bijna geen longshots meer doen. Heb er al twee goud..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
Wolverine9000 schreef op zondag 12 november 2023 @ 19:41:
Tactical stance 25 kills om gold te halen is ook niet echt gemakkelijk vind ik. Voor gold moet je bijna geen longshots meer doen. Heb er al twee goud..
Hardpoint spelen, beetje campen in een hoekje en gaan met die banaan. Heb je met 2-3 potjes wel 25 kills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mss stomme vraag . Maar vb shotguns en markman rifles mevelen gaat dit in zombies en neem je de levels van de wapens mee naar mp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Wolverine9000 schreef op zondag 12 november 2023 @ 19:41:
Oh dat is heel fijn longshots was rete vervelend met sommige guns ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wolverine9000 schreef op zondag 12 november 2023 @ 19:56:
Mss stomme vraag . Maar vb shotguns en markman rifles mevelen gaat dit in zombies en neem je de levels van de wapens mee naar mp
Ja, zeker aan te raden in het begin van die guns.
Je kan ook je wapen ingame upgraden en zo knalt die in zombies ook lekker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• buurman3
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 12-09 21:56
Die skins waarbij de vlammen uit je lijf slaan naarmate je meer kills maakt, dat is toch absoluut niet handig ivm je zichtbaarheid in een potje? Het ziet er in operator preview wel vet uit namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
buurman3 schreef op zondag 12 november 2023 @ 20:01:
Die skins waarbij de vlammen uit je lijf slaan naarmate je meer kills maakt, dat is toch absoluut niet handig ivm je zichtbaarheid in een potje? Het ziet er in operator preview wel vet uit namelijk.
Nee niet handig… ikzelf speel met de ranked outfits. Die zijn soms zwart maar soms helemaal wit. Ook niet perse handig, maar gewoon zorgen dat jij ze eerder ziet dan zij jou ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migeye
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11-09 20:06
Ik snap die daily unlocks niet, heb de 3 challenges gedaan maar bv krijg de semtex niet.
Die bonus challenge beweegt geheel niet.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-TN9h6labEYjifoUl5SF18VigNU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/MWbOrgGADunfLQnDnIlY3Bdo.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Effe hardcore voor een wapen goud te krijgen. Daar word ik gek van . Snap niet dat mensen dit kunnen spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12-09 21:37
migeye schreef op zondag 12 november 2023 @ 20:10:
Ik snap die daily unlocks niet, heb de 3 challenges gedaan maar bv krijg de semtex niet.

[Afbeelding]
Je moet er nog een hebben, wellicht bugged. Bij mij duurde het even voor ie de winsten mee ging tellen

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!
migeye schreef op zondag 12 november 2023 @ 20:10:

[Afbeelding]
Als je alle dailys gedaan hebt krijg je nu punten per potje dat je wint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wolverine9000 schreef op zondag 12 november 2023 @ 20:15:
Effe hardcore voor een wapen goud te krijgen. Daar word ik gek van . Snap niet dat mensen dit kunnen spelen...
Nu al aan goud begonnen? Welke gun dan en waarom precies in HC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chelseamarre123 schreef op zondag 12 november 2023 @ 20:28:
[...]

Nu al aan goud begonnen? Welke gun dan en waarom precies in HC
Heb de sva.mcw en de bas p goud. Omdat ik per magazijn drie kills moet hebben zonder te herladen. En dit tien keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
Wolverine9000 schreef op zondag 12 november 2023 @ 20:39:
[...]

Heb de sva.mcw en de bas p goud. Omdat ik per magazijn drie kills moet hebben zonder te herladen. En dit tien keer.
Bas P is een MW wapen toch? Moet je die camo’s opnieuw unlocken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
crimby schreef op zondag 12 november 2023 @ 20:46:
[...]

Bas P is een MW wapen toch? Moet je die camo’s opnieuw unlocken?
Bas p is mw3 battle rifle....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crimby
Bas-B is een battle rifle en Bas-P is een MW SMG. ;-)
Maar wel goed je best gedaan, nu al 3 gold

[ Voor 9% gewijzigd door crimby op 12-11-2023 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
Wat is terminal toch een fijne map :9

Favela en Wasteland mogen ze er wat mij betreft wel uithalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
BlazeMuis schreef op zondag 12 november 2023 @ 21:06:
Wat is terminal toch een fijne map :9

Favela en Wasteland mogen ze er wat mij betreft wel uithalen.
Favela was mijn favoriet in de beta :P voornamelijk door nostalgie denk ik ondanks dat er veel meer plekken zijn om te gaan en staan nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Favela is mijn favoriet samen met sub base en skidrow

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wie is hills 360 eigenlijk. Die samen met chelseamarre en mij gespeeld heeft. Was leuk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hills360
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 15:37
#datbenik 👋🏻😉👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migeye
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11-09 20:06
Chelseamarre123 schreef op zondag 12 november 2023 @ 20:28:
[...]

Als je alle dailys gedaan hebt krijg je nu punten per potje dat je wint.
Vreemd, best wel wat potjes gedaan maar die balk vult niet en heb ook nog steeds niet die unlock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eerste keer zombies exfill gedaan. Tier 2 zone geweest. Maar daar zal het bij blijven. Mijn ding niet

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sHbWKXKzCRLm2QrrlaDOmzLWu2k=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lgxjoqM3s1OAkvuqw5w6EfJ8.jpg?f=fotoalbum_large
Deze heeft het lastig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

Zojuist ook mijn eerste 3 kwartier in de game doorgebracht. Is nog een beetje wennen aan de snelheid. Eerste potje free-for-all werd ik 4e maar miste werkelijk alles. Heb toen de sensivity wat omlaag gedaan (naar 6). Toen lukte het ook beter.

Daarna nog een potje kill confirm en domination. Leuke game. Moet alleen beetje wennen aan de snelheid (ligt iets hoger dan MW2 voor mijn gevoel).

De echte reden zou ook kunnen zijn dat ik mw2 de laatste tijd niet meer heb aangeraakt en ik alweer wat ouder ben geworden.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wolverine9000 schreef op zondag 12 november 2023 @ 21:45:
Favela is mijn favoriet samen met sub base en skidrow
Ik heb bepaalde maps nog niet eens zien voorbijkomen. Favela heb ik nog niet gehad deze game, net als Afghan, Estate, Invasion, Wasteland en Sub Base.

Echt bizar want sommige andere ook maar 1malig gehad.
Lijkt dat ik continu Karachi,Quarri, Terminal, Rust en Scrapyard speel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

Chelseamarre123 schreef op maandag 13 november 2023 @ 06:19:
[...]

Ik heb bepaalde maps nog niet eens zien voorbijkomen. Favela heb ik nog niet gehad deze game, net als Afghan, Estate, Invasion, Wasteland en Sub Base.

Echt bizar want sommige andere ook maar 1malig gehad.
Lijkt dat ik continu Karachi,Quarri, Terminal, Rust en Scrapyard speel.
Hier in de bovenstaande 3 potten enkel Skidrow gehad. Maakt me ip zich niet zoveel uit. Vind het wel een fijne map. Maar wil ook graag andere spelen.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wij vinden de multiplayer tot nu toe erg fijn, split-screen gaat ook zonder problemen en alles laad snel in!
Hier en daar zijn wel wat fixes nodig, want kleine voorbeelden waar wij tegenaan liepen zijn: Kogels gaan te makkelijk door dikke muren heen, het veranderen van lay-out na het kiezen van je lay-out en zo waren er nog een paar waar ik even niet zo snel op kan komen.

Maar ben zeer tevreden en wij hebben alle mappen gespeeld tot zover we weten (Skidrov, Afghan, Estate, Invasion, Wasteland, Sub Base, Karachi, Quarri, Terminal, Rust en Scrayard) of mis ik er een paar :P ?

Voor zombies moet ik nog een keer gaan zitten, want daar snap ik nog niet zoveel van haha.. Aangezien de laatste keer dat mijn maat speelde op mijn account hebben we na meer dan 30 minuten het potje verlaten en ben ik alle XP en andere belangrijke dingen verloren, gelukkig hier al tips gekregen dat ik het moet afleveren bij een helikopter zodat je daarna wel zorgeloos het potje kan verlaten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Starscreamer
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 04-09 15:35
Wow heb dit spel ook geïnstalleerd op mijn antieke PS4 8)
En het draait daar ook als een zonnetje. _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op maandag 13 november 2023 @ 08:18:
Wij vinden de multiplayer tot nu toe erg fijn, split-screen gaat ook zonder problemen en alles laad snel in!
Hier en daar zijn wel wat fixes nodig, want kleine voorbeelden waar wij tegenaan liepen zijn: Kogels gaan te makkelijk door dikke muren heen, het veranderen van lay-out na het kiezen van je lay-out en zo waren er nog een paar waar ik even niet zo snel op kan komen.

Maar ben zeer tevreden en wij hebben alle mappen gespeeld tot zover we weten (Skidrov, Afghan, Estate, Invasion, Wasteland, Sub Base, Karachi, Quarri, Terminal, Rust en Scrayard) of mis ik er een paar :P ?

Voor zombies moet ik nog een keer gaan zitten, want daar snap ik nog niet zoveel van haha.. Aangezien de laatste keer dat mijn maat speelde op mijn account hebben we na meer dan 30 minuten het potje verlaten en ben ik alle XP en andere belangrijke dingen verloren, gelukkig hier al tips gekregen dat ik het moet afleveren bij een helikopter zodat je daarna wel zorgeloos het potje kan verlaten.
Sommige mappen gelijk invasion, wastland en vooral derail laat ik links liggen. Hier en daar wat buggs idd. Letters bij defeat of gelijk wat die ontbreken...
En een camo die niet trackt.
Vermaak mij ook prima....

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wasteland is wel een geinige throwback naar de WW2 setting :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:42

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Vrijdag schreef op maandag 13 november 2023 @ 08:45:
Is ook van origine een remake van Brecourt 8)

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gundogan schreef op maandag 13 november 2023 @ 09:14:
[...]

Is ook van origine een remake van Brecourt 8)
Ja klopt, vind het wel een fijne map. heb wel het idee dat de maps deze keer niet helemaal volledig 3 lane zijn. Zeker niet omdat je ook verticaal kan gaan, houdt het wel leuker.

Heb gisteren trouwens een zombies geprobeerd. Gewoon solo, omdat ik eerst maar eens wat wilde rondlopen. Nou, ik vind het tot nu toe echt enorm tegenvallen. Er zit echt totaal geen sfeer in. het campy horrorsfeertje in WaW en de BlOps reeks was juist wel tof.

Het was bij Cold War Outbreak al een beetje zo-zo, maar dit is echt zouteloos. Hopelijk wordt het later wel beter maar ik ben er vooralsnog niet vanonder de indruk. Voelt gewoon heel goedkoop aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-08 13:48

rCk

Vrijdag schreef op maandag 13 november 2023 @ 08:45:
Ja dit was echt een welkome verrassing. De allereerste CoD game die ik op de PC speelde, ik vond die map geweldig! Brecourt was dat toch? Met de Lee Enfield of de KAR _/-\o_

Ik heb nu twee game sessies gehad van elk ca 2 tot 2,5 uur. Nu level 29, maar het speelt echt heerlijk weg.
De Zombie / DMZ modus vind ik ook erg leuk. Maar ik had enerzijds wel liever naar de zombiemode gegaan die we vorige keer hadden met delen unlocken ipv 1 grote map te hebben. Maar ondanks dat zal ik mij best vermaken.

Verder vind ik de maps veel fijner spelen dan die van MW2, een aantal oude klassiekers die gewoon echt lekker spelen. Favela vond ik een draak van een map op de beta, nu heb ik hem in die paar uurtjes nog niet gehad. Wie weet gaat ie nog op mij groeien.

Het zijn nu wel érg veel wapens overigens, maar ik probeer wel wat meer te spelen met de nieuwe wapens. Bijv de MTZ-556 speelt erg fijn, BAS-P ook erg fijn. Die nieuwe sniper is mij veel te traag. Dan neig ik toch terug naar de SPX-80 met alle attachments.

Die armory unlocks zijn wel wat jammer, maar het is weer eens wat anders. Gelukkig niet achter een of andere betaalmuur }:O

Mochten mensen samen willen spelen, als we elkaar nog niet op PSN hebben in elk geval :+ : ChefRickert, speel niet altijd met mic. Als ik 6v6 speel dan speel ik DOM, Hardpoint, Kill Confirmed en TDM . Die eerste 3 wel vooral op de objective. Gisteren op Afghan nog 4 minuten op de hardpoint gezeten (soms gaat het lekker :9~ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rCk schreef op maandag 13 november 2023 @ 10:17:
[...]

Ja dit was echt een welkome verrassing. De allereerste CoD game die ik op de PC speelde, ik vond die map geweldig! Brecourt was dat toch? Met de Lee Enfield of de KAR _/-\o_

Ik heb nu twee game sessies gehad van elk ca 2 tot 2,5 uur. Nu level 29, maar het speelt echt heerlijk weg.
De Zombie / DMZ modus vind ik ook erg leuk. Maar ik had enerzijds wel liever naar de zombiemode gegaan die we vorige keer hadden met delen unlocken ipv 1 grote map te hebben. Maar ondanks dat zal ik mij best vermaken.

Verder vind ik de maps veel fijner spelen dan die van MW2, een aantal oude klassiekers die gewoon echt lekker spelen. Favela vond ik een draak van een map op de beta, nu heb ik hem in die paar uurtjes nog niet gehad. Wie weet gaat ie nog op mij groeien.

Het zijn nu wel érg veel wapens overigens, maar ik probeer wel wat meer te spelen met de nieuwe wapens. Bijv de MTZ-556 speelt erg fijn, BAS-P ook erg fijn. Die nieuwe sniper is mij veel te traag. Dan neig ik toch terug naar de SPX-80 met alle attachments.

Die armory unlocks zijn wel wat jammer, maar het is weer eens wat anders. Gelukkig niet achter een of andere betaalmuur }:O

Mochten mensen samen willen spelen, als we elkaar nog niet op PSN hebben in elk geval :+ : ChefRickert, speel niet altijd met mic. Als ik 6v6 speel dan speel ik DOM, Hardpoint, Kill Confirmed en TDM . Die eerste 3 wel vooral op de objective. Gisteren op Afghan nog 4 minuten op de hardpoint gezeten (soms gaat het lekker :9~ )
Ik wil wel samen spelen maar alleen dom en hardpoint. En helaas geen mic wegens medische reden (stem) ben trouwens benieuwd hoe ze het gaan aanpakken qua level systeem vanaf s1. Terug tot 250 per seizoen of tot 1000 en dan vanaf nieuw seizoen terug naar 55. Of de oude prestige. Geen idee. Meer info voor de start van seizoen 1. Favela vind ik nice. Invasion en derail de slechtste. Maar ga derail wastland en estafe wel spelen met lmg of sniper.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Deze avond na tien uur nog wat verder knallen. Heb gespeeld met @Chelseamarre123 @Hills360 en soms goed en soms slecht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Devo88
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 10-09 10:58

Devo88

psn: djev0tuinz

[...]

Zal je vanavond eens pingen als je er bent ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BlazeMuis
[...]

Gisteren op Afghan nog 4 minuten op de hardpoint gezeten (soms gaat het lekker :9~ )
Dat heb ik ook wel eens (meestal tussen de 2 en 3 minuten), maar anderen in het team hebben soms nog geen 30 seconden op de objective omdat ze alleen dom rondrennen voor kills. Speel dan TDM ofzo :F

Straks maar weer de pc aanslingeren en wapens levelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Wolverine9000 schreef op maandag 13 november 2023 @ 10:23:
Deze avond na tien uur nog wat verder knallen. Heb gespeeld met @Chelseamarre123 @Hills360 en soms goed en soms slecht.
Deze week vanaf 15u ongeveer online tot in de vroege avond.

Mensen die samen willen spelen voeg maar toe: chelseamarre123 is mijn psn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokucho
  • Laatst online: 15:59
Widescreen 3440x1440p monitor distance coefficient 2.33 en dpi op 800 voelt met aimen erg goed aan maar als ik een 360 wil maken of 180 graden wil draaien lukt het vaak niet. Zijn er meerdere gebruikers op een widescreen met zelfde settings spelen? Tips? In game sensitivity staat op standaarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Wolverine9000 schreef op maandag 13 november 2023 @ 10:22:
[...]

Ik wil wel samen spelen maar alleen dom en hardpoint. En helaas geen mic wegens medische reden (stem) ben trouwens benieuwd hoe ze het gaan aanpakken qua level systeem vanaf s1. Terug tot 250 per seizoen of tot 1000 en dan vanaf nieuw seizoen terug naar 55. Of de oude prestige. Geen idee. Meer info voor de start van seizoen 1. Favela vind ik nice. Invasion en derail de slechtste. Maar ga derail wastland en estafe wel spelen met lmg of sniper.
Ik hoop wel echt dat het de oude prestige wordt! Dat zou wel mooi zijn, ipv die level 1250 die je na een jaar bent. Derail moet ik ook nog ff wel inkomen. Is niet de beste nee...
Na 22:00 ben ik hopelijk ook online, ligt er even aan hoever het energiepotje is na werken + sporten. We houden contact!
Devo88 schreef op maandag 13 november 2023 @ 10:25:
[...]

Zal je vanavond eens pingen als je er bent ;)
Gezellig man, we hadden vorig jaar op MW2 wel leuke avondjes gehad.
BlazeMuis schreef op maandag 13 november 2023 @ 10:31:
[...]

Dat heb ik ook wel eens (meestal tussen de 2 en 3 minuten), maar anderen in het team hebben soms nog geen 30 seconden op de objective omdat ze alleen dom rondrennen voor kills. Speel dan TDM ofzo :F

Straks maar weer de pc aanslingeren en wapens levelen.
Er zitten zelfs mensen bij die gewoon nog geen eens 10 sec op de hardpoint zitten per game. Nu snap ik best wanneer je outskilled bent door je opponents dat het niet lukt, soms kom je gewoonweg niet op de hardpoint door skills en/of tactics, maar wanneer ik het potje aanhaal wat mij gisteren lukte, dan is het gewoon onmogelijk dat het niet lukt.

Maar goed, logisch verstand is ver te zoeken vaak. Eigenlijk moet je één persoon hebben die op de hardpoint zit, de rest moet de zone beschermen van buitenaf, anders ben je gewoon allemaal een sitting duck.
Chelseamarre123 schreef op maandag 13 november 2023 @ 10:38:
[...]

Wat een luxe, vanaf 15:00. Ik heb je toegevoegd!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Devo88

Devo88

rCk schreef op maandag 13 november 2023 @ 10:41:

[...]

Gezellig man, we hadden vorig jaar op MW2 wel leuke avondjes gehad.
Ik herinner me een nachtje tot 0400 >:)
Ik zeg lets go!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Hopelijk kunnen we eens met een 6 squad teamen van tweakers >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Chelseamarre123 schreef op maandag 13 november 2023 @ 10:38:
[...]

Ik vanaf 22.00 deze week. Zit met de late shift deze week.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Devo88

Devo88

Chelseamarre123 schreef op maandag 13 november 2023 @ 10:47:
Hopelijk kunnen we eens met een 6 squad teamen van tweakers >:)
Zou kick zijn >:)
Ik heb je trouwens geadd :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Devo88 schreef op maandag 13 november 2023 @ 10:49:
[...]

Zou kick zijn >:)
Ik heb je trouwens geadd :)
Woolverine79 voeg maar toe. Wel geen mic wat voor sommigen mss een probleem is. Dat je het maar weet e....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Gisteren echt uren bezig geweest om de convoy te vinden in MWZ.

Wagen gepakt en op de highway rondjes gaan rijden maar ik kwam ze echt nooit tegen.

Iemand een idee wat een goede onderscheppingsplek is?

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Gekkenhuis schreef op maandag 13 november 2023 @ 10:56:
Gisteren echt uren bezig geweest om de convoy te vinden in MWZ.

Wagen gepakt en op de highway rondjes gaan rijden maar ik kwam ze echt nooit tegen.

Iemand een idee wat een goede onderscheppingsplek is?
Ik zag links op de map in zone 2 op de highway een icoontje van convoy. Ben ze zelf niet te lijf gegaan aangezien ik solo was en enkel mijn wapen wou packet punchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Devo88 schreef op maandag 13 november 2023 @ 10:45:
[...]

Ik herinner me een nachtje tot 0400 >:)
Ik zeg lets go!
Haha, ja mooi man. De vriendin haalde het laatst nog een keer aan. Die snapt dat allemaal niet :+.
Als ze nu maar niet het modem eruit trekt als ze met de kerstboom aan de gang gaat... was ook met jou toch? :X _O- _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Chelseamarre123 schreef op maandag 13 november 2023 @ 10:58:
[...]

Ik zag links op de map in zone 2 op de highway een icoontje van convoy. Ben ze zelf niet te lijf gegaan aangezien ik solo was en enkel mijn wapen wou packet punchen.
Zag je ze toen al van ver of wanneer je enigzins in de buurt kwam?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Gekkenhuis schreef op maandag 13 november 2023 @ 11:03:
[...]

Zag je ze toen al van ver of wanneer je enigzins in de buurt kwam?
Ik kwam ze tegen aan die rode peil. Daar is een pack a punch punt en vlak erbij stond ook zo'n groepje soldaten die me inderdaad onder vuur namen.
Kan wel goed zijn dat ze pas later in de game opduiken, toen ik ze zag was de storm ook al aan het komen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9T2Q3Q3wUwIbAOapAirdoGE8NzA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qlLF9S0PyQC8Wtyuw7NghN5P.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
Zijn er eigenlijk weer allemaal nieuwe wapens of zijn er ook veel wapens van MW2 overgekomen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op maandag 13 november 2023 @ 11:16:
Zijn er eigenlijk weer allemaal nieuwe wapens of zijn er ook veel wapens van MW2 overgekomen?
Tot nu toe kan ik alle wapens van Mw2 gebruiken en hebben ze ook nog het behaalde level + cammo's, daarnaast heeft Mw3 ook zijn eigen wapens die je natuurlijk nog op level 1 hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op maandag 13 november 2023 @ 11:16:
Alles is over gekomen. Maar ik gebruik ze niet. Heb hier en daar al wat tegenstanders gezien die de oude wapens nog gebruiken. Ok gebruik alleen maar de mw3 wapens. Zou leuk zijn moest er switch knop zijn dat je de mw2 wapens kan uitzetten bij de tegenstander lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Chelseamarre123 schreef op maandag 13 november 2023 @ 11:11:
[...]

Ik kwam ze tegen aan die rode peil. Daar is een pack a punch punt en vlak erbij stond ook zo'n groepje soldaten die me inderdaad onder vuur namen.
Kan wel goed zijn dat ze pas later in de game opduiken, toen ik ze zag was de storm ook al aan het komen.

[Afbeelding]
Is het op die plek niet een kamp waar je doorheen kunt slingeren en geen convoy?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wanneer de tegenstanders sterk zijn gebruik ik een meta wapen. Wanneer ze ok zijn of heel slecht gebruik ik een minder wapen. De hand gun cor. Is trouwens een fijne handgun😄

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wolverine9000 schreef op maandag 13 november 2023 @ 11:27:
Wanneer de tegenstanders sterk zijn gebruik ik een meta wapen. Wanneer ze ok zijn of heel slecht gebruik ik een minder wapen. De hand gun cor. Is trouwens een fijne handgun😄
Dat is wel de beste manier, alleen helaas kom je er pas achter wanneer het potje is begonnen en als je dan niet van layout kan wisselen door die bug heb je vrij weinig keus haha :F :o. Want ik wisselde voor die bug ook vaak van layout in een potje, soms wel 4 keer omdat het potje ook veranderde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
Wolverine9000 schreef op maandag 13 november 2023 @ 11:27:
Welke gebruik je? Ik vooral de MCW, zit ook vrijwel geen recoil op. Ik ben nu wel de BAS-B aan het levelen, ook een fijn wapen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Devo88

Devo88

rCk schreef op maandag 13 november 2023 @ 11:01:
[...]

Haha, ja mooi man. De vriendin haalde het laatst nog een keer aan. Die snapt dat allemaal niet :+.
Als ze nu maar niet het modem eruit trekt als ze met de kerstboom aan de gang gaat... was ook met jou toch? :X _O- _O-
Herkenbaar _O-
Ja, hier werd er volgens haar een "verkeerde" stekker "perongeluk" losgetrokken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BlazeMuis schreef op maandag 13 november 2023 @ 11:35:
[...]

Welke gebruik je? Ik vooral de MCW, zit ook vrijwel geen recoil op. Ik ben nu wel de BAS-B aan het levelen, ook een fijn wapen.
Idd de mcw is een fijn wapen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
[...]

Yes, Brecourt inderdaad:
https://callofdutymaps.com/call-of-duty-1/brecourt/

Bolt-action rifles only servers van vroegaâh O+ Mooie tijden.

Ik heb me helemaal nog niet beziggehouden met armoury unlocks trouwens. Zie wel na elk potje dat ik zo tussen de 10 en 15 dingen unlock, maar ben er niet specifiek mee bezig.

Zal vanavond ook eens wat mensen van hier toevoegen, speel op de PS4 en gebruik vrijwel nooit een mic. maar misschien wel eens handig in een klein groepje :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joenes30
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 01:00
Oxigeon schreef op maandag 13 november 2023 @ 07:07:
[...]

Hier in de bovenstaande 3 potten enkel Skidrow gehad. Maakt me ip zich niet zoveel uit. Vind het wel een fijne map. Maar wil ook graag andere spelen.
vaag , want ik heb bijna nog niet de maps gespeeld die jij veel speelt.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Als je online alle reacties leest krijg je bijna een schuldgevoel dat je het spel speelt/koopt. Ja, het zijn wel echt bedenkelijke praktijken om full price te vragen op iets wat eigenlijk een uitbreiding had moeten zijn. Aan de andere kant, nu ik het gespeeld heb kan ik met recht zeggen dat er geen alternatief op de markt is.

Zelfs als andere studios een serieuze poging zouden doen om een 'CoD killer' te maken, dan hebben ze daar een enorme kluif aan. Want gameplay technisch ligt de lat gewoon hoog. Het is nog steeds de meest snappy en fluide multiplayer shooter die ik ken.

De campaign heb ik niet gespeeld maar geloof graag dat die heel karig is. Maar toch leveren ze op gebied van Multiplayer en wordt de Zombies mode met de nieuwe extraction twist ook erg goed ontvangen. Volgens mij heeft daar de focus op gelegen tijdens de korte developmenttijd. Al met al respect voor de mensen die het boycotten, maar ik heb tot dusver geen spijt van m'n aankoop gehad.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Vrijdag schreef op maandag 13 november 2023 @ 11:46:
[...]

Yes, Brecourt inderdaad:

Ik heb me helemaal nog niet beziggehouden met armoury unlocks trouwens. Zie wel na elk potje dat ik zo tussen de 10 en 15 dingen unlock, maar ben er niet specifiek mee bezig.

Zal vanavond ook eens wat mensen van hier toevoegen, speel op de PS4 en gebruik vrijwel nooit een mic. maar misschien wel eens handig in een klein groepje :)
Gewoon joinen, zelfs zonder headset gaat het al veel leuker spelen met mensen die je kent van hier.
Waarschijnlijk doen de meeste hier ook wat meer objective tov de gemiddelde random.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BlazeMuis
Dit soort crap dus :')

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/epZS6JEpBJ8-FkrA3tfcfFGph_E=/800x/filters:strip_exif()/f/image/qWC2bO4lJDN8m6CDEp1tzHpW.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik denk ook dat het helemaal niet zo eenvoudig is om een "CoD killer" te maken. Je zit alleen al met dat je een pakkende naam moet verzinnen wat ook nog eens origineel moet zijn. Dan moet de gameplay inderdaad supervloeiend zijn én het moet zowel vernieuwend als vertrouw voelen.

Counterstrike is veel te hardcore, Rainbow Six is te klein, Halo is alleen op Xbox en XDefiant is nog niet uit. En overige militair shooters zijn net teveel mil-sim. Als ik zo eens in mijn gamegeschiedenis kijk, zou een soort Unreal Tournament of Doom maar dan in een hedendaagse setting nog wel kunnen.
Of een reboot van Soldier of Fortune, maar aangezien dat ook van Activision is, zie ik dat niet snel gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 10-09 20:25
Zit er in deze game ook weer Skil Based Match Making? En kom je na elke game weer in een andere lobby of blijf je gewoon in dezelfde met dezelfde gamers zoals vroeger? Misschien dat iemand mij kan helpen met deze vragen? Twijfel om dit spel te kopen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlazeMuis
Vrijdag schreef op maandag 13 november 2023 @ 12:03:

Of een reboot van Soldier of Fortune, maar aangezien dat ook van Activision is, zie ik dat niet snel gebeuren.
Soldier of Fortune Double Helix heb ik vroeger echt tientallen keren uitgespeeld, wat een spel was dat zeg. De graphics voor een spel uit dat jaartal waren ook nog best goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlazeMuis
tukkerterror90 schreef op maandag 13 november 2023 @ 12:07:
Zit er in deze game ook weer Skil Based Match Making? En kom je na elke game weer in een andere lobby of blijf je gewoon in dezelfde met dezelfde gamers zoals vroeger? Misschien dat iemand mij kan helpen met deze vragen? Twijfel om dit spel te kopen
Waarschijnlijk wel, een die niet eens werkt zoals altijd :+

Ik kom wel elke keer in een andere lobby terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Wat moet ik zien, mensen die geen objective spelen? die blijf je houden tenzij je met je maten in een squad van 6 zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
Gekkenhuis schreef op maandag 13 november 2023 @ 12:10:
[...]

Wat moet ik zien, mensen die geen objective spelen? die blijf je houden tenzij je met je maten in een squad van 6 zit.
Dat is correct.

Ik snap niet waarom die gasten niet gewoon lekker TDM gaan spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rCk

rCk

Devo88 schreef op maandag 13 november 2023 @ 11:40:
[...]

Herkenbaar _O-
Ja, hier werd er volgens haar een "verkeerde" stekker "perongeluk" losgetrokken :+
Ja, per ongeluk expres denk ik :+
Vrijdag schreef op maandag 13 november 2023 @ 11:46:
[...]

Yes, Brecourt inderdaad:

Echt wel, mooie tijden hoor. Voeg mij ook maar toe, altijd welkom. Zonder mic is ook prima

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

BlazeMuis schreef op maandag 13 november 2023 @ 12:11:
[...]

Dat is correct.

Ik snap niet waarom die gasten niet gewoon lekker TDM gaan spelen.
Niet bij nadenken, oor in en uit en een lekker makkelijk gewonnen potje :Y)

Om goed objectives te kunnen spelen zul je ook moeten communiceren en tactisch spelen. Dat gebeurd bij mij zelden wanneer ik in een open lobby zit zonder party.

[ Voor 21% gewijzigd door Gekkenhuis op 13-11-2023 12:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 10-09 20:25
BlazeMuis schreef op maandag 13 november 2023 @ 12:09:
[...]

Waarschijnlijk wel, een die niet eens werkt zoals altijd :+

Ik kom wel elke keer in een andere lobby terecht.
Dan zit dat er waarschijnlijk wel in ja. Vind ik persoonlijk altijd wel een beetje jammer. Je word dan na een goed potje vaak in een lobby gezet met betere gamers waardoor de kans groter is dat je het potje erna het gelijk een stuk moeilijker hebt. Het voelt dan eigenlijk een beetje alsof je gelijk gestraft word na een goed potje. Delen jullie deze mening?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rCk

rCk

tukkerterror90 schreef op maandag 13 november 2023 @ 12:25:
[...]

Dan zit dat er waarschijnlijk wel in ja. Vind ik persoonlijk altijd wel een beetje jammer. Je word dan na een goed potje vaak in een lobby gezet met betere gamers waardoor de kans groter is dat je het potje erna het gelijk een stuk moeilijker hebt. Het voelt dan eigenlijk een beetje alsof je gelijk gestraft word na een goed potje. Delen jullie deze mening?
Ja, skill based match making is helaas zo. De vroegere public servers joinen is niet meer van deze tijd.
Vaak heb je een paar matches die lekker gaan en dan kom je in een paar matches waar het minder gaat.
Pagina: 1 ... 12 ... 28 Laatste