Just an ordinary guy with interest in smarthome products, phones, cars, people, and living life to the fullest
Ik twijfel dus een beetje om over te stappen naar Vodafone. Ben al lang KPN klant (mede door de koppel korting die er vroeger was). Altijd dik tevreden qua bereik en stabiliteit. Dat idee heb ik bij Vodafone toch echt minder. Desalniettemin scheelt het 13 euro in de maandharley2009 schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 06:06:
[...]
Heb ik ook. Overgestapt van Kpn naar Vodafone. Google pixel 8 pro voor 788 euro. 15 euro per maand 150 bel minuten en 20000MB. De verkoop van de watch +/_ 300 euro kost die 488 euro..
Je kunt ook kijken naar virtuele providers. Ik zit bij simyo en simyo least capaciteit van het kpn netwerk maar ze zijn veels goedkoper. Ben al jaren tevreden ermee.Dubrillion schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 08:02:
[...]
Ik twijfel dus een beetje om over te stappen naar Vodafone. Ben al lang KPN klant (mede door de koppel korting die er vroeger was). Altijd dik tevreden qua bereik en stabiliteit. Dat idee heb ik bij Vodafone toch echt minder. Desalniettemin scheelt het 13 euro in de maand
Zit je dan niet al snel op een 4G netwerk?victor1701 schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 08:44:
[...]
Je kunt ook kijken naar virtuele providers. Ik zit bij simyo en simyo least capaciteit van het kpn netwerk maar ze zijn veels goedkoper. Ben al jaren tevreden ermee.
Simyo gebruikt nog geen 5g alleen 4g of het de hoogste 4g snelheidstandaard heeft weet ik niet zou dan even een speedtest moeten draaien. ik meende van wel weet niet zeker. Wil jij dan allen op 5g zitten dan. ik dacht niet zo lang gelden gelezen te hebben dat heet prille 5g netwerken in nederland net zo snel zijn als de snelste 4g netwerk werk.
ik hoop wel dat ik hem eind deze week in huis hebt.
[ Voor 17% gewijzigd door victor1701 op 09-10-2023 09:20 ]
Ja precies, Hollandse Nieuwe heeft ook erg scherpe prijzen, is voor mij ook een optie. Heb nu 5g uitstaan op m'n pixel 5 omdat 4G qua snelheid echt meer dan voldoende is en schijnt batterij wat langer mee te gaan op een dag.victor1701 schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 08:44:
[...]
Je kunt ook kijken naar virtuele providers. Ik zit bij simyo en simyo least capaciteit van het kpn netwerk maar ze zijn veels goedkoper. Ben al jaren tevreden ermee.
Weet iemand hier of VoLTE en VoWifi beiden werken op de Pixels icm Hollandse Nieuwe? Ben daar toen in de overstap naar KPN echt op achteruit gegaan in eerste instantie.
Wat raar ik dacht dat kpn een van de eerste was met voLTE. Ik heb het wel op mijn pixel 7 pro en het staat aan en mijn provider simyo ondersteunt het. Alleen gebruik of ik kan het nog niet vaak gebruiken. Als ik bel en dat is zelden dan zijn het tot nu toe met mensen met een oude telefoon waarvan hun telefoon het niet ondersteunt. En dan wordt het dus een telefokngesprek zonder voLTE
Dubrillion schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 08:02:
[...]
Ik twijfel dus een beetje om over te stappen naar Vodafone. Ben al lang KPN klant (mede door de koppel korting die er vroeger was). Altijd dik tevreden qua bereik en stabiliteit. Dat idee heb ik bij Vodafone toch echt minder. Desalniettemin scheelt het 13 euro in de maand
victor1701 schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 09:08:
@Dubrillion
Simyo gebruikt nog geen 5g alleen 4g of het de hoogste 4g snelheidstandaard heeft weet ik niet zou dan even een speedtest moeten draaien. ik meende van wel weet niet zeker. Wil jij dan allen op 5g zitten dan. ik dacht niet zo lang gelden gelezen te hebben dat heet prille 5g netwerken in nederland net zo snel zijn als de snelste 4g netwerk werk.
All, dit is het levertijden en prijzen Thread. Denk dat jullie dit in een ander draadje dienen te besprekenTiroz schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 09:22:
[...]
Ja precies, Hollandse Nieuwe heeft ook erg scherpe prijzen, is voor mij ook een optie. Heb nu 5g uitstaan op m'n pixel 5 omdat 4G qua snelheid echt meer dan voldoende is en schijnt batterij wat langer mee te gaan op een dag.
Weet iemand hier of VoLTE en VoWifi beiden werken op de Pixels icm Hollandse Nieuwe? Ben daar toen in de overstap naar KPN echt op achteruit gegaan in eerste instantie.
Just an ordinary guy with interest in smarthome products, phones, cars, people, and living life to the fullest
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
In mijn Paypal account zie ik, Google Payment Limited, authorisatie in behandeling, en het geld is nog niet van mijn rekening. Is dit de normale gang van zaken met PayPal?
Bij mij stond er eerst dat ik de Buds de 17e zou ontvangen, maar ik zag vandaag staan dat de Buds morgen al komen.MrVegeta schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 10:24:
Geld is van de CC afgeschreven. Staat op 12 oktober bij Google. Ben benieuwd, hoop dat de buds er bij zitten ...
Je kan de order annuleren tot die de status verzonden heeft.Popcorna schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 11:46:
Heb besteld via Google zelf, en voor het eerst gebruikt gemaakt van Paypal. Nu is de annuleerbutton al verdwenen bij mijn order, en heeft het de status "Klaar voor verzending – Wordt 12 okt bezorgd. Nog niet verstuurd"
In mijn Paypal account zie ik, Google Payment Limited, authorisatie in behandeling, en het geld is nog niet van mijn rekening. Is dit de normale gang van zaken met PayPal?
Qua betaling lijkt het er op dat Google het op deze manier doet. Eerst een reservering en later afschrijven. Ik heb via Google de betaling direct met CC gedaan en ik had hetzelfde verhaal. Zoals het er op lijkt is dat niet iets waar je je druk over hoeft te maken.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Cool, kan je laten weten of je de telefoon en buds tegelijk ontvangt?Daejji schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 11:56:
[...]
Bij mij stond er eerst dat ik de Buds de 17e zou ontvangen, maar ik zag vandaag staan dat de Buds morgen al komen.
Yep, hier net dezelfde meldingen. Afrekening volgt pas bij de verzending.Popcorna schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 11:46:
Heb besteld via Google zelf, en voor het eerst gebruikt gemaakt van Paypal. Nu is de annuleerbutton al verdwenen bij mijn order, en heeft het de status "Klaar voor verzending – Wordt 12 okt bezorgd. Nog niet verstuurd"
“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”
Ik zie hier toch geen annuleer knop meer, en ik zie op de CC een reservering staan.MrVegeta schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 12:11:
[...]
Je kan de order annuleren tot die de status verzonden heeft.
Qua betaling lijkt het er op dat Google het op deze manier doet. Eerst een reservering en later afschrijven. Ik heb via Google de betaling direct met CC gedaan en ik had hetzelfde verhaal. Zoals het er op lijkt is dat niet iets waar je je druk over hoeft te maken.
Denk dat de markt wel overspoeld gaat worden met die watch. Denk dat je eerder aan 250 max kan denken.harley2009 schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 06:06:
[...]
Heb ik ook. Overgestapt van Kpn naar Vodafone. Google pixel 8 pro voor 788 euro. 15 euro per maand 150 bel minuten en 20000MB. De verkoop van de watch +/_ 300 euro kost die 488 euro..
Overigens lijkt me dat 256gb een betere deal is, kost niet vele meer toch.
Scheelt niet veel, maar ik heb nu ook 128gb. En als ik zie wat ik overhou, is 128GB genoeg.Ferio schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 13:33:
[...]
Denk dat de markt wel overspoeld gaat worden met die watch. Denk dat je eerder aan 250 max kan denken.
Klopt Daarom staat er ook. +/-.
Dat vraag ik me af hoor. 300 lijkt me dat je er zeker wel voor kan krijgen. De watch 1 is nu zelfs nog 300 euroFerio schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 13:33:
[...]
Denk dat de markt wel overspoeld gaat worden met die watch. Denk dat je eerder aan 250 max kan denken.
De inname box voor de inruil heeft nu wel de status verstuurd. Vanuit Rosmalen naar mailboxde, terug naar NL
Heb een pixel 7 pro en die zou ik best wel in willen ruilen voor de 8 pro
Of zie ik het bij Google of bel simpel oid het over het hoofd?
Volgens mij heeft de Nederlandse Google Store dit niet. Via Duitsland heb je die optie wel namelijk.indofk schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 18:00:
Jammer dat ze nergens een inruil deal hebben voor de pixel 8 pro.
Idd wel via Google Duitsland via VPN en een Duits verzendadres nodig. Bijv mailbox de. Zo doe ik het iig. 347€ inruil op mijn pixel 7 pro 128gb.indofk schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 18:00:
Jammer dat ze nergens een inruil deal hebben voor de pixel 8 pro.
Alleen al voor de verkoopwaarde altijd voor 256gb gaan.harley2009 schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 13:54:
[...]
Scheelt niet veel, maar ik heb nu ook 128gb. En als ik zie wat ik overhou, is 128GB genoeg.
Sinds fotos in the cloud zitten genoeg gehad aan 128gb.
Over 2 - 4 werkdagen. 12 oktober is de release dag, dus ik verwacht dan ook 12 oktober.EdwinB schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 21:47:
Iemand al enig idee wanneer Belsimpel de Pixel 8's gaat uitleveren?
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL
If you put a large switch in some cave somewhere, with a sign on it saying 'End-Of-The-World Switch. PLEASE DO NOT TOUCH', the paint wouldn't even have time to dry.
Die optie is er in de Google Store DE en bij best buy USA ook niet iddrudyfb schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 22:37:
ben benieuwd heb bij belsimpel een pro blauw 512 besteld, maar volgens mij komt die helemaal niet naar europa...
Als straks deze aanbieding voorbij is, gaande van de p7p release, is de verwachting dat de p8p ~250€ zakt, en per wanneer zou dan een gok zijn? Ik hoef namelijk echt geen pixel watch, draag sinds mijn jeugd/eerste telefoon geen horloge meer.
Als dat horloge echt zo'n goeie deal is, is het misschien het overwegen waard en eventueel verkopen, maar dat is gedoe dat ik liever oversla.
Wil natuurlijk wel heel graag een p8p, en de prijs van de p7p van 899 was stevig, maar nog wel te doen.
Ik zou zelf even de Ervaringen en discussie thread lezen van de Pixel 8 serie, deze thread gaat over de levertijdenoliveroms schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 23:32:
Ik moet nog de thread lezen (mee bezigmaar zoals heel veel vast al besproken, is de prijs van de p8p wel erg gortig. Nu "krijg" je er _gratis_ een horloge bij, maar ja, gratis en krijgen bestaat natuurlijk niet.
Als straks deze aanbieding voorbij is, gaande van de p7p release, is de verwachting dat de p8p ~250€ zakt, en per wanneer zou dan een gok zijn? Ik hoef namelijk echt geen pixel watch, draag sinds mijn jeugd/eerste telefoon geen horloge meer.
Als dat horloge echt zo'n goeie deal is, is het misschien het overwegen waard en eventueel verkopen, maar dat is gedoe dat ik liever oversla.
Wil natuurlijk wel heel graag een p8p, en de prijs van de p7p van 899 was stevig, maar nog wel te doen.
[ Voor 0% gewijzigd door blueman85 op 10-10-2023 07:45 . Reden: My bad, please negeer mijn reactie ]
Levertijden en prijzen!blueman85 schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 00:04:
[...]
Ik zou zelf even de Ervaringen en discussie thread lezen van de Pixel 8 serie, deze thread gaat over de levertijden

Het is DHL, dus bij verzending kan je nog voor een Postpunt opteren of evt m’n werkadres even doorgeven
Ik ben benieuwd of ze dat voor alle orders gaat lukken, bij mij is de status sinds 4 okt nog niet veranderd.JanAd schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 06:13:
De mijne is verzonden, levering lijkt netjes op 12/10 te gaan zijn. De Buds () lijken ook mee verzonden te zijn (2 items).
Het is DHL, dus bij verzending kan je nog voor een Postpunt opteren of evt m’n werkadres even doorgeven
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Aangemeld bij DHL voor verzenden, dat is het enige. Bezorgdatum staat nog op 12 oktober.Bomb-el schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 07:36:
Vanaf 12 oktober worden ze geleverd toch? Of zouden ze vandaag al binnenkomen bij jullie?
Ik heb rond 16:35 besteld tijdens de presentatie, 5 minuten nadat ze online kwamen.
Ik ben benieuwd.
Correctie: in mijn omgeving is dat het geval, op de site staat nog altijd 2-4 werkdagen
[ Voor 18% gewijzigd door Currry op 10-10-2023 08:03 ]
dacht dat dit het levertijden en PRIJZEN topic wasblueman85 schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 00:04:
[...]
Ik zou zelf even de Ervaringen en discussie thread lezen van de Pixel 8 serie, deze thread gaat over de levertijden
maar heb al gelezen dat de actie duurt tot 16 okt. en wss daarna de volle mep mag betaald worden ...
[ Voor 14% gewijzigd door oliveroms op 10-10-2023 09:03 ]
Ik bestelde ook via PayPal en er is nog niets afgehouden. Bestelling is wel al bij DHL.Popcorna schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 08:56:
Via google besteld, en paypal heeft het geld nog niet eens van de rekening gehaald. Status is wel - Klaar voor verzending – Wordt 12 okt bezorgd -
Vandaag mail gehad van Google dat de toestellen verstuurd zijn, echter op de tracking van HDLN staat nog steeds: "Shipment not yet received or processed". Iemand anders al een andere status?
[ Voor 4% gewijzigd door injectx op 10-10-2023 13:23 ]
Ik hoop het zo!! Bij mij via de Google Store nog geen update, alleen klaar voor verzendinginjectx schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 13:23:
Bezorgmoment staat nu op 11 oktober, dat zou één dag te vroeg zijn
@injectx wanneer had je besteld?
[ Voor 6% gewijzigd door blueman85 op 10-10-2023 13:28 ]
injectx schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 07:47:
[...]
Ik heb rond 16:35 besteld tijdens de presentatie, 5 minuten nadat ze online kwamen.
Op reddit zijn er mensen die m al hebben meegekregen in een Verizon winkel. Liepen gewoon naar binnen en werden gewoon uit t magazijn gehaaldinjectx schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 13:23:
Same here, hoop stiekem ook dat ik ze de 11e ontvang, op de 12e zelfs vrij genomen om alles in te stellen enzo

Belgische Store?blueman85 schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 13:34:
[...]
Same here, hoop stiekem ook dat ik ze de 11e ontvang, op de 12e zelfs vrij genomen om alles in te stellen enzo
Nope NL store
Hier ook, levering met Bpost ipv DHL.injectx schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 13:23:

Ja, zag het ook. Volgens mij is dat Bpost in opdracht van DHL.
Hier ook besteld via de Belgische store maar heb een trackingcode van DHL. Alleen heeft (volgens de tracking), DHL hem nog niet ontvangen.
Nu eerst naar Duitse mailbox en dan weer naar NL
Bij Google staat ook nog DHL, maar blijkbaar levert Bpost.Complexity schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 13:49:
[...]
Hier ook besteld via de Belgische store maar heb een trackingcode van DHL. Alleen heeft (volgens de tracking), DHL hem nog niet ontvangen.
Ik heb m'n levervoorkeur maar ff veranderd naar een Pakjesautomaat in de buurt. Ik ben morgen niet thuis en het postpunt om de hoek is gesloten in de namiddag.
En hoe weet je of dit BPost is? Ik heb nergens communicatie ontvangen van BPost :-)JanAd schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 14:15:
[...]
Bij Google staat ook nog DHL, maar blijkbaar levert Bpost.
Ik heb m'n levervoorkeur maar ff veranderd naar een Pakjesautomaat in de buurt. Ik ben morgen niet thuis en het postpunt om de hoek is gesloten in de namiddag.
Belsimpel met abbo is de meeste korting ipv 1099 tussen de 840 en daar boven.C6DL schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 14:28:
Is er ergens nog een dikke korting te vinden ?of gewoon via belsimpel en gaan?
Rig: Fractal North | Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus PRO | Sapphire RX 7900 XT | G.Skill Ripjaws V 32GB | Audio: Dali Opticon 6 | Dali Opticon Vocal | Marantz SR7011 | Sony XM4 | Tel: Google Pixel 8 Pro | Samsung S21FE | Laptop: Lenovo X13 Gen 4
Welke spring eruit momenteel?jdevries21 schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 14:29:
[...]
Belsimpel met abbo is de meeste korting ipv 1099 tussen de 840 en daar boven.
Ik heb nu prive een simonly met 60 belminuten
Mijn andere simkaart is van het werk en daar bel ik eigenlijk altijd mee.
De reden van de prive sim is om mijn contacten te scheiden.
Ik heb geen niet perse een abonnement nodig, maar ik sta open voor een goede deal
Beste is het lijstje op de website in te vullen met je wensen en wat je allemaal voor kortingen kan krijgen.C6DL schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 14:31:
[...]
Welke spring eruit momenteel?
Ik heb nu prive een simonly met 60 belminuten![]()
Mijn andere simkaart is van het werk en daar bel ik eigenlijk altijd mee.
De reden van de prive sim is om mijn contacten te scheiden.
Ik heb geen niet perse een abonnement nodig, maar ik sta open voor een goede deal
https://www.belsimpel.nl/google-pixel-8-pro/abonnement
Rig: Fractal North | Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus PRO | Sapphire RX 7900 XT | G.Skill Ripjaws V 32GB | Audio: Dali Opticon 6 | Dali Opticon Vocal | Marantz SR7011 | Sony XM4 | Tel: Google Pixel 8 Pro | Samsung S21FE | Laptop: Lenovo X13 Gen 4
Gezien ik volgend jaar wellicht een huis wil kopen en sinds kort een abonnement meetelt voor je hypotheek, ga ik het toestel toch maar los kopenjdevries21 schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 14:34:
[...]
Beste is het lijstje op de website in te vullen met je wensen en wat je allemaal voor kortingen kan krijgen.
https://www.belsimpel.nl/google-pixel-8-pro/abonnement
Ja je kan tot € 250 in je abbo stopen als toestel krediet en de rest gelijk betalen dan krijg je ook geen BKR registratie.C6DL schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 14:51:
[...]
Gezien ik volgend jaar wellicht een huis wil kopen en sinds kort een abonnement meetelt voor je hypotheek, ga ik het toestel toch maar los kopen
of je lost bij een abonnement gelijk het heel bedrag in scheelt nog steeds een paar 100 euro met het toestel helemaal lost kopen.
Goede keuze. Mijn hypotheek moet vandaag of morgen rond zijn.C6DL schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 14:51:
[...]
Gezien ik volgend jaar wellicht een huis wil kopen en sinds kort een abonnement meetelt voor je hypotheek, ga ik het toestel toch maar los kopen
Het moeilijkste deden ze uiteindelijk over een BKR registratie van 350 EURO op de telefoon van mijn vriendin. Gelukkig viel dit bij KPN direct af te lossen.

Gevalletje "computer says nooo"Dubrillion schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 14:56:
[...]
Goede keuze. Mijn hypotheek moet vandaag of morgen rond zijn.
Het moeilijkste deden ze uiteindelijk over een BKR registratie van 350 EURO op de telefoon van mijn vriendin. Gelukkig viel dit bij KPN direct af te lossen.
Excuseer mijn lompheid,jdevries21 schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 14:56:
[...]
Ja je kan tot € 250 in je abbo stopen als toestel krediet en de rest gelijk betalen dan krijg je ook geen BKR registratie.
of je lost bij een abonnement gelijk het heel bedrag in scheelt nog steeds een paar 100 euro met het toestel helemaal lost kopen.
maar hoezo een paar 100 euro goedkoper met abbo?
Als ik bv dit uit zou kiezen:

Is mijn totaal prijs meer dan 1090 euro, om precies te zijn 71 euro.
Ik heb al een abbo van het werk waardoor een prive abbo geen extra voordelen met zich meebrengt.
Hierbij is de korting natuurlijk icm abonnement. Als je geen abbo wilt levert deze truc natuurlijk niks op.C6DL schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 15:02:
[...]
Excuseer mijn lompheid,
[Afbeelding]
Ik heb al een abbo van het werk waardoor een prive abbo geen extra voordelen met zich meebrengt.
Als je kijkt naar de prijsopbouw zie je dat 312 euro abbokosten zijn. Dit is ongeveer ook de korting die je dus krijgt.
in je paatje zie je dus toestel prijs 849 euro dit zou dan dus 1099 zijn voor een los toestel.C6DL schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 15:02:
[...]
Excuseer mijn lompheid,
[Afbeelding]
dit maakt dan
€1099 toestel
€349 1jaar abbo
€ 1448 sceeld dus dan weer €358
Via de App van Bpost krijg ik meldingen als er een pakket wordt klaar gemaakt voor mij.Complexity schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 14:19:
[...]
En hoe weet je of dit BPost is? Ik heb nergens communicatie ontvangen van BPost :-)
Bij de info staat er 'Google Commerce Limited'. Bij verzendwijze staat er 'Partner Product' (verwijzend naar DHL vermoed ik).
Edit: en de bestelnummer van Google Store komt overeen met de code van Bpost.
[ Voor 8% gewijzigd door JanAd op 10-10-2023 16:18 ]
Ik kan nergens iets terugvinden. Ik zal het wel zien een van de komende of het DHL of BPost wordt.JanAd schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 16:14:
[...]
Via de App van Bpost krijg ik meldingen als er een pakket wordt klaar gemaakt voor mij.
Bij de info staat er 'Google Commerce Limited'. Bij verzendwijze staat er 'Partner Product' (verwijzend naar DHL vermoed ik).
Edit: en de bestelnummer van Google Store komt overeen met de code van Bpost.
Exact hetzelfde (om dezelfde reden) met de Pixel 5 gedaan. Nog steeds geen huis xD.C6DL schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 14:51:
[...]
OT: Direct na/tijdens de presentatie besteld bij belsimpel maar er staat nog steeds "In behandeling". Misschien dat abonnementhouders voorrang hebben als ik het zo lees? ^^. Ik had op 12/13okt leveren gerekend. Geinig om te zien dat sommige mensen het toestel morgen/overmorgen al verwachten?

Voor zover ik kan zien zijn die mensen met statussen allemaal mensen die direct bij Google hebben besteld. Ik heb zelf bij Belsimpel met een abbo besteld ( rond 5 uur net na presentatie) en heb ook nog altijd geen status update.Fontini schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 18:51:
[...]
Exact hetzelfde (om dezelfde reden) met de Pixel 5 gedaan. Nog steeds geen huis xD.
OT: Direct na/tijdens de presentatie besteld bij belsimpel maar er staat nog steeds "In behandeling". Misschien dat abonnementhouders voorrang hebben als ik het zo lees? ^^. Ik had op 12/13okt leveren gerekend. Geinig om te zien dat sommige mensen het toestel morgen/overmorgen al verwachten?
Ah, cool. Ik had net zo goed direct bij Google kunnen bestellen achteraf gezien. Maargoed, ik ben heel erg geduldig. Echt... xD. Ik ging eigenlijk uit van de release op de twaalfde en dat men daarna pas zou gaan uitleveren. Dus de berichten hier zijn wat mij betreft al positief =)Robbiedobbie schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 18:55:
[...]
Voor zover ik kan zien zijn die mensen met statussen allemaal mensen die direct bij Google hebben besteld. Ik heb zelf bij Belsimpel met een abbo besteld ( rond 5 uur net na presentatie) en heb ook nog altijd geen status update.
Gekocht bij de NL Google Store?Complexity schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 19:56:
Status DHL: "Processed at the sorting center". Benieuwd of het morgen of donderdag zal worden.
[ Voor 1% gewijzigd door blueman85 op 10-10-2023 20:40 . Reden: Overbodige post ]
BE Google Store. Dag van de aankondiging, 's avonds laat.
Ik ben benieuwd.Bpost:
We hebben je pakje van GOOGLE COMMERCE LIMITED verwerkt. We verwachten het te leveren op 11-10-2023 in ….
Hier besteld via Belsimpel, (8 oktober) overgestapt van kpn naar Vodafone. Maar helaas nog geen mededelingen dat alles goed is, of dat het wordt verzonden..Robbiedobbie schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 18:55:
[...]
Voor zover ik kan zien zijn die mensen met statussen allemaal mensen die direct bij Google hebben besteld. Ik heb zelf bij Belsimpel met een abbo besteld ( rond 5 uur net na presentatie) en heb ook nog altijd geen status update.
Als dat vannacht was dan wordt het doorgaans vanochtend gesorteerd en richting 9/10uur uit voor aflevering. Maar DHL levert met meerdere chauffeurs, meerdere keren per dag, in dezelfde stad/regio, tot s avonds laat. Dat doen zij als enige. Dus het kan nog even duren voor de status verandert en tijdsblok zichtbaar wordt.Complexity schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 07:19:
Hier is de laatste status van DHL: Pakket aangekomen in jouw regio. Planning wordt gemaakt. Iemand idee of dit vandaag of morgen geleverd word?
Mijn zending met DHL is volgens de tracking om 03uur vannacht afgeleverd bij mailboxde. Lijkt mij ook bijzonder maar goed.
Misschien handig om te vermelden door wie en wat er verzonden is ....Popcorna schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 08:02:
Vannacht mail gehad dat alles verzonden is 🎉🎉
Een tosti ijzer via BolGolf2vr6 schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 08:13:
[...]
Misschien handig om te vermelden door wie en wat er verzonden is ....
Dus nu wekken ze in ieder geval de suggestie dat die morgen gewoon geleverd gaat wordenNiet op voorraad. Jouw product komt binnen op 11-10-2023. Als het product binnen is en je hebt alle acties afgerond, dan versturen wij het pakket nog dezelfde dag. Wij versturen 7 dagen per week tot 23:59 uur pakketten. Geen zorgen dus - wacht rustig af. Zodra het pakket verzonden is krijg je daar per mail een bevestiging van. Onze klantenservice ziet dezelfde informatie als die hier staat en heeft geen aanvullende informatie. Als er een update is komt deze ook direct in je orderstatus te staan.

Besteld op 6/11
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Bij mijn bestelling staat er nu bij bezorgdatum morgen
(Pixel 8 Pro 246gb beige incl KPN verlenging)
[ Voor 53% gewijzigd door Golf2vr6 op 11-10-2023 08:43 ]
Status staat sinds vanochtend op morgen bezorgd...
[ Voor 6% gewijzigd door GeeEs op 11-10-2023 08:39 ]
Same here, aangezien ik hem ga ophalen in de winkel heb ik toch stiekem de hoop dat ik vandaag al mag, maar dat zal wel ijdele hoop zijnhalilg85 schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 08:58:
Bij mij staat nu abonnementsaanvraag in behandeling genomen en een bezorgdatum van 12-10-2023
Same ook al verwacht ik dat kpn zegt dat het pas over 2 dagen kan dus dat ze hem op on hold zetten en over 2 dagen weer oppakken.halilg85 schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 08:58:
Bij mij staat nu abonnementsaanvraag in behandeling genomen en een bezorgdatum van 12-10-2023
[ Voor 14% gewijzigd door victor1701 op 11-10-2023 09:05 ]