“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Crap, had ik toch gewoon de zwarte moeten bestellen. Gaat toch vanaf dag 1 een hoesje omheen.. Ik heb nu dus de blauwe pro 256gb besteld, misschien toch eens bellen.Golf2vr6 schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 08:49:
Ze hebben blijkbaar nog niet alle toestellen op voorraad.
Of even geduld nog. De zwarte pro 512 was 15 minuten geleden ook nog niet op voorraad en nu wel.Currry schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 09:15:
[...]
Crap, had ik toch gewoon de zwarte moeten bestellen. Gaat toch vanaf dag 1 een hoesje omheen.. Ik heb nu dus de blauwe pro 256gb besteld, misschien toch eens bellen.
Je kan natuurlijk altijd even contact met ze opnemen en vragen of ze de blauwe 246gb nog op voorraad krijgen vandaag
[ Voor 13% gewijzigd door Golf2vr6 op 11-10-2023 09:17 ]
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL
Zo lijkt het online ja. Net de beige 256Gb besteld, maar in de bevestigingsmail staat toch weer een levertijd van 4-14 dagen genoemdOtto Jans schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 09:12:
Belsimpel heeft buiten de blauwe 8 pro alle modellen op voorraad.
Nederlands is makkelijker als je denkt
Ah ja dat is de Belsimpel methode......SeatRider schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 09:17:
[...]
Zo lijkt het online ja. Net de beige 256Gb besteld, maar in de bevestigingsmail staat toch weer een levertijd van 4-14 dagen genoemd
Dat is gewoon misleiding dan. Denk dat het nog wel wordt bijgewerkt.SeatRider schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 09:17:
[...]
Zo lijkt het online ja. Net de beige 256Gb besteld, maar in de bevestigingsmail staat toch weer een levertijd van 4-14 dagen genoemd
[ Voor 8% gewijzigd door Otto Jans op 11-10-2023 09:26 ]
[ Voor 6% gewijzigd door harley2009 op 11-10-2023 09:22 ]
Je hebt gelijk, hij staat nu op verzenden en morgen bezorgen. Lijkt erop dat ze de pallet nu aan het uitpakken zijn.Golf2vr6 schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 09:16:
[...]
Of even geduld nog. De zwarte pro 512 was 15 minuten geleden ook nog niet op voorraad en nu wel.
Je kan natuurlijk altijd even contact met ze opnemen en vragen of ze de blauwe 246gb nog op voorraad krijgen vandaag
Ah, heb zwart 256gb gekocht (zonder abo). Er staat inderdaad nog steeds in behandeling bij belsimpel.Golf2vr6 schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 08:49:
[Afbeelding]
Ze hebben blijkbaar nog niet alle toestellen op voorraad.
Ondertussen is bij mij nu de datum van 11-10 veranderd naar 13-10, dus ik ben bang dat mijn zwarte pro 256gb niet geleverd gaat worden morgenRobbiedobbie schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 08:29:
Bij belsimpel ook zojuist een status update op de bestelling info te zien:
[...]
Dus nu wekken ze in ieder geval de suggestie dat die morgen gewoon geleverd gaat worden
Wanneer heb jij besteld? Ik zo'n beetje tijdens de presentatie hahaRobbiedobbie schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 09:28:
[...]
Ondertussen is bij mij nu de datum van 11-10 veranderd naar 13-10, dus ik ben bang dat mijn zwarte pro 256gb niet geleverd gaat worden morgen
Net even de mail teruggezocht, ik had de bestel bevestiging op 4-10 om 18:01, dus niet heel lang na de presentatieFontini schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 09:29:
[...]
Wanneer heb jij besteld? Ik zo'n beetje tijdens de presentatie haha
Hier heb ik sinds vanochtend wel bevestiging dat de blauwe 8 pro 256gb morgen geleverd gaat worden...Otto Jans schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 09:12:
Belsimpel heeft buiten de blauwe 8 pro alle modellen op voorraad.
Mn partner heeft de beige 512gb genomen, staat op voorraad, maar heeft nog geen bevestiging...
Wel vaag dus...
Spannend
/f/image/brXD2RB31a3iZyqyaBAbxwjR.png?f=fotoalbum_large)
Ik verwacht het pakketje later vandaag.
Ik hoop stiekem deze voormiddag want ben in de namiddag niet thuis :-)
[ Voor 8% gewijzigd door Complexity op 11-10-2023 10:02 ]
Dit kindje kan hem deze middag uit een Postautomaat gaan halenvictor1701 schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 09:05:
Haha dit is eigenlijk best grappig. We zitten hier allemaal als kindertjes in spanning te wachten tot ons sinterklaas cadeautje arriveerd. 😆 En het cadeau kan niet snel genoeg arriveren..

Levering om 11u.
Edit: en net bericht gehad, pakje is beschikbaar.
[ Voor 12% gewijzigd door JanAd op 11-10-2023 10:44 ]
“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”
Kom maar op mijn nieuwe pjxel 8 pro zwart met 512 GB
Edit: als ik de voorwaarde bekijk wordt er gesteld dat er tussen 4 en 16 oktober moet bestellen. Als ik nu bestel dan gaat Belsimpel m'n aanvraag on-hold zetten maar is die wel besteld. Ik mag op 12 november verlengen dus ruim binnen de tijd om de smartwatch aan te vragen. Thoughts?
[ Voor 34% gewijzigd door Panzer Dean op 11-10-2023 10:24 ]
Nee de actie loopt tot en met 16 october. Tenminste dat geeft de google store aan Je hebt dus tot en met maandag de tijd om een beslissing te nemen.Panzer Dean schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 10:12:
Ik zit al lange tijd te kijken naar een smartwatch, en m'n Samsung is ook aan vervanging toe. Alleen... Ik mag pas 27 november officieel verlengen, iemand nog een goede tip hoe ik dit toch voor elkaar krijg? Met de smartwatch erbij is de Pixel nog degelijk geprijsd namelijk!
Je zou de pixel 8 nu los kunnen kopen zonder een nieuw abonnement. En op 27 november over kunnen stappen naar een sim only. Of nu gewoon een nieuw abonnement nemen met de pixel 8 en tot 27 november dus 2 abonnementen moeten betalen. In het laatse geval krijg je een nieuw telefoon nummer.
Toch nog hoop dat ik hem morgen krijg dus
Ja heb ik naar gekeken, maar los bestellen of met een nieuw abbonement is fors duurder dan een verlenging helaas. Thanks!victor1701 schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 10:22:
[...]
Nee de actie loopt tot en met 16 october. Tenminste dat geeft de google store aan Je hebt dus tot en met maandag de tijd om een beslissing te nemen.
Je zou de pixel 8 nu los kunnen kopen zonder een nieuw abonnement. En op 27 november over kunnen stappen naar een sim only. Of nu gewoon een nieuw abonnement nemen met de pixel 8 en tot 27 november dus 2 abonnementen moeten betalen. In het laatse geval krijg je een nieuw telefoon nummer.
Als het goed is komt ie morgen dus binnen, haal ik hem na mijn werk op, maar ik ga in de avond al naar mijn ouders thuis, daar blijven slapen omdat we volgende dag vroeg de trein daar in de buurt pakken naar München voor wat post-bierfeesten.
Aan de ene kant ben ik bang dat nieuwe telefoon daar gestolen zou worden of dat ik hem in een glas bier laat vallen oid, maar aan de andere kant lijkt het me leuk om mooie foto's te maken van de stad aldaar.
Heb nu een Oneplus 8T.
Ook ontvangen, en als ik de tracklink volg dan zou hij vanmiddag bezorgd moeten wordenstriner schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 09:07:
Mailtje van de Google Store met verzendbevestiging is vannacht verstuurd

Echt? Dacht dat het pas mocht vanmorrgen morgen.Tivo schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 10:34:
[...]
Ook ontvangen, en als ik de tracklink volg dan zou hij vanmiddag bezorgd moeten worden
Ik kom nu inclusief verlenging voor de 256gb versie uit op:victor1701 schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 10:33:
@Panzer Dean
oh wat zijn de prijs verschillen dan?
24 maanden 41 euro toestelbetaling: €984 (los: €1.159)
Abbonement zelf is 13,50 per maand voor 12gb +120 minuten.
Verschil in prijs voor het toestel los kopen versus bij het abonnement is 175 euro, dat is iets meer dan de jaarkosten van een abbonement.
Ga voor je duimen, hier pas:Complexity schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 10:01:
[Afbeelding]
Ik verwacht het pakketje later vandaag.
Ik hoop stiekem deze voormiddag want ben in de namiddag niet thuis :-)
Uw pakket is
In afwachting van ophaling door vervoerder

Of je kunt het zo zien je betaalt nu 175 euro voor de google watch 2 of earbuds pro welke je voorkeur heeft. Terwijl beiden veel duurder zijn dan 175 euro.Panzer Dean schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 10:38:
[...]
Ik kom nu inclusief verlenging voor de 256gb versie uit op:
24 maanden 41 euro toestelbetaling: €984 (los: €1.159)
Abbonement zelf is 13,50 per maand voor 12gb +120 minuten.
Verschil in prijs voor het toestel los kopen versus bij het abonnement is 175 euro, dat is iets meer dan de jaarkosten van een abbonement.
Pixel buds pro kost 229 euro
Pixel watch 2 kost 399 euro
Het is niet de optimale korting maar je hebt minimaal 54 euro korting als je voor de pixel buds pro gaat. En 224 euro korting op de pixel watch 2.
Ik lig al vanaf 23:00 gisteren met een slaapzak op m'n opritWackmack schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 10:27:
[...]
Morgen allemaal de hele dag voor de deur zitten.
Bij mij is ie nog "in afwachting door ophalen van vervoerder" en denk dat dat nog wel een groot gedeelte van de dag zo blijftTivo schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 10:34:
[...]
Ook ontvangen, en als ik de tracklink volg dan zou hij vanmiddag bezorgd moeten worden
oh oeps is er een levertijden topic? Dan ga ik vanaf nu mijn spam over de levering daar posten, excuus!Tivo schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 10:39:
Ja, maar blijft DHL, dan weet je het nooit.... Zag in het levertijden topic dat iemand hem al om 11:00 uur zou moeten krijgen
Na m'n werk wat te doen.
Moet alleen nog eens wat aan m'n Google doorbell doen qua stickers: het aantal bezorgers dat op het logo in het midden duwt, i.p.v. de knop onderaan is om gek van te worden.

[ Voor 49% gewijzigd door Atomsk op 11-10-2023 11:10 ]
_██_
(ಠ_ృ)
Gefeliciteerd, je bent de eerste denk ik? Veel plezier!Atomsk schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 11:02:
Pixel + watch zojuist bezorgt. Bij de buren dan. Had het pas morgen verwacht.
Na m'n werk wat te doen.
Mijn Porcelain 256GB bij Belsimpel staat op Verwachte Bezorging: Morgen. Ik was even bang dat ik weer achter in de rij stond want ik had de zwarte 256GB geannuleerd omdat ik toch liever de Porcelain wilde maar blijkbaar is de vraag naar de Porcelain niet zo heel groot.
BPost was hier net maar is terug vertrokken.Wackmack schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 10:46:
[...]
Ga voor je duimen, hier pas:
Uw pakket is
Ofwel komt het nog met een andere chauffeur of wel hebben ze het pakketje in de verkeerde wagen geladen.
We zien wel, ik hoopte stiekem vandaag, maar ik vrees ondertussen dat het eerder morgen zal zijn.
Zwart pro 256gb staat bij mij nog steeds op Wordt verzameld/in behandeling. Leverdatum morgen. Ben benieuwd..Frietsaus schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 11:05:
Zo, zwart 256GB niet op voorraad bij Belsimpel, die levering is er al doorheen zeker.
Mijn Porcelain 256GB bij Belsimpel staat op Verwachte Bezorging: Morgen. Ik was even bang dat ik weer achter in de rij stond want ik had de zwarte 256GB geannuleerd omdat ik toch liever de Porcelain wilde maar blijkbaar is de vraag naar de Porcelain niet zo heel groot.
“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”
Geniet ervan! Bij mij is de verlenging van vodafone verwerkt en verlengd. Bij belsimpel staat dat de bestelling klaar is om verzameld te worden. leverdatum staat op morgen! wordt een grote update voor mij. heb sinds release de Xiaomi mi 11 gebruikt. nu sinds augustus de poco x3 Pro omdat de xiaomi naar mijn vader is gegaan. De vlakke scherm van de poco x3 vind ik zelf fijner dan een gebogen scherm dus ben benieuwd hoe de google pixel 8 pro gaat aanvoelen. ga er iig op alle vlakken wel vooruit
Oh oh wat is die janAd een mazzel pik om nu al de pixel 8 in huis te hebben.
Lekker man! We houden ons aanbevolen voor een mini review 😊
Bij mij nu op "Je bestelling wordt verzameld"Fontini schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 12:00:
[...]
Zwart pro 256gb staat bij mij nog steeds op Wordt verzameld/in behandeling. Leverdatum morgen. Ben benieuwd..
Leverdatum staat ook op morgen. (Beige 256gb Pro)
Die van mij verzonden! (black/256/pro/belsimpel)Golf2vr6 schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 13:05:
[...]
Bij mij nu op "Je bestelling wordt verzameld"
Bij mij ook op "Je bestelling wordt verzameld"Golf2vr6 schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 13:05:
[...]
Bij mij nu op "Je bestelling wordt verzameld"
Leverdatum staat ook op morgen. (Blauw 256gb Pro)
En uiteindelijk is er een 2e levering gebeurd bij de buren. Pakket is er dus ;-)Complexity schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 12:02:
Net een e-mail van BPost gekregen. Pakket kon niet afgeleverd worden door onvoorziene omstandigheden.
Volgens mij moet je gewoon mazzel hebben. Ik heb ook een Vodafone verlenging gedaan maar die staat nog op aanvraag verwerken.Frietsaus schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 14:09:
De Vodafone abo's worden snel goedgekeurd zo te zien, bij mij wachten ze volgens mij nog op verwerking van Odido.
Belsimpel zet er zelfs bij: geniet morgen al van je nieuwe Pixel 8
Net gebeld met Odido omdat ik nog steeds de bestelstatus niet kan zien, maar hij zou morgen of overmorgen in de winkel klaar moeten liggen.frankv120 schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 12:46:
Ik heb de 8 Pro i.c.m. een abbonnement via Odido besteld, maar op de bestelstatuspagina kan ik de bestelling nog niet vinden. Zijn er meer mensen waarbij dit zo is of die de bestelling juist wel kunnen zien?
Geen idee, maar kan me voorstellen dat wanneer je korting krijgt op je toestel omdat je een abo verlengt of overzet dat je toestel wordt verzonden wanneer ze goedkeuring hebben vanuit de providers.Dubrillion schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 14:21:
Dat zou toch los moeten staan van het toestel leveren?
Belsimpel zet er zelfs bij: geniet morgen al van je nieuwe Pixel 8
Dus ja, morgen in huis wanneer je abo is goedgekeurd.
Er staat wel een verwachte leverdatum voor morgen. Dus ik blijf hoop houden
met track en trace knop post nl geeft aan morgen tussen 09:45 uur en 12:15 uur.
Bij mij ook zojuist verzonden. Morgen tussen 17.45 en 20.00 uur.victor1701 schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 14:55:
Bij mij bij belsimpel wordt er aangegeven dat bestelling is verzonden. Google pixel 8 pro zwart 512 GB
met track en trace knop post nl geeft aan morgen tussen 09:45 uur en 12:15 uur.
Hopelijk morgen of overmorgen binnen
Waarom Buds bij een Pro? Daar krijg je toch een Watch 2 bij?
Nederlands is makkelijker als je denkt
In NL wel, in België niet.SeatRider schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 15:26:
[...]
Waarom Buds bij een Pro? Daar krijg je toch een Watch 2 bij?
De actie loopt bij google. Ik heb een pixel 8 pro besteld bij belsimpel. Vanaf 27 october meld je bij google website aan en vul je gegevens van je zelf en jouw gekochte pixel 8 in en kies je uit wat je gratis wilt hebben en in welke kleur. De link naar de site krijg je via e-mail binnen van belsimpel.Causs schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 15:30:
Kan je bij Belsimpel ook buds bij je Pixel 8 pro krijgen i.p.v. het horloge? Ik heb al een Garmin en hoef geen horloge. De buds daarentegen vind ik wel gaaf.
Heb er in de actievoorwaarden volgens mij niets over gezien. Het claimformulier gaat daarnaast pas de 27e open, dus dan weten we het pas zeker.Causs schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 15:30:
Kan je bij Belsimpel ook buds bij je Pixel 8 pro krijgen i.p.v. het horloge? Ik heb al een Garmin en hoef geen horloge. De buds daarentegen vind ik wel gaaf.
Al denk ik dat er vast tweakers met een Pixel 8 + Pixel buds hun oordopjes willen ruilen tegen een horloge
Hier een Belg. Besteld via de BE Google Store, de avond van de aankondiging. Deze middag geleverd.outlandos schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 15:38:
Degene die hem nu al hebben zijn dat Belgen?
Nee, daar is geen keuze. Ook niet via de Google Store.Causs schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 15:30:
Alleen de Pixel 8 via de Google Store kan je kiezen tussen Buds en Watch.
Ik weet dat jezelf Quoten uit den boze is.Dubrillion schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 15:07:
Overgestapt van KPN naar Vodafone. Het prijsverschil was te groot.
Hopelijk morgen of overmorgen binnen
Maar even ter info: 1507 bestelling voor overstappen KPN naar Vodafone gedaan.
Zojuist bericht dat het afgerond is en de bestelling wordt verzameld
En het is geüpdatet naar Verzonden!
[ Voor 18% gewijzigd door MaakmeGek op 11-10-2023 16:12 ]
BijnaWackmack schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 16:07:
Ook al mensen die de 128GB versie hebben ontvangen? Direct besteld met de watch erbij. Verwacht hem morgen gezien de status van dhl nog steeds hetzelfde is als vanmorgen.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/flUhU230yEaKmfdHvZMy71Es.jpg?f=user_large)
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Nokia Lumina 800
Complexity schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 14:04:
[...]
En uiteindelijk is er een 2e levering gebeurd bij de buren. Pakket is er dus ;-)
/f/image/1xZksqdb5DcaeYS6sAtm9u5r.png?f=fotoalbum_large)
Afschrijving op zon Pixel telefoon is gewoon enorm vind ik. Pixel 6 Pro en Pixel 7 Pro voor een enorm lager bedrag verkocht tweedehands. Dat had ik normaal nooit met een ander merk.Eliaz schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 18:16:
Ik vind het opvallend dat Google nog steeds geen "trade-in" programma heeft in Nederland en hoe slecht überhaupt de resell value is van een jaar oude P7P als je een upgrade wilt doen. Net even gekeken bij belsimpel, krijg je voor een P7P €283. Google.de €347. ~60% waarde vermindering in een jaar.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/sr8U9roG5eBNdK8SmZzdII2g.jpg?f=user_large)
Wat is dat DHL toch ook een ongelofelijk k*tbedrijf. De zoveelste keer dat ik er problemen mee heb! Hun 'service'dienst: "de scanner van de bezorger herkende uw adres niet, maar ik zie dat het wel correct is, sorry daarvoor" Ik zeg daar heb ik niets aan, het ligt nu nog in het sorteercentrum hier in de buurt, dus regel dat het alsnog bezorgd wordt. "sorry meneer, maar de retourprocedure naar de afzender is in gang gezet en dat kan niet veranderd worden". Grrr. Dan de Google 'service' dienst, chatten met ene 'Queeny': Mijn vraag, wilt u als opdrachtgever aan DHL hun bericht sturen dat het pakketje alsnog bij mij bezorgd wordt? Queeny: "ja ik begrijp u helemaal meneer maar als de retourprocedure is ingezet dan kan ik er niets meer aan doen. We zullen uw geld terugstorten en dan kan u opnieuw bestellen. Ohja, dat terugstorten kan wel 14 dagen duren". Dat is toch om gek van te worden! Stelletje kanslozen.

Die zijn natuurlijk allang dicht dus dat zal wel niets worden.
Tivo schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 18:35:
[Afbeelding]
Wat is dat DHL toch ook een ongelofelijk k*tbedrijf. De zoveelste keer dat ik er problemen mee heb! Hun 'service'dienst: "de scanner van de bezorger herkende uw adres niet, maar ik zie dat het wel correct is, sorry daarvoor" Ik zeg daar heb ik niets aan, het ligt nu nog in het sorteercentrum hier in de buurt, dus regel dat het alsnog bezorgd wordt. "sorry meneer, maar de retourprocedure naar de afzender is in gang gezet en dat kan niet veranderd worden". Grrr. Dan de Google 'service' dienst, chatten met ene 'Queeny': Mijn vraag, wilt u als opdrachtgever aan DHL hun bericht sturen dat het pakketje alsnog bij mij bezorgd wordt? Queeny: "ja ik begrijp u helemaal meneer maar als de retourprocedure is ingezet dan kan ik er niets meer aan doen. We zullen uw geld terugstorten en dan kan u opnieuw bestellen. Ohja, dat terugstorten kan wel 14 dagen duren". Dat is toch om gek van te worden! Stelletje kanslozen.Misschien toch nog maar eens die nieuwe Samsung bekijken en dan vooral zaken doen met een bedrijf dat geen DHL gebruikt. Ik ga nu iets zoeken om kapot te maken

Just an ordinary guy with interest in smarthome products, phones, cars, people, and living life to the fullest
Ik snap dat mezelf quoten en dan nog eens quoten waarschijnlijk godslastering is. Maar mijn P8 Groen 256Gb is verzonden. Gelukkig met PostNL 🤭. Vanmiddag 1507 besteld en overgestaptDubrillion schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 15:56:
[...]
Ik weet dat jezelf Quoten uit den boze is.
Maar even ter info: 1507 bestelling voor overstappen KPN naar Vodafone gedaan.
Zojuist bericht dat het afgerond is en de bestelling wordt verzameld
Hier hetzelfde met Ben. Het lijkt me sterk dat ze hem verzenden zonder bevestiging van de provider, dus het zal wel overmorgen worden.Currry schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 18:37:
Nou hier bij Belsimpel nog altijd 'morgen bezorgd', maar wel wachten op Odido.
Die zijn natuurlijk allang dicht dus dat zal wel niets worden.
Dan kan ik er nu al vanuit gaan dat het niet goed gaat komen.
Een kreupele postduif is nog betrouwbaarder.
:fill(white):strip_exif()/f/image/dHwuXOiXz2cIcnX90pCETrgH.png?f=user_large)
Edit: het zou via PostNL moeten komen, is hier nog steeds de beste optie gelukkig.
[ Voor 9% gewijzigd door Ad de Jong op 11-10-2023 19:27 ]
Same. Ik verwacht hem niet morgen meer in elk geval.BlakeNL schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 19:26:
Het lijkt er dus op dat Odido behoorlijk traag is. Ik heb hetzelfde bij Belsimpel en Odido. Ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren.
Hij is verstuurd door Belsimpel.
7-10 besteld.
Deze status al vanaf 9 okt. Meer Tweakers met dezelfde status die niks lijkt te doen?
Hier hetzelfde, 8pro zwart 256 met pixel watch 2 besteld bij google.Wackmack schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 20:19:
Uw pakket is
Deze status al vanaf 9 okt. Meer Tweakers met dezelfde status die niks lijkt te doen?
Ik weet niet van waar de verzending komt, maar het kan nog steeds morgen bezorgd worden. Hoop alleen niet op avondbezorging want dan ben ik er niet, dus dan moet ik hem verplaatsen of afhaalpunt kiezen.
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Idem: zwarte pro 512 met pixel watch. Come on DHLikdedinges schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 20:58:
[...]
Hier hetzelfde, 8pro zwart 256 met pixel watch 2 besteld bij google.
Jep, deze ochtend om 8u30 geleverd op het werkoutlandos schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 15:38:
Degene die hem nu al hebben zijn dat Belgen?
Eerst hebben ze dus ineens nog een klantnummer van KPN nodig en nu krijg ik ineens mail om 23:39 uur dat Vodafone de abonnementsaanvraag heeft geweigerd.EdwinB schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 19:41:
Belsimpel... Op het moment dat de telefoon al onderweg kon zijn sturen ze me een bericht dat ze het klantnummer van KPN nog nodig hebben... Had dat dan wat eerder gevraagd.. #onnodigevertraging
Een reden kan Belsimpel niet noemen. De enige reden die ik me kan bedenken is dat het nummer van mijn vrouw eerder op haar naam bij Vodafone actief is geweest en dat ik de aanvraag nu op mijn naam heb gedaan op dat nummer.
Zag dat Odido met 20GB en onbeperkt bellen niet zoveel in prijs scheelde dus nu maar een nieuwe order gedaan met dat abonnement (wel op naam van de vrouw voor de zekerheid)
"Ja maar die en die heeft hem al en had later besteld!"