Acties:
  • 0 Henk 'm!
yinx84 schreef op woensdag 15 november 2023 @ 10:01:
Wat vinden jullie van tactical stance? Gisteren zag ik iemand spelen die op medium range mensen zeer nauwkeurig aan het neermaaien was. Had hem nog in chat gevraagd of hij daar z'n build op aangepast was... antwoord was ja, maar heb spijt dat ik geen screenshot van z'n gun setup had gemaakt (die kun je tegenwoordig zien in de killcam).

Zelfs als je je wapen er niet op bouwt vind ik het een leuke toevoeging in gangetje-gangetje stukken van bepaalde maps.
Vind ik ook niet gemakkelijk. Maar om een wapen goud te krijgen moet je dit doen voor 25 kills. Ik zit nu met de striker 15 stun kills .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
polopolo150 schreef op woensdag 15 november 2023 @ 10:06:
[...]

Ik heb een dagje MW II gespeeld met crossplay uit op de XBox met toetsenbord en muis. Ik zat ergens aan de onderste regionne van het scorebord terwijl ik normaal altijd boven aan stond.

Ik denk dat het een beetje illusie is dat hele toetsenbord/muis vs controller gedoe. Het is vooral dat als je crossplay uit zet dat je dan de echte pro's tegenkomt van het spel waardoor je een andere spel hebt. Hoe diegene het speelt is een placebo. Volgens mij doe je de SBMM teniet door crossplay uit te doen. Echt de ouderwetse CoD ervaring krijg je dan wat meer gebaseerd op ping.

En oh ja. Je moet in de dal uren echt minuten lang wachten op een match. Dus geef het geduld om in een match te komen.
Ik speel met cross play aan. Heb ook met cross play uit gespeeld en sbmm werkt daar ook goed hoor. Paar goede potjes paar mindere....

Acties:
  • +2 Henk 'm!
robinez schreef op woensdag 15 november 2023 @ 10:27:
[...]

hoe doe je dat eigenlijk die tactical stance?
ik heb geen idee hoe je in tactical stance komt namelijk. Zag wel al die challenges voor tactical stance dus ik zie iets over het hoofd blijkbaar.
Op ps5 gewoon ads met wapen en dan op je kruisje op je controller onderste aanklikken en je wapen gaat schuin. Dat is tactital stance. op een kleine map effe een bepaald punt claimen waar geen lange afstanden zijn en laat ze maar langskomen. Heb deze betaald op twee potjes ongeveer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Deze avond is het nieuwe weekly challenge.voor mensen die de camo willen moet je alle weken 5 van de 7 challenges behalen dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 08:15
Wolverine9000 schreef op woensdag 15 november 2023 @ 10:47:
Deze avond is het nieuwe weekly challenge.voor mensen die de camo willen moet je alle weken 5 van de 7 challenges behalen dacht ik.
Waar kan ik die weekly vinden? Ik zie het niet, of ik kijk er overheen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
BlazeMuis schreef op woensdag 15 november 2023 @ 11:49:
[...]

Waar kan ik die weekly vinden? Ik zie het niet, of ik kijk er overheen.
Opties gaan en daar bij challenges kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 13-04 12:17
Wolverine9000 schreef op woensdag 15 november 2023 @ 10:37:
[...]

Ik speel met cross play aan. Heb ook met cross play uit gespeeld en sbmm werkt daar ook goed hoor. Paar goede potjes paar mindere....
Lijkt mij inderdaad ook sterk dat SBBM opeens niet meer werkt als je crossplay uit zet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07-06 19:30
tukkerterror90 schreef op woensdag 15 november 2023 @ 12:23:
[...]

Lijkt mij inderdaad ook sterk dat SBBM opeens niet meer werkt als je crossplay uit zet...
Het is niet dat het niet meer werkt maar de playerbase is gewoon veel minder op de Xbox met crossplay uit op MW II. Ik deed dit ook paar weken geleden waarbij dat natuurlijk anders is dan nu met launch waar er veel mensen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-06 16:24
Chelseamarre123 schreef op woensdag 15 november 2023 @ 06:09:
[...]

Je zit verkeerd. Er is ergens een tabje met multiplayer als ik het uit mijn hoofd heb. Via options kan je dan de modes selecteren, die staan standaard allemaal aan.
Zo kan je dus enkel KC spelen.
Als ik naar de multiplayer tab ga zie ik dit. Heb rondgekeken, maar ik kan nergens de modes aanpassen lijkt het... maar ik ben waarschijnlijk heel erg scheel, haha. Enig idee? Als ik uit dit menu ga kom ik weer in CoD HQ.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/krIYYcvKm9G8NRlQ51TSF8-simE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KMGasbjpHTsnI1cZ61RZTZUh.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D3LTTA
  • Laatst online: 16-06 23:11
yinx84 schreef op woensdag 15 november 2023 @ 12:51:
[...]

Als ik naar de multiplayer tab ga zie ik dit. Heb rondgekeken, maar ik kan nergens de modes aanpassen lijkt het... maar ik ben waarschijnlijk heel erg scheel, haha. Enig idee? Als ik uit dit menu ga kom ik weer in CoD HQ.

[Afbeelding]
Als je op "start find a match" klikt komt er daarna in datzelfde vierkant een optie om de filter aan te passen. als je daarop klikt kun je de gamemodes kiezen die je wel en niet wilt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
yinx84 schreef op woensdag 15 november 2023 @ 12:51:
[...]

[Afbeelding]
Cursor/selectie helemaal naar beneden bij Playlists en dan naar rechts. Dan kan je per playlist aangeven wat je wel/niet wil spelen.

/edit: spuit 11 :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
D3LTTA schreef op woensdag 15 november 2023 @ 13:19:
[...]

Als je op "start find a match" klikt komt er daarna in datzelfde vierkant een optie om de filter aan te passen. als je daarop klikt kun je de gamemodes kiezen die je wel en niet wilt.
Ahh thanks! Got it.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wolverine9000 schreef op woensdag 15 november 2023 @ 10:47:
Die weekly challenges zijn wel leuk terug. In mw19 ook al die rank challenges gehaald wat toch wat afwisseling brengt in de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net in Terminal een volgens mij cheater/exploiter tegengekomen. Had als naam XXX in andere tekentjes. Zat bij de vlag C ergens in een muur leek het. Want van welke kant je ook kwam (douanepoortjes of roltrappen), hij was nergens te zien.

Was min of meer hier achter het reclamebord van de camera:

Afbeeldingslocatie: https://callofdutymaps.com/wp-content/uploads/terminal6.jpg

(deze is uit MW2, maar het gaat om het idee)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoeveel is de update op ps5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 17-06 11:05
2,5GB, valt mee ;)

PSN: xMaurice93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
Update? Zeker niet op de PC.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 13-04 12:17
PC komt altijd later. Dat is een ondergeschoven kindje >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
UAV bug is fixed

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wist zelf niet dat er een bug was. Of heeft het te maken met het hoogteverschil....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
In de bèta kon je hij de kv inhibiter nog een 1x scope selecteren. Nu niet meer of mis ik iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wolverine9000 schreef op woensdag 15 november 2023 @ 21:21:
[...]

Wist zelf niet dat er een bug was. Of heeft het te maken met het hoogteverschil....
Ja dit, vond dit zelf veel verwarrend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
Sinds de update net op de PC heb ik enorme last van input lag. Daarnaast ook nog heel veel packet bursts.

Anderen hier ook last van op de pc?

Het maakt mij letterlijk misselijk die input lag. Iets met het beeld kan het ook nog wel zijn, maar geen idee verder.

Voor de update was er niks aan de hand.

[ Voor 36% gewijzigd door BlazeMuis op 15-11-2023 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chelseamarre123 schreef op woensdag 15 november 2023 @ 22:25:
[...]

Ja dit, vond dit zelf veel verwarrend.
Ja is wel handig idd. Remote turret is ook terug.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kmichael
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02-06 08:57
BlazeMuis schreef op woensdag 15 november 2023 @ 22:29:
Sinds de update net op de PC heb ik enorme last van input lag. Daarnaast ook nog heel veel packet bursts.

Anderen hier ook last van op de pc?

Het maakt mij letterlijk misselijk die input lag. Iets met het beeld kan het ook nog wel zijn, maar geen idee verder.

Voor de update was er niks aan de hand.
Jep voor de update speelde het lekker op de PC.
Als ik nu bijvoorbeeld TAB open en sluit dan stottert het spel.
Als ik bijvoorbeeld een bom drone oplaat of iets anders stottert het ook.
Ik heb shaders al gereset dat hielp niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Vandaag nog een paar potjes zombies gedaan maar wat een bugs zitten er nog in man.... Ik zat vast in de kraan zonder dat ik eruit kon

Had een juggernaut switchte ik terug naar mijn normale wapen was de pack a punch weg... Switchte ik weer had ik helemaal geen wapen terwijl ik er echt 2 had....

Kon ik daarna alleen los switchen naar het wapen van de juggernaut zonder dat ik in het pak zat...

Heel slecht zie je dat de ontwikkeltijd niet al te lang is geweest voor deze mw

Burp

Je zou denken als je vier vijf keer zware tegenstanders hebt gehad en goed negatief staat dat je de komende potjes beter gaat. Neen hoor terug vijf sterke potjes tegen.😄

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Patch notes: https://www.callofduty.co...i-launch-patch-notes.html

Toch een gigantisch verschil met andere studios qua communicatie en snelheid van bug fixes. De uav bug in MW2 heeft maanden geduurd, deze is na een weekje al opgelost.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07:25

Oxigeon

En zo is dat!

Wii4all schreef op woensdag 15 november 2023 @ 23:03:
Vandaag nog een paar potjes zombies gedaan maar wat een bugs zitten er nog in man.... Ik zat vast in de kraan zonder dat ik eruit kon

Had een juggernaut switchte ik terug naar mijn normale wapen was de pack a punch weg... Switchte ik weer had ik helemaal geen wapen terwijl ik er echt 2 had....

Kon ik daarna alleen los switchen naar het wapen van de juggernaut zonder dat ik in het pak zat...

Heel slecht zie je dat de ontwikkeltijd niet al te lang is geweest voor deze mw
Zombieszit nog vol mer fouten zie ik op YouTube overal. Heb deze modus enkel gebruikt om de MCW te unlocken en verder nog niet aangeraakt. Laat ze de bugs er maar eerst uithalen voor ik die opstart.

Niet dat ik een half uur lig te klooien en geen XP krijg.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Oxigeon schreef op donderdag 16 november 2023 @ 07:20:
[...]

Zombieszit nog vol mer fouten zie ik op YouTube overal. Heb deze modus enkel gebruikt om de MCW te unlocken en verder nog niet aangeraakt. Laat ze de bugs er maar eerst uithalen voor ik die opstart.

Niet dat ik een half uur lig te klooien en geen XP krijg.
Zelf nog geen bugs ervaren in zombies en altijd netjes XP gekregen.
Chelseamarre123 schreef op donderdag 16 november 2023 @ 07:09:
Patch notes: https://www.callofduty.co...i-launch-patch-notes.html

Toch een gigantisch verschil met andere studios qua communicatie en snelheid van bug fixes. De uav bug in MW2 heeft maanden geduurd, deze is na een weekje al opgelost.
Hopelijk zetten ze dit tempo van bugfixen door en lossen ze die van het lay-out wisselen ook eindelijk op na meer dan een jaar :D

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:42
Ik ben nog nooit zo snel klaar geweest met een COD, wat een anticlimax met het SBMM gebeuren. Ik speel alleen maar tegen godlike spelers die nooit 1 keer missen.

Ze schatten me nog al hoog in qua skill bij MW3.... Ik denk dat ik nu bij de beste spelers in de wereld behoor, volgens het systeem dan.

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-06 15:21

rCk

Chelseamarre123 schreef op donderdag 16 november 2023 @ 07:29:
[...]

Zelf nog geen bugs ervaren in zombies en altijd netjes XP gekregen.
Hier ook zo. Ik heb geen bugs mogen ervaren en inderdaad netjes XP gepakt, zeker wanneer ik even een uur XP bonus ingesteld heb bij Zombies.

Omdat het met SBMM soms even mis gaat en ik allemaal rot potjes krijg, heb ik gisteren ongeveer 2 uur gespeeld, 1 uur voor de daily challenges op de 6v6 MP en daarna een uurtje zombies om die daily challenges te pakken. :+ Overigens gooi ik het maar op SBMM, niet omdat ik zelf gewoon mis schiet. :X

Zo onwerkelijk als @RoaDHouse het benoemd heb ik het echter niet ervaren... Soms heb ik wel eens zulke spelers tegen mij, maar aan de andere kant kan ik zelf ook wel eens momenten hebben dat ik mezelf (en anderen) kan verbazen. *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!
RoaDHouse schreef op donderdag 16 november 2023 @ 09:03:
Ik ben nog nooit zo snel klaar geweest met een COD, wat een anticlimax met het SBMM gebeuren. Ik speel alleen maar tegen godlike spelers die nooit 1 keer missen.

Ze schatten me nog al hoog in qua skill bij MW3.... Ik denk dat ik nu bij de beste spelers in de wereld behoor, volgens het systeem dan.
Ik dacht dat we hier ranked voor hadden. Zelfde ervaring hier,

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Chelseamarre123 schreef op donderdag 16 november 2023 @ 09:07:
[...]

Ik dacht dat we hier ranked voor hadden. Zelfde ervaring hier,
Maar toch ga ik het blijven spelen. 😄

• BlazeMuis
Ik slinger cod aan en ja hoor, nog steeds die packet burst, direct het eerste potje. Ik loop die bomb drone zowat voorbij |:(

Wat is dit toch, voor de update was het gewoon dikke prima.

Begin ondertussen echt mongool te worden met deze onzin.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• CousinBoneless
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17-06 13:07
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Fb4U3WsHA4mu7jhPwsW4kvSH_Rc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ozfTdJwo6J6NVhkp7ZeoszGW.png?f=fotoalbum_large

Stel je bent een nieuwe CoD speler en je denkt: "Leuk! Een modern-warfare oorlogsshooter!!!"

En dan kom je al vanaf dag 1 dit soort belachelijke skins tegen die helemaal niks met modern-warfare of warfare uberhaupt te maken hebben. En waarom? Nou, anders koopt tegen einde looptijd van de geldende game niemand meer skins omdat de volgende game er aan komt. En dus moet al die flauwekul maar weer gemigreerd worden naar de volgende game.

Het is al eerder geopperd, maar het zou mooi zijn als je een setting hebt dat je flauwekul skins kunt uitzetten...
BlazeMuis schreef op donderdag 16 november 2023 @ 09:42:
Ik slinger cod aan en ja hoor, nog steeds die packet burst, direct het eerste potje. Ik loop die bomb drone zowat voorbij |:(

Wat is dit toch, voor de update was het gewoon dikke prima.

Begin ondertussen echt mongool te worden met deze onzin.
Heb gisteren na de update 1 potje packet burst gehad daarna niet meer op ps5

• Stylze
  • Laatst online: 20:51
CousinBoneless schreef op donderdag 16 november 2023 @ 09:50:
[Afbeelding]

Stel je bent een nieuwe CoD speler en je denkt: "Leuk! Een modern-warfare oorlogsshooter!!!"

En dan kom je al vanaf dag 1 dit soort belachelijke skins tegen die helemaal niks met modern-warfare of warfare uberhaupt te maken hebben. En waarom? Nou, anders koopt tegen einde looptijd van de geldende game niemand meer skins omdat de volgende game er aan komt. En dus moet al die flauwekul maar weer gemigreerd worden naar de volgende game.

Het is al eerder geopperd, maar het zou mooi zijn als je een setting hebt dat je flauwekul skins kunt uitzetten...
Tja aan die skins verdienen ze bakken met geld voor weinig werk, was ook een voorbeeld in WoW dat een mount "skin" van 15 euro daar meer had opgeleverd dan de hele omzet van Starcraft 2: wings of liberty. Die skins gaan ze niet meer wegdoen hoor.

Ik ben het wel met je eens trouwens hoor, ziet er echt gaar uit en vind dat meer bij een Fortnite passen dan COD maarja.

[ Voor 5% gewijzigd door Stylze op 16-11-2023 10:00 ]

Playstation 5

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-05 11:26

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

@CousinBoneless , inderdaad! Als ik Fortnite wil spelen, ga ik wel Fortnite spelen. Skins verkopen, prima, maar houd het een beetje realistisch en dan nog kun je creatief genoeg zijn.

Ik stoor mij aan de bomen, en aan de Doom en superman skins. Wat een clownesk gebeuren allemaal.
Maar ja, dat wist ik al, want dat zit al een paar versies in CoD, dus het is jammer dat gamers dit blijkbaar willen :(

Uitzetten zou wel echt mooi zijn, maar gaat niet gebeuren met het economische model er achter.

• rCk

rCk

Het zou toch mooi zijn als we weer terug konden naar spellen met 6v6 en maar 2 verschillende soort poppetjes, zoals vroeger. Hoogstens een ghillie suit voor de sniperclass...

Ondanks dat maak ik mijzelf er schuldig aan om ook een andere skin te gebruiken die ik geunlocked heb. Weliswaar een normale, niet die mega onrealistische fantasy skins.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

rCk schreef op donderdag 16 november 2023 @ 10:08:
Het zou toch mooi zijn als we weer terug konden naar spellen met 6v6 en maar 2 verschillende soort poppetjes, zoals vroeger. Hoogstens een ghillie suit voor de sniperclass...

Ondanks dat maak ik mijzelf er schuldig aan om ook een andere skin te gebruiken die ik geunlocked heb. Weliswaar een normale, niet die mega onrealistische fantasy skins.
Ik vind een mix niet per se verkeerd en de skins die je unlocked zijn wel ok en modern warfare waardig. Persoonlijke voorkeur is er wel, maar dat vind ik inderdaad prima. Die onrealistische skins zijn de vervelende en bederven toch wel wat de sfeer in de game.
De skin met diene boom heb ik ook van mw2 en regelmatig tegen gekomen. Persoonlijk gebruik ik hem zelf niet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlazeMuis
Wolverine9000 schreef op donderdag 16 november 2023 @ 10:12:
De skin met diene boom heb ik ook van mw2 en regelmatig tegen gekomen. Persoonlijk gebruik ik hem zelf niet
Ja komt uit de battle pass. Zichtbaarheid van die skin is slecht in bepaalde omgevingen, ik gebruikte het wel eens :Y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rCk

rCk

Hann1BaL schreef op donderdag 16 november 2023 @ 10:10:
[...]

Ik vind een mix niet per se verkeerd en de skins die je unlocked zijn wel ok en modern warfare waardig. Persoonlijke voorkeur is er wel, maar dat vind ik inderdaad prima. Die onrealistische skins zijn de vervelende en bederven toch wel wat de sfeer in de game.
Ja exact wat ik bedoelde dus. Zolang het een beetje op een operator lijkt is het nog wel acceptabel joh. Maar dat onrealistische, of bijv een Nikki Minaj etc... hou toch op 8)7

• Farrell
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-06 20:35
Ik hou er ook totaal niet van, en was laatst echt super verbaasd toen ik superman in de map zag lopen. WTH maarja ik denk dat we gewoon oud worden...

• Manivado
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18-04 17:55
Toch even hier om een ja en amen te delen.. Skins aanpassen vind ik altijd wel tof, maar dan op details, of meer realistisch. Maar man man, zie soms skins om me heen dat ik denk in welke game ben ik beland. Of is het de leeftijd (34) en gaat de volgende generatie niet meer akkoord zonder dit soort extreme skins.. (zal vast als we de verkoop cijfers van de pakketjes zien)

Verder wel echt genieten weer. Grappig toen ik de eerste keer Terminal opstartte dat ik precies weer wist welke spots en tactics lekker werkte. Core memories unlocked.

• yinx84
Manivado schreef op donderdag 16 november 2023 @ 10:36:
Toch even hier om een ja en amen te delen.. Skins aanpassen vind ik altijd wel tof, maar dan op details, of meer realistisch. Maar man man, zie soms skins om me heen dat ik denk in welke game ben ik beland. Of is het de leeftijd (34) en gaat de volgende generatie niet meer akkoord zonder dit soort extreme skins.. (zal vast als we de verkoop cijfers van de pakketjes zien)

Verder wel echt genieten weer. Grappig toen ik de eerste keer Terminal opstartte dat ik precies weer wist welke spots en tactics lekker werkte. Core memories unlocked.
Ze zijn hiermee vol op de Fortnite toer gegaan inderdaad. Ik heb er zelf ook niks mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik gebruik military Spawn (want Spawn is jeugdsentiment en ze hebben dezelfde voice actor als de serie en zijn finishing move is lekker lomp) en voor de andere partij die vrouw met dat gasmasker. Want dat ziet er wel tof maar niet compleet achterlijk :P

Verder vind ik het ook wel enigszins afdoen aan de setting, het past beter bij Quake 3 of Unreal Tournament. Of Fortnite voor de jonkies :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

Manivado schreef op donderdag 16 november 2023 @ 10:36:
…..

Mee eens met de herinnering.
De grap was alleen met de Rundown map die ik eerst even niet kon plaatsen. Totdat ik besefte dat deze map nu in een veel lichtere omgeving is gezet dan het origineel en daardoor als heel anders wordt ervaren. 8)

Wel mooi dat we dus qua die ervaring niet meer dan een remaster aan het spelen zijn als nieuw spel :)

[ Voor 8% gewijzigd door Hann1BaL op 16-11-2023 11:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yinx84
Invasion vind ik tot nu toe het leukst om te spelen. Voldoende flankmogelijkheden, geen objectives die toch alleen maar gecampt worden, af en toe wat AI poppetjes afknallen voor weapon XP. Het is wat grootschaliger en minder zweterig vergelijken met andere team based modes. Voelt meer sandbox achtig waar iedereen een beetje z'n eigen ding doet... en daarom kun je vaak genoeg mensen off-guard pakken.

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Vanavond weer zombies...

Spel laadt melding connection lost... Alles kwijt....insured weer een half uur weg en de rest ook... En bedankt...

Internet had gewoon verbinding hier...

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deze avond derail en Afghan map. Lekker voor mijn eerste sniper te levelen 😄

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bij jullie ook dat al jullie secondaries van je loadouts weg zijn naar een default shotgun?
Is nu al de 2de keer, vreselijk irritant dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geen last van momenteel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben voor het ongeluk geboren. Slechte team maats constant. Die geen vlaggen pakken en allemaal campen in hun eigen spawn.... 😄😄😄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vrankerik
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-01 13:15

vrankerik

't Leven is van de simpele.

ben al eens gekickt geweest voor campen. geef 'n mens de tijd om het spel te leren hé!
daarom enkel dmz.

[ Voor 9% gewijzigd door vrankerik op 17-11-2023 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo leren de team genoten de mappen niet hoor als ze de hele map achteraan blijven staan. Ok heb ook al gecampt soms als ik op streak zit. Maar toch niet de hele match achteraan en zero captures qua vlaggen. Enfin mijn mening.

[ Voor 3% gewijzigd door Wolverine9000 op 17-11-2023 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wolverine9000 schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 09:44:
Zo leren de team genoten de mappen niet hoor als ze de hele map achteraan blijven staan. Ok heb ook al gecampt soms als ik op streak zit. Maar toch niet de hele match achteraan en zero captures qua vlaggen. Enfin mijn mening.
En die level 55 zijn en 1 op 35 , 3 op 20 gaan😄 alle begin is moeilijk. Daarom zoveel mogelijk met de tweakersnl groep spelen....

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ik had gisteren totaal per ongeluk toch zomaar een 15 kill streak. Mooi die calling card binnen :9

...dat gaat me nu natuurlijk nooit meer gebeuren :+ Ik mag van geluk spreken als ik die SAE krijg, en dan gebruik ik nog scorestreaks ook.

Hopelijk kan ik dit weekend eens met wat mensen van hier spelen. Lijkt me wel leuk om eens in een team te zitten die wel voor objectives gaat. Of eens kijken naar Zombies samen.

[ Voor 27% gewijzigd door Vrijdag op 17-11-2023 09:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CousinBoneless
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17-06 13:07
Gisteren even een lange MP-sessie kunnen doen van paar uur achter elkaar. Mijn bevindingen tot dusver:
  • Game speelt heerlijk vloeiend; continue actie. Stuk sneller dan MW 2019 of MW2. Hierdoor ligt de nadruk in de gameplay voor mij meer op snelle gunfights dan strategisch je pad kiezen, hetgeen ik in de eerdere titels meer deed.
  • De oude maps werken nog fantastisch; stuk betere maps dan uit de voorgaande delen. Echter, ik merk ook dat ik deze maps dermate veel gespeeld heb in de CoD's van weleer, dat ik nu exact dezelfde ervaring heb als toen. Ofwel: ik denk oprecht dat als ik de originele MW2 en -3 zou installeren en door de verouderde graphics heen kijk, dit niet veel nieuws breng.
  • 5 van de 6 potjes vinden plaats op Scrapyard of Rust. Komt dit door het voting systeem of iets anders? Ik heb hier al 99 potjes op gespeeld maar letterlijk nog niet 1 keer op bijv. Quarry. Ook pas 1 keer op Highrise of Estate. Dit vind ik erg jammer.
  • Er moet nog wat weapon balancing plaatsvinden. Ik heb een loadout met een shotgun als secondary voor close-combat. Ik heb nu enkele malen gehad dat ik van dichtbij een volle hit had met de shotgun, maar dat mijn tegenstander niet het loodje legde.
  • Het unlock systeem werkt een stuk aantrekkelijker dan vorige titels. Overzichtelijker en haalbaarder.
  • Dead silence terug als perk is top!
  • Systeem met vests, gloves en boots is goed gevonden en werkt qua opzet ook goed.
  • Ze hadden de MW2 integratie van wapens en skins moeten laten. De (belachelijke) skins sowieso (zie mijn eerdere rant), maar ook het label 'MW2' of 'MW3' aan de wapens is overbodig. Zal wellicht weer een verdienmodel zijn door de MW3 wapens sterker te maken, maar ik wil gewoon een clean titel.
Overall: ik ga me hier voorlopig wel mee vermaken maar overall voelt het inderdaad meer als een uitgebreide expansion pack dan een volledig nieuwe titel. Ik zie uit naar een clean Warzone (3.0) uitrol met hopelijk gewoon 1 set wapens, en niet een halfbakken integratie zoals ze ooit deden met Blackops naar Warzone 1.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BarendBotje
  • Registratie: December 2019
  • Niet online
CousinBoneless schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 09:55:
Gisteren even een lange MP-sessie kunnen doen van paar uur achter elkaar. Mijn bevindingen tot dusver:
  • Game speelt heerlijk vloeiend; continue actie. Stuk sneller dan MW 2019 of MW2. Hierdoor ligt de nadruk in de gameplay voor mij meer op snelle gunfights dan strategisch je pad kiezen, hetgeen ik in de eerdere titels meer deed.
  • De oude maps werken nog fantastisch; stuk betere maps dan uit de voorgaande delen. Echter, ik merk ook dat ik deze maps dermate veel gespeeld heb in de CoD's van weleer, dat ik nu exact dezelfde ervaring heb als toen. Ofwel: ik denk oprecht dat als ik de originele MW2 en -3 zou installeren en door de verouderde graphics heen kijk, dit niet veel nieuws breng.
  • 5 van de 6 potjes vinden plaats op Scrapyard of Rust. Komt dit door het voting systeem of iets anders? Ik heb hier al 99 potjes op gespeeld maar letterlijk nog niet 1 keer op bijv. Quarry. Ook pas 1 keer op Highrise of Estate. Dit vind ik erg jammer.
  • Er moet nog wat weapon balancing plaatsvinden. Ik heb een loadout met een shotgun als secondary voor close-combat. Ik heb nu enkele malen gehad dat ik van dichtbij een volle hit had met de shotgun, maar dat mijn tegenstander niet het loodje legde.
  • Het unlock systeem werkt een stuk aantrekkelijker dan vorige titels. Overzichtelijker en haalbaarder.
  • Dead silence terug als perk is top!
  • Systeem met vests, gloves en boots is goed gevonden en werkt qua opzet ook goed.
  • Ze hadden de MW2 integratie van wapens en skins moeten laten. De (belachelijke) skins sowieso (zie mijn eerdere rant), maar ook het label 'MW2' of 'MW3' aan de wapens is overbodig. Zal wellicht weer een verdienmodel zijn door de MW3 wapens sterker te maken, maar ik wil gewoon een clean titel.
Overall: ik ga me hier voorlopig wel mee vermaken maar overall voelt het inderdaad meer als een uitgebreide expansion pack dan een volledig nieuwe titel. Ik zie uit naar een clean Warzone (3.0) uitrol met hopelijk gewoon 1 set wapens, en niet een halfbakken integratie zoals ze ooit deden met Blackops naar Warzone 1.
Is het wel dan nog de moeite waard om voor mw3 een ps5 aan te schaffen? Heb hier ook nog een PS3 met mw2 liggen, maar verwacht niet veel activiteit online bij zo een oud spel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb eigenlijk alle mappen inmiddels al wel gezien. Wel heb ik het idee dat mappen als Estate, Terminal, Highrise, Quarry, Skidrow, Scrapyard en Rust het meeste voorbij komen. Met Sub Base en Derail als minst vaak.
Derail vind ik trouwens een map die eigenlijk te groot is voor 6v6. 8v8 of zelfs 12v12 zou daar veel beter passen.

Om de één of andere reden vind ik de balans in de mappen ook wel goed. Er is best veel variatie (uitzondering zijn Karachi en Invasion, die lijken te sterk op elkaar) en een aantal mappen lenen zich goed voor CQ en anderen weer voor meer lange afstands gevechten of hebben de mogelijkheid voor beiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BarendBotje schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 10:00:
[...]

Is het wel dan nog de moeite waard om voor mw3 een ps5 aan te schaffen? Heb hier ook nog een PS3 met mw2 liggen, maar verwacht niet veel activiteit online bij zo een oud spel..
Ik heb laatst voor de PS3 MW2 en MW3 bij de kringloop gekocht. Kan eens kijken of er nog online wat gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarendBotje
  • Niet online
Vrijdag schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 10:13:
[...]

Ik heb laatst voor de PS3 MW2 en MW3 bij de kringloop gekocht. Kan eens kijken of er nog online wat gebeurt.
Heb je daarnaast ook een PS5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BarendBotje schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 10:17:
[...]

Heb je daarnaast ook een PS5?
Oh, nee nog niet. Totaal overheen gelezen 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rCk

rCk

[...]

Er gaat met een PS5 een wereld voor je open, dat vond ik zelfs na een PS4 Pro. Toevallig is bij Bol de PS5 disk versie nu voor 430 EUR in de aanbieding. Best scherpe deal!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BarendBotje
  • Niet online
rCk schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 10:27:
[...]

Er gaat met een PS5 een wereld voor je open, dat vond ik zelfs na een PS4 Pro. Toevallig is bij Bol de PS5 disk versie nu voor 430 EUR in de aanbieding. Best scherpe deal!
Ja voor 489 heb je ook cod er meteen bij :) Dus maakt niet veel uit, heb de lichte hoop dat de PS5 slim nog uit komt, anders bestel ik de PS5 gewoon volgende week voor de actie verloopt (23 november)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rCk

rCk

BarendBotje schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 10:45:
[...]

Ja voor 489 heb je ook cod er meteen bij :) Dus maakt niet veel uit, heb de lichte hoop dat de PS5 slim nog uit komt, anders bestel ik de PS5 gewoon volgende week voor de actie verloopt (23 november)
Ja, de prijzen zijn eindelijk normaal. Vorig jaar betaalde je nog minimaal 550 EUR voor een disk versie zonder game...

PS5 slim komt volgens mij nog wel, maar dat duurt nog wel even. Als je hem kwijt kan in je kastje zou ik hem gewoon vast kopen :+

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Gisteren met een paar vrienden even zombies gespeeld. In een squad van 3 met gezamenlijk doel speelt het toch een heel stuk fijner. Uiteindelijk hadden we allemaal lvl 2 pack-a-punch wapens en één van de gasten had lvl 3 pack-a-punch. In de rode zone is het toch wel intens.
In die zone kwamen we ook een groot monster oid tegen wat echt enorm sterk was. Was werkelijk niks tegen in te brengen, gelukkig stond hij vlakbij het water en zwemmen de zombies en dat monster niet. Dus wij hebben een paar duizend kogels op hem geschoten (ja, echt) en we hadden hem down. Uiteindelijk weer in de low treat zone geëxfilled.
Good times 😊

Overigens: Omdat we genoeg “geld” hadden móesten we het proberen… De gutter knife op lvl 2 pack-a-punch is echt goud. In medium treat zone kan je alle zombies met één sneetje doden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarendBotje
  • Niet online
rCk schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 10:52:
[...]

Ja, de prijzen zijn eindelijk normaal. Vorig jaar betaalde je nog minimaal 550 EUR voor een disk versie zonder game...

PS5 slim komt volgens mij nog wel, maar dat duurt nog wel even. Als je hem kwijt kan in je kastje zou ik hem gewoon vast kopen :+
Ja dat is het punt, ik krijg hem niet kwijt in een kastje de normale, de slim wel, maar dan is er net genoeg ruimte (10cm naast de ps5 slim als ik hem neer zou leggen). Maar dat zou uiteindelijk toch oververhitten? Denk dat hij uiteindelijk altijd naast het tv meubel zal komen te staan :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manivado
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18-04 17:55
BarendBotje schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 10:57:
[...]

Ja dat is het punt, ik krijg hem niet kwijt in een kastje de normale, de slim wel, maar dan is er net genoeg ruimte (10cm naast de ps5 slim als ik hem neer zou leggen). Maar dat zou uiteindelijk toch oververhitten? Denk dat hij uiteindelijk altijd naast het tv meubel zal komen te staan :'(
Hier hetzelfde, past ook net. Als die aangaat gaat het kastdeurtje open, en na het spelen weer kastdeurtje dicht haha. 1x vergeten en toen vrij snel oververhit idd..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stylze
rCk schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 10:27:
[...]

zooh zeg ik zou bijna een 2e gaan aanschaffen voor mijn zoontje op de kamer dan :9 , mooie deal hoor!

Manmanman ik heb het toch moeilijk met mw 3 niet aanschaffen, het voelt toch raar om nu steeds mw2 te spelen terwijl je weet dat veel mensen MW 3 aan het doen zijn haha. Maar mw2 vind ik nog steeds erg lekker weg spelen, hopelijk hou ik het in ieder geval vol tot een prijsdrop zodat ik het mijzelf kan rechtvaardigen hem toch te kopen.

Playstation 5

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

Eigenlijk totaal niet te vergelijken. Gameplay voelt anno 2023 veel anders als op een PS3.
De maps zijn zo goed als identiek maar toch zijn ze heel goed aangepast om ze nieuw en hedendaags te laten spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarendBotje
  • Niet online
Stylze schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 11:29:
[...]

zooh zeg ik zou bijna een 2e gaan aanschaffen voor mijn zoontje op de kamer dan :9 , mooie deal hoor!

Manmanman ik heb het toch moeilijk met mw 3 niet aanschaffen, het voelt toch raar om nu steeds mw2 te spelen terwijl je weet dat veel mensen MW 3 aan het doen zijn haha. Maar mw2 vind ik nog steeds erg lekker weg spelen, hopelijk hou ik het in ieder geval vol tot een prijsdrop zodat ik het mijzelf kan rechtvaardigen hem toch te kopen.
MW2 uit 2009 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
Haha nee mw 2 van vorig jaar.

Playstation 5

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Daan0s
  • Laatst online: 22:54
Heb zo'n hekel aan sbmm, elk potje nu is echt niet te doen. Zit steeds met van die idioten met veel te veel tijd om te spelen en glijden alle kanten op, spastisch als de pest. Even lekker potje spelen zit er gewoon niet meer bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1885112

Daan0s schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 13:57:
Heb zo'n hekel aan sbmm, elk potje nu is echt niet te doen. Zit steeds met van die idioten met veel te veel tijd om te spelen en glijden alle kanten op, spastisch als de pest. Even lekker potje spelen zit er gewoon niet meer bij.
Blijven oefenen, pikkie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yinx84
Ik las dat Activision patent heeft op allerlei algoritmes die vooraf de uitslag bepalen. En dan niet alleen op het niveau van alle goede spelers in hetzelfde team, maar ook op het dynamisch aanpassen van o.a. spawns (verder weg van een objective).

Als ze willen dat je verliest, dan verlies je ook.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Daan0s
Ik weet tot welke doelgroep jij behoort.

Heb zelf een iets te druk leven om elke dag 8 uur te kunnen spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

yinx84 schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 15:31:
[...]

Ik las dat Activision patent heeft op allerlei algoritmes die vooraf de uitslag bepalen. En dan niet alleen op het niveau van alle goede spelers in hetzelfde team, maar ook op het dynamisch aanpassen van o.a. spawns (verder weg van een objective).

Als ze willen dat je verliest, dan verlies je ook.
Heftig eigenlijk, ze bespelen jou zo met de algoritmes dat je door wil blijven spelen omdat je zoiets hebt van: Ja nu ga ik hem pakken! Althans, zo ervaar ik het soms wel eens....
Daan0s schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 15:55:
[...]

Anders ik wel. 8 uur per week is met vlagen al veel :+

[ Voor 19% gewijzigd door rCk op 17-11-2023 16:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Waar is trouwens de perk High Alert gebleven?
Ik kan hem namelijk nergens nog vinden of ik kijk er overheen..

[ Voor 41% gewijzigd door G_Dragon op 17-11-2023 16:11 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!
G_Dragon schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 16:10:
Waar is trouwens de perk High Alert gebleven?
Ik kan hem namelijk nergens nog vinden of ik kijk er overheen..
Hele perk systeem is vrij onoverzichtelijk geworden idd met ook nog is die packs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

[...]

Je hebt zo’n druk leven dat je op een forum klaagt over spelers die beter dan je zijn. I get it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07:55
Enig idee wat dat doodshoofdje met kroontje boven m’n hoofd is?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jdTx0zgErwQg0yNJ0kzoiI4UljY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zLhBzUktTPL33zFSV8cLRcZF.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
crimby schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 19:08:
Enig idee wat dat doodshoofdje met kroontje boven m’n hoofd is?
[Afbeelding]
Party leader toch? Ook als je solo speelt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crimby
[...]

Het gaat niet om meer oefenen, maar efficiënter oefenen ;-) hehe ik speel ook zeker geen 8 uur per week maar ik heb geen last van moeilijke spelers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
Vrijdag schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 19:11:
[...]

Party leader toch? Ook als je solo speelt.
Oh echt? Nooit gezien 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

In season 1 krijgen we in elk geval 3 nieuwe multiplayer maps. Ook een Gunfight 2v2 map.
Verder gaan we in warzone terug naar Urzikstan

https://www.callofduty.co...ne-prelude-season-1-intel

[ Voor 28% gewijzigd door Oxigeon op 17-11-2023 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan0s
Anoniem: 1885112 schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 19:03:
[...]

Je hebt zo’n druk leven dat je op een forum klaagt over spelers die beter dan je zijn. I get it.
Zucht ja, dat is inderdaad precies de situatie. Elke dag ben ik aan het twijfelen: CoD of internet opstarten. Ga aub ergens anders lopen trollen of je huiswerk afmaken.

Anyway, na het joinen van een maat zn party leken de lobby's weer stuk minder sweaty. Toch wel lekkerder spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Daan0s schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 20:31:
[...]

Zucht ja, dat is inderdaad precies de situatie. Elke dag ben ik aan het twijfelen: CoD of internet opstarten. Ga aub ergens anders lopen trollen of je huiswerk afmaken.

Anyway, na het joinen van een maat zn party leken de lobby's weer stuk minder sweaty. Toch wel lekkerder spelen.
Deze jongen heeft zijn huiswerk al een tijdje af. Toevallig ook al de luier van de kleine man verschoond en de fles gegeven.

Ondertussen ben ik waarschijnlijk zo’n speler waarvan jij vindt dat die ‘alle kanten op glijdt’ en ‘spastisch’ is. En daardoor blijkbaar een ‘idioot met teveel tijd’ ben. Moet altijd lachen als mensen dat soort aannames doen of dingen roepen als het niveau te hoog is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

crimby schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 19:13:
[...]

Het gaat niet om meer oefenen, maar efficiënter oefenen ;-) hehe ik speel ook zeker geen 8 uur per week maar ik heb geen last van moeilijke spelers
Precies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrightSun
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 07:39
Toevallig kwam ik vandaag op Youtube bij deze game terecht. Dit roept stiekem toch wel wat nostalgie gevoelens op naar de tijd dat ik met vrienden een hoge winstreak probeerde te halen op deze maps.

Nu twijfel ik alleen om deze aan te schaffen omdat ik tegenwoordig maar weinig mensen om me heen heb die deze game spelen. In hoeverre is het makkelijk om je online aan te sluiten bij een groep of om solo online te spelen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BiaggioLuciano
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 12-06 21:32
Maar is dat dan juist niet uw skill level of kijk ik ergens overheen? Heb ik een teleurstellend potje, dan heb ik dat maar. Heb ik een slechte avond dan doe ik wel een andere spel. Ik snap dat gezeik over SBMM nooit, je bent vrij om tegen letterlijke bots te gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

BrightSun schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 22:26:
Toevallig kwam ik vandaag op Youtube bij deze game terecht. Dit roept stiekem toch wel wat nostalgie gevoelens op naar de tijd dat ik met vrienden een hoge winstreak probeerde te halen op deze maps.

Nu twijfel ik alleen om deze aan te schaffen omdat ik tegenwoordig maar weinig mensen om me heen heb die deze game spelen. In hoeverre is het makkelijk om je online aan te sluiten bij een groep of om solo online te spelen?
Ik heb ook geen vrienden die deze game spelen. Misschien dat ze wel weer opstarten als er een nieuw jaar Warzone begint maar dat zien we dan wel.

Er is ingame een TweakersNL groep waar verschillende Tweakers inzitten. Daar zijn altijd wel mensen van online. Het enigste wat je dan hoeft te doen is op de naam drukken en dan join.

Als er dan plek is in de server hop je er zo bij.

Ingame zie je dan ook welke gamemode ze spelen. Dus je kan dan eventueel bij de mensen hoppen die de gamemode spelen die jij leuk vind.

Moet bekennen dat ik nu nog met niemand speel (wel lid van de groep). Mijn eerste prioriteit is eerst wat wapens levelen zodat ik een beetje mee kan

[ Voor 13% gewijzigd door Oxigeon op 18-11-2023 08:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
Het gekke is dat ik vaak zie dat er een aantal online zijn, maar kijk in de groep lijkt iedereen offline te staan :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-06 15:30
crimby schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 08:37:
Het gekke is dat ik vaak zie dat er een aantal online zijn, maar kijk in de groep lijkt iedereen offline te staan :-(
Ja klopt. Ik ben de groep gejoined om met anderen te spelen maar zie nooit iemand online terwijl dat er wel bij staat dat er mensen online zijn. Heeft dit met een instelling ofzo te maken?

iracing profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Moet bekennen dat er bij mij ook keren zijn datver staat 9 online en dat iedereen offline staat. Ga er vanuit dat dit nog een bug is

Acties:
  • +1 Henk 'm!
crimby schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 08:37:
Heb ik ook al opgemerkt

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Daan0s
BiaggioLuciano schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 23:57:
[...]

Maar is dat dan juist niet uw skill level of kijk ik ergens overheen? Heb ik een teleurstellend potje, dan heb ik dat maar. Heb ik een slechte avond dan doe ik wel een andere spel. Ik snap dat gezeik over SBMM nooit, je bent vrij om tegen letterlijke bots te gaan spelen.
Ja dat klopt, maar ik heb niet altijd zin om volle bak te gaan om een beetje mee te kunnen komen. Als ik na een dag werken moe ben maar wel zin heb in een potje CoD dan ben ik niet echt scherp meer. Door sbmm kom ik dan 9 van de 10 keer in potjes dat ik wel scherp moet zijn, anders word ik helemaal weggeschoten. Want ja, er zijn genoeg mensen beter dan ik en dat is ook prima.

Er is geen optie voor me om dan zelf een stapje terug te doen in het niveau van de lobby's, en dat is mijn hele probleem met sbmm.

En tegen bots is natuurlijk niks aan ;) het kan wel maar dat is niet wat ik zoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oxigeon schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 08:46:
Moet bekennen dat er bij mij ook keren zijn datver staat 9 online en dat iedereen offline staat. Ga er vanuit dat dit nog een bug is
Geen idee hoe dit komt eigenlijk
Pagina: 1 ... 14 ... 28 Laatste