Acties:
  • +4 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:41
Mede-auteur:
  • Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-05 21:39

Linksquest

[XB|PC] Avowed
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/htD00LkK71gvj5YWhzC5UVEntRQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/oITfhWLPNIQlpJeKb06Ezhrr.png?f=user_large
Ontwikkelaar: Obsidian Entertainment
Uitgever: Xbox Game Studios
Platforms: Xbox Series X|S, Windows
Release-datum: 18-02-2025
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gWGOgoLAg8wFiHs2j8usCQn05OU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/momCkWpcgAVuwAekSWk5YDKp.png?f=user_large

Welkom bij de Living Lands, een mysterieus eiland vol avontuur en gevaar. Je bent de gezant van Aedyr en bent gestuurd om geruchten over een groeiende plaag te onderzoeken. Terwijl je daar bent, ontdek je een persoonlijke link met de regio zelf en een oud geheim dat alles dreigt te vernietigen. Kun jij het eiland en je ziel redden van de krachten die ze uit elkaar dreigen te scheuren?

Avowed speelt zich af in de fictieve wereld van Eora, die voor het eerst werd geïntroduceerd bij spelers in de Pillars of Eternity-franchise. Het is een first-person fantasy-RPG van het bekroonde team van Obsidian Entertainment. Jij bent de gezant van Aedyr, een ver land, gestuurd om geruchten over een zich uitbreidende plaag te onderzoeken. Je ontdekt een persoonlijke band met het land zelf en een eeuwenoud geheim dat alles dreigt te vernietigen. Kun jij het eiland en je ziel redden van de krachten die dreigen ze uit elkaar te scheuren?

De rare en wonderbaarlijke levende landen
Als gezant van het koninkrijk Aedyr word je naar het verre eiland genaamd de Living Lands gestuurd om geruchten over een zich uitbreidende plaag te onderzoeken. Het eiland zelf zit vol mysteries en geheimen, gevaar en avontuur, en keuzes en gevolgen. The Living Lands is een plek die altijd vreemd aanvoelt, maar toch enigszins intrinsiek voor je is, omdat het voelt dat het eiland zelf om hulp roept. Verken een eiland met veel verschillende omgevingen en landschappen, elk met hun eigen unieke ecosysteem.

Viscerale gevechten om op jouw manier te spelen
Ga op elke gewenste manier de confrontatie aan met de vele gevaarlijke wezens die de Living Lands bewonen. Mix en match zwaarden, spreuken, geweren en schilden om vijanden snel te verslaan. Bevries een vijand in hun plaats en sla ze vervolgens kapot met je bijl. Graaf in je grimoire naar spreuken om een ​​vijand in de val te lokken, zodat je een slag van je zwaard kunt geven. Bash een vijand met je schild om ze te verdoven voordat je je zwaard in ze stoot en ze van een klif schopt. Hoe je elke boeiende gevechtssituatie benadert, is aan jou.

Trailers

Screenshots

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ScccxcL9yolcgeaIzmG3NHeD5mM=/232x232/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/JLghRa1hzsY9PWCD6wrf3BPx.webp?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sBg_ZmTvn9VOV6EQFxm6XLrZbjg=/232x232/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/9BBnjISJ7S7yZM6KAvzRVXH0.webp?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HKfI9ASSnBLA-GazqDkl-YHbSLY=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/s7N0kZWCIeWUFP6gRLE2v3zn.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Y_nXfL91SF05WtwIluaHOvf_uWg=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HMkWVdi09uhta1CbffnfhlD0.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6gu-lbsa8vvdjJKEkFPfn0Fs88Q=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BJ4S3Ls4UeMBpIuyXyaTHuNN.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/COg7vUZVI1H36FOWGAosGaKt98I=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tSlFpxbjua1hq5HgNOuDpeJ5.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b0aOlxfZa5PYkSBcQwInKTverv8=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/flQ0J9WSyCDQzNxBBMKgNbEN.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DDNMrtXaMQMiNj1seGp_KjNQFUQ=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/R8pAexF80BbEO22dorOqObET.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gz4H8g3oqwcYBvWrcw7wZ8WiYdw=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Pk7wDeFAK6BZFOHnd50Wp7eq.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fsVCz9DxD5CuY1DCh9jytI8aS9s=/232x232/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/hymYxaQgxl2yrLHeMRLHB0cE.webp?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v1k0bEOcTpAVzO5-__gS7q5VxhY=/232x232/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/yvuebGN0oXts6vrmg4FTzQEJ.webp?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yDJxTXaxfnABgmCEwnX1HtyWTAg=/232x232/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/Q5Oy4aPnJE2yZbApdaq2lpbO.webp?f=fotoalbum_tile

Wil je Mede-auteur worden? Doe gerust een PM!
^ Naar boven ^

[ Voor 49% gewijzigd door G_Dragon op 08-08-2024 08:19 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:49

D4NG3R

kiwi

:)

Oeh, de reveal trailer trok een paar jaar geleden al m'n aandacht. Dit topic houd ik even in de gaten. :)

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Ik heb ook wel zin in deze game, maar met al die toffe spellen, waar onder ook deze, vraag ik me af hoe ik het nog weg gespeeld ga krijgen :P

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XmBOqlPhA4QlCyB15xAUqk1ysEQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/G7PohwpC1m5N0bpRaIA0OCeS.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Ben zeer benieuwd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
Hopelijk komt dit spel deze dagen ook nog voorbij bij de showcases

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 20:02
Gaat een mooie kleurrijke RPG worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jron667
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 19:49
Alleen maar first- person zichtveld, dan sla ik het over, dat vind ik echt irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Ik ga de game zo wie zo de kans geven, maar de video van gisteren leek een beetje alsof het vechten verouderd uitzag, maar dat ik wil ik natuurlijk zelf ervaren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klauwhamer
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 30-05 23:21

Klauwhamer

Voor spijkers.. op laag water.

De gameplay, storytelling, meaningful choices moeten wel goed zijn mij over de streep te trekken. De trailers geven mij veel te veel een opgepoetste Skyrim-vibe en ik ben Bethesda-stijl wel een beetje zat geworden na Starfield.

D3 :: I don't always kill but when I do, it's hyphen nine. :: y u no iddqd? :: Si non confectus, non reficiat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:49

D4NG3R

kiwi

De "Bethesda" stijl vind ik prima, maar dat ligt meer aan hoe sterk of juist zwak de rest van het spel is. In New Vegas bevalt het prima, in Starfield totaal niet.

We gaan het zien, The Outer Worlds viel mij heel erg tegen.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
Avowed krijgt van mij sowieso een kans, want na de vorige grote verrassing van Obsidian Entertainment (Grounded) durf ik niet zomaar een spel van hun links te laten liggen. Wat ik tot nu toe heb gezien in de beelden spreekt mij niet echt aan, misschien ligt het puur aan mij? Maar het is het gewoon net niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klauwhamer
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 30-05 23:21

Klauwhamer

Voor spijkers.. op laag water.

D4NG3R schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 14:15:
De "Bethesda" stijl vind ik prima, maar dat ligt meer aan hoe sterk of juist zwak de rest van het spel is. In New Vegas bevalt het prima, in Starfield totaal niet.

We gaan het zien, The Outer Worlds viel mij heel erg tegen.
Nou ja, heb je het dan over New Vegas vanilla of nadat je er 5GB aan community patches en updates tegenaan hebt gegooid? ;) Overigens vond ik The Outer Worlds bij vlagen tof, maar het laatste chapter in die grote stad voelde erg gehaast (c.q. leeg) aan.

En je zegt precies wat ik zeg: ik moet eerst maar 'ns zien hoe het zit met inhoud op punten waar ik waarde aan hecht. Het beeldmateriaal en wat er over gezegd wordt, daar ga ik niet zo heel lekker op.

D3 :: I don't always kill but when I do, it's hyphen nine. :: y u no iddqd? :: Si non confectus, non reficiat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
Jron667 schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 09:48:
Alleen maar first- person zichtveld, dan sla ik het over, dat vind ik echt irritant.
Sinds de Indiana Jones trailer valt me wel op dat first-person echt een dingetje is bij veel mensen.Vind die view juist veel meer immersive.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Obsidian heeft meer gameplay van hun aankomende rpg Avowed getoond.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
Gaaf om eindelijk wel gameplay te zien waar iemand speelt, ook al zie je de hub verder niet. Maar hierdoor krijg je wel een beter beeld van hoe het eruit ziet wanneer je zelf speelt, grafisch is het niet van een niveau waarop ik had gehoopt maar ondanks dat ga ik het spel zeker een eerlijke kans geven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Eens, maar ga hem hoe dan ook proberen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
Wat een mooie trailer gisteren!

en release lijkt in november te zijn:
"The last few months at Obsidian Entertainment have been fast-paced and exciting. Since we saw you at the Xbox Developer Direct this past January, we’ve been busy with Avowed getting it ready for release on November 12, 2024. Today, we’re thrilled to have revealed our first-ever story trailer at Xbox Games Showcase 2024, and to talk with you more about what we’ve shared."

[ Voor 10% gewijzigd door G_Dragon op 10-06-2024 08:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Ik vind het er best goed uitzien, ben vooral benieuwd naar de gameplay.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:48

MazeWing

The plot thickens...

Linksquest schreef op maandag 10 juni 2024 @ 08:16:
Ik vind het er best goed uitzien, ben vooral benieuwd naar de gameplay.
Vind je? Ik vind het er allemaal maar behoorlijk generiek uitzien.... Afgezien van wat effecten (en de resolutie) doen spellen van 8+ jaar geleden er niet veel voor onder. Ook qua gameplay ben ik nog verre van overtuigd. Het is het echt allemaal "net niet" voor mij....

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | XBX | Switch | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Ik moet zeggen, ik heb slechtere uitziende games zien, en ben het zeker met je eens dat het grafisch nog beter mag, maar ik ben wel heel eerlijk, heb liever een game die iets minder uitziet en goed speelt dan een game die grafisch op en top is, maar met een slechte gameplay.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 04:11
Linksquest schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 08:13:
Ik moet zeggen, ik heb slechtere uitziende games zien, en ben het zeker met je eens dat het grafisch nog beter mag, maar ik ben wel heel eerlijk, heb liever een game die iets minder uitziet en goed speelt dan een game die grafisch op en top is, maar met een slechte gameplay.
Duizend maal dit. Sinds de tijd van de PS3 en de 360 ben ik eigenlijk wel tevreden met graphics en gaat het me vooral om gameplay en verhaal. Ik heb de afgelopen maand ook met veel plezier Fallout New Vegas gespeeld zonder me ook maar enig moment aan de graphics te storen. Het feit dat ik nu 60fps, quick resume en nauwelijks laadtijden had was wel een verademing.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLxDoDge
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 23-05 11:39
Ik moet zegen dat ik er ook naar uitkijk, maar de game mechanics/gameplay maken of breken een game volledig. Dus ik hoop dat dat in order is.

Maar proberen ga ik zeker als hij uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Het gaat hier nog om een gerucht, maar journalist Tom Warren claimt in de The Verge-nieuwsbrief via Eurogamer echter dat Obsidian binnenkort gaat aankondigen dat het spel pas ergens begin 2025 uitkomt.

Voor alsnog staat hij voor dit jaar gepland, maar de kans zit erin dat hij uitgesteld gaat worden, aangezien Tom Warren er niet snel naast zit.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon
Nieuwe screenshots

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XKFyILwPfVHUbw_XSi2585dD794=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KxWPuCiDOt2zwDUUOsItZBOM.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/REgaWRz_k8wmQ18E0tbBCP9wZcU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/maBFKz3B42jvm4HmQ4o8d4IL.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WfdbHIeuPhbIEGxIA4zI-lwRaAQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cYzwI0GCtkzkIaKXIz6ZQxcY.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uQeKaTKl6fObyjjp0FeNeZCPurE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WPpg5cfTflFna4irYrj83Yml.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Zo verkeerd vind ik de game niet uitzien, maar kan het ook mis hebben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vortigen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 31-05 11:57
Ik vind het er ook prima uitzien. Heb tot nu toe niets gezien wat ik matig of slecht vind.
Zoals G_Dragon al had gepost is er wel een kans dat het wordt uitgesteld naar volgend jaar, maar dat kan de kwaliteit alleen maar ten goede komen.
Ik hou deze game in de gaten B)

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Vortigen schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 20:27:
Ik vind het er ook prima uitzien. Heb tot nu toe niets gezien wat ik matig of slecht vind.
Zoals G_Dragon al had gepost is er wel een kans dat het wordt uitgesteld naar volgend jaar, maar dat kan de kwaliteit alleen maar ten goede komen.
Game is al uitgesteld naar 18 februari 2025. nieuws: Xbox stelt release Avowed uit tot 18 februari 2025

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
Vortigen schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 20:27:
In het hoofd topic heb ik de nieuwe datum direct erin gezet toen het bekend werd :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vortigen
Ooohw, helemaal gemist dat ie al was uitgesteld. Goed om te weten, thx (y)
Genoeg tijd dus voor die giga backlog van mij :+

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon
Gameplay! Helaas gaat het spel wel op 30fps draaien, wat echt heel jammer is maar geen reden om hem niet te gaan spelen :)

[ Voor 30% gewijzigd door G_Dragon op 23-08-2024 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Ik ga de game hoe dan ook een kans geven, want als het een stabiele 30FPS is dan zou het best goed kunnen lopen, maar zeker was 60 beter geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westland1940
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 30-05 20:44
Ik zie telkens alleen maar foto's en beelden van dungeons. Is dit een grote open wereld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Westland1940 schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 11:55:
Ik zie telkens alleen maar foto's en beelden van dungeons. Is dit een grote open wereld?
Hij is open wereld, maar in welke staat vind ik lastig te omschrijven, want Tweakers schrijft dit.

Avowed is een fantasy-rpg die ontwikkeld wordt door ontwikkelaar Obsidian. De game speelt zich af in Eora, net als de games uit de Pillars of Eternity-serie van dezelfde maker. Avowed bevat een open wereld die naar verluidt veel groter is dan Skyrim en een aantal grote steden bevat.

Maar een andere website omschrijft dit.

“Net als The Outer Worlds heeft Avowed een reeks open zones die verbonden zijn en ontgrendelen in de loop van het spel, in plaats van één gigantische kaart waar je van begin tot eind doorheen kunt lopen. En ja, qua soort queststructuur, de narratieve structuur, lijkt het veel meer op The Outer Worlds.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Westland1940
Ik hoop niet dat het is zoals Outer Worlds, dat vond ik een behoorlijk achterhaald concept. Deed mij sterk denken aan een spel als Fallout of Skyrim, waar je telkens ergens 'in' moet met laadschermen.

Dragon Age Inquisition had ook zoiets, maar dat vond ik minder storend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Ik snap je punt, maar zelf geen problemen met Fallout of Skyrim, Outer Worlds helaas nog niet gespeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Westland1940
Fallout en Elder Scroll games zijn ook niet helemaal vergelijkbaar eerlijk gezegd, dat zijn echt open wereld games, alleen het betreden van dungeons, steden etc moet met laadschermen.

Outer Worlds heeft meerdere regions die niet heel groot waren als ik het mij goed herinner, dat voelde wat achterhaald naar mijn mening. Dragon Age Inquisition heeft dit ook maar voelde groter en was best oké.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Westland1940 schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 20:44:

Outer Worlds heeft meerdere regions die niet heel groot waren als ik het mij goed herinner, dat voelde wat achterhaald naar mijn mening. Dragon Age Inquisition heeft dit ook maar voelde groter en was best oké.
Dat doet me weer een beetje denken aan de klassieke Zelda games, waarin het spel vaak moet laden als je een bepaald gebied in gaat.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Westland1940
Meerdere game websites en YouTubers mochten uren los gaan in Avowed. Hierdoor ben ik echt positief verrast en ga ik de game meer in de gaten houden. Vooral omdat de eerste gameplay beelden alleen maar in dungeons waren, nu zien we veel meer daarbuiten. Looks good!

• G_Dragon
Het ziet er allemaal ook gewoon heel kleurrijk en leuk uit, ben ergens toch blij dat ze niet voor een realistische setting zijn gegaan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 1925548

Als Microsoft nu een keer niet ingrijpt bij racistische reacties van personeel, dit geval de art “daddy” director, weet ik het ook niet meer. Zo niet, zal ik deze game niet eens aanraken al krijgt die top cijfers.

• G_Dragon
Anoniem: 1925548 schreef op donderdag 28 november 2024 @ 14:29:
Als Microsoft nu een keer niet ingrijpt bij racistische reacties van personeel, dit geval de art “daddy” director, weet ik het ook niet meer. Zo niet, zal ik deze game niet eens aanraken al krijgt die top cijfers.
HUh wat heb ik gemist?

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:00
https://fandompulse.subst...paign=post&utm_medium=web

Diversiteit boehoe. En pronouns in de character creator.

[ Voor 6% gewijzigd door 418O2 op 28-11-2024 15:04 ]

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Heb je ook andere bronnen die dit bevestigen? Want Fandom Pulse voelt voor mij persoonlijk niet als een hele geloofwaardige bron. Gewoon een interesse vraag, niet dat ik jou niet geloof 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
Linksquest schreef op donderdag 28 november 2024 @ 17:33:
[...]

Heb je ook andere bronnen die dit bevestigen? Want Fandom Pulse voelt voor mij persoonlijk niet als een hele geloofwaardige bron. Gewoon een interesse vraag, niet dat ik jou niet geloof 8)
De tweets an sich zeggen wel genoeg toch. Ik heb verder ook niet gezocht hoor

https://www.reddit.com/search/?q=Avowed+Art+Director

wel lekker juicy dit

Afbeeldingslocatie: https://substackcdn.com/image/fetch/f_auto,q_auto:good,fl_progressive:steep/https%3A%2F%2Fsubstack-post-media.s3.amazonaws.com%2Fpublic%2Fimages%2Fb9e3518a-6bd9-4e51-be0b-e1c21349bf43_610x844.jpeg

Ik snap niet zo goed waarom je boos kan worden om pronouns, but thats just me

[ Voor 32% gewijzigd door 418O2 op 28-11-2024 17:43 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:21

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Anoniem: 1925548 schreef op donderdag 28 november 2024 @ 14:29:
Ik vind diversiteit in de game-industrie belangrijk. Maar Hansen's aanpak met termen als "crusty white dudes" contraproductief. Het vervangen van de ene vorm van uitsluiting door een andere werkt polariserend en ondermijnt het doel van echte inclusiviteit.

Aan het spelen: Clair Obscur: Expedition 33

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mog

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

418O2 schreef op donderdag 28 november 2024 @ 17:37:
[...]
Ik snap niet zo goed waarom je boos kan worden om pronouns, but thats just me
Ik ook niet. Het is gewoon nog een extra customisation optie voor je personage.

• 418O2
Mog schreef op donderdag 28 november 2024 @ 17:49:
[...]

Ik vind diversiteit in de game-industrie belangrijk. Maar Hansen's aanpak met termen als "crusty white dudes" contraproductief. Het vervangen van de ene vorm van uitsluiting door een andere werkt polariserend en ondermijnt het doel van echte inclusiviteit.
Ja dat slaat nergens op, maar hij heeft het wel tegen musk natuurlijk, dus dan moet je alle vorm van nuance laten vallen anders wordt je overschreeuwd
Mog schreef op donderdag 28 november 2024 @ 17:51:
[...]

Ik ook niet. Het is gewoon nog een extra customisation optie voor je personage.
Als je nou verplicht they/them moest doen, maar dat zal het niet zijn

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mog

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

418O2 schreef op donderdag 28 november 2024 @ 17:54:
[...]

Ja dat slaat nergens op, maar hij heeft het wel tegen musk natuurlijk, dus dan moet je alle vorm van nuance laten vallen anders wordt je overschreeuwd
Jep. Een van de vele redenen dat ik Twitter niet meer gebruik. Het is een wedstrijdje wie het meest extreem kan reageren. Ik kan er weinig mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
Mog schreef op donderdag 28 november 2024 @ 17:55:
[...]

Jep. Een van de vele redenen dat ik Twitter niet meer gebruik. Het is een wedstrijdje wie het meest extreem kan reageren. Ik kan er weinig mee.
Same. Vrees alleen wel dat je hiermee je game ten dode opschrijft. Je gaat met dit gedrag zoveel mensen afstoten... Ben ook benieuwd wat MS er van vindt

• Mog

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

418O2 schreef op donderdag 28 november 2024 @ 17:56:
[...]

Same. Vrees alleen wel dat je hiermee je game ten dode opschrijft. Je gaat met dit gedrag zoveel mensen afstoten... Ben ook benieuwd wat MS er van vindt
Ik weet niet hoe groot de kampen zijn. Wellicht heffen ze elkaar op.

Mijn aanname is dat veruit de grootste groep geen idee heeft van enig controverse.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

[...]

Precies dit. Ik had het helemaal niet over de pronounce keus of Elon, ik had het over de racistische opmerking van de art director. Iedere vorm van discriminatie is onacceptabel. Niet de ene vorm tolereren en de andere met de zweep erover.
“Contraproductief” vind ik wel wat slapjes uitgedrukt. Als er een andere kleur was gebruikt zou ik veel duidelijkere woorden lezen gok ik zo.
418O2 schreef op donderdag 28 november 2024 @ 17:54:
[...]
Als je hiermee wilt beweren dat discrimineren opeens oké is, nee.

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 1925548 op 28-11-2024 18:14 ]

• Mog

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Anoniem: 1925548 schreef op donderdag 28 november 2024 @ 18:06:
[...]

Precies dit. Ik had het helemaal niet over de pronounce keus of Elon, ik had het over de racistische opmerking van de art director.
Ik snap je, maar dat is voor mij geen reden om een game wel of niet te spelen. Ik heb zelf geen probleem om van Hogwarts Legacy te genieten terwijl J.K. Rowling van het padje af is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Westland1940
Ik zag dit ook helaas voorbij komen, zo zonde dat er door dit soort gezwets alweer een vlek ligt op de game. Die Matt is gewoon niet snugger, en een racist. Zwarte mensen hebben altijd voorrang bij sollicitaties, en zouden "crusty white dudes" moeten vervangen, inclusief hijzelf.

Je mag dit van mij denken, maar je runt een bedrijf en verkoopt producten. Hou dit lekker voor je en maak een toffe game voor de fans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mog schreef op donderdag 28 november 2024 @ 18:20:
[...]

Ik snap je, maar dat is voor mij geen reden om een game wel of niet te spelen. Ik heb zelf geen probleem om van Hogwarts Legacy te genieten terwijl J.K. Rowling van het padje af is.
Ik heb wel eens gezocht naar wat er aan de hand moet zijn met Rowling, ik kon dat niet zo snel vinden. Als je een linkje hebt graag want volgens mij mis ik iets. Maar we zullen nu teveel off-topic gaan. Linkje mag eventueel in een DM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellybrah
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 20:36
[...]

Diversiteit IS niet belangrijk in een game. Of op de werkvloer.. of in teams.. -knip- geen provocerende en denigrerende taal a.u.b. Als dit er natuurlijk in voorkomt en de setting zich ervoor leent, prima. Maar zo gepushed? 100% nee.

Daarom verwacht ik dat ook deze game een Veilguardje gaat doen en ik er ver van weg blijf.

[ Voor 13% gewijzigd door Mog op 29-11-2024 13:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mog

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Modbreak:De laatste 16 berichten, waar ik als moderator zelf aan heb bijgedragen, gaan over maatschappelijke thema's. Laten we die discussie voortzetten in [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld. Vanaf nu hier alleen inhoudelijk over Avowed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
Heel jammer dat deze niet 60fps gaat draaien op de console.De reden: UE5 vermoed ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 31-05 16:14
aangezien er nogal enthousiast geknipt is (wat deels nodig was).

Heb wel echt zin in de game. Obsidian maakt gewoon goede RPG's, en een "Outer Worlds in fantasy setting" kan ik zeker wel waarderen. Mag ook wel, er is genoeg trash uitgekomen de laatste tijd (Gollum, Kong etc)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Frez
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 23:15
Ik vind het vrij bijzonder dat er nog vrijwel geen marketing is rondom deze game. Avowed komt over 2 weken uit maar we zien/horen helemaal niets erover?

C9 55 - Playstation 5 - Sonos Arc + Surrounds - Steam Deck - i7 13700K 3080 PC - Huawei Mateview GT 34 Ultrawide

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edrill
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 01-04 15:10
Frez schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 16:28:
Ik vind het vrij bijzonder dat er nog vrijwel geen marketing is rondom deze game. Avowed komt over 2 weken uit maar we zien/horen helemaal niets erover?
De enige "promotie" die ik gezien heb is in de Battle.Net client van Blizzard. Verder echt letterlijk nergens iets over gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frez
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 23:15
Edrill schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 16:35:
[...]

De enige "promotie" die ik gezien heb is in de Battle.Net client van Blizzard. Verder echt letterlijk nergens iets over gehoord.
Inderdaad. Wel apart. Volgens mij is voor veel gamers dit dé Xbox game waar jaren na wordt uitgekeken. Ben erg benieuwd naar de reviews straks. Had zelf erg veel zin in een leuke first person fantasy rpg.

C9 55 - Playstation 5 - Sonos Arc + Surrounds - Steam Deck - i7 13700K 3080 PC - Huawei Mateview GT 34 Ultrawide

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Ik merk het bij veel games de laatste tijd dat de promotie rondom een game heel minimaal is, Greedfall 2 is ook z'n voorbeeld van een game waar ook geen promotie omheen is, inmiddels wel al te spelen via Earley Acces maar verder hoor je er niks meer van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:40

Dhrax

Prog Lord

Linksquest schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 08:50:
Ik merk het bij veel games de laatste tijd dat de promotie rondom een game heel minimaal is, Greedfall 2 is ook z'n voorbeeld van een game waar ook geen promotie omheen is, inmiddels wel al te spelen via Earley Acces maar verder hoor je er niks meer van.
Hoor ik nu ook voor het eerst inderdaad. Zag gisteren nog een 'ad' van Eternal Strands (Game Pass) voorbij komen. Dat lijkt ook een hidden gem te zijn. Leuk sfeertje en mooie setting. Die houd ik nog even in het achterhoofd.

Helaas werkt de agenda wat tegen, eerst Stalker2 maar eens afronden en dan door naar Avowed. Ik hoop echt dat deze niet gaat teleurstellen maar van wat ik er toch noch toe van heb gezien, lijkt me dat ook zeer sterk.

Zin in!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
Nog even geduld en dan kunnen we spelen :*)..

Hier nog een leuk interview, waar veel vragen beantwoord worden;

Wat leuke screenshots om de hype wat op gang te brengen;
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EmdjIr-fXfQ85NRCbBnOfg0QShs=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NAmoUUShZU2TnxJbGqANhFst.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Qq-wfMqN1v8yT_4W1UPvbvZ5PpI=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Bjc2kzk2Ni8aY14rfLoYpcNu.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EuHAegpz5SyPwilIO6PQtvcIGu8=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NXlIXv1PQSPOo206Lx0JnRRF.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/69Rqv4Us7OZLsfG2cVwAHniSBm8=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nHwzwt9V90TsU9Z8e60P6ZPt.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vfEY_SgysBloWOLlP3HcryW11W0=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/V7JgKTtRrgybK5jHZ18mFswC.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GUy76omaTtNv1pBWloeFiK6nGoA=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XYnJ1BpO6eIfHq4VhHEyaTP1.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tvZMOwTjvJ-LDqCJtm7WR5jsUWc=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DjOMrvRD6yqY0TJHPiBGlAlx.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BZUVLdIc9j3gGZP15pDhO-xwPYw=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/61KU6jwmY3zxshSgiYSDCont.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/daGoCPEilCKgo5TEgt6zvVkXmdA=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sdDJ0uaefAz8FZMuINXIaq3p.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bksngp0jf_Q106Vbxa8wNvFQvQk=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eKH0tsmlTBSSbUYeFJV5zLsD.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3001wkQ-qSDtWy8g0Kvc3O0EP18=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3BzQrZyW17a6eeOehI5U30Lb.jpg?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Ik heb er wel zin in, weet even niet omdat ik nog met zo veel andere games even bezig ben of ik direct op release ga starten, maar heb hem al gepreload :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Yonix
  • Laatst online: 23:10
Hier kijk ik stiekem wel naar uit, maar wel met gematigd enthousiasme - zeker na het, voor mij, tegenvallende ‘Veilguard’.

Ik heb zin om mij weer eens te verliezen in een goede RPG. Heb mij destijds erg vermaakt met ‘Outer Worlds’, dus de verwachtingen zijn hoog. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vortigen
Heb toch maar de upgrade naar de premium edition gedaan vanuit mijn gamepass pc ultimate abo :)
Het was even zoeken in xbox app maar uiteindelijk gevonden.

Ik kijk vooral uit naar de keuzes die je krijgt in de dialogen. Van wat ik tot nu toe gelezen/gezien heb maakt het echt uit wat je kiest.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vortigen
Volgens deze reddit thread start de early acces van de 13e om 19.00 onze tijd.
De reviews zouden op diezelfde dag al om 15.00 moeten komen.

https://www.reddit.com/r/..._what_time_the_game_will/

Komt voor mij goed uit als dat zo is want de 13e kan ik pas in de avond gamen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Vortigen schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 11:45:
Volgens deze reddit thread start de early acces van de 13e om 19.00 onze tijd.
De reviews zouden op diezelfde dag al om 15.00 moeten komen.

https://www.reddit.com/r/..._what_time_the_game_will/

Komt voor mij goed uit als dat zo is want de 13e kan ik pas in de avond gamen :D
Blijf het toch wel jammer vinden dat de speeltijden voor ons soms zo laat zijn en je er op die manier pas in de avond mee kan beginnen, ik begrijp heel goed dat ze het wereldwijd gelijk willen houden waardoor het niet anders kan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• KBE91
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20:25
Heb ook maar de upgrade gekocht, laatste tijd hunker ik echt meer naar SP games.
Deze leunt perfect aan bij wat ik graag speel.

Doet me echt denken aan Elder scrolls in een cartoon style.
Valorant / Retail World Of Warcraft achtig eigenlijk.

Probeer wel rond de negativiteit te lezen, het houd geen steek meer dezer dagen.
En ook sommige reacties, het ziet er niet goed uit. Ja want dat maakt een game he, als ze maar hun haar kunnen kammen in een plas water. Maar dan klagen dat de game last heeft van drops.

Gelukkig heb ik al veel games gespeeld, met de zelfde negatieve comments.
Zijn wel mijn meest gespeelde games 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door KBE91 op 11-02-2025 14:48 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yonix
Hier ook maar gekocht. Ben toch wel érg benieuwd! :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UEDFec-IJSN4g8_13JdwwnH4TKw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/gen6QiL5VcPBhtWnuWD2udhS.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vortigen
Morgenavond is het dan zo ver. Ik weet het niet zeker maar men verwacht dat het 19.00 onze tijd live gaat.
Om 15.00 zouden de reviews moeten verschijnen.

Niet dat reviews alles zeggen maar ben toch stiekum wel benieuwd ;)

Ik hoop in ieder geval op een redelijk bugvrije release zonder gamebreaking bugs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yonix
Vortigen schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 16:52:
Ik hoop in ieder geval op een redelijk bugvrije release zonder gamebreaking bugs.
Ik lees net dat Avowed op UE5 draait … Outer Worlds was op pc, performance wise, een drama in het begin - met dank aan UE4. :s

Maar goed, we gaan het zien. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vortigen
Yonix schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 17:26:
[...]

Ik lees net dat Avowed op UE5 draait … Outer Worlds was op pc, performance wise, een drama in het begin - met dank aan UE4. :s

Maar goed, we gaan het zien. :P
Laten we dan hopen dat ze geleerd hebben van UE4 :)
Maar zoals altijd .... we gaan het inderdaad morgen zelf zien.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 22:46
Kijk hier echt naar uit. Gameplaybeelden waren erg tof.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• G_Dragon
Pre-load is live;

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/N4-SwO21u6V3WGkC6YG2ONVNapo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Sr8VK0CXHna83ZLgN3OpG0b9.jpg?f=fotoalbum_large

Release tijden;

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fpu9Y7iSXCbPiflQal2UKQ5NRHQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tnee3lLntUjjJCrO8mPcmLBl.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• KBE91
540 mbps, kon slechter voor hem binnen te halen. (pc xbox app )

Ga nog eens avondje tegen mijn vrouw spreken, vanaf morgen ben ik selectief doof.

[ Voor 4% gewijzigd door KBE91 op 12-02-2025 20:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:44
Helaas kan ik morgen avond nog niet beginnen vanwege afspraken maar vrijdag middag kan ik los het hele weekend :) Zin in!

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• ex87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:17
Ik heb 'm zojuist via Steam gekocht en kan hem geloof ik nergens pre-loaden. Vind dat verder niet zo erg want ik zie 'm wel verschijnen vanavond en heb graag al m'n spellen op 1 plek.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 30-05 20:13
Vanavond om 19:00 te spelen via game pass :) ik heb er echt zin in

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Piet_Piraat7 schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 11:31:
Om 15:00 de reviews. :) kan pas morgenmiddag beginnen helaas…

Wel vandaag te spelen via de pre order variant / update versie van gamepass. Anders pas de 18e natuurlijk :)

[ Voor 18% gewijzigd door uchiha tijntje op 13-02-2025 11:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Vortigen schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 16:52:
Morgenavond is het dan zo ver. Ik weet het niet zeker maar men verwacht dat het 19.00 onze tijd live gaat.
Om 15.00 zouden de reviews moeten verschijnen.

Niet dat reviews alles zeggen maar ben toch stiekum wel benieuwd ;)

Alvast veel speel plezier, ik heb de premium nog even laten liggen, mede omdat ik toch niet eerder zal spelen dan de release, nog met Final Fantasy 16 en 2 andere games bezig 😝

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Westland1940
Wat gek eigenlijk, het spel komt blijkbaar vandaag uit? Ik had geen idee. Wat een magere marketing campagne is hier opgezet. Wat is de reden hiervoor?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-05 11:40
De 18e de reguliere release. De early access is vandaag. Via gamepass ook alleen als je de geupgrade variant aanschaft voor 20-25 euro.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Westland1940 schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 14:07:
Wat gek eigenlijk, het spel komt blijkbaar vandaag uit? Ik had geen idee. Wat een magere marketing campagne is hier opgezet. Wat is de reden hiervoor?
Omdat het in gamepass zit. En waar wil je reclame zien? Op je bushokje in de straat? :)

Er is laatste tijd genoeg video’s over geweest. Ook op social media.

[ Voor 9% gewijzigd door uchiha tijntje op 13-02-2025 14:54 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• G_Dragon
Afbeeldingslocatie: https://shared.fastly.steamstatic.com/store_item_assets/steam/apps/2457220/header.jpg?t=1739287950

Reviews:
  • News.it - 8.8 / 10
  • AltChar - 85 / 100
  • Andrenoob - 9 / 10
  • Atarita - 90 / 100
  • But Why Tho? - 9.5 / 10
  • Console-Tribe - 88 / 100
  • Dexerto - 4 / 5
  • Digital Spy - 4 / 5
  • Digitale Anime - 8.5 / 10
  • Echo Boomer - No Recommendation
  • Enternity.gr - 9 / 10
  • EvelonGames - 7.8 / 10
  • Explosion Network - 9 / 10
  • GameOnly - 8 / 10
  • GameSpot - 6 / 10
  • Gamer Guides - 84 / 100
  • Gamers Heroes - 85 / 100
  • GamesFinest - 8 / 10
  • Gaming Nexus - 8 / 10
  • Glitched Africa - 9 / 10
  • INVEN - 8.3 / 10
  • Just Play it - 8 / 10
  • Le Bêta-Testeur - 10 / 10
  • Loot Level Chill - 8.5 / 10
  • Lords Of Gaming - 8.5 / 10
  • Manual dos Games - 8 / 10
  • MondoXbox - 9.3 / 10
  • MonsterVine - 4.5 / 5
  • NextPlay - 7.5 / 10
  • Nexus Hub - 8 / 10
  • Pizza Fria - 7.4 / 10
  • PowerUp! - 9 / 10
  • SIFTER - Worth your time
  • Seasoned Gaming - 8.5 / 10
  • Shacknews - 9 / 10
  • Stevivor - 7.5 / 10
  • TechRaptor - 9 / 10
  • The Beta Network - 8 / 10
  • The Outerhaven Productions - 4 / 5
  • Tom's Hardware Italia - 8.5 / 10
  • VGC - 4 / 5
  • Worth Playing - 7.8 / 10
  • XGN.nl - 9.2 / 10
  • XboxEra - 8.8 / 10
  • ZTGD - 8 / 10
  • ZdobywcyGier.eu - 8 / 10

[ Voor 37% gewijzigd door G_Dragon op 13-02-2025 15:27 ]

• Dhrax
  • Laatst online: 19:40

Dhrax

Prog Lord

Ik heb ze voor minder gezien! Beloofd veel goeds.
Nog een paar uurtjes.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• KBE91
uchiha tijntje schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 14:44:
[...]

Omdat het in gamepass zit. En waar wil je reclame zien? Op je bushokje in de straat? :)

Er is laatste tijd genoeg video’s over geweest. Ook op social media.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/H-tk-BLr7kI3fYu9wDvt1_8e5Js=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rAtKub7jL0ZaBNigS1idaEFO.jpg?f=fotoalbum_large

Berlijn 8)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 22:46
Fijne reviews!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• uchiha tijntje
De sites die ik vaak bezoek geven het prima reviews :). Ga verder niets lezen of kijken. Ik ga het dit weekend helemaal ervaren. :)

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Piet_Piraat7 schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 11:31:
Juist niet via Game Pass toch?

Edit:

Ah ja dit dus:
uchiha tijntje schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 11:35:
Wel vandaag te spelen via de pre order variant / update versie van gamepass. Anders pas de 18e natuurlijk :)

[ Voor 37% gewijzigd door Donstil op 13-02-2025 19:22 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Nieuwe promotie trailer

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yonix
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3k2nzQuBncovjz8zbQeWZfSx7zI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wHIX8W0Q6vpEfSlsUqpSmfHJ.jpg?f=fotoalbum_large

Let’s go! 8) *O*

Ik werd al heel blij van het ‘shader compilation-scherm’, da’s een goed begin! :)

Heb verder nog geen enkele review (of reactie hier) gelezen, dus ik ga er blind in. 8)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KBE91
Nieuwe Nvidia driver is ook uit.

We gaan er eens aan beginnen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Game On gamers, veel plezier. Hoop voor de 18de Final Fantasy 16 uit te hebben 😝

• uchiha tijntje

Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Let op:
Constructieve discussies over reviews of maatschappelijke thema's mogen hier: [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld, mits ze op een respectvolle en onderbouwde manier worden gevoerd.