Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duvekot
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11:10
Ohmarinus schreef op zondag 23 februari 2025 @ 13:42:
Hi mensen, ik heb hier een Pixel 8 (geen pro en geen 8a) en ben op zoek naar een goede screenprotector die samenwerkt met de officiele Google case.

Heb al vrij veel webwinkels bekeken maar vrijwel elke screenprotector die ik vind heeft in de reviews staat dat het niet goed het hele scherm bedekt, te klein of te groot.

Iemand een tip waar ik iets degelijks kan vinden?
kijk even 5 posts terug .... of die werkt met een officiële Google case weet ik niet .. maar ik ben er erg tevreden mee . die van mij is er direct opgegaan toen de telefoon uit de doos kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16-09 11:59

Ohmarinus

Blauw, Groen, Wit, Roze.

duvekot schreef op zondag 23 februari 2025 @ 13:52:
[...]

kijk even 5 posts terug .... of die werkt met een officiële Google case weet ik niet .. maar ik ben er erg tevreden mee . die van mij is er direct opgegaan toen de telefoon uit de doos kwam.
Yes die had ik bekeken maar die is unavailable op Amazon helaas.

Ondertussen zit ik naar deze te kijken:
https://www.gsmpunt.nl/sc...l-8-tempered-glass-2-pack

Edit:
(en meteen maar besteld, geen idee waarom ik voorheen dacht dat ik geen goede screenprotectors kon vinden)

[ Voor 10% gewijzigd door Ohmarinus op 23-02-2025 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duvekot
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11:10
Ohmarinus schreef op zondag 23 februari 2025 @ 13:56:
[...]

Edit:
(en meteen maar besteld, geen idee waarom ik voorheen dacht dat ik geen goede screenprotectors kon vinden)
dat is ook wat ik in mijn post zei Spigen is het zelfde bedrijf nml.... success er mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ratzz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11:17
[...]

Edit:
Misschien de prijs, die vind ik wel pittig en zou me weerhouden. Duurkoop is niet altijd een goeie koop heb ondervonden bij screenprotectors maar de recensies zijn wel positief. Hij is overigens €15,38 bij amazone prime.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bubble-BE
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 18-09 22:04
Ik ben wel fan van Brotect en koop die voor alle toestellen thuis. Deze zijn +- 1mm kleiner rondom dan het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Hier nog mensen ervaring met de Ghost 2.0 clear case van Dbrand? Ben zelf wel geïnterresseerd in een clear case die niet geel wordt (of in ieder geval garantie heeft voor het geval dat gebeurt). Enige nadeel dat ik zie is dat de randen aan de zijkant niet verlaagd zijn zo lijkt het, dat is met het gebruik van gestures wel wat lastig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maniac2003
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:20
@Majesty Zowel de v1 als de v2 hier. Over het geheel vind ik de v2 wel een verbetering, de knopjes ben ik iets minder fan van aangezien ze wat minder uitsteken. De randen van de v1 zijn lager dan de v2 maar heb zelf geen moeilijkheden met het swipen ervaren.

Mocht je interesse hebben, doe gerust een DM. Ze liggen hier spreekwoordelijk te verstoffen. V1 (met Magsafe) is licht gebruikt, v2 (zonder magsafe) is zo goed als nieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eenhoorntje
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 06:56
[...]

Edit:
Daar ga je geen spijt van krijgen. Tenminste hier nooit gehad!

Ik ga voor al mijn devices altijd voor Spigen of Panzerglass. Vind ze altijd makkelijk te plakken (ook zonder de tool eerder) Of het nu de Nintendo Switch of telefoon was, Alleen zijn ze iets wat prijziger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-09 19:48
Ik heb onlangs een set Pixel Buds Pro gekocht voor bij mijn Pixel 8. Volgens opgave zouden deze 11u mee moeten gaan zonder ANC, 7u met ANC.
Ik heb t vandaag getest: De mijne zijn na ong 5,5u leeg met ANC. Ook zou je zo'n 20u luistertijd moeten hebben (met ANC) met een volledig opgeladen case. Als mijn buds bijna leeg (+/-10%) zijn kan ik ze één keer opladen, daarna heeft de case nog 20% lading over. Ik kom dus met opgeladen buds en case dus aan maximaal zo'n 14u luisteren.

Is dat reden om ze retour te sturen en om te ruilen voor een andere set? Of is dit normaal. Als ik reviews bekijk dan wordt juist de batterijduur genoemd als positief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratzz
Stefke schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 18:51:
Ik heb onlangs een set Pixel Buds Pro gekocht voor bij mijn Pixel 8. Volgens opgave zouden deze 11u mee moeten gaan zonder ANC, 7u met ANC.
Ik heb t vandaag getest: De mijne zijn na ong 5,5u leeg met ANC. Ook zou je zo'n 20u luistertijd moeten hebben (met ANC) met een volledig opgeladen case. Als mijn buds bijna leeg (+/-10%) zijn kan ik ze één keer opladen, daarna heeft de case nog 20% lading over. Ik kom dus met opgeladen buds en case dus aan maximaal zo'n 14u luisteren.

Is dat reden om ze retour te sturen en om te ruilen voor een andere set? Of is dit normaal. Als ik reviews bekijk dan wordt juist de batterijduur genoemd als positief.
Ik weet niet hoe vaak je ze hebt opgeladen zowel de case als de buds. Maar bij mij is het zo dat meestal in het begin de tijden niet gehaald worden die beloofd worden ongeacht het product. Na een paar keer opladen is daar duidelijk verschil in dus ik denk dat je nog even geduld moet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniac2003
@ratzz aangezien li-ion geen geheugen effect heeft is dat geen issue.

@Stefke die afwijking lijkt mij veel. Komt jouw luistergedrag overeen met de test omstandigheden waaronder Google test?

Lees hier wel een soortgelijke ervaring, daar hielp een reset van de buds:
https://support.google.co...battery-life-issues?hl=en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratzz
maniac2003 schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 20:11:
@ratzz aangezien li-ion geen geheugen effect heeft is dat geen issue.

@Stefke die afwijking lijkt mij veel. Komt jouw luistergedrag overeen met de test omstandigheden waaronder Google test?

Lees hier wel een soortgelijke ervaring, daar hielp een reset van de buds:
https://support.google.co...battery-life-issues?hl=en
Ok maar het apparaat moet wel leren wanneer het vol geladen is en dat correct weergeven. Zo laad de Pixel zich ook op zijn tijd 100 % op accuraat te blijven over de weergave. De reset van de buds lijkt daar overigens ook op, het is niet zo dat ze opeens meer capaciteit hebben lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-09 19:48
Geen idee hoe Google test, maar ik gebruik ze regelmatig 's nachts als oordoppen met zachte white noise en ANC, dus dan is het urenlang dezelfde "belasting" maar ik ben dan meestal tussen rond 3 a 4u wakker vanwege de batterymeldingen...

Zal eens kijken of het helpt om ze te drainen/resetten zoals beschreven. Ik zie overigens geen geschatte gebruiksduur zoals in dat forum in de screenshots wel te zien is. Ik heb alleen batterijpercentage.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maniac2003
ratzz schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 20:58:
[...]

Ok maar het apparaat moet wel leren wanneer het vol geladen is en dat correct weergeven. Zo laad de Pixel zich ook op zijn tijd 100 % op accuraat te blijven over de weergave. De reset van de buds lijkt daar overigens ook op, het is niet zo dat ze opeens meer capaciteit hebben lijkt mij.
Mee eens, de capaciteit wordt niet spontaan anders. Vind het reset verhaal wel wat vreemd maar het is te proberen.
Stefke schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 21:23:
Geen idee hoe Google test, maar ik gebruik ze regelmatig 's nachts als oordoppen met zachte white noise en ANC, dus dan is het urenlang dezelfde "belasting" maar ik ben dan meestal tussen rond 3 a 4u wakker vanwege de batterymeldingen...

Zal eens kijken of het helpt om ze te drainen/resetten zoals beschreven. Ik zie overigens geen geschatte gebruiksduur zoals in dat forum in de screenshots wel te zien is. Ik heb alleen batterijpercentage.
Die gebruiksduur zie ik op mijn Pixel 8 Pro / Buds Pro 2 ook niet. Misschien was dat eerder en is het inmiddels niet meer zichtbaar.

Meestal testen ze op 50% volume. Zag zo op de help pagina ook niet direct een definitie van de test.
Het resetten zou ik dan doen als de buds 100% opgeladen zijn.
Bij een nieuw product wordt ook vaak aangeraden het eerst helemaal op te laden voor het in gebruik te nemen.
Hopelijk doet een reset iets voor je 🤞🏻
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste