XelaRetak schreef op maandag 29 april 2024 @ 13:43:
[...]
Megekko staat niet op de lijst van deelnemende verkkooppunten, en ik neem aan dat Megekko ook geen reclame maakte voor die actie. Daar kan je meestal wel uit opmaken dat ze niet deelnemen.
De lijst is wel wat gek, met alleen samsung zelf er op, maar dat had je dan beter vooraf kunnen checken.
Er is nu in ieder geval geen bewijs zichtbaar dat megekko zou deelnemen.
Dat vooraf checken deed ik ook, en juist omdat het niet duidelijk was welke winkels mee doen (behalve paar die daar een banner voor hadden) had ik de aanvraag alsnog ingediend.
Overigens, mijn partner had vandaag contact met hun opgenomen (kom ik pas net achter) en hun probleem is de winkel zelf niet, maar de locatie waar deze volgens hun zit.
Hun claim is dat de actie niet geldt omdat Megekko een Duitse winkel is
Maar ik bel hun morgen op de nummer die @
hcQd had vermeld, het gaat mij niet zozeer om die cover, als Samsung zei "ondanks dat onze lijst totaal geen info gaf welke winkels mee deden aan de actie, u krijgt de cover niet omdat Megekko niet 1 van die winkels is", dan vond ik dat nog een prima antwoord, en zou ik het hierbij laten.
Maar "Het promotieproduct is niet gekocht in een deelnemend land." is gewoon onzin, de tablet is exact hetzelfde model dat Bol en MediaMarkt te koop hebben (en ja ik heb de serie nummer nagekeken en de land van herkomst) en Megekko is naar mijn weten geen Duitse winkel.
De onzin die hun claimen is mijn trigger hier, het gaat mij minder om die cover en meer om een duidelijk antwoord van Samsung die wel klopt.
Hoe ver ik daarmee ga hangt ook af wat ik morgen te horen ga krijgen, het is mij bekend dat je soms 5 verschillende mensen bij Samsung hun klantenservice wat kunt vragen, en 5 keer een ander antwoord krijgt (met een beetje pech, uit ervaring)
off-topic, ik had exact hetzelfde excuus van Samsung te horen gekregen begin dit jaar, mijn S23 voldeed aan een actie waarbij ik een GW6 erbij kon krijgen, Samsung kwam met exact hetzelfde excuus dat "Het promotieproduct is niet gekocht in een deelnemend land.", daarover had ik met de provider contact opgenomen, en enkele dagen later had Samsung de aanvraag ineens goedgekeurd
Ik verwacht niet dat hetzelfde hier gaat gebeuren, maar het is voor mij niet de eerste keer dat Samsung met een excuus komt.
En sowieso als Megekko niet mee deed met de actie, zou het Samsung sieren om die lijst voor een eventuele koper beschikbaar te stellen, enige wat er nu het resultaat is dat ik mijn en hun (Samsung) tijd ga verspillen, terwijl enige duidelijkheid vooraf dit had kunnen voorkomen.
Want vorig jaar met de S23 actie was dat wel duidelijk welke provider mee deed en in welke periode voor welke provider de actie gold.
Om deze ranty bericht wat meer positief af te sluiten, ik ben wel erg tevreden met de tablet en de eventueel slechtere accuduur die meerdere reviews hadden vermeld. valt voor mijn gebruik mee.
Vooral blij dat de under display vingerafdruk lezer perfect werkt (iets wat ik niet over mijn S23 z'n scanner kan zeggen).