• stolkemans
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:55
Die staat er toch helemaal niet tussen of ben ik nou zo blind?

/edit dat zal dan deze wel zijn denk ik: Hijacked IFF Strobe

[ Voor 13% gewijzigd door stolkemans op 23-11-2023 00:38 ]

stolkemans schreef op woensdag 22 november 2023 @ 23:33:
Heeft iemand enig idee welke perk ik moet hebben zodat een Overwatch Helo mij niet meer kan zien?
Heb nu ghost maar dan ben je blijkbaar alleen niet meer zichtbaar op de radar maar de killstreaks maaien je nog gewoon neer.
Of gewoon uit de lucht schieten. Is nog redelijk rap kapot hoor...
"De in 2024 te verschijnen Call of Duty wordt vermoedelijk een Black Ops-game. Hij speelt zich af tijdens de Golfoorlog en het lijkt erop dat het spel een langere early access-periode krijgt"

https://pu.nl/artikelen/n...uty-wordt-black-ops-game/
stolkemans schreef op donderdag 23 november 2023 @ 00:35:
[...]

Die staat er toch helemaal niet tussen of ben ik nou zo blind?

/edit dat zal dan deze wel zijn denk ik: Hijacked IFF Strobe
Ja blijkbaar is het van naam aangepast. Heet nu denk ik: HIJACKED IFF STROBE bij GEAR.
Wel vrij te spelen als armory unlock
Shipment komt volgende week al, levelen gaat zo nog eens dubbel zo snel

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 13-04 12:17
Weet iemand toevallig hoe je die mine kan vrijspelen? Stond iets bij van armory geloof ik maar heb geen idee wat ik moet doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stolkemans
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:55
Chelseamarre123 schreef op donderdag 23 november 2023 @ 21:25:
[...]

Ja blijkbaar is het van naam aangepast. Heet nu denk ik: HIJACKED IFF STROBE bij GEAR.
Wel vrij te spelen als armory unlock
Ik heb het gezien ja, thanks.
Helaas zit hier wel een bug in. Na een aantal keer spelen kan ik de loadout niet meer selecteren en moet je de perk uit je loadout gooien zodat je je guns weer kunt gebruiken.
The Field of View bug and the Cold Blooded Loadout bug are being looked at by the team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-07 08:10

Oxigeon

En zo is dat!

tukkerterror90 schreef op donderdag 23 november 2023 @ 23:34:
Weet iemand toevallig hoe je die mine kan vrijspelen? Stond iets bij van armory geloof ik maar heb geen idee wat ik moet doen
Volgens mij kun je altijd de zombies induiken... daar de mine ergens looten en dan extracten. Volgens mij heb je hem dan unlockt. Met wapens werkt het in elk geval zo, met lethals weet ik het niet.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:13
yinx84 schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 10:37:
[...]

Ik had precies genoeg cod points voor de BP, dus heb bij release van MW3 met m'n stomme harses de huidige BP gekocht, niet realiserende dat die al tegen het einde loopt. Ik zit nu op 49% en had gehoopt dat er nog een double BP XP weekend periode aan komt waarin ik hem er even doorheen kan beuken.
Same hier, maar nu met 63% genoeg points binnen voor de volgende BP

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-07 22:05
Oxigeon schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 07:12:
[...]

Volgens mij kun je altijd de zombies induiken... daar de mine ergens looten en dan extracten. Volgens mij heb je hem dan unlockt. Met wapens werkt het in elk geval zo, met lethals weet ik het niet.
Volgens mij heb ik de mine voorbij zien komen in de unlocks die je krijgt als je levelled. Per level tot 55 max krijg je ook vanalles unlocked en dacht dat de mine daar ook bij zat.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17:59
Wel beetje muf dat het nieuwe seizoen nog een kleine twee weken duurt. Breng je een nieuwe COD uit, zet je een zeer lage level cap erop. Motiveert mij in ieder geval niet om dan te spelen enkel voor het levelen van wapens..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Daan0s
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 22:40
Alexknl schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 16:38:
Wel beetje muf dat het nieuwe seizoen nog een kleine twee weken duurt. Breng je een nieuwe COD uit, zet je een zeer lage level cap erop. Motiveert mij in ieder geval niet om dan te spelen enkel voor het levelen van wapens..
Maar je zou toch ook moeten spelen vanwege de gameplay, niet voor de unlocks?

Ik vind t nog steeds jammer dat Search & destroy voor mij nooit meer hetzelfde was met het toevoegen van killstreaks. In de tijden van CoD1 en 2 speelde ik alleen maar S&D. Maps zijn er niet meer geschikt voor en die killstreaks verpesten het ook voor mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21:50
Ik heb inderdaad ook totaal geen motivatie om het te spelen anders dan unlocks.. Ik wil gewoon levelen!

Vandaag stop ik er maar even mee denk ik. Ik wordt alleen maar in extreme sweaty lobbies gegooid sinds vanmorgen, ik heb niet eens de tijd om te aimen :/

Gisteren de hele dag door fijne lobbies gehad, win/verlies zat vaak heel dicht op elkaar en de kills van het team zat allemaal rond hetzelfde aantal met een paar uitschieters hier en daar.

Ze kunnen het wel! Maar waar gaat het dan toch mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hurricane28
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 10-04 14:08
Vette game alleen jammer dat die cheaters het verpesten voor mensen die het WEL leuk willen houden.

Hier is het bewijs: YouTube: CHEATING IN MW3 ( LEGIT GAMEPLAY ) UNDETECTED MENU

Activision verkoopt zelf gewoon de in game code zodat er cheating software gemaakt kan worden, kan gewoon niet anders. Elon Musk weet dat ook en wou mede daarom ook Activision kopen en iedereen ontslaan, van mij mag hij.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• BlazeMuis
-knip- op de man

[ Voor 92% gewijzigd door Geronimous op 27-11-2023 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan0s
Haha mooi, prachtige theorie.

Als er 1 ding wél goed zit bij Call of Duty tegenwoordig is het de anti cheat. Helemaal weg krijg je het nooit maar zowel bij MW2 als MW3 ben ik echt weinig opvallende cheaters tegengekomen. Zal er best eentje tussen hebben gezeten maar verreweg de meeste games gaan gewoon eerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:06
hurricane28 schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 10:46:
Vette game alleen jammer dat die cheaters het verpesten voor mensen die het WEL leuk willen houden.

Hier is het bewijs: YouTube: CHEATING IN MW3 ( LEGIT GAMEPLAY ) UNDETECTED MENU

Activision verkoopt zelf gewoon de in game code zodat er cheating software gemaakt kan worden, kan gewoon niet anders. Elon Musk weet dat ook en wou mede daarom ook Activision kopen en iedereen ontslaan, van mij mag hij.
8)7

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
Toch nog maar even opgestart zo na het eten. 1e match direct een sweaty waarvan het in de kill cam wel leek alsof hij een spasme aanval had. Ging alle kanten op en speelde met knife en ninja sterren.. 0 captures in Domination maar wel ergens in de 60 kills _O-

Hilarisch om te zien, ik doe dat niet na, dan zijn mijn handen binnen een week versleten :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Hills360 bedankt voor de potjes....

Acties:
  • +3 Henk 'm!
BlazeMuis schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 18:15:
Toch nog maar even opgestart zo na het eten. 1e match direct een sweaty waarvan het in de kill cam wel leek alsof hij een spasme aanval had. Ging alle kanten op en speelde met knife en ninja sterren.. 0 captures in Domination maar wel ergens in de 60 kills _O-

Hilarisch om te zien, ik doe dat niet na, dan zijn mijn handen binnen een week versleten :+
Dat mesje is echt weer imens overpowered. Voor Melee kills ook eens moeten gebruiken en challenge was zo binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 21:28
Zoo, ben klaar met de 3 acts in zombie en ben nu bezig met
- alle wapens vrijspelen en levelen (veel wapens zijn al op max level vanwege cod 2)
- de Daily missies doen en daarmee dingen vrijspelen, al geloof ik niet dat wat ik vrijspeel on te gebruiken van toepassing is op zombies?
- weekly's doen. Heb er helaas nu een waarbij ik 150 kills moet maken met cod akimbo recommended weapon.. maar er is helemaal geen recommended weapon in zombie waarvan je twee pistolen hebt :-(
- alle schematica verzamelen. Moet legend ethernet tool nog (paarse staf) en nog 3 perks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:51
Ik heb daarvoor die battlepass eigenlijk gekocht blijf je toch een beetje bezig, maar met dubbel xp vlieg je daar ook doorheen. Ik heb de BP geeneens op de dag van de release gehaald, maar morgen ben ik daar waarschijnlijk ook doorheen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hurricane28
-knip- op de man

[ Voor 90% gewijzigd door Geronimous op 27-11-2023 13:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hurricane28
Daan0s schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 13:53:
Haha mooi, prachtige theorie.

Als er 1 ding wél goed zit bij Call of Duty tegenwoordig is het de anti cheat. Helemaal weg krijg je het nooit maar zowel bij MW2 als MW3 ben ik echt weinig opvallende cheaters tegengekomen. Zal er best eentje tussen hebben gezeten maar verreweg de meeste games gaan gewoon eerlijk.
Is geen theorie maar een feit. Als jij denkt dat het goed zit met de Ricochet anti cheat dan heb je het nog nooit gespeeld of geen idee waar je het over hebt.

Gelukkig kom ik niet ELK potje cheaters tegen maar mensen met een account van nog geen level 10 en op steam ook nog maar net komen kijken maar wel de hele lobby domineren en de hele match weten waar je bent en geen enkele headshot missen, dan is er wel iets aan de hand hoor.

Heb dat gister 2x gehad en gerapporteerd. Cheaters zijn makkelijk te onderscheiden van goede spelers want cheaters rennen rond en missen geen enkele shot en weten continue waar je bent wat je ook doet en wat voor wapen je ook gebruikt ze winnen 9-10 keer. Goeie spelers kunnen gewoon goed schieten en hebben mapknowledge, cheaters hebben dat over het algemeen niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Heb de wsp charm smg tot level 20 gedaan in drie rondjes zombies. Gaat wel lekker rap daar´ nu terug mp

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wel al mijn secondaire loadouts zijn gereset na het zombies avontuur. Wat trouwens nog steeds men ding niet is hoor. Effe alles opnieuw instellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hurricane28
Wolverine9000 schreef op zondag 26 november 2023 @ 10:59:
Heb de wsp charm smg tot level 20 gedaan in drie rondjes zombies. Gaat wel lekker rap daar´ nu terug mp
Zombie is een vette modus vind ik. Levelen doe ik liever in MP maar die camo's van zombies zin wel vet vind ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daan0s
hurricane28 schreef op zondag 26 november 2023 @ 10:40:
[...]

Is geen theorie maar een feit. Als jij denkt dat het goed zit met de Ricochet anti cheat dan heb je het nog nooit gespeeld of geen idee waar je het over hebt.

Gelukkig kom ik niet ELK potje cheaters tegen maar mensen met een account van nog geen level 10 en op steam ook nog maar net komen kijken maar wel de hele lobby domineren en de hele match weten waar je bent en geen enkele headshot missen, dan is er wel iets aan de hand hoor.

Heb dat gister 2x gehad en gerapporteerd. Cheaters zijn makkelijk te onderscheiden van goede spelers want cheaters rennen rond en missen geen enkele shot en weten continue waar je bent wat je ook doet en wat voor wapen je ook gebruikt ze winnen 9-10 keer. Goeie spelers kunnen gewoon goed schieten en hebben mapknowledge, cheaters hebben dat over het algemeen niet.
Ik speel al heel erg lang FPS games, dus ik kan echt wel cheaters onderscheiden van goede spelers. Ik zeg toch ook dat het ook niet mogelijk is om het helemaal uit te bannen? Maar jij doet alsof er overal en altijd cheaters zijn, en dat is simpelweg niet waar.

Cheaters zijn er absoluut maar je overdrijft wel heel erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hurricane28
Daan0s schreef op zondag 26 november 2023 @ 11:29:
[...]

Ik speel al heel erg lang FPS games, dus ik kan echt wel cheaters onderscheiden van goede spelers. Ik zeg toch ook dat het ook niet mogelijk is om het helemaal uit te bannen? Maar jij doet alsof er overal en altijd cheaters zijn, en dat is simpelweg niet waar.

Cheaters zijn er absoluut maar je overdrijft wel heel erg.
Ik zeg helemaal niet dat "iedereen" cheat. Ik kom ze alleen wel elke dag tegen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:01

Sandyman538

SandstorM [148839]

Dat is misschien wel een rigoureus besluit na een discussie op een openbaar forum.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-07 07:18

SG

SG surft naar info hardewaren

President schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 23:36:
Zoo, ben klaar met de 3 acts in zombie en ben nu bezig met
- alle wapens vrijspelen en levelen (veel wapens zijn al op max level vanwege cod 2)
- de Daily missies doen en daarmee dingen vrijspelen, al geloof ik niet dat wat ik vrijspeel on te gebruiken van toepassing is op zombies?
- weekly's doen. Heb er helaas nu een waarbij ik 150 kills moet maken met cod akimbo recommended weapon.. maar er is helemaal geen recommended weapon in zombie waarvan je twee pistolen hebt :-(
- alle schematica verzamelen. Moet legend ethernet tool nog (paarse staf) en nog 3 perks
Ook overgestapt van MW2 naar MW3 leuke verrassing dat MW2 wapen gelevelt blijven.
Helaas zijn custom presets verdwenen. Had net 51 platinum camo’s gehaald. Kan dan beginnen aan poly camo’s. Voor MW2 had spreadsheet gemaakt waar ik camo vorderingen bij hou en gericht vrijspelen. VoorMW3 moet ik dat dus nu uitbreiden met ook de MW3 wapens.
Verder is UI anders en weet ik nog niet hoe dat allemaal werkt. Speel op PS5

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 08-07 15:49
Wel grappig dat wanneer je wat negatiefs zegt de koorknaapjes zich meteen aangevallen voelen. Ze zijn de moeite niet waard, geen aandacht meer aan besteden.

Stay hungry, stay foolish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SG schreef op zondag 26 november 2023 @ 13:13:
[...]

Ook overgestapt van MW2 naar MW3 leuke verrassing dat MW2 wapen gelevelt blijven.
Helaas zijn custom presets verdwenen. Had net 51 platinum camo’s gehaald. Kan dan beginnen aan poly camo’s. Voor MW2 had spreadsheet gemaakt waar ik camo vorderingen bij hou en gericht vrijspelen. VoorMW3 moet ik dat dus nu uitbreiden met ook de MW3 wapens.
Verder is UI anders en weet ik nog niet hoe dat allemaal werkt. Speel op PS5
Zoek je zoeits als spreadsheet?
https://docs.google.com/s...edit?pli=1#gid=1208178865

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farrell
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-07 20:27
Daan0s schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 16:49:
[...]

Maar je zou toch ook moeten spelen vanwege de gameplay, niet voor de unlocks?

Ik vind t nog steeds jammer dat Search & destroy voor mij nooit meer hetzelfde was met het toevoegen van killstreaks. In de tijden van CoD1 en 2 speelde ik alleen maar S&D. Maps zijn er niet meer geschikt voor en die killstreaks verpesten het ook voor mij.
Ja ontzettend jammer dat wat dat betreft tijden veranderen. Tegenwoordig is het gamen toch meer individueel gericht met al die beloningen. Vroeger hadden we trouwens ook nog ClanBase...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De random team genoten doen ook weer hun best. 15 potjes domination geen enkele gewonnen en ja ik capture de vlaggen wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovinho99
  • Laatst online: 22-06 18:24
Wolverine9000 schreef op zondag 26 november 2023 @ 14:42:
De random team genoten doen ook weer hun best. 15 potjes domination geen enkele gewonnen en ja ik capture de vlaggen wel
Ik speel eigenlijk alleen maar random, maar het is bijna niet meer te doen , je moet wel teammates hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als ze nog iets of wat kunnen schieten geen probleem maar er staat soms iemand naast mijn team genoot en die ziet hem niet of schiet naast😃 ze mogen zelf slecht schieten ben ook maar gemiddeld hoor. Maar dat ze op zen minst voor de objective gaan

[ Voor 27% gewijzigd door Wolverine9000 op 26-11-2023 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
Ik blijf ook maar bezig, klaag niet hoor, meer punten voor mij :9

Maar toch af en toe nog een win!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Gek potje dit. Qua matchmaking sloeg dit nergens op. Samen met @Wolverine9000 en @Hills360

Merk sowieso dat de matchmaking in parties echt ruk is

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/llIy0NNKNBDIO_8Ii0L5sUf7KXI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uwdDnTv8fKPoYYFOm0GdYWRG.jpg?f=fotoalbum_large[/URL]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Chelseamarre123 schreef op zondag 26 november 2023 @ 18:46:
Gek potje dit. Qua matchmaking sloeg dit nergens op. Samen met @Wolverine9000 en @Hills360

[Afbeelding][/URL]
Dat was mijn slechtse potje sinds release. Kon helemaal niets doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
Chelseamarre123 schreef op zondag 26 november 2023 @ 18:46:

[Afbeelding][/URL]
Kom op, beter mikken ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dat ging niet deze keer haha...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jovinho99
Wolverine9000 schreef op zondag 26 november 2023 @ 15:23:
Als ze nog iets of wat kunnen schieten geen probleem maar er staat soms iemand naast mijn team genoot en die ziet hem niet of schiet naast😃 ze mogen zelf slecht schieten ben ook maar gemiddeld hoor. Maar dat ze op zen minst voor de objective gaan
Vindt ik ook anders moeten ze maar gewoon tdm spelen toch 😜

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daarjuist potje met twee Duitser in zombies. Helaas alles kwijt. Zijn dood gegaan door het gas te laat naar exfill gegaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jovinho99 schreef op zondag 26 november 2023 @ 20:50:
[...]

Vindt ik ook anders moeten ze maar gewoon tdm spelen toch 😜
Je kan af en toe joinen met mij en met @Chelseamarre123 en met @Hills360 .
Domination core... en @crimby was ik nog vergeten.

[ Voor 5% gewijzigd door Wolverine9000 op 26-11-2023 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand de riveter shotgunn al gebruikt. Da ding is een ramp. Ale vind ik persoonlijk. Ga daarmee wachten tot hij een buff krijgt. Of zou moeten zijn dat als er nieuwe wapens komen dat je deze kan gebruiken om interstellaire te verkrijgen. Dan laat ik haywire en riveter shotgunn gewoon links liggen. Verschil met de lockwood is gewoon groot.

[ Voor 60% gewijzigd door Wolverine9000 op 26-11-2023 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
Wolverine9000 schreef op zondag 26 november 2023 @ 22:23:
[...]

Je kan af en toe joinen met mij en met @Chelseamarre123 en met @Hills360 .
Domination core... en @crimby was ik nog vergeten.
Vanwege werk en studie afspraken ben ik wss woensdagavond pas weer online :-(

Acties:
  • +1 Henk 'm!
crimby schreef op maandag 27 november 2023 @ 05:53:
[...]

Vanwege werk en studie afspraken ben ik wss woensdagavond pas weer online :-(
Geen probleem zit ook met de laten hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
By the way. Een random team maat had bij de start oneindig veel geld.(punten) kan dit of klopt dit niet. Je begint toch altijd op nul bij zombies

[ Voor 4% gewijzigd door Wolverine9000 op 27-11-2023 08:52 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JohnnyV76
Afgelopen dagen aardig wat MW3 multiplayer gespeeld en moet zeggen dat ik toch redelijk positief ben over het spel. Speel doorgaans alleen maar Warzone en dan af en toe wat multiplayer om wapens te levellen dus ergens vond ik de 70 euro voor iets wat niet veel meer dan een patch op MW2 lijkt een beetje te gek. Hoewel het spel nog steeds heel veel op de voorganger lijkt in alles en de singleplayer wel leuk was maar redelijk kort zijn er toch wel een hoop dingen die me aanspreken.

Ik heb het gevoel dat ze echt wel hun best gedaan hebben om naar de community te luisteren en daardoor veel QoL changes hebben ingebouwd. Persoonlijk vind ik bijvoorbeeld de armoury unlocks erg leuk omdat je zelf kunt kiezen wat je volgende unlock wordt. Een nieuw wapen, nieuwe perk of toch die ene kill streak. Ik vind het fijn om een doel te hebben om voor te spelen ipv maar gaan knallen voor player level.

De maps en map rotatie zijn ook prima. Veel bekende en populaire maps. De Rust map vond ik altijd wel leuk dus dat heb ik afgelopen dagen veel gespeeld. Dat wisselde ik nu af met de MW2 moshpit met maps als Shoothouse, Farm 18 en Mercado Las Almas. De F1 map vind ik niet zo leuk maar goed. Ik zie nu in de komende playlist een map optie staan genaamd "Rustment" dus als ik me niet vergis is dat een afwisseling van Rust en Shipment...oftwel... ladies, bring out your shotguns!

Zombies is leuk om met 2 vrienden samen een beetje missies te doen en hoewel de map enorm is heb je toch regelmatig de benauwende zombie momentjes waar je achterna gezeten wordt door een groep engerds. Al een paar keer gebeurd dat ik al schietend en achteruit lopend in een doodlopende gang terecht kwam en neer ging. Hier ook veel missies en challenges te completen.

Als ze de vreugde nu compleet willen maken dan komen ze met Verdansk als "nieuwe" Warzone map. Dat zou ik super tof vinden. Weet niet of ze dat aandurven :)

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 08-07 15:49
JohnnyV76 schreef op maandag 27 november 2023 @ 11:10:

Als ze de vreugde nu compleet willen maken dan komen ze met Verdansk als "nieuwe" Warzone map. Dat zou ik super tof vinden. Weet niet of ze dat aandurven :)
Dat zou idd mooi zijn, ze beginnen iig 5-12 met Urzikstan maar misschien volgend jaar?

Stay hungry, stay foolish!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:51
CHKYBSTRD schreef op maandag 27 november 2023 @ 12:51:
[...]

Dat zou idd mooi zijn, ze beginnen iig 5-12 met Urzikstan maar misschien volgend jaar?
Een dagje later;

On December 6, Al-Mazrah leaves Warzone.

With MWIII x Warzone on Dec 6, the new map Urzikstan is available in Battle Royale and Plunder, along with Ashika Island and Vondel in Resurgence.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-07 19:28

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Ja, dit is al sinds de allereerste Modern Warfare een probleem: Ga TDM spelen als je alleen kills wilt maken. Doe mee met de objectives in een objective match.

Ik zie vaak genoeg spelers wel de tegenstander killen en dan niet bij de vlag blijven bijv.. Blijf even staan jongens…

Naast MP, maar eens Zombies geprobeerd. Alleen lastig met spelers die je niet kent. Ik weet ook de beste speelmethode niet en wat je moet doen, behalve de missies etc.. Dus besloot maar gewoon 1 speler te volgen en dat ging vrij goed. Exfil in de laatste minuut :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-07 15:13

rCk

Hann1BaL schreef op maandag 27 november 2023 @ 13:16:
[...]

Ja, dit is al sinds de allereerste Modern Warfare een probleem: Ga TDM spelen als je alleen kills wilt maken. Doe mee met de objectives in een objective match.

Ik zie vaak genoeg spelers wel de tegenstander killen en dan niet bij de vlag blijven bijv.. Blijf even staan jongens…

Naast MP, maar eens Zombies geprobeerd. Alleen lastig met spelers die je niet kent. Ik weet ook de beste speelmethode niet en wat je moet doen, behalve de missies etc.. Dus besloot maar gewoon 1 speler te volgen en dat ging vrij goed. Exfil in de laatste minuut :)
Haha ja die exfil in de laatste minuut voelt altijd zo rewarding. Gisterenochtend 2 potjes met randoms gespeeld, ging goed. Flink op de objectives gespeeld en veel punten binnen geharkt.

Soms kom je nog wel eens goeie tegen. Speel regelmatig ook met een (of twee) maatjes zombies, dan is het echt geweldig om samen te spelen daar. De "red zone" is wel echt bizar. We hebben daar een flinke kluif aan gehad. Je krijgt een heel fijn gevoel als je daar levend uit komt (bijna alleen maar mogelijk met een auto :X) en verder in de oranje en uiteindelijk "low threat" zone uitkomt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohnnyV76
Nol_NL schreef op maandag 27 november 2023 @ 13:10:
[...]
With MWIII x Warzone on Dec 6, the new map Urzikstan is available in Battle Royale and Plunder, along with Ashika Island and Vondel in Resurgence.
Ik ben met Ashika en Vondel wel erg fan geworden van resurgence. Daarvoor op rebirth island vond ik t maar niks op een of andere manier. Gewoon lekker om risico te nemen en als je dood gaat.. ach even wachten en weer terug. Voorheen op Verdansk en Caldera speelde ik alleen maar normale BR.

Weet niet hoe ik dat straks weer zal vinden op Urzikstan. Als de map verder tof is dan zal BR ook wel weer prima zijn. Al Mazrah had potentie maar was veel te groot en te saai en te eentonig qua kleuren en PoI's.

Wat betreft suffe team mates in multiplayer... herkenbaar! In kill confirmed staan ze maar wat te scopen of te campen terwijl er om hen heen een aantal blauwe en rode dogtags liggen. Op zich niet erg... ik pak ze graag hoor :) Bij domination wel irritanter ja en ook niet slim, als je een kill maakt terwijl je verdedigt of aanvalt dan krijg je ook nog eens veel meer xp.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07-07 21:30
Ik kan iedereen die gefrustreerd is met z'n teammates Invasion aanraden. Eigenlijk gewoon een TDM op wat grotere schaal met AI poppetjes in de mix. Ook worden er af en toe Killstreaks gedropped die je kunt oppakken. Ideaal om hier in je dailies te doen. Wapens levelen gaat ook supersnel want die AI's leveren gewoon 100xp per kill op. Het voelt wat meer als een sandbox waarin je je eigen plan kunt doen zonder dat je meteen keihard verliest. Maps zijn vaak wat groter waardoor je heerlijk kunt flanken en een paar kills kunt pakken ook.

Score gaat tot 1500. AI poppetjes zijn 1 punt waard, een player kill 5 punten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Die renetti, wat een pistol 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tyr ook ni slecht hoor. Ben effe zombies aant doen moet convoy mercenary killl doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moet de convoy wel nog vinden. Is een rode auto dat rond rijd dacht ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-07 08:10

Oxigeon

En zo is dat!

Wolverine9000 schreef op maandag 27 november 2023 @ 23:54:
[...]

Tyr ook ni slecht hoor. Ben effe zombies aant doen moet convoy mercenary killl doen
Aah was je gisteren online? In mijn game niet. Had met je samen kunnen doen. Ben pas level 26 en wilde nog wat spul meenemen uit zombies.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oxigeon schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 07:18:
[...]

Aah was je gisteren online? In mijn game niet. Had met je samen kunnen doen. Ben pas level 26 en wilde nog wat spul meenemen uit zombies.
Na 22.00 uur pas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Wolverine9000 schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 00:20:
Die had ik een paar dagen terug. Waren bij mij 3 donkere armoured vehicles dus geen rode auto :)
Wellicht is dat convooi op de map rood hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Hier ondertussen wat uurtjes er op zitten in de nieuwe COD. Multiplayer speelt erg lekker weg, maar heb het idee dat er heel weinig maps zijn, ik zit elke keer op dezelfde 3-4 maps.
Zombies vind ik dan wel echt een misser, veel te groot, veel te onduidelijk wat je moet doen en in niets op wat zombies vroeger was, jammer.
Hoe is de ervaring met de campaign hier? Die wil ik dan nog wel een kans geven!

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JohnnyV76 schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 08:58:
[...]

Die had ik een paar dagen terug. Waren bij mij 3 donkere armoured vehicles dus geen rode auto :)
Wellicht is dat convooi op de map rood hoor.
Nog niet tegen gekomen voorlopig

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Farrell
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-07 20:27
DennusB schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 09:00:
Hier ondertussen wat uurtjes er op zitten in de nieuwe COD. Multiplayer speelt erg lekker weg, maar heb het idee dat er heel weinig maps zijn, ik zit elke keer op dezelfde 3-4 maps.
Zombies vind ik dan wel echt een misser, veel te groot, veel te onduidelijk wat je moet doen en in niets op wat zombies vroeger was, jammer.
Ik vind de Zombies mode toch wel geslaagd hoor. Je bent lekker vrij om de dingen te doen die jij wilt doen. In de wat klassiekere setting is dat een stuk minder. Je gaat dan altijd hetzelfde rondje om te kijken hoever je dit keer kan komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:22
DennusB schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 09:00:
Persoonlijk (en ook de algemene opvatting volgens mij wel) is de campaign "mehh". Er zitten heus wel leuke missies tussen, maar ze zijn vaak kort van aard óf je dient solo op pad te trekken in een 'groot' speelveld en daarin objectives te halen (had hierin je teammates geïmplementeerd waar je instructies aan kon geven ofzo....).

Het is i.i.g. niet de hollywood on rails thriller die je normaal van een CoD gewend bent en wat het mijn inziens ook altijd zo goed maakt. Been there done that. Zet 'm ook op Hardened, want dat voelt serieus af en toe aan als easy.

[ Voor 4% gewijzigd door AntraXxX op 28-11-2023 10:34 ]

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Farrell schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 10:01:
[...]

Ik vind de Zombies mode toch wel geslaagd hoor. Je bent lekker vrij om de dingen te doen die jij wilt doen. In de wat klassiekere setting is dat een stuk minder. Je gaat dan altijd hetzelfde rondje om te kijken hoever je dit keer kan komen.
Dat vind ik dus ook! Omdat je normaal inderdaad altijd hetzelfde rondje moet doen (tactiek verbeteren) om te halen.... Kleiner... Het haalt een beetje de "stressfactor" weg. Maar je bent vrij om te doen wat je wil.

Will je rustig aan wat objectives doen, blijf je in low-treat zone... als je chaos wil ga je gewoon de cirkel in.
Nog genoeg te ontdekken :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
rCk schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 10:59:
[...]

Dat vind ik dus ook! Omdat je normaal inderdaad altijd hetzelfde rondje moet doen (tactiek verbeteren) om te halen.... Kleiner... Het haalt een beetje de "stressfactor" weg. Maar je bent vrij om te doen wat je wil.

Will je rustig aan wat objectives doen, blijf je in low-treat zone... als je chaos wil ga je gewoon de cirkel in.
Nog genoeg te ontdekken :+
In tier 2 met pack a punch wapen is te doen. Tier 3 is idd chaos lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ananas_NL
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 11-07 20:50
Voor degene die met een controller spelen, hebben jullie de instellingen op tactical staan? Oftewel slide cancel met R3 of de rechter analoge stick. Ik heb een elite controller en vandaag komen de paddels hiervan binnen. Echter vind ik de tactical wel lekker spelen nu alleen denk ik dat het constant indrukken van de R3 niet heel goed voor je controller is. Hoe denken jullie hierover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Wolverine9000 schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 11:06:
[...]

Ja dat klopt ja. Tier 2 is pack-a-punch eitje.Als je lvl2 pack-a-punch heb is het een walk in the park :+
Level 3 pack-a-punch is helemaal bizar (had een maatje van mij gehaald in een potje samen).

Tier 2 met level 2 pack-a-punch Gutter knife is geweldig. Je bent bloedsnel en je hebt altijd 1 slice kills.
Level 3 gutter knife zou helemaal geweldig zijn _/-\o_
(is het proberen waard!!)

Ik hoop vanavond weer een potje te gaan spelen, begin altijd eerst met MP 6v6 tot ik geen focus meer heb en ga dan zombies knallen :*)
Ananas_NL schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 11:20:
Voor degene die met een controller spelen, hebben jullie de instellingen op tactical staan? Oftewel slide cancel met R3 of de rechter analoge stick. Ik heb een elite controller en vandaag komen de paddels hiervan binnen. Echter vind ik de tactical wel lekker spelen nu alleen denk ik dat het constant indrukken van de R3 niet heel goed voor je controller is. Hoe denken jullie hierover?
Ik heb al jaren tactical staan, geweldig. Ik heb ook de Playstation Edge controller, die heeft extra hendels waardoor je het gemakkelijk met de hendels aan de achterkant kan doen. Maar gebruik ook nog altijd vaak R3.

Ik denk altijd maar zo: had het maar geen controller moeten worden :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Devo88
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 10-07 13:20

Devo88

psn: djev0tuinz

Je hebt de elite controller. Als die knop kapot is koop je toch gewoon een nieuwe knop :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Volgende week s1 kunnen we eindelijk terug levelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wolverine9000 schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 11:06:
[...]

Sinds wanneer speel je zoveel zombies? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Wolverine9000 schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 11:54:
Volgende week s1 kunnen we eindelijk terug levelen
Gelukkig wel! Extra dopamine als je levels omhoog gaat :+
Ik ben benieuwd, prestige levels zou wel mooi zijn zoals vroeger. In plaats van dat je no lifers voorbij ziet komen met level 1250 na een paar seizoenen 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Chelseamarre123 schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 12:06:
[...]

Sinds wanneer speel je zoveel zombies? >:)
Effe beetje afwisseling. Moet gewoon die convooi vinden. Zou graag act 1 gedaan krijgen. Veel is veel . Meer mp

Acties:
  • +1 Henk 'm!
rCk schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 12:12:
[...]

Gelukkig wel! Extra dopamine als je levels omhoog gaat :+
Ik ben benieuwd, prestige levels zou wel mooi zijn zoals vroeger. In plaats van dat je no lifers voorbij ziet komen met level 1250 na een paar seizoenen 8)7
Zullen we deze week wel weten welj systeem we gaan krijgen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jovinho99
Wolverine9000 schreef op zondag 26 november 2023 @ 21:50:
Daarjuist potje met twee Duitser in zombies. Helaas alles kwijt. Zijn dood gegaan door het gas te laat naar exfill gegaan..
Super! Ik speel wel alleen maar weekend meestal omwille van tijd en werk🤪

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ananas_NL
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 11-07 20:50
Devo88 schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 11:39:
[...]

Je hebt de elite controller. Als die knop kapot is koop je toch gewoon een nieuwe knop :P
Haha dat is waar inderdaad!
rCk schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 11:36:
[...]

[...]

Ik heb al jaren tactical staan, geweldig. Ik heb ook de Playstation Edge controller, die heeft extra hendels waardoor je het gemakkelijk met de hendels aan de achterkant kan doen. Maar gebruik ook nog altijd vaak R3.

Ik denk altijd maar zo: had het maar geen controller moeten worden :+
Ja ik vind de tactical ook fijn spelen. Dan kan ik de paddles gebruiken voor reloaden en springen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rCk

rCk

Ananas_NL schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 12:43:
[...]

Haha dat is waar inderdaad!
[...]

Ja ik vind de tactical ook fijn spelen. Dan kan ik de paddles gebruiken voor reloaden en springen!
Ik heb de paddles ingesteld voor crouch en springen. Bevalt mij wel eigenlijk. Het enige nadeel is in het menu als je je controller op je been neerlegt, dat hij dan ineens van menu verspringt :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Tactical bumper jumper hier. En de paddles heb ik ingesteld op wapenwissel en melee.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GT-R
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 12-07 20:59
Is deze game de moeite nog waard t.o.v. MWII?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Wolverine9000 schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 00:20:
Losse rode auto is niet de convoy. Drie van die zelfde jeeps in een (je raad het niet) convoy wel :P

Edit: Ze rijden vooral in Grijs en Oranje volgens mij. Gewoon beetje rond rennen en lopen en je hebt ze in een avondje wel.
Wolverine9000 schreef op maandag 27 november 2023 @ 23:54:
[...]

Tyr Akimbo Snakeshot is wel echt heerlijk OP in Zombies :P

[ Voor 9% gewijzigd door Donstil op 28-11-2023 14:01 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
GT-R schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 13:21:
Nah het is in alles MW2.5 maar ik vind dat persoonlijk niet erg, daarover blijven zagen levert toch niets op.
Het schiet lekker, er zijn weer wat vernieuwde mappen en er is die zombie mode.

Vermaak mij er prima mee, wel de SP links laten liggen na de 2e open missie maar Online is het weer dik in orde.

Edit: Ooh en 24/7 Rust Hardcode, dus dat alleen vind ik al helemaal prima.

[ Voor 7% gewijzigd door Donstil op 28-11-2023 13:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohnnyV76
GT-R schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 13:21:
Hier mijn mening iets terug.. mss heb je er wat aan: JohnnyV76 in "[Multi] Call of Duty: Modern Warfare III"

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wolverine9000 schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 12:17:
[...]

Effe beetje afwisseling. Moet gewoon die convooi vinden. Zou graag act 1 gedaan krijgen. Veel is veel . Meer mp
Trouwens de convooi gevonden ondertussen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidas
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 20:49
Ik wil de interstellar camo grinden maar wat is de beste manier om dit te halen, ik speel zombies vooral met randoms.

[ Voor 16% gewijzigd door Davidas op 29-11-2023 18:16 ]

Tesla Model 3 (2024) LR AWD Ultra Red

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Davidas schreef op woensdag 29 november 2023 @ 18:15:
Ik wil de interstellar camo grinden maar wat is de beste manier om dit te halen, ik speel zombies vooral met randoms.
Stoppen met zombies spelen en MP in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidas
Chelseamarre123 schreef op woensdag 29 november 2023 @ 18:43:
[...]

Stoppen met zombies spelen en MP in
En dan war modus ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
War of multiplayer.
Zombies hebben andere challenges

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidas
Chelseamarre123 schreef op woensdag 29 november 2023 @ 19:54:
[...]

War of multiplayer.
Zombies hebben andere challenges
En als ik wel camos wil halen met zombies, welke tactiek is dan het best?

Is er al iets bekend qua leveling systeem voor volgende week of moet dit nog bekend gemaakt worden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rubbels
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13-07 14:22
Wolverine9000 schreef op donderdag 30 november 2023 @ 11:17:
Is er al iets bekend qua leveling systeem voor volgende week of moet dit nog bekend gemaakt worden
Volgens Prestige hetzelfde systeem als in MW2:
YouTube: Modern Warfare III... One Week Later

• Donstil
  • Niet online
Davidas schreef op woensdag 29 november 2023 @ 20:15:
[...]

En als ik wel camos wil halen met zombies, welke tactiek is dan het best?
Uren maken :P

Tot 250 dan terug per seizoen

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

Mensen die dit herkennen? Zelfde wapen, niks veranderd qua scopes maar in 2 verschillende potjes toch een enorm ander beeld.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0tpU-xQ3EdLLGrWs9yhjMAiP9II=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3VkirxfhrP491Ma2i8KacCio.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tceQwi7R6NGbM7BcNRA3WFKPRvw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oVz2miVUqO193cXvte5eEPpE.jpg?f=fotoalbum_large

En natuurlijk de vraag hoe dit hetzelfde te krijgen elk potje.

Sandyman538 schreef op donderdag 30 november 2023 @ 13:04:
Mensen die dit herkennen? Zelfde wapen, niks veranderd qua scopes maar in 2 verschillende potjes toch een enorm ander beeld.
[Afbeelding]

[Afbeelding]

En natuurlijk de vraag hoe dit hetzelfde te krijgen elk potje.
Dacht dat er een bug was met de FOV, maar is die nog niet opgelost?

• Hann1BaL

Hann1BaL

Week 4 challenges:
Laten we allemaal wapens en kits toevoegen die je niet standaard heb zodat week 4 lastig wordt om te halen en je super extra duper lang moet gaan gamen. Wat een onzin zeg. Die challenges moeten wel in redelijkheid haalbaar zijn, zoals die van week 1 t/m3 dat ook waren. Deze zullen vast ook heel erg wisselen van persoon tot persoon.

• Hann1BaL

Hann1BaL

Chelseamarre123 schreef op donderdag 30 november 2023 @ 13:09:
[...]

Dacht dat er een bug was met de FOV, maar is die nog niet opgelost?
Scherm 1 is duidelijk een bug.. Vrijwel niet ingezoomed. Je kunt niets zien door de scope :)

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

Hann1BaL schreef op donderdag 30 november 2023 @ 15:09:
[...]

Scherm 1 is duidelijk een bug.. Vrijwel niet ingezoomed. Je kunt niets zien door de scope :)
Ja dat idee had ik ook. Speel overigens op PS5. Maar het wisselt per potje ongeveer af :/

Hann1BaL schreef op donderdag 30 november 2023 @ 15:08:
Week 4 challenges:
Laten we allemaal wapens en kits toevoegen die je niet standaard heb zodat week 4 lastig wordt om te halen en je super extra duper lang moet gaan gamen. Wat een onzin zeg. Die challenges moeten wel in redelijkheid haalbaar zijn, zoals die van week 1 t/m3 dat ook waren. Deze zullen vast ook heel erg wisselen van persoon tot persoon.
Welke bedoel je? Wat is er moeilijk aan.
Pagina: 1 ... 16 ... 28 Laatste