Acties:
  • +9 Henk 'm!
Google Pixel-familieGoogle heeft de Pixel 8 en 8 Pro aangekondigd. De telefoons zijn een stuk duurder dan de 7 en 7 Pro, hoewel de dollarkoers nu gunstiger is. Google geeft de telefoons zeven jaar updates, Feature Drops en OS-upgrades, veel langer dan voorgaande Pixel-telefoons.

De termijn van zeven jaar geldt voor beveiligingsupdates, de Feature Drops die elk kwartaal uitkomen en OS-upgrades, waardoor de Pixel 8-telefoons ondersteuning krijgen tot 2030. Daarmee verlengt Google de termijn voor ondersteuning flink en loopt de zoekgigant voor op veel concurrenten. Sommige fabrikanten beloven drie jaar updates, andere vijf. Het Nederlandse Fairphone belooft vijf OS-upgrades en acht tot tien jaar beveiligingsupdates.

De telefoons draaien op Googles eigen Tensor G3-soc, waarbij de zoekgigant niet diep inging op wat er precies verbeterd is, maar er zouden naast nieuwe processorkernen een nieuwe dsp, isp en neurale processorkernen in zitten. De Pixel 8 heeft 8GB Lpddr5x-geheugen; bij de Pro is dat 12GB. Beide hebben UFS 3.1-opslag met capaciteiten van 128 en 256GB. De Pro komt er ook in een 512GB-versie.

Ook de camerahardware heeft een upgrade gehad. De primaire camera heeft een 50-megapixelsensor van ongeveer 60 vierkante millimeter met een f/1.68-lens ervoor. Die zou 21 procent lichtgevoeliger zijn dan de sensor uit de Pixel 7. De camera met ultragroothoeklens van de Pixel 8 heeft autofocus en een veel bredere beeldhoek van 125 graden.

De Pixel 8 Pro heeft bij de 12-megapixelcamera met ultragroothoeklens de mogelijkheid om te focussen op 2cm afstand en dat is minder dan bij de Pixel 8 en Pixel 7 Pro. Die 48-megapixelcamerasensor is met 40 vierkante millimeter ook groter dan de 12-megapixelsensor van 16 vierkante millimeter van de Pixel 8. De Pro heeft bovendien een telecamera met 5x zoom ten opzichte van de primaire camera. Die camera heeft een 48-megapixelsensor van rond 35 vierkante millimeter en een diafragma van f/2.8. De selfiecamera is een 10,5-megapixelsensor van rond 14 vierkante millimeter en een f/2.2-lens.

Op het gebied van software is er onder meer een nachtmodus in video, die een internetverbinding vereist omdat het deels om een cloudfunctie gaat. Ook is er een functie om achtergrondgeluid in video's weg te filteren.

Beide telefoons hebben een plat scherm. Vorige Pixel Pro-modellen hebben een gebogen scherm. De Pixel 8 heeft een 6,2"-oledscherm met 2400x1080 pixels en een beeldverhouding van 20:9. Het scherm kan verversen met 60 tot 120Hz. De Pro heeft een 6,7"-oledscherm met 2992x1344 pixels en een verversingssnelheid van 1 tot 120Hz. De schermen kunnen ook feller: tot maximaal 1400 en 1600 candela per vierkante meter.

De Pixel 8 komt volgende week uit voor 799 euro; de Pixel 8 Pro gaat 1099 euro kosten. De Pixel 7 kostte bij introductie 649 euro, de Pro 899 euro. Daarmee is de prijs met 150 en 200 euro omhooggegaan, ondanks de gunstigere dollarkoers. Bij fabrikanten die in dollars dezelfde prijzen aanhouden, zoals Apple deed met zijn iPhones, daalden de europrijzen juist.
Google Pixel 8
Topics:
[Google Pixel 8 (Pro)] Ervaringen & Discussie
[Google Pixel 8 (Pro)] Accessoires
[Google Pixel 8 (Pro)] Levertijden en Prijzen

Toestel
Google Pixel 8
Google Pixel 8 Pro
Besturingssysteem

Android 14 + 7 OS-updates
Android 14 + 7 OS-updates
Scherm

6,2 inch amoled, 2400 bij 1080 pixels
60-120Hz, GG Victus & maximaal 2000 nits
6,7 inch amoled, 2992 bij 1344 pixels
1-120Hz, GG Victus 2 & maximaal 2400 nits
Processor
Tensor 3 met Titan M2-beveiligingschip
Tensor 3 met Titan M2-beveiligingschip
Processorsnelheid
2,85GHz
2,85GHz
Videochip
Mali-G710
Mali-G710
Werkgeheugen
8GB
12GB
Opslaggeheugen
128GB / 256GB
128GB / 256GB / 512GB
Extern geheugen
Niet mogelijk
Niet mogelijk
Batterij

Capaciteit: 4575mAh
Bedraad opladen: 27 Watt
Draadloos opladen: 20 Watt

Capaciteit: 5050mAh
Bedraad opladen: 30 Watt
Draadloos opladen: 23 Watt

Frontcam
10,5 megapixel, 92,8°
10,5 megapixel, 92,8°
Camera's

50 megapixel, 82°
12 megapixel ultragroothoek, 114°

50 megapixel, 82°
48 megapixel ultragroothoek, 114°, macromodus
48 megapixel telelens, 20,6°, 5x optische zoom

Afmetingen

150,5 x 70,8 x 8,9 millimeter
162,6 x 76,5 x 8,8 millimeter
Gewicht

187 gram
213 gram
Connectiviteit

Wifi 7 (802.11ax) met 2,4 GHz + 5 GHz + 6 GHz
Bluetooth 5.3
Dualband-GNSS, GPS, GLONASS, Galileo
NFC

Wifi 7 (802.11ax) met 2,4 GHz + 5 GHz + 6 GHz
Bluetooth 5.3
Dualband-GNSS, GPS, GLONASS, Galileo
NFC

Overig

5G-ondersteuning (voor de toekomst)
Optische vingerafdrukscanner
Gezichtsherkenning voor unlock
IP68-rating en Gorilla Glass Victus
Verkrijgbaar in 3 kleurvarianten
Matte zijkanten en camera, glanzend design

5G-ondersteuning (voor de toekomst)
Optische vingerafdrukscanner
Gezichtsherkenning voor unlock
IP68-rating en Gorilla Glass Victus 2
Verkrijgbaar in 3 kleurvarianten
Glanzende zijkanten en camera, mat design

Adviesprijs

€799
€1099
Google Pixel 8 Pro

[ Voor 6% gewijzigd door CLB op 12-10-2023 19:29 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-07 12:24
699 dollar tegen 799 euro is toch een fors verschil

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:18
alki schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 20:05:
699 dollar tegen 799 euro is toch een fors verschil
Dollar is zonder tax. Zie het als 699 zonder btw.

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 12-07 08:18

JanAd

Wind’s howling

Daarnet bij Google BE besteld en ik krijg een sms van DHL voor een levering van Google morgen. Dat lijkt me toch niet helemaal te kloppen :?
Bij de bestelling stond 12/10.

Edit: even vergeten dat Fitbit ook van Google is… Ik heb een RMA lopen op een Versa 4. Google heeft een nieuwe opgestuurd 8)7

[ Voor 28% gewijzigd door JanAd op 04-10-2023 20:56 ]

“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-tiaan
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 09-07 00:19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinnman
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-07 11:57
Wanneer wordt de telefoon verwacht als je nu bij belsimpel besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Popcorna
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 17:19
Zitten er nadelen aan bestellen bij de googlestore in plaats van Belsimpel? Bij de googlestore krijg je de freebie gelijk bij de telefoon geleverd, en via belsimpel als je pech hebt pas over drie maanden, en weer gezeur met het item aanvragen.
Qua garantie en dergelijken toch precies hetzelfde neem ik aan?

Zag alleen dat er geen iDeal optie is in de Google store helaas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joop34
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:33
Popcorna schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 09:39:
Zitten er nadelen aan bestellen bij de googlestore in plaats van Belsimpel? Bij de googlestore krijg je de freebie gelijk bij de telefoon geleverd, en via belsimpel als je pech hebt pas over drie maanden, en weer gezeur met het item aanvragen.
Qua garantie en dergelijken toch precies hetzelfde neem ik aan?

Zag alleen dat er geen iDeal optie is in de Google store helaas.
Als je ook je abonnement wilt verlengen of wilt overstappen, dan is Belsimpel goedkoper.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SimRam
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-06 14:13
Iemand die besteld heeft met CC?

Gisteren besteld via google. Zie niks op mijn CC afgeschreven staan maar de order is wel verwerkt volgens Google. Wordt de betaling pas afgetrokken bij verzending rond de 10-11de?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FongWan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-07 20:12

FongWan

The Stormrider ...

SimRam schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 10:13:
Iemand die besteld heeft met CC?

Gisteren besteld via google. Zie niks op mijn CC afgeschreven staan maar de order is wel verwerkt volgens Google. Wordt de betaling pas afgetrokken bij verzending rond de 10-11de?
Ja ook betaald met cc, staat een reserving boeking. Dat heb ik wel vaker meegemaakt dar er een resevering van 0 euro in je cc overzicht staat. De reservering blijft tot verzending (of gereed maken voor verzending) staan en dan pas wordt het daadwerkelijke bedrag afgeboekt/verwerkt.

Maar kan me voorstellen dat je gewent bent dat het daadwerkelijke bedrag als reservering staat. Beide komt voor in mijn ervaring.

| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 7 Pro |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Weet iemand of, wanneer je bij Belsimpel bestelt, je de kleur van de watch kunt kiezen? Belsimpel verwijst naar Google maar Google is hier niet duidelijk in.

Edit: al gevonden, alleen zwart dus. :/

Wilde eerst bij Google zelf de Porcelain 8 Pro + Porcelain Watch 2 bestellen, maar aangezien mijn abonnement binnenkort afloopt is het veel voordeliger om via Belsimpel te verlengen/over te stappen. Misschien dan toch maar voor een black combi gaan. :+

[ Voor 54% gewijzigd door Frietsaus op 05-10-2023 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-07 07:19

SeatRider

Hips don't lie

Ik heb nog nooit meer dan een paar honderd euro aan een telefoon uitgegeven, maar sta nu wel op het punt om het te doen. De specs liegen er niet om en 7 jaar updates maakt de kosten per jaar overzichtelijk. De tip om via Belsimpel te verlengen is een goeie, mijn huidige sim-only verloopt bijna, en als ik dat via BS doe, levert dat een extra € 150 korting op. Met de Pixel Watch erbij (die je blijkbaar zo voor € 350 kwijt kunt), wordt het toch nog wel aantrekkelijk!

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 00:51
SeatRider schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 11:29:
Ik heb nog nooit meer dan een paar honderd euro aan een telefoon uitgegeven, maar sta nu wel op het punt om het te doen. De specs liegen er niet om en 7 jaar updates maakt de kosten per jaar overzichtelijk. De tip om via Belsimpel te verlengen is een goeie, mijn huidige sim-only verloopt bijna, en als ik dat via BS doe, levert dat een extra € 150 korting op. Met de Pixel Watch erbij (die je blijkbaar zo voor € 350 kwijt kunt), wordt het toch nog wel aantrekkelijk!
Hoe ga je die Pixel watch voor €350 kwijt raken als er binnenkort velen op Marktplaats staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-07 07:19

SeatRider

Hips don't lie

cordonbleu schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 12:27:
[...]

Hoe ga je die Pixel watch voor €350 kwijt raken als er binnenkort velen op Marktplaats staan?
Er staan er nu al een paar op V&A hier, sommige al verkocht/gereserveerd, dus volgens mij lukt dat wel.

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 00:51
SeatRider schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 12:31:
[...]

Er staan er nu al een paar op V&A hier, sommige al verkocht/gereserveerd, dus volgens mij lukt dat wel.
Vraag aanbod. Nu zijn er nog weinig in omloop. Als dadelijk de leveringen op gang komen zou ik er maar van uit gaan dat de prijs gaat dalen. Maar wellicht heb je mazzel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
SeatRider schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 12:31:
[...]

Hou er ook rekening mee dat als je via Belsimpel pas in december de watch ontvangt!

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoedema
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 16-05 13:28
Heeft er iemand ervaring met die Buds? Ik heb er een aantal uitgeprobeerd maar was nooit verstaanbaar op de fiets (en laten we discussie of je moet bellen op de fiets maar even niet hebben:) ) . Alleen bij die van Apple die ik nu heb, maar dat is nooit echt optimaal met Android. Als het ook slecht is op de buds, kan ik ze in de verpakking laten zitten en verkopen, anders kan ik misschien door wisselen en iemand blij maken met de gebruikte AirPods.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kreuk
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 23-04 19:56
Iemand een idee hoe de prijzen i.c.m. abonnementen zich normaal ontwikkelen? De belsimpel aanbieding is interessant, maar ik wil eigenlijk pas in het nieuwe jaar een telefoon kopen. Als ik in de pricewatch kijk daalt de prijs van de losse telefoon vrij snel, kan ik er van uit gaan dat de bijbetaalprijs ook omlaag gaat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-07 12:24
Kreuk schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 13:28:
Iemand een idee hoe de prijzen i.c.m. abonnementen zich normaal ontwikkelen? De belsimpel aanbieding is interessant, maar ik wil eigenlijk pas in het nieuwe jaar een telefoon kopen. Als ik in de pricewatch kijk daalt de prijs van de losse telefoon vrij snel, kan ik er van uit gaan dat de bijbetaalprijs ook omlaag gaat?
Voor de 7 serie zijn er vaak cashbacks geweest het hele jaar. Prijzen zullen nog wel gaan zakken.
Tele2 heeft ook vaak interessante deals, maar die staan er nu nog niet bij

[ Voor 6% gewijzigd door alki op 05-10-2023 13:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ferio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08-07 21:15
alki schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 13:46:
[...]

Voor de 7 serie zijn er vaak cashbacks geweest het hele jaar. Prijzen zullen nog wel gaan zakken.
Tele2 heeft ook vaak interessante deals, maar die staan er nu nog niet bij
Tele2 zal ook niet meer komen. Dat is nu Odido.

Prijzen zakken een stuk minder icm een abbo (tenzij actie), echter geheel los van kunnen ze scherper zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-07 11:50
Ik heb samen met mijn vriendin een KPN abbonement op hetzelfde adres. Dat zorgt dat je automatisch korting krijgt op beide abbonementen.

Edit: Ik zie nu trouwens dat het combi voordeel voor meerdere mobiel abbonementen helemaal niet meer bestaat. Dan maar naar Vodafone |:(

Scheelt 12,50 EUR per maand

[ Voor 39% gewijzigd door Dubrillion op 05-10-2023 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08-07 21:15
Dubrillion schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 14:31:
Ik heb samen met mijn vriendin een KPN abbonement op hetzelfde adres. Dat zorgt dat je automatisch korting krijgt op beide abbonementen.

Edit: Ik zie nu trouwens dat het combi voordeel voor meerdere mobiel abbonementen helemaal niet meer bestaat. Dan maar naar Vodafone |:(
Zit ik nu ook aan te denken icm met ziggo wat ik thuis heb. Glasvezel ligt echter voor de deur en moet nog aangesloten worden, dus dan is het extra voordeel volgend jaar ook weer weg geloof ik, wanneer ik overstap met internet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dez1983
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-07 00:03
Kreuk schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 13:28:
Daar zou ik niet snel op rekenen, vooral niet icm Vodafone. Mijn ervaring met afgelopen toestellen is dat je in het begin vrij goedkoop uit bent door extra marketing korting/gratis cadeau. Voor mijn pixel 7 betaalde ik zo netto 320, na 75 cash back (Vodafone red unlimited 2j). Nadat ik hem kreeg en cash back was vervallen, was de telefoon paar honderd euro duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuku-San
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10-07 00:57
mhoedema schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 12:50:
Heeft er iemand ervaring met die Buds? Ik heb er een aantal uitgeprobeerd maar was nooit verstaanbaar op de fiets (en laten we discussie of je moet bellen op de fiets maar even niet hebben:) ) . Alleen bij die van Apple die ik nu heb, maar dat is nooit echt optimaal met Android. Als het ook slecht is op de buds, kan ik ze in de verpakking laten zitten en verkopen, anders kan ik misschien door wisselen en iemand blij maken met de gebruikte AirPods.
Ik heb sinds kort de pixel buds pro, en ook al jaren een Sony wh1000 xm3. Ik merk echter dat ik bijna altijd de buds pak. Ze zijn echt top qua audiokwaliteit en draagcomfort. Maar qua windgeruis en opname zijn ze allebei nog niet perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubzman
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 05-02 14:35
Op de fiets gaat echt niet nee ook met deze niet. Zelfs audio luisteren geeft veel wind door de doppen. Toch zijn dit mn daily drivers het gemak en de naadloze integratie met de pixel zijn uitmuntend. Gelijk verbonden. En find my buds function.. handig. En geluid en bellen gaat binnen en in veel situaties prima . Als je iets wilt resellen kun je beter de watch nemen trouwens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blueman85
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 20:15
Zullen we on topic blijven? Voor dit soort vragen zijn er andere draadjes ;)

Just an ordinary guy with interest in smarthome products, phones, cars, people, and living life to the fullest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Currry
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23:34
Ik krijg maar geen keuze gemaakt tussen de 8 en de 8 pro. Los van de meerprijs, weet ik gewoon niet of dat scherm nu gewoon beter is, de camera en of ik de maat fijn vind.
Bij de 7 vond ik de keuze makkelijker (heb toen de 7 gekozen en niet de pro). Moeilijk moeilijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuku-San
Heeft iemand, obv de launch van de pixel 6 en 7, enig idee hoe lang die welkomstacties blijven lopen? Ik wil wel een pixel 8 denk ik, maar kan pas eind dec overstappen naar Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evleerdam
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12-07 13:53
Fuku-San schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 10:09:
Heeft iemand, obv de launch van de pixel 6 en 7, enig idee hoe lang die welkomstacties blijven lopen? Ik wil wel een pixel 8 denk ik, maar kan pas eind dec overstappen naar Vodafone.
De aanbieding is geldig van 04/10/2023 tot 16/10/2023 om 23:59 CET (afhankelijk van beschikbaarheid).

Eventueel zou wachten tot Black Friday een optie zijn, dan is er meestal wel een kortingsactie. Maar dan moet je denken aan 0-150 euro korting, afhankelijk van het model.

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuku-San
evleerdam schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 10:21:
[...]

De aanbieding is geldig van 04/10/2023 tot 16/10/2023 om 23:59 CET (afhankelijk van beschikbaarheid).

Eventueel zou wachten tot Black Friday een optie zijn, dan is er meestal wel een kortingsactie. Maar dan moet je denken aan 0-150 euro korting, afhankelijk van het model.
Lastig. Ik wil ook best een los toestel kopen, alleen bij belsimpel doen ze niet aan de korting op de pixel watch 2 bij de gewone 8, enkel de pixel buds. En bij de google store betaal ik weer 200 euro meer voor de telefoon dan icm een abbo...

keuzes keuzes. Je kan niet de watch 2 met korting in de google store kopen als je een telefoon bij een externe partij koopt neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarnickS
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 09-07 14:14
Fuku-San schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 10:58:
[...]

Lastig. Ik wil ook best een los toestel kopen, alleen bij belsimpel doen ze niet aan de korting op de pixel watch 2 bij de gewone 8, enkel de pixel buds. En bij de google store betaal ik weer 200 euro meer voor de telefoon dan icm een abbo...

keuzes keuzes. Je kan niet de watch 2 met korting in de google store kopen als je een telefoon bij een externe partij koopt neem ik aan?
Nee, maar je mag die van mij wel overkopen als ik de Pixel Watch binnen heb :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• injectx
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 03-07 15:06
Currry schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 09:20:
Ik krijg maar geen keuze gemaakt tussen de 8 en de 8 pro. Los van de meerprijs, weet ik gewoon niet of dat scherm nu gewoon beter is, de camera en of ik de maat fijn vind.
Bij de 7 vond ik de keuze makkelijker (heb toen de 7 gekozen en niet de pro). Moeilijk moeilijk
Het scherm zal zowel op de 8 als de 8 Pro goed zijn, ik denk niet dat daar heel veel verschil in zal zitten. De 8 Pro kan wel met zijn LTPO de hz aanpassen van 120 naar 1 om batterij te besparen.

Qua camera is het vooral; gebruik je manual controls, tele lens en maak je veel (professionele) video's? Dan ga je beter voor de Pro. Ik heb de 7 Pro en ik gebruik de tele lens enkel om dingen op afstand te kunnen zien/lezen. Tele lens foto's maak ik heel weinig.

De maat vind ik persoonlijk bij de Pro te groot, daarom ga ik dit jaar voor de non pro versie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kreuk
dez1983 schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 22:15:
[...]

Daar zou ik niet snel op rekenen, vooral niet icm Vodafone. Mijn ervaring met afgelopen toestellen is dat je in het begin vrij goedkoop uit bent door extra marketing korting/gratis cadeau. Voor mijn pixel 7 betaalde ik zo netto 320, na 75 cash back (Vodafone red unlimited 2j). Nadat ik hem kreeg en cash back was vervallen, was de telefoon paar honderd euro duurder.
Thanks voor de info. Zit nu even te kijken, bijbetalen voor de 8 256gb is €585, inclusief buds pro. De 7 256gb €522 zonder buds pro. Dat is inderdaad wel een erg klein verschil, ben nu toch aan het twijfelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alieunited
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-07 23:08
Kreuk schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 11:30:
[...]

Thanks voor de info. Zit nu even te kijken, bijbetalen voor de 8 256gb is €585, inclusief buds pro. De 7 256gb €522 zonder buds pro. Dat is inderdaad wel een erg klein verschil, ben nu toch aan het twijfelen.
Ik ben ook in de race van een 8 (non pro) 256gb en kan mijn abbo verlengen. Bovenstaande prijs is wel voor een 2 jarig abbo en dat vind ik te lang, voor 1 jaar betaal je € 724,-.

In november kan ik ook mijn internet en tv verlengen/overstappen, hoop dan eigenlijk een mooie package deal te scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cirolf
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10-07 16:40
België heeft zo te zien pech met de promoties.

In BE google store: koop een pixel 8 pro en krijg een pixel watch voor 170 euro (229 euro korting).
In NL google store: koop een pixel 8 pro en krijg een pixel watch voor 0 euro (399 euro korting).

Iemand een idee hoe je de aanbieding van NL kan krijgen in BE toevallig? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kreuk
Alieunited schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 11:55:
[...]

Ik ben ook in de race van een 8 (non pro) 256gb en kan mijn abbo verlengen. Bovenstaande prijs is wel voor een 2 jarig abbo en dat vind ik te lang, voor 1 jaar betaal je € 724,-.
Ik verwacht wel weer 4-5 jaar met de telefoon te doen, dus die looptijd maakt me niet zo veel uit. M'n OnePlus 6t tikt eerdaags ook de 5 jaar aan. Voornamelijk de accu die echt slecht begint te worden, zelfs na een nieuwe batterij 1,5 jaar geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kreuk
Cirolf schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 12:39:
België heeft zo te zien pech met de promoties.

In BE google store: koop een pixel 8 pro en krijg een pixel watch voor 170 euro (229 euro korting).
In NL google store: koop een pixel 8 pro en krijg een pixel watch voor 0 euro (399 euro korting).

Iemand een idee hoe je de aanbieding van NL kan krijgen in BE toevallig? :D
Nederlandse kennis vragen en daar ophalen? Vraag me wel af waar het verschil vandaan komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alieunited
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-07 23:08
Kreuk schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 12:40:
[...]

Ik verwacht wel weer 4-5 jaar met de telefoon te doen, dus die looptijd maakt me niet zo veel uit. M'n OnePlus 6t tikt eerdaags ook de 5 jaar aan. Voornamelijk de accu die echt slecht begint te worden, zelfs na een nieuwe batterij 1,5 jaar geleden.
Ja klopt, ik heb nu een p30 pro die het al wat jaartjes volhoud. Alleen wil ik een goede combi met mijn thuis aansluiting en wij hebben glasvezel, dus liever geen ziggo (tenzij voor een jaar eventueel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cirolf
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10-07 16:40
Kreuk schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 12:42:
[...]

Nederlandse kennis vragen en daar ophalen? Vraag me wel af waar het verschil vandaan komt.
Ik heb het gevraagd aan Google Store Support: "De promoties verschillen van land tot land". Kan ik begrijpen maar dit is toch heel absurd. Er is ook geen verschil tussen de promo op de normale Pixel 8 en de Pixel 8 pro in BE. Beide krijgen de optie om de buds gratis te hebben of 229 euro korting te krijgen op de watch.

Vreemd.

Een nederlandse kennis heb ik niet meteen vrees ik (kandidaten?). Maar het lijkt me ook niet handig indien er garantie issues zouden zijn vermoed ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• didekoning
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 10-07 17:45
@Cirolf Volgens mij was dit vorig jaar hetzelfde in Nederland met de Pixel 7 Pro. In Duitsland kreeg je toen de 1e Pixel watch erbij en in Nederland alleen korting of Pixel Buds als ik het mij goed herinner. Toen ik mijn Pixel 6 pro in Duitsland kocht 2 jaar geleden heb ik de Bose koptelefoon bij een kennis daar laten bezorgen en toen deze na 2 weken een soort storing in de drivers had gewoon via Bose Nederland een garantie aanvraag gedaan. Daar kreeg ik de nieuwe koptelefoon al op het moment dat mijn retour pakketje aangemeld was bij de postdienst, dus geen enkel probleem mee gehad dat de koptelefoon eigenlijk uit Duitsland kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• injectx
didekoning schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 13:08:
@Cirolf Volgens mij was dit vorig jaar hetzelfde in Nederland met de Pixel 7 Pro. In Duitsland kreeg je toen de 1e Pixel watch erbij en in Nederland alleen korting of Pixel Buds als ik het mij goed herinner. Toen ik mijn Pixel 6 pro in Duitsland kocht 2 jaar geleden heb ik de Bose koptelefoon bij een kennis daar laten bezorgen en toen deze na 2 weken een soort storing in de drivers had gewoon via Bose Nederland een garantie aanvraag gedaan. Daar kreeg ik de nieuwe koptelefoon al op het moment dat mijn retour pakketje aangemeld was bij de postdienst, dus geen enkel probleem mee gehad dat de koptelefoon eigenlijk uit Duitsland kwam.
Klopt helemaal. Ik was verrast toen dit jaar de acties gelijk waren getrokken tussen Duitsland en Nederland (en zelfs gedeeltelijk voor België). Dat was toch ieder jaar extra werk om alles weer op de juiste plek geleverd te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Currry
Nou de keuze is gemaakt. Met verlenging via Belsimpel bij Odido 877 euro voor de Pixel 8 pro 256gb. Ben benieuwd wanneer hij binnenkomt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloblub
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 15:10
Currry schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 13:42:
Nou de keuze is gemaakt. Met verlenging via Belsimpel bij Odido 877 euro voor de Pixel 8 pro 256gb. Ben benieuwd wanneer hij binnenkomt...
Welk abonnement is dit? Ik zit bij Odido verlenging altijd rond de 970, zelfs bij de 128Gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Currry
bloblub schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 13:56:
[...]

Welk abonnement is dit? Ik zit bij Odido verlenging altijd rond de 970, zelfs bij de 128Gb
Ik heb de telefoon aangeklikt op Belsimpel.nl en dan gekozen voor abonnementen bekijken voor deze telefoon en dan gekozen voor Odido. Je kunt elke variant van het abonnement kiezen en de maandprijs voor het toestel op 0 zetten.
Rechtstreeks via Odido is hij wel duurder, dit zal een extra korting via Belsimpel zijn misschien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mycroft
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-07 00:11
Wellicht dat ik iets over het hoofd heb gezien, maar is bekend wanneer Belsimpel de toestellen kan gaan leveren? Is dat 12 oktober?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04-07 00:10
Aparte manier van credit card betaling doen bij Google trouwens. Kreeg een goedkeuring-popup in de bunq app voor het bestelbedrag. Daarna is er echter niets meer terug te vinden van de betaling op m'n rekening. Alleen een 1 euro testbetaling en terugboeking.

Zal wel een soort reservering zijn, maar niet eerder meegemaakt dat goedgekeurde betalingen onzichtbaar blijven.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• victor1701
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 11-07 11:21
Mycroft schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 15:57:
Wellicht dat ik iets over het hoofd heb gezien, maar is bekend wanneer Belsimpel de toestellen kan gaan leveren? Is dat 12 oktober?
Vanaf 12 october zullen de leveringen beginnen. Afhankelijk hoe vroeg je erbij was met je preorder en de binnenkomende voorraden kan het een paar dagen later worden. ik was vorig jaar met de pixel 7 pro niet met mijn preorder vroeg bij en kwam bij de 2e leverbatch terecht en dat was iets meer dan 4 weken later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakeNL
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18:38
Via Belsimpel mijn abonnement van kpn naar Odido. Betaal nu, 30 euro per maand krediet, in totaal 868 euro voor de pro 256 gb en dan krijg je ook nog de Watch erbij. Die verkoop ik dan, kom je toch op een redelijk laag bedrag uit. Zodra ik het krediet kan afbetalen betaal ik meteen het resterende bedrag. Dat een telefoon in combinatie met verlenging/overstap goedkoper is heb ik een tijdje niet meer gezien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
Belsimpel verlenging/overstap met Odido is inderdaad een goede deal, heb zo zelf ook een leuke deal kunnen samenstellen. Alleen jammer dat je dan geen kleur van de watch kunt kiezen, had wel graag de zilveren case gewild maar het prijsverschil was nu zo groot dat ik wel met zwart kan leven. :P

[ Voor 3% gewijzigd door Frietsaus op 06-10-2023 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvang
  • Laatst online: 01-05 09:16
Atomsk schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 16:10:
Aparte manier van credit card betaling doen bij Google trouwens. Kreeg een goedkeuring-popup in de bunq app voor het bestelbedrag. Daarna is er echter niets meer terug te vinden van de betaling op m'n rekening. Alleen een 1 euro testbetaling en terugboeking.

Zal wel een soort reservering zijn, maar niet eerder meegemaakt dat goedgekeurde betalingen onzichtbaar blijven.
Is juist heel netjes. Verkopers kunnen ervoor kiezen om of het hele bedrag te reserveren of alleen te controleren met 1e. Zo blijft je volledige cc limiet open tot aan de levering mocht je nog annuleren oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Pixel 6 gebruiker van het eerste uur hier. Ik keek met een schuin oog naar de Pixel 8 Pro als upgrade... maar niet meer nu dat de prijzen bekend zijn. Ik doe nog wel een jaartje langer met m'n Pixel 6 :)

Ik vraag me af wat de strategie van Google is. Ik ben bang dat ze zichzelf uit de markt prijzen nu (op z'n minst in Nederland). De gemiddelde Nederlander heeft nog nooit van een Pixel gehoord. Het gros kent 'Een Samsung' als Android toestel en sommigen wellicht nog Oppo of Xiaomi en dan heb je het gehad.
Waar ik bang voor ben is dat de Pixel lijn een langzame dood sterft omdat de verkopen tegenvallen vanwege de hoge prijs en Google er dan, met zoals heel veel projecten, de stekker eruit trekt.

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-07 18:29
Ik verwacht eerder dat Google dan stopt met de verkoop in de slechter lopende landen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-07 12:56

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Freekers schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 00:21:
Ik doe nog wel een jaartje langer met m'n Pixel 6 :)
...
Waar ik bang voor ben is dat de Pixel lijn een langzame dood sterft omdat de verkopen tegenvallen
Beantwoord je niet je eigen vraag/angst? We kopen te "langzaam" vanwege de stijgende prijzen en daarmee drukt een fabrikant zichzelf uit de markt?

Ik weet niet precies wat een goede strategie is van verkopen door Google; op de een of andere manier zijn hun "lagere versies" altijd dusdanig onderbelicht gecastreerd dat ik er geen interesse in heb. En ja, ik heb ook geen interesse om 1100 Euro voor een Pro neer te leggen op een zaterdagmiddag. Overgiens geldt dat "castreren" van lagere modellen bij andere fabrikanten ook; wil je bepaalde coole features of specs, kan je nooit uit met het budget of midrange model maar zal je je nier moeten verkopen ;)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• belmonde
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 01:22
Freekers schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 00:21:
Pixel 6 gebruiker van het eerste uur hier. Ik keek met een schuin oog naar de Pixel 8 Pro als upgrade... maar niet meer nu dat de prijzen bekend zijn. Ik doe nog wel een jaartje langer met m'n Pixel 6 :)

Ik vraag me af wat de strategie van Google is. Ik ben bang dat ze zichzelf uit de markt prijzen nu (op z'n minst in Nederland). De gemiddelde Nederlander heeft nog nooit van een Pixel gehoord. Het gros kent 'Een Samsung' als Android toestel en sommigen wellicht nog Oppo of Xiaomi en dan heb je het gehad.
Waar ik bang voor ben is dat de Pixel lijn een langzame dood sterft omdat de verkopen tegenvallen vanwege de hoge prijs en Google er dan, met zoals heel veel projecten, de stekker eruit trekt.
Je krijgt er een pixel watch 2 bij t.w.v. 400 euro bij. Moet je net interesseren.... Maar ja, koop gewoon een simpelere samsung van 300 a 400 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvang
De main market van Google (en apple) is USA. De verkoop daar was voor de 7/7pro voor het eerst heel goed en blijft hun belangrijkste markt. Daar kan het ook voor deze prijzen en de 7a werd was ook niet beschikbaar in de usa. OP doet dit ook. Alleen de top modellen aanbieden, niet de nord. Zolang ze daar goed verkopen blijven ze bestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

MAX3400 schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 00:56:
[...]

Beantwoord je niet je eigen vraag/angst? We kopen te "langzaam" vanwege de stijgende prijzen en daarmee drukt een fabrikant zichzelf uit de markt?

Ik weet niet precies wat een goede strategie is van verkopen door Google; op de een of andere manier zijn hun "lagere versies" altijd dusdanig onderbelicht gecastreerd dat ik er geen interesse in heb. En ja, ik heb ook geen interesse om 1100 Euro voor een Pro neer te leggen op een zaterdagmiddag. Overgiens geldt dat "castreren" van lagere modellen bij andere fabrikanten ook; wil je bepaalde coole features of specs, kan je nooit uit met het budget of midrange model maar zal je je nier moeten verkopen ;)
Enerzijds wel, anderzijds weet ik niet wat hun strategie is. Als je bijv. kijkt naar Samsung, die positioneren de S lijn als hun premium toestellen en de A lijn als de meer 'budget' toestellen. Wellicht wilt Google ook die kant op met de Pixel lijn,

De Pixel 6/7 waren gelijk aan de Pro varianten, op de camera en grotere scherm na. Bij de 8 lijkt het alsof de Pro ook exclusieve software features krijgt die niet geport worden naar de non-pro.
belmonde schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 01:07:
[...]

Je krijgt er een pixel watch 2 bij t.w.v. 400 euro bij. Moet je net interesseren.... Maar ja, koop gewoon een simpelere samsung van 300 a 400 euro.
Ik heb zie liever dat ze je de keuze gaven. Zo heb ik geen interesse in een watch of buds, doe mij maar korting ;) Ik las dat ze in de UK dat ze, indien besteld bij Amazon, de Pixel Watch (of buds) kunnen terugsturen naar Amazon en ze de 'promotiewaarde' retour krijgen

Je opmerking m.b.t. simpelere Samsung begrijp ik niet goed.

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Laatst online: 21:19

pdavie2311

Live life to the fullest..

De blauwe 8 Pro 256GB besteld met zwarte Pixel Watch. Ook gelijk de Blauwe Bellroy lederen case mee besteld. Eerder gehad en is echt een mooie luxe case. Case komt 11 oktober en Pixel en Watch 12 oktober. Nu is er wel een reservering op mijn cc van de case maar nog niet van de Pro en de Watch? Waarom is dat? Alles is nog niet verstuurd, de case ook niet, dus dat is het ook niet..

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Currry
pdavie2311 schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 09:08:
De blauwe 8 Pro 256GB besteld met zwarte Pixel Watch. Ook gelijk de Blauwe Bellroy lederen case mee besteld. Eerder gehad en is echt een mooie luxe case. Case komt 11 oktober en Pixel en Watch 12 oktober. Nu is er wel een reservering op mijn cc van de case maar nog niet van de Pro en de Watch? Waarom is dat? Alles is nog niet verstuurd, de case ook niet, dus dat is het ook niet..
Dat komt omdat de case in principe leverbaar is en de case en telefoon nog geen definitief leverdatum hebben (pre release).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Popcorna
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 17:19
Mijn broer wou ook een 8 bestellen, en als je nu besteld heb je de telefoon de 12e en de oordopjes de 24e. Nu was zijn vraag hoe het dan zat met retouren? Je hebt 14 dagen de tijd na levering van de telefoon, dit is dus best kantje boord. Mocht het niet bevallen heeft hij natuurlijk geen interesse in de aftrek van zijn aankoopbedrag met €229.

Iemand een idee hoe dat zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• injectx
Ik kreeg vannacht een mail van PayPal dat de betaling aan Google geautoriseerd is.

In de Google Store is de status veranderd naar "Klaar voor verzending" 🙂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Popcorna schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 10:09:
Mijn broer wou ook een 8 bestellen, en als je nu besteld heb je de telefoon de 12e en de oordopjes de 24e. Nu was zijn vraag hoe het dan zat met retouren? Je hebt 14 dagen de tijd na levering van de telefoon, dit is dus best kantje boord. Mocht het niet bevallen heeft hij natuurlijk geen interesse in de aftrek van zijn aankoopbedrag met €229.

Iemand een idee hoe dat zit?
Vraag het aan google zelf zou ik zeggen? Je kan in de store gewoon contact met ze opnemen.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley2009
  • Laatst online: 11-07 23:09
BlakeNL schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 16:40:
Via Belsimpel mijn abonnement van kpn naar Odido. Betaal nu, 30 euro per maand krediet, in totaal 868 euro voor de pro 256 gb en dan krijg je ook nog de Watch erbij. Die verkoop ik dan, kom je toch op een redelijk laag bedrag uit. Zodra ik het krediet kan afbetalen betaal ik meteen het resterende bedrag. Dat een telefoon in combinatie met verlenging/overstap goedkoper is heb ik een tijdje niet meer gezien.
Hoe kom je aan die 30 euro pm. Als ik kijk (overstap via kpn) moet ik eerst 471 betalen. dan voor 2000mb dan is het nog 30,50 pm..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlakeNL
harley2009 schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 10:55:
[...]

Hoe kom je aan die 30 euro pm. Als ik kijk (overstap via kpn) moet ik eerst 471 betalen. dan voor 2000mb dan is het nog 30,50 pm..
Dit is wat ik nu heb:

Hello 15 GB + Unlimited bellen - 5G (24 maanden)
Onbeperkt bellen
Onbeperkt sms
15000 MB 5G € 20,00
Google Pixel 8 Pro 256GB Blauw
Toestelbundel: € 30,00
Totaal maandelijkse kosten: € 50,00

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bomb-el
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-07 08:39
Ik ben ook gegaan voor de blauwe pro 256. Dat lijkt wel de meest populaire variant te zijn! Kan niet wachten:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Laatst online: 31-03 19:19
Waar hebben jullie hem besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20:41
Google

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvang
Google Duitsland. Pro 8 zwart met watch en inruil 7 pro. Heb wat flinke krassen op het scherm vd 7 wat een verkoop lastig maakt maar voor de inruil niet uit maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Laatst online: 21:19

pdavie2311

Live life to the fullest..

Google. Met de zwarte Watch 2 en blauwe lederen Bellroy case gelijk. Mooie combi met de blauwe Pixel denk ik. Screenprotector ook gelijk besteld via Amazon. 2 verschillende. Even zien welke het mooist aansluit icm met de Case.

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloblub
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 15:10
Ik heb ook verlengd bij Odido voor de 8 Pro.

Twee jaar geleden was er bij T-Mobile een actie waarbij je een hoge korting kreeg als je 1Gbit glasvezel nam in combinatie met een unlimited mobiel abonnement (de 50/50 deal). Ik ben nu mijn telefoonabonnement aan het verlengen naar 20GB bij Odido. Weet iemand wat er gebeurt met de huidige korting op mijn internetabonnement?
Ik heb Odido gebeld, maar krijg wisselende antwoorden. De één zegt dat de korting altijd blijft zolang ik niets wijzig aan mijn internetabonnement, de ander zegt dat deze vervalt omdat ik nieuwe voorwaarden aanga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-tiaan
BlakeNL schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 11:09:
[...]

Dit is wat ik nu heb:

Hello 15 GB + Unlimited bellen - 5G (24 maanden)
Onbeperkt bellen
Onbeperkt sms
15000 MB 5G € 20,00
Google Pixel 8 Pro 256GB Blauw
Toestelbundel: € 30,00
Totaal maandelijkse kosten: € 50,00
Heb je toevallig thuis ook iets van dezelfde provider waardoor je korting krijgt? Ik zie deze deal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-tiaan
~

[ Voor 100% gewijzigd door X-tiaan op 07-10-2023 15:17 . Reden: Telefoonnummer zichtbaar ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomb-el
bloblub schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 12:45:
Ik heb ook verlengd bij Odido voor de 8 Pro.

Twee jaar geleden was er bij T-Mobile een actie waarbij je een hoge korting kreeg als je 1Gbit glasvezel nam in combinatie met een unlimited mobiel abonnement (de 50/50 deal). Ik ben nu mijn telefoonabonnement aan het verlengen naar 20GB bij Odido. Weet iemand wat er gebeurt met de huidige korting op mijn internetabonnement?
Ik heb Odido gebeld, maar krijg wisselende antwoorden. De één zegt dat de korting altijd blijft zolang ik niets wijzig aan mijn internetabonnement, de ander zegt dat deze vervalt omdat ik nieuwe voorwaarden aanga.
Ik heb exact hetzelfde als jij besteld, de korting blijft gewoon gelden hoor, no worries

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.A.477
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 01:14
Weet iemand welke bezorgservice google gebruikt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Otto Jans
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 06-07 22:56
J.A.477 schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 14:04:
Maat van me had vorig jaar UPS. Is per regio denk ik verschillend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• victor1701
J.A.477 schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 14:04:
Grote kans dat het per regio verschilt.

Je kunt het beste vragen aan klanten support van de google store. Je vult 2 vraagjes in en je krijgt de digitale chat van google ze zijn volgens mij nu nog bereikbaar.

Linkje https://support.google.com/store/gethelp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuku-San
Doet de Google store ook aan kortingscodes? Ik zit een beetje te twijfelen om de p8 en de watch toch te bestellen.... Flip a coin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.A.477
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 01:14
victor1701 schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 14:31:
[...]

Grote kans dat het per regio verschilt.

Je kunt het beste vragen aan klanten support van de google store. Je vult 2 vraagjes in en je krijgt de digitale chat van google ze zijn volgens mij nu nog bereikbaar.

Linkje https://support.google.com/store/gethelp
Misschien voor anderen interessant ze gebruiken DHL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakeNL
X-tiaan schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 12:53:
Zonder korting omdat je bijvoorbeeld thuis al een provider hebt, zijn dit de goedkoopste opties:

[Afbeelding]
Nee het is zonder korting, want ik heb verder geen producten thuis. Overigens zou ik je telefoonnummer verbergen in de link die je mee hebt gestuurd.

Vodafone was iets duurder dan Odido. Bij mij ging het om verlengen bij een andere provider, bij jou staat een nieuw abonnement. Overigens scheelt het niet heel veel met Vodafone, als ik naar je screenshot kijk. Het kan zijn dat Belsimpel een korting kan regelen wanneer jij via hen naar een andere provider overstapt. Ik keek namelijk ook op de website van Odido zelf, maar daar was het totaal bedrag van de Pixel hoger.

Misschien een tweaker die weet hoe het precies zit?

[ Voor 3% gewijzigd door BlakeNL op 07-10-2023 14:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

injectx schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 10:11:
Ik kreeg vannacht een mail van PayPal dat de betaling aan Google geautoriseerd is.

In de Google Store is de status veranderd naar "Klaar voor verzending" 🙂
Ik heb net ook z'n mail gehad. Klaar voor verzending staat er nu. (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueman85
Bij mij helaas nog geen update, staat nog steeds op besteld....

Just an ordinary guy with interest in smarthome products, phones, cars, people, and living life to the fullest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueman85
JanAd schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 15:14:
[...]

Ik heb net ook z'n mail gehad. Klaar voor verzending staat er nu. (y)
Wanneer had je besteld?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:44
harley2009 schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 23:40:
Als ik de Google 8 pro bestel (abbo) via bel simpel. Is er dan een mogelijkheid om een kleur bandje te kiezen voor de pixel watch 2 ?? Of kun je daar geen keuze voor maken.
In de actievoorwaarden wordt naar een site van google gelinked. Daar staat het volgende:
[...]
op het claimformulier kunt u de gewenste kleur voor het cadeau selecteren.

Pixel Buds Pro: Houtskool, Porselein, Mist of Koraal

Pixel Watch 2: Matzwart aluminium behuizing/obsidiaan sportband, Gepolijst zilveren aluminium behuizing/grijze sportband, Gepolijst zilveren behuizing/porselein sportband, Champagnegoud aluminium behuizing/hazel sportband)

Let op: De kleur van de vergoeding kan variëren afhankelijk van de beschikbaarheid. Als uw voorkeurskleur op het moment van versturen niet meer beschikbaar is, wordt automatisch een andere kleur gekozen. De kleurselectie kan niet worden gewijzigd.
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
Als ik de Google 8 pro bestel (abbo) via bel simpel. Is er dan een mogelijkheid om een kleur bandje te kiezen voor de pixel watch 2 ?? Of kun je daar geen keuze voor maken.
Nee, alleen zwart. Staat in de voorwaarden op de Google site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:44
Frietsaus schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 23:51:
[...]

Nee, alleen zwart. Staat in de voorwaarden op de Google site.
Dat klopt dus niet. Zie mijn post boven je.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
Caelorum schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 23:52:
[...]

Dat klopt dus niet. Zie mijn post boven je.
Dat is dan nieuw want dat stond er eergisteren nog niet. Maar dat is mooi want dan kan ik toch voor de porcelain gaan via Belsimpel. :+

Tsja hier is het toch echt alleen maar zwart, hier had ik mijn info vandaan. Ik ga er van uit dat jouw link klopt…

https://reward-promos.com/reward/launch2023/nl-NL/terms

[ Voor 22% gewijzigd door Frietsaus op 08-10-2023 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Jullie hebben beide gelijk. Bij welke handelaren staat alleen zwart en bij claimen staat het rijtje kleuren.

Geen idee dus wat het is.....

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

4 oktober, een paar uur na de release. Betaling via Paypal.
‘Klaar voor verzending – Wordt 12 okt bezorgd’ staat er nu. Maar ik veronderstel dat dit wel voor iedereen zo zal zijn die bij release besteld heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Laatst online: 31-03 19:19
Ik heb het toestel los besteld, je kunt geen keuze maken qua kleur watch.. als je überhaupt al een watch toegezonden krijgt (op=op).

Vraag mijzelf ook af, hoeveel voorraad ze van de Pixel pro binnen gaan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StygMa
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 25-05 14:09
Zal er bij release van de telefoon er ook voldoende voorraad zijn in de fysieke Belsimpel winkels? Ik weet niet wat de ervaring is met voorgaande pixel releases.

Heb voorkeur om telefoon eerst in echt te zien en wil reviews afwachten. Dus misschien dat ik hem niet gelijk op dag van release haal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomb-el
038Robijno schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 09:56:
[...]

Ik heb het toestel los besteld, je kunt geen keuze maken qua kleur watch.. als je überhaupt al een watch toegezonden krijgt (op=op).

Vraag mijzelf ook af, hoeveel voorraad ze van de Pixel pro binnen gaan krijgen.
Als ze de watch niet toezenden maar je betaalt uiteindelijk wel de volle mep, is dat geen beste reclame dus kan het me niet voorstellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-07 17:25
Bomb-el schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 10:04:
[...]

Als ze de watch niet toezenden maar je betaalt uiteindelijk wel de volle mep, is dat geen beste reclame dus kan het me niet voorstellen
Ik denk ook wel dat het losloopt. Als je hem pre ordered kan ik me niet voorstellen dat ze geen watch voor je hebben. Desnoods vragen ze Google om meer exemplaren. Komt wel goed denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomb-el
StygMa schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 10:01:
Zal er bij release van de telefoon er ook voldoende voorraad zijn in de fysieke Belsimpel winkels? Ik weet niet wat de ervaring is met voorgaande pixel releases.

Heb voorkeur om telefoon eerst in echt te zien en wil reviews afwachten. Dus misschien dat ik hem niet gelijk op dag van release haal.
De telefoon is flink gehypt, dus daar zullen ze ongetwijfeld op anticiperen. Dat gezegd hebbende hebben maar relatief weinig mensen een pixel. Je zou dus zeggen dat het wel snor zit, maar wie zal het zeggen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Golf2vr6
outlandos schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 10:07:
[...]

Ik denk ook wel dat het losloopt. Als je hem pre ordered kan ik me niet voorstellen dat ze geen watch voor je hebben. Desnoods vragen ze Google om meer exemplaren. Komt wel goed denk ik.
Als je bij Google besteld krijg je de watch / buds via Google.

Bestel je via Belsimpel/Odido dan claim je de watch / buds bij Google en krijg je je promo dus via Google.

Deze discussie hoort alleen wel thuis in het levertijden topic en niet hier!

[Google Pixel 8 (Pro)] Levertijden en Prijzen

[ Voor 13% gewijzigd door Golf2vr6 op 08-10-2023 10:16 ]

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• victor1701
@StygMa @Bomb-el

Er zal zeker rekening mee gehouden worden. Maar ze moeten de populariteit van te voren inschatten. Vorig jaar toen ik tot het weekend wachtte met bestellen moest ik tot half november wachten tot ik mijn pixel 7 pro kreeg. En die had ik bij belsimpel besteld. Dus al zit je niet bij de eerste leverings batch dan zorgen google en belsimpel voor dat er snel een nieuwe voorraad komt. Hoe eerder je besteld hebt hoe meer kans je je binnen 2 weken je telefoon in huis hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomb-el
victor1701 schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 10:46:
@StygMa @Bomb-el

Er zal zeker rekening mee gehouden worden. Maar ze moeten de populariteit van te voren inschatten. Vorig jaar toen ik tot het weekend wachtte met bestellen moest ik tot half november wachten tot ik mijn pixel 7 pro kreeg. En die had ik bij belsimpel besteld. Dus al zit je niet bij de eerste leverings batch dan zorgen google en belsimpel voor dat er snel een nieuwe voorraad komt. Hoe eerder je besteld hebt hoe meer kans je je binnen 2 weken je telefoon in huis hebt.
Hopelijk hebben ze geleerd van vorig jaar :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PrettigGestoord
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 08-07 20:09
'Pixel 8 Obsidian' zonet gereserveerd op de BE Google Store met de gratis buds :*)
Levering staat op 12-13 oktober. Helemaal prima.

Grotere batterij, sneller laden, schakelen tussen 60hz/120hz wanneer nodig en de slimme camerasoftware zouden mij over de streep moeten trekken komende van het Apple kamp die ik probeer af te bouwen.

[ Voor 3% gewijzigd door PrettigGestoord op 08-10-2023 12:53 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• harley2009
Konden toch niet wachten en vandaag 2x de Google Pixel 8 Pro besteld. (Zwart 128gb). Overstappen van kpn naar Vodafone 2 jaar - 15 euro voor 20000MB 1x 788 euro. Verkoop van de watch, is dit een redelijke prijs. Dus nu alleen nog 15 euro pm. Prima Deal vinden wij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
  • Laatst online: 24-06 21:36
Ik zit nu op de Pixel 5, sinds een jaar in gebruik (tweedehands kunnen overnemen, was nauwelijks gebruikt), nog naar volle tevredenheid. Kijk met veel interesse naar de 8 vooral vanwege het formaat, daardoor waren de 6 en 7 geen optie. Vond de prijs wel fors echter.

Nu wil ik nog overstappen van KPN naar Vodafone en zijn er nu weer de 'Runners'
Even gekeken wat er dan mogelijk is bij de Pixel 8, via BelSimpel kan ik die voor € 529 (!) bestellen met een simonly 2 jaar van € 18 p/maand onbeperkt bellen/20gb (ziggo korting + verdubbelaar). Ik ben echt verbaasd over de toestelprijs, hoe komt ie nou zo laag uit, dat is toch een enorme korting? Dacht dat dit nauwelijks meer werd toegepast zo.

Als je dan de buds verkoopt en m'n huidige Pixel betaal zijn de uiteindelijke kosten minimaal :9 opeens toch een optie!

Edit: Eigenlijk sowieso een no-brainer om dit te doen, een nieuwe Pixel 8 raak je (mocht hij niet bevallen) ook wel kwijt voor meer dan 529 euro 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door Tiroz op 08-10-2023 22:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• harley2009
Tiroz schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 22:01:
Ik zit nu op de Pixel 5, sinds een jaar in gebruik (tweedehands kunnen overnemen, was nauwelijks gebruikt), nog naar volle tevredenheid. Kijk met veel interesse naar de 8 vooral vanwege het formaat, daardoor waren de 6 en 7 geen optie. Vond de prijs wel fors echter.

Nu wil ik nog overstappen van KPN naar Vodafone en zijn er nu weer de 'Runners'
Even gekeken wat er dan mogelijk is bij de Pixel 8, via BelSimpel kan ik die voor € 529 (!) bestellen met een simonly 2 jaar van € 18 p/maand onbeperkt bellen/20gb (ziggo korting + verdubbelaar). Ik ben echt verbaasd over de toestelprijs, hoe komt ie nou zo laag uit, dat is toch een enorme korting? Dacht dat dit nauwelijks meer werd toegepast zo.

Als je dan de buds verkoopt en m'n huidige Pixel betaal zijn de uiteindelijke kosten minimaal :9 opeens toch een optie!

Edit: Eigenlijk sowieso een no-brainer om dit te doen, een nieuwe Pixel 8 raak je (mocht hij niet bevallen) ook wel kwijt voor meer dan 529 euro 8)7
Heb ik ook. Overgestapt van Kpn naar Vodafone. Google pixel 8 pro voor 788 euro. 15 euro per maand 150 bel minuten en 20000MB. De verkoop van de watch +/_ 300 euro kost die 488 euro.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
  • Laatst online: 24-06 21:36
harley2009 schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 06:06:
[...]

Heb ik ook. Overgestapt van Kpn naar Vodafone. Google pixel 8 pro voor 788 euro. 15 euro per maand 150 bel minuten en 20000MB. De verkoop van de watch +/_ 300 euro kost die 488 euro.. 8)7
Kijk, dat is ook ook een mooie deal zeg! :*) En het is dus echt een korting op de toestelprijs, want een losse sim-only geeft precies hetzelfde maandbedrag voor het abbonement. Ik blijf verrast!
Pagina: 1 2 ... 9 Laatste