hamsteg schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 15:33:
[...]
Heel eerlijk vind ik dit compleet een non-issue. Ook al speel je maar 5 uur dan ben je goedkoper uit dan 5 keer naar de bioscoop gaan - waar ook de indeling altijd hetzelfde is, de stoelen hetzelfde zitten (alleen steeds smeriger worden), hetzelfde personeel, het doek even groot is en de sound onveranderd.
Klopt een groot deel dat WMIII is wat het was maar er zijn zeker vernieuwingen (zombies, nieuwe-oude velden, technisch hogere weergave ondersteuning). Het spel loopt soepel, speelt goed en bevat geen zwaar irritante bugs. Heb je de aftiteling bekeken nadat je campaign hebt uitgespeeld? Grote lijst van mensen die hier allemaal aan mee hebben gewerkt, die moeten ook een boterham verdienen. WMII heb ik een ~800-1000 uur gespeeld? Dat is richting een dubbeltje per uur. Echt heel duur.
Gedeeltelijk mee eens idd. Zeg ook niet dat het een super slechte game is verder hoor, vind het alleen beetje goedkoop van hun hoe ze het zo gedaan hebben.
Miljoenen kopieën zijn er verkocht voor 69,99 reken 70 euro voor het gemak. Laten we zeggen 10mil kopieën zijn verkocht voor 70 euro. Dat is dus even 700.000.000 euro... Denk dat er wel 20mil kopieën zijn verkocht dan kom je dus op 1.4Miljard en dat zou nog niet genoeg zijn om een betere game te maken?! Ik vind die statement van: "Grote lijst van mensen die hier allemaal aan mee hebben gewerkt, die moeten ook een boterham verdienen" die zijn nu allemaal miljonair voor minimale inzet want de helft van de game was al gemaakt..
De game loop soepel en speelt best goed idd maar er zijn nog steeds dezelfde soort bugs als in MW2 want het zit in het zelfde menu en alles immers.
Een vriend van mij kan bv deze game niet eens spelen op zijn Intel 13900k RTX 4080 systeem en crashed om de haverklap en zo zijn er nog een aantal dingen die niet helemaal kloppen.
Zo zijn cheaters ook nog niet veel aan gedaan en dat kan ik hier zien:
YouTube: CHEATING IN MW3 AGAIN AND STILL NOT BANNED ( UNDETECTED CHEATS ) ( S...
De reden is is dat ze gigantisch geld verdienen aan cheaters.. En voor de hardcore COD players snap ik best dat het niet leuk is maar dit is de werkelijkheid gewoon. Bewijs is er.