Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bij mij werkt de armory unlock niet meer. Dus kan voorlopig niets meer vrijspelen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wolverine9000 schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 10:49:
Bij mij werkt de armory unlock niet meer. Dus kan voorlopig niets meer vrijspelen....
Correctie nu terug wel

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nog mensen met problemen. Waiting for networking. Al een dik kwartier. Geraak er niet meer in

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 16-06 18:38
Wolverine9000 schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 13:45:
Nog mensen met problemen. Waiting for networking. Al een dik kwartier. Geraak er niet meer in
Ik sinds twee minuten

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan0s
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 11:32
Jep ligt er hier ook uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dan ligt het aan de servers.... ging juist goud halen op de holger 😄😄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12:16
Verdomme, heb ik net 2 XP tokens aangezet, vliegt de zooi eruit...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Poulske schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 13:49:
Verdomme, heb ik net 2 XP tokens aangezet, vliegt de zooi eruit...
Ik heb server queue 😄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12:16
Ik zit er nu weer in, gelukkig snel opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Poulske schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 13:50:
Ik zit er nu weer in, gelukkig snel opgelost.
Ik ook juist 😄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 16-06 18:38
Kan er weer in maar wel mijn items kwijt bij Zombies😢

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand die weet hoe je die zombie crafting items vrijspeelt? Meeste zijn locked maar staat niet bij waarom.

[ Voor 3% gewijzigd door Chelseamarre123 op 18-11-2023 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chelseamarre123 schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 13:56:
Iemand die weet hoe je die zombie crafting items vrijspeelt? Meeste zijn locked maar staat niet bij waarom.
Ik ben een noob in zombies lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!
5 man gedood met mijn cluster mine😄😄

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mss als je wilt samen spelen gewoon iets zeggen in de chat van de groep. Anders andere voorstellen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daverius
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 15-06 03:52
Chelseamarre123 schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 13:56:
Hier nog een aardige guide voor MWZ noobs. Diagrams om items te craften vind je voornamelijk in contract rewards. Hoe moeilijker de contracts, hoe beter de rewards (meestal).

https://steamcommunity.co...iledetails/?id=3083265955

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Daan0s schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 09:12:
[...]

Ja dat klopt, maar ik heb niet altijd zin om volle bak te gaan om een beetje mee te kunnen komen. Als ik na een dag werken moe ben maar wel zin heb in een potje CoD dan ben ik niet echt scherp meer. Door sbmm kom ik dan 9 van de 10 keer in potjes dat ik wel scherp moet zijn, anders word ik helemaal weggeschoten. Want ja, er zijn genoeg mensen beter dan ik en dat is ook prima.

Er is geen optie voor me om dan zelf een stapje terug te doen in het niveau van de lobby's, en dat is mijn hele probleem met sbmm.
Dus na een dag werken, wil je eigenlijk gewoon minder ervaren spelers verslaan? Wel leuk voor die spelers, want zij komen dan in de situatie terecht waar jij nu inzit en juist niet leuk vindt. 8)7

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wolverine9000 schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 16:26:
Mss als je wilt samen spelen gewoon iets zeggen in de chat van de groep. Anders andere voorstellen?
Wij zijn nu online, iemand joinen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Zombies weer ik moet nog als missie die speciale armored trucks kapot schieten en dan daarna die stronghold card

Krijgen we een melding op het scherm zweven die auto's hoog inde lucht

Tweede keer weer zitten er ventjes in een auto maar zijn die auto's onzichtbaar

Echt heel slecht na al hét knip en plakwerk

Burp

Acties:
  • +2 Henk 'm!
@Chelseamarre123 @Hills360
Thx voor de games. Mijn kd gestegen naar 0.98. Kom van 0.92 😃

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hills360
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 13:07
Wolverine9000 schreef op zondag 19 november 2023 @ 00:17:
@Chelseamarre123 @Hills360
Thx voor de games. Mijn kd gestegen naar 0.98. Kom van 0.92 😃
Was prima👍👋🏻
Het ging niet heel denderend, maar altijd leuk met een paar extra die wel voor de missie (opdracht gaan).

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hills360 schreef op zondag 19 november 2023 @ 00:51:
[...]

Was prima👍👋🏻
Het ging niet heel denderend, maar altijd leuk met een paar extra die wel voor de missie (opdracht gaan).
Bij mij gaat het redelijk. Maar ik gebruik alle wapens en niet alleen de meta wapens. Map kennis wordt ook beter aangezien ik nooit mw 2 uit 2009 gespeeld heb....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan0s
  • Laatst online: 11:32
Donstil schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 21:11:
[...]

Dus na een dag werken, wil je eigenlijk gewoon minder ervaren spelers verslaan? Wel leuk voor die spelers, want zij komen dan in de situatie terecht waar jij nu inzit en juist niet leuk vindt. 8)7
Nee? Want ik geef toch aan dat ik op zo'n moment zelf ook minder ben? Dus dan klopt het niveau toch met elkaar? Zal wel aan mij liggen dat dit zo lastig te begrijpen is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Daan0s schreef op zondag 19 november 2023 @ 01:38:
[...]

Nee? Want ik geef toch aan dat ik op zo'n moment zelf ook minder ben? Dus dan klopt het niveau toch met elkaar? Zal wel aan mij liggen dat dit zo lastig te begrijpen is :+
Misschien moeten ze met een “minder scherp na een dagje werken” modus komen dan.

Heus niet dat iedereen die wel scherp is maar gewoon kanonnen voer wil, daar dan in gaat zitten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan trouwens nog altijd niet de sentry gun kiezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovinho99
  • Laatst online: 04:55
Even off topic misschien😁. Zijn er mensen die het spel digitaal kopen? Het is zondag en nu heb ik nog wat tijd , in de week niet of nauwelijks door werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06:54
Jovinho99 schreef op zondag 19 november 2023 @ 14:01:
Even off topic misschien😁. Zijn er mensen die het spel digitaal kopen? Het is zondag en nu heb ik nog wat tijd , in de week niet of nauwelijks door werk.
In de store is die wel erg duur?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12:32
Heb ik gedaan om de campaign eerder te kunnen spelen en omdat mijn vrouw mn ps5 altijd kaapt voor hogwarts.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Donstil schreef op zondag 19 november 2023 @ 08:17:
[...]

Misschien moeten ze met een “minder scherp na een dagje werken” modus komen dan.

Heus niet dat iedereen die wel scherp is maar gewoon kanonnen voer wil, daar dan in gaat zitten :+
Gamerdad modus. Alleen toegankelijk als je een K/D ratio hebt van maximaal 0.80 :9

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ja ik, want in Brazilië :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardReintke
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11:42
Vrijdag schreef op zondag 19 november 2023 @ 15:46:
[...]

Gamerdad modus. Alleen toegankelijk als je een K/D ratio hebt van maximaal 0.80 :9
GamerGrandpa ook welkom,mn kd zit wel wat hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
Weet niet wat er mis ging maar toch een paar leuke potjes samen gespeeld @Wolverine9000

Acties:
  • 0 Henk 'm!
crimby schreef op zondag 19 november 2023 @ 20:17:
Weet niet wat er mis ging maar toch een paar leuke potjes samen gespeeld @Wolverine9000
Ja geen idee ben drie keer uit de party gesmeten en beeld stond stil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
Wolverine9000 schreef op zondag 19 november 2023 @ 20:22:
[...]

Ja geen idee ben drie keer uit de party gesmeten en beeld stond stil.
Ja ik had ook 1x een vreemde error en daarna kon ik joinen maar was jij verdwenen. Vreemd mja toch paar potjes kunnen spelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!
crimby schreef op zondag 19 november 2023 @ 20:29:
[...]

Ja ik had ook 1x een vreemde error en daarna kon ik joinen maar was jij verdwenen. Vreemd mja toch paar potjes kunnen spelen
Komt wel goed de volgende keer

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Pfff moet 15 akimbo kills maken als de vierde challenges 😃 dan is mijn eerste hand gun goud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07-06 19:30
Oxigeon schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 19:24:
In season 1 krijgen we in elk geval 3 nieuwe multiplayer maps. Ook een Gunfight 2v2 map.
Verder gaan we in warzone terug naar Urzikstan

https://www.callofduty.co...ne-prelude-season-1-intel
Grappig. Dit zijn nieuwe maps toch?

Dus niet remake galore van oude Call of Duty mappen? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 14-06 22:42
Vandaag een hoop problemen online zeg.
Hoop potjes lag en andere gekkigheden.

Voor de rest wel weer aardig lopen beuken. Dat nieuwe seizoen mag wat mij betreft wel snel komen. Dat je niet prestige kan vind ik maar dom. Zit nu al dagen op die 55.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GovertNL schreef op zondag 19 november 2023 @ 21:04:

Voor de rest wel weer aardig lopen beuken. Dat nieuwe seizoen mag wat mij betreft wel snel komen. Dat je niet prestige kan vind ik maar dom. Zit nu al dagen op die 55.
De meesten zitten op level 55. Helaas nog tot ergens begin december

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waarom wordt na elke update mijn playlist filter weer omgegooid. En waarom gaat het als ik kies voor Hardcore ineens naar gewoon?

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GovertNL schreef op zondag 19 november 2023 @ 21:04:

Boeit me persoonlijk vrij weinig. Tis niet dat je nog dingen vrijspeelt na level 55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokucho
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 11:00
Mijn muis instelling oa sensitivity gaat elke keer zodra ik de game opstart terug naar een oude waarde die ik niet meer gebruik. Meer mensen hier ook last van? Ik heb de game op steam.

PC : Ryzen 7 5700x3d / 6800XT / 32 GB DDR4 3600 | Quest 3 | Asus Rog Ally |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Velo.anaconda
  • Registratie: November 2023
  • Laatst online: 21-01-2024
Hebben jullie iets gemerkt of gehoord over aim assist? Ik heb hem op de PC en op de xbox, maar daar merk ik helemaal niets van een aim assist. Ik heb verschillende settings geprobeerd, default, precisie, black ops, focus maar ik merk helemaal niets.
Geen idee hoe het zou moeten werken, of ik misschien iets verkeerd doe. Ik neem aan dat het niet zoals GTA is dat hij locked op je target, maar geremd wordt als je over de target hovered of iets dergelijks?
Op YouTube vertelde een gast dat het aan wapens ligt van mw2 die je mixt met attachments van mw3 wat dat zou veroorzaken, naar daar heb ik ook geen succes mee gehad.
Met de PC kan ik nog wel redelijk mee maar met de xbox ben ik echt kansloos tegen gasten die in een milliseconde een headshot uitvoeren, en dan lees ik overal dat die aim assist OP is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
@Velo.anaconda Welke level ben je ondertussen?

Op level 1 is 'ie keisterk aanwezig de aim assist en hoe hoger je qua level word hoe minder of zelfs niet die er is.

Vervelend voor mij als speler die in de woonkamer met controller speelt en op bureau met toetsenbord en muis.

Ik heb een keertje een tweede Xbox account gemaakt puur om met controller te spelen. Maar dan ben je dus 2x aan het grinden om te unlocken. Snel mee opgehouden en besloten in de woonkamer oudere CoD's of andere games aan het spelen. Nieuwe CoD's voornamelijk op toetsenbord en muis. Al heb ik wel vandaag MW II geinstalleerd of ik nog wel mee kan komen in third person mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Velo.anaconda
Hi Polopolo, ik ben nu level 36, maar dat is voornamelijk met de PC gehaald. Met de controller ben ik blij als ik 1/2 kills per match heb.
Ik heb nog even geprobeerd met het account van mijn dochter op lvl 3 op de xbox, maar ik merk echt niks dat ik geassisteerd wordt.

[ Voor 32% gewijzigd door Velo.anaconda op 19-11-2023 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Velo.anaconda schreef op zondag 19 november 2023 @ 23:15:
Hi Polopolo, ik ben nu level 36, maar dat is voornamelijk met de PC gehaald. Met de controller ben ik blij als ik 1/2 kills per match heb.
Ik heb nog even geprobeerd met het account van mijn dochter op lvl 3 op de xbox, maar ik merk echt niks dat ik geassisteerd wordt.
Zet de aim assist op black opps(is die het sterkst) en je curve op dynamic. Je sens ook niet te hoog zetten, lagere sens is meer controle. Check onderstaande video maar.
Wat polopolo zegt is dikke onzin. Ik ben level 55 en voel hem geregeld nog wegtrekken/vertragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Velo.anaconda schreef op zondag 19 november 2023 @ 23:15:
Gewoon lekker gaan oefenen, komt vanzelf.

Ik heb mijn AIM op BlackOps en de controller sensitivity op 8 voor zowel horizontaal als verticaal. ADS sensitivity heb ik op 6.

Gewoon overdreven hoog zetten, dan paar potjes spelen en overdreven naar beneden.
Dan kom je vanzelf op iets uit wat werkt voor jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Velo.anaconda schreef op zondag 19 november 2023 @ 22:37:
Met de PC kan ik nog wel redelijk mee maar met de xbox ben ik echt kansloos tegen gasten die in een milliseconde een headshot uitvoeren, en dan lees ik overal dat die aim assist OP is :)
AIM assist is niet OP, dat is in het leven geroepen door Keyboard Muis spelers die niet tegen hun verlies kunnen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Velo.anaconda
Wat doet die Aim assist precies? Dan kan ik er nog op letten wat het zou moeten doen. Als ik inzoom ofzo merk ik niks dat die trekt of iets dergelijks. Beweegt enkel als ik hem zelf beweeg met mijn rechterstick.
Ik ga dat filmpje even bekijken. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buddha_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13:06
Ziijn hier nog mensen voor serieus de Acts te spelen in Zombies?

Zit zelf nog in Act 1 maar samenspelen in Zombies loont wel :)

PSN: IXI_BUDDHA_IXI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• valermos
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12:40
Is de DR Jenssens extraction alweer gefixed? Heb dit zelf niet meer geprobeerd omdat we steeds uit de heli worden gedropt en niet meer dood kunnen =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovinho99
  • Laatst online: 04:55
Wanneer is seizoen 1 juist? Moet nog beginnen😅

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zondagmiddag nog even 6 potjes gespeeld met mijn vriendin en een maat van ons, ik vind Modern Warfare 3 echt wel heel fijn wegspelen. Ergens toch weer beter en fijner dan Modern Warfare 2, maar daarmee wil ik niet zeggen dat het zoveel geld waard was want het had gerust rond de €30 mogen kosten.

Ben wel heel blij dat split screen de laatste jaren bij Modern Warfare 2 en nu ook bij Modern Warfare 3 amper problemen heeft, dit was bij Modern Warfare 1 toen echt wel anders. Hopelijk blijft dit ook zo, * G_Dragon klopt even af op hout..

Nu nog even de valse hoop houden dat het veranderen van layout nog verholpen gaat worden, waar ik echt heel weinig hoop bij heb :D

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farrell
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-06 20:35
Buddha_ schreef op maandag 20 november 2023 @ 06:44:

Jazekers! Bevalt me zeer goed :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:04
Farrell schreef op maandag 20 november 2023 @ 09:45:
[...]

Jazekers! Bevalt me zeer goed :D
Afgelopen weekend vooral even kennis gemaakt met Zombies.
Toch wel een leuke toevoeging. Wat ik weer minder vind zijn de fortnite achtige wapens, maargoed, daar kan ik me wel overheen zetten.

Binnenkort maar eens kijken naar die acts inderdaad.
Wel jammer dat deze volledige map niet in DMZ beschikbaar is.

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farrell
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-06 20:35
Valandil schreef op maandag 20 november 2023 @ 09:55:
[...]

Afgelopen weekend vooral even kennis gemaakt met Zombies.
Toch wel een leuke toevoeging. Wat ik weer minder vind zijn de fortnite achtige wapens, maargoed, daar kan ik me wel overheen zetten.

Binnenkort maar eens kijken naar die acts inderdaad.
Wel jammer dat deze volledige map niet in DMZ beschikbaar is.
Lees wat tips en tricks, altijd handig! https://www.ign.com/wikis...3/Zombies_Tips_and_Tricks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buddha_
Voor samenspelen Zombies kan je mij toevoegen op PSN - IXI_BUDDHA_IXI

:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online

ik ben op zoek naar die mercenaries....en die armoured trucks...al 2 keer gevonden alleen dan vinden we die stronghold kaart niet op het eind....zo klote...kan nu gewoon niet verder zonder dat je die missies afrondt.
Jovinho99 schreef op maandag 20 november 2023 @ 08:37:
Wanneer is seizoen 1 juist? Moet nog beginnen😅
4 december geloof ik, dan stopt el mazrah en gaat warzone over naar de nieuwe map waar nu zombies op gespeeld wordt.

[ Voor 23% gewijzigd door Wii4all op 20-11-2023 10:40 ]

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jopio
  • Niet online

Ik heb gisteren mijn eerste paar rondes Zombies gedaan, heb me toch wel erg vermaakt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-06 15:21

rCk

Wii4all schreef op maandag 20 november 2023 @ 10:39:
[...]

ik ben op zoek naar die mercenaries....en die armoured trucks...al 2 keer gevonden alleen dan vinden we die stronghold kaart niet op het eind....zo klote...kan nu gewoon niet verder zonder dat je die missies afrondt.

[...]

4 december geloof ik, dan stopt el mazrah en gaat warzone over naar de nieuwe map waar nu zombies op gespeeld wordt.
Zombies is erg leuk, om even in te haken!
Dat Mercenary convoy vinden is even vervelend. Het beste is om de highway rond te rijden tot je via je radio te horen krijgt dat de convoy in de buurt is, dan vind je hem vrij snel.

Die card krijg je zodra het convoy helemaal dood is, dan even looten. Ik zou wel pack-a-punchen en 2 of 3 plated vest meenemen. Ook met een crew die samenwerkt :Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kieft91
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 12:05
Van het weekend voor het eerst zombies gedaan, vind het wel tof, snap er alleen geen hol van haha.
Mocht iemand me wat willen leren, meestal in de (late) avond online! PSN: Kieft91

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buddha_
Wii4all schreef op maandag 20 november 2023 @ 10:39:
[...]

Daar ben ik nu ook! Vanavond eerst de konvooi vinden en met RPG aanpakken >:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Buddha_ schreef op maandag 20 november 2023 @ 11:53:
[...]

Daar ben ik nu ook! Vanavond eerst de konvooi vinden en met RPG aanpakken >:)
Valt wel mee, is helemaal niet zo moeilijk. Wel beetje goed cover houden. Vergeet niet die autos kapot te maken anders voltooit de missie niet.

Gisteren overgens potje gestart, aan het laden, ineens terug in het hoofdscherm en al mijn backpacks en wapens kwijt. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Chelseamarre123 schreef op maandag 20 november 2023 @ 12:13:
[...]

Valt wel mee, is helemaal niet zo moeilijk. Wel beetje goed cover houden. Vergeet niet die autos kapot te maken anders voltooit de missie niet.

Gisteren overgens potje gestart, aan het laden, ineens terug in het hoofdscherm en al mijn backpacks en wapens kwijt. :(
Had ik ook.

Ik heb het hele convoy al een paar keer platgegooid...eerste deel van de missie is al klaar.
ik moet alleen die keycard vinden die een van die mercenaries zou droppen....
elke keer is die keycard weg.

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rCk

rCk

Kieft91 schreef op maandag 20 november 2023 @ 11:13:
Van het weekend voor het eerst zombies gedaan, vind het wel tof, snap er alleen geen hol van haha.
Mocht iemand me wat willen leren, meestal in de (late) avond online! PSN: Kieft91
Ik voeg je wel even toe, een (goeie) teammate is welkom bij Zombies. Ik denk dat ik deze week wel online zal zijn 's avonds op een paar dagen.

Vaak ben ik te gaar om met 6v6 goed te presteren en is mijn reactietijd niet zo snel meer om echt goed mee te doen in die potjes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13:32
Nog steeds die bug dat wanneer je het scorebord bekijkt je packet burst krijgt..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jopio
  • Niet online
rCk schreef op maandag 20 november 2023 @ 12:35:
[...]

Ik voeg je wel even toe, een (goeie) teammate is welkom bij Zombies. Ik denk dat ik deze week wel online zal zijn 's avonds op een paar dagen.

Vaak ben ik te gaar om met 6v6 goed te presteren en is mijn reactietijd niet zo snel meer om echt goed mee te doen in die potjes :P
Je mag mij ook toevoegen als je wil hoor.
Mijn Activision Id is Jopio#8616018
Ik speel op Xbox trouwens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:04
Kieft91 schreef op maandag 20 november 2023 @ 11:13:
Het is niet zo lastig.
Blijf anders eerst in het TIER 1 gedeelte (grijs gebied)

Doe wat missies en upgrade je wapen via de "pack-a-punch"
Deze kan je vinden op je map. Voor de eerste upgrade heb je 5000 credits nodig. Meestal is dat 2 missies.

Verzamel loot:
- met tools kan je je wapen upgraden
- met mods (frozen, fire etc) kan je je wapen sterker maken
- met Aetherium kan je de eerste upgrade doen en hoef je niet naar de pack-a-punch

Vind je deze tools terwijl je wapen al ge-upgrade is? Bewaar ze, dan kan je ze de volgende keer al meenemen aan het begin.

Blikjes geven je extra krachten, zoals extra stamina, sneller rennen, sneller herladen ( <- heeeeel handig)
Heb je de betreffende kracht al? Bewaar de blikjes voor de volgende keer, dus extract deze.

Recepten zijn er ook te vinden. Hierdoor kan je bij het samenstellen van je gear al bepaalde blikjes "craften"
Of Aetherium craften voordat je start.

Naar een paar potjes heb je al aardig wat loot en recepten bij elkaar.
Zelf ben ik gewoon de eerste paar rondjes in grijs gebied gebleven. Beetje looten, levelen (dubbel XP voor je wapens aanzetten) en beetje verkennen.

Gisteren nog in rood geweest (niet te doen :+ )

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chelseamarre123 schreef op maandag 20 november 2023 @ 12:13:
[...]

Haha dat was mijn fout 😃

Acties:
  • +6 Henk 'm!
Double xp en wapen xp vanaf 22 tot en met 27 nov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09:13
Wolverine9000 schreef op maandag 20 november 2023 @ 19:29:
Geldt denk ik niet voor battlepass, of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BP is pas weer actief met het volgende seizoen dacht ik. Of bedoel je de laatste pass van MW2?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09:13
Vrijdag schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 08:36:
BP is pas weer actief met het volgende seizoen dacht ik. Of bedoel je de laatste pass van MW2?
Ik had precies genoeg cod points voor de BP, dus heb bij release van MW3 met m'n stomme harses de huidige BP gekocht, niet realiserende dat die al tegen het einde loopt. Ik zit nu op 49% en had gehoopt dat er nog een double BP XP weekend periode aan komt waarin ik hem er even doorheen kan beuken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rCk

rCk

yinx84 schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 10:37:
[...]

Ik had precies genoeg cod points voor de BP, dus heb bij release van MW3 met m'n stomme harses de huidige BP gekocht, niet realiserende dat die al tegen het einde loopt. Ik zit nu op 49% en had gehoopt dat er nog een double BP XP weekend periode aan komt waarin ik hem er even doorheen kan beuken.
Zuur hè, ik had ook bijna de fout gemaakt. Zit op iets van 70% maar ga hem niet meer redden. nog ff de COD point delen van de BP scoren zodat ik die iig binnen heb.
Al die speciale Spawn skins hoeven toch niet voor mij 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Manivado
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18-04 17:55
[...]

Haha, wauw. Ik heb precies hetzelfde gedaan. Al kocht ik nog precies zoveel COD points erbij dat ik hem kon kopen. Klik door en dacht... fuck. Zelfs al speel ik me een ongeluk, krijg ik hoogstens een paar van die points van seizoen 6 bij elkaar gesprokkeld.

Dit wordt of uit frustratie geen BP meer halen bij het nieuwe seizoen, of toch maar nog een keer overstag gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

Ai dat is balen! Dan maar zo strategisch mogelijk de dingen vrijspelen. Dus alleen waar je punten, nieuwe wapens of tokens voor kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eggy13
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 24-02 12:30
Ben klaar met Act 2, gisteren gelijk met Act 3 begonnen, maar na 2 minuten in game weer een crash. Het is zo'n leuk spel, maar de crashes verzieken het wel aardig nu. Heb vooral vaak dat je een game in gaat, en voor deze start je al crasht, en dan al je items kwijt bent :(

Mocht iemand hulp nodig hebben bij missies, of mij willen helpen met missies, ik speel via Xbox: eggyyy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Wolverine9000 schreef op maandag 20 november 2023 @ 19:29:
Ah nice, voor Double Weapon XP wel top, moet vrijwel alle nieuwe guns nog levelen.

Alleen voor normale XP snap ik het niet echt, het level is nu al gelimiteerd op 55 toch?
Ik heb pas een paar uurtjes gespeeld maar ben al ruim over de helft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 13:18:
[...]

Ah nice, voor Double Weapon XP wel top, moet vrijwel alle nieuwe guns nog levelen.

Alleen voor normale XP snap ik het niet echt, het level is nu al gelimiteerd op 55 toch?
Zit al een paar dagen op level 55 voor mij ook niet nodig. De wapen xp handig want bezig met de tyr. Wat een lomp ding is mij dat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-05 11:26

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Donstil schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 13:18:
[...]

Niet iedereen heeft zoveel tijd voor MW3, dus ik snap die dubbele XP wel zodat ze uiteindelijk meer spelers geleveld tot 55 hebben wanneer ze de de poorten naar prestige en verder weer open zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Hann1BaL schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 14:03:
[...]

Niet iedereen heeft zoveel tijd voor MW3, dus ik snap die dubbele XP wel zodat ze uiteindelijk meer spelers geleveld tot 55 hebben wanneer ze de de poorten naar prestige en verder weer open zetten.
Ik overigens ook niet echt dit keer, vind het wel lekker schieten enz maar toch nog niet echt ingekomen.
Heb pas een uurtje of 10 gespeeld schat ik zo in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hann1BaL schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 14:03:
[...]

Begrijpelijk... ben het eens hoor. Niet iedereen heeft idd tijd enz. Dus wel handig voor sommigen hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11:50
Dikke onzin dubbel xp op dit moment, iedereen heeft tijd genoeg om 55 te halen. (haal je in een paar uur)

Als je het echt nodig hebt geven ze het niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

RoaDHouse schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 16:49:
Dikke onzin dubbel xp op dit moment, iedereen heeft tijd genoeg om 55 te halen. (haal je in een paar uur)

Als je het echt nodig hebt geven ze het niet.
Je kunt je goed inleveren in de beschikbare tijd van andere mensen, merk ik :)
Nee, niet iedereen heeft genoeg tijd.
En nee, haal je niet in een paar uur. Na 10 uur was ik lvl 40.
En genoeg mensen willen ook nog tijd besteden aan de single player. Einde is een beetje anticlimax trouwens. Meestal eindigt CoD nog wel met een grote battle, maar niets van dat..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07:37

Sandyman538

SandstorM [148839]

Double rank xp is al bezig, nog geen double weapon xp.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 14-06 22:42
[...]

Hier precies dezelfde fout gemaakt haha.

Lees trouwens dat er toch ook BP double xp komt. Zou mooi zijn. Heb alweer 800 points. Maar voor de laatste 300 heb ik nog wel 30 tokens nodig denk.

https://www.gamesradar.co...rand-garbage-to-enjoy-it/

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/smj_VbUMXr_UPlkNqmXBsMDkVZI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/I1BVsoSIXfyY4ftaQiSJMCFK.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 44% gewijzigd door GovertNL op 21-11-2023 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopio
  • Niet online
Wel fijn dat het Double XP tijd is.
Zonder inzet van de tokens gaat het levelen toch wel tergend langzaam?!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nou, ik heb niet echt het idee dat gewoon levelen langzaam gaat. Aangezien je voor elke scheet en elke stap die je zet XP krijgt. Wat wél een stuk langzamer gaat sinds ergens begin dit jaar, is het levelen van de pass. de vorige pass van seizoen zes van MW2 heb ik kunnen voltooien, maar die daarvoor niet. Toen heb ik op een moment alleen maar de vakjes met nieuwe wapens, tokens en punten vrijgespeeld en de rest laten zitten.

Als je trouwens nu die event skin vrijspeelt krijg je per potje ook nog eens 1000XP extra, volgensde informatie ingame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
Jopio schreef op woensdag 22 november 2023 @ 08:47:
Neee joh, gewoon veel kills maken + objectives doen + winnen en dan ben je er zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopio
  • Niet online
crimby schreef op woensdag 22 november 2023 @ 09:52:
[...]

Neee joh, gewoon veel kills maken + objectives doen + winnen en dan ben je er zo!
Gisteren een avondje Multiplayer met het eerste uur double XP aan, 1 wapen naar max level en eentje half. Nou schiet ik natuurlijk niet alles raak, maar in MWII ging dat voor m'n gevoel echt een stuk sneller.
Zeker omdat het levelen in DMZ best snel ging, dat is in Zombies anders nu.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Voor zover ik weet krijg je ook wapen XP als je dat ding toevallig in je handen hebt als je "iets" doet zoals een vlag cappen. Ik ben hier niet heel zeker van eigenlijk. Meer gebaseerd op dat ik soms niks doe behalve een objective en dan alsnog een bericht krijg dat ik iets voor het wapen heb vrijgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jopio schreef op woensdag 22 november 2023 @ 10:13:
[...]

Gisteren een avondje Multiplayer met het eerste uur double XP aan, 1 wapen naar max level en eentje half. Nou schiet ik natuurlijk niet alles raak, maar in MWII ging dat voor m'n gevoel echt een stuk sneller.
Zeker omdat het levelen in DMZ best snel ging, dat is in Zombies anders nu.
Gebruik eens decoys. Gewoon random gooien en elke keer iemand in de buurt dood gaat krijg je wapen xp.
Gisteren zo'n class gemaakt in combo dat je automatisch je lethals refresht en start met 2 stuks.

Wat vrijdag zegt klopt. Objectives pakken geeft ook veel wapen xp. Wissel vaak even naar mijn secondary op dat moment dat de vlag bijna binnen is.

[ Voor 10% gewijzigd door Chelseamarre123 op 22-11-2023 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopio
  • Niet online
Thanx voor de tips, ik ga er mee aan de slag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

Jopio schreef op woensdag 22 november 2023 @ 08:47:
Ik vind het ergens juist zonde dat je een nieuwe game na en een maand al helemaal alles vrijgespeeld hebt, omdat je max level bent. Uiteraard kun je dan nog wel je camo’s etc gaan vrijspelen, maar juist in het begin krijg je echt veel nieuwe opties in de game.

Maar mensen moeten nu eenmaal die snelle dopamine kick hebben dus games zijn nu zo gemaakt dat ze snel weer nieuwe dingen vrijgeven zodat je weer een voldaan gevoel hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13:11
Hier nog meer Hardcore liefhebbers? Jullie nog suggesties voor goede (allround) loadouts?
Ik ben level 10 momenteel en heb de MW2 MP en Warzone weinig gespeeld, dus beetje een noob op 't gebied van de verschillende wapens. D'r is ook zoveel keuze etc..

Vanaf morgen weer wat meer tijd, en nu met de double weapon xp mooi het moment om aan de bak te gaan.
Nu kies ik momenteel vaak zo'n standaard loadout met de BAS-B (een battle rifle) maargoed dan level ik m'n eigen wapens niet natuurlijk.

Dit een prima uitgangspunt (de DG-58)? https://www.eurogamer.net...fare-3-mw3-9328#section-1
Deze spreekt weer van de Holger als 'beste': https://www.ign.com/wikis...Loadouts_and_Class_Setups

[ Voor 9% gewijzigd door AntraXxX op 22-11-2023 12:46 ]

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopio
  • Niet online
AntraXxX schreef op woensdag 22 november 2023 @ 12:44:
Hier nog meer Hardcore liefhebbers? Jullie nog suggesties voor goede (allround) loadouts?
Ik ben level 10 momenteel en heb de MW2 MP en Warzone weinig gespeeld, dus beetje een noob op 't gebied van de verschillende wapens. D'r is ook zoveel keuze etc..

Vanaf morgen weer wat meer tijd, en nu met de double weapon xp mooi het moment om aan de bak te gaan.
Nu kies ik momenteel vaak zo'n standaard loadout met de BAS-B (een battle rifle) maargoed dan level ik m'n eigen wapens niet natuurlijk.

Dit een prima uitgangspunt (de DG-58)? https://www.eurogamer.net...fare-3-mw3-9328#section-1
Deze spreekt weer van de Holger als 'beste': https://www.ign.com/wikis...Loadouts_and_Class_Setups
Er zijn iig wat nerfs en buffs toegepast gisteren; https://www.charlieintel....pdate-patch-notes-287549/

De Holger en de DG-58 hebben een Nerf gehad, weet alleen niet in hoeverre het 't wapen aantast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AntraXxX schreef op woensdag 22 november 2023 @ 12:44:

Elk wapen is goed in hardcore. Focus op ads attachments

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
Ik kijk CoD redelijk vaak op Twitch en sinds de game release valt het me op dat er veel wager matches worden gespeeld. Dus potjes Search & Destroy bijvoorbeeld voor echt geld.

Doet iemand dit? Wat zijn jullie ervaringen? Ik zie dat er websites zijn waar je dan met elkaar gelinkt word ervoor.

[ Voor 13% gewijzigd door polopolo150 op 22-11-2023 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stolkemans
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-06 21:59
Heeft iemand enig idee welke perk ik moet hebben zodat een Overwatch Helo mij niet meer kan zien?
Heb nu ghost maar dan ben je blijkbaar alleen niet meer zichtbaar op de radar maar de killstreaks maaien je nog gewoon neer.
stolkemans schreef op woensdag 22 november 2023 @ 23:33:
Heeft iemand enig idee welke perk ik moet hebben zodat een Overwatch Helo mij niet meer kan zien?
Heb nu ghost maar dan ben je blijkbaar alleen niet meer zichtbaar op de radar maar de killstreaks maaien je nog gewoon neer.
Cold blooded
Pagina: 1 ... 15 ... 28 Laatste