Acties:
  • +2 Henk 'm!
Google Pixel-familieGoogle heeft de Pixel 8 en 8 Pro aangekondigd. De telefoons zijn een stuk duurder dan de 7 en 7 Pro, hoewel de dollarkoers nu gunstiger is. Google geeft de telefoons zeven jaar updates, Feature Drops en OS-upgrades, veel langer dan voorgaande Pixel-telefoons.

De termijn van zeven jaar geldt voor beveiligingsupdates, de Feature Drops die elk kwartaal uitkomen en OS-upgrades, waardoor de Pixel 8-telefoons ondersteuning krijgen tot 2030. Daarmee verlengt Google de termijn voor ondersteuning flink en loopt de zoekgigant voor op veel concurrenten. Sommige fabrikanten beloven drie jaar updates, andere vijf. Het Nederlandse Fairphone belooft vijf OS-upgrades en acht tot tien jaar beveiligingsupdates.

De telefoons draaien op Googles eigen Tensor G3-soc, waarbij de zoekgigant niet diep inging op wat er precies verbeterd is, maar er zouden naast nieuwe processorkernen een nieuwe dsp, isp en neurale processorkernen in zitten. De Pixel 8 heeft 8GB Lpddr5x-geheugen; bij de Pro is dat 12GB. Beide hebben UFS 3.1-opslag met capaciteiten van 128 en 256GB. De Pro komt er ook in een 512GB-versie.

Ook de camerahardware heeft een upgrade gehad. De primaire camera heeft een 50-megapixelsensor van ongeveer 60 vierkante millimeter met een f/1.68-lens ervoor. Die zou 21 procent lichtgevoeliger zijn dan de sensor uit de Pixel 7. De camera met ultragroothoeklens van de Pixel 8 heeft autofocus en een veel bredere beeldhoek van 125 graden.

De Pixel 8 Pro heeft bij de 12-megapixelcamera met ultragroothoeklens de mogelijkheid om te focussen op 2cm afstand en dat is minder dan bij de Pixel 8 en Pixel 7 Pro. Die 48-megapixelcamerasensor is met 40 vierkante millimeter ook groter dan de 12-megapixelsensor van 16 vierkante millimeter van de Pixel 8. De Pro heeft bovendien een telecamera met 5x zoom ten opzichte van de primaire camera. Die camera heeft een 48-megapixelsensor van rond 35 vierkante millimeter en een diafragma van f/2.8. De selfiecamera is een 10,5-megapixelsensor van rond 14 vierkante millimeter en een f/2.2-lens.

Op het gebied van software is er onder meer een nachtmodus in video, die een internetverbinding vereist omdat het deels om een cloudfunctie gaat. Ook is er een functie om achtergrondgeluid in video's weg te filteren.

Beide telefoons hebben een plat scherm. Vorige Pixel Pro-modellen hebben een gebogen scherm. De Pixel 8 heeft een 6,2"-oledscherm met 2400x1080 pixels en een beeldverhouding van 20:9. Het scherm kan verversen met 60 tot 120Hz. De Pro heeft een 6,7"-oledscherm met 2992x1344 pixels en een verversingssnelheid van 1 tot 120Hz. De schermen kunnen ook feller: tot maximaal 1400 en 1600 candela per vierkante meter.

De Pixel 8 komt volgende week uit voor 799 euro; de Pixel 8 Pro gaat 1099 euro kosten. De Pixel 7 kostte bij introductie 649 euro, de Pro 899 euro. Daarmee is de prijs met 150 en 200 euro omhooggegaan, ondanks de gunstigere dollarkoers. Bij fabrikanten die in dollars dezelfde prijzen aanhouden, zoals Apple deed met zijn iPhones, daalden de europrijzen juist.
Google Pixel 8
Topics:
[Google Pixel 8 (Pro)] Ervaringen & Discussie
[Google Pixel 8 (Pro)] Accessoires
[Google Pixel 8 (Pro)] Levertijden en Prijzen

Toestel
Google Pixel 8
Google Pixel 8 Pro
Besturingssysteem

Android 14 + 7 OS-updates
Android 14 + 7 OS-updates
Scherm

6,2 inch amoled, 2400 bij 1080 pixels
60-120Hz, GG Victus & maximaal 2000 nits
6,7 inch amoled, 2992 bij 1344 pixels
1-120Hz, GG Victus 2 & maximaal 2400 nits
Processor
Tensor 3 met Titan M2-beveiligingschip
Tensor 3 met Titan M2-beveiligingschip
Processorsnelheid
2,85GHz
2,85GHz
Videochip
Mali-G710
Mali-G710
Werkgeheugen
8GB
12GB
Opslaggeheugen
128GB / 256GB
128GB / 256GB / 512GB
Extern geheugen
Niet mogelijk
Niet mogelijk
Batterij

Capaciteit: 4575mAh
Bedraad opladen: 27 Watt
Draadloos opladen: 20 Watt

Capaciteit: 5050mAh
Bedraad opladen: 30 Watt
Draadloos opladen: 23 Watt

Frontcam
10,5 megapixel, 92,8°
10,5 megapixel, 92,8°
Camera's

50 megapixel, 82°
12 megapixel ultragroothoek, 114°

50 megapixel, 82°
48 megapixel ultragroothoek, 114°, macromodus
48 megapixel telelens, 20,6°, 5x optische zoom

Afmetingen

150,5 x 70,8 x 8,9 millimeter
162,6 x 76,5 x 8,8 millimeter
Gewicht

187 gram
213 gram
Connectiviteit

Wifi 7 (802.11ax) met 2,4 GHz + 5 GHz + 6 GHz
Bluetooth 5.3
Dualband-GNSS, GPS, GLONASS, Galileo
NFC

Wifi 7 (802.11ax) met 2,4 GHz + 5 GHz + 6 GHz
Bluetooth 5.3
Dualband-GNSS, GPS, GLONASS, Galileo
NFC

Overig

5G-ondersteuning (voor de toekomst)
Optische vingerafdrukscanner
Gezichtsherkenning voor unlock
IP68-rating en Gorilla Glass Victus
Verkrijgbaar in 3 kleurvarianten
Matte zijkanten en camera, glanzend design

5G-ondersteuning (voor de toekomst)
Optische vingerafdrukscanner
Gezichtsherkenning voor unlock
IP68-rating en Gorilla Glass Victus 2
Verkrijgbaar in 3 kleurvarianten
Glanzende zijkanten en camera, mat design

Adviesprijs

€799
€1099
Google Pixel 8 Pro

[ Voor 6% gewijzigd door CLB op 12-10-2023 19:30 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Popcorna
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 14:28
uitvoering: Google Pixel Stand (2e generatie)

Deze is nu een stukje afgeprijsd bij Amazon, de officiële draadloze lader van Google. Inclusief een 30W usb c voeding.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FongWan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 05-05 09:38

FongWan

The Stormrider ...

Heb zelf de volgende case en screen proctector gehaald voor mijn Pixel 8 Pro

Ringke Fusion Compatibel met Google Pixel 8 Pro Case, Transparant Schokbestendig Bumper Hoesje - Clear - https://www.amazon.nl/dp/...8126711_487805961_TE_item

Spigen AlignMaster Screenprotector compatibel met Google Pixel 8 Pro, 2 Stuks, Frame voor eenvoudige installatie, Volledige dekking, Case friendly, 9H Gehard Glas - https://www.amazon.nl/dp/...8126711_487805961_TE_item

Mocht deze combi om een of andere reden niet goed samengaan dan wordt de Ringke case vervangen door een Spigen Ultra Hybrid Clear, kon die op dit moment niet terug vinden op amazon.nl

Edit:
Nu ook op Amazon.nl te vinden voor wie alles van Spigen wilt hebben

https://www.amazon.nl/ACS...s_a_1_2?crid=4MEP25B9TN7M

[ Voor 17% gewijzigd door FongWan op 05-10-2023 11:35 ]

| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 7 Pro |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-10-2024
FongWan schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 21:05:
Heb zelf de volgende case en screen proctector gehaald voor mijn Pixel 8 Pro

Ringke Fusion Compatibel met Google Pixel 8 Pro Case, Transparant Schokbestendig Bumper Hoesje - Clear - https://www.amazon.nl/dp/...8126711_487805961_TE_item

Spigen AlignMaster Screenprotector compatibel met Google Pixel 8 Pro, 2 Stuks, Frame voor eenvoudige installatie, Volledige dekking, Case friendly, 9H Gehard Glas - https://www.amazon.nl/dp/...8126711_487805961_TE_item

Mocht deze combi om een of andere reden niet goed samengaan dan wordt de Ringke case vervangen door een Spigen Ultra Hybrid Clear, kon die op dit moment niet terug vinden op amazon.nl

Edit:
Nu ook op Amazon.nl te vinden voor wie alles van Spigen wilt hebben

https://www.amazon.nl/ACS...s_a_1_2?crid=4MEP25B9TN7M
Thanks! Heb de crystal clear met screen protector besteld!

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniac2003
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
Met de Caseology variant bespaar je een paar euro voor hetzelfde in een ander frame kleurtje:
Caseology Snap Fit voor Google Pixel 8 Pro
https://amzn.eu/d/e7NmhR3

Caseology Parallax, Athlex en de glaasjes zijn onderweg naar mij. Rinke Onyx volgt vrijdag.

[ Voor 22% gewijzigd door maniac2003 op 05-10-2023 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdevries21
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08-05 10:27

Rig: Fractal North | Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus PRO | Sapphire RX 7900 XT | G.Skill Ripjaws V 32GB | Audio: Dali Opticon 6 | Dali Opticon Vocal | Marantz SR7011 | Sony XM4 | Tel: Google Pixel 8 Pro | Samsung S21FE | Laptop: Lenovo X13 Gen 4

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Popcorna
maniac2003 schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 12:38:
Met de Caseology variant bespaar je een paar euro voor hetzelfde in een ander frame kleurtje:
Caseology Snap Fit voor Google Pixel 8 Pro
https://amzn.eu/d/e7NmhR3

Caseology Parallax, Athlex en de glaasjes zijn onderweg naar mij. Rinke Onyx volgt vrijdag.
Ohh nice, caseology Athlex is de beste ooit. Fijne grip, individuele camera holes, beter. Omdat er toch geen ultrasonische vingerafdrukscanner in zit, voldoen goedkope tempered glaasjes ook prima.

[ Voor 8% gewijzigd door Popcorna op 05-10-2023 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniac2003
  • Nu online
Dbrand heb ik voor mijn huidige P6P, maar de grovere textuur (fijn schuurpapier) aan de rand vind ik niet erg prettig. Mij net iets te.
De bejegening van klanten is ook niet mijn stijl. Veel van dezelfde 3M vinyls zijn elders ook te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:06
Ik ga denk ik weer voor de Spigen Tough Armor-hoes al zou ik graag 1 hebben zoals Google ze vroeger zelf ook had met een stoffen uiterlijk en gevoel.

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:28
Ik wil het liefst een z'n dun mogelijke hoes. Welke raden jullie dan aan?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
Even aan het vergelijken mbt de Spigen Tough Armor.
Amazon €20,99
Google store €35,61

Scheelt nogal wat.

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JanAd
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 18:08

JanAd

Wind’s howling

Ad de Jong schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 13:13:
Ik ga denk ik weer voor de Spigen Tough Armor-hoes al zou ik graag 1 hebben zoals Google ze vroeger zelf ook had met een stoffen uiterlijk en gevoel.
Dan is deze misschien de moeite, was in de andere topic ook vermeld door een medetweaker.
Peak Design

Ik heb zelf de Spigen Liquid Air gehad bij de Pixel 6 en 7. Prima hoes, maar deze keer wil ik iets anders.
De hoesjes van Google zelf heb ik ook gehad, maar die zijn echt veel te glad imo.

“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fascinerend
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 08-05 21:49
Werkt een Google lader nou per se beter bij een Pixel 8 of gaat het enkel en alleen om de power delivery 3 die hij ondersteunt?
uitvoering: Google Google USB-C Snellader 30W + USB-C Kabel Wit (Pixel)

Dan zou een Samsung lader dus net zo goed zijn?
uitvoering: Samsung 45W Travel Adapter EP-TA845 Wit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarnickS
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 07-05 00:31
Fascinerend schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 19:02:
Werkt een Google lader nou per se beter bij een Pixel 8 of gaat het enkel en alleen om de power delivery 3 die hij ondersteunt?

Elke lader met Power Delivery 3 van minimaal 30W werkt precies even snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FongWan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 05-05 09:38

FongWan

The Stormrider ...

Dubrillion schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 14:30:
Ik wil het liefst een z'n dun mogelijke hoes. Welke raden jullie dan aan?!
Als het niet doorzichtig moet zijn Spigen Thin Fit of iets in die trant.

https://www.spigen.com/pr...it?variant=41716040335407

Of van dit merk, had er ooit voor een Samsung S8+ en dat was echt dun. Leuk voor een licht stootje en tegen krassen van wat ik mij herinner maar had niet het idee dat het erg veel bescherming zou bieden tegen een val op straat.

https://int.buypeel.com/

Of als je puur tegen krassen gaat dan een skin van een van de bekendere merken.

Slickwraps, dbrand, xtremeskins, gelaskins

| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 7 Pro |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Ik ga deze eens proberen, doet me wat denken aan die sandstone cases van Oneplus vroeger.
Caseology Athlex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniac2003
  • Nu online
Fascinerend schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 19:02:

Gaat inderdaad om PD3 ondersteuning. Gebruik zelf een Belkin i.c.m. de Google USB-C kabel.
De nieuwe variant is hier te vinden: klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• striner
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 03-03 14:42
Heb bij bestelling van de Pro gelijk de ITSKINS case meebesteld vanuit de store omdat ik geen wachttijd wil hebben waar ik zonder case met die telefoon rondloop. Vind de skin niet echt supermooi en had liever de Casemate gehad maar daar zit een wachtlijst op. Op de ITSKINS nu ook zie ik trouwens.

De case is zojuist al afgeleverd volgens DHL dus straks ophalen!
Telefoon staat nog steeds gepland voor de 12e.

Als de skin echt niks is kan ik altijd later nog wisselen maar ik wil gewoon voorkomen dat ik dagen zonder case rondloop en dat ie natuurlijk net een van deze dagen op de grond klettert.

[ Voor 9% gewijzigd door striner op 06-10-2023 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
Ik wist niet eens dat ze er waren maar de Pixel watch (1) cases passen niet op de Pixel Watch 2.

Goed dat ik weet dat er hier dus ook cases voor zijn, nu nog een goede/leuke zoeken.
Ik kwam iets van Spigen tegen maar zover ik ze nu zie (nog) niet leverbaar in NL.

Edit:
Als cover voor de Pixel 8 Pro heb ik de Spigen Tough Armor besteld.
Voor de Pixel Watch 2 zit ik aan de Spigen Rugged Armor Pro te denken.
Mooie combinatie. Mits die hier verkrijgbaar is of komt dan. Je krijgt er hier ook meteen een bandje bij.
Maar wie weet kom ik nog wat anders tegen.

[ Voor 39% gewijzigd door Ad de Jong op 06-10-2023 18:23 ]

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Iemand ervaring met Latercase?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Popcorna
Ik heb de Caseology Athlex binnen voor de normale 8. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/X2v_pXDm3To-TO4ddgY7i9WZxnM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/t1Egb7vk8Gu5jfmHOFLgp5Nz.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_Nq0UTO2MMkl3-HNf_Yxpp3MyH8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rLYD8LxqEDAK5f9KwR1Z51a4.jpg?f=fotoalbum_large

Perfect formaat en zeer degelijke dunne case, met fijne zandstructuur grip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
De cover is binnen, nu de telefoon nog 😄😎.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NAqQD083arOjiDkLXEfWajyQc8I=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hJvzSxYIHdcbQhL8DmSyzn2G.jpg?f=fotoalbum_large

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• maniac2003
  • Nu online
Ondertussen de diverse Pixel 8 Pro covers binnen. Als de telefoon er is even rustig bekijken welke we houden.
Overzichtje:
v.l.n.r.: Caseology Parallax <> Caseology Athlex <> Ringke Onyx black

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mzvM9_TB_LMrvCp_936O8pzlYVs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/d1Y6ZmoFJq11ZBBJhbd07rzm.jpg?f=fotoalbum_large

Voorkant
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Gp2BkI-SdsLNfNY1CVloleqqYko=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CNr9VKHJlxwLxh1fFEBPCFzU.jpg?f=fotoalbum_large

Rechterzijkant v.b.n.b.: Ringke Onyx black <> Caseology Athlex <> Caseology Parallax
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4IItPuUNS0Tw2PzCUer30TG0M_Y=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bi0eQV2X6qQQinIbn1xVLqk3.jpg?f=fotoalbum_large

De eerste indruk geeft de Caseology cases een voordeel. Al gript de zijkant van de Ringke ook wel lekker. Ringke is dus vlak aan de zijkant en de Caseology's wat rond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Popcorna
Ik moet nog een laadblokje hebben, die van Google zelf van 30W kost 30 euro, en voor 75 euro heb je datzelfde blokje, een kabel en de pixel stand 2. Vind wel prijzig, maar het is wel handig....Heb helaas alleen die bijgeleverde van 18W bij de Pixel 4a nog.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ad de Jong
Ik heb na lang twijfelen (vooral door de prijs) de stand 2 hier voor in de slaapkamer maar nog geen moment spijt van gehad.
Ik heb ergens iets gelezen dat er wel eens een stand 3 aan zou kunnen komen die zou ik dan voor de huiskamer willen.

Mocht iemand een soortgelijk hoesje voor de Pixel 8 Pro tegenkomen....
Ik hoor het dan graag.
Dit blijft voor mij nog steeds 1 van de fijnste en leukste hoesjes die ik heb gehad.
(er hoeft dan geen Nexus op te staan, even voor de grapjassen hier :+ )

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zMXtP3LAe-Dy_adleCyqfsRwQ6E=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/T58Hoxe2OKbLGXnaxfZI3hGs.jpg?f=fotoalbum_large

Voor de Pixel 6 Pro nog 2 vrijwel nooit (minder dan 5x) gebruikte hoesjes liggen.
Als er hier eenmaal 1 om zit verwissel ik eigenlijk nooit.
Heeft ook wel wat met het werk te maken daar gewoon een degelijke nodig.

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
maniac2003 schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 12:43:
Ondertussen de diverse Pixel 8 Pro covers binnen. Als de telefoon er is even rustig bekijken welke we houden.
Overzichtje:
v.l.n.r.: Caseology Parallax <> Caseology Athlex <> Ringke Onyx black

[Afbeelding]

Voorkant
[Afbeelding]

Rechterzijkant v.b.n.b.: Ringke Onyx black <> Caseology Athlex <> Caseology Parallax
[Afbeelding]

De eerste indruk geeft de Caseology cases een voordeel. Al gript de zijkant van de Ringke ook wel lekker. Ringke is dus vlak aan de zijkant en de Caseology's wat rond.
Mooi die Ringke hoes. Is die niet te dik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniac2003
  • Nu online
@Dubrillion De zijkanten zijn zelfs iets verlaagd i.v.m. het swipen. Hoesje is tussen de 10 en 11.5mm volgens de schuifmaat. De Caseology Parallax zit ook op 11.5mm de Athlex zit zo rond de 12mm.

Naar mijn idee valt het wel mee. Mijn huidige Rhinoshield Solidsuit voor de Pixel 6 Pro zit op 10.5mm (zijkant). Maar het afgeronde scherm steekt dus eigenlijk boven de hoes uit dan. Bescherming moet dan van de boven- en onderkant komen (12mm).

[ Voor 38% gewijzigd door maniac2003 op 07-10-2023 21:09 . Reden: aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Popcorna
Welk tempered glass nemen jullie voor de Pixel 8? Ben aan het rondneuzen en vind op amazon voornamelijk glaasjes met een gaatje erin waar de frontcamera zit. Dat is hopeloos qua stof ophoping.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ad de Jong
Popcorna schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 16:00:
Welk tempered glass nemen jullie voor de Pixel 8? Ben aan het rondneuzen en vind op amazon voornamelijk glaasjes met een gaatje erin waar de frontcamera zit. Dat is hopeloos qua stof ophoping.
Geen, al jaren niet meer.
Iets meer risico maar gewoon wat zuiniger zijn met dure spullen werkt voor mij goed al zit een ongeluk in een klein hoekje.

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordyb
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 03-12-2024
Zijn jullie van plan een screen protector te gebruiken? Zo ja, welke? Werkt dat een beetje met de in-screen fingerprint scanner?

[ Voor 5% gewijzigd door Jordyb op 08-10-2023 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Jordyb schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 19:22:
Zijn jullie van plan een screen protector te gebruiken? Zo ja, welke? Werkt dat een beetje met de in-screen fingerprint scanner?
Ik gebruikte bij de Galaxy S8 en S10 geen screenprotector. Toen kreeg ik een Pixel 6 en binnen 3 dagen had ik krassen. Ik weet niet welk glas daar gebruikt werd, maar het was verschrikkelijk. Pixel 7 vanaf dag 1 een Spigen screenprotector erop gegooid. Ik zie nu dat Spigen al wel protectors heeft, maar dat is met een zwart randje. Even kijken hoe dat eruit ziet. Ik heb over het algemeen nooit een case. Dus hoe meer protector hoe beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Ik ook niet en sinds ik ‘high-end’ toestellen koop (vanaf de HTC One m7) heb ik nooit valschade of zichtbare krassen gehad. Gewoon wat oppassen en een deftig hoesje gebruiken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:53
Ik heb de 7 Pro, zonder screenprotector maar geen krassen hoor. Ik hou niet van screenprotectors dus ik yolo hem altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvang
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 01-05 09:16
Gebruikte ook nooit een SP. Hou niet van het dikkere gevoel tijdens typen etc. Maar heb nu een titanium Garmin epix en die trekt dus direct diepe groeven in het scherm van de 7 pro. Hoe ik ze in contact krijg is mij ook een raadsel maar het gebeurt toch. Dus misschien voor de 8 maar eens kijken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 19:19
Heb een Spigen glazen screenprotector besteld (amazon) en al in huis.. deze is makkelijk te plakken omdat hier een 'frame' bij zit om hem altijd in de juiste positie te kunnen plakken. En om er geen stof onder te krijgen tijdens het plaatsen van de screenprotector, doe ik het in de badkamer ná het douchen omdat er door het vocht geen stofdeeltjes in de lucht hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Ik gebruik ze liever ook niet. Maar die echt dikke krassen vind ik zonde. bij de Pixel 6 zaten ze er echt in de eerste week al in. Vroeger had ik vaak ook die "folie" schermpjes. Lekker dun, maar echt fijn voelt het niet
038Robijno schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 19:51:
[...]

Heb een Spigen glazen screenprotector besteld (amazon) en al in huis.. deze is makkelijk te plakken omdat hier een 'frame' bij zit om hem altijd in de juiste positie te kunnen plakken. En om er geen stof onder te krijgen tijdens het plaatsen van de screenprotector, doe ik het in de badkamer ná het douchen omdat er door het vocht geen stofdeeltjes in de lucht hangen.
Dikke tip wel. Zitten hier de zwarte randjes omheen?

[ Voor 55% gewijzigd door Dubrillion op 08-10-2023 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordyb
038Robijno schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 19:51:
[...]

Deze had ik ook op het oog. Vraag me af, of het invloed heeft op de fingerprint scanner. Gebruik een vergelijkbare op mn iPhone nu en daar voel ik hem niet per se.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
Jordyb schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 19:59:
[...]

Deze had ik ook op het oog. Vraag me af, of het invloed heeft op de fingerprint scanner. Gebruik een vergelijkbare op mn iPhone nu en daar voel ik hem niet per se.
Ga er maar vanuit dat het goed werkt.
Anders even afwachten, zodra ik het toestel heb gaat het glaasje erop. Dan kan ik het vast en zeker bevestigen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-02 16:34

pdavie2311

Live life to the fullest..

Heb 2 protectors via Amazon besteld. Even kijken welke het meest edge to edge is. Gaat er gelijk op na unboxing van de Pixel. Dan zitten er zeker geen stofdeeltjes onder. Fingerprint gebruik ik denk ik toch niet omdat Face ID ook aan de eisen voldoet voor betalen etc bij de 8 Pro heb ik begrepen

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bomb-el
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 28-04 22:53
pdavie2311 schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 20:21:
Heb 2 protectors via Amazon besteld. Even kijken welke het meest edge to edge is. Gaat er gelijk op na unboxing van de Pixel. Dan zitten er zeker geen stofdeeltjes onder. Fingerprint gebruik ik denk ik toch niet omdat Face ID ook aan de eisen voldoet voor betalen etc bij de 8 Pro heb ik begrepen
Hou ons op de hoogte welke het beste bevalt! Ben zelf ook nog op zoek

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• striner
Hoe krijgen jullie allemaal krassen erin? Tegenwoordig is toch alles Gorilla Glass, niet? Ik doe wel cases om mijn telefoon maar heb al een paar generaties geen screen protectors meer op mijn telefoons gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:41

13art

Moderator Mobile
striner schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 00:07:
Hoe krijgen jullie allemaal krassen erin? Tegenwoordig is toch alles Gorilla Glass, niet? Ik doe wel cases om mijn telefoon maar heb al een paar generaties geen screen protectors meer op mijn telefoons gedaan.
Tja, als er nou eens bij elke kras een post it werd gedaan met waar de kras vandaan kwam... Zal wel komen vanuit de broek, motorrijbroek of schoonpoetsen van het scherm (kan slecht tegen een vettig scherm dus poets het regelmatig even schoon).

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Vanavond komend de protectors binnen via Amazon. Heb een 3-tal verschillende cases besteld voor de 8 Pro waar ik mijn keuze uit wil bepalen. Bellroy lederen, originele Google en de superthin met microvezel binnenkant van Mous.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniac2003
  • Nu online
Ja, Caseology protectors al binnen. Zijn gelijk aan de Spigen.

Op mijn huidige Pixel 6 Pro diverse geprobeerd. De meesten bleven niet goed zitten dankzij het gebogen scherm of de vingerafdrukscanner deed het niet goed. Momenteel wel een folie protector erop zitten die het goed doet. Dacht van Brotect (protectionfilms24.com).

Een tijd lang ook zonder screen protector rond gewandeld. Zitten 3 minuscule oppervlakte krasjes op in een jaar tijd denk ik, dus valt erg mee.
Gorilla Glass krast ook gewoon alleen iets minder makkelijk.

[ Voor 15% gewijzigd door maniac2003 op 09-10-2023 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimmak
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 02-05 09:05
striner schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 00:07:
Same, maar ik heb dan ook nooit andere items in de broekzak waar mijn Pixel standaard verblijft.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Popcorna
Ik gebruik naast een hoesje, tempered glass ook altijd een usbc plug van silliconen (niet die metalen versies nemen). Blijven perfect erin zitten, en heb zo geen stof/lint erin. Na een tijd zit er zoveel zooi in dat de usb niet meer pakt, en je moet gaan pulken. Als je pech hebt gaat je poort naar de ratten.

Gebruik al jaren, en nog nooit eentje verloren, heb er nog 24 reserve.

https://www.amazon.nl/Gia...+c+dus%2Caps%2C521&sr=8-5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Step-han
  • Laatst online: 16:23
Ik heb 'm op de Pixel 7 Pro nu. Ik wil eigenlijk nooit meer anders. Het materiaal is top, stevigheid is top en het is ultra dun. Het voelt bijna alsof je geen hoesje gebruikt.

Ik zit nog in twijfel om te upgraden naar een Pixel 8 Pro maar als ik dat doe komt er weer een latercase.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• striner
Bedenk me net dat ik onzin zit te verspreiden 8)7
Ik claim geen screen protector te hebben gebruikt maar bij mijn Oneplus 8T zat gewoon een screen protector af fabriek erop (en ook een hoesje in de doos) en die heb ik altijd erop laten zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DrViva
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 15-10-2023
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ka8nFyMCbFahTPIc8SXbcSSVmVo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bfFR7BIozKh7MtOqszPHjVKM.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/11paQHkkcm_x2BB7f-3e3fBGJVQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ytj8iZNIoHujkEtsTqwm5kfS.jpg?f=fotoalbum_large
Zelf de Mous case vandaag binnengekregen. Duur, maar wel tevreden met de looks en het gevoel van veiligheid. Verder de Spigen glass protector in bestelling. Hopelijk past dat goed.

[ Voor 55% gewijzigd door DrViva op 10-10-2023 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
DrViva schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 15:57:
[Afbeelding]

[Afbeelding]
Zelf de Mous case vandaag binnengekregen. Duur, maar wel tevreden met de looks en het gevoel van veiligheid. Verder de Spigen glass protector in bestelling. Hopelijk past dat goed.
Ik ben erg benieuwd naar de Spigen glass protector. Ik heb het liefst ''edge to edge''. Maar die zijn toch lastig te vinden, aangezien het scherm toch een klein beetje in afgerond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordyb
Oei, op Reddit een eerste ervaring met de Spigen screen protector. Mijne is onderweg, maar nu twijfel ik …

https://reddit.com/r/GooglePixel/s/N1X0HKtdsv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Step-han schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 11:38:
[...]

Ik heb 'm op de Pixel 7 Pro nu. Ik wil eigenlijk nooit meer anders. Het materiaal is top, stevigheid is top en het is ultra dun. Het voelt bijna alsof je geen hoesje gebruikt.

Ik zit nog in twijfel om te upgraden naar een Pixel 8 Pro maar als ik dat doe komt er weer een latercase.
De prijs is wel stevig, pakweg €49 hoes, €10 shipping en dan nog €10 importkosten zeker? (zonder omrekening $/€)

[ Voor 3% gewijzigd door JanAd op 10-10-2023 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuiltyNL
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-05 00:20
Jordyb schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 16:37:
Oei, op Reddit een eerste ervaring met de Spigen screen protector. Mijne is onderweg, maar nu twijfel ik …

https://reddit.com/r/GooglePixel/s/N1X0HKtdsv
Waarom zou je glas willen? Is dik en weinig meerwaarde tegenover kunststof. Elk half jaar een nieuwe plakken en klaar ben je.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Step-han
  • Laatst online: 16:23
JanAd schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 20:30:
[...]

De prijs is wel stevig, pakweg €49 hoes, €10 shipping en dan nog €10 importkosten zeker? (zonder omrekening $/€)
Ja het is wel een duur hoesje, maar beter dan deze heb ik nog nooit gehad. Als je een premium telefoon koopt ga ik in ieder geval niet bezuinigen op het hoesje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Step-han schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 09:16:
[...]

Ja het is wel een duur hoesje, maar beter dan deze heb ik nog nooit gehad. Als je een premium telefoon koopt ga ik in ieder geval niet bezuinigen op het hoesje..
Daar heb je zeker gelijk in. Ik ga eerst even de Athlax testen en mss nadien deze nog bestellen. Hebben ze daar soms acties met kortingen rond Back Friday?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdevries21
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08-05 10:27
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CfkKTpFTZ4L8cQ1j0a7LfNbvo5M=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pPVQS8VHrLSdqEiBRYgKLBj1.jpg?f=fotoalbum_large

Net ook maar een goed uit ziende case gekocht iemand al ervaring met deze versie "Carveit Wood Case for Google Pixel 8 Pro" voor een voorgaand model?

Rig: Fractal North | Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus PRO | Sapphire RX 7900 XT | G.Skill Ripjaws V 32GB | Audio: Dali Opticon 6 | Dali Opticon Vocal | Marantz SR7011 | Sony XM4 | Tel: Google Pixel 8 Pro | Samsung S21FE | Laptop: Lenovo X13 Gen 4

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Eerste case binnen om te kijken. Met MagSafe. Kan dus de 8 Pro gaan opladen met mijn MagSafe lader van Apple. Maar heb ook de Pixel Stand 2 besteld. Die werkt ook met een MagSafe case dacht ik? Twijfel wat het beste is om te gebruiken voor de batterij. MagSafe lader of de Pixel stand 2. Mooie aan deze case is het vilt aan de binnenkant tegen krasjes..
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ihr69IjCCV0nMgxAGrXav36f6dE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/q6DG8iAxTz4jRjyfYl1JspB3.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9973_5NqHHpE7ppeghBmpYyEeso=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eLF9APJIxm2Rm2YzcU5IRDft.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Causs
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09:14
Voor de (bijna) Pixel 8 pro bezitters; welke case en/of screenprotector kopen jullie er bij?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4JGjxL4kddS484jPbzEDuMrg1wM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XoHzcEJt896GYHksILb0rrkR.jpg?f=fotoalbum_large

De Athlex met de Pixel in :)
Heel goed qua grip. Wel net iets dikker dan de Spigen Liquid Airs die ik bij de vorige Pixels had.
Deze is zeker qua bescherming heel goed, dus ik ga hem zeker gebruiken. Maar mss toch nog die Latercase bestellen, soms heb ik liever iets subtieler dan dit.

[ Voor 24% gewijzigd door JanAd op 11-10-2023 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
  • Laatst online: 09:49
Gisteren de Caseology Nano Pop ontvangen, vond hem in vergelijking met mijn huidige Spigen Thin Fit voor Pixel 5 wel aan de dikke kant. Nu is de 8 ook als toestel wat dikker, maar ter vergelijking is nu ook de Thin Fit voor de 8 onderweg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
Causs schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 13:31:
Voor de (bijna) Pixel 8 pro bezitters; welke case en/of screenprotector kopen jullie er bij?
Al in huis (inmiddels afgeprijsd zie ik) Spigen Tough Armor.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NAqQD083arOjiDkLXEfWajyQc8I=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hJvzSxYIHdcbQhL8DmSyzn2G.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 38% gewijzigd door Ad de Jong op 11-10-2023 16:05 ]

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• injectx
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-04 09:52
Ik heb de Alignmaster van Spigen er net opgezet en de zwarte rand klopt wel maar is uitsluitend zichtbaar vanaf een hoek. Wel jammer, had liever zonder zwarte rand gehad.

Wat ik wel kwalijk vind is dat de rand van het glas niet mooi afgerond is waardoor je bij een swipe gesture met je vinger even in de rand blijft hangen. Dit was voor mij altijd de reden om voor Spigen te kiezen; afgeronde randen. Misschien is dit een productiefout maar ik vind het wel kwalijk voor een protector van 24 euro.

Het kan komen door mijn carbon hoesje welke dun is en niet boven het scherm uit komt. Bij een Spigen hoesje heb je dit issue misschien niet.

[ Voor 12% gewijzigd door injectx op 11-10-2023 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomb-el
Eigenlijk wilde ik de pixel watch 2 gaan verkopen, maar ik twijfel nu omdat ik graag weer wil gaan hardlopen. Weet iemand of het mogelijk is om Spotify te luisteren via de watch zonder dat de telefoon in de buurt hoeft te zijn? Dus muziek downloaden via de telefoon op de watch en offline via een oordopjes luisteren?

Geen idee of dit het juiste topic is trouwens 😐

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C6DL
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 22-08-2024
Welk hoesje gebruiken jullie voor de 8 pro?
Ik krijg een blauwe en wil de kleur graag behouden. Twijfel tussen een blauwe case van Google of een transparante universele?

Schopje naar het accessoires topic. Volgende keer eerst svp de topicwaarschuwing lezen waar je wat kan posten.

[ Voor 35% gewijzigd door 13art op 12-10-2023 08:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Robijno
C6DL schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 22:28:
Welk hoesje gebruiken jullie voor de 8 pro?
Ik krijg een blauwe en wil de kleur graag behouden. Twijfel tussen een blauwe case bij Google die nog niet op voorraad is of een transparante universele?
Bij belsimpel.nl hebben ze wel voorraad.. ook originele.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• C6DL
038Robijno schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 22:30:
[...]

Bij belsimpel.nl hebben ze wel voorraad.. ook originele.
Jawel maar 40 euro voor een blauw hoesje of 10 euro voor een transparante. Toch een flink verschil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundwork
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01-05 16:43
C6DL schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 22:34:
[...]

Jawel maar 40 euro voor een blauw hoesje of 10 euro voor een transparante. Toch een flink verschil
Klopt, bij de originele Google hoesjes betaal je natuurlijk ook voor de naam ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
Toch de Spigen Rugged Armor ook maar besteld.

Heb ik nu ook in gebruik op de Pixel 6 Pro en is wat slanker dan de Tough Armor.
Past wat gemakkelijker in de broekzak.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hD5VVAlKD9eP97pVaf-IKAcT-u4=/x800/filters:strip_exif()/f/image/tLoal4VZDj1dolokQxCjZAWI.png?f=fotoalbum_large

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop34
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:54
Ik overweeg om een screen protector te gaan gebruiken. Ik heb dit jaren lang niet gedaan op mijn Pixel 5. Maar ik hoorde dat de nieuwe Gorilla Glass versies juist krasgevoeliger zijn, en aangezien ik de Pixel 8 echt lang wil gaan gebruiken moet ik er misschien toch maar aan geloven.
Wat zijn goede screen protectors die weinig opvallend zijn? Zijn er nog goede folies voor, of is het tegenwoordig allemaal tempered glass? Ik weet niet zo goed waar ik moet kijken. Ik zoek een protector die zo dun en onzichtbaar mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
Ik gebruik ze ook al jaren niet meer puur omdat ze zo bagger aanvoelen.
Als ik om mij heen wel eens probeer dan voelt het gewoon zo goedkoop en plastic wrap aan en werkt het niet fijn.

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
C6DL schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 22:34:
[...]

Gebruikt iemand de officiele Google hoes? Ze zijn namelijk op voorraad, maar heb het liefst een beetje een dunne hoes. Het is meer voor de ''honeymoon period''. Dan gaat er een Dbrand sticker omheen zodat hij niet te pas en on te pas overal vanaf glijdt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
Dubrillion schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 08:51:
[...]

Gebruikt iemand de officiele Google hoes? Ze zijn namelijk op voorraad, maar heb het liefst een beetje een dunne hoes. Het is meer voor de ''honeymoon period''. Dan gaat er een Dbrand sticker omheen zodat hij niet te pas en on te pas overal vanaf glijdt
Als het maar voor even is en je wil er snel 1 in huis hebben, ik heb de mijne net besteld en komt vandaag of morgen al binnen.
En dat voor €15,-.

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• injectx
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-04 09:52
Joop34 schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 08:33:
Ik overweeg om een screen protector te gaan gebruiken. Ik heb dit jaren lang niet gedaan op mijn Pixel 5. Maar ik hoorde dat de nieuwe Gorilla Glass versies juist krasgevoeliger zijn, en aangezien ik de Pixel 8 echt lang wil gaan gebruiken moet ik er misschien toch maar aan geloven.
Wat zijn goede screen protectors die weinig opvallend zijn? Zijn er nog goede folies voor, of is het tegenwoordig allemaal tempered glass? Ik weet niet zo goed waar ik moet kijken. Ik zoek een protector die zo dun en onzichtbaar mogelijk is.
Ik overweeg het ook maar vond de Spigen niet zo fijn met diens harde randjes. Ik wacht nog even af tot er wat ervaringen binnenstromen in dit topic of op Amazon. Tot die tijd case only.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crashtestdummy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:41

crashtestdummy

Ajoeto member

Bomb-el schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 17:00:
Eigenlijk wilde ik de pixel watch 2 gaan verkopen, maar ik twijfel nu omdat ik graag weer wil gaan hardlopen. Weet iemand of het mogelijk is om Spotify te luisteren via de watch zonder dat de telefoon in de buurt hoeft te zijn? Dus muziek downloaden via de telefoon op de watch en offline via een oordopjes luisteren?

Geen idee of dit het juiste topic is trouwens 😐
Die vraag kun je beter stellen in het [Google Pixel Watch] Ervaringen en discussies topic.

(Maar het korte antwoord is: Ja, mits je natuurlijk de LTE versie van de Watch 2 aanschaft. Met de WIFI variant is dit niet mogelijk icm Spotify)

-- Liever 1 keer met sneeuwwitje dan zeven keer met de dwergen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomb-el
crashtestdummy schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 09:32:
[...]

Die vraag kun je beter stellen in het [Google Pixel Watch] Ervaringen en discussies topic.

(Maar het korte antwoord is: Ja, mits je natuurlijk de LTE versie van de Watch 2 aanschaft. Met de WIFI variant is dit niet mogelijk icm Spotify)
Thanks, die thread lijkt redelijk dood, dus verwacht daar niet zoveel van, maar zal hierna het onderwerp afsluiten ;). Waarom heb je daar de LTE versie voor nodig, je kunt dus geen muziek downloaden op de watch en offline beluisteren? Weinig zin om nog weer een extra abonnement te nemen voor een horloge.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• C6DL
Ad de Jong schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 08:54:
[...]

Als het maar voor even is en je wil er snel 1 in huis hebben, ik heb de mijne net besteld en komt vandaag of morgen al binnen.
En dat voor €15,-.
Welke heb je precies besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
Ad de Jong schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 08:31:
Toch de Spigen Rugged Armor ook maar besteld.

Heb ik nu ook in gebruik op de Pixel 6 Pro en is wat slanker dan de Tough Armor.
Past wat gemakkelijker in de broekzak.

[Afbeelding]
@CLB deze.

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Screenprotectors veels te klein. Ook nog op de rand waar het scherm eindigt. Regenboog effect. Ik laat eerst 1 zitten voor bescherming maar welke hebben jullie die wel tot de randen komt? Of verder? 8 Pro..
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/S6qaNg-MAWGF99L-VR0bg9QcyS0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/8JRknMAnKK8tID2kmkjHub7m.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rd2w3OkL5GbLbUlzgdX4e47tCUM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LJn0wGlEVbiS0wFlCb8I9WXG.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Popcorna
Die glaasjes met een gaatje bij de camera zijn sowieso altijd bagger. Hoopt alleen lint op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Laatst online: 02-10-2024
pdavie2311 schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 13:09:
Screenprotectors veels te klein. Ook nog op de rand waar het scherm eindigt. Regenboog effect. Ik laat eerst 1 zitten voor bescherming maar welke hebben jullie die wel tot de randen komt? Of verder? 8 Pro..
[Afbeelding]

[Afbeelding]
Zijn deze niet bedoeld voor met case?

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

voxxel schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 13:15:
[...]

Zijn deze niet bedoeld voor met case?
Met case ook niks. Daarbij blijft de protector op de rand zitten van het scherm. Moet echt een grotere hebben. Hoor graag als iemand die heeft gevonden voor de 8 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
  • Laatst online: 09:49
Ad de Jong schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 08:54:
[...]

En dat voor €15,-.
Dat is wel een goede prijs, waar heb je die gevonden?

Edit: Ah, Amazon! De Thin Fit heb ik elders besteld voor 30 euro, op Amazon voor 18 maar dan levertijd pas over 2 weken.. Niet handig

https://www.amazon.nl/Spi...ixel+8%2Caps%2C127&sr=8-4

[ Voor 35% gewijzigd door Tiroz op 12-10-2023 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
Tiroz schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 14:37:
[...]

Dat is wel een goede prijs, waar heb je die gevonden?

Edit: Ah, Amazon! De Thin Fit heb ik elders besteld voor 30 euro, op Amazon voor 18 maar dan levertijd pas over 2 weken.. Niet handig

https://www.amazon.nl/Spi...ixel+8%2Caps%2C127&sr=8-4
Mijn beide hoesjes had/heb ik binnen 2 dagen binnen.

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• striner
hmm ik lees net in een review iemand die al snel krassen kreeg op de gewone 8 met Gorilla Glass Invictus. Ik heb de Pro besteld en die heeft Invictus 2. Hier nog verschillen tussen? Ben het twijelen of ik toch niet een screen protector moet aanschaffen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crashtestdummy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:41

crashtestdummy

Ajoeto member

striner schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 15:02:
hmm ik lees net in een review iemand die al snel krassen kreeg op de gewone 8 met Gorilla Glass Invictus. Ik heb de Pro besteld en die heeft Invictus 2. Hier nog verschillen tussen? Ben het twijelen of ik toch niet een screen protector moet aanschaffen...
Invictus 2 zou inderdaad krasbestendiger moeten zijn ja.
Reguliere Invictus heeft zachter glas zodat het toestel valbestendiger is

-- Liever 1 keer met sneeuwwitje dan zeven keer met de dwergen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
pdavie2311 schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 13:09:
[Afbeelding]

[Afbeelding]
Tot aan de rand kan bijna niet want het scherm is afgerond aan de randen. Er zijn screen protectors met een UV geactiveerde lijm waar je wel een stukje verder mee komt maar heb er nog geen een gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Frietsaus schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 17:54:
[...]

Tot aan de rand kan bijna niet want het scherm is afgerond aan de randen. Er zijn screen protectors met een UV geactiveerde lijm waar je wel een stukje verder mee komt maar heb er nog geen een gevonden.
Snap ik. Maar er moeten wel betere zijn dan deze. Hou me aanbevolen voor tips..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuku-San
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10-04 16:58
Ik zoek een vinyl skin voor de pixel 8, maar die van Dbrand wrapt niet om het aluminium frame heen zoals vroeger. Jammer, want dat is juist zo krasgevoelig. Iemand nog een aanrader?

Alternatief, mag het ook het alllllllerdunste hoesje van de wereld zijn. Ik wil zo min mogelijk bulk en het gaat alleen maar om krasbescherming. Ik laat gemiddeld 1 x per 10 jaar mijn telefoon vallen dus zo'n bokito case er omheen hoeft echt niet 🤪

Schopje naar het accessoires topic. Volgende keer eerst de Topicwaarschuwing lezen svp voordat je een bericht post.

[ Voor 12% gewijzigd door 13art op 13-10-2023 08:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarnickS
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 07-05 00:31
Fuku-San schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 23:42:
Ik zoek een vinyl skin voor de pixel 8, maar die van Dbrand wrapt niet om het aluminium frame heen zoals vroeger. Jammer, want dat is juist zo krasgevoelig. Iemand nog een aanrader?

Alternatief, mag het ook het alllllllerdunste hoesje van de wereld zijn. Ik wil zo min mogelijk bulk en het gaat alleen maar om krasbescherming. Ik laat gemiddeld 1 x per 10 jaar mijn telefoon vallen dus zo'n bokito case er omheen hoeft echt niet 🤪
Hoe kom je daar bij? Op de fotos van Dbrand lijkt hij er gewoon helemaal om heen te gaan, behalve de randen van de camerabalk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuku-San
MarnickS schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 00:11:
[...]

Hoe kom je daar bij? Op de fotos van Dbrand lijkt hij er gewoon helemaal om heen te gaan, behalve de randen van de camerabalk.
Heb je een link? De foto's van Dbrand die ik vind zijn alleen recht van achter. Het instructiefilmpje is gedeeld met die van de Pixel 7, die skins gaan volgens mij ook alleen over het glas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Fuku-San schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 23:42:

Ik heb het bij Accessoires al een paar keer vermeld: Latercase ;)

Edit: Tnx Mod voor het verplaatsen ;)

Kent er iemand trouwens goede alternatieven voor dit type van hardshell cases?

[ Voor 8% gewijzigd door JanAd op 13-10-2023 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
JanAd schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 06:17:
[...]

Ik heb het bij Accessoires al een paar keer vermeld: Latercase ;)

Edit: Tnx Mod voor het verplaatsen ;)

Kent er iemand trouwens goede alternatieven voor dit type van hardshell cases?
Ja deze zijn mooi. Maar het bedekt bij lange na niet de hele telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schildje
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-05 15:49
Heeft iemand toevallig al ervaring met de matte-clear Ringke hoesjes en de Ringke screen protector? Ik ben van plan om daarvoor te gaan voor mijn Pixel 8, maar twijfel een beetje door het enorme aanbod. Ben op zoek naar een transparante case om de kleuren van het toestel te kunnen blijven zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ik ben zelf voor de Bellroy Terracotta leather case gegaan, ik ben dol leer en hoe mooi het slijt. Je ziet alleen niks meer van de mooie Porcelain kleur van de telefoon. :P

https://bellroy.com/produ...al=leather&size=pixel8pro

Afbeeldingslocatie: https://bellroy-product-images.imgix.net/bellroy_dot_com_gallery_image/EUR/PCFH-TER-133/5?w=730&h=487&fit=clip&dpr=1&q=75&auto=format

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:41

13art

Moderator Mobile
Schildje schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 09:12:
Heeft iemand toevallig al ervaring met de matte-clear Ringke hoesjes en de Ringke screen protector? Ik ben van plan om daarvoor te gaan voor mijn Pixel 8, maar twijfel een beetje door het enorme aanbod. Ben op zoek naar een transparante case om de kleuren van het toestel te kunnen blijven zien.
Heb dat hoesje op mijn S23+
Prima ding wat mij betreft, maar ik zou een volgende keer de clear versie halen om de kleur van het toestel zelf nog meer tot zijn recht te laten komen.
Enige nadeel wat ik nu kan bedenken is dat er wel wat stof onder komt, en ja dat zie je dus zitten.

[ Voor 7% gewijzigd door 13art op 13-10-2023 15:29 ]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvang
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 01-05 09:16
onder het mom van des te dunner des te beter, ook spigen liquid air en thin fit besteld naast de OG Google.

Nadeel van de spigen hoesjes vindt ik de oplossing op de knoppen. Open, vangt stof, en voel niet lekker klikkie. Google heeft hier staal/alu/zilveren knoppen op en dat vind ik toch wel echt een stuk lekkerder. Al zijn de official Google hoesjes wel echt te duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuku-San
Frietsaus schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 09:50:
Ik ben zelf voor de Bellroy Terracotta leather case gegaan, ik ben dol leer en hoe mooi het slijt. Je ziet alleen niks meer van de mooie Porcelain kleur van de telefoon. :P

https://bellroy.com/produ...al=leather&size=pixel8pro

[Afbeelding]
Ik heb dezelfde, maar net als bij de pixel 6 teleurgesteld in de afwerking. Rimpels in het leer op de hoeken, het zal wel bij het materiaal horen :/

Tevens wordt de pixel 8 met deze hoes bijna net zo breed als de 6, en ik wilde juist van die bulk af :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ves
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 02-05 17:38

Ves

A gadget addicted Bounty

Voor de mensen met een Bay gekleurde toestel, Amazon.de heeft de Pixel Buds Pro in dezelfde kleur

https://amzn.eu/d/dAyAK6g

Game PC 2024 | Star Citizen Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Ik heb de Mous Thin fit case besteld. Dit heb ik gedaan via de Google Store. Dit duurt even een paar dagen.

In de tussentijd bij Belsimpel de goedkoopste TPU case en screenprotectors gekocht van "just in case". De hoes is voor het geld prima. Verwacht er voor dat geld niet veel van.

De screenprotector daarentegen is bagger. Op de site staat het als volledig paneel. Maar er zit gewoon een cutout in de bovenkant bij de camera. Ook lijkt het plaatje gewoon voor een andere telefoon. Hij moet namelijk zo laag geplaatst worden zodat de camera vrij is dat de onderkant over de "bolling" van het scherm hangt. Trap er niet in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Dubrillion schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 16:14:
Ik heb de Mous Thin fit case besteld. Dit heb ik gedaan via de Google Store. Dit duurt even een paar dagen.

In de tussentijd bij Belsimpel de goedkoopste TPU case en screenprotectors gekocht van "just in case". De hoes is voor het geld prima. Verwacht er voor dat geld niet veel van.

De screenprotector daarentegen is bagger. Op de site staat het als volledig paneel. Maar er zit gewoon een cutout in de bovenkant bij de camera. Ook lijkt het plaatje gewoon voor een andere telefoon. Hij moet namelijk zo laag geplaatst worden zodat de camera vrij is dat de onderkant over de "bolling" van het scherm hangt. Trap er niet in!
Ik wacht ook nog op een goede screenprotector. Kan hem nog niet vinden voor de Pro

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste