Zelf vind ik die inkeping rond de camera niet mooi.Ik ben aan de vierde screenprotector bezig, eerst eentje erop laten zetten bij de mediamarkt (duurste versie), die had ook die inkeping en was erg vingervlekgevoelig en had door het aanbrengen 3 druk plekken (langwerpige rechthoeken) die niet weggingen, daarna eentje van
Ibywind maar die was zo spiegelend dat zelfs als er geen licht op viel dat je je telefoon moest draaien om een punt te vinden dat goed zicht gaf (wel handig dat daar een installatieframe bij zat, tevens gebruikt voor mijn huidge screenprotector). Toen
Brotect antireflecterende folie, dat was niet verkeerd maar het aanbrengen was een crime en hij liet al snel los aan de randen. Daarna deze van
NEWC, 2 screenprotectors inclusief hoesje voor 7,95 euro die ik voor dat geld niet kon laten liggen. Op zich fijn met goede respons ook voor de vingerafdruk scanner, nagenoeg geen vingervlekken en nauwelijks spiegelend maar daar plakte de randen niet goed, er zit dan wel een vloeistof erbij die je er langs kunt laten lopen om dit op te heffen maar dat werkt niet 100%. Ondertussen de
Pokolon besteld maar ik was het zo moe met aanbrengen (ook nog verschillende protectors verpest) dat ik uiteindelijk nog steeds de NEWC erop heb zitten en de randen die niet volledig aansluiten zie ik niet na enig gebruik niet meer.
[
Voor 0% gewijzigd door
ratzz op 14-08-2024 12:59
. Reden: Typo ]