Het is gewoon McDonalds. Je weet precies wat je krijgt. Het is altijd hetzelfde en toch soms weer lekker.
Toch ook MW3 gekocht, want Marktplaats staat vol met PS bundel vouchers en ik vind het de volle 80 euro niet waard. En inderdaad nog geen nieuwe MP maps gespeeld want letterlijk alle maps zijn oud tot nu toe.
Vermaak ik mij tot op heden? Ja hoor, het is weer lekker hetzelfde.
De SP had ik toch van gehoopt dat het meer een lineair verhaal zou zijn zoals altijd, want die verkapte DMZ met zooi verzamelen is niet mijn ding. Geef mij een loadout en gaan! Ieder zn ding.
En eigenlijk moeten we de boel afstraffen en deze remaster van zut niet kopen, want klagen over een game die hetzelfde is terwijl de geldstromen laten zien dat mensen het een goede game vinden, heeft weinig zin. En daar doen we hier allemaal aan mee
Ik word ook gewoon te oud, maar ik denk dat dit wel eens de laatste kan zijn…
Oh ja, en ik vergat het bijna zelf ook:
In de MP kun je vanaf level 4 je custom loadouts maken, maar er is nog niks unlocked ongeveer dan. 1 AR, 1 SMG etc.. Je kunt beter eerst tot rond de lvl 30 met de voorgeconfigureerde loadouts spelen zodat je met degelijke wapens aan de gang kunt en dan later je wapens levelen als je de gewenste perks etc vrij hebt gespeeld.
[
Voor 38% gewijzigd door
Hann1BaL op 14-11-2023 12:40
]