Uiteraard, maar het is meer een notitielijstje wat ik bij probeer te houden voor komende SW updates:
EX30 issues
- [ ] Laden is soms traag en toen heb ik even met functies zitten spelen en ging toen wel snel (van 8 uur naar 1 uur tot vol). Lijkt op iets van een bug en de knop Laden beperken aan/uitzetten lost dit meteen op (heb die toggle nu aan en slider op max gezet) -> dit is de 6 amp bug en issue komt terug na laden met snellader
- [ ] Apple Pay activatie bij draadloos opladen deactiveren, komt dit eraan (denk dat dit in een update van Apple moet komen)
- [ ] Volume stottert harder zachter, gaat niet vloeiend. Soms in 1x heel hard nadat je opnieuw gaat rijden
- [ ] DAB radio verspringt steeds, met name Kink en is echt iedere paar seconden wat luisteren nagenoeg onmogelijk maakt
- [ ] Spiegels niet vloeiend in te stellen en wordt niet opgeslagen in profiel (wat wel in handleiding staat dat dit kan)
- [ ] Niet duidelijk welke instellingen wel/niet opgeslagen worden bij een profiel, is er documentatie en kunnen we suggesties doen?
- [ ] Klaar met laden geen notificatie van app op telefoon?
- [ ] App: in het laadscherm komt de melding ‘charge via app’ non stop terug en wegklikken helpt niet
- [ ] Stuur verwarming auto springt op 3 en kan je niet uitzetten (instelling aan). Eerst op 1 en dan uit werkt wel. Heb het nu uitgezet zodat ik het alleen handmatig activeer
- [ ] Kan ik stoelverwarming ook aanzetten automatisch via settings? En bij voorkeur alleen als er iemand opzit (bijrijder)
- [ ] Is er al iets bekend over CarPlay/carkey (week 24 gelezen op GoT)
- [ ] App tonen hoe snel er geladen wordt ipv alleen geschatte eindtijd, VW toont ook hoeveel stroom erin gaat en kan handig zijn voor analyse
- [ ] Meerdere schema’s in klimaat app? Nu kan ik er maar 1 aanmaken
- [ ] App temperatuur screenshot hoog, dag erna nog steeds 17 graden
- [ ] Driver alert uitzetten met assistent werkt niet? Is denk ik bewust maar is er een snellere methode dan tijdens rijden 5+ kliks moeten uitvoeren (dat is namelijk ook niet veilig)
- [ ] App unable to sign you in. Retry werkt meteen
- [ ] Kreeg meldingen dat batterij laag was en vervangen moest worden in sleutel (eerste zaterdag) en dat lijkt mij vreemd? Niet meer gehad sindsdien
- [ ] Klok loopt niet gelijk in weekend (-10min), 19/2 wel weer (foutje in netwerk?), blijft heen en weer springen want op 26/2 weer 5min te vroeg
- [ ] Radio hangt soms en kan dan niet wisselen van zender of stoppen, app toont grijs scherm (herstart scherm en dan werkt alles weer)
- [ ] Playstore hangt soms, uitloggen/inloggen google account is enige oplossing
- [ ] Sleutel koppeling vergeten bij profiel
- [ ] Spiegel/stoel stelt niet altijd goed in volgens profiel
- [ ] App kan ik auto software update niet aanzetten, kan alleen eigenaar aldus melding. Zit nu nog vast op 1.2
- [ ] Wasstraat modus is afwezig, staat wel in scherm?
I intend to live forever - so far, so good.