Net geprobeerd en kreeg geen 50% korting. Mijn bestelling al lang geplaatst en ben niet van plan te annuleren. Had ik het geweten, dan had ik wel direct aangeschaft.jack zomer schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 17:42:
jij stelt dat er geen korting op de bookcover komt.
ik post een afbeelding van 30 sec geleden waar duidelijk 50% op de bookcover zit.
En je reactie blijft geen korting?
duss lullen we langs elkaar heen, of lullen we beide over iets anders?
Je krijgt de slim versie, dus zonder trackpad. De book cover keyboard is wat je zoekt (zonder "slim" in de naam).Kratos schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 17:48:
Huh, ik krijg volgens mij wel gewoon een keyboard met een trackpad? Anders is dit false advertising en ga ik hier een case van maken bij samsung… dit was de screenshot die ik ene aantal dagen geleden had gestuurd naar een maatje. Staat nu nog steeds zo op de website.
[Afbeelding]
dat is gek, zou er een mailje over sturen.blue13x schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 18:09:
[...]
Net geprobeerd en kreeg geen 50% korting. Mijn bestelling al lang geplaatst en ben niet van plan te annuleren. Had ik het geweten, dan had ik wel direct aangeschaft.
Want sinds dag 1 krijg ik de korting op het toetsenbord met touchpad te zien.
(even los van dat ik niet bestel, mijn s8 ultra is nog prima met het zelfde toetsenbord)
@Kratos de afbeelding klopt niet.
je krijgt een slim, en op de afbeelding is niet de slim.
Vond de de s8 actie makkelijker, toetsenbord zat er gewoon bij.
The problem with communication is the illusion it has taken place.
Ik heb vandaag een tab s9 besteld met tab s9 ultra cover voor 175 euro.blue13x schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 17:30:
[...]
Ook al zouden we dat tijdens de aanschaf weten, je krijgt geen korting op de Book cover keyboard. Heb de Tab S9 ultra weer toegevoegd en geen korting op op de book leyboard cover, wel op andere accesoires
[Afbeelding]
Toevallig 1 minuut geleden de bevestiging gekregen dat de s9 ultra morgen wordt bezorgd door dynalogic. Afgelopen weekend de bestelling geplaatst.038Robijno schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 20:26:
Mensen met nog nieuwe status update qua leveringen?
Mijne komt pas zaterdag.. wordt dus willekeurig verzonden.mark_139 schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 20:43:
[...]
Toevallig 1 minuut geleden de bevestiging gekregen dat de s9 ultra morgen wordt bezorgd door dynalogic. Afgelopen weekend de bestelling geplaatst.
Ook dynalogic, en op de pagina van Samsung staat er nog steeds 'levering op 04/08/2023' jammer zeg.
Hier precies hetzelfde voor de plus. Ook bevestigd met een smsmark_139 schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 20:43:
[...]
Toevallig 1 minuut geleden de bevestiging gekregen dat de s9 ultra morgen wordt bezorgd door dynalogic. Afgelopen weekend de bestelling geplaatst.
Ook morgen?Gajomo schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 20:55:
[...]
Hier precies hetzelfde voor de plus. Ook bevestigd met een sms
blue13x schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 17:39:
[...]
Helaas niet...ook geen korting via de loyalty site of via de ABN AMRO ICS.
Ik zie wel dat MaxICT het voor 250 verkoopt, ik het misschien daar halen. Was het echt gewend op de Tab S8 Ultra om nu naar een downgrade te gaan zonder verlichting en trackpad.
Voor de aanschaf van de 1 Tb, tab s9 ultra 5g had samsung dat wel moeten doen vind ik.
:strip_exif()/f/image/kgPGOozqtF29u5Wh0XIFkquR.jpg?f=fotoalbum_large)
Toch echt 50% korting
Vroeger kon je voor een vrij recente tablet dikwijls een mooie inruilkorting scoren.
Dat valt nu behoorlijk tegen.
Je kreeg er meestal ook een volwaardige keyboard-cover bij. Ik snap het nut van die slim-versie niet, behalve dat het goedkoper is voor Samsung om dat weg te geven.
Ik ben benieuwd of de keyboards van de S8 (ultra) compatibel zijn met de S9 (ultra).
De keyboard zelf wel, maar de backcover niet zonder modificatie.fre_ schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 10:45:
Ik ben benieuwd of de keyboards van de S8 (ultra) compatibel zijn met de S9 (ultra).
heel persoonlijk. ik zou altijd een keyboard met touchpad willen.fre_ schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 10:45:
Je kreeg er meestal ook een volwaardige keyboard-cover bij. Ik snap het nut van die slim-versie niet, behalve dat het goedkoper is voor Samsung om dat weg te geven.
maar ik snap de gedachten achter de slim-versie wel.
tijdens gebruik merk ik steeds vaker dat ik het scherm gebruik ipv touchpad.
niet voor alles, en niet altijd. maar even wat aantikken met je wijsvinger terwijl je je handen op het toetsenboard laat rusten is zeer goed te doe.
en ja. ik zou het volledige toetsenboard verwachten bij de ultra modellen (of in elk geval bij de 2 top modellen of ze nu wifi of 5g zijn)
Degene die interesse heeft om te helpen mag me een DM sturen.
Same here, gisteren een mail dat hij verzonden zou worden; vandaag deze mail ontvangen. Vreemde gang van zaken...
Ik heb hetzelfde bericht gehad.
Erg jammer, ik heb onmiddellijk besteld op de dag van de aankondiging.
Helaas hier ook hetzelfde maitlje ontvangen van Samsung. Levering Tab S9 5G/128gb uitgesteld naar 16 augustus 2023. De vervanging van mijn Galaxy tab S5e 4G laat dus nog even op zich wachten.... Heb de tab 7 en 8 serie altijd links laten liggen omdat het instapmodel geen amoled scherm had. De S5e had dit wel en dan wil je eigenlijk niets anders meer....
UPDATE: Samsung laat via mail weten dat tab S9 morgen toch door Dynalogic wordt bezorgd tussen 08.00 en 22.00 uur... Ben bang dat er iets logistiek niet helemaal goed gaat bij Samsung NL.
[ Voor 11% gewijzigd door asifonly op 04-08-2023 14:40 ]
[ Voor 3% gewijzigd door jelbo op 04-08-2023 14:37 ]
AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W
Ze zeggen maar wat, vaak weten ze niet eens waar ze het over hebben.jelbo schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 14:22:
Hier ook. Klantenservice meldt me 'Ik ben bang dat als je deze e-mail hebt ontvangen, de e-mail ook voor jou geldt. Je zal een track and trace ontvangen, wanneer deze verzonden is.'
Dat gevoel heb ik ook. Ach, het blijft een leuk vooruitzicht, een nieuwe tablet met OLED schermblue13x schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 14:54:
[...]
Ze zeggen maar wat, vaak weten ze niet eens waar ze het over hebben.
AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W
Ik heb er meerdere besteld maar allemaal nog steeds vertraagd.asifonly schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 14:19:
[...]
Helaas hier ook hetzelfde maitlje ontvangen van Samsung. Levering Tab S9 5G/128gb uitgesteld naar 16 augustus 2023. De vervanging van mijn Galaxy tab S5e 4G laat dus nog even op zich wachten.... Heb de tab 7 en 8 serie altijd links laten liggen omdat het instapmodel geen amoled scherm had. De S5e had dit wel en dan wil je eigenlijk niets anders meer....
UPDATE: Samsung laat via mail weten dat tab S9 morgen toch door Dynalogic wordt bezorgd tussen 08.00 en 22.00 uur... Ben bang dat er iets logistiek niet helemaal goed gaat bij Samsung NL.
Mooi, gelijk een van de beste. Ondanks de service, we krijgen binnenkort hele mooie apparaten.jelbo schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 15:16:
[...]
Dat gevoel heb ik ook. Ach, het blijft een leuk vooruitzicht, een nieuwe tablet met OLED schermVandaag heb ik een 1TB microSD kaartje ontvangen. Bizar dat dat past tegenwoordig, en nog snel is ook. De exacte versie die ik gekozen heb is de SDSQXCD-1T00-GN6MA.
heb je ze al gebeld voor de korting op je full toetsenbord?blue13x schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 14:54:
[...]
Ze zeggen maar wat, vaak weten ze niet eens waar ze het over hebben.
Tab s9 plus038Robijno schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 19:01:
Welke hebben jullie besteld, dat de levering is vertraagd?
Dat zullen dan wel 5G modellen zijn.. Iedereen die via Samsung ofwel ING/ICS een tab S9 heeft besteld zal ongetwijfeld voor de 5G uitvoering hebben gekozen omdat deze in de actieperiode net zoveel kost als de Wifi uitvoering. Bij Coolblue, Mediamarkt, Bol etc. is dat niet zo. Komt bij dat Samsung er vooralsnog voor heeft gekozen om de 5G uitvoeringen alleen in graphite beschikbaar te stellen en niet in de kleur beige zoals bijv wel bij Samsung Duitsland het geval is... Kortom; als iedereen massaal voor 5G in de kleur 'zwart' in de Samsung gaat ben je snel door je voorraad heen...Aiii schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 19:31:
Toch wel bizar, ik heb de mijne gewoon bij Coolblue gehaald van de week, en voor zover ik kan zien hebben ze alles nog steeds voorradig, dus ik kan mij niet voorstellen dat er een supply chain issue is.
Dan moet je even wachten, het is waar je voorkeur naar uit gaat.
45 watt krijg een s8 in 80 min volGajomo schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 23:06:
Is de 25w oplader voldoende snel voor de s9 plus of maakt de 45w het verschil?
of dat meerwaarde voor je zal hebben kan alleen jij beoordelen.
ik vind het wel chill. even opladen in de lounge of tijdens een overstap als ik dat thuis ben vergeten.
Eerst de taal en daarna Knox Deployment, geen idee wat dat verder is. De Samsung Support aan de telefoon snapte er volgens mij ook niks van, die gaf maar aan dat ik moest WhatsAppen met ze. Maar die zijn nu gesloten.
Wat kan ik doen aan het onderstaande plaatje? Nieuw account aanmaken of de tablets retouneren.
Youtube en Google helpen ook niet echt met een oplossing.
Alvast bedankt voor de assistentie.
:strip_exif()/f/image/2Ohc9YO9dnYDBYmSNFtWpM6t.jpg?f=fotoalbum_large)
Heb je alle drie de opties al geprobeerd? En waar heb je de tablets gekocht? Want het lijkt erop dat het zakelijke tablets zijn die dus een soort van controle/registratie door moeten voordat ze gaan werken.Trypticon2008 schreef op zaterdag 5 augustus 2023 @ 00:08:
Vandaag 2 maal de Tab S9+ 5G ontvangen maar als ik ze wil instellen kom ik niet voobij het 2de scherm.
Eerst de taal en daarna Knox Deployment, geen idee wat dat verder is. De Samsung Support aan de telefoon snapte er volgens mij ook niks van, die gaf maar aan dat ik moest WhatsAppen met ze. Maar die zijn nu gesloten.
Wat kan ik doen aan het onderstaande plaatje? Nieuw account aanmaken of de tablets retouneren.
[Afbeelding]
The devil is in the details.
Heb ze bij Samsung ge-preorderd toen het kon.Hahn schreef op zaterdag 5 augustus 2023 @ 00:17:
[...]
Heb je alle drie de opties al geprobeerd? En waar heb je de tablets gekocht? Want het lijkt erop dat het zakelijke tablets zijn die dus een soort van controle/registratie door moeten voordat ze gaan werken.
Bij alle 3 de opties probeert hij een profiel te downloaden en dat gaat niet en moet dan contact opnemen met de IT beheerder. Dat gaat hem dus niet worden.
Dit probleem had ik ook. En had aanvankelijk ook geen idee hoe hier doorheen te geraken.Trypticon2008 schreef op zaterdag 5 augustus 2023 @ 00:08:
Vandaag 2 maal de Tab S9+ 5G ontvangen maar als ik ze wil instellen kom ik niet voobij het 2de scherm.
[Afbeelding]
- Zodra je de tablet aan zet verschijnt een “welkom”-bericht. Dit bericht wordt afgewisseld in meerdere talen.
- Als je vanuit het scherm rechts veegt krijg je gelijk een selectielijst met landen. Selecteer je hier echter Nederland uit de lijst dan is het volgende scherm de Knox vereiste.
De oplossing was eenvoudig: namelijk geduld hebben totdat de Nederlandse tekst “welkom” verschijnt en met die knop de installatie starten.
[ Voor 3% gewijzigd door Eix op 05-08-2023 08:20 ]
Je oplossing is inderdaad de oplossingEix schreef op zaterdag 5 augustus 2023 @ 08:19:
[...]
Dit probleem had ik ook. En had aanvankelijk ook geen idee hoe hier doorheen te geraken.
- Zodra je de tablet aan zet verschijnt een “welkom”-bericht. Dit bericht wordt afgewisseld in meerdere talen.
- Als je vanuit het scherm rechts veegt krijg je gelijk een selectielijst met landen. Selecteer je hier echter Nederland uit de lijst dan is het volgende scherm de Knox vereiste.
De oplossing was eenvoudig: namelijk geduld hebben totdat de Nederlandse tekst “welkom” verschijnt en met die knop de installatie starten.
Volgens mij kun je gewoon een nieuwe bestellen met de kortingen? En dan de huidige retourneren..jagroep schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 11:17:
Ik heb s9 ultra binnen. Mooi apparaat maar ik heb spijt dat ik geen keyboard cover met touchpad en de gewone book cover erbij heb genomen voor 50% korting. Als iemand hier nog van plan is om een bestelling te doen onder promo voorwaarden en de twee accessoires voor mij mee wil bestellen zou ik dat erg fijn vinden en ik heb er ook geen moeite mee om iets te betalen voor de moeite.
Degene die interesse heeft om te helpen mag me een DM sturen.
Dat is inderdaad de oplossing die Samsung aanbeveelt. Ik vind het zelf een vrij absurde oplossing. Waarom niet gewoon een optie aanbieden waarbij je met korting los accessoires erbij kan bestellen?038Robijno schreef op zaterdag 5 augustus 2023 @ 11:23:
[...]
Volgens mij kun je gewoon een nieuwe bestellen met de kortingen? En dan de huidige retourneren..
Ik wil geen spullen terugsturen waar ik tevreden over ben en hopen dat ik dezelfde korting kan krijgen als de eerdere bestelling bij een nieuwe bestelling.
Overigens heb ik nog geen reactie gehad. Ergens snap ik dat wel want je zit met overdracht, vertrouwen, etc...
Ik zou het wel fijn vinden mocht het lukken via iemand die nog een bestelling gaat plaatsen.
Ik zat al een dag of wat naar de S9 te kijken toen mijn oog op dit topic viel en de tip om via ING met korting te bestellen heeft mij overgehaald.
Vandaag dus een Galaxy Tab S9 5G besteld met 45W Power Adapter en Galaxy Tab S9 Smart Book Cover. Mooi voordeel bij elkaar. Levering eind augustus.
De Book Cover Keyboard die er gratis bij zit ga ik waarschijnlijk niet gebruiken. Ik zit vaak op de bank te lezen en dat ding lijkt mij dan in de weg te zitten. Tekst tikken doe ik zelden, dat doe ik wel achter mijn pc.
Helaas gaat niet werken. Kan je hem omruilen in een Samsung winkel? Wil graag met touchpad.Vaevictis_ schreef op zaterdag 5 augustus 2023 @ 12:25:
Ah ik zie dat ik ook het verkeerde keyboard heb gekozen. Wilde ook met trackpad, ik hoop wel dat het keyboard van de s7+ past op de s9+ weet iemand dat? Dan is het ook opgelost.
Niet als het om het gratis product gaat. Doorgaans zijn gratis producten niet inwisselbaar. Zelfs niet met bijbetaling.Vaevictis_ schreef op zaterdag 5 augustus 2023 @ 16:42:
[...]
Helaas gaat niet werken. Kan je hem omruilen in een Samsung winkel? Wil graag met touchpad.
ik vind het wel knap dat de gratis accessoires er deze keer direct bijgeleverd worden. Vorige edities moest men dikwijls maanden wachten voordat ze nagestuurd werden.038Robijno schreef op zaterdag 5 augustus 2023 @ 16:29:
Ik heb vanochtend via Dynalogic mijn Samsung producten binnen gekregen..
Besteld op 2 augustus in de avond.
- Galaxy Tab S9 ultra 256gb + 5G.
- Samsung book cover Keyboard
- Gratis book cover Keyboard SLIM.
[Afbeelding]
Volgens mij levert samsung altijd direct de accessoires mee toch?fre_ schreef op zaterdag 5 augustus 2023 @ 22:25:
[...]
ik vind het wel knap dat de gratis accessoires er deze keer direct bijgeleverd worden. Vorige edities moest men dikwijls maanden wachten voordat ze nagestuurd werden.
Andere winkels moet je inderdaad aanvragen..
Dat is ook mijn ervaring met mijn toetsenbord voor de s8.038Robijno schreef op zaterdag 5 augustus 2023 @ 23:38:
[...]
Volgens mij levert samsung altijd direct de accessoires mee toch?
Andere winkels moet je inderdaad aanvragen..
Kwam in de zelfde doos als de tablet(verzend doos, niet doos van tablet zelf)
[ Voor 5% gewijzigd door jack zomer op 06-08-2023 01:28 ]
ah ok, dat wist ik niet (mijn vorige tabletten kwamen idd niet rechtstreeks van samsung).jack zomer schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 00:32:
[...]
Dat is ook mijn ervaring met mijn toetsenbord voor de s8.
Kwam in de zelfde doos als de tablet(verzend doos, niet doos van tablet zelf)
da's dan wel een groot voordeel om rechtstreeks bij hen te bestellen.
Heb je de slim of de gewone versie?038Robijno schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 09:10:
Weet iemand hoe je de toetsenbord verlichting aanzet?
ik heb de duurdere versie er los bij aangeschaft.. dacht de book keyboard cover. heeft ook een trackpad.
Dan zou het Fn + F12 moeten zijn.038Robijno schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 09:22:
[...]
ik heb de duurdere versie er los bij aangeschaft.. dacht de book keyboard cover. heeft ook een trackpad.
Zie hier bijvoorbeeld: YouTube: Samsung Galaxy Tab S9 Ultra - Book Cover Keyboard Review: Productivi...
dat was hem iddSir_Lion schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 09:23:
[...]
Dan zou het Fn + F12 moeten zijn.
Zie hier bijvoorbeeld: YouTube: Samsung Galaxy Tab S9 Ultra - Book Cover Keyboard Review: Productivi...
[ Voor 90% gewijzigd door Vaevictis_ op 07-08-2023 12:16 ]
Ik denk niet dat er iemand een extra slim cover wil hebben, gezien de meesten er een gratis bij het product krijgen.Vaevictis_ schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 13:30:
Mocht iemand willen ruilen tegen bijbetaling van mijn kant voor book cover voor book cover slim graag een DM. Of anders bij een nieuwe bestelling dat ik de meerkosten betaal?
Zeer tevreden. Kom van een galaxy tab S5E af en vind het een flinke upgrade: veel sneller, flink groter scherm (erg tevreden over de grootte en ben blij dat ik niet voor de S9 ben gegaan) en de UI is zo te zien ook verbeterd tov de oude tablet. Ben ook wel benieuwd wat de meerwaarde van Dex gaat zijn, maar ga het zeker uitproberen.
Ook de pen vind ik een mooie toevoeging, al vraag ik me af wanneer ik die kwijtraak. Dat magneetje achter de tablet kan je toch helemaal niets mee vwb opbergmogelijkheid, dus waar laat je zo'n ding zonder hem kwijt te raken?
Nu alleen nog zo'n toetsenbordje bestellen met trackpad, want dat slim geval wat je erbij krijgt is toch niet helemaal wat je wil.
De Book cover slim slim is niet slecht, maar je bent dan gedwongen om de tab in laptop vorm te gebruiken. Met de normale book cover, kan je de tab los kan maken en heb je nog steeds bescherming aan de achterkant + standaard. En als je een glazen screen protector hebt, is je tab in principe vollegdig beschermd. Als je de tab even uit de Book cover slim keyboard haalt, is ie eigenlijk aan de achterkant niet beschermd.
Voordeel van de book cover keyboard slim is dat het aanzienlijk lichter, dunner en smaller is. Hoewel de tab S9 Ultra identiek in formaat is aan de Tab S8 ultra, is combo met de slim keyboard veel lichter, dunner en smaller.
En eindelijk ondersteunt de Tab S9 Ultra 5G het gebruik van eSIM, eindelijk, na jaren vragen. Net bij Vodafone geweest om een eSIM aan te vragen. Het proces is identiek als de Fold.
[ Voor 48% gewijzigd door blue13x op 06-08-2023 22:05 ]
Het is wel duidelijk waar de hoogste winstmarge op zit. 119 euro voor een tablet keyboard is erg duur, bij een action zou je er 15 euro voor betalen. Denk dat 10 euro ook wel de kosten zijn dus tel uit de winst. Aan de andere kant als je hem voor werk inzet met DeX als desktop replacement is het wel weer te overzien. Wat me wel erg tegenvalt van Samsung is de vreselijke aftersales. Whatsapp is echt een drama, kun je beter bellen of langsgaan bij een service punt.Sir_Lion schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 21:58:
Met jullie reacties ben ik toch blij dat ik die normale Keyboard Cover erbij besteld heb. Is wel duur als keyboard, maar toch...
Ik heb hetzelde en ben nog op zoek naar een goede, dunne cover. Flip of alleen de achterkant. Tips en ervaringen zijn welkom.dirks schreef op zaterdag 5 augustus 2023 @ 14:24:
De Book Cover Keyboard die er gratis bij zit ga ik waarschijnlijk niet gebruiken. Ik zit vaak op de bank te lezen en dat ding lijkt mij dan in de weg te zitten. Tekst tikken doe ik zelden, dat doe ik wel achter mijn pc.
[ Voor 3% gewijzigd door jelbo op 07-08-2023 11:42 ]
Ik heb de originele samsung book cover gekocht (voor mijn S9 ultra) en die bevalt goed.jelbo schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 11:04:
[...]
Ik heb hetzelde en ben nog op zoek naar een goede, dunne cover. Flip of alleen de achterkant. Tips en ervaringen zijn welkom.
Deze Samsung 512gb microsdxc is nu in de aanbieding voor een goede prijs:
https://www.amazon.nl/mic...ascsubtag=197263355)&th=1
Daar kom ik ook op uit na wat lezen. Helaas heb ik hem niet met 50% korting besteld bij Samsung (~40 euro)... maar elders is ie te krijgen voor ~60 euro. Zojuist maar besteld.jagroep schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 12:14:
[...]
Ik heb de originele samsung book cover gekocht (voor mijn S9 ultra) en die bevalt goed.
Ok. Waar heb je hem gevonden voor 60 euro. Ik ben erg benieuwd.jelbo schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 13:14:
[...]
Daar kom ik ook op uit na wat lezen. Helaas heb ik hem niet met 50% korting besteld bij Samsung (~40 euro)... maar elders is ie te krijgen voor ~60 euro. Zojuist maar besteld.
Max ICT heeft hem voor die prijs. Gevonden via uitvoering: Samsung Galaxy Tab S9 Smart Book Cover Zwart. Het exacte modelnummer voor de Tab S9 is EF-BX710PBEGWW.jagroep schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 13:50:
[...]
Ok. Waar heb je hem gevonden voor 60 euro. Ik ben erg benieuwd.
/edit: zoals opgemerkt voor de normale Tab S9 uitvoering. Die voor de Ultra kost 8 euro meer. Zie uitvoering: Samsung Galaxy Tab S9 Ultra Smart Book Cover Zwart
[ Voor 23% gewijzigd door jelbo op 07-08-2023 14:07 ]
Goede prijs alleen voor de Ultra betaal je net iets meer maar nog steeds een goede prijs.jelbo schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 13:52:
[...]
Max ICT heeft hem voor die prijs. Gevonden via uitvoering: Samsung Galaxy Tab S9 Smart Book Cover Zwart. Het exacte modelnummer voor de Tab S9 is EF-BX710PBEGWW.
[ Voor 32% gewijzigd door DannyHrmnns op 07-08-2023 15:31 ]
Geen screen protector vanuit de fabriek, een glazen screen protector kan je voor rond de 12 a 29 halen i.p.v de 50/60 die samsung vooor de originele folie vraagt.jelbo schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 15:21:
Mijn Tab S9 is vandaag toch bezorgd, ondanks de mail over 16 augustus. Vraagje voor andere bezitters, zit er iets van een folietje op het scherm of helemaal niks? Ik sta te trappelen om de tablet uit de doos te halen, maar mijn screen protector heb ik niet bij de hand en ik wil het scherm zo stofvrij mogelijk houden
[ Voor 3% gewijzigd door blue13x op 07-08-2023 19:40 ]
Ik heb nu de s7+ met book cover keyboard (met trackpad) zonder screenprotector. Ben ik heel zuinig op maar zit dat het keyboard toch kleine krasjes en putjes in het scherm maakt.blue13x schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 17:16:
[...]
Niks, een glazen screen protector kan je voor rond de 12 a 29 halen i.p.v de 50/60 die samsung vooor de originele folie vraagt.
Ik gebruik nu de Book cover keyboard op met de Tab S9 ultra, en het toetsbord heeft twee rubberen pootjes, waardoor het scherm nooit het toetsenbord aanraakt.Vaevictis_ schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 18:11:
[...]
Ik heb nu de s7+ met book cover keyboard (met trackpad) zonder screenprotector. Ben ik heel zuinig op maar zit dat het keyboard toch kleine krasjes en putjes in het scherm maakt.
Doen jullie een screenprotector op het scherm? Geen/folie of Glas.
Binnenkort wil ik in de winkel kijken tussen de verschillende model S9 / S9+. Jullie ervaringen?
https://www.amazon.it/gp/...itle_o00_s00?ie=UTF8&th=1
[ Voor 88% gewijzigd door janvanduschoten op 08-08-2023 11:17 ]
Gisteren deze geplaatst op mijn S9 en ik ben erg tevreden. Je krijgt er twee en dat had ik nodig, bij de eerste plaatsing zat er een korreltje op de rand. Er zit een plastic spacer bij die je op de tablet klikt en 2x doekjes, spudge, sticker, etc.jelbo schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 12:09:
Voor de Tab S9 heb ik een glazen screen protector besteld van het merk JETech. Ben benieuwd.
Dit krijg ik hier helaas niet aan de praat. Heeft een andere Tweaker wel succes?jelbo schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 10:41:
Ik vond op Reddit nog een mooie tip om de scherminstelling aan te kunnen passen naar één van de modi die Samsung tegenwoordig ontoegankelijk heeft gemaakt via de interface, maar welke onder de motorkap nog bestaan en werken.
Het gaat om de keuze tussenVia adb (of LADB) kun je met het onderstaande commando, met de juiste stappen, de setting aanpassen:
- AMOLED Cinema (verborgen)
- AMOLED Photo (verborgen)
- Basic (verborgen)
- Natural
- Vivid
Persoonlijk vind ik de instellingen Basic of AMOLED Photo fijn.
- Settings > Display > Screen mode > Natural (Op mijn S22 telefoon. Voor sommigen werkt het juist alleen als je hier eerst Vivid kiest) > *Back* (terug naar Settings)
- via ADB: adb shell settings put system screen_mode_setting # (het nummer uit bovenstaande lijst)
- [Settings > Display > *de Screen mode menu-optie toont nu al de hidden setting* > Screen mode (niks aanraken, als het goed is, is géén van de radio buttons geselecteerd) > *Back* (terug naar Settings, op dat moment wordt de instelling toegepast)
[ Voor 59% gewijzigd door jelbo op 08-08-2023 14:08 ]
de verschillende hoes en keyboard voor de s9
Deze heb ik ook. Echt een aanrader.jelbo schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 12:09:
Voor de Tab S9 heb ik een glazen screen protector besteld van het merk JETech. Ben benieuwd.
Edit: Ik merk wel dat de vingerafdrukscanner iets minder gevoelig is geworden.
[ Voor 12% gewijzigd door banaliteit op 09-08-2023 16:07 . Reden: feedback ]
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/AQ8SyHqdatojyFvXo9vdsqMj.jpg?f=user_large)
Dat is Samsung Daily Board, tijdens het opladen:jelbo schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 16:28:
Sinds kort heb ik linksonder op mijn taskbar een icoontje staan wat nergens op reageert en waarvan ik niet weet wat het doet. Iemand hier wel?
[Afbeelding]
https://www.samsung.com/us/support/answer/ANS00083149/
Geen Fn +F12 of een andere toets doet wat.
Deze gaat maar terug vrees ik. Zal morgen eens contact opnemen met samsung of er wel een met backlight bestaat voor de s9+.
heb je de gene met touchpad?rachez schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 22:22:
Ik heb die samsung keyboard book cover gekocht voor mijn tab s9+, maar die heeft mooi geen backlight. Althans ik kan hem niet vinden.
Deze gaat maar terug vrees ik. Zal morgen eens contact opnemen met samsung of er wel een met backlight bestaat voor de s9+.
of de slim variant?
de slim heeft geen backlight.
Alleen voor de S9 Ultra keyboard cover is backlight beschikbaar: https://www.samsung.com/n...ard-black-ef-dx915ubegww/rachez schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 22:22:
Ik heb die samsung keyboard book cover gekocht voor mijn tab s9+, maar die heeft mooi geen backlight. Althans ik kan hem niet vinden.
"***Backlit-functie is alleen beschikbaar op het Book Cover Keyboard van de Galaxy Tab S9 Ultra"
maar een defect kan natuurlijk altijd gebeuren
Ik zie het nu ja in de ultra kleine lettertjesjagroep schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 22:34:
[...]
Alleen voor de S9 Ultra keyboard cover is backlight beschikbaar: https://www.samsung.com/n...ard-black-ef-dx915ubegww/
"***Backlit-functie is alleen beschikbaar op het Book Cover Keyboard van de Galaxy Tab S9 Ultra"
Kunt altijd nog retour doen onder WKOA.rachez schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 22:38:
[...]
Ik zie het nu ja in de ultra kleine lettertjes.. Nou, beetje vaag vind ik het wel.
Iemand enig idee hoe dit op te lossen?
Is er iemand die toevallig nog van plan is om een toestel te bestellen en ziet zitten om een extra keyboard bij te steken voor mij ?