Nog een vraagje!
Kan je meerdere digitale sleutels hebben? Kan mijn vrouw er ook een aanmaken onder haar profiel met dezelfde koppelcode?
*Update, een reboot van de Peblar loste het op!
Ik ben dit tevreden tot nu toe! Morgen een rit van 250km richting Antwerpen, ben benieuwd!
Iemand ervaring met het los halen van de cup holer la ding?
Er is iets achter gevallen en nu gaat hij niet meer (volledig) dicht.
Er is iets achter gevallen en nu gaat hij niet meer (volledig) dicht.
Nee, maar je kan wel een sleutel delen met haar via Apple Car Key. Krijgt ze een activatiecode via jouw iPhone.Danielson schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 15:39:
Nog een vraagje!Kan je meerdere digitale sleutels hebben? Kan mijn vrouw er ook een aanmaken onder haar profiel met dezelfde koppelcode?
Thx! Maar snapt hij dan ook dat hij automatisch haar EX30 profiel moet laden?becopol schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 18:39:
[...]
Nee, maar je kan wel een sleutel delen met haar via Apple Car Key. Krijgt ze een activatiecode via jouw iPhone.
Helaas niet. Is echt een kopie van de hoofdsleutel.Danielson schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 18:42:
[...]
Thx! Maar snapt hij dan ook dat hij automatisch haar EX30 profiel moet laden?
Werkt prima. De gedeelde sleutel werkt gewoon op het profiel van mijn vriendin. En als we samen naar de auto lopen laad hij altijd het juiste profiel van de persoon die instapt aan de bestuurders kant. Zal wel BLE range zijn oid.becopol schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 20:59:
[...]
Helaas niet. Is echt een kopie van de hoofdsleutel.
:strip_exif()/f/image/KH5PKMm4yVRj9FyBay4RT0qk.jpg?f=fotoalbum_large)