Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 22:53
DannyHrmnns schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 10:11:
Ik heb zojuist Samsung gebeld maar de leverdatum voor tab s9 met watch6 classic is weer uitgesteld naar 21 augustus. Het begint nu wel beetje lang te duren. Het was eerst 16 toen 18 en nu 21 augustus.
Het gekke is dat ik ook die mail had waarbij het was uitgesteld tot 16 augustus. Toch heb ik mijn Tab S9 ultra ontvangen op de oorspronkelijk leverdatum van 8 augustus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyHrmnns
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 20:41
Sir_Lion schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 10:12:
[...]

Het gekke is dat ik ook die mail had waarbij het was uitgesteld tot 16 augustus. Toch heb ik mijn Tab S9 ultra ontvangen op de oorspronkelijk leverdatum van 8 augustus.
Ja ik heb die mail ook gehad en mijn Ultra werd op 11 augustus geleverd. Alleen bij de tab s9 met watch blijven ze elke keer uitstellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tennis
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-05 20:08
Bij Coolblue kan je de Samsung S9 Plus en Ultra Cover keyboard ook voor een goedkopere prijs halen dan de volle mep betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
tennis schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 17:42:
Bij Coolblue kan je de Samsung S9 Plus en Ultra Cover keyboard ook voor een goedkopere prijs halen dan de volle mep betalen.
En maar beperkt beschikbaar, maar wel voor €171.

@extrizyo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagroep
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:08
Sir_Lion schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 17:44:
[...]

En maar beperkt beschikbaar, maar wel voor €171.

@extrizyo
Is er een directe link? Ik denk namelijk dat het plaatje niet klopt en dat het om de slim gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
jagroep schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 17:46:
[...]

Is er een directe link? Ik denk namelijk dat het plaatje niet klopt en dat het om de slim gaat.
https://www.coolblue.nl/e...d-cover-qwerty-black.html

Wel tegenstrijdig:

With the trackpad, you can easily navigate through the menus of your tablet.
Dat is dus de duurdere...

The keys aren't backlit, which means you can work less comfortably in low-light environments.
Maar die hebben wel backlight?!?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagroep
Ik denk dat het de slim is anders zou ik hem direct bestellen.
Als je zoekt op de artikelcode: EF-DX910UBEGWW kom je uit op de slim, die iedereen al gratis heeft gehad...

[ Voor 46% gewijzigd door jagroep op 15-08-2023 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyHrmnns
tennis schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 17:42:
Dit is de slim versie. Ik had hem al een tijdje terug besteld maar ik kreeg de slim versie. Ik heb dit gemeld maar blijkbaar nog steeds niks mee gedaan. Ik had hem zelfs voor 230 besteld. Ze hebben dus de prijs wel aangepast maar niet het artikel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DannyHrmnns
Status is nu eindelijk veranderd naar voorbereiden verzending maar het interne systeem geeft aan pas 9 September.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• extrizyo
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 07-04 20:50
Toevallig iemand die weet als je dit kan oplossen ?

Als je in de samsung internet browser zit en je doet ctrl + T keycombo voor een nieuw tab moet ik nog steeds eens klikken in de adresbalk vooraleer ik iets kan typen. Dit is wel irritant. Iemand die hier een fix voor weet? Heb het ook getest in google chrome en daar is het net hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ijsklont
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 03-06 11:57
Net met een mooie deal via de Samsung shop zelf de Ultra 256GB 5G voor 1264 via de Samsung shop zelf (met gratis toetsenbord hoes en 1j gratis verzekering).

Alleen jammer dat de toetsenbord hoes pas de eerste week van September geleverd gaat worden en de tablet zelf dit weekend 8)7

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-06 18:53

DarkSide

theres no place like ::1

heb hier een kleine twijfel om een Tab S9+ te halen.
Met name door de dochters die op hun ipad met procreate werken.

Tekenen deed ik vroeger altijd maar nu eigenlijk niet meer.
Zijn er hier mensen die tekenen op hun samsung? en werkt dat goed en met welk programma werken jullie

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• Sir_Lion
DarkSide schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 09:03:

Zijn er hier mensen die tekenen op hun samsung? en werkt dat goed en met welk programma werken jullie
Ik teken ook op mijn Tab S9 Ultra en gebruik daarbij Krita. Werkt vrij goed, Je kunt finger drawing uitzetten zodat je alleen kunt tekenen met de pen, maar wel gestures gebruiken om bijv. snel iets ongedaan te maken of de colour wheel naar voren te brengen.

• DarkSide

DarkSide

tnx.
nu eerst nog even vakantie vieren en even kijken of ik over ga tot koop.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blue13x
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 30-05 10:08
DarkSide schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 09:03:

Concepts is S pen ready en mooie UI : YouTube: Concepts for Android
Daarnaast gebruik ik Sketchbook...ook geoptimaliseerd voor de S pen.

[ Voor 6% gewijzigd door blue13x op 17-08-2023 11:45 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DannyHrmnns
Voor de mensen die heel graag de tablet met pc willen gebruiken heb ik een goede app. SuperDisplay is veel beter dan second screen van Samsung. Je kunt ook met touch gewoon je pc bedienen en adobe gebruiken. Voor designers is dit haast een must have app. Ik heb hem gister gekocht en bevalt me goed. De app kost een tientje maar meer dan waard (je krijgt 3 dagen gratis proberen maar let wel op dat je de app ook op je pc installeert). Nee ik profiteer niet van deze promotie maar ben oprecht onder de indruk van de app. Ik kan gewoon vanuit mijn woonkamer via mijn tablet op de pc werken.

[ Voor 8% gewijzigd door DannyHrmnns op 17-08-2023 11:55 ]

• DarkSide

DarkSide

DannyHrmnns schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 11:54:
Voor de mensen die heel graag de tablet met pc willen gebruiken heb ik een goede app. SuperDisplay is veel beter dan second screen van Samsung. Je kunt ook met touch gewoon je pc bedienen en adobe gebruiken. Voor designers is dit haast een must have app. Ik heb hem gister gekocht en bevalt me goed. De app kost een tientje maar meer dan waard (je krijgt 3 dagen gratis proberen maar let wel op dat je de app ook op je pc installeert). Nee ik profiteer niet van deze promotie maar ben oprecht onder de indruk van de app. Ik kan gewoon vanuit mijn woonkamer via mijn tablet op de pc werken.
Hmm ook wel interessant.
Jullie maken het wel steeds makkelijker om tot aanschaf over te gaan 😂.

Loop nu in Frankrijk rond even te kijken of ik ze ergens zie (of de s8 Ultra) benieuwd naar het formaat live te zien.

• DannyHrmnns
DarkSide schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 12:19:
[...]

Hmm ook wel interessant.
Jullie maken het wel steeds makkelijker om tot aanschaf over te gaan 😂.

Loop nu in Frankrijk rond even te kijken of ik ze ergens zie (of de s8 Ultra) benieuwd naar het formaat live te zien.
Haha ja ik ben niet snel onder de indruk maar deze app is echt goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fre_
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-05 16:58
DannyHrmnns schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 11:54:
Ik gebruik hiervoor de app " RD Client" van Microsoft. Heeft als voordeel dat je niets extra's hoeft te installeren op je PC. (+ gratis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
Eerste update voor de Tab 9 Ultra 5G is nu beschikbaar. Wifi versies volgen meestal binnen 2 weken.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JvaSo6m69aLuM0moiUV8L6Vl1Nw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qZXGn4jAIf9yJ5vxr1SBN5oD.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• rachez
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-06 23:56
Iemand nog een hoesje nodig voor een samsung galaxy tab s9+? 2 stuks ontvangen ipv een. Voor de verzendkosten (of ophalen in Vleuten) mag je hem overnemen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5w56FQaRjTl4H8xY_9CeK0nrqfY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/J2IbwpAuIV8nQg040Bp1szeK.png?f=user_large

[ Voor 3% gewijzigd door rachez op 22-08-2023 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banaliteit
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 03-06 10:58
fre_ schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 13:10:
[...]

Ik gebruik hiervoor de app " RD Client" van Microsoft. Heeft als voordeel dat je niets extra's hoeft te installeren op je PC. (+ gratis)
Bij mij merk ik toch een kleine vertraging. Heb jij dat ook? Als ik dit bijv. Via Moonlight of parsec probeer dan is d vertraging stuk minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaevictis_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:13
blue13x schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 12:11:
Eerste update voor de Tab 9 Ultra 5G is nu beschikbaar. Wifi versies volgen meestal binnen 2 weken.[Afbeelding]
Ook voor de S9+ meteen maar erop gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fre_
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-05 16:58
banaliteit schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 13:06:
[...]

Bij mij merk ik toch een kleine vertraging. Heb jij dat ook? Als ik dit bijv. Via Moonlight of parsec probeer dan is d vertraging stuk minder.
Ik kende beide apps niet maar heb ze uit nieuwsgierigheid geïnstalleerd.

Moonlight ziet er veelbelovend uit maar het probleem dat ik hier ervaar is dat ik het aspect ratio (ultrawide qhd (34 inch)) van mijn desktop niet kan veranderen naar het juiste aspect ratio van mijn tablet. Waardoor ik dus op mijn tablet bovenaan en onderaan met grote zwarte banden zit met daartussen een bijna onleesbare desktop. Wellicht werkt dit beter met een meer standaard aspect ratio zoals een 27 inch monitor.
Of ik kijk er naast, maar in de instellingen van Moonlight vond ik nergens de mogelijkheid om het aspect ratio aan te passen.

Met Parsec had ik dat probleem niet. Deze app ziet er inderdaad een goed alternatief uit voor de RD Client éénmaal je het nodige account hebt aangemaakt. Het werkt zeker vlot. Het is me alleen nog niet duidelijk of het helemaal gratis is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 02-06 21:44
Zojuist de s9 ultra 5g 1tb versie besteld. Ik had al een s7plus maar die gaat naar de vrouw.

Het toetsenbord wat je nu bij de samsung actie krijgt bevat geen mousetracker. Hebben jullie een losse muis voor dex, zoja welke?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Lion
PacinoAllstars schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 18:32:
Zojuist de s9 ultra 5g 1tb versie besteld. Ik had al een s7plus maar die gaat naar de vrouw.

Het toetsenbord wat je nu bij de samsung actie krijgt bevat geen mousetracker. Hebben jullie een losse muis voor dex, zoja welke?
Ikzelf heb die andere case meebesteld met 50% korting.

Maar het ligt eraan hoe portable je wilt hebben. Ik denk dat alle muizen die draadloze verbinding kunnen maken met de tablet moet kunnen verbinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blue13x
PacinoAllstars schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 18:32:

In principe elke bluetooth muis zou werken. De logitech mx 3s series is een van de beste opties.

Je kan ook de Book cover keyboard met toetsenbord verlichting én trackpack halen. Samsung verkoopt het voor 389 maar heb zelfs voor 250 gehaald. Dan hoef je geen muis mee te nemem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagroep
blue13x schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 20:09:
[...]

In principe elke bluetooth muis zou werken. De logitech mx 3s series is een van de beste opties.

Je kan ook de Book cover keyboard met toetsenbord verlichting én trackpack halen. Samsung verkoopt het voor 389 maar heb zelfs voor 250 gehaald. Dan hoef je geen muis mee te nemem.
Waar heb je de keyboard cover met trackpad voor 250 euro gehaald? Dat begint eindelijk richting een interessante prijs te gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blue13x
jagroep schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 20:11:
[...]

Waar heb je de keyboard cover met trackpad voor 250 euro gehaald? Dat begint eindelijk richting een interessante prijs te gaan.
https://maxict.nl/samsung...rty-engels-p29288867.html

Dan zit je gelijk goed en in pricipe geen muis nodig. Een glazen screen protrcor is wel aan te raden.

[ Voor 9% gewijzigd door blue13x op 24-08-2023 09:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Toch maar besteld. Hoewel ik de S9+ in gedachte had, zat er toch een ultra in mijn winkelmandje ;) . Kon mooi afleverdatum geven. Dus dag na dat ik thuiskwam. Cover zou later komen....maar zat toch al in de doos.
Vandaag even ingesteld en mee lopen spelen.

In de vakantie al wat filmpje van krita bekeken. Maar als je het zelf doet is het toch wel lastiger......

Vandaag dus dit gemaakt. Voorbeeld links van me en dan tekenen, lagen maken, inkleuren en shading.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/E-JHAVSXTIebUFP0rTflpirOgMY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2g1oDZiOEqG0IPedUVb65gcp.jpg?f=fotoalbum_large

Nog veeeeel te leren. Maar dit is toch wel leuk.
Cover bevalt ook goed. accuduur ziet er ook goed uit.
En als tweede scherm voor mijn pc doet hij het ook goed.
al met al blij mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
DarkSide schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 20:19:
Toch maar besteld. Hoewel ik de S9+ in gedachte had, zat er toch een ultra in mijn winkelmandje ;) . Kon mooi afleverdatum geven. Dus dag na dat ik thuiskwam. Cover zou later komen....maar zat toch al in de doos.

In de vakantie al wat filmpje van krita bekeken. Maar als je het zelf doet is het toch wel lastiger......

Vandaag dus dit gemaakt. Voorbeeld links van me en dan tekenen, lagen maken, inkleuren en shading.

[Afbeelding]

al met al blij mee
Heerlijk op je tab tekenen, welke app gebruik je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
blue13x schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 21:11:
[...]

Heerlijk op je tab tekenen, welke app gebruik je?
Dat zegt ie: Krita.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
ik dacht dat dat het figuurtje was.

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

jack zomer schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 21:17:
[...]

ik dacht dat dat het figuurtje was.
Dat moet Goku voorstellen (toch wat meer werken aan mijn techniek 8) )

gebruik idd Krita.
Dit ziet er uit als een zeer uitgebreide app met vele mogelijkheden.
je hebt wel een groot scherm nodig vanwege de vele opties.
Andere apps zijn wat meer gericht op portable devces qua layout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
DarkSide schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 21:33:
[...]

Dat moet Goku voorstellen (toch wat meer werken aan mijn techniek 8) )

gebruik idd Krita.
Dit ziet er uit als een zeer uitgebreide app met vele mogelijkheden.
je hebt wel een groot scherm nodig vanwege de vele opties.
Andere apps zijn wat meer gericht op portable devces qua layout.
Is er een specifieke reden voor Krita (ben niet bekend met deze app), over concepts of sketchbook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Tot nu toe niet echt.
Maar layout is beetje Photoshop achtig. Dus beetje bekend.

Niet alleen layers. Maar ook groeperen van layers etc.
Ken sketchbook nog niet niet genoeg. Maar zag daar alleen opties tot single layers.
En werkt ook makkelijk met keyboard shortcuts.

Kon krita verder ook niet. Werd hier in dit topic genoemd. Ben toen gaan googlen en tutorials gaan bekijken.
Tot nu toe bevalt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
blue13x schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 21:36:
[...]

Is er een specifieke reden voor Krita (ben niet bekend met deze app), over concepts of sketchbook?
Ik heb het aangeraden omdat het gratis is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

iig nog bedankt @Sir_Lion kon het nog niet. Maar bevalt meer dan uitstekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• katerke
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-05 19:33
Iemand een leuke harde sleeve/hoes in gebruik. Ik had bij mijnS7+ eentje van inateck (Amazon), zachte hoes maar ik vind de stevigheid niet voldoende.
In mijn S7+ heb ik al een breuk in mijn display (vermoedelijk tijdens vervoer in de autokoffer samengedrukt)

S9 plus in bestelling :)

[ Voor 5% gewijzigd door katerke op 27-08-2023 08:54 ]

---Intel Core i7 2600K, Gigabyte GA-Z68X-UD4-B3, MSI GTX570 Twin Frozr III ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
katerke schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 08:54:
Iemand een leuke harde sleeve/hoes in gebruik. Ik had bij mijnS7+ eentje van inateck (Amazon), zachte hoes maar ik vind de stevigheid niet voldoende.
In mijn S7+ heb ik al een breuk in mijn display (vermoedelijk tijdens vervoer in de autokoffer samengedrukt)

Ik gebruik de Samsung Keyboard cover, maar ben wel deze tegengekomen:

https://www.spigen.com/pr...tra-case-rugged-armor-pro

Spigen is ook een goed merk voor dit soort dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyHrmnns
DarkSide schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 20:19:

[Afbeelding]

al met al blij mee
Wist je dat bijna alle characters in Dragonball z hetzelfde gezicht hebben? Wel een grappig feitje haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

haha nog niet opgevallen. Maakt het voor mij wel makkelijker ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaevictis_

Ik heb wel een nieuwe set met screenprotectors voor je (DM) en die spigen rugged armor pro voor de s7+ vriendenprijsje mag het wel. @katerke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyHrmnns
DarkSide schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 12:47:
haha nog niet opgevallen. Maakt het voor mij wel makkelijker ;-)
Ja ik zag het toevallig op insta haha. Al die jaren Dragonball Z gekeken toen ik jonger was maar nooit opgevallen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01-06 23:25

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Ik heb voorheen voor mijn Tab S7 FE een case logic soort van hard sleeve gebruikt.
Laatst in de MM voor mijn nieuwe S9 Ultra een sleeve bekeken heb nu een andere Case Logic sleeve gehaald die niet dezelfde sterkte heeft maar opzich wel oke is.
Wil je echt een hard sleeve dan zou ik de Thule 14"laptop sleeve aanraden.
50 eu bij de MM.

Maybe dat ik die ook ga halen en mijn oude te koop zet.
Heb het afgelopen weekend de Tab samen met mijn Nintendo switch hard case en een aantal Switch en Xbox controllers, accu pack en laders in een slappe rugtas gezet en het is niet beschadigd geraakt.

Ben nog wel geinteresseerd in de Privacy screen.
Kga denk ik langs de Experience store in Utrecht om te kijken hoe de accesoires eruit zien.

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• katerke
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-05 19:33
crzyhiphopazn schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 14:19:
[...]

...
Wil je echt een hard sleeve dan zou ik de Thule 14"laptop sleeve aanraden.
50 eu bij de MM.

...
Zie 'm net passeren op Bal@com ... voor 33 eurookes ... zal deze worden ... bedankt alvast voor je tip !!!

De spigen rugged armor pro zal eerder zijn voor iemand zonder klavier.

[ Voor 9% gewijzigd door katerke op 30-08-2023 12:42 ]

---Intel Core i7 2600K, Gigabyte GA-Z68X-UD4-B3, MSI GTX570 Twin Frozr III ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01-06 23:25

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

katerke schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 12:38:
[...]

Zie 'm net passeren op Bal@com ... voor 33 eurookes ... zal deze worden ... bedankt alvast voor je tip !!!

De spigen rugged armor pro zal eerder zijn voor iemand zonder klavier.
Thanks voor 33 euro ook maar direct besteld.

Case logic is wel goed maar vind het zElf toch net te zacht.

Vorige Case logic was trouwens een Chromebook sleeve die voelde veel steviger aan.

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

• jagroep
Helaas: De 14 inch Thule past niet op de S9 Ultra inc book cover.
Hij gaat dus terug. Wellicht dat dit een tip was voor de s9 Plus en dat ik het verkeerd begrepen heb.

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 03:13
Voor wie met de ultra video in een soort passe partout hebben, bijvoorbeeld bij Disney+: zorg ervoor dat de camera-uitsnede voor die app niet op automatisch staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anatidae
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 23:31
jack zomer schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 18:15:
[...]

dat is gek, zou er een mailje over sturen.
Want sinds dag 1 krijg ik de korting op het toetsenbord met touchpad te zien.
(even los van dat ik niet bestel, mijn s8 ultra is nog prima met het zelfde toetsenbord)

@Kratos de afbeelding klopt niet.
je krijgt een slim, en op de afbeelding is niet de slim.
Vond de de s8 actie makkelijker, toetsenbord zat er gewoon bij.
Bij mij wordt de korting ook niet verwerkt... wel op andere accessoires. Heel apart.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/P_qc4XSqkxUTHYW8naI0K1EIl_w=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Y3pvDBCRaK7q0fT6aPrmgkVv.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 9% gewijzigd door Anatidae op 09-09-2023 17:12 ]

Nou dag he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
Anatidae schreef op zaterdag 9 september 2023 @ 17:11:
[...]

Bij mij wordt de korting ook niet verwerkt... wel op andere accessoires. Heel apart.[Afbeelding]
Helaas is deze promotie al afgelopen: https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=LKMXHEKHAY6TE

Het was een promotie tot 03-09-2023. Tot afgelopen zondag dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anatidae
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 23:31
Sir_Lion schreef op zaterdag 9 september 2023 @ 17:14:
[...]

Helaas is deze promotie al afgelopen: https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=LKMXHEKHAY6TE

Het was een promotie tot 03-09-2023. Tot afgelopen zondag dus.
Ik bedoel de 50% korting van deze actie:
https://images.samsung.co...promotie_Bundels_B5Q5.pdf

Nou dag he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
Ah, ik zie het. Inderdaad andere promotie. Heb het zelf ook getest, en lijkt inderdaad niet helemaal goed te gaan.

Even contact opnemen met Samsung dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaevictis_
* knip* aub hier geen advertenties plaatsen.

[ Voor 85% gewijzigd door RoD op 09-09-2023 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111759

Ijsklont schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 22:03:
Net met een mooie deal via de Samsung shop zelf de Ultra 256GB 5G voor 1264 via de Samsung shop zelf (met gratis toetsenbord hoes en 1j gratis verzekering).

Alleen jammer dat de toetsenbord hoes pas de eerste week van September geleverd gaat worden en de tablet zelf dit weekend 8)7
Via de promo kun je nog een 2de toetsenbord claimen. Ik had er 1 van Samsung bij de tab s9 ultra, gewoon de promo geclaimd en vandaag de 2de ontvangen, dit heeft ook gewerkt bij de kortingen op de Fold 5 van 240 € voor 256 naar 1 Tb. Was verrekend met aankoop en deze week ook weer goedkeuring ontvangen. Tikt lekker door

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaKa86
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 02-06 16:30
Nu ben ik ook ik de markt voor een nieuwe tablet; de revue hebben gepasseerd de A8, S6 Lite 2022, S7 FE (te groot voor het mooie dus valt af), S8 en nu dus de S9.

Ik ben van het principe waarom meer betalen voor iets wat ook goed werkt maar ben niet te gierig om bij goede argumenten een S9 te halen ipv A8.. 😉

Hij zal worden gebruikt voor voornamelijk media consumptie (YouTube, F1tv Pro, MotoGP), webbrowsen, mail en als digitaal fotoboek/opslag.

Nu zat ik gisteren even te stoeien in de ING rentepunten winkel en het verschil tussen een S8 en en S9 zou €90 bedragen.
Waarbij ik als kerst op de taart bij de S9 nog een gratis 128 GB geheugenkaartje krijg.

S8 €600
S9 €690

Is dat een no brainer om voor de S9 te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
DaKa86 schreef op zondag 10 september 2023 @ 07:37:
Nu ben ik ook ik de markt voor een nieuwe tablet; de revue hebben gepasseerd de A8, S6 Lite 2022, S7 FE (te groot voor het mooie dus valt af), S8 en nu dus de S9.

Ik ben van het principe waarom meer betalen voor iets wat ook goed werkt maar ben niet te gierig om bij goede argumenten een S9 te halen ipv A8.. 😉

Hij zal worden gebruikt voor voornamelijk media consumptie (YouTube, F1tv Pro, MotoGP), webbrowsen, mail en als digitaal fotoboek/opslag.

Nu zat ik gisteren even te stoeien in de ING rentepunten winkel en het verschil tussen een S8 en en S9 zou €90 bedragen.
Waarbij ik als kerst op de taart bij de S9 nog een gratis 128 GB geheugenkaartje krijg.

S8 €600
S9 €690

Is dat een no brainer om voor de S9 te gaan?
Bedenk ook dat de S9 wel een OLED scherm heeft, en de S8 niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaKa86
Sir_Lion schreef op zondag 10 september 2023 @ 07:39:
[...]

Bedenk ook dat de S9 wel een OLED scherm heeft, en de S8 niet.
Klopt! De S8 heeft vanaf de Plus Oled, de S9 over de hele serie.

Ik heb geen ervaring met Oled. Telefoon is een iPhone 12, heb altijd (instap) iPads gehad en tv is een high end LCD Sony.

Nu begreep ik dat voor buiten gebruik in het zonnetje LCD toch wel de voorkeur heeft? Is is dat verschil verwaarloosbaar?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sir_Lion
DaKa86 schreef op zondag 10 september 2023 @ 07:48:
[...]

Klopt! De S8 heeft vanaf de Plus Oled, de S9 over de hele serie.

Ik heb geen ervaring met Oled. Telefoon is een iPhone 12, heb altijd (instap) iPads gehad en tv is een high end LCD Sony.

Nu begreep ik dat voor buiten gebruik in het zonnetje LCD toch wel de voorkeur heeft? Is is dat verschil verwaarloosbaar?
Verschil is verwaarloosbaar. De peak brightness van de OLED kan een stuk hoger. Ik heb zelf een OLED telefoon en de S9 Ultra. Ook buiten blijft alles goed te zien.

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 20:07
Eix schreef op zaterdag 5 augustus 2023 @ 08:19:
[...]

Dit probleem had ik ook. En had aanvankelijk ook geen idee hoe hier doorheen te geraken.
- Zodra je de tablet aan zet verschijnt een “welkom”-bericht. Dit bericht wordt afgewisseld in meerdere talen.
- Als je vanuit het scherm rechts veegt krijg je gelijk een selectielijst met landen. Selecteer je hier echter Nederland uit de lijst dan is het volgende scherm de Knox vereiste.

De oplossing was eenvoudig: namelijk geduld hebben totdat de Nederlandse tekst “welkom” verschijnt en met die knop de installatie starten.
Het bijzondere is dat Knox bij andere Samsung producten alleen naar voren komt als je een + tekent.
Knox wordt inderdaad gebruikt om Samsung producten als zakelijk te gebruiken (inclusief koppeling richting een MDM oplossing zoals Intune/Microsoft Endpoint Manager)

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09-05 08:22

jelbo

Hij doet het niet!

Wel grappig dat dit topic nu zo rustig is, vergeleken met de weken dat iedereen aan het wachten was op z'n tablet. Gebruiken jullie hem veel?

Zelf wat minder dan gedacht. Voornamelijk voor YouTube en Reddit vind ik hem fijn. Foto's kijken is ook geweldig mooi natuurlijk.

Wat ik nog wil onderzoeken is emulatie met RetroArch en CRT filters en creatief bezig zijn met teken-/schilder-apps.

AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaevictis_
jelbo schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 15:27:
Wel grappig dat dit topic nu zo rustig is, vergeleken met de weken dat iedereen aan het wachten was op z'n tablet. Gebruiken jullie hem veel?

Zelf wat minder dan gedacht. Voornamelijk voor YouTube en Reddit vind ik hem fijn. Foto's kijken is ook geweldig mooi natuurlijk.

Wat ik nog wil onderzoeken is emulatie met RetroArch en CRT filters en creatief bezig zijn met teken-/schilder-apps.
Ik gebruik hem ook zakelijk als citrix client. Heerlijk een tablet mee op de fiets ipv een laptop van 2+ kg,
Ook handig om zo mee te nemen naar meetings om aantekeningen te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banaliteit
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 03-06 10:58
jelbo schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 15:27:

YouTube Revanced, Jellyfin, Moonreader, Netflix, Synology Photos, Reddit, Moonlight voor game streaming, Remote Desktop, VS Code in browser voor kleine aanpassingen in bijv. Home Assistant.

• Gilb1
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 02-10-2023
Ik ben op zoek naar een goede case voor de S9 en ik kwam de Samsung Smart Book Cover tegen. Het viel me daarbij op dat als hij uitgeklapt is, er een 'flap' voor je ligt. Misschien een rare vraag, maar wat is de functie hiervan? Het lijkt me zo in de weg zitten, maar het zal vast wel ergens voor dienen.

• Sir_Lion
Gilb1 schreef op woensdag 27 september 2023 @ 18:48:
Ik ben op zoek naar een goede case voor de S9 en ik kwam de Samsung Smart Book Cover tegen. Het viel me daarbij op dat als hij uitgeklapt is, er een 'flap' voor je ligt. Misschien een rare vraag, maar wat is de functie hiervan? Het lijkt me zo in de weg zitten, maar het zal vast wel ergens voor dienen.
Je kunt de voorcover eraf halen bij gebruik. Dat doe ik ook met full-keyboard wanneer ik alleen wil tekenen.

Daarnaast kun je hem ook dubbelvouwen. Dat is die ook uit de weg.

• Gilb1
Sir_Lion schreef op woensdag 27 september 2023 @ 19:01:
[...]

Je kunt de voorcover eraf halen bij gebruik. Dat doe ik ook met full-keyboard wanneer ik alleen wil tekenen.

Daarnaast kun je hem ook dubbelvouwen. Dat is die ook uit de weg.
Dank je. Begrijp ik het goed dat je hem eigenlijk nodig het bij gebruik van een keybord? Ik heb niet direct een keybord nodig. Kan ik dan beter een andere cover lijkt me?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sir_Lion
Gilb1 schreef op woensdag 27 september 2023 @ 19:05:
[...]

Dank je. Begrijp ik het goed dat je hem eigenlijk nodig het bij gebruik van een keybord? Ik heb niet direct een keybord nodig. Kan ik dan beter een andere cover lijkt me?
Je hebt niet perse een keyboard nodig, nee. Ik gebruik de mijne relatief weinig.

Zoiets als deze is helemaal prima:
https://www.bol.com/nl/nl...r-zwart/9300000151141497/

Deze zou ik niet aanraden als je toch een keyboard wilt:
https://www.bol.com/nl/nl...m-zwart/9300000151141445/

Want met die kun je het keyboard deel niet losmaken van de back-end gedeelte. Het is een geheel.

Als je wel een keyboard wilt gebruiken, dan is deze aan te raden:
https://www.bol.com/nl/nl...d-zwart/9300000151141449/

Die heb ik ook, maar dan voor de Ultra versie van de Tablet.

Het voordeel van die laatste vind ik wel dat je de tilt met de kickstand kunt aanpassen precies hoe je het wilt hebben. Imo heel fijn bij het tekenen.

• Gilb1
Sir_Lion schreef op woensdag 27 september 2023 @ 19:13:
[...]

Je hebt niet perse een keyboard nodig, nee. Ik gebruik de mijne relatief weinig.

Zoiets als deze is helemaal prima:
https://www.bol.com/nl/nl...r-zwart/9300000151141497/

Deze zou ik niet aanraden als je toch een keyboard wilt:
https://www.bol.com/nl/nl...m-zwart/9300000151141445/

Want met die kun je het keyboard deel niet losmaken van de back-end gedeelte. Het is een geheel.

Als je wel een keyboard wilt gebruiken, dan is deze aan te raden:
https://www.bol.com/nl/nl...d-zwart/9300000151141449/

Die heb ik ook, maar dan voor de Ultra versie van de Tablet.

Het voordeel van die laatste vind ik wel dat je de tilt met de kickstand kunt aanpassen precies hoe je het wilt hebben. Imo heel fijn bij het tekenen.
Dank je. Die eerste ziet er wel mooi uit, maar hij bestaat uit 2 delen. Ik vind het wel wat omslachtig om het ene deel er telkens af te halen als die flap aan de voorkant me in de weg zit.

Omdat ik (vooralsnog) geen keyboard hoef overweeg ik maar een 'simpel' model. Maar ik denk dat Samsung deze niet heeft waardoor het mogelijk een ander merk zou moeten worden.

• Sir_Lion
Gilb1 schreef op woensdag 27 september 2023 @ 19:36:
[...]

Dank je. Die eerste ziet er wel mooi uit, maar hij bestaat uit 2 delen. Ik vind het wel wat omslachtig om het ene deel er telkens af te halen als die flap aan de voorkant me in de weg zit.
Dat hoeft dus niet. Je kunt die dubbelvouwen naar achteren toe. Doe ik ook wel eens.
Omdat ik (vooralsnog) geen keyboard hoef overweeg ik maar een 'simpel' model. Maar ik denk dat Samsung deze niet heeft waardoor het mogelijk een ander merk zou moeten worden.
De links die ik gaf zijn allemaal Samsung modellen.

• Gilb1
Sir_Lion schreef op woensdag 27 september 2023 @ 19:39:
[...]

Dat hoeft dus niet. Je kunt die dubbelvouwen naar achteren toe. Doe ik ook wel eens.

[...]

Dank je, helder.

De links die ik gaf zijn allemaal Samsung modellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaKa86
Ik krijg hm iig niet voor die prijs in de winkelwagen.. jullie wel?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/26V214_DkAKIP7_ByNVRIH_RHXE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/A2FYxBfUZ8thFG58q3DmwyUu.png?f=fotoalbum_large

• Sir_Lion
DaKa86 schreef op woensdag 27 september 2023 @ 21:27:
Ik krijg hm iig niet voor die prijs in de winkelwagen.. jullie wel?

[Afbeelding]
Zojuist geprobeerd. Blijkbaar is de bundel uitverkocht, dus pakt hij de bundelprijs dan niet.

• Gilb1
[quote]Sir_Lion schreef op woensdag 27 september 2023 @ 19:39:
[...]

[...]

Toch nog een vraagje: je schrijft dat je die kunt dubbelvouwen naar achteren. Maar kan de tablet dan nog wel staan? Op plaatjes zie ik dat hij kan staan door middel van het vouwen van een deel van de cover. Ik probeer het voor me te zien maar dat is nog lastig merk ik.

[ Voor 7% gewijzigd door Gilb1 op 28-09-2023 06:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Lion
Gilb1 schreef op donderdag 28 september 2023 @ 06:30:
[quote]Sir_Lion schreef op woensdag 27 september 2023 @ 19:39:
[...]

[...]

Toch nog een vraagje: je schrijft dat je die kunt dubbelvouwen naar achteren. Maar kan de tablet dan nog wel staan? Op plaatjes zie ik dat hij kan staan door middel van het vouwen van een deel van de cover. Ik probeer het voor me te zien maar dat is nog lastig merk ik.
Natuurlijk kan dat. De front cover wordt gewoon het platform waarop je die standaard set. De front cover ligt dan plat op de tafel. Of op je schoot.

• DaKa86
Sir_Lion schreef op woensdag 27 september 2023 @ 22:55:
[...]

Zojuist geprobeerd. Blijkbaar is de bundel uitverkocht, dus pakt hij de bundelprijs dan niet.
Jammer, scheelde goed geld vergeleken met de retail prijs.

• Gilb1
Sir_Lion schreef op donderdag 28 september 2023 @ 07:06:
[...]

Natuurlijk kan dat. De front cover wordt gewoon het platform waarop je die standaard set. De front cover ligt dan plat op de tafel. Of op je schoot.
Dank je!

• Gilb1
DaKa86 schreef op donderdag 28 september 2023 @ 07:54:
[...]

Jammer, scheelde goed geld vergeleken met de retail prijs.
Dat scheelde behoorlijk ja.

Ik zie dat ze bij die actie ook gratis voor 1 jaar: Samsung Care+ 1 Jaar Onopzettelijke Schade en Vloeistofschade. Na een jaar zou het automatisch stoppen. In hoeverre is het wijs om een actie als deze wel of niet mee te nemen?

• Vaevictis_
Gilb1 schreef op donderdag 28 september 2023 @ 10:02:
[...]

Dat scheelde behoorlijk ja.

Ik zie dat ze bij die actie ook gratis voor 1 jaar: Samsung Care+ 1 Jaar Onopzettelijke Schade en Vloeistofschade. Na een jaar zou het automatisch stoppen. In hoeverre is het wijs om een actie als deze wel of niet mee te nemen?
Ik heb een doorlopende reis verzekering daar is dat ook in gedekt als je onderweg bent van b.v. werk naar huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaevictis_
Ik vind de hoes van keyboard cover erg snel vies worden hiervoor de s7 en die had een ruwere textuur zie nu overal vlekken zitten. Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jenzo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 31-05 18:19
Heeft iemand een inschatting hoe de Black Friday/Kerst aanbieding ongeveer zullen worden voor de Ultra?

 MacBook Pro M4  iPhone 13 Pro Max + S24 Ultra  Apple Watch Ultra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09-05 08:22

jelbo

Hij doet het niet!

Wat is de update-frequentie voor de Tab S9 eigenlijk? De laatste is van 21 augustus.

Antwoord gevonden op https://security.samsungmobile.com/workScope.smsb : elk kwartaal.

[ Voor 34% gewijzigd door jelbo op 19-10-2023 15:51 ]

AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
jelbo schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 13:44:
Wat is de update-frequentie voor de Tab S9 eigenlijk? De laatste is van 21 augustus.

Antwoord gevonden op https://security.samsungmobile.com/workScope.smsb : elk kwartaal.
Soms vaker. Denk dat we voor einde van het jaar Android 14/One UI 6 zullen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeJurist
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 02-06 21:33
Ik zit er over na te denken om mijn S8 Ultra als navigatie te gebruiken in de auto. Ik vroeg me alleen af hoe accuraat de gps als je de hotspot van je mobiele telefoon gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Niet online
DeJurist schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 20:02:
Ik zit er over na te denken om mijn S8 Ultra als navigatie te gebruiken in de auto. Ik vroeg me alleen af hoe accuraat de gps als je de hotspot van je mobiele telefoon gebruikt?
waarom zou het uitmaken of je op een hotspot zit of niet?
je tablet gebruikt zijn eigen gps, maar gebruikt wifi of hotspot of eigen simkaart om de kaart te downloaden.
ik heb hier een nauwkeurigheid van 3 meter via wifi/hotspot/eigensimkaart/ en bij geen data

[ Voor 4% gewijzigd door jack zomer op 25-10-2023 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeJurist
jack zomer schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 20:10:
[...]

waarom zou het uitmaken of je op een hotspot zit of niet?
je tablet gebruikt zijn eigen gps, maar gebruikt wifi of hotspot of eigen simkaart om de kaart te downloaden.
ik heb hier een nauwkeurigheid van 3 meter via wifi/hotspot/eigensimkaart/ en bij geen data
Ik was in de veronderstelling dat een WiFi tablet (vooral tijdens het autorijden) minder nauwkeurig is dan een cellular. Dat geeft men tenminste aan als het om een iPad gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jack zomer
  • Niet online
we zitten trouwens verkeerd. dit is voor de s9 tablets.

maar goed mijn ultra geeft mij 3 meter nauwkeurigheid.
je kan het zelf even testen door gps test te downloaden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeJurist
Dat komt omdat de iPad enkel GPS heeft op de cellular exemplaar. Gelukkig is het bij Samsung anders. Binnenkort maar eens mijn S8 Ultra gebruiken als entertainment systeem. Tesla scherm (met OLED) in een BMW 4 serie uit 2017 :).

Zoiets dus :D.

[ Voor 25% gewijzigd door DeJurist op 25-10-2023 21:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jjobar
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 03-04 21:03
Ik zie dat momenteel bij phonemarket de Tab S9+ voor 899 wordt aangeboden maar er staat het volgende bij:

Let op! Dit artikel komt niet in aanmerking voor de promotieacties van Samsung

Wat zou hiervan de reden kunnen zijn? Is dit soms grijze import?

Update: ik heb ondertussen met hun gesproken en ze zeggen dat er maar 1 versie is voor europa en de reden dat je niet voor promo acties in aanmerking komt is omdat ze geen officiele retailer zijn van Samsung.

Ik heb hem ondertussen besteld en morgen komt ie binnen :9

[ Voor 34% gewijzigd door jjobar op 06-11-2023 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-06 12:51
Ik heb op dit moment de Galaxy Tab S9 Ultra 512GB voor 1000 euro weten te scoren. Welke case raden jullie aan. Toetsenbord gebruik ik niet veel denk ik en denk dat ik hem het meeste in de tablet mode gebruik. De originele origami case lijkt mij wel wat maar is wel erg duur. Op dit moment is de keyboard slim ook goed geprijst. Wat raden jullie aan.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamSid
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 30-05 16:51
Daniel. schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 12:51:
Ik heb op dit moment de Galaxy Tab S9 Ultra 512GB voor 1000 euro weten te scoren. Welke case raden jullie aan. Toetsenbord gebruik ik niet veel denk ik en denk dat ik hem het meeste in de tablet mode gebruik. De originele origami case lijkt mij wel wat maar is wel erg duur. Op dit moment is de keyboard slim ook goed geprijst. Wat raden jullie aan.
Mag ik weten hoe je die gescoord hebt? Is er ergens een actie? Ik ben echt zoekende naar een actie voor de tab s9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-06 12:51
SamSid schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 18:58:
[...]

Mag ik weten hoe je die gescoord hebt? Is er ergens een actie? Ik ben echt zoekende naar een actie voor de tab s9
Ik log in via de ICS memberpagina. Als je bij de ING zit kan je ook op die memberpagina komen.
Op de prijs die daar was 1100 voor de S23 Ultra 512GB kon ik mijn pre blackfriday kortingscode gebruiken waardoor het op 1000 uitkwam.

Edit:
Als je hem koopt bij een winkel die goedgekeurd is door Samsung kan je nu bij de Ultra 150 euro retour krijgen.
Letop: de goedkoopste in de pricewatch is uitgesloten.

[ Voor 15% gewijzigd door Daniel. op 14-11-2023 19:18 ]

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rachez
Anderen ook issues om samsung Dex te gebruiken vanaf een Tab S9 naar een windows pc?

Ik heb een S23 plus telefoon en een Tab S9 plus. De S23 kan ik zonder problemen aansluiten op mijn windows pc en kan dan mijn toetsenbord en muis gebruiken.

Op de Tab S9 lukt dat niet, de connectie komt gewoon niet tot stand. Als ik op de samsung Dex pagina kijk lijkt het zo te zijn dat alle recente telefoons wel ondersteund zijn maar alle recente tablets niet

Ik vind het maar een vreemde keuze van samsung en eigenlijk best jammer omdat juist op mijn tablet het een meerwaarde kan zijn om met een goed toetsenbord en beeldscherm te kunnen werken.

Iemand een andere oplossing hiervoor kunnen vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
rachez schreef op woensdag 15 november 2023 @ 03:52:
Anderen ook issues om samsung Dex te gebruiken vanaf een Tab S9 naar een windows pc?

Ik heb een S23 plus telefoon en een Tab S9 plus. De S23 kan ik zonder problemen aansluiten op mijn windows pc en kan dan mijn toetsenbord en muis gebruiken.

Op de Tab S9 lukt dat niet, de connectie komt gewoon niet tot stand. Als ik op de samsung Dex pagina kijk lijkt het zo te zijn dat alle recente telefoons wel ondersteund zijn maar alle recente tablets niet

Ik vind het maar een vreemde keuze van samsung en eigenlijk best jammer omdat juist op mijn tablet het een meerwaarde kan zijn om met een goed toetsenbord en beeldscherm te kunnen werken.

Heb je de Second Screen functie geprobeerd? Hiermee kun je draadloos, je tablet als externe scherm gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberJohn
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-05 08:37
rachez schreef op woensdag 15 november 2023 @ 03:52:

Naast second screen zou je nog koppelen met Windows kunnen proberen, sinds One UI 5.1 ook beschikbaar op Tablets (voorheen heette dit Your Phone). Mocht je een Galaxy Book hebben, kan je nog Multi Control gebruiken, zit in instellingen, verbonden apparaten.

Galaxy Z Fold6 | S25 Ultra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rachez
Sir_Lion schreef op woensdag 15 november 2023 @ 06:47:
[...]

Heb je de Second Screen functie geprobeerd? Hiermee kun je draadloos, je tablet als externe scherm gebruiken.
Ik probeer juist mijn tablet aan te sluiten op mijn windows pc, zodat ik mijn toetsenbord en scherm van mijn pc kan gebruiken om af en toe te kunnen werken aan een document of app wat alleen op mijn tablet staat.

Ik geef toe: komt niet vaak voor, maar kan wel eens handig zijn.

Second Sreen is dacht ik andersom, dan werk je gewoon aan een document op je pc en gebruik je je tablet als tweede beeldscherm, maar kan je dus niet een app wat op je tablet staat bewerken, of heb ik dat mis?
CyberJohn schreef op woensdag 15 november 2023 @ 06:55:
[...]

Naast second screen zou je nog koppelen met Windows kunnen proberen, sinds One UI 5.1 ook beschikbaar op Tablets (voorheen heette dit Your Phone). Mocht je een Galaxy Book hebben, kan je nog Multi Control gebruiken, zit in instellingen, verbonden apparaten.
Klopt, Ik zag dat koppelen met Windows ook (link to Windows ofzo), maar daar heb je een windows account voor nodig, waar ik liever niet aan wil beginnen.

Thx voor het meedenken beiden!

[ Voor 28% gewijzigd door rachez op 15-11-2023 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 19:19
Update beleid van Samsung telefoons zijn echt goed..
De tablet's ondersteuning valt mij echt wel vies tegen. Als het nou een low-budget tablet is kan ik het enigszins nog begrijpen. Maar de Tab S9 ultra draaid nog steeds op de augustus patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansw1
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21:05
Beste, ik ben A technisch
Mijn vrouw en ik hebben een Samsung tablet in de lagere prijscategorie en zijn hier tevreden mee
Ik geloof best dat de Ultra betere opties heeft maar daar hangt wel een prijskaartje aan.
Nu las ik in een test dat het voordeel is dat je hem ook als laptop kunt gebruiken.
Maar dan kun je toch beter meteen en laptop kopen .
Of zie ik dit verkeerd .

Mvg Hans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
Hansw1 schreef op zondag 19 november 2023 @ 17:54:
Beste, ik ben A technisch
Mijn vrouw en ik hebben een Samsung tablet in de lagere prijscategorie en zijn hier tevreden mee
Ik geloof best dat de Ultra betere opties heeft maar daar hangt wel een prijskaartje aan.
Nu las ik in een test dat het voordeel is dat je hem ook als laptop kunt gebruiken.
Maar dan kun je toch beter meteen en laptop kopen .
Of zie ik dit verkeerd .

Mvg Hans
Ligt geheel aan je use-case. Voor sommige zaken is een laptop echt wel fijner, voor andere zaken een tablet. Ik heb zowel de Ultra, als ook de Ultra Tablet. Als ik thuis ben, pak ik liever de tablet dan mijn laptop om bijv. films te kijken of kleine aantekeningen te maken. Echter, als ik bij mijn ouders op visite ben voor een weekend, dan neem ik mijn laptop mee, want daar kan ik dan aan de tafel zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rachez
Het is voor mij geen laptop vervanger: je kunt er geen laptop applicaties op draaien.

Het feit dat er een toetsenbord aan een tablet gehangen kan worden betekent voor mij alleen maar dat lange stukken tekst makkelijker te typen zijn, maar het blijft een tablet met zijn specifieke toepassingen (met name media consumptie / emailen/ browsen).

Dus imho wordt de tablet wel wat beter met een toetsenbord, maar het is geen laptop vervanger. Vraag is dan wel of je voldoende aan de mogelijkheden van een tablet hebt, of dat je echt een laptop nodig hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blue13x
rachez schreef op zondag 19 november 2023 @ 18:36:
Het is voor mij geen laptop vervanger: je kunt er geen laptop applicaties op draaien.

Het feit dat er een toetsenbord aan een tablet gehangen kan worden betekent voor mij alleen maar dat lange stukken tekst makkelijker te typen zijn, maar het blijft een tablet met zijn specifieke toepassingen (met name media consumptie / emailen/ browsen).

Dus imho wordt de tablet wel wat beter met een toetsenbord, maar het is geen laptop vervanger. Vraag is dan wel of je voldoende aan de mogelijkheden van een tablet hebt, of dat je echt een laptop nodig hebt.
Het feit dat iets geen Windoows apps draait betekent niet dat het geen laptop vervanger kan zijn. Meeste mensen gebruiken hun laptops voor surfen, email, tekverwerken, bewerken van fotos en videos en gamen. De Tab S9 ultra kan dit allemaal en gaat zelfs langer mee qua accu, heeft een pen en kan dienen als een telefoon (5g versie), dus het kan alles wat een windows kan, maar met andere apps. Enige use case wat het niet kan is zijn zware games waar je een dedicated video card voor nodig hebt.
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste