Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Het grote Volvo EX30 topic

Pagina: 1 ... 101 102 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Patrick-99
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 06:30
vier x vier schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 06:45:
Daarnaast sinds een aantal dagen ook de volgende melding op het display:
X

De auto herkent dan geen borden meer langs de weg en geeft ook geen snelheidswaarschuwingen meer. Gebeurd steeds na ongeveer 15/20 min rijden. Iemand een idee waar dit aan zou kunnen liggen? Auto is schoon gewassen dus camera is vrij en schoon.
Ik heb het ook een paar keer gehad toen ik de auto net had (1.5 jaar geleden) maar is daarna niet meer terug gekomen tot nu.
Misschien condensvorming op de lens van de camera, of raam eronder?

EX30 - SMER - Ultra sinds 15-03-2024 / EV-Box BusinessLine

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:59

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
vier x vier schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 06:45:

De auto herkent dan geen borden meer langs de weg en geeft ook geen snelheidswaarschuwingen meer. Gebeurd steeds na ongeveer 15/20 min rijden. Iemand een idee waar dit aan zou kunnen liggen? Auto is schoon gewassen dus camera is vrij en schoon.
Vanmorgen had ik dit ook weer.

Ook vanmorgen, terwijl de auto aan de lader hing, voor verwarmen getimed via de App en dat gebeurde nu bij met netjes vanuit de lader:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZP-u0ccpDOouajGJ1kqp1vV_Tto=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/CuC0fKtMPssH0IJYu4EbOUsd.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2jHV99DzcEWRYSpdmrrK2Pvs0n4=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/344W5AQkoo7OrBmZ9qA0cCTV.jpg?f=fotoalbum_tile

• vier x vier
  • Registratie: Juni 2024
  • Laatst online: 09:38
Wellicht hangt de melding over de verstoring in het herkennen van verkeersborden samen met een recente update van Google. Er lijkt namelijk een wijziging te zijn geweest in de menu-structuur, wat erop wijst dat er een update heeft plaatsgevonden. Sindsdien gaat er dus soms ook iets mis tijdens het navigeren. Voor zover ik weet maakt de snelheidsassistent ook gebruik van gps- en kaartgegevens. Het is misschien een longshot, maar mogelijk is er toch een verband.

vladi

Pagina: 1 ... 101 102 Laatste