Ik had als 1 van de eerste de auto in Nederland.
Dus al heel vaak naar de garage voor software updates.
zaken waarvoor ik onder andere ben terug geweest:
- Trekhaak sensoren waren niet goed afgesteld, bij filerijden continu rear-collision warning.
- Laadkabel stuk (met het advies om deze niet meer in de trunk te doen want de kabel te stug...)
- Auto ontgrendelde alleen kofferbak of alleen portiek of alleen achterdeur compleet random.
- Alarm ging continu af zonder enige reden
- Auto ontgrendeld spontaan terwijl ik niet in de buurt ben (niet opgelost, advies hou de app in de gaten..)
- Hele auto op zwart bij snellaadstation compleet nagekeken we hebben hem gereset.
- Nu mag de auto dus voor de stuurverwarming.
het feit dat de key-less entry totaal niet werkt en je constant 2 minuten naast de auto staat geeft behoorlijk frustratie.
Daarnaast grootste teleurstelling dat de auto het verschil niet ziet tussen een fietsendrager en een aanhanger. bij alle ritten met de fietsen/ skidrager de hele auto pilot niet meer werkt. specifiek bij de aankoop van de auto omgevraagd maar bij aankoppelen fietsendrager werkt AC gewoon. (ik begrijp dat ACC en auto pilot bij een aanhanger niet werken).
daarbij verbaas ik me dan over de snelheidsbegrenzer van de auto welke ik dan maar gebruik met een fietsendrager, de auto overschrijd continu de ingestelde snelheid zonder dat ik hem doortrap om in te halen. de auto geeft de ingestelde snelheid aan als groen maar rijdt heel langzaam steeds iets sneller we hebben al overschrijdingen gehad van 13km...