Mavi86 schreef op woensdag 31 juli 2024 @ 08:44:
Sinds enige tijd ervaar ik een piepend geluid vanuit rechtsachter. Het lijkt vanuit de kofferbak te komen maar misschien is het ook wel de demper/schokbreker Het is een geluid wat veroorzaakt wordt door trillingen heb ik gemerkt. ik ben al "dagen"aan het zoeken wat het kan veroorzaken maar geen idee. Iemand hier mee te maken gehad? Ik doe sowieso dalijk even telefoontje naar de dealer en dan hoop ik dat het voor de vakantierit nog verholpen kan worden
Oke kleine update. Nadat we terugkwamen van onze vakantie in Frankrijk had ik de afspraak bij dealer. Het zat dus in een totaal andere hoek. Toen ik een keer het achterportier hard dicht gooide hoorde ik waar het geluid vandaan kwam.. de kentekenplaat.
Bij de aflevering zijn er te lange schroeven gebruikt om de kentekenplaat vast te zetten. Deze trilde tegen de bumper aan wat het geluid veroorzaakte.
Daarna zijn wij voor een tweede keer naar Frankrijk gereden en heerlijk die rust
Sowieso is de auto echt goed bevallen. Mijn vorige vakanties waren met brikken van 12 / 15+ jaar oud. Nu was het heerlijk zoeven door de heuvels en bochten.
Er is wel een nieuwe ergernis ( bij mijn vriendin) wanneer zij met haar pasje de auto opent verandert de stoel vaak niet naar haar positie. Misschien wel vaker niet dan wel.
Hebben meer mensen dit ondervonden?
[
Voor 3% gewijzigd door
Mavi86 op 11-09-2024 09:47
]