Op m'n OnePlus kan ik ook instellen dat 'terug' een swipe vanaf linksonder of rechtsonder en dan recht naarboven is, in plaats van vanaf links of rechts naar het midden, dat is wel handig. Maar die optie zag ik bij de P8 niet (P8P ligt thuis op me te wachten als ik begin december terug ben in Nederland, maar hier in Portugal in een telecomwinkel wel even mee gespeeldHelsie schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 09:27:
[...]
Maar het blijft wel hier en daar conflicteren met apps die zelf ook een 'edge-swipe' accepteren, vind ik.
Dan zal ik alvast spoilen dat de pro die functie evenmin heeft. ;-)Tuktop schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 14:03:
[...]
Op m'n OnePlus kan ik ook instellen dat 'terug' een swipe vanaf linksonder of rechtsonder en dan recht naarboven is, in plaats van vanaf links of rechts naar het midden, dat is wel handig. Maar die optie zag ik bij de P8 niet (P8P ligt thuis op me te wachten als ik begin december terug ben in Nederland, maar hier in Portugal in een telecomwinkel wel even mee gespeeld).
Ik heb nog steeds geen USB-C lader gekocht, twijfel een beetje tussen die van Google zelf, of toch te gaan voor een Anker Nano 3 of Pro (met 2 USB-C poorten zodat de iPhone van m'n vriendin tegelijk in dezelfde lader kan).
Wat gebruiken jullie zoal?
Ik gebruik een Anker Nano Pro 521Majesty schreef op donderdag 2 november 2023 @ 08:24:
Ik heb nog steeds geen USB-C lader gekocht, twijfel een beetje tussen die van Google zelf, of toch te gaan voor een Anker Nano 3 of Pro (met 2 USB-C poorten zodat de iPhone van m'n vriendin tegelijk in dezelfde lader kan).
[ Voor 4% gewijzigd door qwasd op 02-11-2023 08:38 ]
Een simpele Anker draadloze lader. Prima voor de nacht om traag adaptief te laden. In het verleden (o.a. door veel Android debugging en bekabelde Android Auto) te vaak defecte USB poorten gehad. Dat wil ik zoveel mogelijk vermijden door ook niet nog elke nacht een paar keer m'n telefoon te moeten inpluggen.Majesty schreef op donderdag 2 november 2023 @ 08:24:
Afgelopen dagen heb ik mijn blauwe Pixel 8 Pro voorzien van de Panzerglass screenprotector en daarna in een Ringke Fusion case gestopt. Erg tevreden hoe het samen staat, mooi!
Voor foto's van de case, zie reactie van @Majesty op https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/76927774
De case van Ringke heeft iets opstaande randje aan de voorkant van het scherm op de 4 hoeken; dit voorkomt dat als hij valt of als je 'm neerlegt het scherm makkelijk beschadigd.
De vingerafdruk heeft geen last van het glas, het glas voelt net zo glad aan als het originele. Geen randjes, geen luchtblaasjes.... erg tevreden.
Whitestone Dome Glass is onderweg... maar misschien niet nodig? Had niet idee dat ik zo tevreden zou zijn met deze Panzerglass.
Voor foto's van de case, zie reactie van @Majesty op https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/76927774
De case van Ringke heeft iets opstaande randje aan de voorkant van het scherm op de 4 hoeken; dit voorkomt dat als hij valt of als je 'm neerlegt het scherm makkelijk beschadigd.
De vingerafdruk heeft geen last van het glas, het glas voelt net zo glad aan als het originele. Geen randjes, geen luchtblaasjes.... erg tevreden.
Whitestone Dome Glass is onderweg... maar misschien niet nodig? Had niet idee dat ik zo tevreden zou zijn met deze Panzerglass.
[ Voor 26% gewijzigd door cyclofosfamide op 05-11-2023 13:15 ]
| medic with nerdskillz | Pixel 9 Pro | Pixel 5 (hardloop/backup) | glFTPd addict | AM4 RTX3080 | Nvidia SHIELD Pro 2019 |
Ik heb een X-Level hoesje, en een PHNX hoesje. De X-Level heb ik omdat die snel geleverd kon worden, en lekker goedkoop is. Ik heb hem op mijn Pixel 5 ook. En ervaring met een Spigen Thin Fit. Spigen Thin Fit kan erg slecht tegen deet (dat muggenspul).
Al hoewel de X-Level en de Spigen als "dun" worden beschouwd, is de PHNX pas echt dun. De Spigen en de X-Level komen er niet bij in de buurt. De PHNX zou ik daarom ultra-dun willen noemen. Veel dunner dat dit kan niet. T.o.v. de X-Level voelt het net aan alsof er geen hoesje meer om de Pixel zit.
De PHNX is wel wat glad, wat ik als nadelig zie. Ook vrij prijzig. Verder is de rand bij het scherm vooral aan de linkerkant vrij laag, waardoor swippen een stuk prettiger is dan op de X-Level.
Al hoewel de X-Level en de Spigen als "dun" worden beschouwd, is de PHNX pas echt dun. De Spigen en de X-Level komen er niet bij in de buurt. De PHNX zou ik daarom ultra-dun willen noemen. Veel dunner dat dit kan niet. T.o.v. de X-Level voelt het net aan alsof er geen hoesje meer om de Pixel zit.
De PHNX is wel wat glad, wat ik als nadelig zie. Ook vrij prijzig. Verder is de rand bij het scherm vooral aan de linkerkant vrij laag, waardoor swippen een stuk prettiger is dan op de X-Level.
Ik heb deze nu in gebruik, bevalt prima.Majesty schreef op donderdag 2 november 2023 @ 08:24:
Bedankt voor de tip! Heb de Panzerglass op mijn Pixel 8 gezet. Veeeeel beter dan de Spigen. De zwarte randjes nemen niks van het scherm weg (i.t.t de Spigen) + geen lucht langs de randen. Dus prima!cyclofosfamide schreef op zondag 5 november 2023 @ 13:06:
Afgelopen dagen heb ik mijn blauwe Pixel 8 Pro voorzien van de Panzerglass screenprotector en daarna in een Ringke Fusion case gestopt. Erg tevreden hoe het samen staat, mooi!
Ik was verwend na 2 Oneplus telefoons dat er standaard een hoesje en (plastic) screenprotector met de telefoon werd meegeleverd. Dus in dit topic gekeken en gisteren kwamen hier de Ringke Onyx en de Spigen Liquid Air binnen. Uiteindelijk duurde het niet lang maar blijft de Liquid Air om de P8 en gaat de Onyx weer retour, de laatste voelt veel te bulk aan.
Over een screenprotector twijfel ik nog wel. Had met de Oneplus 7T twee jaartjes gedaan met de standaard screenprotector en de laatste 2 dus zonder en dat was wel een verademing dat het scherm zo glad was.
Over een screenprotector twijfel ik nog wel. Had met de Oneplus 7T twee jaartjes gedaan met de standaard screenprotector en de laatste 2 dus zonder en dat was wel een verademing dat het scherm zo glad was.
|| System Specs || 36° Oost-West 4875Wp ||
Ik heb al mijn tweede screenprotector moeten gebruiken van mijn Ringke.
De eerste was al gebroken. Wellicht omdat er ruimte tussen de screenprotector en het scherm zit.
Aan de rand sloot de screenprotector hij bij mij niet aan.
Ook de tweede screen protector sluit niet aan bij mijn telefoon. Terwijl die bij mijn vrouw wel goed aansluit.
Er zit toch blijkbaar wat verschil tussen de schermen zelf qua bolling aan de zijkanten
De eerste was al gebroken. Wellicht omdat er ruimte tussen de screenprotector en het scherm zit.
Ook de tweede screen protector sluit niet aan bij mijn telefoon. Terwijl die bij mijn vrouw wel goed aansluit.
Er zit toch blijkbaar wat verschil tussen de schermen zelf qua bolling aan de zijkanten
Toevallig geen last van dit probleem?ErikKam schreef op woensdag 22 november 2023 @ 13:01:
Ik heb al mijn tweede screenprotector moeten gebruiken van mijn Ringke.
Nee volgens mij niet maar ik heb ook de gewone Pixel 8 en niet de Pro versieAd de Jong schreef op woensdag 22 november 2023 @ 13:09:
[...]
Toevallig geen last van dit probleem?
Ik heb een Pixel 8 Pro besteld en ben nu op zoek naar een fatsoenlijke book case. Deze lijke behoorlijk uit de mode te raken. Ik kom van een P30 pro met zo'n ultra dunne book case waar je telefoon amper dikker van wordt, zoals deze
:fill(white):strip_exif()/f/image/82596YZ60ZI3GAMMVmFiLUGY.png?f=user_large)
Ik zoek iets soortgelijks voor de Pixel 8 pro. Qua dikte. Ik heb een hekel aan die nepleren beurs-achtige cases... Hoeft niet persé always on display te ondersteunen.
Iemand een idee?
:fill(white):strip_exif()/f/image/82596YZ60ZI3GAMMVmFiLUGY.png?f=user_large)
Ik zoek iets soortgelijks voor de Pixel 8 pro. Qua dikte. Ik heb een hekel aan die nepleren beurs-achtige cases... Hoeft niet persé always on display te ondersteunen.
Iemand een idee?
Pixel Stand Gen 2 gaat voor €59 op de Google Store.
Heb het nooit lager gezien dan €74
:fill(white):strip_exif()/f/image/kfMK2LJUYegylmJV7meslCSw.png?f=user_large)
Ik had 'm graag besteld, maar helaas is het niet op voorraad.Ves schreef op maandag 27 november 2023 @ 15:22:
Pixel Stand Gen 2 gaat voor €59 op de Google Store.
[Afbeelding]
FWIW ik heb zowel een Ringke Onyx en een Spigen Liquid Air voor m'n P8P en uiteindelijk prefereer ik toch de Spigen. Het is een wat subtieler, afgeronder hoesje dat lekkerder vasthoudt.
De Ringke is gevoelsmatig (want qua fysieke afmetingen scheelt het zeer weinig) wat meer bulky, grof. Enige voordeeltje van de Ringke is dat de opstaande rand aan de lange zijkanten niet helemaal doorloopt, dus de back-gesture is daar wat makkelijker uit te voeren maar met de Spigen ben ik daar inmiddels ook al aan gewend.
De Ringke is gevoelsmatig (want qua fysieke afmetingen scheelt het zeer weinig) wat meer bulky, grof. Enige voordeeltje van de Ringke is dat de opstaande rand aan de lange zijkanten niet helemaal doorloopt, dus de back-gesture is daar wat makkelijker uit te voeren maar met de Spigen ben ik daar inmiddels ook al aan gewend.
Dat had ik dus ook. Fijn, in de aanbieding maar volgens mij is ie nooit op voorraad geweest. Lijkt wel een automatisch systeem dat ondanks de voorraad toch afprijst.Joop34 schreef op maandag 27 november 2023 @ 20:22:
[...]
Ik had 'm graag besteld, maar helaas is het niet op voorraad.
Mijn zoektocht naar een betaalbare Stand 2 gaat verder..
https://amzn.eu/d/6ZMpwO7
Heb deze screenprotector besteld.
Pas vorm is goed, geen zwarte randen en screenprotector vult mooi het volledige scherm.
Zit tevens een adapter bij om de screenprotector recht te plaatsen
Pas vorm is goed, geen zwarte randen en screenprotector vult mooi het volledige scherm.
Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar zoals het kan!
Thanks, ga ik proberen.maartenford schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 22:49:
Bij mij hadden ze in de winkel het opplakken van mijn screenprotector verneukt en toen kreeg ik een andere. Enige probleem was dat er enkel maar een "edge-to-edge" screenprotector op voorraad was. Die getest / geprobeerd met de Google case die ik had mee besteld en dat bleek geen probleem (soms willen cases deze edge-to-edge screen protectors er nog wel eens afduwen). Wat alleen wel een probleem is; ik kan echt totaal niet wennen aan de Google case. Vind hem veel te glad en "plastic / rubber" voelen waardoor ik hem wil vervangen.
Voorheen had ik regelmatig cases van Caseology of Spigen zoals de Spigen Thin Fit, dus ik overweeg nu ook weer een Thin Fit of iets dergelijks bij te bestellen. Is er iemand die weet of deze wel samen kunnen met een edge-to-edge screen protector?
Voorheen had ik regelmatig cases van Caseology of Spigen zoals de Spigen Thin Fit, dus ik overweeg nu ook weer een Thin Fit of iets dergelijks bij te bestellen. Is er iemand die weet of deze wel samen kunnen met een edge-to-edge screen protector?
Ik ben ook eigenaar van een Pixel 8 sinds gisteren! Komt tegenwoordig geen lader mee bij natuurlijk. Nu weet ik dat ik een 30W lader moet hebben, maar welk voltage?
Ik vind de Pixel laders wel erg duur. Volstaat zoiets ook? De reviews zijn goed. Of is er een welbekend 'B-merk' dat erg goed is?
Zelf heb ik alleen nog twee Warp chargers van Oneplus liggen maar die gebruik ik liever niet voor mijn Pixel.
Ik vind de Pixel laders wel erg duur. Volstaat zoiets ook? De reviews zijn goed. Of is er een welbekend 'B-merk' dat erg goed is?
Zelf heb ik alleen nog twee Warp chargers van Oneplus liggen maar die gebruik ik liever niet voor mijn Pixel.
In principe is elke lader die PPS ondersteunt en met minimaal 30W kan laden prima, dus ook die van jou. Ik vind het alleen wel een vaag merk dus ik zou eerder iets als dit nemen.GrazendeKoe schreef op zaterdag 9 december 2023 @ 10:07:
Ik ben ook eigenaar van een Pixel 8 sinds gisteren! Komt tegenwoordig geen lader mee bij natuurlijk. Nu weet ik dat ik een 30W lader moet hebben, maar welk voltage?
Warp charging werkt sowieso niet voor de Pixel, dus dan laadt hij waarschijnlijk maar maximaal 5-10W. Tenzij je toevallig een Warp/SuperVOOC lader hebt met PD ondersteuning.GrazendeKoe schreef op zaterdag 9 december 2023 @ 10:07:
Maar zoals hierboven gezegd is, als je oplader 30W PPS ondersteund is het goed. De Pixel 8 Pro trekt bij mij de volle 30W op sommige momenten met mijn 100w lader, maar ik merk dat met de Samsung 25W PPS lader niet veel trager laadt.
Nou, het blijkt dat mijn vrouw de Spigen Thin Fit heeft voor haar Pixel 7a, maar dat vind ik ook net niks. De Thin Fit is toch wel anders geworden t.o.v. een paar jaar terug. Ik wil dus liever gaan voor een case met wat meer grip maar welke toch een zeer slank uiterlijk heeft.Joster schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 15:35:
Bij mij hadden ze in de winkel het opplakken van mijn screenprotector verneukt en toen kreeg ik een andere. Enige probleem was dat er enkel maar een "edge-to-edge" screenprotector op voorraad was. Die getest / geprobeerd met de Google case die ik had mee besteld en dat bleek geen probleem (soms willen cases deze edge-to-edge screen protectors er nog wel eens afduwen). Wat alleen wel een probleem is; ik kan echt totaal niet wennen aan de Google case. Vind hem veel te glad en "plastic / rubber" voelen waardoor ik hem wil vervangen.
Dan kom ik denk ik toch uit bij de Spigen Liquid Air, Caseology Athlex of wellicht toch de Ringke Onyx. Al ben ik bij die laatste bang dat hij sowieso de volledige edge-to-edge screenprotector er af zal duwen. Ik zou het helemaal niet erg vinden om 2 cases te bestellen om wat te proberen, maar zou het wel kak vinden als deze bij de eerste poging direct de screen protector eraf duwt
Zijn er hier mensen met zo'n type screenprotector (mag w.m.b. zowel voor de normale P8 als de P8Pro) die een bepaalde case kunnen aan- of afraden?
Qua case vond ik de Spigen Liquid Air fijner dan de Ringke Onyx maar (nog) geen screenprotector hier. De Onyx vond ik te hoekig en bulky in vergelijking met de Spigen heb daarom de Onyx weer teruggestuurd.Joster schreef op maandag 11 december 2023 @ 13:55:
[...]
Nou, het blijkt dat mijn vrouw de Spigen Thin Fit heeft voor haar Pixel 7a, maar dat vind ik ook net niks. De Thin Fit is toch wel anders geworden t.o.v. een paar jaar terug. Ik wil dus liever gaan voor een case met wat meer grip maar welke toch een zeer slank uiterlijk heeft.
Dan kom ik denk ik toch uit bij de Spigen Liquid Air, Caseology Athlex of wellicht toch de Ringke Onyx. Al ben ik bij die laatste bang dat hij sowieso de volledige edge-to-edge screenprotector er af zal duwen. Ik zou het helemaal niet erg vinden om 2 cases te bestellen om wat te proberen, maar zou het wel kak vinden als deze bij de eerste poging direct de screen protector eraf duwt![]()
Zijn er hier mensen met zo'n type screenprotector (mag w.m.b. zowel voor de normale P8 als de P8Pro) die een bepaalde case kunnen aan- of afraden?
Ah, te hoekig en bulky zal mij dan inderdaad ook niet bevallen.Mr.Viper schreef op maandag 11 december 2023 @ 14:00:
[...]
Qua case vond ik de Spigen Liquid Air fijner dan de Ringke Onyx maar (nog) geen screenprotector hier. E Onyx vond ik te hoekig en bulky in vergelijking met de Spigen heb daarom de Onyx weer teruggestuurd.
Kan je bij de Spigen zien of deze heel ver over je scherm heen komt rondom en daarmee te dicht op een grote screenprotector zou kunnen komen? Dus bijvoorbeeld hier bij de pijlen:
:fill(white):strip_exif()/f/image/mI31dNvifRSYywJ9pVjq8bF7.png?f=user_large)
@Joster Jou plaatje klopt wel aardig met de realiteit.
Hier een foto van de rand bij mijn Pixel 8 i.c.m. Spigen Liquid Air Navy Blue.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/h3Lq0xwUATSCgVTMj78eIfwx.jpg?f=user_large)
Eens met @Mr.Viper mbt Onyx vs Liquid Air!Joster schreef op maandag 11 december 2023 @ 14:43:
[...]
Ah, te hoekig en bulky zal mij dan inderdaad ook niet bevallen.
Kan je bij de Spigen zien of deze heel ver over je scherm heen komt rondom en daarmee te dicht op een grote screenprotector zou kunnen komen? Dus bijvoorbeeld hier bij de pijlen:
[Afbeelding]
Net met een schuifmaat zo goed mogelijk gemeten bij bij mij (P8P met Liquid Air dus) zie ik op de plek van de pijlen nog ongeveer 1mm aan zwartrand tussen waar het daadwerkelijke scherm eindigt en de screen protector begint. Aan de onderkant van het scherm is dat ca. 1,5mm.
Ik gebruik overigens geen screen protector.
Ja daar was ik dus al bang voorMr.Viper schreef op maandag 11 december 2023 @ 15:10:
@Joster Jou plaatje klopt wel aardig met de realiteit.
[Afbeelding]
Bij mij loopt de screen protector helemaal door tot aan de pijlen in onderstaande afbeelding (beetje lastig te zien omdat de screen protector een zwarte rand heeft en ik nu een donker hoesje heb):
:fill(white):strip_exif()/f/image/0PIu0TJQ2Qzy7yjjvA8ZVWCc.png?f=user_large)
Als ik jouw foto zie van de rand i.c.m. de Liquid Air ben ik bang dat het hoesje de protector eraf gaat duwen
Gekke vraag misschien, maar hebben we eigenlijk nog wel screenprotectors nodig met het Gorilla Glas Victus van de Pixels?
Mijn Pixel 6 Pro heeft vanwege het scherm iets van anderhalf jaar zonder screenprotector geleefd. Het aantal oppervlakte krasjes is minimaal.
Dus het is wat mij betreft geen must ben ik achter gekomen.
Toch zit er op mijn huidige 8 Pro weer een screenprotector. Waarom? Voor de zekerheid. Eén moment van onachtzaamheid en je hebt wel een kras en daar kan ik slecht tegen.
Dus het is wat mij betreft geen must ben ik achter gekomen.
Toch zit er op mijn huidige 8 Pro weer een screenprotector. Waarom? Voor de zekerheid. Eén moment van onachtzaamheid en je hebt wel een kras en daar kan ik slecht tegen.
Mijn gevoel wat ik bij de Pixel 5 was dat het scherm iets "zachter" was om te voorkomen dat deze breekt bij een val. Maar daardoor wel sneller kleine krassen krijgt.conhen schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 10:15:
Gekke vraag misschien, maar hebben we eigenlijk nog wel screenprotectors nodig met het Gorilla Glas Victus van de Pixels?
Daarom heb ik er voor gekozen om wel een protector te gebruiken.
Als het scherm zo kras vast zou zijn als mijn Garmin horloge (epix 2) dan zou ik het ook laten.
Maar ik denk dat dat scherm iets harder kan zijn omdat het een stuk kleiner is en dus niet zo snel breekt.
Het is puur gevoels kwestie denk ik.
Als ik even de specs bekijk tussen Gorilla Glass 6 (Pixel 5) en Victus 2 (Pixel 8 Pro) dan zie je o.a. verschil in:
Drop test (face down 180-grit schuurpapier)
GG 5: 3m
GG6: 3.6m
V1: 2m
V2: 1m
Zover bij mij bekend is het over het algemeen een afweging tussen flexibiliteit (valbescherming) of krasbestendigheid.
Maar wellicht iemand met meer kennis hiervan die kan bijspringen. De spec sheets staan op de pagina van Corning.
Drop test (face down 180-grit schuurpapier)
GG 5: 3m
GG6: 3.6m
V1: 2m
V2: 1m
Zover bij mij bekend is het over het algemeen een afweging tussen flexibiliteit (valbescherming) of krasbestendigheid.
Maar wellicht iemand met meer kennis hiervan die kan bijspringen. De spec sheets staan op de pagina van Corning.
Weet iemand een slanke case a la sandstone case van Oneplus maar dan voor de 8 Pro? Ik heb nu zo'n Spigen thin fit maar vind nog steeds de zijkanten te hoog boven het scherm komen waardoor met gebaren navigeren onbedoeld verkeerde acties te weeg brengt.
Zo'n hele slanke 'oneplus' case is wel minimaal qua bescherming maar dat neem ik dan maar op de koop toe.
Zo'n hele slanke 'oneplus' case is wel minimaal qua bescherming maar dat neem ik dan maar op de koop toe.
Ringke Onyx zou ik eens bekijken.
Zijkanten zijn laag. Boven en onder een lipje.
Voldoende grip, zowel zijkant en achterkant (sandstone achtig)
https://amzn.eu/d/8dbV0ZY
Deze heb ik ook gekocht op het begin om er wat om te hebben maar was verrast hoe goed en mooi deze case is. Zit er nog steeds om en echt een aanrader.maniac2003 schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 12:59:
Gisteren heb ik zowel de Spigen Liquid Air als de Ringke Onyx maar besteld. Die laatste toch ook maar gedaan omdat ik bij de Amazon reviews las dat deze goed paste met een "full-screen protector" wat dus overeen zou moeten komen met mijn edge to edge screen protector. Vanavond komen ze binnen als het goed is, ga dan eerst heel voorzichtig kijken welke van de 2 het minste impact heeft op de geplaatste screen protector
Ik ben heel benieuwd of er een verschil in grip is tussen die twee als je dat zou willen delenJoster schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 14:00:
Gisteren heb ik zowel de Spigen Liquid Air als de Ringke Onyx maar besteld. Die laatste toch ook maar gedaan omdat ik bij de Amazon reviews las dat deze goed paste met een "full-screen protector" wat dus overeen zou moeten komen met mijn edge to edge screen protector. Vanavond komen ze binnen als het goed is, ga dan eerst heel voorzichtig kijken welke van de 2 het minste impact heeft op de geplaatste screen protector
Ik vind de spigen nog verassend glibberig eigenlijk.
Heb ze ook allebei, de Ringke geeft wel wat meer grip, ook doordat de zijkant recht is met grippy textuur. Maar is ook een wat lomper ding. Ook de achterkant is wat grover van structuur t.o.v. de Spigen.vaagisdenaam schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 16:48:
[...]
Ik ben heel benieuwd of er een verschil in grip is tussen die twee als je dat zou willen delen
Die heb ik ook al liggen. Is toch niet zo slank als zo'n originele OnePlus case helaas.maniac2003 schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 12:59:
Het gaat mij trouwens meer om de ultra slanke pasvorm dan de sandstone grip
X-level voor Google Pixel 8 hoesje, [Guardian Series] Ultra dunne zachte TPU bumper mat lichtgewicht anti-kras flexibele gel beschermhoes cover compatibel met Pixel 8 - zwart https://amzn.eu/d/6SODMYP
Deze heb ik ook. Die is heel dun en voel de rand bijna niet. (Heb wel een screen Protector erop)
Maar ik twijfel of deze genoeg bescherming bied tegen vallen. (mijn telefoon valt toch wel een paar keer per jaar denk ik)
*update:
Een val van 60 cm van bed op een laminaat vloer overleeft hij in ieder geval wel.
Vanochtend "getest"
Deze heb ik ook. Die is heel dun en voel de rand bijna niet. (Heb wel een screen Protector erop)
Maar ik twijfel of deze genoeg bescherming bied tegen vallen. (mijn telefoon valt toch wel een paar keer per jaar denk ik)
*update:
Een val van 60 cm van bed op een laminaat vloer overleeft hij in ieder geval wel.
Vanochtend "getest"
[ Voor 12% gewijzigd door ErikKam op 13-12-2023 09:09 ]
Beide cases (Spigen Liquid Air en Ringke Onyx) binnen en om mijn telefoon heen gehad. Waar ik het idee had dat de Ringke iets safer zou zijn voor mijn screen protector blijkt eigenlijk dat ze allebei een beetje hetzelfde zitten.
Ik heb de Spigen er nu omheen zitten maar ben wel even bezig geweest de lucht bubbels weg te wrijven. Indien ik vanaf de zijkanten in mijn telefoon knijp dan zie ik de lucht bubbels al wel weer verschijnen (en weer weg trekken), dus de cases zijn eigenlijk niet geschikt i.c.m. deze screen protector.
Toch hou ik ze allebei en als ik de lucht er niet meer onderuit krijg dan gooi ik er maar een nieuwe screen protector op. Ik vind beide cases echt véél fijner dan de originele van Google, dus die gaat terug. Op dit moment vind ik de Spigen iets mooier dus die hou ik er voorlopig omheen
Ik heb de Spigen er nu omheen zitten maar ben wel even bezig geweest de lucht bubbels weg te wrijven. Indien ik vanaf de zijkanten in mijn telefoon knijp dan zie ik de lucht bubbels al wel weer verschijnen (en weer weg trekken), dus de cases zijn eigenlijk niet geschikt i.c.m. deze screen protector.
Toch hou ik ze allebei en als ik de lucht er niet meer onderuit krijg dan gooi ik er maar een nieuwe screen protector op. Ik vind beide cases echt véél fijner dan de originele van Google, dus die gaat terug. Op dit moment vind ik de Spigen iets mooier dus die hou ik er voorlopig omheen
De Ringke heeft voor mijn gevoel iets meer grip, maar de Spigen vind ik dan weer iets mooier.vaagisdenaam schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 16:48:
[...]
Ik ben heel benieuwd of er een verschil in grip is tussen die twee als je dat zou willen delen
TGSP van Ringke past met de Ringke/Caseology Athlex en dbrand Ghost case. Mocht je een nieuwe screenprotector moeten kopen 😉
Mijn P8pro laat zien: Google Play systeemupdate: 1 november 2023
Heb ik dan wel of niet de nieuwe feature drop? Deze update is gisteren geïnstalleerd, en ik ben up-to-date zegt-ie... Ik heb deze telefoon pas twee weken, dus voor mij is alles nieuw. Wat is een in het oog springende nieuwe feature waaraan ik kan herkennen of ik die laatste update inderdaad heb?
Heb ik dan wel of niet de nieuwe feature drop? Deze update is gisteren geïnstalleerd, en ik ben up-to-date zegt-ie... Ik heb deze telefoon pas twee weken, dus voor mij is alles nieuw. Wat is een in het oog springende nieuwe feature waaraan ik kan herkennen of ik die laatste update inderdaad heb?
Gisterenavond mijn update binnengekregen op de Pixel 8 Proconhen schreef op woensdag 13 december 2023 @ 11:25:
/f/image/FB0J6CohLW0feayde1rpWe4Y.png?f=fotoalbum_large)
Je zou dus ook de laatste moeten hebben lijkt mij.
Als ie het niet aangeeft misschien even handmatig laten zoeken?
De feature drop komt met de december beveiligings update.conhen schreef op woensdag 13 december 2023 @ 11:25:
Heb ik dan wel of niet de nieuwe feature drop?
De Google Play systeem update staat hier buiten.
Ah, dat zou je niet verwachten. "Feature" verwacht je eerder bij Systeem dan bij beveiliging.maniac2003 schreef op woensdag 13 december 2023 @ 11:46:
De feature drop komt met de december beveiligings update.
De beveiligingsupdate wordt geïnstalleerd as we speak. Ik heb de afgelopen dagen meermaals naar updates gezocht, maar hij komt nu pas binnen.
Bedankt voor de info @maniac2003 en @Ad de Jong !
@conhen de systeemupdate betreft de Google Play services.
De maandelijkse 'security' update is het OS of natuurlijk in +- oktober volgend jaar Android 15.
De verwarring is niet vreemd 😀
De maandelijkse 'security' update is het OS of natuurlijk in +- oktober volgend jaar Android 15.
De verwarring is niet vreemd 😀
[ Voor 10% gewijzigd door maniac2003 op 13-12-2023 13:35 ]
Omdat ik de accessoire topics altijd wel handig vind om ervaringen te lezen en te zien hoe een hoesje er in het echt uit ziet, bij deze even een foto van mijn dbrand black leather skin.
Hij ziet er imho echt nice uit. De grip lijkt ook zeer goed, ik vrees alleen een beetje dat hij niet goed blijft zitten maar daar gaan we achter komen.

Ik zal deze post t.z.t. wel even updaten als ik hem een tijdje in gebruik heb.
Edit:
Update
Hij ziet er imho echt nice uit. De grip lijkt ook zeer goed, ik vrees alleen een beetje dat hij niet goed blijft zitten maar daar gaan we achter komen.

Edit:
Update
[ Voor 6% gewijzigd door SmiGueL op 18-01-2024 12:15 ]
Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup
Thx voor de tip. Het meest slanke hoesje tot nu toe (heb ook de rinkle en spigen).ErikKam schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 19:22:
X-level voor Google Pixel 8 hoesje, [Guardian Series] Ultra dunne zachte TPU bumper mat lichtgewicht anti-kras flexibele gel beschermhoes cover compatibel met Pixel 8 - zwart https://amzn.eu/d/6SODMYP
*update:
Vanochtend "getest"
Helaas had ik in mn enthousiasme direct jouw linkje besteld terwijl ik een 8 pro heb 😂
Haha oeps.RF1000 schreef op zondag 17 december 2023 @ 17:28:
[...]
Thx voor de tip. Het meest slanke hoesje tot nu toe (heb ook de rinkle en spigen).
Helaas had ik in mn enthousiasme direct jouw linkje besteld terwijl ik een 8 pro heb 😂
Ik heb het hoesje er sindsdien om zitten en moet zeggen dat hij me goed bevalt. De veeg bewegingen van en naar de rand zijn net wat fijner dan met de spigen.
Hoop alleen dat hij niet teleur gaat stellen in de vak bescherming.
Ik heb hier de Spigen rugged armor case en de Spigen onetap ring. Ik vond de zijkanten vrij hoog, ik heb de Mous case ook besteld voor de pixel 8 pro en die vind ik voor nu erg fijn.
Te samen met de Belkin MagSafe car charger.
Momenteel heb ik nog geen screenprotector en de Spigen screenprotector die ik normaal bestel blijkt verkeerde afmetingen te hebben (zwarte rand die te breed zijn) welke zouden jullie aanbevelen?
Te samen met de Belkin MagSafe car charger.
Momenteel heb ik nog geen screenprotector en de Spigen screenprotector die ik normaal bestel blijkt verkeerde afmetingen te hebben (zwarte rand die te breed zijn) welke zouden jullie aanbevelen?
Bevalt deze nog altijd goed?maartenford schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 22:49:
Ik wil ook een nieuwe screenprotector halen en als ik dit topic zo'n beetje bekijk voor de normale Pixel 8 (plus de Youtube video die hier geplaatst werd, ook al ging dat om de P8P) dan zouden de Spigen en Ringke screenprotectors er best goed vanaf komen. De Spigen bedekt echter het volledige scherm waardoor ik waarschijnlijk wederom het probleem ga krijgen dat hij los komt bij het gebruik van een case, terwijl ik de Ringke in een glazen uitvoering nauwelijks ergens kan vinden.
Daarom ben ik wel benieuwd naar jouw ervaringen, want Ibywind komt dan wel als een interessante optie naar voren
Bevalt nog steeds goed.Joster schreef op dinsdag 19 december 2023 @ 17:42:
[...]
Bevalt deze nog altijd goed?
Ik wil ook een nieuwe screenprotector halen en als ik dit topic zo'n beetje bekijk voor de normale Pixel 8 (plus de Youtube video die hier geplaatst werd, ook al ging dat om de P8P) dan zouden de Spigen en Ringke screenprotectors er best goed vanaf komen. De Spigen bedekt echter het volledige scherm waardoor ik waarschijnlijk wederom het probleem ga krijgen dat hij los komt bij het gebruik van een case, terwijl ik de Ringke in een glazen uitvoering nauwelijks ergens kan vinden.
Daarom ben ik wel benieuwd naar jouw ervaringen, want Ibywind komt dan wel als een interessante optie naar voren
Inmiddels wel al de 2e screenprotector moeten plakken omdat de eerste ineens kapot was, geen idee waardoor, zat gewoon in mijn broekzak.
Kan tuurlijk ook toeval zijn.
Pasvorm icm mous hoesje vind ik perfect.
Heb alvast een nieuw setje besteld als reserve 😋
Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar zoals het kan!
Ik heb ook de Mous Case. Maar ben op zoek naar een nieuwe screenprotector.maartenford schreef op dinsdag 19 december 2023 @ 18:31:
[...]
Bevalt nog steeds goed.
Inmiddels wel al de 2e screenprotector moeten plakken omdat de eerste ineens kapot was, geen idee waardoor, zat gewoon in mijn broekzak.
Ik heb vlak na release de eerste de beste protector besteld op Belsimpel. Deze heeft zwarte randen en dekt meer van van het scherm dan ik zou willen.
Is dat bij de Spigen niet? Ik was daar altijd wel fan van, maar snap niet waarom er tegenwoordig zoveel screenprotectors zijn met zwarte randen.
Tada, snel bestellen morgen huis:Joster schreef op dinsdag 19 december 2023 @ 17:42:
[...]terwijl ik de Ringke in een glazen uitvoering nauwelijks ergens kan vinden.
https://amzn.eu/d/cJhnXt5 (Pixel 8 versie)
Hier zeer tevreden met de Pixel 8 Pro variant. Geen issue met Ringke Onyx, dbrand Ghost en Caseology Athlex hoesjes.
Waarom zijn dit soort protectors er niet zonder de uithap van de camera?maniac2003 schreef op zaterdag 23 december 2023 @ 12:55:
[...]
Tada, snel bestellen morgen huis:
Hier zeer tevreden met de Pixel 8 Pro variant. Geen issue met Ringke Onyx, dbrand Ghost en Caseology Athlex hoesjes.
Ik heb nu de Spigen Alignmstr erop zitten sinds een minuut of 15. De boven en onder vezels kloppen beter. Echter zijn de zij bezels weer breder en mis je iets van het scherm.
Een protector zonder zwarte randen en camera uithap heb ik nog niet gevonden
Spigen/Caseology screenprotectors hebben inderdaad een te brede zwarte rand. Dat is ondertussen denk ik wel algemeen bekend. Heb de mijne toen ik dat las direct al geretourneerd naar Amazon.
Camera hapje geeft tot nu toe geen problemen hier.
Zonder hapje kom je uit bij Whitestone Dome:
https://www.whitestonedom...ixel-8-series#MainContent
Op Amazon zijn via 3e partijen soms versies beschikbaar. De UV Gen film was verkrijgbaar, Dome Glass is momenteel beschikbaar voor de 8 Pro in ieder geval.
Op Amazon zijn via 3e partijen soms versies beschikbaar. De UV Gen film was verkrijgbaar, Dome Glass is momenteel beschikbaar voor de 8 Pro in ieder geval.
Deze zag ik ook voorbij komen. Ik vind ze alleen nogal prijzig helaas.maniac2003 schreef op zaterdag 23 december 2023 @ 15:17:
Spigen/Caseology screenprotectors hebben inderdaad een te brede zwarte rand. Dat is ondertussen denk ik wel algemeen bekend. Heb de mijne toen ik dat las direct al geretourneerd naar Amazon.
Deze gaan er denk ik alleen wel komen.
Al vind ik helemaal zonder protector en hoes toch wel het aller mooist
Hehe ja crap, dat was dus eerst niet. Had echt een nieuwe nodig aangezien er veel te veel lucht en vuil onder mijn scherm kwam. Zodoende woensdag al de Ibywind besteld: https://amzn.eu/d/6ZMpwO7maniac2003 schreef op zaterdag 23 december 2023 @ 12:55:
[...]
Tada, snel bestellen morgen huis:
Dank nog voor je toelichting, heb deze dus idd ook besteld en hem gisteren aangebracht. De luchtbellen eruit wrijven duurde wel even maar bevalt me tot nu toe uitstekend verdermaartenford schreef op dinsdag 19 december 2023 @ 18:31:
[...]
Bevalt nog steeds goed.
Goedemorgen allemaal
Allereerst iedereen fijne feestdagen toegewenst!
Vraagje, ik ben op zoek naar een privacy screen protector voor mijn Pixel 8 Pro. Heeft iemand hier ervaringen mee?
Ik zag dat soms de vingerafdruk scanner niet zou werken, klopt dit ook?
Allereerst iedereen fijne feestdagen toegewenst!
Vraagje, ik ben op zoek naar een privacy screen protector voor mijn Pixel 8 Pro. Heeft iemand hier ervaringen mee?
Ik zag dat soms de vingerafdruk scanner niet zou werken, klopt dit ook?
Just an ordinary guy with interest in smarthome products, phones, cars, people, and living life to the fullest
Iemand?
Just an ordinary guy with interest in smarthome products, phones, cars, people, and living life to the fullest
Je zou een screenprotector bij de Mediamarkt kunnen laten aanbrengen. Kost 25 euro. Dit heb ik voor de Pixel 7 Pro, 7a en 8 daar laten aanbrengen. Vingerafdrukken werken perfect.
Press any button... "Where is the 'any button'?!"
Goede tip! Dank je wel! Betrof het ook een privacy screen protector?xtreme_lunatic schreef op zaterdag 30 december 2023 @ 00:13:
[...]
Je zou een screenprotector bij de Mediamarkt kunnen laten aanbrengen. Kost 25 euro. Dit heb ik voor de Pixel 7 Pro, 7a en 8 daar laten aanbrengen. Vingerafdrukken werken perfect.
Sorry. Per ongelijk over het woord "privacy" heen gelezen... Dus nee. Bij het aanbreng van de screenprotector van de P7P kon ik wel kiezen voor een privacy screenprotector. Weet niet of ze het nu nog aanbieden bij de Mediamarkt.blueman85 schreef op zaterdag 30 december 2023 @ 15:23:
[...]
Goede tip! Dank je wel! Betrof het ook een privacy screen protector?
Hi allemaal,
Ik heb voor mijn nieuwe 8 pro een Otterbox Defender hoesje gekocht. Lomp, maar naar ik hoop een goede bescherming. Heeft er iemand ervaring met de Otterbox Defender en draadloos laden? Met andere woorden: laadt de 8 (pro) draadloos in combinatie met zulke dikke hoesjes?
Ik heb voor mijn nieuwe 8 pro een Otterbox Defender hoesje gekocht. Lomp, maar naar ik hoop een goede bescherming. Heeft er iemand ervaring met de Otterbox Defender en draadloos laden? Met andere woorden: laadt de 8 (pro) draadloos in combinatie met zulke dikke hoesjes?
Ik heb de spigen tough armor, is ook een redelijke dikke hoes en dan geeft de P8P regelmatig de melding "telefoon niet goed uitgelijnd" (of zoiets) tijdens het draadloos laden op de pixel stand 2. Met de spigen liquid air, welke een stuk dunner is, heb ik dat nooit.Superbra schreef op zondag 31 december 2023 @ 09:01:
Hi allemaal,
Daar had ik dus inderdaad schrik voor. Otterbox zelf geeft aan dat zijn hoesjes geschikt zijn voor draadloos laden, maar ik hoor toch liever over real life ervaringen...wouter.k schreef op zondag 31 december 2023 @ 12:01:
[...]
Ik heb de spigen tough armor, is ook een redelijke dikke hoes en dan geeft de P8P regelmatig de melding "telefoon niet goed uitgelijnd" (of zoiets) tijdens het draadloos laden op de pixel stand 2. Met de spigen liquid air, welke een stuk dunner is, heb ik dat nooit.
https://nl.aliexpress.com...aEvg&gatewayAdapt=glo2nld
heb er 5 besteld voor mijn 8pro, sluit alles mooi af, geen opstaande randjes (gebruik een spigen glasscreenprotector) minimalistisch en toch een goede bescherming, doet zeker niet onder voor de iets duurdere hoesjes.
heb er 5 besteld voor mijn 8pro, sluit alles mooi af, geen opstaande randjes (gebruik een spigen glasscreenprotector) minimalistisch en toch een goede bescherming, doet zeker niet onder voor de iets duurdere hoesjes.
Even een update: omdat Otterbox aangeeft dat met de defender draadloos geladen kan worden en ze ook zelf draadloze laders aanbieden, heb ik bij wijze van test de OtterBox Qi 78-52709 gekocht.
Ondertussen kan ik bevestigen dat mijn Pixel 8 Pro met Defender case en de iPhone 13 met Spigen Tough Armour case van mijn echtgenote laden met een meer dan aanvaardbare snelheid.
Ondertussen kan ik bevestigen dat mijn Pixel 8 Pro met Defender case en de iPhone 13 met Spigen Tough Armour case van mijn echtgenote laden met een meer dan aanvaardbare snelheid.
Zag hier al een post van een Dbrand skin. Ik gebruik zelf ook altijd dat merk maar dacht onlangs: dat is duur geworden zeg.
Dus naar via Ali wat besteld. Dan merk je toch wel echt het verschil. Zo ziet het er nog wel uit:
:strip_exif()/f/image/VCvbvvXWxoFvOGHZypaFkKkq.jpg?f=fotoalbum_large)
Maar hier zie je dat het toch echt net niet past, ook niet na lang föhnen en proberen:
:strip_exif()/f/image/2e6vk01gCO74BdluYI6yDQEb.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/a6SntViFnFnjxbx6nnFZbW5v.jpg?f=fotoalbum_large)
Gewoon Dbrand halen dus.
Dus naar via Ali wat besteld. Dan merk je toch wel echt het verschil. Zo ziet het er nog wel uit:
:strip_exif()/f/image/VCvbvvXWxoFvOGHZypaFkKkq.jpg?f=fotoalbum_large)
Maar hier zie je dat het toch echt net niet past, ook niet na lang föhnen en proberen:
:strip_exif()/f/image/2e6vk01gCO74BdluYI6yDQEb.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/a6SntViFnFnjxbx6nnFZbW5v.jpg?f=fotoalbum_large)
Gewoon Dbrand halen dus.
@KaiseRRuby dat heb ik met mijn dbrand ultramatte teardown skin ook.
Tevens komt deze op plekken los wanneer ik de Ghost case verwijder. Een keertje poetsen is wel nodig met een clear case. Skin zit naar mijn idee strak op het toestel. Randjes heb ik gepoetst met het doekje.
Tevens komt deze op plekken los wanneer ik de Ghost case verwijder. Een keertje poetsen is wel nodig met een clear case. Skin zit naar mijn idee strak op het toestel. Randjes heb ik gepoetst met het doekje.
[ Voor 8% gewijzigd door maniac2003 op 09-01-2024 12:29 ]
Goed om te weten, al heb ik net wel zelf ook de Dbrand real leather skin besteld. We zien het wel!maniac2003 schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 12:05:
@KaiseRRuby dat heb ik met mijn dbrand ultramatte teardown skin ook.
Voor mijn Pixel 6 Pro had ik de Grip case met Real Leather. Dat is prima, leer ziet er naar 1.5 jaar in gebruik nog prima uit.
Alleen de grip nopjes op de bovenkant / zijrand van de case beviel mij minder.
Vandaar de Ghost. Had eerst ook zonder besteld, maar ach toch mijzelf overgehaald. Denk dat ik de skin er maar vanaf haal. Case an sich vind ik wel goed.
Alleen de grip nopjes op de bovenkant / zijrand van de case beviel mij minder.
Vandaar de Ghost. Had eerst ook zonder besteld, maar ach toch mijzelf overgehaald. Denk dat ik de skin er maar vanaf haal. Case an sich vind ik wel goed.
[ Voor 48% gewijzigd door maniac2003 op 09-01-2024 16:48 ]
Ik gebruik dit hoesje al een tijdje:
https://nl.aliexpress.com/item/1005006144503588.html
:fill(white):strip_exif()/f/image/jc86iu1WDnbndHhXIdI1U1kR.png?f=user_large)
Bevalt goed, past goed, ring is erg handig, en meteen ook Magsafe compatible.
Wat ik wel merk is dat deze veel minder "plakt" aan een magsafe houder, en dat de telefoon behoorlijk warm wordt met wireless laden.
Dit hoesje:
https://nl.aliexpress.com/item/1005006093144731.html
:fill(white):strip_exif()/f/image/OqE3CrmT4uvnlgqLnKz8RTfR.png?f=user_large)
"plakt" veel harder en lijkt ook veel minder warm te worden.
https://nl.aliexpress.com/item/1005006144503588.html
:fill(white):strip_exif()/f/image/jc86iu1WDnbndHhXIdI1U1kR.png?f=user_large)
Bevalt goed, past goed, ring is erg handig, en meteen ook Magsafe compatible.
Wat ik wel merk is dat deze veel minder "plakt" aan een magsafe houder, en dat de telefoon behoorlijk warm wordt met wireless laden.
Dit hoesje:
https://nl.aliexpress.com/item/1005006093144731.html
:fill(white):strip_exif()/f/image/OqE3CrmT4uvnlgqLnKz8RTfR.png?f=user_large)
"plakt" veel harder en lijkt ook veel minder warm te worden.
Via reddit op deze screenprotector gekomen:
IMBZBK Google Pixel 8 Pro pantserglas
https://www.amazon.com.be...3847721_689504491_TE_item
Zeer tevreden van en €22 voor 3 stuks. Ik gebruik het samen met een Spigen liquid air cover.
IMBZBK Google Pixel 8 Pro pantserglas
https://www.amazon.com.be...3847721_689504491_TE_item
Zeer tevreden van en €22 voor 3 stuks. Ik gebruik het samen met een Spigen liquid air cover.
[ Voor 11% gewijzigd door gvrsnor op 18-01-2024 09:21 ]
Ik ben hier wel in geïnteresseerd. Hoe bevalt het nu, ruim een maandje later?SmiGueL schreef op woensdag 13 december 2023 @ 20:52:
Omdat ik de accessoire topics altijd wel handig vind om ervaringen te lezen en te zien hoe een hoesje er in het echt uit ziet, bij deze even een foto van mijn dbrand black leather skin.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Het hoekje bij de volumeknoppen laat helaas los. Ik zit daar toch te vaak met de vingers tegenaanMelkunie schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 09:37:
Ik ben hier wel in geïnteresseerd. Hoe bevalt het nu, ruim een maandje later?
en/of met het in de broekzak steken is dit ook het zwakke punt.
En nadat er een beetje stof onder komt gaat het snel.
De rest zit nog perfect en ziet er nog goed uit, maar ik moet binnenkort dus even op zoek naar een manier om dit weer vast te plakken.
Suggesties zijn welkom.
[ Voor 7% gewijzigd door SmiGueL op 18-01-2024 12:16 ]
Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup
@SmiGueL, Thanks! Bevalt de grip ook nog goed?
Voor het loslaten geen suggesties van mij helaas. Secondelijm zal vast geen optie zijn
Voor het loslaten geen suggesties van mij helaas. Secondelijm zal vast geen optie zijn
Heeft er iemand tips voor een goedkope rubberen/plastic protector voor achter op de camera lens (metalen frame)?
Ik kan alleen glas vinden en die bedekken de lenzen wat ik weer niet wil.
Bij mijn Pixel 7 Pro had ik een soort rubberen/plastic achtig protector voor alleen het frame achter, maar die kan ik nergens vinden (voor een goedkope prijs)
Bij mijn Pixel 7 Pro had ik een soort rubberen/plastic achtig protector voor alleen het frame achter, maar die kan ik nergens vinden (voor een goedkope prijs)
*knip*. Inderdaad goed bedoeld, maar dit past beter in de V&A.
[ Voor 84% gewijzigd door rens-br op 23-01-2024 10:53 ]
Ik vroeg me af welke cases iedereen hier gebruikt en welke draadloze lader.
Ik heb momenteel een P6 Pro met Pixel stand 2 in een Spigen liquid air hoesje. Ik wil gaan upgrade naar de P8 Pro maar lees online verschillende verhalen over het draadloos laden op de Pixel stand 2 i.c.m. P8 pro en een hoesje.
Ik zelf zat te kijken naar de dbrand grip case maar weet dus niet of die werkt op de draadloze lader. Iemand hier wellicht een idee?
Zoals hierboven ookal benoemd ben benieuwd naar alle "configuraties" die jullie hebben qua phone + case + lader
Ik heb momenteel een P6 Pro met Pixel stand 2 in een Spigen liquid air hoesje. Ik wil gaan upgrade naar de P8 Pro maar lees online verschillende verhalen over het draadloos laden op de Pixel stand 2 i.c.m. P8 pro en een hoesje.
Ik zelf zat te kijken naar de dbrand grip case maar weet dus niet of die werkt op de draadloze lader. Iemand hier wellicht een idee?
Zoals hierboven ookal benoemd ben benieuwd naar alle "configuraties" die jullie hebben qua phone + case + lader
AMD Ryzen 9 5800X3D, 2x16 GB G.Skill Ripjaws V 3600MHZ CL16 DDR4, Gigabyte B550i Aorus Pro AX, AMD Radeon RX 6900 XT, 1x Samsung PM9A1 1TB nvme SSD, 1x Crucial C300 256 GB, 1x Crucial MX500 1TB, 1x WD 2.5 Inch 1TB, SSUPD Meshlicious, Corsair SF-750
Ik heb de Pixel 8 Pro met een Spigen Rugged Armor in combinatie met de stand 2 en dat gaat perfect.MrDucky schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 17:05:
Ik vroeg me af welke cases iedereen hier gebruikt en welke draadloze lader.
Heb de Ringke Fusion (clear) vervangen door een zwarte Ringke Onyx. Ik vind het op alle fronten een verbetering voor mijn Pixel 8. Staat veel cleaner en rustiger, hij oogt en voelt minder plomp en de textuur voelt nicer.
Ik vond op mijn P3a een minimal clear case mooi staan, maar op de P8 met zijn camera bar pakt het minder fraai uit.
Ik vond op mijn P3a een minimal clear case mooi staan, maar op de P8 met zijn camera bar pakt het minder fraai uit.
[ Voor 21% gewijzigd door draakhoofd op 24-01-2024 20:53 ]
De Onyx heb ik ook voor mijn 8. Inderdaad erg mooi en grippy. Ook goed doordacht met alleen boven en onder een hogere opstaande rand.draakhoofd schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 20:48:
Heb de Ringke Fusion (clear) vervangen door een zwarte Ringke Onyx. Ik vind het op alle fronten een verbetering voor mijn Pixel 8. Staat veel cleaner en rustiger, hij oogt en voelt minder plomp en de textuur voelt nicer.
Ik heb een magsafe compatible clear hoesje met een magsafe autocharger. bide van Ali.
Ik rij onvoldoende auto om hem daarmee opgeladen te houden, maar thuis ligt hij 's avonds gewoon een uurtje aan een draad. Het ging mij vooral voor het gemak van magnetisch "ophangen" in de auto. Ik had een tweede hoesje met zo'n uitklapbare ring meebesteld, maar daarin wordt de telefoon erg heet tijdens het laden. Die is wel mooier, maar die heb ik toch maar aan de kant gegooid.
Linkjes staan hier:
conhen in "[Google Pixel 8 (Pro)] Accessoires"
Ik rij onvoldoende auto om hem daarmee opgeladen te houden, maar thuis ligt hij 's avonds gewoon een uurtje aan een draad. Het ging mij vooral voor het gemak van magnetisch "ophangen" in de auto. Ik had een tweede hoesje met zo'n uitklapbare ring meebesteld, maar daarin wordt de telefoon erg heet tijdens het laden. Die is wel mooier, maar die heb ik toch maar aan de kant gegooid.
Linkjes staan hier:
conhen in "[Google Pixel 8 (Pro)] Accessoires"
Kan uit ervaring concluderen dat deze je telefoon optimaal beschermd. Afgelopen weekend bij het inelkaar zetten van een lamp een massieve buis precies op m'n telefoon laten vallen. De screenprotector de klap volledig opgevangen (was op de plek van impact helemaal broos geworden) en na verwijderen geen enkele beschadiging op het scherm te zienPopcorna schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 23:31:
Heb onderstaande screenprotector gekocht en net aangebracht
amFilm 3 + 1 stuk voor Google Pixel 8 displaybeschermfolie van gehard glas, compatibel met ultrasone vingerafdruk, met eenvoudige installatieframe, krasbestendig, luchtbelvrij, hoesvriendelijk https://amzn.eu/d/fLEjNUc
Ben er niet blij mee, rondom zie je dat het glaasje niet pakt, dus ik heb een vermoeden dat het scherm toch niet zo vlak is als ze zeggen.
Het is beter als geen, maar hoop toch wel dat ze zo spoedig mogelijk fatsoenlijke op de markt brengen. Zo'n dure telefoon, en het hele aanzicht is totaal verpest door zo'n rotding.
Camera protector: Brotect Airglass, Ringke camera (via Amazon als deze inmiddels verkrijgbaar is) en Spigen heeft het design ook aangepast zodat de temp. sensor niet meer wordt geblokkeerd.Knamix schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 17:04:
Heeft er iemand tips voor een goedkope rubberen/plastic protector voor achter op de camera lens (metalen frame)?
Voorbeeld: https://www.protectionfil...-pixel-8-pro-3851215.html
Wordt de fotokwaliteit ook minder als je er zo'n screenprotector op doet?maniac2003 schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 15:00:
[...]
Camera protector: Brotect Airglass, Ringke camera (via Amazon als deze inmiddels verkrijgbaar is) en Spigen heeft het design ook aangepast zodat de temp. sensor niet meer wordt geblokkeerd.
Voorbeeld: https://www.protectionfil...-pixel-8-pro-3851215.html
Niet dat ik heb gemerkt. Momenteel heb ik de Brotect Airglass erop zitten. Voor het geval je er niet bekend mee bent. Het materiaal is een PET/glas combinatie, daardoor kan het dunner en soepeler zijn dan puur gehard glas.MarnickS schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 21:31:
[...]
Wordt de fotokwaliteit ook minder als je er zo'n screenprotector op doet?
Krasbestendigheid is door de bovenste glaslaag net zo goed als gehard glas.
De Airglass protectors heb ik jaren zakelijk gebruikt/uitgedeeld op iPhones. Waar collega's commentaar hadden op de dikte van de tempered glass protectors was dit op de Airglass protectors nihil.
* Heb geen aandelen 😁
Lees zojuist dat Spigen het ontwerp eindelijk heeft aangepast en de zwarte border heeft verwijderd van de screenprotector. Kwaliteit schijnt alleen nog om te janken te zijn.
https://www.reddit.com/r/GooglePixel/s/9duWHGvmOF
Nieuwe:
Spigen AlignMaster Screenprotector compatibel met Google Pixel 8 Pro, 2 Stuks, Frame voor eenvoudige installatie, Kristalhelder, Case friendly, 9H Gehard Glas https://amzn.eu/d/9dHPmaJ
Oude:
Spigen AlignMaster Screenprotector compatibel met Google Pixel 8 Pro, 2 Stuks, Frame voor eenvoudige installatie, Volledige dekking, Case friendly, 9H Gehard Glas https://amzn.eu/d/hqnWMeQ
https://www.reddit.com/r/GooglePixel/s/9duWHGvmOF
Nieuwe:
Spigen AlignMaster Screenprotector compatibel met Google Pixel 8 Pro, 2 Stuks, Frame voor eenvoudige installatie, Kristalhelder, Case friendly, 9H Gehard Glas https://amzn.eu/d/9dHPmaJ
Oude:
Spigen AlignMaster Screenprotector compatibel met Google Pixel 8 Pro, 2 Stuks, Frame voor eenvoudige installatie, Volledige dekking, Case friendly, 9H Gehard Glas https://amzn.eu/d/hqnWMeQ
@ReTechNL klopt een van de comments is van mij. De camera protector is ook aangepast. De eerste versie (zwart, rechthoekig) blokkeert de temperatuur sensor. De nieuwe versie (transparant, ovaal) bedekt alleen de camera's.
Maar goed, heb er inmiddels al een Brotect Airglass op zitten. Na wat berichtenverkeer via Amazon wel alsnog geld terug gehad van Spigen.
Screen protector die ik gebruik is een Ringke Glass.
Maar goed, heb er inmiddels al een Brotect Airglass op zitten. Na wat berichtenverkeer via Amazon wel alsnog geld terug gehad van Spigen.
Screen protector die ik gebruik is een Ringke Glass.
Momenteel sinds gisteren ook de Rinke screenprotector er op. Even een tijdje zonder gedaan maar gisteren toch maar de screenprotector geplaatst.
Heb je een foto van de telefoon in de hoes? Ben benieuwd hoe hoog de rand boven het scherm uitsteekt.DrViva schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 15:57:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Zelf de Mous case vandaag binnengekregen. Duur, maar wel tevreden met de looks en het gevoel van veiligheid. Verder de Spigen glass protector in bestelling. Hopelijk past dat goed.
Dit probleem hebben wij ook met de tough armor. De rough armor doet het wel goed. Echter, waar ik me wat ongerust over maak: de rough armor heeft naast de knopje openingen zitten, waar dus rotzooi door naar binnen kan. Bij de tough armor is dit gesloten. Iemand ervaring op de langere termijn (allicht met andere telefoons) met rotzooi die hier langs door naar binnen gaat?wouter.k schreef op zondag 31 december 2023 @ 12:01:
[...]
Ik heb de spigen tough armor, is ook een redelijke dikke hoes en dan geeft de P8P regelmatig de melding "telefoon niet goed uitgelijnd" (of zoiets) tijdens het draadloos laden op de pixel stand 2. Met de spigen liquid air, welke een stuk dunner is, heb ik dat nooit.
Zeker, met mijn Pixel 6 Pro heeft dit eerder in 2 jaar tijd geen problemen gegeven.
Wel probeer ik elke week of 2 weken even de boel schoon te vegen. Telefoon dus uit het hoesje.
Wel probeer ik elke week of 2 weken even de boel schoon te vegen. Telefoon dus uit het hoesje.
Kijk, dankjewel voor je reactie! Ik ben (tot nu toe) iemand die de telefoon eigenlijk altijd in het hoesje laat zitten, en alleen eruit haalt als ik bijvoorbeeld de simkaart moet wisselen, of als ik zie dat ie echt heel vies is. Vandaar ook mijn vraag; hoe meer ik het 'binnendringen' van stof kan voorkomen hoe beter.maniac2003 schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 23:18:
Zeker, met mijn Pixel 6 Pro heeft dit eerder in 2 jaar tijd geen problemen gegeven.
Overigens; geeft het patroon aan de binnenkant van de Spigen hoesjes op termijn geen afdruk op de achterkant?
@zunrob ja, die patronen kunnen een indruk achterlaten. Op het glas van de Pixels heb ik het nog niet gemerkt. Maar op het aluminium van de werk iPhone wel.
Vandaar dat ik ook liefst wekelijks de smartphone even een schoonmaakbeurt geef. Gewoon even met een antibacteriële screencleaner afnemen, stof er enigzins uitblazen.
Vandaar dat ik ook liefst wekelijks de smartphone even een schoonmaakbeurt geef. Gewoon even met een antibacteriële screencleaner afnemen, stof er enigzins uitblazen.