• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:10

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Chelseamarre123 schreef op donderdag 30 november 2023 @ 15:58:
[...]

Welke bedoel je? Wat is er moeilijk aan.
Akimbo met een wapen waar ik dus geen akimbo voor heb en de kit heb ik niet voor de MCW battlerifle om weer 2 andere challenges te completen.

Ik zie ook vaak attachments die je zou moeten kunnen unlocken via armory, maar ik zie ze niet bij de armory challenges staan. Geen idee.

Maar dat maakt de challenges dus wat meer dan moeilijk. De challenges zouden wat meer in de mogelijkheden moeten liggen voor wat iemand heeft unlocked.
Hann1BaL schreef op donderdag 30 november 2023 @ 16:22:
[...]

Akimbo met een wapen waar ik dus geen akimbo voor heb en de kit heb ik niet voor de MCW battlerifle om weer 2 andere challenges te completen.

Ik zie ook vaak attachments die je zou moeten kunnen unlocken via armory, maar ik zie ze niet bij de armory challenges staan. Geen idee.

Maar dat maakt de challenges dus wat meer dan moeilijk. De challenges zouden wat meer in de mogelijkheden moeten liggen voor wat iemand heeft unlocked.
Je moet attachments unlocken via het wapen zelf. Als je bv level 15 hebt van wapen X kan je bijvoorbeeld naar barrels gaan en daar alle barrels bekijken. Zo kan je een barrel vrijspelen waarvan je wapen level 25 moet zijn.

Kan zijn dat je wel een bepaald aantal level moet zijn voor je attachments kan selecteren. Akimbo is een stock, dus vanaf je een stock kan selecteren zou het normaal moeten lukken om deze op deze manier vrij te spelen via de daily challenges.
In het wapenmenu, of in de lobby, kan je met driehoekje (PlayStation) de eventuele extra challenge kiezen. Daar kan je in totaal drie dingen kiezen om vrij te spelen na de daylies.

Het is dan gesorteerd op categorie. Vrijspelen gaat dan per gewonnen potje en je hebt 3, 5, 8 wins nodig om het vrij te spelen.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Shipment is back *O*

Alleen werkt de map nog niet, nu al 6 keer geprobeerd om een potje in te laden. Telkens dev error.. -O-

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nFfvpFPl_0y7J-cMUiunGjVJh9M=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RlKEUs0FYyfahKw4pcvm1rSv.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ook al een nieuw wapen live gegaan gisteren?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Kunnen ze meteen nieuwe bundels verkopen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 09-09 15:31
Nou volledige act 1 2 en 3 van zombies uitgespeeld, volledig solo. Dat was enigszins best vermakelijk maar wel erg makkelijk maar met een leuke skin als reward. Nu ons opmaken voor WZ, ik ben heel erg benieuwd hoe dat gaat in de nieuwe map.

Stay hungry, stay foolish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farrell
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:31
CHKYBSTRD schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 08:58:
Nou volledige act 1 2 en 3 van zombies uitgespeeld, volledig solo. Dat was enigszins best vermakelijk maar wel erg makkelijk maar met een leuke skin als reward. Nu ons opmaken voor WZ, ik ben heel erg benieuwd hoe dat gaat in de nieuwe map.
Wow, dat is behoorlijk wat werk toch. En waarom volledig solo?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Shipment en Rust in een 24/7 hardcore playlist. Beter gaat het niet meer worden 🥳

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hurricane28
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 10-04 14:08
Ik heb refund aangevraagd en gekregen.

Mensen campen alleen maar en het is ene flash na de andere.

Spawn die, spawn die. Snap niet waarom mensen hier van houden maja wens iedereen veel speel plezier in deze Mickey Mouse game xD.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-08 13:48

rCk

hurricane28 schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 12:12:

Spawn die, spawn die. Snap niet waarom mensen hier van houden maja wens iedereen veel speel plezier in deze Mickey Mouse game xD.
Fijn dat je de refund krijgt d:)b
Wanneer je de draai vindt is het gewoon écht een leuke game. Dus ik vermaak mij wel *O*

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online

If you can't cook leave the kitchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 09-09 15:31
Farrell schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 10:05:
[...]

Wow, dat is behoorlijk wat werk toch. En waarom volledig solo?
Mua valt wel mee, als je eenmaal weet hoe en wat je moet doen dan valt het wel mee. Net als die eind missies, daar kun je rennend doorheen. Eindbaas vermorzeld zonder überhaupt te schieten. Een tip, experimental gas.

Stay hungry, stay foolish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CHKYBSTRD schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 14:09:
[...]

Mua valt wel mee, als je eenmaal weet hoe en wat je moet doen dan valt het wel mee. Net als die eind missies, daar kun je rennend doorheen. Eindbaas vermorzeld zonder überhaupt te schieten. Een tip, experimental gas.
Zit nog maar de helft op act1. Maar we hebben tijd. Wissel af met mp. Hoe krijg je trouwens dat experimental gas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Wolverine9000 schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 14:10:
[...]

Zit nog maar de helft op act1. Maar we hebben tijd. Wissel af met mp. Hoe krijg je trouwens dat experimental gas...
Dat is toch gewoon een soort van granaat, die vindt je overal.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hurricane28
rCk schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 12:18:
[...]

Fijn dat je de refund krijgt d:)b
Wanneer je de draai vindt is het gewoon écht een leuke game. Dus ik vermaak mij wel *O*
De game is ook best leuk hoor alleen vind het en hoop geld voor eigenlijk een DLC want is bijna zelfde als MW2.

Als ie in de aanbieding is dan koop ik wss wel weer maar eerst nog niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hurricane28
Donstil schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 12:54:
[...]

If you can't cook leave the kitchen.
Zeker weten maatje.

Mijn K/D is positief dus zo slecht ben ik niet. Niet voor niets dat veel streamers er ook mee op zijn gehouden of een pauze nemen hoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wolverine9000 schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 14:10:
[...]

Das de gas granaat

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• hamsteg
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-08 23:39

hamsteg

Species 5618

hurricane28 schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 14:20:
[...]

De game is ook best leuk hoor alleen vind het en hoop geld voor eigenlijk een DLC want is bijna zelfde als MW2.

Als ie in de aanbieding is dan koop ik wss wel weer maar eerst nog niet.
Heel eerlijk vind ik dit compleet een non-issue. Ook al speel je maar 5 uur dan ben je goedkoper uit dan 5 keer naar de bioscoop gaan - waar ook de indeling altijd hetzelfde is, de stoelen hetzelfde zitten (alleen steeds smeriger worden), hetzelfde personeel, het doek even groot is en de sound onveranderd.

Klopt een groot deel dat WMIII is wat het was maar er zijn zeker vernieuwingen (zombies, nieuwe-oude velden, technisch hogere weergave ondersteuning). Het spel loopt soepel, speelt goed en bevat geen zwaar irritante bugs. Heb je de aftiteling bekeken nadat je campaign hebt uitgespeeld? Grote lijst van mensen die hier allemaal aan mee hebben gewerkt, die moeten ook een boterham verdienen. WMII heb ik een ~800-1000 uur gespeeld? Dat is richting een dubbeltje per uur. Echt heel duur.

... gecensureerd ...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
hurricane28 schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 14:21:
[...]

Zeker weten maatje.

Mijn K/D is positief dus zo slecht ben ik niet. Niet voor niets dat veel streamers er ook mee op zijn gehouden of een pauze nemen hoor.
Aah streamers heb ik heel hoog zitten dus dat doet mij wel wat :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rCk

rCk

Donstil schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 16:23:
[...]

Ik ook, ik weet niet waarom ik de game nog speel omdat streamers ermee stoppen.... :? :X :+
hamsteg schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 15:33:
[...]

Heel eerlijk vind ik dit compleet een non-issue. Ook al speel je maar 5 uur dan ben je goedkoper uit dan 5 keer naar de bioscoop gaan - waar ook de indeling altijd hetzelfde is, de stoelen hetzelfde zitten (alleen steeds smeriger worden), hetzelfde personeel, het doek even groot is en de sound onveranderd.

Klopt een groot deel dat WMIII is wat het was maar er zijn zeker vernieuwingen (zombies, nieuwe-oude velden, technisch hogere weergave ondersteuning). Het spel loopt soepel, speelt goed en bevat geen zwaar irritante bugs. Heb je de aftiteling bekeken nadat je campaign hebt uitgespeeld? Grote lijst van mensen die hier allemaal aan mee hebben gewerkt, die moeten ook een boterham verdienen. WMII heb ik een ~800-1000 uur gespeeld? Dat is richting een dubbeltje per uur. Echt heel duur.
Amen. Niks op aan te merken! MWII zit ik op ca 270 uur...Kwartje per uur.
Zo veel plezier heb ik niet voor €0,25 per uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hurricane28
Donstil schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 16:23:
[...]

Zij jou ook waarschijnlijk..

Wat is er mis volgens jou met streamers dan? Ik ken er een paar die behoorlijk wat geld er mee verdienen en gewoon tof zijn, dus weet niet waar je nu heen wilt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hurricane28
-knip- niet op de man reageren

[ Voor 92% gewijzigd door Geronimous op 01-12-2023 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hurricane28
hamsteg schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 15:33:
[...]

Gedeeltelijk mee eens idd. Zeg ook niet dat het een super slechte game is verder hoor, vind het alleen beetje goedkoop van hun hoe ze het zo gedaan hebben.

Miljoenen kopieën zijn er verkocht voor 69,99 reken 70 euro voor het gemak. Laten we zeggen 10mil kopieën zijn verkocht voor 70 euro. Dat is dus even 700.000.000 euro... Denk dat er wel 20mil kopieën zijn verkocht dan kom je dus op 1.4Miljard en dat zou nog niet genoeg zijn om een betere game te maken?! Ik vind die statement van: "Grote lijst van mensen die hier allemaal aan mee hebben gewerkt, die moeten ook een boterham verdienen" die zijn nu allemaal miljonair voor minimale inzet want de helft van de game was al gemaakt..

De game loop soepel en speelt best goed idd maar er zijn nog steeds dezelfde soort bugs als in MW2 want het zit in het zelfde menu en alles immers.

Een vriend van mij kan bv deze game niet eens spelen op zijn Intel 13900k RTX 4080 systeem en crashed om de haverklap en zo zijn er nog een aantal dingen die niet helemaal kloppen.

Zo zijn cheaters ook nog niet veel aan gedaan en dat kan ik hier zien: YouTube: CHEATING IN MW3 AGAIN AND STILL NOT BANNED ( UNDETECTED CHEATS ) ( S...

De reden is is dat ze gigantisch geld verdienen aan cheaters.. En voor de hardcore COD players snap ik best dat het niet leuk is maar dit is de werkelijkheid gewoon. Bewijs is er.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 11-09 19:13
Gemiste kans met de copy paste MW2 shipment. Had hem dan ietsje aangepast in ieder geval in dagsetting ofso. Komt nu langzaam aan alles weer terug van MW2? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hurricane28
Alexknl schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 19:06:
Gemiste kans met de copy paste MW2 shipment. Had hem dan ietsje aangepast in ieder geval in dagsetting ofso. Komt nu langzaam aan alles weer terug van MW2? :X
Dat dus, daarom konden ze MW3 ook in een half jaar klaar krijgen omdat alles bijna zelfde is. Normaal doen ze er paar jaar over.

Met updates gaan ze steeds meer van MW2 er in stoppen, mark my words.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18:47

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton2610
  • Registratie: December 2012
  • Nu online
Spel nu een paar dagen in bezit, maar speelt best lekker weg. Hou van die heerlijke nostalgische MW2 maps maar knap toch wel wat af op die battlepass en al die skins.

Zijn er nu wapens die echt "meta" zijn of is alles redelijk in balans?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
hurricane28 schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 17:27:
[...]

Zij jou ook waarschijnlijk..

Wat is er mis volgens jou met streamers dan? Ik ken er een paar die behoorlijk wat geld er mee verdienen en gewoon tof zijn, dus weet niet waar je nu heen wilt?
Ik wil nergens heen hoor. Ik hang mijn mening er alleen niet aan op, of en hoeveel geld ze verdienen vind ik daarin niet belangrijk.

Ik speel de game en vermaak mij prima, dat vind ik wel belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Alexknl schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 19:06:
Ik ben er wel blij mee. Tussen MW2 en MW1 had de map al een update gekregen en dat maakte mijn muscle memory helemaal kapot 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Crasht die bij jullie ook zo vaak op PS5? Altijd als ik in menu zit na een potje wil ik wapen aanpassen of camo checken en sluit mijn spel af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chelseamarre123 schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 23:07:
Crasht die bij jullie ook zo vaak op PS5? Altijd als ik in menu zit na een potje wil ik wapen aanpassen of camo checken en sluit mijn spel af.
Wel twee keer op zombies lost connection to host

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wolverine9000 schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 23:20:
[...]

Wel twee keer op zombies lost connection to host
En alles kwijt daardoor....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17:18

Oxigeon

En zo is dat!

Na een tijdje spelen toch een aantal vragen...

- heb de stun granaat geunlockt vanuit de zombies... kan hem ook in de muktiplayer matches gebruiken. Maar waarom heb ik hem nog in de armory challenges staan?

- Dan de weekly challenges. Af en toe staat er maak X kills met een recommed SMG. Hoe weet ik welke SMG recommed is?

Verder unlock je armory "punten" door dailys te voltooien. Krijg je daarna ook nog 1 punt voor elke gewonnen potje?

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vrankerik
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-01 13:15

vrankerik

't Leven is van de simpele.

???????????

[ Voor 99% gewijzigd door vrankerik op 02-12-2023 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vrankerik
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-01 13:15

vrankerik

't Leven is van de simpele.

*KNIP***

onze reden om enkel dmz te spelen. daar heb je meer tijd ipv constant rondrennen/schieten/neergaan en opnieuw en opnieuw! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
vrankerik schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 10:14:
[...]

onze reden om enkel dmz te spelen. daar heb je meer tijd ipv constant rondrennen/schieten/neergaan en opnieuw en opnieuw! :o
Had ik ook, helaas is DMZ een sterfhuis, gaat niets meer op gebeuren…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merlin1201
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14:25
Wat vervelend dat bij een reload je vaak een wapen van de grond oppik terwijl je dat niet wil.
Suggesties?
Was dit niet long Press bij MW2 voor een wissel? echt enorm irritant is dat, net als het aan de wand vastkleven met je wapen als je dat niet wil.

[ Voor 40% gewijzigd door merlin1201 op 02-12-2023 12:11 ]

4800 Wp 10x ZO 6x NW https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=74451&sid=66030

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oxigeon schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 08:42:
Na een tijdje spelen toch een aantal vragen...

- heb de stun granaat geunlockt vanuit de zombies... kan hem ook in de muktiplayer matches gebruiken. Maar waarom heb ik hem nog in de armory challenges staan?

- Dan de weekly challenges. Af en toe staat er maak X kills met een recommed SMG. Hoe weet ik welke SMG recommed is?

Verder unlock je armory "punten" door dailys te voltooien. Krijg je daarna ook nog 1 punt voor elke gewonnen potje?
Ik geloof omdat met een aantal unlocks je meerdere voorwaarden hebt om vrij te spelen. Net als dat je in MW2 soms ineens te zien krijgt dat je een wapen hebt vrijgespeeld welke je allang al had maar dan aan bepaalde eisen voldeed.

Recommended wapens hebben dat vlammetje in het overzicht.

Als je de dailies hebt voltooid heb je daarna nog de armoury unlocks, waarbij elk gewonnen potje een punt is. Daar staat dan dat oneindig tekentje achter.
Wat er gebeurd als je alles al hebt vrijgespeeld weet ik niet, want je krijgt er vziw verder niks voor. Geen xp of wat anders.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
merlin1201 schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 12:00:
Wat vervelend dat bij een reload je vaak een wapen van de grond oppik terwijl je dat niet wil.
Suggesties?
Was dit niet long Press bij MW2 voor een wissel? echt enorm irritant is dat, net als het aan de wand vastkleven met je wapen als je dat niet wil.
Wapen wisselen en herladen staat onder dezelfde knop, lang ingedrukt houden is inderdaad oppakken van een wapen op de grond. Je kan dat geloof ik wel aanpassen maar dat weet ik niet uit mijn hoofd.

Auto mount kan je ook aanpassen dacht ik, zijn enkele opties voor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
merlin1201 schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 12:00:
Suggesties?
Kan je aanpassen in settings. Tap to reload of zoiets.
Hold to interact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azmodann
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 17:50
Het valt me echt wel op dat in de meeste multiplayer matches veel of bijna iedereen die op pc speelt die nieuwe aimbot gebruikt. Ik zie ook veel operaters rondlopen met skins die alleen in speciale evenementen verkrijgbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 11-09 05:28
Zie hier best veel mensen klagen over MW3.. maar welke hedendaagse FPS shooter is er dan beter ?
Kwa shooters is het allemaal erg magertjes vind ik op de ps5.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Gisteren een aantal potjes met @Chelseamarre123 gespeeld. Waar ik normaal redelijk makkelijk meekom en ondertussen nog wat kan klooien op mijn telefoon heb ik dat gisteren niet kunnen doen.

Het nivo van bovenstaande meneer is dermate hoger dan mijn eigen dat ik redelijk heb moeten zweten.

Maarja zolang ik niet elke pot laatste van het team wordt voel ik me nog net niet het blok aan het been en voel ik me ook niet direct de slechtste.

Je merkt gewoon in deze potten dat je eerder doodgaat als het op 1vs1 gevechten aankomt. Waar ik op mijn eigen niveau vaak de winnaar ben kom ik er nu uit als verliezer.

In mijn eigen potten heb ik veel killstreaks. Gisteren mocht ik blij zijn als ik een UAV te pakken had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oxigeon schreef op zondag 3 december 2023 @ 10:15:
Gisteren een aantal potjes met @Chelseamarre123 gespeeld. Waar ik normaal redelijk makkelijk meekom en ondertussen nog wat kan klooien op mijn telefoon heb ik dat gisteren niet kunnen doen.

Het nivo van bovenstaande meneer is dermate hoger dan mijn eigen dat ik redelijk heb moeten zweten.

Maarja zolang ik niet elke pot laatste van het team wordt voel ik me nog net niet het blok aan het been en voel ik me ook niet direct de slechtste.

Je merkt gewoon in deze potten dat je eerder doodgaat als het op 1vs1 gevechten aankomt. Waar ik op mijn eigen niveau vaak de winnaar ben kom ik er nu uit als verliezer.

In mijn eigen potten heb ik veel killstreaks. Gisteren mocht ik blij zijn als ik een UAV te pakken had.
Ja matchmaking is echt klote als je met iemand samen speelt. Voor de mindere is er echt niks aan denk ik.
Ze zouden beter een soort gemiddelde van de party moeten gebruiken ipv de beste van de party te matchen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovinho99
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 10-09 05:22
Wat zijn jullie favo wapens op MP?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vanaf woensdag terug mp bij s1. Zit nu aan final mission act 1....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovinho99
Wolverine9000 schreef op zondag 3 december 2023 @ 13:49:
Vanaf woensdag terug mp bij s1. Zit nu aan final mission act 1....
Welk wapen heeft je voorkeur tot nu?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jovinho99 schreef op zondag 3 december 2023 @ 13:56:
[...]

Niet echt voorkeur momenteel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daan0s
  • Laatst online: 18:05
Jovinho99 schreef op zondag 3 december 2023 @ 13:13:
Wat zijn jullie favo wapens op MP?
De Bas-B(battlerifle), in combinatie met de KVD Enforcer(marksman rifle). Vind ik een heerlijke combinatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Trouwens packet burst a volonte op zombies

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jovinho99 schreef op zondag 3 december 2023 @ 13:56:
[...]

https://warzoneloadout.games/ of https://wzstats.gg/mw3/meta
Check deze website, hier word de meta gerangschikt + met class setups.(wel sorteren op MW3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fevo-1190 schreef op zondag 3 december 2023 @ 06:53:
Zie hier best veel mensen klagen over MW3.. maar welke hedendaagse FPS shooter is er dan beter ?
Kwa shooters is het allemaal erg magertjes vind ik op de ps5.
Simpel: Niet één.

Er zijn natuurlijk wel andere populaire shooters, maar er is er gewoonweg niet eentje die ook maar in de buurt komt van de gameplay en de setting.

Misschien xDefiant, maar dat is toekomstmuziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stef120
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 10-09 09:02
Matchmaking 8)7 afgelopen weken paar potjes met vrienden gedaan die behoorlijk goed spelen.
Ik kan voor geen meter meekomen.

Het is dat het gezellig is en potjes als domination zijn wel te doen. Maar team deathmatch is dan weer niet te doen.

Daarna speel ik potjes solo en haal ik vrij simpel top 3 met de nodigde kill steaks.

Favoriete wapen atm is BAS-B
Heb een build gehad van een maat die nog ff moeten uitproberen dus zal wel alleen maar beter worden.

[ Voor 38% gewijzigd door Stef120 op 03-12-2023 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Act 1 zombies voltooid. Met wat hulp van vier man peace of cake

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Velo.anaconda
  • Registratie: November 2023
  • Laatst online: 21-01-2024
Vrijdag schreef op zondag 3 december 2023 @ 16:09:
[...]

Er zijn natuurlijk wel andere populaire shooters, maar er is er gewoonweg niet eentje die ook maar in de buurt komt van de gameplay en de setting.

Het is net als Fifa. Je kan hem in principe ook 1 keer in de 5 jaar kopen. Als je een liefhebber bent koop je hem elk jaar om weer up to date te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:57
Ik vind het wel echt mega mega balen dat DMZ nu gewoon klaar is en niet in MW3 komt :(
Waarschijnlijk weer iets wat we wel gewoon nog hadden als het gewoon DLC bleef voor MW2.

Minder content voor nieuwe game van 70€.. echt top

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Ricmaniac schreef op zondag 3 december 2023 @ 19:01:
Ik vind het wel echt mega mega balen dat DMZ nu gewoon klaar is en niet in MW3 komt :(
Waarschijnlijk weer iets wat we wel gewoon nog hadden als het gewoon DLC bleef voor MW2.

Minder content voor nieuwe game van 70€.. echt top
Eigenlijk is dmz er nu nog steeds. Alleen in de vorm van zombies

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Campaign uitgespeeld, nu op easy maar de overgebleven trophies doen. En alle wapens enzo verzamelen.

Hele campaign was verder totaal niet memorabel. Behalve dan dat ik het meer Splinter Cell vond dan CoD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
Vrijdag schreef op zondag 3 december 2023 @ 16:09:
[...]

Xdefiant gaat hem ook niet worden.
Bf2042 is ook niet beter..

Weinig echt FPS games momenteel.
Erg jammer , want vroeger (jaar of 10/15 terug) had je ook shooters in bossen enz.. weet even de naam niet meer, maar dat zie je allemaal niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:57
Oxigeon schreef op zondag 3 december 2023 @ 19:36:
[...]

Voelt niet hetzelfde

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +1 Henk 'm!
fevo-1190 schreef op zondag 3 december 2023 @ 20:44:
[...]

Erg jammer , want vroeger (jaar of 10/15 terug) had je ook shooters in bossen enz.. weet even de naam niet meer, maar dat zie je allemaal niet meer.
Snap dat eigenlijk niet, is toch een gigantische markt voor.
Mis de medal of honors, kilzone, ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fevo-1190
Chelseamarre123 schreef op zondag 3 december 2023 @ 21:42:
[...]

Snap dat eigenlijk niet, is toch een gigantische markt voor.
Mis de medal of honors, kilzone, ...
Misschien met kosten of teveel risico te maken?

Mis inderdaad gewoon een medal of honor game..de eerste cod was ook echt geweldig met oa carentan :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 23:45
Oxigeon schreef op zondag 3 december 2023 @ 19:36:
[...]

Lijkt maar een beetje maar je mist het gehele pvp element daarin van dmz.

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
gister die swarm gebruikt met die akimbo conversion kit. Dan wordt ie dual...
in zombies gaat dat wel lekker

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Monda schreef op maandag 4 december 2023 @ 07:59:
[...]

Lijkt maar een beetje maar je mist het gehele pvp element daarin van dmz.
Precies dat, mis de spanning om operators tegen te komen. Echt zonde.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
fevo-1190 schreef op zondag 3 december 2023 @ 20:44:
[...]

Op dit moment kan ik echt alleen maar (van naam, want zelf niet gespeeld) denken aan Fortnite, Apex Legends, Rainbow Six Siege, Ghost Recon en Counterstrike (nog steeds) als het gaat om populaire shooters. Je hebt natuurlijk ook nog spellen als Hell Let Loose, Tannenberg en Insurgency maar die zijn "te realistisch". Battlefield is qua populariteit volgens mij ook echt nergens meer, zeker niet als je het vergelijkt met de periode van BF3,4 en het wat mij betreft ongeëvenaarde BFBC2 met de Vietnam uitbreiding.

Enigszins ontopic: Die Jak Raven kit is wel heel erg fijn zeg, wapen voelt nu net PEW PEW l4z0rz :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Die JAK Raven kit heb ik ontdekt om de TAQ Eradicator vrij te spelen. Die speelt inderdaad een stuk fijner dan de standaard MCW! Op “Rustment” dan ook direct de 15 headshots gehaald ermee. Wat heb ik toch een hekel aan die twee maps, maar t is makkelijk om je kills te halen als je ze ergens voor nodig hebt…

De TAQ Eradicator direct uitgeprobeerd, speelt verbazend goed voor een LMG. Dit is zeker een topper voor zombies met wat attachments.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
rCk schreef op maandag 4 december 2023 @ 12:43:
Die JAK Raven kit heb ik ontdekt om de TAQ Eradicator vrij te spelen. Die speelt inderdaad een stuk fijner dan de standaard MCW! Op “Rustment” dan ook direct de 15 headshots gehaald ermee. Wat heb ik toch een hekel aan die twee maps, maar t is makkelijk om je kills te halen als je ze ergens voor nodig hebt…

De TAQ Eradicator direct uitgeprobeerd, speelt verbazend goed voor een LMG. Dit is zeker een topper voor zombies met wat attachments.
Haha altijd lekker shipment/rustt.
Er zijn echt 2 kampen, mensen die het geweldig vinden en de andere vind er niks aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Chelseamarre123 schreef op maandag 4 december 2023 @ 15:11:
[...]

Er zijn echt 2 kampen, mensen die het geweldig vinden en de andere vind er niks aan.
De frequentie van gespawnkilled worden of random gekilled worden is zo hoog. Ik raak daar soms zo van gefrustreerd :X.

Laten we zo zeggen, ik heb er een haat-liefde verhouding mee _O-
Soms kom je in een game waarbij ze je gewoon continu neermaaien en je soms gewoon 5 deaths heb voor je de kans heb om uberhaupt te bewegen. Nu ben ik dan ook niet altijd zó scherp dat ik er meteen bovenop zit, dus ja ligt ook wel aan mezelf.

Ben ook geen ventje van 16 meer die ergens tussen 20-40u per week speelt ;(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

rCk schreef op maandag 4 december 2023 @ 12:43:

Ik ga de week nooit halen want teveel wapens moet ik daarvoor lvlen om die TAQ vrij te spelen. Is die TAQ nog op een andere manier te krijgen, dat iemand weet? (Extraction ofzo :) ?)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hann1BaL schreef op maandag 4 december 2023 @ 16:03:
[...]

Ik ga de week nooit halen want teveel wapens moet ik daarvoor lvlen om die TAQ vrij te spelen. Is die TAQ nog op een andere manier te krijgen, dat iemand weet? (Extraction ofzo :) ?)
Ja extracten in zombies. Challenges zijn ook niet week gebonden hoor, je kan hem later nog vrij spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

Chelseamarre123 schreef op maandag 4 december 2023 @ 16:09:
[...]

Ja extracten in zombies. Challenges zijn ook niet week gebonden hoor, je kan hem later nog vrij spelen.
Bedoel je dat die open challenges open blijven staan en ik nu ook nog de week 1, 2 en 3 challenges zou kunnen afmaken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rCk

rCk

Hann1BaL schreef op maandag 4 december 2023 @ 16:03:
[...]

Extracten inderdaad. Kan ik altijd mee helpen hoor als het nodig is.

Maar als @Chelseamarre123 de waarheid spreekt hoeft dat dus niet nog voor de woensdag. :+
Ik had gisterenavond om 22.30 de PS5 speciaal opgestart om hem even snel te halen omdat ik waarschijnlijk donderdag pas weer kan spelen _O- |:( :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

Ik hoor bij de niet likes😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 21:49
[...]

Als je van stun/flash spam houdt wel.
Rust is wat meer tactiek vind ik... Shipment is gewoon raggen en hopen dat je veel kills maakt. Voor weapon XP is shipment over t algemeen t beste.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hann1BaL schreef op maandag 4 december 2023 @ 16:11:
[...]

Bedoel je dat die open challenges open blijven staan en ik nu ook nog de week 1, 2 en 3 challenges zou kunnen afmaken?
Ja volgens mij werkt dit gewoon nog. Ik zie ook nog challenges openstaan en de vooruitgang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 21:49
Je kunt inderdaad nog voor elke week de challenges doen. Je hoeft ze ook niet allemaal te doen om de unlocks te krijgen. De JAK akimbo mod op de WSP smg is wel lachen trouwens. Akimbo SMG met 100 rounds per wapen. Heerlijk in Zombies!

Probeer nu in ieder geval elke dag de daily challenges te doen in multiplayer en Zombies om alle wapens en perks e.d. te unlocken maar er is nog genoeg te unlocken dus ben nog wel ff bezig. Vanaf morgen kunnen we Warzone doen op de Urzikstan map toch?

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jjjb
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 11-09 11:06
JohnnyV76 schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 09:30:
Je kunt inderdaad nog voor elke week de challenges doen. Je hoeft ze ook niet allemaal te doen om de unlocks te krijgen. De JAK akimbo mod op de WSP smg is wel lachen trouwens. Akimbo SMG met 100 rounds per wapen. Heerlijk in Zombies!

Probeer nu in ieder geval elke dag de daily challenges te doen in multiplayer en Zombies om alle wapens en perks e.d. te unlocken maar er is nog genoeg te unlocken dus ben nog wel ff bezig. Vanaf morgen kunnen we Warzone doen op de Urzikstan map toch?
Ja warzone 3 :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18:00
Multiplayer is nu al geen zak meer aan vind ik, 1 groot sniper of melee feestje.. Of ligt het aan mij dat ik alleen maar in dat soort potjes terecht kom?

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegazz
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 10-09 09:29
sjorremans schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 11:03:
Multiplayer is nu al geen zak meer aan vind ik, 1 groot sniper of melee feestje.. Of ligt het aan mij dat ik alleen maar in dat soort potjes terecht kom?
Iedereen zit flink met de messen te spelen om bepaalde camo's vrij te spelen inderdaad. Verziekt wel een beetje het plezier in de potjes. Omdat je toch veel kogels nodig hebt om iemand neer te leggen, winnen de messentrekkers het veel te gemakkelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Is er al iets bekend of we warzone/ season 1 kunnen pre Loaden? Scheelt me morgen weer een uurtje haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18:30
sjorremans schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 11:03:
Ik heb hetzelfde gevoel, ik speel het daarom ook al een week ofzo niet meer.

Ben maar terug gegaan naar War Thunder.

Morgen zodra season 1 is gedropt maar weer eens proberen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jovinho99
Mensen die me willen toevoegen om samen MP te spelen😁 Jovscky7 is mijn psn. Ben lvl 36 en twijfel om er nog voor te gaan voor de 55 aangezien morgen seizoen 1 komt😁

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Jovinho99 schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 15:08:
Mensen die me willen toevoegen om samen MP te spelen😁 Jovscky7 is mijn psn. Ben lvl 36 en twijfel om er nog voor te gaan voor de 55 aangezien morgen seizoen 1 komt😁
Succes. Denk dat je dat niet gaat redden. Als je lid wordt van de Tweakers NL groep kunnen we ook samen spelen.

Edit: je naam klopt niet geloof ik

[ Voor 4% gewijzigd door Oxigeon op 05-12-2023 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rietveldusa
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 17:36
zijn er nog mensen die sinds de pre release content praktisch enkel lege lobbies krijgen? soms 1 of 2 andere personen in de lobby, maakt niet uit welke spel modus.

Mvg

Bart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovinho99
Kijk wel uit naar de map greece morgen bij seizoen 1 😁. Waarom kan je niet filteren op maps ipv alleen op playlists🙄

Acties:
  • +1 Henk 'm!
De map Meat lijkt mij minder maar das iedereen zijn mening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovinho99
Wolverine9000 schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 21:09:
De map Meat lijkt mij minder maar das iedereen zijn mening
Ja lijkt zo iig😁heb zelf nog niets eens de helft van de maps gespeeld wel, heb voornamelijk rustment zitten spelen , reden waarom is omdat ik pas een week geleden ben ingestapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Klopt het dat er nog geen download beschikbaar is en deze pas morgen komt? Of doe ik iets fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oxigeon schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 22:52:
Klopt het dat er nog geen download beschikbaar is en deze pas morgen komt? Of doe ik iets fout?
Klopt idd . Straks komt deze helaas enkel voor ps spelers ....

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

Wolverine9000 schreef op woensdag 6 december 2023 @ 03:54:
[...]

Klopt idd . Straks komt deze helaas enkel voor ps spelers ....
De download is nu. 38GB update is nu aan het downloaden op de PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ananas_NL
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-09 22:45
Op de Xbox zeker nog niet te downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 06:01
Rietveldusa schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 18:23:
zijn er nog mensen die sinds de pre release content praktisch enkel lege lobbies krijgen? soms 1 of 2 andere personen in de lobby, maakt niet uit welke spel modus.

Mvg

Bart
Misschien heb je een (shadow)ban? Als het onterecht is komt het vaak na een week pas goed.

[ Voor 7% gewijzigd door polopolo150 op 06-12-2023 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Rietveldusa schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 18:23:

Mvg

Bart
Klinkt inderdaad als een shadow ban zoals hier boven ook genoemd. Je kunt het hier checken:

https://support.activision.com/ban-appeal

Is mij vlak voor de release van MW3 ook overkomen. Heb nog steeds het vermoeden dat dit kwam door m'n nieuwe PC.. omdat ze ook controleren op hardware spoofing (voor cheaters die de boel willen omzeilen). Je kan er niks aan doen, behalve wachten. Helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
tot welk level kan je eigenlijk als seizoen 1 dropt?
Nu is de cap 55

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rCk

rCk

Hann1BaL schreef op woensdag 6 december 2023 @ 12:06:
[...]

De download is nu. 38GB update is nu aan het downloaden op de PS5
Mooi, straks even tijdens het koken aanzetten, kan ik mooi rond 18u een uurtje spelen voor ik ga sporten _/-\o_
Wii4all schreef op woensdag 6 december 2023 @ 14:34:
tot welk level kan je eigenlijk als seizoen 1 dropt?
Nu is de cap 55
Als het is zoals voorgaande edities zal dat tot level 250 zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier nog geen download gehad hoor. Is nog steeds versie 1.33. En heb controleren op update gedaan. En zegt is up to date
Pagina: 1 ... 17 ... 28 Laatste