Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 11:52
YouTube: #MadeByGoogle ‘23: Future of Pixel

Ik heb hier even naar zitten luisteren. Zitten deze opties nou alleen op de ''Pro''?
Want hij noemt de hele tijd.... dit is nieuw op de Pixel 8 Pro!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Otto Jans
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 12-09 13:53
Dubrillion schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 09:49:
YouTube: #MadeByGoogle ‘23: Future of Pixel

Ik heb hier even naar zitten luisteren. Zitten deze opties nou alleen op de ''Pro''?
Want hij noemt de hele tijd.... dit is nieuw op de Pixel 8 Pro!
Yes, alleen op de Pro. Ze doen een Apple'tje bij Google.

Ze willen dat je meer betaald voor exclusieve features.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Otto Jans schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 09:55:
[...]

Yes, alleen op de Pro. Ze doen een Apple'tje bij Google.

Ze willen dat je meer betaald voor exclusieve features.
€1099.
Heeft er iemand al een lijstje gevonden met de grote verschillen qua software?
De hardware verschillen weten we ondertussen wel. Maar ik ben benieuwd wat de Pro versie WEL aan software extra's krijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Dat is wel heel spijtig. Ik heb mijn er niet in gelezen wat de verschillen zijn, op zich gebruik ik mijn Pixel 5 enkel om te appen en fotos maken dus heb niet het idee dat ik heel veel misloop...

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
MrVegeta schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 09:58:
Dat is wel heel spijtig. Ik heb mijn er niet in gelezen wat de verschillen zijn, op zich gebruik ik mijn Pixel 5 enkel om te appen en fotos maken dus heb niet het idee dat ik heel veel misloop...
Eens! Maar ik moet zeggen dat je van de Magic Eraser en andere opties ook gebruik maakt. Dus dat zou leuk zijn als die nieuwere opties niet alleen naar de Pro komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Dubrillion schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 10:10:
[...]

Eens! Maar ik moet zeggen dat je van de Magic Eraser en andere opties ook gebruik maakt. Dus dat zou leuk zijn als die nieuwere opties niet alleen naar de Pro komen
Opzich zit die eraser ook (al) op de Pixel 5, lijkt me sterk dat ze die dan uit de Pixel 8 zouden verwijderen... maar goed, we hebben nog het recht op retouren mocht het niets zijn...

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
MrVegeta schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 10:15:
[...]

Opzich zit die eraser ook (al) op de Pixel 5, lijkt me sterk dat ze die dan uit de Pixel 8 zouden verwijderen... maar goed, we hebben nog het recht op retouren mocht het niets zijn...
Klopt klopt. Maar ze lieten de nieuwe Magic Eraser zien en Zoom Enhance. Daar lieten ze duidelijk het woordje PRO achter vallen. Dus dan ben ik benieuwd of alleen Video Boost niet op de normale Pixel 8 zit, maar alleen op de PRO. Of dat je op de Pixel 8 veel minder nieuwe opties krijgt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ16v
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-08 09:55
Als de magic eraser niet op de normal 8 zit stuur ik hem terug, zit zelfs op de 4 nu dus zou wel heel schraal zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nevalus
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 13-09 16:50
JJ16v schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 10:32:
Als de magic eraser niet op de normal 8 zit stuur ik hem terug, zit zelfs op de 4 nu dus zou wel heel schraal zijn
De magic eraser zit ook mijn mijn normale Pixel 6, dus het lijkt mij aannemelijk dat deze ook op de 8 zit. Of de nieuwe functies zoals het verplaatsen van mensen er op zit is een andere vraag.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dubrillion
Het gaat om de ''verbeterde'' Magic Eraser. Waar je iemand kan beetpakken en verplaatsen enz.
En waar de audio storend kan zijn, kan je deze eruit filteren enz.

Als je nu de specs vergelijkt op de officiele Google Store zie je bij beide de: Magic Editor.
Maar alleen bij de Pro de: Magiche Gum voor Audio.

Dus ik ben bang dat de ''opties die later dit jaar komen'' alleen naar de Pro komen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sfinx
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:32
Zie https://blog.google/produ...tos-features-pixel-8-pro/ .
Best Take, Magic Editor and Audio Magic Eraser will all be available on Pixel 8 and Pixel 8 Pro starting October 12.

Hippos are apparently just rage filled hate tanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Opzich een duidelijk verhaal. De volgende opties komen alleen voor de Pro. Voor mij tot nu toe duidelijk:

- Video Boost
- Night Sight voor Video
- Zoom enhance

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• harley2009
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 12-09 09:50
Ik twijfel nog erg. De pro vind ik te duur. Had pixel 8 in mijn mandje zitten maar durf nog niet te bestellen .

Ik zou graag weten hoe mooie fotos de 8 maakt , en hoe dit het met de accu... Die buds zijn mooi meegenomen, eventueel verkoop maakt het aantrekkelijker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 19:07

spaceboy

Op grote hoogte

Ik merk dat ik er echt van baal dat die accu zo'n ondergeschoven kind is. Ik heb nu de Pixel 6A en ben er eigenlijk heel blij mee, maar ik zou heel graag een flinke camera-update krijgen met een nieuwe phone. Er zitten 3 nadelen voor mij aan de P8Pro:

- accuduur
- grootte van de telefoon (tikkie te lomp)
- prijs

Die laatste 2 punten zijn te overzien. De eerste niet. Als ik dat ding op vakantie bij me heb wil ik niet met een losse accu erbij gaan lopen om de dag door te komen.

Is er al iets zinnigs te zeggen over het verschil in "kom je de dag door met je batterij?" tussen de P8 en de P8Pro? Of moeten we toch echt op reviews wachten? En dé vraag is dan: ben je dan nog op tijd genoeg voor de preorder tot 16 oktober?

Edit: en wat ik me afvroeg, waarom zet je een display op 1 Hz? Als je een e-book leest? Ik neem aan dat dat (flink) accu scheelt?

[ Voor 8% gewijzigd door spaceboy op 05-10-2023 10:54 ]

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:03
Lijkt me dat je daar de reviews voor moet afwachten om juist beeld bij te krijgen.
Batterij is natuurlijk altijd user based dus zal per gebruiker verschillen maar weet ook dat Pixels niet bekend staan om de batterij prestaties helaas.
Wellicht dat de nieuwe cpu (9core) iets hoger mAh en andere software optimalisaties een verschil gaan maken maar gezien Google er geen woord over heeft gerept tijdens het event verwacht ik geen wonderen.. laat me uiteraard graag verrassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 19:07

spaceboy

Op grote hoogte

Zijn ook de officiele reviewers pas op 12 oktober aan de beurt? Of weten we van Toms Hardware of dat soort lui dat zij eerder de telefoons in handen krijgen?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Ik vind dat persoonlijk ook altijd wel grappig om te zien. Ik maak me nooit echt druk om accuduur.
Ik heb in een jaar pas één keer gehad dat ik echt mijn telefoon op ''extreme batterijbesparing'' heb moeten zetten.
En dat viel te verklaren, want ik was in de ochtend vroeg vertrokken en stond om 0200 de volgende dag in een club onder een aantal lagen beton. Toen had de accu zoveel te verduren gehad die dag dat hij bijna leeg was. Daarnaast nog nooit meegemaakt dat de accu echt leeg was.

Mij gaat het vooral om het formaat en de foto's. Al maakt de Pixel 7 al super mooie foto's.
Ik ben blij met het 120hz scherm al had ik wel graag een ultrasonic fingerprint scanner gehad. Gewoon voor het dagelijks gebruiks als Face Unlock niet werkt.

Ik wil dan wel weer zo veel mogelijk van de software functies hebben die beschikbaar komen. Ja ik begrijp dat de Pro 12gb RAM heeft en misschien een Telelens en Ultrawide die beter zijn. Maar ik vind het heel spijtig om te zien dat ze software functies verbergen achter het ''Pro'' labeltje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moca
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-04 19:15
Ik wacht ook de reviews even af maar hoop wel dat ze snel komen. Er is nu een leuke aanbieding voor de s23 ultra 512gb en weet niet wanneer deze afloopt.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Fascinerend
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 12-09 21:36
Review embargo loopt woensdag af dus nog even geduld medetweakers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Popcorna
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 12-09 19:05
Fascinerend schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 11:45:
Review embargo loopt woensdag af dus nog even geduld medetweakers!
En tot de 16e de tijd voor de freebie. Dat is wel positief. Zolang de voorraad strekt is dan weer minder, en zal dan vast niet meer beschikbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Popcorna schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 11:46:
[...]

En tot de 16e de tijd voor de freebie. Dat is wel positief. Zolang de voorraad strekt is dan weer minder, en zal dan vast niet meer beschikbaar zijn.
Plus als je hem via Belsimpel haalt dan gaat de pre-order claim pas open op de 27ste :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JanAd
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 08:31

JanAd

Wind’s howling

Dubrillion schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 11:15:
Ik vind dat persoonlijk ook altijd wel grappig om te zien. Ik maak me nooit echt druk om accuduur.
Ik heb in een jaar pas één keer gehad dat ik echt mijn telefoon op ''extreme batterijbesparing'' heb moeten zetten.
En dat viel te verklaren, want ik was in de ochtend vroeg vertrokken en stond om 0200 de volgende dag in een club onder een aantal lagen beton. Toen had de accu zoveel te verduren gehad die dag dat hij bijna leeg was. Daarnaast nog nooit meegemaakt dat de accu echt leeg was.

Mij gaat het vooral om het formaat en de foto's. Al maakt de Pixel 7 al super mooie foto's.
Ik ben blij met het 120hz scherm al had ik wel graag een ultrasonic fingerprint scanner gehad. Gewoon voor het dagelijks gebruiks als Face Unlock niet werkt.

Ik wil dan wel weer zo veel mogelijk van de software functies hebben die beschikbaar komen. Ja ik begrijp dat de Pro 12gb RAM heeft en misschien een Telelens en Ultrawide die beter zijn. Maar ik vind het heel spijtig om te zien dat ze software functies verbergen achter het ''Pro'' labeltje.
Idd ik heb bij de Pixel 6 en 7 ook nooit problemen gehad met de batterij of het 'trage' opladen. Ik zet hem 's morgens in een draadloze oplader, tijdens de ochtend routine heb ik geen gsm nodig. In de auto kan hij even opladen. Op m'n bureau staat ook een draadloze oplader, maar die heb ik vaak niet eens nodig.

Qua foto's zijn beide toestellen al uitstekend. Dus ik twijfel er geen seconde aan dat de Pixel 8/8 Pro dit niet nog beter gaat doen. De Pixels zijn qua foto's altijd al uitstekend geweest.

“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wenzel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14:14
moca schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 11:27:
Ik wacht ook de reviews even af maar hoop wel dat ze snel komen. Er is nu een leuke aanbieding voor de s23 ultra 512gb en weet niet wanneer deze afloopt.
Vertel over die aanbieding, mag ook via PB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15:34
daanNL schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 21:54:
Heeft iemand al SAR-waarden voor de Pixel 8 voorbij zien komen?
Ik heb het zelf nog niet kunnen vinden. Velen vinden het niet zo'n voornaam punt, maar ik hou hier toch graag rekening mee in mijn overwegingen.
Via de klantenservice heb ik onderstaande informatie betreffende de SAR-waarden ontvangen. HIerbij deel ik deze informatie graag met geïnteresseerden.
Wellicht kan het toegevoegd worden aan de startpost?
In the countries where the Specific Absorption Rate (SAR) limit is 1.6 W/kg averaged over one gram of tissue, the highest SAR values are 1.10 W/kg for Pixel 8 and 1.12 W/kg for Pixel 8 Pro when used against head with no separation and 0.99 W/kg for Pixel 8 and 1.02 W/kg for Pixel 8 Pro against body with 1.0 cm (0.4 in) separation. In the countries where the Specific Absorption Rate (SAR) limit is 2.0 W/kg averaged over ten grams of tissue, the highest SAR values are 0.98 W/kg for Pixel 8 and 0.84 W/kg for Pixel 8 Pro when used against head with no separation and 1.20 W/kg for Pixel 8 and 1.20 W/kg for Pixel 8 Pro against body with 5 mm (0.2 in) separation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuku-San
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13-09 19:56
Jammer dat de gewone pixel 8 een aantal features moet missen, want ik ben gewoon zo klaar met die grote telefoons.

Denk alsnog wel dat ik een pixel 8 ga kopen, maar ik heb de pixel buds al, de watch niet, dus de preorder bonus is ook voor de pro een stuk aantrekkelijker.

Toch nog even door op m'n 6 is optie 2. Die doet het nog top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Fuku-San schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 13:56:
Jammer dat de gewone pixel 8 een aantal features moet missen, want ik ben gewoon zo klaar met die grote telefoons.

Denk alsnog wel dat ik een pixel 8 ga kopen, maar ik heb de pixel buds al, de watch niet, dus de preorder bonus is ook voor de pro een stuk aantrekkelijker.

Ik denk dat er automatisch nog best wat Watch 2 en Pixel Buds Pro op de ''V&A'' gaan eindigen hoor ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iichel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-09 21:21

iichel

Gazoooo

Ik zit nog te twijfelen over een upgraden van een 7 Pro naar een 8 Pro.
Op papier zou de 8 Pro een stukje sneller moeten zijn en iets betere foto's maken, maar de praktijk is nog even afwachten tot de reviews zijn gepubliceerd. De watch 2 zal dan inderdaad regelrecht op V&A gaan.

Ik kom niet zo veel tekort in m'n 7 Pro eigenlijk, batterijduur prima, formaat prima, camera prima. Een iets helderder scherm zou welkom zijn. Voor de rest zijn de verbeteringen voor m'n gevoel marginaal. Jammer dat mijn tweaker DNA gevoelig is voor gadgets :P

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
iichel schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 14:02:

Ik kom niet zo veel tekort in m'n 7 Pro eigenlijk, batterijduur prima, formaat prima, camera prima. Een iets helderder scherm zou welkom zijn. Voor de rest zijn de verbeteringen voor m'n gevoel marginaal. Jammer dat mijn tweaker DNA gevoelig is voor gadgets :P
Ik begrijp precies wat je bedoelt. Ik ben tevreden met mijn Pixel 7. Ik vind hem alleen ietsjes te groot. Ik mag toevallig verlengen en heb mijn Pixel 7 al door kunnen verkopen. Dus dat maakt de overstap naar de Pixel 8 prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley2009
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 12-09 09:50
Dubrillion schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 14:09:
[...]

Ik begrijp precies wat je bedoelt. Ik ben tevreden met mijn Pixel 7. Ik vind hem alleen ietsjes te groot. Ik mag toevallig verlengen en heb mijn Pixel 7 al door kunnen verkopen. Dus dat maakt de overstap naar de Pixel 8 prima.
Ik mag ook verlengen, maar wacht tot volgende week woensdag. Dan komen de reviews. Als die goed zijn komt er een pixel 8.kom nu van een OnePlus 9.. en de buds kan ik altijd wel gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarnickS
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 12-09 13:08
Fuku-San schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 13:56:

Volgend jaar komt er waarschijnlijk een kleine Pro. Die had ik zelf ook liever gehad, maar mijn 4a is op z'n einde en ik verwacht dat de Pro volgend jaar nog duurder is, dus ik maak nu toch maar gebruik van de Pro + watch aanbieding. Maar als je een 6 hebt, zou ik gewoon nog even wachten tot volgend jaar, zo veel verschil zit er niet tussen de 6 en de gewone 8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
harley2009 schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 14:17:
[...]

Ik mag ook verlengen, maar wacht tot volgende week woensdag. Dan komen de reviews. Als die goed zijn komt er een pixel 8.kom nu van een OnePlus 9.. en de buds kan ik altijd wel gebruiken.
Ik wacht ook tot die tijd. Ben bezig met de afronding van een nieuwe hypotheek. En die maken zich heel druk om een BKR registratie van +/-300 EUR |:(. Reviews wacht ik ook even af. En de Buds is top. Ik heb een WH-1000xm5, maar mis soms even de snelle buds voor het hardlopen of dergelijke _/-\o_
MarnickS schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 14:19:
[...]

Volgend jaar komt er waarschijnlijk een kleine Pro.
Waar basseer je dit op!?

[ Voor 14% gewijzigd door Dubrillion op 05-10-2023 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-08 20:39
Dubrillion schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 14:20:
[...]

Ik wacht ook tot die tijd. Ben bezig met de afronding van een nieuwe hypotheek. En die maken zich heel druk om een BKR registratie van +/-300 EUR |:(. Reviews wacht ik ook even af. En de Buds is top. Ik heb een WH-1000xm5, maar mis soms even de snelle buds voor het hardlopen of dergelijke _/-\o_
Als je onder een bepaald maandbedrag zit als betaling voor je telefoon word dit toch niet geregistreerd, of was dit vroeger zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Ferio schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 14:23:
[...]

Als je onder een bepaald maandbedrag zit als betaling voor je telefoon word dit toch niet geregistreerd, of was dit vroeger zo?
Dat klopt helemaal. Onder de 250 EUR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarnickS
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 12-09 13:08
Dubrillion schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 14:20:
[...]

[...]

Waar basseer je dit op!?
https://www.androidauthor...xel-roadmap-2023-3259454/
Waarschijnlijk is misschien een overstatement, maar er zijn wel geruchten en het zou ook niet heel raar zijn aangezien Apple hetzelfde doet.

Edit: zelfs hier op Tweakers

[ Voor 10% gewijzigd door MarnickS op 05-10-2023 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
MarnickS schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 14:23:
[...]

https://www.androidauthor...xel-roadmap-2023-3259454/
Waarschijnlijk is misschien een overstatement, maar er zijn wel geruchten en het zou ook niet heel raar zijn aangezien Apple hetzelfde doet.

Edit: zelfs hier op Tweakers
Ik ben het met je eens. Maar deze geruchten gingen ook over de Pixel 8.
Ook daar zou een GN2 sensor en Ultrasonic fingerprint in zitten. Beide zijn niet waar. Dus we kunnen blijven wachten op de Pixel 9, 10 en 11. Maar zodra de Pixel 8 binnen komt is die verouderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victor1701
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 08-09 09:19
Volgens 9 to 5 google website kan de pixel 8 met een snelheid van 27watt opladen. De pro komt tot 30 watt. In vergelijking met de pixel 7 op 21 watt en de pixel 7 pro op 23 watt. Dit met een 30 watt oplader via usb c.

https://9to5google.com/20...e-pixel-8-charging-speed/

Het is eindelijk een verbetering maar niet echt veel.

Draadloos opladen gaat nog steeds erg langzaam respectievelijk 18 watt en voor de pro 23 watt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bomb-el
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 22-08 14:28
Ben ik de enige die meer had verwacht van de presentatie? Het voelt allemaal behoorlijk underwhelming. Met name de camera had ik echt meer van gehoopt. Heel benieuwd naar de reviews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16:05
Bomb-el schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 16:27:
Ben ik de enige die meer had verwacht van de presentatie? Het voelt allemaal behoorlijk underwhelming. Met name de camera had ik echt meer van gehoopt. Heel benieuwd naar de reviews.
Van de AI features ben ik wel onder de indruk. Sommige dingen worden zelfs al een beetje creepy. Maar verder niet echt nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evleerdam
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16:30
Alle wijzigingen die al gelekt waren, waren steeds maar een magere verbetering. Sterker nog, in het hierboven gelinkte artikel stond al:

Later in 2023 volgen naar verluidt de Pixel 8 en Pixel 8 Pro. De bron stelt dat er - op het display na - weinig verandert ten opzichte van de Pixel 7-serie.

Verder ben ik ook wel benieuwd naar de reviews, ik heb het idee dat op vrijwel elk vlak er wel verbeteringen zijn (accuduur, snelheid van toestel, snelheid van opladen, camera, helderheid scherm) maar eigenlijk allemaal maar minimaal.

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Belsimpel order geannuleerd en via Google zelf besteld in de hoop de buds er snel bij te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-08 19:58
spaceboy schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 17:01:
Ok, ik ben klaar met kijken. Ik wacht toch met pre-order tot ik een hands-on review heb gezien die IETS over de accuduur zegt. Vind het eng dat in de MadeByGoogle hier nauwelijks/niet over wordt gesproken. Leuk hoor, die AI-integratie. Maar als mijn telefoon leeg is binnen een dag, ga ik daar géén 1000+ euro voor neertikken.
Ik was ook al aan het zoeken over iets van SOC prestaties en accu duur maar behalve wat hands on previews zijn er nog totaal geen reviews.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Kwam deze net tegen, is inclusief video beelden van de 8 pro:

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:29
Nee hier precies hetzelfde. Ik heb de 7 en heb geen enkele behoefte om de 8 aan te schaffen. Ondanks dat ik echt niet 100% tevreden ben met de 7. Ik denk dat ik wacht tot de Tensor chip door Qualcomm wordt ontwikkeld ipv Samsung. Accu is niet fantastisch en ik ondervind met regelmaat verbindingsproblemen met wifi.

To dare is to do

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bomb-el
Slaapje schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 20:22:
[...]

Nee hier precies hetzelfde. Ik heb de 7 en heb geen enkele behoefte om de 8 aan te schaffen. Ondanks dat ik echt niet 100% tevreden ben met de 7. Ik denk dat ik wacht tot de Tensor chip door Qualcomm wordt ontwikkeld ipv Samsung. Accu is niet fantastisch en ik ondervind met regelmaat verbindingsproblemen met wifi.
Ik ben op zich nog hartstikke blij met mijn pixel 5 maar de accuduur wordt wel een dingetje zo langzamerhand na 3 jaar. Wel hands down de fijnste telefoon die ik ooit gehad heb. Formaat, vingerafdruk scanner, accuduur, camera, allemaal echt uitstekend. Heb het idee dat het daarna allemaal niet veel beter is geworden met de Pixel. Erg jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Merk dat de 5 de camera wel wat minder is ten opzichte van de 7, die mijn vrouw heeft dus hoop dat ik met de 8 wel een mooie stap maak. Verder heeft ie 2x vallen overleefd maar met flinke schade al valt er mee te leven. Ga de 8 een weekje gebruiken. Als het niets is gaat ie terug en wacht ik op de volgende... Voor mij is het wel píxel of bust. Kan echt niet met andere software overweg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:29
Bomb-el schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 20:51:
[...]

Ik ben op zich nog hartstikke blij met mijn pixel 5 maar de accuduur wordt wel een dingetje zo langzamerhand na 3 jaar. Wel hands down de fijnste telefoon die ik ooit gehad heb. Formaat, vingerafdruk scanner, accuduur, camera, allemaal echt uitstekend. Heb het idee dat het daarna allemaal niet veel beter is geworden met de Pixel. Erg jammer
Maar ook echt, ik had voor de 7 de 5 en vind dat nog steeds de fijnste Pixel die ik heb gehad. Ik hoop echt dat de 9 nog een maatje kleiner wordt.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomb-el
MrVegeta schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 21:14:
Merk dat de 5 de camera wel wat minder is ten opzichte van de 7, die mijn vrouw heeft dus hoop dat ik met de 8 wel een mooie stap maak. Verder heeft ie 2x vallen overleefd maar met flinke schade al valt er mee te leven. Ga de 8 een weekje gebruiken. Als het niets is gaat ie terug en wacht ik op de volgende... Voor mij is het wel píxel of bust. Kan echt niet met andere software overweg.
Klinkt slim! Hoe bedoel je eventueel terug na een weekje? Gewoon een refund aanvragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Popcorna
Heb gepre-ordered in de Google Store, zo stel ik mijn freebie tenminste veilig. Aanstaande woensdag verloopt het review embargo, en dan worden ze ook uitgeleverd. Wedden dat dan die freebies opeens niet meer voorradig zijn...

Dan gewoon reviews checken paar dagen, en dingen ingepakt laten, heb je daar ook geen gezeik mee. En als de batterij en de thermals me tegenvallen gaat het retour.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Bomb-el schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 21:32:
[...]

Klinkt slim! Hoe bedoel je eventueel terug na een weekje? Gewoon een refund aanvragen?
Op zich hebben we recht op retour toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Popcorna
MrVegeta schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 21:39:
[...]

Op zich hebben we recht op retour toch?
14 dagen na leverdatum, gratis retour

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomb-el
Interesting, en hoe zit dat in combinatie met een abonnement?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Popcorna schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 21:37:
Wedden dat dan die freebies opeens niet meer voorradig zijn...
Dat zou zuur zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
Bomb-el schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 21:56:
Interesting, en hoe zit dat in combinatie met een abonnement?
Hoe kan je dat niet weten? Wet koop op afstand. Of ben je een Belg, want geen idee of die ook zo'n wet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomb-el
outlandos schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 21:57:
[...]

Hoe kan je dat niet weten? Wet koop op afstand. Of ben je een Belg, want geen idee of die ook zo'n wet hebben.
Haha sorry, nog nooit zo over nagedacht. Klonk wel interessant. Had het natuurlijk ook prima zelf uit kunnen zoeken. Evenwel bedankt voor de feedback ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan
  • Laatst online: 14:47

dbzfan

Nee.

spaceboy schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 10:51:
Ik merk dat ik er echt van baal dat die accu zo'n ondergeschoven kind is. Ik heb nu de Pixel 6A en ben er eigenlijk heel blij mee, maar ik zou heel graag een flinke camera-update krijgen met een nieuwe phone. Er zitten 3 nadelen voor mij aan de P8Pro:

- accuduur
- grootte van de telefoon (tikkie te lomp)
- prijs

Die laatste 2 punten zijn te overzien. De eerste niet. Als ik dat ding op vakantie bij me heb wil ik niet met een losse accu erbij gaan lopen om de dag door te komen.

Is er al iets zinnigs te zeggen over het verschil in "kom je de dag door met je batterij?" tussen de P8 en de P8Pro? Of moeten we toch echt op reviews wachten? En dé vraag is dan: ben je dan nog op tijd genoeg voor de preorder tot 16 oktober?

Edit: en wat ik me afvroeg, waarom zet je een display op 1 Hz? Als je een e-book leest? Ik neem aan dat dat (flink) accu scheelt?
Ik kom met mijn oude Pixel 3a nog steeds de dag makkelijk door .. vaak nog 40% over eind van de dag.

Ik ben dan geen heavy user maar wat moet je wel niet doen om de batterij van een moderne smartphone in een dag leeg te krijgen? Daar is gemiddeld wel 7 uur screen on time voor nodig :X

[ Voor 10% gewijzigd door dbzfan op 05-10-2023 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomb-el
Popcorna schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 21:37:
Heb gepre-ordered in de Google Store, zo stel ik mijn freebie tenminste veilig. Aanstaande woensdag verloopt het review embargo, en dan worden ze ook uitgeleverd. Wedden dat dan die freebies opeens niet meer voorradig zijn...

Dan gewoon reviews checken paar dagen, en dingen ingepakt laten, heb je daar ook geen gezeik mee. En als de batterij en de thermals me tegenvallen gaat het retour.
Is wel meer dan 100 euro duurder dan bij Belsimpel of providers he :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Popcorna
Bomb-el schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 22:23:
[...]

Is wel meer dan 100 euro duurder dan bij Belsimpel of providers he :|
Zelfde prijs toch? En geen gezeur met spullen claimen, maar gelijk erbij ontvangen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rik92
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 09-08 13:48
Via een pagina op de US website van Google zelf ('which pixel phone is right for you?') zie je heel handig op een rij wat de verschillen zijn tussen de 8 en de 8 pro. Ook wat betreft software features mbt de camera.

Zo te zien is wat de 8 pro extra heeft (en de 8 normaal dus niet heeft) qua software features alleen de volgende 4 dingen:
  • Pro controls
  • High-resolution photography
  • Video boost
  • Night sight video
De rest van de features (zie de lijst op die pagina) is dus bij beide beschikbaar.

Ben zelf nog even aan t twijfelen of de grootte van de pro me meer in de weg zit dan de zekerheid dat je qua specs de beste hebt gekozen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
Is het officiële hoesje van Google al ergens te bestellen? Excuses als er een apart accesoires topic is, kon het zo snel niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomb-el
Popcorna schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 22:25:
[...]

Zelfde prijs toch? En geen gezeur met spullen claimen, maar gelijk erbij ontvangen.
Bij een verlenging gaat er een hoop van de prijs af. Dit is odido, maar Vodafone heeft een nog betere deal geloof ik:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NG_86y_kyWDDlJRTfElsPdfgLOI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/8ZmDsVCMkAkvdN5AHIDdmLA7.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 14% gewijzigd door Bomb-el op 06-10-2023 06:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Popcorna
Bomb-el schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 22:34:
[...]

Bij een verlenging gaat er een hoop van de prijs af. Dit is odido, maar Vodafone heeft een nog betere deal geloof ik:
[Afbeelding]
Oh op die manier, nee heb een sim only van 10 euro en wil het losse toestel gewoon eenmalig kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomb-el
Popcorna schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 22:45:
[...]

Oh op die manier, nee heb een sim only van 10 euro en wil het losse toestel gewoon eenmalig kopen.
Ik heb ook een sim only, maar bij verlenging is zo'n deal op zich wel interessant. Of ik het toestel nu bij verlenging in 1 keer betaal of als los toestel koop en in 1 x betaal. Is in de basis hetzelfde toch? Scheelt toch weer 170 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• striner
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 29-08 19:06
outlandos schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 22:33:
Is het officiële hoesje van Google al ergens te bestellen? Excuses als er een apart accesoires topic is, kon het zo snel niet vinden.
Ik heb met de bestelling via de Google Store gelijk een hoesje meebesteld. De meeste die daar stonden waren direct verkrijgbaar (krijg het hoesje morgen toegestuurd, maar de telefoon pas volgende week). Slechts bij enkelen moest je op de wachttlijst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:01

Klippy

Still Game

outlandos schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 22:33:
Je bedoelt voordat de telefoons uit komen?
Volgens mij komt alles tegelijk uit, je kan ze al bestellen bij Google, maar ze komen volgende week pas uit.
https://store.google.com/...el_8_pro_phone_case?hl=nl

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Vraag me af hoe dat zit met dat “Zo lang de voorraad strekt” voor de freebies, want het klinkt alsof het niet zeker is dat je die watch of buds ook daadwerkelijk krijgt zo… :/

[ Voor 78% gewijzigd door Frietsaus op 05-10-2023 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomb-el
Frietsaus schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 23:34:
Vraag me af hoe dat zit met dat “Zo lang de voorraad strekt” voor de freebies, want het klinkt alsof het niet zeker is dat je die watch of buds ook daadwerkelijk krijgt zo… :/
Dat laatste had ik nog niet gelezen. Staat volgens mij niet in de actievoorwaarden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Bomb-el schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 23:45:
[...]

Dat laatste had ik nog niet gelezen. Staat volgens mij niet in de actievoorwaarden
Heb uiteindelijk toch maar besteld bij bel simpel want het prijsverschil was heel groot met een abo die ik toch moet gaan verlengen. We zullen het zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15:58
Bomb-el schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 23:45:
[...]

Staat heel duidelijk op de productpagina onderaan:.
Koop de Pixel 8 Pro en ontvang de Pixel Buds Pro (waarde € 229) of Pixel Watch 2 (WiFi) (waarde € 399) zonder extra kosten. Zolang de voorraad strekt. De aanbieding is geldig van 04/10/2023 tot 16/10/2023 om 23:59 CET (afhankelijk van beschikbaarheid). Eén paar Pixel Buds Pro of Pixel Watch 2 per Pixel 8 Pro-aankoop. Alleen beschikbaar als de gebruiker minimaal 18 jaar oud is en een afleveradres in Nederland opgeeft. U moet alle producten aan uw winkelwagen toevoegen om de bundelaanbieding te ontvangen. Als u de Pixel 8 retourneert zonder de Pixel Buds Pro, kunnen we € 229 (adviesprijs van de Pixel Buds Pro) of € 399 (adviesprijs van de Pixel Watch 2 (WiFi)) in rekening brengen. Je kunt de aanbieding niet combineren met promotiecodes of met andere bundelaanbiedingen die tegelijkertijd lopen. U kunt de inruilwaarde van één in aanmerking komende telefoon gebruiken voor deze aanbieding. De aankoop dient te worden gedaan in de Google Store Nederland. De aanbieding is niet overdraagbaar en kan niet worden ingewisseld voor contant geld of het equivalent daarvan. Tijdens het betalingsproces kunnen er verzendkosten in rekening worden gebracht. [

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomb-el
Caelorum schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 05:12:
[...]

Staat heel duidelijk op de productpagina onderaan:.

[...]
Ah ja, op de site van de Google store zie ik het inderdaad. Op Belsimpel kon ik het zo gauw nergens zien staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomb-el
Frietsaus schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 23:34:
Het zou trouwens wel echt hele slechte reclame zijn als ze aan enkelen de freebies niet zouden leveren ivm te weinig voorraad. Kan me haast niet voorstellen dat Google dat laat gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:51
Ik neem aan dat ze bedoelen dat als er geen voorraad meer is, ze de aktie voor het einde van de aktie periode stop kunnen zetten.

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomb-el
Golf2vr6 schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 08:35:
Ik neem aan dat ze bedoelen dat als er geen voorraad meer is, ze de aktie voor het einde van de aktie periode stop kunnen zetten.
Zou zeer ongelukkig zijn aangezien dan de 14 dagen bedenktijd is verlopen. Maar laten we er maar niet vanuit gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik92
Bomb-el schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 09:08:
[...]

Zou zeer ongelukkig zijn aangezien dan de 14 dagen bedenktijd is verlopen. Maar laten we er maar niet vanuit gaan
Hoe bedoel je? Die 14 dagen gaan pas lopen vanaf ontvangst van t product.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomb-el
Rik92 schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 09:21:
[...]

Hoe bedoel je? Die 14 dagen gaan pas lopen vanaf ontvangst van t product.
Bij Belsimpel kan je de buds of watch pas claimen vanaf 27 oktober. De actieperiode loopt natuurlijk inderdaad wel tot 16 oktober. Dus in dat geval zal je inderdaad gelijk hebben! Laten we het hopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iichel

iichel

Gazoooo

Ik vermoed dat ze op die manier ook de uitlevering iets willen spreiden. Google krijgt first call. MM duitsland heeft het ook over latere uitlevering van de freebies.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jvang
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-09 23:41
Benchmark en Battery test. Voor wat het waard is.

YouTube: Google Pixel 8 Pro Battery & 3DMark Wildlife Extreme Stress Test

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik92
Ik ga toch voor de normale pixel 8. Nu zit ik nog een hoesje uit te zoeken op de website van Google.

Heeft iemand ervaring met Google's eigen hoesje vs hoesjes (die ook via Google beschikbaar zijn) van Spigen en dat soort merken? Zit je met Google's eigen ook gewoon goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nst6ldr
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online

nst6ldr

Down with Big Tech.

dbzfan schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 22:03:
[...]

Ik kom met mijn oude Pixel 3a nog steeds de dag makkelijk door .. vaak nog 40% over eind van de dag.

Ik ben dan geen heavy user maar wat moet je wel niet doen om de batterij van een moderne smartphone in een dag leeg te krijgen? Daar is gemiddeld wel 7 uur screen on time voor nodig :X
Jouw Pixel 3a is letterlijk zuiniger dan de Pixel 6 en 7, dus dat is niet vergelijkbaar.

Hoe Android ten einde kwam - Ben je wel kritisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomb-el
Rik92 schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 12:37:
Ik ga toch voor de normale pixel 8. Nu zit ik nog een hoesje uit te zoeken op de website van Google.

Heeft iemand ervaring met Google's eigen hoesje vs hoesjes (die ook via Google beschikbaar zijn) van Spigen en dat soort merken? Zit je met Google's eigen ook gewoon goed?
Wat gaf de doorslag?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• injectx
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 14:11
Rik92 schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 12:37:

Ik heb bij de Pixel 5 de fabric hoesjes gehad welke echt geweldig waren, jammer dat ze niet meer gemaakt worden. Bij de 6 Pro heb ik de huidige, meer plastic case, even gehad maar die vond ik zelf niet zo speciaal voor het geld. Voor die prijs haal je misschien wel 2 mooie Spigen hoesjes in huis.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Maar 63% stabiliteit bij 3D Mark? Lijkt erop dat ze een flinke tradeoff hebben gemaakt om de temps binnen bereik te houden.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rik92
Heb even karton uitgeknipt op grootte van beide en ik vind die pro toch wel echt een stukkie te groot. Dat wil ik dan best voor lief nemen als de camera features echt stukken beter zijn (dat is namelijk mn voornaamste eis; ik wil mooie fotos kunnen maken) maar de main camera en selfie camera zijn gewoon hetzelfde. Het enige wat je inlevert is dat je geen telephoto lens hebt en dat die ultra wide 12mp ipv 48mp. Dat vind ik zelf verwaarloosbaar gezien wat voor foto's ik verwacht te gaan maken.

Wat betreft de overige software verschillen denk ik qua die video boost feature dat die ook echt wel mettertijd naar andere modellen wordt uitgerold, heeft immers niks te maken met de hardware van de telefoon zelf - lijkt me meer een marketing trucje dat dat nu exclusief voor pixel pro is.

tl;dr - de grootte van de pixel 8 pro vind ik bezwaarlijker dan de paar extra's die je krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomb-el
Rik92 schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 14:14:
[...]

Heb even karton uitgeknipt op grootte van beide en ik vind die pro toch wel echt een stukkie te groot. Dat wil ik dan best voor lief nemen als de camera features echt stukken beter zijn (dat is namelijk mn voornaamste eis; ik wil mooie fotos kunnen maken) maar de main camera en selfie camera zijn gewoon hetzelfde. Het enige wat je inlevert is dat je geen telephoto lens hebt en dat die ultra wide 12mp ipv 48mp. Dat vind ik zelf verwaarloosbaar gezien wat voor foto's ik verwacht te gaan maken.

Wat betreft de overige software verschillen denk ik qua die video boost feature dat die ook echt wel mettertijd naar andere modellen wordt uitgerold, heeft immers niks te maken met de hardware van de telefoon zelf - lijkt me meer een marketing trucje dat dat nu exclusief voor pixel pro is.

tl;dr - de grootte van de pixel 8 pro vind ik bezwaarlijker dan de paar extra's die je krijgt.
Snap ik, ik heb ook lang getwijfeld. Ben toch voor de pro gegaan, aangezien ik kleine kinderen heb en regelmatig wat beter wil kunnen inzoomen op het voetbalveld of de judo-hal. En met de verwachte opbrengst van de watch, scheelt het niet zo heel veel met de gewone. Mocht ik hem toch te groot vinden, dan gaat ie retour voor de gewone, want het formaat vind ik wel veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Ik heb blijkbaar verkeerd gekeken, ik dacht dat je ook in NL bij de pro alleen de buds gratis kreeg en voor de watch moest bij betalen. Nu twijfel ik of ik mijn order annuleer en de pro opnieuw bestel met de watch. Ik heb de gewone pixel buds al liggen, dus dan zou het alleen een upgrade zijn van de gewone naar de pro buds. Lastig lastig

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15:58
Jeroenneman schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 13:49:
[...]

Maar 63% stabiliteit bij 3D Mark? Lijkt erop dat ze een flinke tradeoff hebben gemaakt om de temps binnen bereik te houden.
Aangezien die 3 graden warmer begon dan bij de andere tests, verwacht ik dat de stabiliteit wel iets hoger zou moeten liggen. Zolang je de telefoon niet eerst in de zon laat liggen dan :+

Ik heb zelf maar gewoon de gok gewaagd en de 8 pro laten aanschaffen via het werk. Mocht het nou echt niet zijn dan neem ik wel weer privé een telefoon en gaat deze als reserve. Daar zal die ook goed geschikt voor zijn gezien de belofte van lange updatebeleid (als ze dat ook daadwerkelijk waar gaan maken). Ik kom nu van een Xiaomi 10T Pro af, dus ik ga denk ik niet super veel merken in snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeEs
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12:11
Rik92 schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 14:14:
[...]

Het scheelt (maar) 6mm in de breedte en 12mm in de hoogte. Toch lijkt de 8 Pro veel groter inderdaad.
Heb zelf nu de Pixel 6 (normale) en die is dus net zo groot als de 8 Pro.
Voor mij voelt de gewone 8 ineens heel klein... :)

Heb voor de verandering de blauwe 8 pro nu besteld. Beetje een gok wel... na jaren altijd een zwart/grijs model te hebben gehad. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingCrash
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 12:58

KingCrash

Angry Rabbit

GeeEs schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 15:02:
[...]

Het scheelt (maar) 6mm in de breedte en 12mm in de hoogte. Toch lijkt de 8 Pro veel groter inderdaad.
Heb zelf nu de Pixel 6 (normale) en die is dus net zo groot als de 8 Pro.
Voor mij voelt de gewone 8 ineens heel klein... :)

Heb voor de verandering de blauwe 8 pro nu besteld. Beetje een gok wel... na jaren altijd een zwart/grijs model te hebben gehad. Ben benieuwd.
Ik heb ook een Pixel 6 en zit ook over de Pixel 8 Pro te twijfelen. Als ik dan kijk in de size comparison scheelt het inderdaad niet veel.

https://www.phonearena.co.../phones/12143,12144,11732

Wel net zo zwaar. Veel gehoorde klacht als ik mijn Pixel 6 aan iemand geef( 'Zwaar'!!).

Angry Rabbit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iichel

iichel

Gazoooo

Maar op de kogel gebeten en een blauwe 256GB Pro besteld, meteen op Amazon een hoesje erbij besteld zodat ie vanaf dag 1 beschermd is. Voorpret is begonnen :D Pixel watch en 7 Pro tzt weer in de handel :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlakeNL
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13-09 18:57
KingCrash schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 15:10:
[...]

Ik heb ook een Pixel 6 en zit ook over de Pixel 8 Pro te twijfelen. Als ik dan kijk in de size comparison scheelt het inderdaad niet veel.

https://www.phonearena.co.../phones/12143,12144,11732

Wel net zo zwaar. Veel gehoorde klacht als ik mijn Pixel 6 aan iemand geef( 'Zwaar'!!).
Ik zat in dezelfde overweging. Uiteindelijk de knoop doorgehakt. Een veel mooiere kleur (blauw) en hopelijk een betere batterij. Natuurlijk is de overstap van een Pixel 6 naar 8 pro wel aanzienlijker. Een ander dingetje was ook de prijs. Ik zat bij kpn maar ben via Belsimpel overgestapt op Odido. Omgerekend betaal ik nu in totaal 868 euro voor de 256gb Pixel 8 pro (30 euro per maand). Ik betaal dan zo snel het kan gewoon het krediet af.

Daarnaast krijg ik ook nog de Pixel Watch 2 die ik meteen ga verkopen. Ben ik omgerekend misschien net zoveel kwijt als destijds de Pixel 6 128 gb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:51
Er is een levertijden en prijzen topic:

[Google Pixel 8 (Pro)] Levertijden en Prijzen

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FunkiestClient
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 01-12-2024
Net in Duitsland bij de MediaMarkt geweest (net over de grens bij Kerkrade). Daar staan de P8P en P8 al als vrije demo's in de winkel. Was wel erg onder de indruk moet ik zeggen. Beide toestellen voelen bijzonder fijn afgerond aan in de hand, de camera's zijn voor mij beide dikke prima. Ook voor de eerste keer eens met de Magic Eraser en Magic Audio kunnen spelen. Was erg onder de indruk hoe snel en goed dat werkte.

Ik ga voor de Pro. Twijfelde vooraf alleen nog om de kleur, Blue it is :9~ ! Wat mij wel verder opviel is dat de software denk ik nog een update moet hebben, waren soms kleine "hick-ups" bij wat intensief scroll werk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Popcorna

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeEs
Ligt het nou aan mij of is het tegenwoordig geen? verschil in kosten als je het toestel in 1x aftikt, of per maand afbetaald icm abo.

Als voorbeeld de 8 pro 256gb.

Los toestel zonder verlengen/abo = 1159
Los toestel in 1x betalen icm verlengen/abo = 1032
Toestel in termijnen 24x41eu + eenmalig 48 eu = 1032

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luapper
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15:57
GeeEs schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 16:53:
Ligt het nou aan mij of is het tegenwoordig geen? verschil in kosten als je het toestel in 1x aftikt, of per maand afbetaald icm abo.

Vaak is met abbo goedkoper, maar de ratio maandbedrag/in een keer de telefoon afbetalen maakt niet uit voor het totaalbedrag. Beetje wat je zelf fijn vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeEs
Tja... ik was toch echt in de veronderstelling dat "geld lenen, altijd wel wat geld kost". Maar dat is in dit geval dus niet zo.
Meen me te herinneren dat dit vroeger toch wel wat scheelde... ?
Anyway. Verder is dit vrij offtopic hier natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kreuk
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 23-04 19:56
GeeEs schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 16:53:

Viel mij ook op. Gezien de inflatie zou het eigenlijk goedkoper zijn, je hebt alleen wel een BKR registratie als je meer dan €250 voor het toestel moet afbetalen over de hele looptijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daejji
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:57
Kogel is door de kerk..de Pixel 8 besteld bij de Google Store. Buds Pro er gratis bij is helemaal een topdeal.

Ben benieuwd, heb nu 3 jaar een iPhone 12 mini. Ligt lekker in de hand, maar het lezen van artikelen etc. is me toch te klein.
Ben benieuwd naar de camera. Wordt mijn 1e Pixel.

Voor de mensen die willen weten hoe snel je de Buds krjgt bij de Google Store..
Volgens de gegevens krijg ik mijn telefoon op 12 oktober, en de Buds op 17 oktober.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bomb-el
Daejji schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 18:04:
Kogel is door de kerk..de Pixel 8 besteld bij de Google Store. Buds Pro er gratis bij is helemaal een topdeal.

Ben benieuwd, heb nu 3 jaar een iPhone 12 mini. Ligt lekker in de hand, maar het lezen van artikelen etc. is me toch te klein.
Ben benieuwd naar de camera. Wordt mijn 1e Pixel.

Voor de mensen die willen weten hoe snel je de Buds krjgt bij de Google Store..
Volgens de gegevens krijg ik mijn telefoon op 12 oktober, en de Buds op 17 oktober.
Dat wordt genieten! Pixels zijn over het algemeen een verademing :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frappuccino
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 16:17
Bomb-el schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 18:07:
[...]

Dat wordt genieten! Pixels zijn over het algemeen een verademing :)
Dat blijkt toch zelden uit de (user)reviews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 08:31

JanAd

Wind’s howling

Frappuccino schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 18:12:
[...]

Dat blijkt toch zelden uit de (user)reviews.
Ik heb nooit problemen gehad, dit wordt m'n 3de Pixel phone. :)

“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”

Pagina: 1 ... 6 ... 41 Laatste

Let op:
Berichten over prijzen, levering, abonnementen, ed mogen hier: [Google Pixel 8 (Pro)] Levertijden en Prijzen
Berichten over accessoires mogen hier: [Google Pixel 8 (Pro)] Accessoires