Vraagje voor de series x spelers van avowed:
Quality, balanced of performance?
Quality lijkt wat traag
Quality lijkt wat traag
Zijn er nog steeds mensen die game reviews serieus nemen?Timothy3000 schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 15:25:
Fijne reviews!
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Mocht je een tv hebben die het ondersteund zou ik 40fps proberen. Lees dat dat wel sweet spot zou zijn.janus_freggel schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 19:44:
Vraagje voor de series x spelers van avowed:
Quality lijkt wat traag
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Zit ik idd nu op, is inderdaad beter dan de quality setting lijkt hetuchiha tijntje schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 19:48:
[...]
Mocht je een tv hebben die het ondersteund zou ik 40fps proberen. Lees dat dat wel sweet spot zou zijn.
Eens! Draait hier als een 'tiet' (RTX 4090 Mobile). Heel blij dat ze een shader compilation hebben ingebouwd, want dat helpt (vrijwel) altijd tegen stutters e.d.Dhrax schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 20:17:
Eerste indruk is zeer goed, game draait als een zonnetje (4080) en de 'typische' UE problemen zie ik vooralsnog niet.
Je merk aan alles dat ze de tijd genomen hebben. De wereld is mooi en nodigt uit tot onderzoek. In de eerste 30 min al een variété aan items, wapens en gear gevonden. Qua builds kun je ook alle kanten op.
Hier gaan de nodige uurtjes in zitten
[ Voor 0% gewijzigd door BM op 13-02-2025 23:06 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
De launch van het spel wordt gegijzeld gehouden voor een extra €20. Het is niet eens een multiplayer game waarin je zou kunnen beargumenteren dat de live servers pas over 5 dagen live gaan. “Modern” gaming. Wat een farce.Westland1940 schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 14:07:
Wat gek eigenlijk, het spel komt blijkbaar vandaag uit? Ik had geen idee. Wat een magere marketing campagne is hier opgezet. Wat is de reden hiervoor?
Ach, als er mensen zijn die dat ervoor willen betalen dan doen ze maar.TrafalgarLaw schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 22:24:
[...]
De launch van het spel wordt gegijzeld gehouden voor een extra €20. Het is niet eens een multiplayer game waarin je zou kunnen beargumenteren dat de live servers pas over 5 dagen live gaan. “Modern” gaming. Wat een farce.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games
[ Voor 66% gewijzigd door uchiha tijntje op 14-02-2025 07:29 ]
[ Voor 3% gewijzigd door KBE91 op 14-02-2025 06:18 ]
Ben benieuwd hoe 3rd person jou en de rest bevalt? Ik kon er in gevechten niet echt aan wennen, je merkt dat het echt als 1st person is ontwikkeld, wellicht doe ik iets fout of moet ik wat instellingen aanpassen. Voor nu even 1st voor mijVortigen schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 23:31:
Ik heb (denk ik) de tutorial gedaan en ben aangekomen in de eerste stad.
Speelt tot dusver lekker weg en het spel vertelt je duidelijk hoe alles werkt.
De omgeving vind ik erg mooi. De gezicht animaties zijn wat houterig maar niet storend IMO.
Voice acting is in orde. Niet van heel hoog niveau maar zeker niet slecht.
Je kan makkelijk switchen tussen 1st of 3rd person. Heb zelf tot nu toe voor 1st person gekozen maar ga later eens kijken hoe 3rd person voelt.
Morgen weer verder
Om het gezeik groter te maken. Je hebt de deluxe edition of update nodig om vanaf gisteren te kunnen spelen. 18e komt die in gamepass.Toonen1988 schreef op vrijdag 14 februari 2025 @ 01:38:
Man, man, man wat een gezeik weer. Ik wilde deze game uitproberen, dus ik dacht laten we Game Pass Ultimate aanschaffen. Kan ik het niet aanschaffen, dus weer contact opgenomen met Microsoft, is geblokkeerd wegens security reasons. Kost dus 72 uur om het weg te halen.
Dus krijg ik te horen "Je kunt in de tussen tijd een giftcard kopen", dus ik koop me een gift card van kaartdirect.nl waar ik eerder ook al iets had gekocht. Ik betaal, bestelling geannuleerd maar wel geld afgeschreven. Daar koop ik dus ook nooit meer iets.
Wat een gezeik om een Game Pass Ultimate abo te krijgen man! Dacht ik even vandaag Avowed even te proberen..... Ben nu al 4 uur verder....
Vind hem ook echt een 1st person game. Zou pas overschakelen naar 3rd als je misselijk wordt van 1st( anders zie ik geen reden om dat te doen.janus_freggel schreef op vrijdag 14 februari 2025 @ 07:08:
[...]
Ben benieuwd hoe 3rd person jou en de rest bevalt? Ik kon er in gevechten niet echt aan wennen, je merkt dat het echt als 1st person is ontwikkeld, wellicht doe ik iets fout of moet ik wat instellingen aanpassen. Voor nu even 1st voor mij
Idd, ik heb mij bij Starfield nog laten vangen. Maar dat was toch echt de laatste keer dat ik mij door zo'n hype laat meesleuren.RenegadexRIPxx schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 22:50:
[...]
Ach, als er mensen zijn die dat ervoor willen betalen dan doen ze maar.
Ik wacht wel gewoon 5 dagen. Is mij zeker geen 20€ waard...
“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”
Ziet er goed uit, ben heel benieuwd naar volgende week. Heb inmiddels wat Youtube filmpjes gekeken en denk dat ik voor Balanced mode ga, want met VRR zal dit vast en zeker prima draaien. De gameplay die wij zagen ging nog niet zonder schok en stoot, zelfs mijn vrouw die er nooit op let zei dat zelfsYonix schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 21:05:
[...]
Eens! Draait hier als een 'tiet' (RTX 4090 Mobile). Heel blij dat ze een shader compilation hebben ingebouwd, want dat helpt (vrijwel) altijd tegen stutters e.d.
De eerste indruk(ken)? Wauw! Je wordt meteen al in een gevarieerde wereld gedropt. Tof ook hoe ze de combat dynamisch hebben gemaakt middels verschillende load-outs.
spoiler:[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Daarnaast kun je switchen tussen 3rd-person en 1st-person.
[Afbeelding]
Alleen jammer dat er geen dedicated photo mode in het spel zit, maar goed dat lossen we op met Unreal Engine Unlocker.
Anyhow, Avowed is een spel waar ik mij zeker mee ga vermaken de komende dagen / weken. Obsidian did it again!Back to form.
Ik speel op de laptop met alles op 'Epic' (2560x1600) en DLSS3 (Quality) + Frame Generation. Loopt als een zonnejte!G_Dragon schreef op vrijdag 14 februari 2025 @ 09:28:
[...]
Hoe ervaar jij dit en op welke modus speel jij ?
Draait top op balanced mode op de series x. Vrr heb ik uitstaan, want dat gooit op mijn samsung tv de gamma naar +100 oid... jammer. Maar draait goed op 120hz zonder vrrG_Dragon schreef op vrijdag 14 februari 2025 @ 09:28:
[...]
Ziet er goed uit, ben heel benieuwd naar volgende week. Heb inmiddels wat Youtube filmpjes gekeken en denk dat ik voor Balanced mode ga, want met VRR zal dit vast en zeker prima draaien. De gameplay die wij zagen ging nog niet zonder schok en stoot, zelfs mijn vrouw die er nooit op let zei dat zelfs
Hoe ervaar jij dit en op welke modus speel jij ?
Bij starfield had ik er wel spijt van, hoewel als bijna 50er om 2.00 uur snachts je wekker zetten... dat is lang geleden en was wel eens leukJanAd schreef op vrijdag 14 februari 2025 @ 08:15:
[...]
Idd, ik heb mij bij Starfield nog laten vangen. Maar dat was toch echt de laatste keer dat ik mij door zo'n hype laat meesleuren.
Staat bij mij standaard aan op de series x, maar volgens mij niet vanuit de game zelf mogelijkjust88just schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 22:16:
Weet iemand of er HDR aanwezig is en hoe ik dat moet aanzetten? Ik speel via MS Store
Piet_Piraat7 schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 11:31:
Vanavond om 19:00 te spelen via game passik heb er echt zin in
@Piet_Piraat7…uchiha tijntje schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 11:35:
[...]
Om 15:00 de reviews.kan pas morgenmiddag beginnen helaas…
Wel vandaag te spelen via de pre order variant / update versie van gamepass. Anders pas de 18e natuurlijk
Blij gemaakt met een dode mus gok ik? En volgens mij was het altijd duidelijk maar goed.Piet_Piraat7 schreef op vrijdag 14 februari 2025 @ 17:05:
Dood gemaakt met een blije mus hier..
Ja bij StarField had ik er ook geen spijt totdat ik door een update niet meer verder kon omdat mijn saves telkens vastliepen en het spel gewoon crashte, sinds dien StarField nooit meer aangeraakt maar ook geen early acces meer gekocht bij andere spellen. Wacht door die vervelende ervaring nu liever tot de dag van releasejanus_freggel schreef op vrijdag 14 februari 2025 @ 14:40:
[...]
Bij starfield had ik er wel spijt van, hoewel als bijna 50er om 2.00 uur snachts je wekker zetten... dat is lang geleden en was wel eens leuk
Bij Avowed, geen moment spijt van!
Welk level ben je? Ik heb nu ook an untimely end als main missie. En ben level 5 en heb mijn main wapens geleveld (+3/3 van common quality). Maar doe ook veel side missies en exploreer ook veel. Speel zelf op Path of the Damned maar tot nu toe eigenlijk altijd wel gewoon obstakels kunnen overwinnen, en het gaat steeds makkelijker. Zie je bij de missie in de log ook drie skulls? Ik zie er bij mij twee. Denk dat het dan vooral zinvol is om je wapens en armor te levelen.thecompany schreef op vrijdag 14 februari 2025 @ 20:38:
Ben nu bij de 3e main missie (An untimely end) en het spel lijkt wel bugged ofzo. Alle vijanden hebben 3 skulls, zijn dus niet kapot te krijgen en oneshotten mij ongeveer. Kan ook (nog) weinig upgraden aan mijn wand en vraag mij af hoe zinvol dat is. Difficulty op normal. Hoort dit zo te zijn?
[ Voor 74% gewijzigd door thecompany op 14-02-2025 21:22 ]
Je damage van wapens zit vooral in het upgraden van de wapens inderdaad en niet in je level zelf. Die takjes zijn ook gewoon te koop dan wel door bepaalde wapens te dismantlen in je inventory.thecompany schreef op vrijdag 14 februari 2025 @ 21:15:
Ik ben level 6. Ja er staan ook 3 skulls bij de main missie in de journal. Uitdaging is helemaal prima maar ik zit nu minutenlang op 1 vijand te spammen. Snap niet helemaal waarom een main missie op dit punt minimaal 3 niveaus boven mijn level zit. Heb aardig wat wapens gevonden, maar niks geupgrade (mis wat takjes) en heb de unique gear van de pre-order. Ga de difficulty ook niet veranderen, dan maar weer terug naar KCD2.
Ah, kijk:
[Afbeelding]
https://www.ign.com/wikis/avowed/An_Untimely_End_Walkthrough
Blijkbaar moet ik eerst takjes gaan grinden?
Helder, bedankt. Dan ga ik mij eerst daar in verdiepen voordat ik verder ga.uchiha tijntje schreef op vrijdag 14 februari 2025 @ 21:22:
[...]
Je damage van wapens zit vooral in het upgraden van de wapens inderdaad en niet in je level zelf. Die takjes zijn ook gewoon te koop dan wel door bepaalde wapens te dismantlen in je inventory.
Moest je tegenthecompany schreef op vrijdag 14 februari 2025 @ 21:24:
[...]
Helder, bedankt. Dan ga ik mij eerst daar in verdiepen voordat ik verder ga.
[ Voor 47% gewijzigd door uchiha tijntje op 15-02-2025 00:57 ]
Game Pass is gratis? Waar?
[ Voor 28% gewijzigd door Linksquest op 15-02-2025 12:45 ]
Gamepass Ultimate is 18 euro per maand. Als je dacht dat je de 13e kon spelen met Gamepass Ultimate komt dat toch echt door jezelf want dat is in dit topic diverse malen voorbij gekomen. Verder is het gamepass topic hier te vinden: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
Ja, die was goed te doen! Maar daarna kom ik verschillende "eenvoudigere" vijanden tegen die flink overleveled zijn. Dus ga even een guide volgen om wat upgrade items te scoren.uchiha tijntje schreef op vrijdag 14 februari 2025 @ 22:19:
[...]
Moest je tegenspoiler:?Thalla the taskmaster?
Dat was een leuk maar pittig gevecht. Tanglefoot for the win!
———
Had mijn boogje geüpgrade en was mijn main wapen totdat ik een one handed pistol gevonden heb met shock effect! Boogje kan bijna gedismantled worden. Leuk dat je makkelijk diverse builds kunt maken. Kosten voor respec is goed te doen. Weer veel te veel uurtjes in gestopt vanavond![]()
De vijanden scalen niet mee. Dus het is wel tof dat als je bijvoorbeeld in een gebied komt uit het begin en je daar erg moeite mee had, je nu heb kunt one shotten ipv andersom
En heerlijk. Een rpg game waar je eigenlijk niet kunt overencumberen! Ideaal.
Tristan Wins schreef op zaterdag 15 februari 2025 @ 10:18:
Mwoah, te drukke hud en grafisch helemaal niet veel beter dan een Skyrim (2011!). Wacht wel op TES6.
Als je grafisch verbeteringen verwacht van TES6, dan heb ik slecht nieuws voor jeTristan Wins schreef op zaterdag 15 februari 2025 @ 10:18:
Mwoah, te drukke hud en grafisch helemaal niet veel beter dan een Skyrim (2011!). Wacht wel op TES6.
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
[ Voor 38% gewijzigd door janus_freggel op 15-02-2025 15:48 ]
Ik was een archer, totdat ik een pistol vond met shock damagejanus_freggel schreef op zaterdag 15 februari 2025 @ 15:43:
Welke Klasse spelen jullie?
Ik ben nu bezig met een bow en mace/shield load out, maar deze gaat wat vervelend. Nu eens proberen hoe het op full magic gaat werken
Zwaard en schild en secondary een wand, heeft me al handig geholpen zonder te spoilen wat er je ermee kan.janus_freggel schreef op zaterdag 15 februari 2025 @ 15:43:
Ik ben nu bezig met een bow en mace/shield load out, maar deze gaat wat vervelend. Nu eens proberen hoe het op full magic gaat werken
Ik ben een Court Augur (level 4) en switch tussen:janus_freggel schreef op zaterdag 15 februari 2025 @ 15:43:
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME
[ Voor 3% gewijzigd door uchiha tijntje op 15-02-2025 19:05 ]
Blijft een geweldige game, zelfs de sidequests zijn soms volledige verhalen op zich... ik zit er nu een uur of 10 in, vooral side quest gedaan en nog steeds in het eerste gebied. Op de wereldkaart maat 1/8 deel oid.... als dit in verhouding staat dan ben ik wel een uurtje of 100 onderweg om dit uit te spelen, zeker als je alle lore wil lezen...uchiha tijntje schreef op zaterdag 15 februari 2025 @ 19:04:
Nu net klaar met het eerste gebied na 17 uur.
Heb volgens mij wel echt bijna elk hoekje onderzochtEcht mijn type game. Geen hele grote open wereld maar juist grote semi-open gebieden die goed gebalanceerd zijn in tempo en exploration. Zeker in combinatie met de goede traversal / movement in de game, waarbij me de verticaliteit wel opvalt. Rennen kost gelukkig geen stamina. Kan me verder niet herinneren dat ik voor een jump echt mis heb gesprongen. Het zijn echt “quality of life zaken” die ik graag zie in games als deze. Ik had het clunky verwacht maar dat is dus niet zo.
Op de moeilijkste niveau is de combat ook leuk en uitdagend, zeker als je afwisselt in builds. Was eerst te bang dat CQC wat te moeilijk was dus had me gefocust op long range. Maar met zwaard en schild werkt ook uitermate prima.Nog wel een beetje voorzichtig met het upgraden van de unique fine wapens, want wil uiteindelijk geen tekort krijgen in upgrade materialen
Was je bezoek nog enigszins op tijd weg?Yonix schreef op zaterdag 15 februari 2025 @ 17:22:
[...]
Ik ben een Court Augur (level 4) en switch tussen:
• One-Handed Melee met Fire Damage (‘Sheathed in Summer’, Unique) + Common Round Shield;
• Common Wand + Common Grimoire of Elements.
Character sheet:
spoiler:
Ik wil vanavond heel graag verder spelen, maar we hebben bezoek. Argh!
Nee, dat werd 23:30u en toen had ik echt geen zin / fut meer om nog achter de laptop te kruipen.uchiha tijntje schreef op zondag 16 februari 2025 @ 10:28:
[...]
Was je bezoek nog enigszins op tijd weg?
[ Voor 3% gewijzigd door uchiha tijntje op 16-02-2025 13:35 ]
Mijn mening, speel tot je KCD2 beu bent en start dan met deze.Espresso14 schreef op zondag 16 februari 2025 @ 14:54:
Ik ben erg in dubio wat betreft deze game. Bij launch van KCD2 die game gelijk gehaald. Geniet daar enorm van. Zo sfeervol, zo'n heerlijk langzame gameplay.
Na het zien van wat reviews en beelden van Avowed lijkt me dat ook een zeer toffe game. Compleet anders dan KCD2 maar desalniettemin helemaal in mijn straatje. Al denk ik dat twee van die soort uitgebreide games naast elkaar spelen erg lastig gaat worden. Maandje Gamepass vanaf de 18de lonkt echter wel hoor...
Keuzes, keuzes, keuzes... (luxe, ik weet het) en zo speel ik natuurlijk nooit van mijn leven een game uit
Het probleem dat ik heb ermee, de materialen zijn heel lastig te vinden.
thecompany schreef op zondag 16 februari 2025 @ 14:35:
https://www.reddit.com/r/...mething_or_is_the_combat/
Ben blijkbaar niet de enige die enorme difficulty spikes ervaart. Flink lopen upgraden kwa wapens en armor, dacht klaar te zijn voor area 2, binnen 30 seconden alweer in de clinch met 3-skull-enemies die mij oneshotten. Had even geen zin in alle side quests en wilde even focussen op een beetje exploration + main missions. Dat kan blijkbaar niet, zelfs niet op difficulty normal.
Ik ben ook vrij snel na launch in KCD2 gedoken maar ga zeker Avowed tussen door ook spelen, beetje afwisselenEspresso14 schreef op zondag 16 februari 2025 @ 14:54:
Ik ben erg in dubio wat betreft deze game. Bij launch van KCD2 die game gelijk gehaald. Geniet daar enorm van. Zo sfeervol, zo'n heerlijk langzame gameplay.
Na het zien van wat reviews en beelden van Avowed lijkt me dat ook een zeer toffe game. Compleet anders dan KCD2 maar desalniettemin helemaal in mijn straatje. Al denk ik dat twee van die soort uitgebreide games naast elkaar spelen erg lastig gaat worden. Maandje Gamepass vanaf de 18de lonkt echter wel hoor...
Keuzes, keuzes, keuzes... (luxe, ik weet het) en zo speel ik natuurlijk nooit van mijn leven een game uit
Lekker eerst KC uitspelen en dan aan Avowed beginnen. Ga ik ook doen haha.Espresso14 schreef op zondag 16 februari 2025 @ 14:54:
Ah kijk, het toverwoord valt: afwisselen.G_Dragon schreef op zondag 16 februari 2025 @ 15:12:
[...]
Ik ben ook vrij snel na launch in KCD2 gedoken maar ga zeker Avowed tussen door ook spelen, beetje afwisselen
De verhalen die ik hier lees en de screenshots die ik zie maken me steeds meer nieuwschierig naar Avowed, het ziet er echt wel goed en intressant uit
Je kan ook fine gear kopen en die upgraden, dan zit je direct een stuk beter dan common lvl3KBE91 schreef op zondag 16 februari 2025 @ 15:07:
[...]
Mijn mening, speel tot je KCD2 beu bent en start dan met deze.
[...]
Het probleem dat ik heb ermee, de materialen zijn heel lastig te vinden.
Vooral die planten, moet je wel heel de map voor af lopen voor een paar te vinden.
Zit nu ook hard stuck tot ik eigenlijk tier 3 gear heb. Dat is ook op normal difficulty.
Vandaar doe ik gewoon side questen, dan kom ik ze tegen.
Explore ik de map, en ook veel kisten die ja kan open doen.
Vindt je dat afwisselen niet vervelend als je games in hetzelfde genre speelt? Ik vind het echt lastig om spellen tegelijk te spelen. Dan kom ik er net niet helemaal goed in en zit ik half met mijn hoofd bij de andere game.Espresso14 schreef op zondag 16 februari 2025 @ 15:37:
[...]
Ah kijk, het toverwoord valt: afwisselen.Ik denk dat ik die ga inzetten om maandje gamepass voor mezelf te verantwoorden. Aan degene die het spel al spelen: blijf maar door komen met die screenshots (in spoilertags
)
Na 50u kcd2 in 1 week vind ik afwisseling juist heerlijk. Helaas is deze (Avowed) game mij iets te frustrerend kwa combat, waardoor ik inderdaad moet wachten op patches.Timothy3000 schreef op zondag 16 februari 2025 @ 16:15:
[...]
Vindt je dat afwisselen niet vervelend als je games in hetzelfde genre speelt? Ik vind het echt lastig om spellen tegelijk te spelen. Dan kom ik er net niet helemaal goed in en zit ik half met mijn hoofd bij de andere game.
Als je een tijdje wacht pak je ook patches ed mee.
Area 1 is prima te doen met common 3/3.thecompany schreef op zondag 16 februari 2025 @ 14:35:
https://www.reddit.com/r/...mething_or_is_the_combat/
Ben blijkbaar niet de enige die enorme difficulty spikes ervaart. Flink lopen upgraden kwa wapens en armor, dacht klaar te zijn voor area 2, binnen 30 seconden alweer in de clinch met 3-skull-enemies die mij oneshotten. Had even geen zin in alle side quests en wilde even focussen op een beetje exploration + main missions. Dat kan blijkbaar niet, zelfs niet op difficulty normal.
Patches? Voor wat? Er is niets kapot aan het systeem anders dan dat je gewoon je wapens en armor moet levelen? Als je patches in het algemeen bedoeld. Dat is altijd mooi meegenomenthecompany schreef op zondag 16 februari 2025 @ 18:27:
[...]
Na 50u kcd2 in 1 week vind ik afwisseling juist heerlijk. Helaas is deze (Avowed) game mij iets te frustrerend kwa combat, waardoor ik inderdaad moet wachten op patches.
[ Voor 27% gewijzigd door uchiha tijntje op 16-02-2025 19:03 ]
Dit is de allereerste game in jaren die ik tegenkom waar ik nonstop tegen een muur aanloop kwa overleveled enemies. Elden Ring + DLC, Black Myth etc allemaal uitgespeeld maar dit slaat nergens op en kan onmogelijk de bedoeling zijn.uchiha tijntje schreef op zondag 16 februari 2025 @ 18:35:
[...]
Patches? Voor wat? Er is niets kapot aan het systeem anders dan dat je gewoon je wapens en armor moet levelen? Als je patches in het algemeen bedoeld. Dat is altijd mooi meegenomen
Ik wil je ook niet overtuigen om het te blijven spelen hoorthecompany schreef op zondag 16 februari 2025 @ 19:06:
[...]
Dit is de allereerste game in jaren die ik tegenkom waar ik nonstop tegen een muur aanloop kwa overleveled enemies. Elden Ring + DLC, Black Myth etc allemaal uitgespeeld maar dit slaat nergens op en kan onmogelijk de bedoeling zijn.
Ik geef toe, het heeft ook meer met hoe ik een game in ga te maken, maar als het spel zelf al een indicatie geeft dat ik voor een reguliere main missie veel te underleveled ben, terwijl ik alles heb geüpgrade en op een "normaal" level zit... Dan wacht ik wel totdat ze dit patchen of anders maar niet, genoeg andere games dit jaar.
[ Voor 9% gewijzigd door uchiha tijntje op 16-02-2025 19:18 ]
Je zegt het zelf al: als je enkel main missies doet dan loop je tegen een barrière aan. Side quests horen je iets over leveled te maken, danwel meer informatie te geven over de omgeving/verhaal. Als side quests vereist zijn om niet opeens compleet underleveled te zijn tijdens de main quests, maak ze dan niet optioneel! Het is niet heel erg ingewikkeld mijn inziens. Dus ja, mijn inziens is er iets goed kapot in het spel.uchiha tijntje schreef op zondag 16 februari 2025 @ 19:11:
[...]
Ik wil je ook niet overtuigen om het te blijven spelen hoor.
Echter als je het hebt over patches, dan heb je het er over dat het spel in mijn optiek kapot is. Dat is het niet. Als je enkel main missies doet, dan loop je gok ik inderdaad tegen een barrière aan. Je zit dus echter niet op een normaal level met geupgrade wapens voor die main missies in tegenstelling tot wat je zelf aangeeft.
Nog in ieder geval. 1 tip van mijn kantthecompany schreef op zondag 16 februari 2025 @ 19:20:
[...]
Je zegt het zelf al: als je enkel main missies doet dan loop je tegen een barrière aan. Side quests horen je iets over leveled te maken, danwel meer informatie te geven over de omgeving/verhaal. Als side quests vereist zijn om niet opeens compleet underleveled te zijn tijdens de main quests, maak ze dan niet optioneel! Het is niet heel erg ingewikkeld mijn inziens. Dus ja, mijn inziens is er iets goed kapot in het spel.
Ik snap dat de meeste mensen hier elk hoekje exploren, danwel heel erg goed zijn, maar op level "normal" moet de experience ook gewoon "normal" zijn, niet ontzettend frustrerend. Daarvoor heb ik eerder genoemde games;)
[ Voor 4% gewijzigd door uchiha tijntje op 16-02-2025 19:48 ]
[ Voor 38% gewijzigd door uchiha tijntje op 17-02-2025 09:16 ]
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Haha dat heb ik dus ook. Wat wel zo is, is dat als je bestaande wapens upgrade en je komt een betere tegen, je deze vrij goed kunt dismantlen. Alleen geld krijg je er dan niet voor terug. Heb nog eigenlijk geen wapens of armor gekocht. Ik denk altijd dat de beste loot wordt gevondenOn_E schreef op zondag 16 februari 2025 @ 20:49:
Ik heb een unique dagger, maar genoeg geld om een veel betere te kopen bij een merchant in Paradis. Alleen vraag ik me af of dat niet zonde van het geld (3600) is…
Die unique dagger kan ik ook upgraden tot ‘fine quality’ zoals die van de merchant, maar wat als ik dan zo weer een betere vind in een chest bv. Dan is het weer zonde van de materials.
Keuzes.
[ Voor 27% gewijzigd door uchiha tijntje op 17-02-2025 00:59 ]
Bedankt wederom voor het meedenken! Ik ga binnenkort nog eens een poging doen. Wat betreft je foto, je gaat van 2 naar 3 skulls, heb je ze omgedraaid? En die companions gaan bij mij ook binnen 30 seconden dood, dus heel veel aan hun abilities heb ik vooralsnog niet;) Zijn beide volledig geüpgrade trouwens.uchiha tijntje schreef op zondag 16 februari 2025 @ 20:00:
Even voor de zekerheid in spoilers vanwege de namen van de missies. Verder is het spoilervrij.
De bovenste foto laat mijn huidige missies zien met de moeilijkheidsgraad (skulls).
spoiler:
Deze volgende foto (1 minuut later) laat mijn missies zien nadat ik mijn wapens en armor heb geupgrade (van 0/3 naar 3/3).
spoiler:
Dus zonder levelen in character of ability. Gewoon puur de wapens en armor. Dus dismantle wapens en armor die je niet nodig hebt, level daarmee je wapens en vooral je armor en exploreer een klein beetje en dan zou je weinig moeite moeten hebben denk ik.
En maak gebruik van je companions. Die hebben goede abilities als crowd control en stun opbouw.
——-
@KBE91 Nice, exceptional quality heb ik nog niet. Heb denk ik wel de resources ervoor maar zoals in elke RPG ben ik twijfelachtig om het uit te geven
Ik heb ze per ongeluk omgedraaid inderdaadthecompany schreef op maandag 17 februari 2025 @ 09:11:
[...]
Bedankt wederom voor het meedenken! Ik ga binnenkort nog eens een poging doen. Wat betreft je foto, je gaat van 2 naar 3 skulls, heb je ze omgedraaid? En die companions gaan bij mij ook binnen 30 seconden dood, dus heel veel aan hun abilities heb ik vooralsnog niet;) Zijn beide volledig geüpgrade trouwens.
Je volgers zijn inderdaad niet zo heel goed als je er niets mee doet. Als je gebruik maakt van hun abilities zijn ze wel erg functioneel vind ik. Met name voor bijvoorbeeld aggro te trekken, dan wel stun damage dan wel crowd control.samlans schreef op maandag 17 februari 2025 @ 14:42:
wat ik heb gezien qua screenshots en de paar reviews die ik zag lijkt het me wel een erg leuke game.
kleine vraag, zijn je volgers inderdaad niet zo goed qua combat als mensen zeggen, of is het overdreven?
[ Voor 8% gewijzigd door uchiha tijntje op 17-02-2025 15:44 ]
Kan je dat oneindig doen? Of max aantal x per jaar?G_Dragon schreef op maandag 17 februari 2025 @ 14:50:
Ik heb mijn Xbox gisteravond op New Zealand gezet, ben benieuwd of ik vanavond al aan de slag kan!
Game komt morgen uit.R.G schreef op maandag 17 februari 2025 @ 17:38:
[...]
Kan je dat oneindig doen? Of max aantal x per jaar?
De game is woensdag uit?
Het spel vereist dat je je items flink moet upgraden voordat je verder gaat in de main mission. Daar heb ik op normal difficulty al last van. Ben nu terug gegaan naar het eerste gebied en daar de hele map aan het verkennen. Gebied 1 is goed te doen zodra je flink geüpgrade hebt.mister_S schreef op maandag 17 februari 2025 @ 17:28:
Zijn de pieken in moeilijkheid omdat het spel eist dat je moet grinden? Is dat op hard?
En hoe is die side quest afgelopen bij jouYonix schreef op maandag 17 februari 2025 @ 22:12:
Vanavond weer een onwijs toffe sessie gehad, vooral genoten van de side quest waar je krijgt te maken metspoiler:. Verder vooral bezig geweest met exploreren en genieten van Kai als companion.het orakel van Eothas
uchiha tijntje schreef op maandag 17 februari 2025 @ 22:21:
[...]
En hoe is die side quest afgelopen bij jou![]()
spoiler:Zelf was ik nieuwsgierig of ik echt het loodje zou leggen als ik me kandidaat zou stellen… nou dat was dus inderdaad het geval. Uiteindelijk heb ik hem laten leven, en hopelijk overdenkt die zijn zonden. Ben veel te goed in dit soort games want je kunt hem ook zelf onder dat apparaat van hem laten staan.
Nog 10 uur voor de steam release en dan kunnen we op avontuur gaan
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq