Het grote Volvo EX30 topic

Pagina: 1 ... 100 101 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:53
Nog een vraagje! :$ Kan je meerdere digitale sleutels hebben? Kan mijn vrouw er ook een aanmaken onder haar profiel met dezelfde koppelcode?

• Danielson
En nog een uitdaging, als ik mijn Peblar lader aansluit thuis, dan zegt de EX30 alleen Kabel aangesloten, wachten...

Iemand tips?

• Danielson
*Update, een reboot van de Peblar loste het op! :) Ik ben dit tevreden tot nu toe! Morgen een rit van 250km richting Antwerpen, ben benieuwd! :)

• NickC
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07-11 23:02
Iemand ervaring met het los halen van de cup holer la ding?

Er is iets achter gevallen en nu gaat hij niet meer (volledig) dicht.

• Danielson
Nou, de eerste lange rit zit erop! Wat rijd dat heerlijk relaxt en ontspannen! Was een rit van 250km richting Antwerpen! Thuis met 100% vertrokken en met 40% aangekomen, de parkeergarages stikken hier van de laders, perfect! Ik heb nu al zin om morgen terug te rijden! :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hdtTiKrvY89jVy9o2RJQGcTvxQU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KH5PKMm4yVRj9FyBay4RT0qk.jpg?f=fotoalbum_large

• becopol
  • Registratie: Oktober 2025
  • Laatst online: 13:16
Danielson schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 15:39:
Nog een vraagje! :$ Kan je meerdere digitale sleutels hebben? Kan mijn vrouw er ook een aanmaken onder haar profiel met dezelfde koppelcode?
Nee, maar je kan wel een sleutel delen met haar via Apple Car Key. Krijgt ze een activatiecode via jouw iPhone.

• Danielson
becopol schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 18:39:
[...]

Nee, maar je kan wel een sleutel delen met haar via Apple Car Key. Krijgt ze een activatiecode via jouw iPhone.
Thx! Maar snapt hij dan ook dat hij automatisch haar EX30 profiel moet laden? :)

• becopol
  • Registratie: Oktober 2025
  • Laatst online: 13:16
Danielson schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 18:42:
[...]

Thx! Maar snapt hij dan ook dat hij automatisch haar EX30 profiel moet laden? :)
Helaas niet. Is echt een kopie van de hoofdsleutel.

• fbenniks
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 13:39
becopol schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 20:59:
[...]

Helaas niet. Is echt een kopie van de hoofdsleutel.
Werkt prima. De gedeelde sleutel werkt gewoon op het profiel van mijn vriendin. En als we samen naar de auto lopen laad hij altijd het juiste profiel van de persoon die instapt aan de bestuurders kant. Zal wel BLE range zijn oid.
Pagina: 1 ... 100 101 Laatste