Ik laat deze zitten in de tussentijd. Zeker omdat Victus glas sneller krast. Maar zodra de "gerenommeerde" merken iets goeds droppen gaat deze in de prullenbak. Ik doe het niet vaak, maar deze heeft een negatieve review gekregenpdavie2311 schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 16:19:
[...]
Ik wacht ook nog op een goede screenprotector. Kan hem nog niet vinden voor de Pro
Kun je daar eens een foto van maken met je telefoon erin? Weet niet of je een ander (camera)toestel tot je beschikking hebtAid schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 20:40:
Ik heb de Caseology Capella. Mooie stevige case, hopelijk verkleurt de case niet al te snel.
Of je zoekt hem even op.HetGezegde schreef op zaterdag 14 oktober 2023 @ 08:49:
[...]
Kun je daar eens een foto van maken met je telefoon erin? Weet niet of je een ander (camera)toestel tot je beschikking hebt
Bv hier.
Uiteraard gedaan, evenals foto's op Google afbeeldingen, maar dat zijn allemaal 3D generated product foto's of gemaakt in een studio en dat ziet er toch echt vaak anders uit dan dat je 'm zelf in gebruik hebt. Vandaar.
Net de Mous Case binnen gekregen. Zit keurig en strak. Nog wel iets aan de gladde kant, maar al een stuk beter dan zonder!
Ik heb de olijf groene thin case. Hij is wel heel erg mooi! Dat dan weer wel
Ik heb de olijf groene thin case. Hij is wel heel erg mooi! Dat dan weer wel
Ik zal vandaag wat foto's maken.HetGezegde schreef op zaterdag 14 oktober 2023 @ 08:49:
[...]
Kun je daar eens een foto van maken met je telefoon erin? Weet niet of je een ander (camera)toestel tot je beschikking hebt
HetGezegde schreef op zaterdag 14 oktober 2023 @ 08:49:
[...]
:strip_exif()/f/image/1YbxSz7wNqXTQcTP6hCX6o3x.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/olM3bafgNc8a90DFDRnGiEwC.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ReuLWVyESz2lcinz4ZGavQq4.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/xeckbTABZThBzcswaCuCvTrk.jpg?f=fotoalbum_large)
Heeft iemand ervaring met de Mous hoesjes en MagSafe opladers. Werkt het laden dan ook werkelijk via MagSafe of is het nog steeds zoeken.
Twijfel heel erg tussen de Mous thin steel blue en de Ghost case van DBrand eis is dat hij wel werkt met opladen op MagSafe lader.
Twijfel heel erg tussen de Mous thin steel blue en de Ghost case van DBrand eis is dat hij wel werkt met opladen op MagSafe lader.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Ik heb de Mouse. Werkt gewoon met MagSafe..Rubman schreef op zaterdag 14 oktober 2023 @ 18:44:
Heeft iemand ervaring met de Mous hoesjes en MagSafe opladers. Werkt het laden dan ook werkelijk via MagSafe of is het nog steeds zoeken.
:strip_exif()/f/image/q6DG8iAxTz4jRjyfYl1JspB3.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/eLF9APJIxm2Rm2YzcU5IRDft.jpg?f=fotoalbum_large)
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Heb sinds gisteren de Caseology parallax voor de P8. Prima, alleen de randjes steken vrij ver uit boven het scherm waardoor de gestures wat minder fijn zijn. Wellicht nog even wennen.
Daarnaast zou ik hem liever ietsjes minder bulky hebben, maar de grip is wel 3x beter.
Daarnaast zou ik hem liever ietsjes minder bulky hebben, maar de grip is wel 3x beter.
Ik heb de Ringke Onyx maar besteld. Komt maandagavond binnen via amazon/dhl.
[ Voor 4% gewijzigd door qwasd op 15-10-2023 01:14 ]
Waar besteld?Aid schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 20:40:
Ik heb de Caseology Capella. Mooie stevige case, hopelijk verkleurt de case niet al te snel.
En waar verschilt zo'n case nou van t.o.v de 10 euro hoesjes?
Bedankt! Ziet er goed uit. Met m'n Hazel Pixel 8 wil ik wel van de mooie, grijsgroene (voornamelijk grijs) kleur kunnen genieten.
Amazon voor 15e. Niet zo heel duur.C6DL schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 10:09:
[...]
Waar besteld?
En waar verschilt zo'n case nou van t.o.v de 10 euro hoesjes?
Het verschil zit hem voor mij in de stevigheid en afwerking. Goedkopere TPU cases zijn over het algemeen heel flexibel en dun waardoor ze nooit heel mooi passen wat ten koste gaat van de bescherming.
Dit voelt gewoon wat beter in de hand.
[ Voor 6% gewijzigd door Aid op 15-10-2023 11:22 ]
---
[ Voor 100% gewijzigd door Aid op 15-10-2023 11:01 ]
Ik heb deze cover, ligt goed in de hand en plakt aan de hand, sliert niet uit je hand en goed vast te houden enz... Ik koop altijd TPU covers, dun, toch enige bescherming ook en ligt goed in de hand. Enige minpuntje is na een bepaalde tijd kan het geel uitslaan maar dan koop ik eens een nieuwemrbbs schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 11:54:
Heb nu een Spigen Ultra hybrid case voor mijn Pixel 8 maar die maakt de telefoon nog zo'n stuk groter en vooral dikker. Ik overweeg om eventueel een gewone 9H film aan te brengen. Voor de voorkant vind ik die makkelijk maar vind niet meteen iets om ook de achterzijde te beschermen. Iemand een idee waar ik die kan vinden?
https://www.gsmpunt.nl/ho...ig-en-dun-tpu-transparant
[ Voor 6% gewijzigd door Reetkeverke op 15-10-2023 12:00 ]
Die Spigen Ultra Hybrid is ook zo'n case maar dat vind ik dus te bulky. Ik wil enkel een folie om de achterkant wat te beschermen tegen krassen, dus niet tegen impact van vallen.Reetkeverke schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 11:57:
[...]
Ik heb deze cover, ligt goed in de hand en plakt aan de hand, sliert niet uit je hand en goed vast te houden enz... Ik koop altijd TPU covers, dun, toch enige bescherming ook en ligt goed in de hand. Enige minpuntje is na een bepaalde tijd kan het geel uitslaan maar dan koop ik eens een nieuwe
Ik heb deze ook sinds gisteren, de hoeken zijn wel extra verstevigd waardoor hij extra groot aanvoelt.Reetkeverke schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 11:57:
[...]
Ik heb deze cover, ligt goed in de hand en plakt aan de hand, sliert niet uit je hand en goed vast te houden enz... Ik koop altijd TPU covers, dun, toch enige bescherming ook en ligt goed in de hand. Enige minpuntje is na een bepaalde tijd kan het geel uitslaan maar dan koop ik eens een nieuwe
Ik zit eraan te denken om de variant te bestellen die aansluit op het scherm zonder extra versteviging.
Knip, dit is niet de bedoeling.
[ Voor 84% gewijzigd door 13art op 16-10-2023 06:59 ]
Iemand al een mooie (liefst lederen) bookcase gevonden voor de pixel 8?
En dan specifiek met zo laag mogelijk uitstekende randen boven het scherm ivm swipen.
De markt is niet zo groot merk ik, komende van Samsung.
En dan specifiek met zo laag mogelijk uitstekende randen boven het scherm ivm swipen.
De markt is niet zo groot merk ik, komende van Samsung.
Google obsedian case 8 pro. Echt anders dan voor de p7.
Hoes is niet zwart maar meer Hazel/grijs kleur van de 8 variant.
Materiaal is meer tpu soft en matte. Betere grip.
En de binnenkant heeft soort vilt liner zoals mouse case. Wel nog dezelfde klikkie zilveren knoppen.
Hoes is niet zwart maar meer Hazel/grijs kleur van de 8 variant.
Materiaal is meer tpu soft en matte. Betere grip.
En de binnenkant heeft soort vilt liner zoals mouse case. Wel nog dezelfde klikkie zilveren knoppen.
Ik heb een solidsuit en schermfolie besteld bij rhinoshield. Die zouden nog deze maand uitgeleverd moeten worden.
Heel goede ervaringen mee gehad en onverwoestbaar, dus die kan men ook nog overwegen.
Die schermfolies vind ik ook heel fijn, en geven daadwerkelijk bescherming tegen puntbelasting zoals bij een val.
Morgen komt er een vrekking tpu hoesje binnen van een tientje voor zo lang. Ik vind het toch wat akelig om hem naakt te gebruiken
Heel goede ervaringen mee gehad en onverwoestbaar, dus die kan men ook nog overwegen.
Die schermfolies vind ik ook heel fijn, en geven daadwerkelijk bescherming tegen puntbelasting zoals bij een val.
Morgen komt er een vrekking tpu hoesje binnen van een tientje voor zo lang. Ik vind het toch wat akelig om hem naakt te gebruiken
Dekt deze ook het hele scherm?vaagisdenaam schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 14:52:
Ik heb nu een Mous Case en die valt niet over de rand van het scherm.
Dus ik zoek nog een screenprotector tegen krassen en die het scherm bedekt!
Ik heb hem nog niet binnen, maar voorgaande telefoons waren altijd nagenoeg helemaal afgedekt. Klein randje vrij zodat het op de case aan sluit. En de frontcamera natuurlijk.
Het is voor een folie wel een vrij dikke altijd. Maargoed, het werkt wel enorm goed. En met een case merk je daar toch weinig van.
Ik heb eens een telefoon laten vallen, scherm naar beneden, op een steentje. Dof plekje in die folie, maar verder niks. Dat was wel wat puntbelasting natuurlijk dus ik ben er wel door gered denk ik.
Het is allemaal niet gigantisch groot en dik of zo hoor, maar er zijn dunnere hoesjes en folies. Maar dat deze van rhinoshield goed werken daar durf ik wel een uitspraak over te doen.
Het is voor een folie wel een vrij dikke altijd. Maargoed, het werkt wel enorm goed. En met een case merk je daar toch weinig van.
Ik heb eens een telefoon laten vallen, scherm naar beneden, op een steentje. Dof plekje in die folie, maar verder niks. Dat was wel wat puntbelasting natuurlijk dus ik ben er wel door gered denk ik.
Het is allemaal niet gigantisch groot en dik of zo hoor, maar er zijn dunnere hoesjes en folies. Maar dat deze van rhinoshield goed werken daar durf ik wel een uitspraak over te doen.
Iemand al ervaring met een goede screen protector waarbij de vingerafdruk scanner blijft werken?
Eigenlijk iets voor het accessoires topic maar ik heb vandaag de Amfilm binnengekregen. 3 stuks en niet duur. Het plaatsen was erg makkelijk en op zich tevreden mee en fingerprint is geen probleem. Wel heb ik de "modus voor screenprotector" ingeschakeld. Ik had de inkeping van de camera wel graag anders gezien.daanNL schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 20:35:
Iemand al ervaring met een goede screen protector waarbij de vingerafdruk scanner blijft werken?
Google biedt Mous hoesjes aan met MagSafe, maar als ik naar de Mous website ga vertellen ze mij dat de MagSafe® Compatible Charging Suction Mount alleen
"Compatible with all Mous Magsafe® compatible cases and naked Magsafe® enabled iPhones" is.
Heeft iemand hier ervaring mee, of misschien een goed alternatief voor een car mount?
"Compatible with all Mous Magsafe® compatible cases and naked Magsafe® enabled iPhones" is.
Heeft iemand hier ervaring mee, of misschien een goed alternatief voor een car mount?
Ik snap de vraag niet helemaal. Maar als dit is: is er een verschil tussen de Mous Case en de Mous Case die Google verkoopt.... Nope. Is één en dezelfde. Ik heb hem bij de Google Store gehaald en mijn case is magnetisch. Dus ik denk dat elke Qi lader met het MagSafe principer gaat werken.NmR schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 09:09:
Google biedt Mous hoesjes aan met MagSafe, maar als ik naar de Mous website ga vertellen ze mij dat de MagSafe® Compatible Charging Suction Mount alleen
Ik was wellicht onduidelijk. Ik was benieuwd of de autolader van Mous werkt met de Pixel 8.Dubrillion schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 09:12:
[...]
Ik snap de vraag niet helemaal. Maar als dit is: is er een verschil tussen de Mous Case en de Mous Case die Google verkoopt.... Nope. Is één en dezelfde. Ik heb hem bij de Google Store gehaald en mijn case is magnetisch. Dus ik denk dat elke Qi lader met het MagSafe principer gaat werken.
Nu ik de tekst onder de specificaties terug lees, begrijp ik dat ik het verkeerd geïnterpreteerd heb en dat de lader niet alleen i.c.m. iPhones werkt. Het gaat om de compatibiliteit met de cases.
Wil mijn Pixel 8 toch nog beter gebruiken ipv retourneren.
Zoek een tempered glass screen protector. Op amazon staan er velen, maar de meeste met een gaatje erin, vind dat niks. Die van spigen en dergelijke vind ik te duur, 23 euro.
Iemand die een tip heeft?
Zoek een tempered glass screen protector. Op amazon staan er velen, maar de meeste met een gaatje erin, vind dat niks. Die van spigen en dergelijke vind ik te duur, 23 euro.
Ik heb dit hoesje besteld, als tijdelijke oplossing.
Ik ben er eigenlijk best te spreken over voor het geld. Dekt alles mooi af, ook de camera balk, behalve de lenzen en de led/thermometer.
Best een aanrader, ben positief verrast rekening houdend met de prijs.
https://www.smartphonehoe...el-8-pro-transparant.html
Edit: K9833L geeft -15pct bij die winkel. Kreeg de code er bij, 30 dagen geldig.
Laat even weten als hij gebruikt is, dan pas ik mijn post aan...
Ik ben er eigenlijk best te spreken over voor het geld. Dekt alles mooi af, ook de camera balk, behalve de lenzen en de led/thermometer.
Best een aanrader, ben positief verrast rekening houdend met de prijs.
https://www.smartphonehoe...el-8-pro-transparant.html
Edit: K9833L geeft -15pct bij die winkel. Kreeg de code er bij, 30 dagen geldig.
Laat even weten als hij gebruikt is, dan pas ik mijn post aan...
[ Voor 53% gewijzigd door vaagisdenaam op 17-10-2023 15:18 ]
qwasd in "[Google Pixel 8 (Pro)] Accessoires"Popcorna schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 14:30:
Wil mijn Pixel 8 toch nog beter gebruiken ipv retourneren.
"maar de meeste met een gaatje erin, vind dat niks"
Nickname does not reflect reality
Ok maar ligt eraan wat voor gaatje.Brad Pitt schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 19:00:
[...]
"maar de meeste met een gaatje erin, vind dat niks"
Weet iemand trouwens wanneer de White dome voor de Pixel 8 Pro beschikbaar komt in Nederland?
[ Voor 20% gewijzigd door qwasd op 17-10-2023 19:17 ]
Verkeerde topic
[ Voor 93% gewijzigd door Popcorna op 17-10-2023 19:49 ]
Thanks, bij gebrek aan "beter" heb ik deze ook besteld voor mijn 8. Komt morgen al aan, erg benieuwd. Heb een Caseology Athlex, zou die camera protector ook in dat hoesje werken?
Later dit jaar maar eentje halen met goede reviews, en geen camera inkepingen.
Ik heb de Athlex ingewisseld voor een Spigen Liquid Air (groen), die is toch net wat subtieler. Ik had die voor m’n vorige Pixels ook, blijft toch een hele goeie case.
“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”
Heeft iemand een tip voor een draadloze lader die niet persé officieel is, maar ook niet gelijk actief gekoeld is en bijna 100 euro kost?
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Ik heb een Qi ladertje voor 20 euro gekocht een jaar of 5 a 6 geleden. Als het niet uitmaakt welke snelheid bereikt wordt dan is alles prima. Ik zet hem in de avond op de lader en in de ochtend is hij vol. Meer dan prima!spaceboy schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 07:52:
Heeft iemand een tip voor een draadloze lader die niet persé officieel is, maar ook niet gelijk actief gekoeld is en bijna 100 euro kost?
Ik heb 2 van deze Belkins.spaceboy schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 07:52:
“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”
Thanks. Ik zie er genoeg staan. Is er iets bekend over "hoe goed het voor de accu is" als je vergelijkt tussen bijvoorbeeld:Dubrillion schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 08:05:
[...]
Ik heb een Qi ladertje voor 20 euro gekocht een jaar of 5 a 6 geleden. Als het niet uitmaakt welke snelheid bereikt wordt dan is alles prima. Ik zet hem in de avond op de lader en in de ochtend is hij vol. Meer dan prima!
- bedraad met 30W opladen
- bedraad met 10W opladen
- draadloos met 18W opladen
- draadloos met 5W opladen
Hoe láng hij erover doet maakt mij geen bliksem uit, het hoeft niet snel. Ik wil vooral de accu-levensduur zo lang mogelijk houden. En als ik er niet elke keer de USB-C connector voor hoef te gebruiken is dat een pré (omdat mijn Pixel 4A op dat vlak is stukgegaan uiteindelijk, ook al is het USB-C, het blijft bewegend).
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Ik heb de Pixel Stand 2 in de slaapkamer en zit er aan te denken om er voor de huiskamer ook 1 bij te kopen.
Meer dan snel genoeg voor mij.
Deze is top inderdaad, ben er ook blij mee. Ook de inkeping voor het buds pro doosje is erg nice.Ad de Jong schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 09:05:
Ik heb de Pixel Stand 2 in de slaapkamer en zit er aan te denken om er voor de huiskamer ook 1 bij te kopen.
Ik twijfel of ik deze wil aanschaffen, of dat ik wil wachten tot er een volgende versie komt. Misschien dit najaar, maar het zal wel niet.Ad de Jong schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 09:05:
Maar, hij heeft ook nog een actieve koeling, dús geluid, right? Ik wil dat het doodstil is in de slaapkamer eigenlijk.Popcorna schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 09:11:
[...]
Deze is top inderdaad, ben er ook blij mee. Ook de inkeping voor het buds pro doosje is erg nice.
Daar zit ik eigenlijk ook op te wachten maar ik ben bang dat dat nog wel even gaat duren omdat je er nog niets over hoort.Joop34 schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 09:35:
[...]
Ik twijfel of ik deze wil aanschaffen, of dat ik wil wachten tot er een volgende versie komt. Misschien dit najaar, maar het zal wel niet.
Op zijn vroegst zou ik hem dan pas over een jaar verwachten.
Daar was ik ook bang voor maar het is mij ook erg meegevallen.spaceboy schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 09:48:
[...]
Maar, hij heeft ook nog een actieve koeling, dús geluid, right? Ik wil dat het doodstil is in de slaapkamer eigenlijk.
Je hoort hem alleen even een paar minuten zodra je de telefoon erop zet en voor de rest niet meer.
De geluiden van buiten maken meer lawaai.
[ Voor 66% gewijzigd door Ad de Jong op 18-10-2023 09:57 ]
Het maakt niet veel geluid, ook op de turbo stand niet. Maar er zijn 3 laadstanden, waarvan 2 totaal stil. Af en toe hoor je het ding even blazen, maar echt minimaal.spaceboy schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 09:48:
[...]
Maar, hij heeft ook nog een actieve koeling, dús geluid, right? Ik wil dat het doodstil is in de slaapkamer eigenlijk.
Voor in de slaapkamer heb ik de Ikea Livboj draadloze laders op de nachtkastjes liggen. 5 euro voor 5W laden. Perfect voor de laadsessie in de nacht en voelt veiliger dan eentje van ome Ali.spaceboy schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 09:48:
[...]
Heb puur voor het idee dat ik een case direct bij release had de ITSKINS case besteld vanuit de Google Store samen met de 8 Pro. Hij beschermt goed maar wat is dat ding bulky zeg. Ook opstaande randen rondom (niet alleen in de hoeken) waardoor je voor de links/rechts gestures eerst de rand af moet met je vinger.
Denk dat ik snel zo'n slim TPU case bestel, maar misschien weet iemand van jullie: bestaat er misschien ook een case waar de achterkant open blijft? vind het materiaal van de Pro wel erg fijn op de achterkant bij het vasthouden.
Maar dan dus wel dat als ik hem zou neerleggen, hij niet over een ondergrond kan schuren en zandkorrels meepakken.
De visor mag wat mij betreft wel afgedekt worden, die raak ik toch niet aan
Denk dat ik snel zo'n slim TPU case bestel, maar misschien weet iemand van jullie: bestaat er misschien ook een case waar de achterkant open blijft? vind het materiaal van de Pro wel erg fijn op de achterkant bij het vasthouden.
Maar dan dus wel dat als ik hem zou neerleggen, hij niet over een ondergrond kan schuren en zandkorrels meepakken.
De visor mag wat mij betreft wel afgedekt worden, die raak ik toch niet aan
Ik heb in de auto een Brodit USB-c houder maar mijn P8 met de Spigen tough armor case laadt hij net niet op omdat hij te dik is. Ik heb nu de Spigen thin fit besteld maar die komt pas volgende week. Heeft iemand hier ervaring mee met een autohouder?
Gezien er geen 3.5mm jack op zit heb ik opeens een bluetooth - 3.5mm converter nodig. Iemand bekend met deze?
Daarnaast zelf net mn hoesje binnen. Doet wat het hoort te doen voor nu. Draadloos laden werkt. Sluit goed aan, mat en redelijk okay grip.
Daarnaast zelf net mn hoesje binnen. Doet wat het hoort te doen voor nu. Draadloos laden werkt. Sluit goed aan, mat en redelijk okay grip.
Die van Apple schijnt de beste te zijn en die is op veel plekken te koop.sheane schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 20:54:
Gezien er geen 3.5mm jack op zit heb ik opeens een bluetooth - 3.5mm converter nodig. Iemand bekend met deze?
Edit: ik lees nu dat je bluetooth > 3.5mm schrijft. Dat is een foutje neem ik aan?
[ Voor 6% gewijzigd door MarnickS op 18-10-2023 23:06 ]
Heb onderstaande screenprotector gekocht en net aangebracht
amFilm 3 + 1 stuk voor Google Pixel 8 displaybeschermfolie van gehard glas, compatibel met ultrasone vingerafdruk, met eenvoudige installatieframe, krasbestendig, luchtbelvrij, hoesvriendelijk https://amzn.eu/d/fLEjNUc
Ben er niet blij mee, rondom zie je dat het glaasje niet pakt, dus ik heb een vermoeden dat het scherm toch niet zo vlak is als ze zeggen.
Het is beter als geen, maar hoop toch wel dat ze zo spoedig mogelijk fatsoenlijke op de markt brengen. Zo'n dure telefoon, en het hele aanzicht is totaal verpest door zo'n rotding.
amFilm 3 + 1 stuk voor Google Pixel 8 displaybeschermfolie van gehard glas, compatibel met ultrasone vingerafdruk, met eenvoudige installatieframe, krasbestendig, luchtbelvrij, hoesvriendelijk https://amzn.eu/d/fLEjNUc
Ben er niet blij mee, rondom zie je dat het glaasje niet pakt, dus ik heb een vermoeden dat het scherm toch niet zo vlak is als ze zeggen.
Het is beter als geen, maar hoop toch wel dat ze zo spoedig mogelijk fatsoenlijke op de markt brengen. Zo'n dure telefoon, en het hele aanzicht is totaal verpest door zo'n rotding.
Heel vreemd want ik heb dezelfde en mijn ervaring is goed op mijn Pixel 8 Pro. In ieder geval voor 8.99 niet verkeerd. Zit ook erg strak op het scherm en samen met mijn case zie ik dat ding er niet eens op zitten.Popcorna schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 23:31:
Heb onderstaande screenprotector gekocht en net aangebracht
qwasd schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 23:33:
[...]
Heel vreemd want ik heb dezelfde en mijn ervaring is goed op mijn Pixel 8 Pro. In ieder geval voor 8.99 niet verkeerd. Zit ook erg strak op het scherm en samen met mijn case zie ik dat ding er niet eens op zitten.
:strip_exif()/f/image/yKB8TOtJlPQ43O0xdONwKLWX.jpg?f=fotoalbum_large)
Het hoesje raakt de protector net niet, zit overal ruimte tussen.
Ik kan helaas geen foto maken nu maar dit lijkt inderdaad nergens op.Popcorna schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 23:38:
[...]
[Afbeelding]
Het hoesje raakt de protector net niet, zit overal ruimte tussen.
Zelf hoop ik dat de whitestone dome binnenkort komt.
Daar heb ik altijd goed ervaring mee.
[ Voor 3% gewijzigd door qwasd op 18-10-2023 23:45 ]
Misschien zoiets? (@sheane)MarnickS schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 23:04:
[...]
Die van Apple schijnt de beste te zijn en die is op veel plekken te koop.
Edit: ik lees nu dat je bluetooth > 3.5mm schrijft. Dat is een foutje neem ik aan?
Dan kun je je bedraden koptelefoons toch semi-draadloos gebruiken.

Zelf geen ervaring mee, maar zo te zien kan dit apparaatje beide kanten op werken: https://www.amazon.nl/1mi...luidspreker/dp/B0B13X9XXC
Vast wel meer varianten van te vinden. En anders een usb-c naar 3,5mm adaptertje inderdaad om direct in de telefoon te pluggen. Ironisch genoeg doe ik dat zelf met een oud setje Apple oordopjes
Dank! Ik heb gisteren deze besteld. Ik deel de ervaringen hier mochten mensen daar behoefte aan hebben.
Specifiek eentje voor in de auto en niet via USB-C_>3.5mm, want dat past weer niet in de carkit. En daarnaast niet prettig om met oortjes in te rijden.
Dat gaat helemaal goedkomen. Ik heb al een tijdje deze in gebruik, gaat altijd prima!sheane schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 11:38:
[...]
Dank! Ik heb gisteren deze besteld. Ik deel de ervaringen hier mochten mensen daar behoefte aan hebben.
Specifiek eentje voor in de auto en niet via USB-C_>3.5mm, want dat past weer niet in de carkit. En daarnaast niet prettig om met oortjes in te rijden.
Op amazon.nl zie je nu de reviews binnenstromen, bijna elke screenprotector bij de normale 8 heeft dit, super slechte recensies, ook bij de betere merken zoals Spigen. Allemaal last van die randjes.qwasd schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 23:45:
[...]
Ik kan helaas geen foto maken nu maar dit lijkt inderdaad nergens op.
Zelf hoop ik dat de whitestone dome binnenkort komt.
Daar heb ik altijd goed ervaring mee.
Erger me er best aan
Ik heb sinds een aantal dagen de 8 en heb deze case in het groen en heb deze screen protector besteld. De protector komt vanavond binnen en als die erop zit plaats ik wel even een foto.
De case is prima, maar geeft het geheel wel wat meer bulk doordat de rand een paar mm hoger is dan het scherm. Vooralsnog stoor ik mij er niet aan, met de gestures heb ik geen problemen. De uitstraling van de telefoon valt wel helemaal weg door de dichte case en de opstaande rand.
De case is prima, maar geeft het geheel wel wat meer bulk doordat de rand een paar mm hoger is dan het scherm. Vooralsnog stoor ik mij er niet aan, met de gestures heb ik geen problemen. De uitstraling van de telefoon valt wel helemaal weg door de dichte case en de opstaande rand.
Ik twijfel er ook aan om precies die case te halen (Ringke Onyx), de andere kandidaat is de Spigen Thin Fit. Had je die toevallig ook in overweging?Alieunited schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 12:19:
Ik heb sinds een aantal dagen de 8 en heb deze case in het groen en heb deze screen protector besteld. De protector komt vanavond binnen en als die erop zit plaats ik wel even een foto.
Ik zit in exact dezelfde overweging, want ik wil het camera eiland ook beschermen (krassen magneet, dat aluminium). Wilde voor de Ringke gaan, omdat deze een minimale opstaande rand heeft. Vind het zelf rete irritant bij de Google case dat je telkens over dat hobbeltje heen moet swipen.Tuktop schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 12:39:
[...]
Ik twijfel er ook aan om precies die case te halen (Ringke Onyx), de andere kandidaat is de Spigen Thin Fit. Had je die toevallig ook in overweging?
Helaas wel wat extra 'bulk' aan de telefoon dan inderdaad, maar daar kom je toch haast niet omheen als je een beetje fatsoenlijk hoesje wilt denk ik.
Was eigenlijk van plan 'm naakt te gaan gebruiken, maar man wat is dat ding glad, dat gaat gegarandeerd mis. Misschien koop ik nog eens een transparante (niet geel wordende) case, wellicht in de vorm van een Spigen Ultra Hybrid.
Of een Ringke Transparant Matte, keuzes keuzes
[ Voor 3% gewijzigd door Majesty op 19-10-2023 12:49 ]
Nee, het was een beetje een impuls aankoop moet ik eerlijk zeggen. In een ander topic waren ze positief over deze case bij een andere telefoon, dus vandaar.Tuktop schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 12:39:
[...]
Ik twijfel er ook aan om precies die case te halen (Ringke Onyx), de andere kandidaat is de Spigen Thin Fit. Had je die toevallig ook in overweging?
Als ik die Spigen zie dan zou ik het nu wel overwegen, die ziet er wel strak uit.
Maar tot nu toe niet ontevreden over deze case, maar echt spannend is het niet. Rondom zit een fijne structuur op de case wat het prettig doet aanvoelen. Mijn vorige case om mijn p30 pro was erg stroef en daardoor gleed deze lastig in de broekzak en er bleven zaken zoals pasjes en papiergeld aan kleven als ik hem eruit haalde (dat heeft mij op vakantie € 50,- gekost

Ik zoek nog wel een goede oplader, de oplader van mijn p30 pro werkt op een ander protocol kennelijk, daarom haalt de pixel de maximale snelheid van het laden niet. De draadloze lader werkt wel, maar ik laad regelmatig even snel tussendoor indien noodzakelijk.
[ Voor 12% gewijzigd door Alieunited op 19-10-2023 13:00 ]
Uiteindelijk zelf voor de clear variant van Ringke gegaan (dus niet de matte variant, die heeft dat alleen in het onderste stuk, wat ik niet mooi vind). Met name omdat deze aan de zijkanten een nog lagere rand heeft. Daarnaast ook nog de Spigen Thin Fit blue gedaan om te kunnen vergelijken.Majesty schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 12:49:
[...]
Ik zit in exact dezelfde overweging, want ik wil het camera eiland ook beschermen (krassen magneet, dat aluminium). Wilde voor de Ringke gaan, omdat deze een minimale opstaande rand heeft. Vind het zelf rete irritant bij de Google case dat je telkens over dat hobbeltje heen moet swipen.
Helaas wel wat extra 'bulk' aan de telefoon dan inderdaad, maar daar kom je toch haast niet omheen als je een beetje fatsoenlijk hoesje wilt denk ik.
Was eigenlijk van plan 'm naakt te gaan gebruiken, maar man wat is dat ding glad, dat gaat gegarandeerd mis. Misschien koop ik nog eens een transparante (niet geel wordende) case, wellicht in de vorm van een Spigen Ultra Hybrid.
Of een Ringke Transparant Matte, keuzes keuzes.
[ Voor 5% gewijzigd door Majesty op 19-10-2023 13:07 ]
Dat verhaal van die protectors wil ik zeker mee lezen!Alieunited schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 12:19:
Ik gebruikte vroeger vaak een film protector. En ben benieuwd of deze tegen krassen beschermen zonder heel veel bulk toe te voegen.
Iemand met de gewone 8 die wel een fatsoenlijke screenprotector heeft gevonden? Merkte dat ik me teveel ergerde aan die randen, heb eraf gehaald.
Ik heb vanaf dag 1 een hoesje om mijn telefoon en alsnog krassen op het aluminium bij de camera's, hoe dan?
Ik heb een hoesje die dat aluminium ook afdekt, het is logisch dat er krassen komen op dat uiterst zachte metaal zonder enige bescherming erop. Snap niet dat mensen kiezen voor een hoesje waarbij die hele camerabar open en bloot ligt en met neerleggen altijd contact maakt met de ondergrond.Bomb-el schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 17:30:
Ik heb vanaf dag 1 een hoesje om mijn telefoon en alsnog krassen op het aluminium bij de camera's, hoe dan?
Ik heb de Ringke Dual easy film. Tevreden van!Popcorna schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 17:30:
Iemand met de gewone 8 die wel een fatsoenlijke screenprotector heeft gevonden? Merkte dat ik me teveel ergerde aan die randen, heb eraf gehaald.
Mijn Spigen Hybrid Ultra heb ik ingeruild voor een veel slankere X-level Guardian case. Zwarte dunnere case die ook lekker zacht aanvoelt. Goede grip op de telefoon en hij blijft goed compact zo. Natuurlijk moet ik een heel stuk inboeten op valbescherming maar daar zit ik niet zo mee in. Zorg altijd heel goed voor mijn telefoon.
De Ringke dual easy film zit op mijn Pixel 8, de eerste indruk is goed.
Het aanbrengen ging eenvoudig met de meegeleverde houder die je in de usb poort stopt, daardoor plak je hem er eigenlijk altijd recht op.
De protector is bijna niet te zien op de telefoon, zeker in combinatie het Ryngke Onyx hoesje heb je echt bijna een naadloos geheel. Je moet goed kijken waar de rand van de screen protector zit.
Op de foto's zitten nog wat kleine luchtbelletjes, daardoor kan je goed zien waar de rand zit, deze zijn inmiddels al een stuk minder. Ik ben wat voorzichtig om ze met veel kracht weg te drukken, maar ik heb goede hoop dat dit de komende dagen wel wegtrekt.
De vingerprint scanner werkt vooralsnog zonder problemen, de instellingen heb ik niet aangepast.
De inhoud van het doosje is wel wat karig als je dat vergelijk met bijvoorbeeld Spigen. Er zit 2x een screen protector in, 1x een houdertje, een gladstrijkertje (hoe heet dat ding?) en een minuscule nat en droog doekje.
Paar foto's, gemaakt met de p30 pro. Het is niet overal goed te zien, maar dan hebben jullie een idee.
Het aanbrengen ging eenvoudig met de meegeleverde houder die je in de usb poort stopt, daardoor plak je hem er eigenlijk altijd recht op.
De protector is bijna niet te zien op de telefoon, zeker in combinatie het Ryngke Onyx hoesje heb je echt bijna een naadloos geheel. Je moet goed kijken waar de rand van de screen protector zit.
Op de foto's zitten nog wat kleine luchtbelletjes, daardoor kan je goed zien waar de rand zit, deze zijn inmiddels al een stuk minder. Ik ben wat voorzichtig om ze met veel kracht weg te drukken, maar ik heb goede hoop dat dit de komende dagen wel wegtrekt.
De vingerprint scanner werkt vooralsnog zonder problemen, de instellingen heb ik niet aangepast.
De inhoud van het doosje is wel wat karig als je dat vergelijk met bijvoorbeeld Spigen. Er zit 2x een screen protector in, 1x een houdertje, een gladstrijkertje (hoe heet dat ding?) en een minuscule nat en droog doekje.
Paar foto's, gemaakt met de p30 pro. Het is niet overal goed te zien, maar dan hebben jullie een idee.
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() |
Hoe voelt het scherm aan met de protector? Zelfde als het glas of ietsje stroever? Ik heb vorige week een screen protector laten plakken bij een Proximus winkel maar nooit meer, veels te duur én het scherm voelt heel stroef aan, niet fijn.Alieunited schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 10:53:
De Ringke dual easy film zit op mijn Pixel 8, de eerste indruk is goed.
Voelt nog goed, niet heel veel stroever dan zonder. Al is een toestel "naakt" gebruiken toch lekkerder, maarja dat geldt wel voor meer zakeninjectx schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 12:37:
[...]
Hoe voelt het scherm aan met de protector? Zelfde als het glas of ietsje stroever? Ik heb vorige week een screen protector laten plakken bij een Proximus winkel maar nooit meer, veels te duur én het scherm voelt heel stroef aan, niet fijn.
Mijn ervaring is dat het stroeve na een tijdje echt wel minder wordt. Wellicht dus wat langer de kans geven?injectx schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 12:37:
[...]
veels te duur én het scherm voelt heel stroef aan, niet fijn.
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Vandaag uitgebreid getest. Opvallend genoeg beter geluid dan hiervoor. Ik geef dit wel aan de Pixel Adaptive Sound functie via Bluetooth. Via de software toch aanzienlijk ruimtelijker en voller geluid in de oude auto. Gaat gelijk aan bij het starten via de USB poort. Pairing ging vloeiend.
Enige dat nog getest moet worden is of bellen en media enigszins samen gaan. Bellen gaat via auto bluetooth bel functie, maar media (Spotify) via deze Bluetooth-3.5mm accessoire. In theorie kan je hier ook mee bellen, maar dan vervallen weer de stuur knoppen.
Enige dat nog getest moet worden is of bellen en media enigszins samen gaan. Bellen gaat via auto bluetooth bel functie, maar media (Spotify) via deze Bluetooth-3.5mm accessoire. In theorie kan je hier ook mee bellen, maar dan vervallen weer de stuur knoppen.
sheane schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 11:38:
[...]
Voor wie nog een screenprotector zoekt, wil ik deze video even tippen. Blijkbaar grote verschillen ook in de kwaliteit en mate van bescherming:
[ Voor 45% gewijzigd door daanNL op 21-10-2023 10:25 ]
Ik heb er een de proximus shop laten opzetten, ze hebben een speciale case versie en die is 1 mm kleiner dan het scherm. Ze zijn redelijk duur maar je krijgt ook wat. Ik zie geen vingerafdrukken opmijn scherm, hij zit er perfect op (de verkoper heeft 2 pogingen gedaan) en je hebt levenslang garantie als hij los komt of beschadigd.
Na de aankondiging van de nieuwe Google producten heb ik gelijk de pre-order gedaan voor de combideal van de Pixel 8 128GB in grijs en de Pixel watch 2 met aluminium kast en wit bandje.
Direct meebesteld: de olijfgroene dunne case van Mous. Wat een prachtig mooi product is dit. Het geeft de Pixel 8 een super stijlvolle look. Mooi mat en prima grip. Deze is echt aan te bevelen. Zeker omdat het ook MagSafe compatibel is, in principe is elke MagSafe accessoire te gebruiken. Ideaal!
En via Amazon de glazen screenprotector van Spigen gekocht.
Screenprotector gelijk teruggestuurd omdat de zwarte rand aan de buitenkant van de screenprotector de buitenste rand van de pixels van het scherm blokkeert. En daarbij hindert de rand van de screenprotector bij swipes vanaf de zijkant. Ook na 2 dagen kwam er al wat lucht aan de rechterzijkant.
Omdat ik met de Pixel 6 goede ervaringen heb gehad met de screenprotectors van de MediaMarkt heb ik de glazen protector vervangen voor de silicone van de Media Markt (€ 25). Ja die heeft een uitsnede voor de frontcamera maar ik heb nog nooit last gehad van stofophoping daar. De registratie van de fingerprint op de sensor gaat razendsnel, bij mij heel veel sneller dan bij de Pixel 6 (geen verschil zonder of met screenprotector). En geen hinder met swipen vanaf de zijkant.
Direct meebesteld: de olijfgroene dunne case van Mous. Wat een prachtig mooi product is dit. Het geeft de Pixel 8 een super stijlvolle look. Mooi mat en prima grip. Deze is echt aan te bevelen. Zeker omdat het ook MagSafe compatibel is, in principe is elke MagSafe accessoire te gebruiken. Ideaal!
En via Amazon de glazen screenprotector van Spigen gekocht.
Screenprotector gelijk teruggestuurd omdat de zwarte rand aan de buitenkant van de screenprotector de buitenste rand van de pixels van het scherm blokkeert. En daarbij hindert de rand van de screenprotector bij swipes vanaf de zijkant. Ook na 2 dagen kwam er al wat lucht aan de rechterzijkant.
Omdat ik met de Pixel 6 goede ervaringen heb gehad met de screenprotectors van de MediaMarkt heb ik de glazen protector vervangen voor de silicone van de Media Markt (€ 25). Ja die heeft een uitsnede voor de frontcamera maar ik heb nog nooit last gehad van stofophoping daar. De registratie van de fingerprint op de sensor gaat razendsnel, bij mij heel veel sneller dan bij de Pixel 6 (geen verschil zonder of met screenprotector). En geen hinder met swipen vanaf de zijkant.
Er zijn diverse fabrikanten die dit aanbieden. Je zou eens kunnen kijken naar de modellen van bijvoorbeeld FiiO BTR serie, iFi GO Blue of de Qudelix 5K**. Zelf heb ik een Redsone Earstudio ES100, support hierop is echter EOL.sheane schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 20:54:
** Engineer die de ES100 heeft ontworpen is later solo verder gegaan met als resultaat de Qudelix 5K
EDIT: niet gelezen in eerste instantie dat het om de auto-verbinding ging. Zal mijn comment laten staan, wie weet heeft iemand er wat aan.
Verder zitten de Ringke Onyx case en de TGSP (https://www.amazon.nl/-/en/dp/B0CJH2N6PF/) prima
Dit in combi met een SPigen TGSP voor de camera.
[ Voor 21% gewijzigd door maniac2003 op 22-10-2023 17:44 . Reden: Aanvulling ]
Inmiddels deze in huis: erg gecharmeerd van de Ringke Transparant Clear variant, het was meteen duidelijk dat ik die wilde houden. Minimale opstaande rand aan de zijkant (wel boven en onderin bij de hoeken) zodat gestures nog goed werken. Voelt aan als echt stevig en maakt de telefoon daarnaast ook niet enorm bulky. Ook de ribbeltjes op de powerknop zijn fijn, zodat je weet dat je op de juiste knop zit.Majesty schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 13:05:
[...]
Uiteindelijk zelf voor de clear variant van Ringke gegaan (dus niet de matte variant, die heeft dat alleen in het onderste stuk, wat ik niet mooi vind). Met name omdat deze aan de zijkanten een nog lagere rand heeft. Daarnaast ook nog de Spigen Thin Fit blue gedaan om te kunnen vergelijken.
:strip_exif()/f/image/0Bwpfg4kVcsAtMqdXMgoE6WZ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/I8IjuLa7gMTsJWZchddMeK3O.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/5hXORGpCEQYC5HqTr2PQl7KP.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/1pfJA8iR1uJ0J1vKcixnrgbo.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/14nmE1EF7hKPpY0HdxwaUIpO.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/iRKJnP5tOvEnjA0GfoG51GN9.jpg?f=fotoalbum_large)
De Spigen Thin Fit heb ik op dit moment geen foto's van, ook een mooi hoesje, lekker dun. Geeft wel wat minder bescherming dan de Ringke denk ik, maar voelt ook als een prima hoesje.
Prima video. Ik heb even gekeken naar protectors die ik zou overwegen.daanNL schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 10:23:
Voor wie nog een screenprotector zoekt, wil ik deze video even tippen. Blijkbaar grote verschillen ook in de kwaliteit en mate van bescherming:
[YouTube: Best And Worst Screen Protectors for Google Pixel 8 Pro]
Echter zie je bij de Spigen Alignmaster dat de camera voor een deel wordt geblocked door de zwarte randen. Toen daar niets over gezegd werd was hij wel een beetje zijn geloofwaardigheid kwijt eerlijk gezegd.
Ik denk dat ik voor nu voor de Ringke film protector ga.
Bedankt voor je input/ het delen van je ervaring.Majesty schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 08:44:
[...]
Inmiddels deze in huis: erg gecharmeerd van de Ringke Transparant Clear variant, het was meteen duidelijk dat ik die wilde houden. Minimale opstaande rand aan de zijkant (wel boven en onderin bij de hoeken) zodat gestures nog goed werken. Voelt aan als echt stevig en maakt de telefoon daarnaast ook niet enorm bulky. Ook de ribbeltjes op de powerknop zijn fijn, zodat je weet dat je op de juiste knop zit.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
De Spigen Thin Fit heb ik op dit moment geen foto's van, ook een mooi hoesje, lekker dun. Geeft wel wat minder bescherming dan de Ringke denk ik, maar voelt ook als een prima hoesje.
Waarom verkies jij de Ringke boven de Spigen als ik vragen mag?
En is de Spigen ook echt dunner of is het alleen de naam die het doet vermoeden?
Volgens mij hebben de Ringky Onyx en Fusion alleen een opstaande rand in de hoeken, en de Spigen Thin Fit over de gehele lengte (dat heeft denk ik mijn voorkeur qua bescherming, ondanks dat je er met swipen last van zou kunnen hebben). Verder vond ik deze afmetingen:ErikKam schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 10:17:
[...]
Bedankt voor je input/ het delen van je ervaring.
En is de Spigen ook echt dunner of is het alleen de naam die het doet vermoeden?
Ringke Onyx: 16,66 x 8,08 x 1,5 cm
Ringke Fusion: 16,59 x 8,1 x 1,47 cm
Spigen Thin Fit: 16,61 x 8 x 1,43 cm
Verschil in afmetingen is marginaal, maar denk dat het verschil 'm vooral zit in de vorm: de Onyx is wat bulkier met rechte zijkanten, en de Thin Fit was smoother met ronde zijkanten. De Fusion zit denk ik meer aan de kant van de Spigen. Kwestie van smaak/voorkeur dus, ik kom er zelf nog niet helemaal uit
Edit: oh sorry, volgens mij ging het over een andere case van Onyx, maar ik laat m'n comment toch maar even staan, wie weet nuttig voor iemand. @Majesty welke Onyx-hoesje is het precies, de Fusion Clear? Daarvan nu ook de afmetingen toegevoegd
[ Voor 16% gewijzigd door Tuktop op 23-10-2023 10:26 ]
Geen probleem!ErikKam schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 10:17:
[...]
Bedankt voor je input/ het delen van je ervaring.
Als je nog foto's van de Spigen wilt: die kan ik vanavond maken.
Ik verkies de Ringke boven de Spigen omdat ik liever een transparante behuizing wilde en omdat die steviger aanvoelt, en met name ook de zo laag mogelijke opstaande rand. Heb inmiddels ook nog de Ringke Onyx case in huis ter vergelijk, die heeft een fijne grip. Zal ik ook nog foto's van maken dan
Je beschrijft het goed inderdaad.Tuktop schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 10:21:
[...]
Volgens mij hebben de Ringky Onyx en Fusion alleen een opstaande rand in de hoeken, en de Spigen Thin Fit over de gehele lengte (dat heeft denk ik mijn voorkeur qua bescherming, ondanks dat je er met swipen last van zou kunnen hebben). Verder vond ik deze afmetingen:
Ringke Onyx: 16,66 x 8,08 x 1,5 cm
Ringke Fusion: 16,59 x 8,1 x 1,47 cm
Spigen Thin Fit: 16,61 x 8 x 1,43 cm
Verschil in afmetingen is marginaal, maar denk dat het verschil 'm vooral zit in de vorm: de Onyx is wat bulkier met rechte zijkanten, en de Thin Fit was smoother met ronde zijkanten. De Fusion zit denk ik meer aan de kant van de Spigen. Kwestie van smaak/voorkeur dus, ik kom er zelf nog niet helemaal uit
Edit: oh sorry, volgens mij ging het over een andere case van Onyx, maar ik laat m'n comment toch maar even staan, wie weet nuttig voor iemand. @Majesty welke Onyx-hoesje is het precies, de Fusion Clear? Daarvan nu ook de afmetingen toegevoegd
Wat betreft de Onyx die ik ook heb, dat is deze
Thin Fit voelt inderdaad nog smoother aan dan de Ringke Fusion Clear, maar qua dikte en stevigheid wel minder. Alsnog houd ik de Spigen misschien wel, als variatie (dichte en clear case).
Mijn interesse in deze case is wel gewekt nu vanwege de minimale opstaande randen!Majesty schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 08:44:
[...]
Inmiddels deze in huis: erg gecharmeerd van de Ringke Transparant Clear variant, het was meteen duidelijk dat ik die wilde houden. Minimale opstaande rand aan de zijkant (wel boven en onderin bij de hoeken) zodat gestures nog goed werken. Voelt aan als echt stevig en maakt de telefoon daarnaast ook niet enorm bulky. Ook de ribbeltjes op de powerknop zijn fijn, zodat je weet dat je op de juiste knop zit.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Enig idee hoe die zich verhoudt met die goedkope TPU case van GSMPunt? Die had ik namelijk nu op mijn radar staan.
Ik heb die variant niet in het echt gezien en gevoeld, maar van wat ik zo zie: de GSM punt versie kun je praktisch dubbelvouwen, dat kan met deze Ringke echt niet. Daarnaast kan ik van de foto's ook niet echt goed zien hoe hoog die rand nu is.striner schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 11:30:
[...]
Mijn interesse in deze case is wel gewekt nu vanwege de minimale opstaande randen!
Enig idee hoe die zich verhoudt met die goedkope TPU case van GSMPunt? Die had ik namelijk nu op mijn radar staan.
Door een prijsvraag te winnen heb ik sinds gisteren de Mous Ultra Thin om m'n P8. Ik had tot nu toe zo'n transparant hoesje van een tientje. Ik weet nog niet helemaal wat ik ervan vindt, maar verschillen:
1. Mous ziet er superstrak uit en zorgt ervoor dat de telefoon eleganter en dunner lijkt.
2. Mous is wel "gladder" en heeft iets minder grip.
3. Mous is iets lager en omdat ik geen screenprotector heb kan ik hem niet meer goed met het glas naar beneden op tafel leggen voor mijn gevoel.
Kortom, het heeft wat nadelen, maar ziet er superstrak uit. Ik denk toch dat ik hem hou (en ik overweeg nu een screenprotector).
1. Mous ziet er superstrak uit en zorgt ervoor dat de telefoon eleganter en dunner lijkt.
2. Mous is wel "gladder" en heeft iets minder grip.
3. Mous is iets lager en omdat ik geen screenprotector heb kan ik hem niet meer goed met het glas naar beneden op tafel leggen voor mijn gevoel.
Kortom, het heeft wat nadelen, maar ziet er superstrak uit. Ik denk toch dat ik hem hou (en ik overweeg nu een screenprotector).
*Verkeerde topic* moest bij leverdata topic zijn
[ Voor 78% gewijzigd door Cevie op 27-10-2023 11:48 ]
Ik heb gisteren mijn screen protectors en hoesjes binnen gekregen.
Ik heb van Ringke de screen protector gekocht.
Deze zit bij mijn vrouw erg mooi op het scherm maar bij mijn eigen telefoon zie ik rondom het scherm dat hij niet "plakt" ongeveer 1mm rondom
De case heb ik een Spigen Ultra Hybrid Case. Deze zit er mooi omheen. En ik heb de afgelopen jaren met mijn Pixel 5 hier een goede ervaring mee gehad.
Hierbij wat footo's (van mijn eigen telefoon)
:strip_exif()/f/image/BoOXRsuxPyYJQ9vvkOLKmGnl.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/tqKQDuIorRN58XLYHeX2mqUC.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/YIo4qRXG70OnbKrXawcz5JSz.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb van Ringke de screen protector gekocht.
Deze zit bij mijn vrouw erg mooi op het scherm maar bij mijn eigen telefoon zie ik rondom het scherm dat hij niet "plakt" ongeveer 1mm rondom
De case heb ik een Spigen Ultra Hybrid Case. Deze zit er mooi omheen. En ik heb de afgelopen jaren met mijn Pixel 5 hier een goede ervaring mee gehad.
Hierbij wat footo's (van mijn eigen telefoon)
:strip_exif()/f/image/BoOXRsuxPyYJQ9vvkOLKmGnl.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/tqKQDuIorRN58XLYHeX2mqUC.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/YIo4qRXG70OnbKrXawcz5JSz.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/PcJRw4iQ728o4nfdRt7Iw1Ex.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 10% gewijzigd door ErikKam op 27-10-2023 12:07 ]
Vandaag m'n Panzerglass op de Pixel 8 Pro geprobeerd te installeren. Helaas heeft Dustinhome over de tekst Pixel 8 op de Panzerglass verpakking een eigen shelf-sticker geplakt van Pixel 8 Pro. Kwam er te laat achter, dus Dustinhome geattendeerd op mogelijk meer fout bestickerde verpakkingen. Glas zelf ging er makkelijk op
Uiteraard verzocht om nieuwe te leveren; deze Installeer ik tijdelijk tot de Whitestone Dome Glass arriveert.
Uiteraard verzocht om nieuwe te leveren; deze Installeer ik tijdelijk tot de Whitestone Dome Glass arriveert.
| medic with nerdskillz | Pixel 9 Pro | Pixel 5 (hardloop/backup) | glFTPd addict | AM4 RTX3080 | Nvidia SHIELD Pro 2019 |
Ik heb die van amfilm gekocht. Ik had eerst die van spigen gekocht, maar teruggestuurd toen men zei dat rond de screen protector een zwarte kader is, waardoor delen van het scherm worden bedekt.daanNL schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 10:23:
[YouTube: Best And Worst Screen Protectors for Google Pixel 8 Pro]
Het enige probleem met die amfilm screen protector is dat die niet aan alle kanten goed bevestigd, waardoor er een beetje lucht onder zit zoals hier eerder al een foto van werd gemaakt. Maar liever dat dan bedekte pixels. Enkel aan de bovenkant en de linkerbovenkant is dit het geval bij mij. Ik heb een Pixel 8 Pro.
Ik kom van een Oneplus 7T Pro wat me opvalt is dat de kleuren van de Pixel precies precies meer afgewassen zijn. Langs de andere kant is dit "natuurlijker", maar ik weet niet of dit normaal is?
Ook ervaar ik bij bv. Pokémon Go een zwarte balk aan de bovenkant die had ik niet met mijn Oneplus 7T Pro, maar ik kan me het ook niet meer herinneren. Het kan zijn dat ik via adb de notificatiebalk verborgen had, moet alleen eens zoeken welk commando ik hiervoor toen gebruikt heb.
Zeer tevreden van de camera, want de Oneplus 7T Pro camera focust echt slecht, deze focust vrijwel instant. Batterij is ook goed vind ik, alleen is de vraag hoe de batterij gaat zijn over 3 jaar. Bij de Oneplus 7T Pro hield deze geen dag meer uit.
Ook zeer blij dat de schermranden niet meer zijn "curved" zijn. Ik vond dat maar niks bij de Oneplus.
Ik heb de groene/hazel Pixel 8 en vind het super zonde daar een volledig ondoorzichtige case rond te doen. Het liefst zou ik 'm gebruiken zonder case.
Ik ben opzoek geweest naar een doorzichtige case die niet te bulky is, voldoende bescherming biedt en niet verkleurd. Ik kwam op de cases van Casetify uit en heb uiteindelijk deze rond m'n Pixel zitten. Die van Ringke en Spigen ook overwogen, maar waren dan weer net iets te kaal. Deze van Casetify heeft ook donkere randen, wat ik net wat mooier vind.
:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/4KSf5h3yMvGKqdInDbmv1051.webp?f=user_large)
Link: https://www.casetify.com/...ack-camera-ring#/16005838
Ze werken samen met een aantal artiesten/merken om iets unieks (in grote oplagen) te maken. Pakt lekker de aandacht en toont nog steeds de groene kleur. Krast wel snel (niet de tekening, wel het doorzichtige plastic). Ook komt er stof en vuil tussen de case en de telefoon, maar dat zie je nu gewoon en anders gebeurt het ook (uit ervaring), alleen valt het niet op.
Verder ook een screenprotector geplakt. Zocht eigenlijk een zachte, maar moest snel handelen en deze via Amazon gekocht: https://amzn.eu/d/5XwMrTk
Zit een installatie frame bij en ik verprutst altijd de eerste. De front camera is uitgesneden (geen cirkel maar een druppel), dus stof blijft daar niet in vastzitten.
Ik ben opzoek geweest naar een doorzichtige case die niet te bulky is, voldoende bescherming biedt en niet verkleurd. Ik kwam op de cases van Casetify uit en heb uiteindelijk deze rond m'n Pixel zitten. Die van Ringke en Spigen ook overwogen, maar waren dan weer net iets te kaal. Deze van Casetify heeft ook donkere randen, wat ik net wat mooier vind.
:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/4KSf5h3yMvGKqdInDbmv1051.webp?f=user_large)
Link: https://www.casetify.com/...ack-camera-ring#/16005838
Ze werken samen met een aantal artiesten/merken om iets unieks (in grote oplagen) te maken. Pakt lekker de aandacht en toont nog steeds de groene kleur. Krast wel snel (niet de tekening, wel het doorzichtige plastic). Ook komt er stof en vuil tussen de case en de telefoon, maar dat zie je nu gewoon en anders gebeurt het ook (uit ervaring), alleen valt het niet op.
Verder ook een screenprotector geplakt. Zocht eigenlijk een zachte, maar moest snel handelen en deze via Amazon gekocht: https://amzn.eu/d/5XwMrTk
Zit een installatie frame bij en ik verprutst altijd de eerste. De front camera is uitgesneden (geen cirkel maar een druppel), dus stof blijft daar niet in vastzitten.
Ik heb zeker al 5 telefoons achter elkaar de Spigen Liquid Air. Dit keer heb ik de navy blue Spigen voor mijn zwarte P8P. Wederom perfect hoor :-)JanAd schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 06:24:
Ik heb de Athlex ingewisseld voor een Spigen Liquid Air (groen), die is toch net wat subtieler. Ik had die voor m’n vorige Pixels ook, blijft toch een hele goeie case.
Nog tips voor een betaalbare minimalistische thin case voor de pixel 8? Ik zit te denken aan de Spigen Thin maar lees toch wel dat die randen aan de zijkant zo hoog zijn dat je last met swipen hebt. Andere optie zou dan de Rinke Onyx zijn die lagere zijkanten heeft, maar die lijkt weer wat bulkier en sowieso iets minder mooi..
Ik heb de Spigen thin fit en het is echt een top ding. Geen last van swipen oid en hij ziet er super strak uit..Joop schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 07:32:
Nog tips voor een betaalbare minimalistische thin case voor de pixel 8? Ik zit te denken aan de Spigen Thin maar lees toch wel dat die randen aan de zijkant zo hoog zijn dat je last met swipen hebt. Andere optie zou dan de Rinke Onyx zijn die lagere zijkanten heeft, maar die lijkt weer wat bulkier en sowieso iets minder mooi..
Je kunt het gebied wat ie aan de rand registreert voor 'gebaren-bediening' iets vergroten..Joop schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 07:32:
Instellingen > Scherm > Navigatiemodus > 'instellingen icon' naast 'Navigatie met gebaren' > Daar kun je de linkerrand en rechterrand naar 'hoog' zetten, waardoor je niet helemaal in de hoek hoeft te zijn met je vingers.
Maar het blijft wel hier en daar conflicteren met apps die zelf ook een 'edge-swipe' accepteren, vind ik.