Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:50
Ik heb via Marktplaats een slim keyboard cover voor mijn Tab S9 gekocht.
Deze cover gebruik ik weinig om daadwerkelijk te typen.
Nu is er al een toets afgevallen (de punt).
De verkoper van Marktplaats geeft aan geen bon te hebben. Ik heb deze wel in seal gekocht.
Weet iemand hoe ik hiervoor aanspraak kan maken op garantie? De Tab S9 is nog geen 2 jaar uit, dus 24 maanden fabrieksgarantie kan niet verlopen zijn, maar 'in the end' heb ik geen garantiebewijs.
Iemand ervaring mee?
Is Samsung hier coulant in? Ik ben door de jaren heen een fervent Samsung gebruiker hetgeen ze kunnen zien in mijn Samsung account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarioMark1541
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21:07
Megapaul schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 19:32:
Voor de bezitters van de Galaxy Tab S9 FE plus; De One u.i. 6.1.1. Update is beschikbaar via OTA. De beveiligingspatch gaat naar 1 augustus.
Is de tab s9FE een beetje snel

Denk aan wat zwaarder apps op de voorgrond blijven draaien en of multitasken

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 24-07 10:09
1 februari 2025 beveiligingsupdate is uit voor de Tab S9 series (FE nog niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2158854

Heb sinds kort een S9 FE.
Nu wil ik er graag nog een bookcase omheen doen, met eigen ontwerp van zowel de voor als achterkant.
Aangezien er heel veel kant-en-klaar hoezen te vinden zijn met printjes op de voor & achterkant, leek mij het zelf leuk om dat zelf te ontwerpen. Echter komt alleen webshops tegen waar je óf de voorkant óf de achterkant kunt ontwerpen. Niet beiden. Weet iemand hier toevallig waar ik dat kan laten doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roost
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:05
Weet iemand hoe ik met de s pen op een word document geschreven aantekeningen kan maken? Dus zonder dat deze omgezet worden in getypte tekst. Ik meen dat dit vroeger kon, maar nu kan ik het nergens meer vinden.

Pooh.... Gevonden. Bepaalde settings van de s pen stonden uit! Stom van me.

[ Voor 15% gewijzigd door Roost op 06-04-2025 12:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mizgala28
Ik had het nog niet verwacht op mijn Tab S9 (EU Wifi model)

vooral onverwacht omdat ik op mijn S23 nog steeds geen OneUI 7 heb

Ben benieuwd naar de UI veranderingen, online heeft men het vooral over wat anders op de telefoons werkt en niet echt veel info over OneUI 7 op de tablets.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/B3SEAvU2am0xuOQXmDr8G00w.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:43

AvK

Ready Set Go

Het schijnt dat de beveiligings patch van april nogal wat 'gaten' dicht, het is een belangrijke update.

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
AvK schreef op donderdag 24 april 2025 @ 16:17:
Het schijnt dat de beveiligings patch van april nogal wat 'gaten' dicht, het is een belangrijke update.
Afwachten wanneer mijn S23 ook OneUI 7 krijgt.

Al 2 irritante dingen gevonden op de Tab S9 in ieder geval, vaste taakbalk krijg ik niet meer te zien (het is nu een hele irritante swipe gesture) en de klok widget is op de oude instelling extreem klein.

Verder nog niks negatiefs gevonden, en qua positieve dingen vind ik de app drawer beter nu.

Edit: gevonden hoe de taakbalk weer permanent aan kan (moest herstarten omdat de toggle niks deed)

Alleen hier ben ik dus niet blij mee, ik wisselde op OneUI 6.1 tussen aan en uit wanneer nodig (ingedrukt houden van de balk zet het aan of uit).

Nu kan dat niet meer, hij is permanent aan of altijd verborgen achter een swipe omhoog... wat hetzelfde swipe is (als je gestures gebruikt) om app af te sluiten (terug naar home) of om naar multitask menu te gaan.

Terug naar home werkt prima, maar swipen naar multistask vereist nu een langere swipe anders krijg je die niet te zien, en swipe je alleen de taakbalk omhoog.

Extreem irritant dus.

Qua andere negatieve dingen toch wel de batterij icoon, ik zou liever de oude methode met puur cijfers weer zien (maar Samsung wil graag Apple na-apen zie ik).

Verder natuurlijk de Nowbar, die moet aan omdat je anders geen besturing hebt voor je audio op je lockscreen (alleen in control center), nou vind ik de Nowbar niet zo erg op de tablet, maar ik zal mij enorm aan ergeren op mijn telefoon.

Ik zoek nu liever naar positieve dingen, maar het zijn vooral dit soort irritaties die meteen opvallen.

Het is wel soepel, vraag is hoe de accuduur zal zijn.

[ Voor 51% gewijzigd door Mizgala28 op 24-04-2025 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23:56
Mizgala28 schreef op donderdag 24 april 2025 @ 16:41:
en de klok widget is op de oude instelling extreem klein.
Met de klok van Google hetzelfde, ik denk dat de widgets zelf iets kleiner zijn geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Android 15 OneUI 7 update is uit voor de Tab S9 FE (EU model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diagonaal
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 28-07 13:35
Ik heb recentelijk de Samsung Galaxy Tab A9+ gekocht. Gedeeltelijk voor ons zelf, gedeeltelijk voor onze zoon van 3 (bijvoorbeeld voor in de auto op vakantie). Voor de zoon hebben we Google Kids Space geïnstalleerd.
Ik ervaar echter wat problemen tussen het aan en uitzetten van Google Kids space.

Als ik Kids Space weer wil aanzetten krijg ik dit scherm:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bG2rGEouN3REdOUZFZDtnMXaeYs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/7fekaHrdNgRII40mmpMnvpCu.png?f=fotoalbum_large

Ik kan echter nergens op klikken. Op de naam van het kind gebeurd er niks. Ook rechtsboven volgende reageert niet. Doe ik iets fout?

Ik krijg Kids Space dus niet meer ingeschakeld.

Hopelijk is dit het juist topic hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Ik ben wat nieuwe tablets aan het vergelijken, als opvolging voor mijn aloude vertrouwde Nexus7 2013 (onverwoestbaar, ;) maar inmiddels wel een beetje oud).

En de Samsung Tab S9 (WiFi only) staat ook op m'n verlanglijstje.
D'r is echter één ding wat ik niet duidelijk uit de specs kan halen:

Heeft de WiFi only uitvoering nou wel of geen GPS?

Want ook de diverse AI vraagbaken geven daar geen eensluidend antwoord op. En in sommige online reacties zie ik staan dat alleen de -5G uitvoering GPS zou hebben?

Aan de andere kant zegt de Samsung website zelf wel dat 'ie GPS zou hebben. Maar ja, ook daar worden wel eens fouten gemaakt.
Iemand die, uit ervaring, hier een antwoord op weet?

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:43

AvK

Ready Set Go

ehtweak schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 14:04:
Ik ben wat nieuwe tablets aan het vergelijken, als opvolging voor mijn aloude vertrouwde Nexus7 2013 (onverwoestbaar, ;) maar inmiddels wel een beetje oud).

En de Samsung Tab S9 (WiFi only) staat ook op m'n verlanglijstje.
D'r is echter één ding wat ik niet duidelijk uit de specs kan halen:

Heeft de WiFi only uitvoering nou wel of geen GPS?

Want ook de diverse AI vraagbaken geven daar geen eensluidend antwoord op. En in sommige online reacties zie ik staan dat alleen de -5G uitvoering GPS zou hebben?

Aan de andere kant zegt de Samsung website zelf wel dat 'ie GPS zou hebben. Maar ja, ook daar worden wel eens fouten gemaakt.
Iemand die, uit ervaring, hier een antwoord op weet?
Google Maps werkt gewoon. Dus ja, heeft GPS.

:)

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
AvK schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 14:51:
[...]

Nou heeft de Tab S9 inderdaad GPS en kompas op de Wifi model (hij ziet ook als ik fysiek draai).

Maar Google Maps werkt ook als je geen GPS hebt (mijn partner had paar jaar terug een Lenovo tablet zonder GPS, en hij kon je locatie zien maar wel minder accuraat)
Yes, Google Maps can still show your location on tablets without a GPS sensor, but it will rely on other methods like Wi-Fi, cell tower triangulation, and IP address.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

AvK schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 14:51:
[...]

Ehhh, m'n desk- en laptop hebben zeer zeker geen GPS, maar ook daar doet Google Maps/Earth het prima. Dus dat zegt niet zoveel... ;)

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lexclusive
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 29-07 12:34
Heb er nu 1 in bestelling staan, leuk om eens iets niet direct bij het uitkomen van het product te bestellen maar pas na flinke prijsdalingen en nadat anderen hun ervaringen hebben gedeeld. Voor de prijs nu vind ik het een goede aanschaf voor deze specs en heb ook bewust niet gekozen voor de nieuwere S10FE of S9FE welke toch wat minder bedeeld zijn dan deze 'oerversie'. Ben benieuwd maar heb al een hoop leuke en goede ervaringen gelezen welke mijn vertrouwen in deze aanschaf hebben verhoogd. Bedankt voor jullie bijdragen hier 👍🏻

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vaevictis_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:19
Lexclusive schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 21:25:
Heb er nu 1 in bestelling staan, leuk om eens iets niet direct bij het uitkomen van het product te bestellen maar pas na flinke prijsdalingen en nadat anderen hun ervaringen hebben gedeeld. Voor de prijs nu vind ik het een goede aanschaf voor deze specs en heb ook bewust niet gekozen voor de nieuwere S10FE of S9FE welke toch wat minder bedeeld zijn dan deze 'oerversie'. Ben benieuwd maar heb al een hoop leuke en goede ervaringen gelezen welke mijn vertrouwen in deze aanschaf hebben verhoogd. Bedankt voor jullie bijdragen hier 👍🏻
Dat is ook mijn strategie laatste jaren wacht tot het product 1 generatie oud is en dan voordeliger aanschaffen dan zijn de kinderziektes eruit , kost minder en met lange support kun je nog aantal jaren mee. Alleen mijn galaxy watch 5 pro ga ik wel vervangen door de watch 8. De 7 serie heeft te weinig voordelen.
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste