Volvo EX30 | SMER | Ultra | Moss Yellow | Mist | MY24
wanneer weet je wanneer je los kunt laten? Zie je iets gebeuren met de indicatoren op je scherm
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - MacBook Air M4 13" 16GB/512GB - AirPods Pro 3 - Watch Ultra 4 Black - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
ik ben hier ook benieuwd naar, heb sinds vandaag geen internet meer in de auto.Yucko schreef op woensdag 23 september 2026 @ 13:48:
wanneer weet je wanneer je los kunt laten? Zie je iets gebeuren met de indicatoren op je scherm
Dan heb je 'm sowieso een keer kort ingedrukt. Als je 'm namelijk minimaal 30 seconden ingedrukt houdt dan reset het modem. Velen malen gedaan en nog nooit iemand aan de telefoon gehad.Reinier schreef op woensdag 23 september 2026 @ 10:43:
[...]
Is mij tweemaal overkomen dus ik doe dat niet meer
[ Voor 4% gewijzigd door XfadeR op 23-09-2026 15:14 ]
Ja, je ziet waar je normaal 4 of 5G hebt staan in die balk, dat het verdwijnt en opnieuw opstart. Duurt wel een minuut of 2 tot 5.Yucko schreef op woensdag 23 september 2026 @ 13:48:
Heb 't pas 1x toegepast, toen m'n auto had overnacht in een ondergrondse parkeergarage (was eigenlijk een atoombunker) in Helsinki. Toen had ik geen internet meer en wist de auto ook niet meer waar die was, na resetten werkte alles weer naar behoren.
Volvo EX30 | SMER | Ultra | Moss Yellow | Mist | MY24
Het valt me op dat als je van profiel verandert, het heel lang duurt voordat hij opstart vandaag bleef het beeld zwart. De boel gereset daarna deed hij het weer , meer mensen hier last van. Verwerkt de update goed.