• Bersonia
  • Registratie: Augustus 2025
  • Laatst online: 00:03
TTommie schreef op maandag 16 februari 2026 @ 00:10:
[...]

LOL, wat denk je dat ik ben. Een wandelende MG encyclopedie?
Daar zit een hoop uitzoekwerk en leeswerk in en is vaak per usecase verschillend.

Ik kan en wil je best de juiste kant uitsturen, maar alle benodigde info voor jouw specifieke usecase zal je toch echt zelf bij elkaar moeten zoeken. Dat heb ik ook niet op een dienblaadje voor je.

https://www.mgevs.com/forums/mg4-ev-2022-to-2025-forum.38/

Hier kan je heel veel nuttige info vinden, zelfs alle updates staan ergens in een topic.
Wat kort door de bocht hé maar ja zoiets toch, iedereen heeft van iets een grote kennis maar electrische wagens die zot doen zijn niet mijn ding dus wees niet verbaasd dat ik dan vraag om uitleg.

Toch bedankt voor de link al is het vast chinees voor mij. :)

• TTommie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 00:16

TTommie

Het leven is een pijpkaneel...

Bersonia schreef op maandag 16 februari 2026 @ 23:04:
[...]

Wat kort door de bocht hé maar ja zoiets toch, iedereen heeft van iets een grote kennis maar electrische wagens die zot doen zijn niet mijn ding dus wees niet verbaasd dat ik dan vraag om uitleg.

Toch bedankt voor de link al is het vast chinees voor mij. :)
Hmmm, het was niet lullig bedoeld, maar wellicht een cultuur dingetje, en Nederlandse directheid.

Wat ik je probeerde te vertellen is dat ik de antwoorden ook niet heb. Maar dat er vast meerdere mensen met jouw probleem zijn en dat forum zit vol met kennis, vragen en vaak ook de antwoorden.

Maar het is wel jouw probleem, en ik ga die topics niet doorakkeren op zoek naar de antwoorden.

De opmerking dat het Chinees is, is vervelend voor je, maar dat zal je jezelf toch eigen moeten maken als je het opgelost wil zien. Of maak Gemini/ChatGPT/CoPilot je nieuwe BFF. Die tooling kan je hier ideaal voor gebruiken zou ik zeggen.

[ Voor 5% gewijzigd door TTommie op 17-02-2026 00:10 ]

Mr. T.

Pagina: 1 ... 73 74 Laatste